Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 23

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 22

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 21.12. 2008 | AnneM.Olivier , 1183 čitateľov
  •  All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Kapitola pre Trianu, Soraki, Maeneu, ladyF, JSark, Jin a Selu.

    Takže, snažila som sa. Pokiaľ je v texte AJ text, tak som buď použila to, čo mi dal slovník alebo som si vymýšľala. Slovník je nebezpečný pri preklepoch. Výmyšľanie, keď nepochopíte text. Ale zajtra by to asi lepšie nebolo. Na niektoré veci z AJ proste nemám. Užite si to, myslím, že toto je posledná "pozitívnejšia" kapitola. Zase bude chvíľu smutno.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 21

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 20

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 19

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 17.12. 2008 | AnneM.Olivier , 1187 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Nevydržala som to. Pri takých komentároch vás nedokážem nechať čakať do zajtra, keď už to mám. Na posledných dvoch kapitolách som si dala záležať, toto je ďalšia rýchliková.

    Pre: soraki, maginy, Selu, ailam, petty002, ladyF, Trianu, maginy, JSark.

    A ďalšia už bude o večierku. A objaví sa niekto nečakaný. Čím ďalej lepšie, verte mi.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 18

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 17

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 16

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 14.12. 2008 | AnneM.Olivier , 1394 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    VAROVANIE. KAPITOLA OBSAHUJE SCÉNY NEVHODNÉ DO 18. ROKOV.

    Takže táto kapitola je výnimočná tým, že je to zatiaľ najdlhšia kapitola (celkovo), je to prvá kapitola na Manore a pred koncom je dosť rozsiahla sexuálna scéna. Už viete, že sa s nimi moc nebabrem (nemám ich rada, skôr ich neznášam), takže kto chce, nech si to skontroluje s originálom. Ak som úplne strieľala, je tam AJ veta. Keby sa to niekomu chcelo preložiť "umeleckejšie", kľudne, budem len rada. Už mi raz takúto scénu prekladala Clarissa a bol to značný rozdiel. Inak je to, aspoň podľa mňa, jedna z najlepších kapitol.

    Venujem ju Sele, Triane, JSark, soraki a ladyF.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 15

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 14

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 12.12. 2008 | AnneM.Olivier , 1281 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Ďakujem všetkým moc za komentáre. Ak neodpovedám, znamená to, že usilovne prekladám. Ale som vám všetkým veľmi vďačná.

    Kapitolu venujem : soraki, Triane, game, ladyF, Maenee, D.D.Graham, maginy, Sele, ailam.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 13

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 10.12. 2008 | AnneM.Olivier , 1297 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Preklad z rýchlika pre Selu, Trianu, soraki, gama, ladyF, Maenee a jednému neprihlásenému, ktorý poctivo komentuje, ale stále neviem, kto to je.

    Lidičky, je vám jasné, že pri tejto rýchlosti sa s tým naozaj nehrám (... ženiem sa na Manor ...), nie že to chválite zo zvyku, kľudne ma upozornite, že to nemá dostatočnú úroveň.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 12

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 11

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 10

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 9.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 8

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 7

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 6

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 5

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 17.11. 2008 | AnneM.Olivier , 1386 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Vážne som premýšľala, či vám to sem dať a neskúsiť to znova zajtra. Ale neviem, či by sa mi to podarilo nejako vylepšiť. Ešte som také problémy s kapitolou nemala. Jednak je tam dosť mätúca tá hra na abecedu, ale to naozaj neviem ako inak urobiť a jednak som si s dosť veľa vecami nevedala rady. Niekedy sa proste nedarí.

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)

Kapitola 4

Nepravdepodobný pár, znova (AUNP II)
  • Jimmi | 14.11. 2008 | AnneM.Olivier , 1364 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu An Unlikely Pair, Again: Anne M. Oliver.

    Tu je fakt niekoľko dobrých scén. Zase narýchlo, ale keď nie sú výhrady, tak mne to vyhovuje tiež (pravdupovediac sa teším na to, keď sa dostanú k Malfoyovcom).

    Inak, v tej ich hre na abecedu použili arms ako ruky, myslia sa celé ruky od ramien, už by som to preložila inak, pretože hands sú ruky od zápästia dole, ale vtedy ma to nenapadlo.

    Kapitolu venujem všetkým, čo stihli komentovať od tej poslednej: gama, Carma, maginy, ladyF, Triana, Svetluska.

44 článkov (3 stránok, 20 článkov na stránku)
story[ 1 | 2 | 3 ]rightgif
Prejsť na: