Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Bond

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Bond

2. 1. října - 4. října část 1/2

Bond
Bond

1. 29. září - 1. říjen

Bond
  • LadyF | 31.07. 2010 | Anna Fugazzi , 4869 čitateľov
  • Název: Svazek

    Autorka: Anna Fugazzi

    Překlad: LadyF

    Prohlášení: Všechna práva patří JKR a všem, kterým patřit mají. Překlad není tvořen za účelem zisku.

    Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/2493456/

    Varování: V povídce se vyskytuje SLASH. Pokud máte něco proti vztahu dvou mužů, ani to prosím nezačínejte číst.

    Poznámky autorky: Začala jsem to psát ještě před vydáním HBP a držela jsem si palce, aby to po HBP nebylo úplně mimo kánon. Obávám se, že toto přání se mi nesplnilo. Takže, toto je AU (PP: alternate universe) povídka, kde (SPOILER) stále učí (SPOILER), (SPOILER) se nepokusil (SPOILER), (SPOILER) se nepodařilo (SPOILER), (SPOILER) nikdy nechodil s (SPOILER), a hlavně, se nikdy nestalo (NEJVĚTŠÍ SPOILERY NAKONEC).

    Hee. Myslím, že psaní výše uvedeného pro mě bylo až příliš zábavné ;)

    Takže, začínáme koncem září sedmého ročníku AU. Taky jsem předpokládala, že Lucius Malfoy se v Azkabanu příliš nepozdrží, vzhledem k jeho stykům s vlivnými osobnostmi, takže jeho tu máte taky.

    Poznámky překladatelky:

    Toto je neobetovaná verze, takže se omlouvám za případné chyby.

    Jelikož má Harry dneska třicáté narozeniny, považuji tohle za úžasnou příležitost obdarovat všechny, co se na tuto povídku těšili. Takže, všechno nejlepší, Harry - lepší dárek než rozjetí překladu této povídky sis ani nemohl přát, protože, ruku na srdce, *Draco and Harry forever*!

Bond

Úvod k povídce

Bond
43 článkov (3 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]
Prejsť na: