Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Chocolate Drabble

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Chocolate Drabble

Darček na ospravedlnenie

Chocolate Drabble
  • Jimmi | 11.11. 2011 | MiHnn , 2388 čitateľov
  • Záver série Sweet Preference. Ďakujem všetkým za komentáre a snáď vyplnenie času čakania na nové kapitoly potešilo a pobavilo.

    Mimochodom, ako biely šum sa označuje signál, či zvuk, ktorý obsahuje zmes signálov všetkých frekvencií (podobne ako biele svetlo obsahuje zmes svetla všetkých farieb). Zdroj: wiki.

Chocolate Drabble

Povznášajúce vyhliadky

Chocolate Drabble
  • Jimmi | 11.11. 2011 | MiHnn , 2273 čitateľov
  • Teraz som zistila (kedže v robote mám dramione.org zakázaný), že tieto drablíky tam má autorka pod spoločným názvom  Sweet Preference, takže som celkom trafila, keď som ich oddelila. Výzva k tomuto drabble fakt stojí za to... :D Jaj, a tam, kde je v texte slovíčko povznášať, povzniesť atď, je v origináli slovko sublime. Znamená to aj božský, úžasný, nádherný, ale keďže som chcela nechať jedno slovo presne tak ako autorka, rozhodla som sa to vyriešiť takto. 

     

Chocolate Drabble

Sladká voľba

Chocolate Drabble
Chocolate Drabble

Správny druh vzdelania

Chocolate Drabble
Chocolate Drabble

Ospravedlnenie prijaté

Chocolate Drabble
Chocolate Drabble

Všetko je v prezentácii

Chocolate Drabble
  • Jimmi | 09.11. 2011 | MiHnn , 2007 čitateľov
  • Všimla som si, že dnes nič nie je, tak aby vám tu nebolo smutno. Preložené naozaj veľmi rýchlo, ale zdalo sa mi blbé hodiť sem drabble po desiatich minutách, takže som sa potom vyhrala s počtom slov. Polhodinový preklad už znie lepšie.

    Inak, toto drabble nepatrí priamo do tejto série, ale autorka ho má tiež na FF v jednom, aby šetrila "témy".