Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Potkaník


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Draco Malfoy, the Amazing Bouncing... Rat?  

Autor: Maya

ORIGINÁL: Autorka všetky svoje diela z internetu stiahla. Kópia tejto poviedky sa neoficiálne nachádza tu: http://mayaforever.proboards.com/index.cgi?board=general Na FF dá nájsť link, z ktorého sa dá stiahnuť celá jej tvorba v pdf. Bohužiaľ ten link už nemám.


This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. All rights of this fanfiction owned Maya.


Stav: súhlas sa získať nedá

Kto je Maya? Jedna z najvplyvnejších autoriek, ktoré formovali obraz Draca Malfoy v čase najvyššej aktivity fandomu Harryho Pottera (spolu s Cassandra Claire – Draco Trilogy).  Maya napísala viac než dva tucty poviedok, patrí však skôr k Drarry autorom. Svoju tvorbu stiahla na konci roka 2008, kedy sa vydala na dráhu profesionálnej spisovateľky. Poviedka Draco Malfoy, the Amazing Bouncing... Rat?  sa považuje za jednu z TOP20 Dramione.

http://fanlore.org/wiki/Maya_%28Fan_Writer%29

Počet kapitol: 12 plus epilóg. Prvých 12 častí bolo vydávaných v polovici roka 2002 (!). Epilóg vyšiel vo februári 2007. Dĺžku som zatiaľ radšej nezisťovala.

Pairing: Dramione

Žáner: Komédia

VAROVANIE:  Draco Malfoy má skoro vo všetkých poviedkach tejto autorky charakteristické črty, ktoré majú veľmi málo, ak vôbec, spoločného s kánonom. Mayin Draco je závislý na káve, skvelý tanečník, melodramatický, múdry ako kniha a vždy plný plánov.  TAKŽE OOC!!!!!

Kto v poslednom čase sledoval SB, vie o čom táto poviedka je :D 

Preklad: Jimmi

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Maya , ktorá napísala túto fanfiction.

Maya: ( Jimmi )26.05. 2011 Dodatok II
Maya: ( Jimmi )01.04. 2011 Dodatok
Maya: ( Jimmi )01.04. 2011 13. Epilóg
Maya: ( Jimmi )19.03. 2011 12. kapitola
Maya: ( Jimmi )17.03. 2011 11. kapitola
Maya: ( Jimmi )17.03. 2011 10. kapitola
Maya: ( Jimmi )13.03. 2011 9. kapitola
Maya: ( Jimmi )12.03. 2011 8. kapitola
Maya: ( Jimmi )09.03. 2011 7. kapitola
Maya: ( Jimmi )05.03. 2011 6. kapitola
Maya: ( Jimmi )02.03. 2011 5. kapitola
Maya: ( Jimmi )25.02. 2011 4. kapitola
Maya: ( Jimmi )18.02. 2011 3. kapitola
Maya: ( Jimmi )10.02. 2011 2. kapitola
Maya: ( Jimmi )06.02. 2011 1. kapitola
Maya: ( Jimmi )05.02. 2011 Úvod k poviedke