Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Veselé Vánoce pane Malfoyi

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Veselé Vánoce pane Malfoyi

7. Prostě známí

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

6. Výjimečný akt laskavosti

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

5. Pre lásku k snehu...

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

4. Nápravy

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

3. Absurdné dôvody

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

2.Zoznam úloh Hermiony Grangerovej

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

1. Prológ Povzdych

Veselé Vánoce pane Malfoyi
Veselé Vánoce pane Malfoyi

Úvod k Dramione Adventu

Veselé Vánoce pane Malfoyi
  • Jimmi | 30.11. 2013 | . Úvod k poviedkam
  • Úvod k Dramione Adventu

    Zajtra začína Advent, 24 sviatočných dní, na ktoré sme pre vás nachystali obrovské prekvapenie. To množné číslo je vážne oprávnené. Ruku k dielu priložil snáď každý, kto mal čas a ochotu pridať sa a podobne ako pri originále, čaká na vás jedna kapitola denne z poviedky, ktorej meno sa až do zajtra nesmie vysloviť. Je veľmi dlhá, cez 186000 slov, a celá je len a len o Vianociach, takže výber snáď poteší. Máme súhlas na preklad, takže som podoplňovala odkazy na originál. 

    V tejto chvíli chcem vyjadriť len obrovské poďakovanie všetkým, ktorí sa zapojili a nádej, že sa vám tohtoročný Dramione Advent bude vážne páčiť. Prekladal snáď naozaj každý a to bez ohľadu na jeho obľúbený pairing. Niečo neskutočné, pre mňa asi najmilšie prekvapenie tento rok. Milé slečny a dámy, ste úžasné, viete to?

    Pôvodne som tu mala napísaných pár faktov k poviedke, ale dodatočne som sa rozhodla pre preklad autorkiných poznámok na začiatku a konci kapitoly, takže vás zanechávam bez vysvetlenia a bez akýchkoľvek náznakov, čo sa bude diať.


    A ešte prosba. Dopredu sa ospravedlňujem, ak som poplietla mená, všetko opravím dodatočne, dobre? Stačí dať vedieť v komentároch (akonáhle sa mi otočili okienka, stratila som prehľad :D) 


    Ešte poznámka k číslovaniu kapitol (tá autorka ma nakazila). Čísla kapitol sedia na dátumy, a súhlasia aj s označením na FF.net, ale vo vnútri (keďže sa začína Prológom) je to posunuté. Ich Štedrý deň asi nevyjde na náš, ale už bolo nad moje sily všetko to posúvať. 

    Prajem príjemné čítanie.

    Jimmi



    8.10.2013, doplnené 16.10.2013 (získaný súhlas)

    25.11.2013 vymazané detaily k poviedke
     

28 článkov (2 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 ]
Prejsť na: