Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hra tieňov


Vyhľadávanie v tejto téme:
  

Hra tieňov

Silhouettes

Autor: Bex-chan

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/8212278/1/Silhouettes

Stav: autorka súhlasila s prekladom

Preklad: Morgana

 Prístupnosť: M

Pairing: Dramione

 Žáner: Dráma

Banner: Morgana (alternatívny obrázok nájdete tu: http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2012/242/1/2/silhouettes_by_morganaeli-d5c6bkd.jpg)


 „Jej postavu by spoznal aj v miestnosti plnej tmavých tieňov.“

Príbeh o duchoch, ktorý nemá s duchmi nič spoločného.


   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní Bex-chan.


Slová prekladateľa:

Po menšej pauze sa vraciam do sveta živých s novou poviedkou. V momente, ako som ju začala čítať, sa mi zapáčila a dúfam, že v tomto nezostanem sama. Pripomenula mi knihu od jednej anglickej autorky, ktorú som pred rokmi dostala na Vianoce od kamarátky. Myslím, že keď mi ju kupovala, určite jej ani nenapadlo, ako sa mi bude páčiť. Pre zaujímavosť, kniha má názov Trinásty príbeh a napísala ju Diane Setterfield. Dosť však o nej.

Pred vami je príbeh o láske, zúfalstve,  tieňoch a duchoch, ktorí tak celkom duchmi nie sú.

Kde sa schovať pred bolesťou- v prítomnosti, spomienkach na minulosť alebo vykročiť vpred k vidine lepšej budúcnosti...?

Čo by ste si vybrali vy?

Draco svoje rozhodnutie učinil.


Názov poviedky mi dal zabrať... a poriadne. Najradšej by som zostala u vševypovedajúceho anglického, ale sme na Slovensku, takže zo Silhouettes sa stala Hra tieňov.

Robím to veľmi nerada, ale tým, ktorým by poviedka prišla veľmi pochmúrna, až depresívna, odkazujem...

SPOILER

...skončí sa to dobre.

Bex-chan: ( Morgana )18.11. 2012 6. kapitola
Bex-chan: ( Morgana )09.10. 2012 5. kapitola
Bex-chan: ( Morgana )26.09. 2012 4. kapitola
Bex-chan: ( Morgana )16.09. 2012 3. kapitola
Bex-chan: ( Morgana )08.09. 2012 2. kapitola
Bex-chan: ( Morgana )31.08. 2012 1. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )29.08. 2012 Úvod k poviedke