Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Autor: Laurenke1

Preklady jednorazoviek od Patoložky I.

Absolventské dary

Preklady jednorazoviek od Patoložky I.
  • Patolozka | 28.06. 2012 | Laurenke1 , 1227 čitateľov
  • Graduation gifts – Absolventské dary

    Autorka: Laurenke1; Překladatelka: Patoložka; Beta-read: Lady Corten

    Romance, Humor, Slash

    http://www.fanfiction.net/s/6006987/1/Graduation_Gift

    Popis příběhu: Stalo se zvykem předávat studentům po slavnostním udělování diplomů dar. Dostane ho Harry Potter také anebo se této tradice odmítne jeho milenec účastnit?

    This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Laurenke1, czech translatin was created by Patolozka. 


    Věnování: Pro všechny vysokoškoláky, středoškoláky, základoškoláky, záškoláky, studenty, žáky, učitele, profesory, rodiče, prarodiče, i ostatní, kteří se snad do předchozích kategorií nevešli a jsou rádi, že už nám tento rok pomalu končí... Tato povídka je pro vás!


    Změna upoutávky:
    Z reakcí vyplývá, že jsem se asi úplně zbláznila, že jsem něco takového přeložila. Což je tedy klidně možné:-) Takže je skoro jisté, že se vám to tentokrát nebude líbit... *Ale mně jo*

Preklady jednorazoviek od Patoložky I.

Neobvyklá nabídka

Preklady jednorazoviek od Patoložky I.
  • Patolozka | 05.06. 2012 | Laurenke1 , 1316 čitateľov
  • An unusual Proposal – Neobvyklá nabídka

    Autorka: Laurenke1; Překladatelka: Patoložka; Beta-read: Lady Corten

    Romance, Humor, Slash, m-preg

    Upozornění: sex, sladké

    http://www.fanfiction.net/s/7957090/1/An_unusual_Proposal

    Popis příběhu: Harry Potter se účastní pracovního pohovoru, ačkoliv si není jistý, jestli se o práci opravdu uchází.

    This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Laurenke1, czech translatin was created by Patolozka.


    PP: Je to SLADKÉ a je to M-PREG! Takže, kdo to nemá rád, víte, co máte dělat.Wink A ostatní, kdo si chtějí přečíst něco, co možná i pohladí po dušičce... Třeba bude právě tohle to pravé.