Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]

Deleted Scenes 2/7

Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Vložené: Jimmi - 18.09. 2009 Téma: Spoznali sme more - Vymazané scény [SM II]
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu We learned sea : luckei1

Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. 

Kapitolu venujem:  Maenee, Invisible, Sele, Triane, komete, Jenny, Tru, Cyrus, JSark, HOPE, kajka, eternallife, Teddy, wanilke, beruške1, cyrus, Leann, game, teriisek.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

ooo

Vojna v mojom vnútri

If you want to make peace, well you gotta find the pain,
And you bring your words, but you're just like them,
you're unprepared,
Cause you don't know the terrain.

(S pomocou Chali, týmto díky.

Túžiš po mieri, ale nachádzaš len bolesť,

Prinášaš slová, ale si rovnaký ako oni,

Si nepripravený,

Pretože nepoznáš terén).

ooo

Draco stál na brehu, tesne na dosah vody a snažil sa upokojiť svoje nervy. Snažil sa zamerať na zvuk vĺn, ktoré neustále narážali na ten jemný, biely piesok pod jeho nohami. Zovrel oči a veľmi premyslene sa nadychoval. Za niekoľko minút ho ten nemenný rytmus upokojil a cítil ako jeho žalúdok spomaľuje svoje vírenie.

Potom zaštebotal vtáčik, prerušiac to ticho a ďalšie zvuky sa začali predierať cez zvuky oceánu. Hlasy... obrázky... začali bombardovať jeho myseľ, záblesky čiernej, zelenej a červenej... výkriky...

Ten dočasný pokoj, ktorý Draco dosiahol, sa prerušil a on prudko roztvoril oči a vbehol po pás hlboko do vody, až kým to už viacej v sebe nemohol zadržať. Vracal dovtedy, kým v ňom nič nezostalo. A potom prehol v páse, položiac si ruky na kolená. S prichádzajúcimi vlnami mu tá slaná voda pulzovala nad hlavou a on si to sotva všimol.

"Draco! Draco!"

Začul hlas, ktorý znel ako keby prichádzal z druhej strany dlhého tunela. Ešte raz sa rozbili vlny nad ním a okolo neho. Keby sa len mohol byť taký vyrovnaný, keby len na veciach nezáležalo tak, ako záležalo.

"Draco!"

Pomaly sa otočil k zdroju toho hlasu a uvidel Jane stojacu na brehu, na špičkách, ruky prekrížené a obočie zvraštené sústredením. Postavil sa a pozrel sa na tú ženu.

Kývla mu, aby sa k nej pripojil, ale nemohol si veriť, že sa už pohne. Párkrát sa upokojujúco nadýchol a počkal, kým sa mu žalúdok prestane točiť a víriť a robiť kotrmelce. A práve vtedy, keď sa chystal vykročiť k pobrežiu, Jane začala mávať rukami a na niečo ukazovala. Draco sa otočil za seba, ale obrovská vlna mu udrela do chrbta a on sa šiel pod ňu.

Otvoril oči a zbadal, ako sa okolo neho prevaľujú usadeniny. Boli pokojné, absolútne tiché a pomohlo mu to upokojiť sa ešte viac. Nakoniec položil nohy na dno oceánu a postavil sa.

Jane sa prechádzala a keď ho zbadala, zastala a zavolala ho, aby prišiel. Draco prikývol a pohol sa k nej.

"Si v poriadku?" spýtala sa len čo Draco vykročil z vody. Zamračil sa; zdalo sa, že si robí starosti... kvôli nemu!

"Je mi fajn," zamrmlal, odvrátiac sa od nej.

"Neskúšaj na mňa ´fajn´, práve si zvracal do oceána! Niekoľkokrát!"

"To nič nie je," zavrčal, snažiac sa pohnúť sa k stanu, kde žili Steve a Jane, za ním počiatky dreveného domu. "Asi som niečo zlé zjedol."

Jane ho schmatla za ruku a pevne ju držala, kým sa on inštinktívne snažil vytiahnuť z jej zovretia.

"Pusti ma," povedal, prižmúriac oči.

"Si bledší než som ťa kedy videla - máš zelený odtieň, Draco. To nie je len jedlo. A nedovolím ti odísť, kým mi nepovieš, čo sa deje."

Zamračil sa. "Ty nie si moja-" zastavil sa skôr, než povedal ´matka´. Nie, táto žena určite nebola jeho matka. by inak vyzerala a pripomenula by mu, aby nezamočil koberce, keď pôjde dnu.

Jane tam stála, čakajúc, oči planúce - tak veľmi podobné Hermioniným, keď sa pre niečo nadchla.

"Ja... ja sa nerozprávam, Jane."

"Nezmysel. Všetci hovoria."

"Ja nie."

Usmiala sa na neho, ako keby vedela niečo, čo on nie. "Možno si sa nikdy naozaj nerozprával, Draco, ale som si istá, že máš čo povedať. Dovoľ si, aby si to povedal. Som tvoja priateľka a som tu kvôli tebe."

Pokrútil neveriacky hlavou. Jane a Steve ho nikde neprestanú udivovať. Odkedy ich vzal na tento ostrov, išli sa zblázniť, aby sa cítil pohodlne, uvoľnený... doma. Najprv proti tomu tvrdo bojoval, ale Jane ho odmietala nechať vyhrať. Bolo to, ako keby mala skrytý šiesty zmysel a mohla zistiť presne, čo potreboval, dokonca aj keď to nenávidel priznať, dokonca aj keď nemal potuchy, čo sám potrebuje.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 10.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deleted Scenes 2/7 Od: Teddy - 14.10. 2009
Musím uznat, že i mě Grangerovi neustále překvapují ;) Jsou na něj hrozně hodní... a... celkově působí strašně přátelským dojmem ;) Dík, Jimmi :)

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: Maenea - 20.09. 2009
Doplňují, ale v příběhu by řekly příliš mnoho... miluju vynechané scény. Skvělý překlad.

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: beruska1 - 19.09. 2009
teda, pěkné, akorát netuším kam to mám v povídce zařadit...

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: beruska1 - 19.09. 2009
teda, pěkné, akorát netuším kam to mám v povídce zařadit...

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: wanilka - 19.09. 2009
Vypadá to, že nejen Hermiona umí Draca úplně odzbrojit. Asi je to jeden z jejich rodinných rysů - ale něco přesně takové Dracovi jen prospěje:) Díky za překlad i věnování, jsi jednička ;)

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: SARA - 19.09. 2009
Jůů dlouho jsem tady nebyla a přibylo spousta nových kapitol. Díky za překlady je to skvělá povídka.

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: Leann - 19.09. 2009
jé, to bolo podarené. ale chudáčik Draco! mne je ho tak hrozne ľúto! vďaka za preklad, jimmi!

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: cyrus - 19.09. 2009
jeeej... peknee... ale preco zvracal??? co to sa mu stalo... ??? moooj chudacik... dakujem krasne za kapitolku...

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: 32jennifer2 - 19.09. 2009
Presne toto Draco potrebuje...matku, rodinu, priateľov...krása...Som zvedavá čo ho tak rozrušilo...žeby spomienky na minulosť? na vraždy, mučenie...hm... dík za kapitolku, si pokladík... a už sa neviem dočkať tej spomínanej 29 =D

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: kometa - 19.09. 2009
Nádherná kapitolka... úplně vidím Jane i to, jak se v Dracovi pomaličku začínají lámat ledy... Fakt parádní, díky moc, Jimmi :-)

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: teriisek - 19.09. 2009
Líbilo:) Díky za příjemné noční čtení! (i za věnování)

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: HOPE - 19.09. 2009
Pěkná kapitolka,moc pěkná. Díky za pčeklad a za věnování

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: maginy - 18.09. 2009
ooo dneska to bola teda nadielka veklkeho prekvapenia myslim 28 kapitolu a ako krrrasne sa H zastala D no nemohla som z toho ze waaa excelentne a podla mna by bola obrovska haluska keby R. prekukol H ze je zamilovana do D. ze co by asi robil (srry nechala som sa uniest :D) ...........a co dodat tomuto asi len chudak D. normalne som mala chut (no neviem ci sa to da tak nazvat ) zvracat bolo to take smutne :( a diky Jimmi co pre nas robish jednoducho je to perfektne ..........dufam ze ta to navnadi a povdzbudi a vleje silu do zil a neviem co vsetko este ..no tak dobru noc a dakujem

Re: Deleted Scenes 2/7 Od: Sela - 18.09. 2009
Milé a příjemné zakončení dne. Děkuji, za překlad i věnování.

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Jimmi )11.10. 2009Deleted scenes 7/7
luckei1: ( Jimmi )04.10. 2009Deleted scene 6/7
luckei1: ( Jimmi )28.09. 2009Deleted scene 5/7
luckei1: ( Jimmi )25.09. 2009Deleted scene 4/7
luckei1: ( Jimmi )22.09. 2009Deleted Scenes 3/7
luckei1: ( Jimmi )18.09. 2009Deleted Scenes 2/7
luckei1: ( Jimmi )17.09. 2009Deleted Scenes 1/7