Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď raz voňal tymián

21. Tvoja dáma Ťa miluje

Keď raz voňal tymián
Vložené: Jimmi - 07.08. 2009 Téma: Keď raz voňal tymián
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu "Once Upon A Thyme": Zensho

Draco a Hermiona cestujú späť v čase a vymenia si svoje pozície v živote. Obaja získajú tvrdé ponaučenie o rodine, cti a láske. Áno -  skutočná hrozba pre všetkých DHr priaznivcov, ktorí túžite po dobrej, dlhej  fanfics.

Túto kapitolu venujem Sele, game, Invisible, beruske1, Tez, soraki, Manaee, HOPE, Jenny, JSark, Khire, eternallife, teriisek, Leann, Tru, SARE a kajke  .

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Preklad: Jimmi

Beta-read: Maenea


Kapitola 21: Tvoja dáma Ťa miluje

Ako mladé dievča si Hermiona vo svojich predstavách rada hrávala na svadbu. Predstavovala si, že bude mať nádherné, biele šaty a bude kráčať uličkou preplneného kostola vyzdobeného oranžovými kvetmi. Speváckemu zboru bude pri speve chválospevov hrať organ (cz: varhany). Následne bude mať malú hostinu, v parku alebo možno v modernom hoteli.

Dlhý čas bol jej imaginárnym ženíchom Viktor Krum. Potom, čo sa s ním rozišla, občas si v tejto úlohe predstavovala Rona, či Seamusa Finnigana.

Pocítila, ako niekto vytiahol ruku z jej lona a pevne ju zovrel. Vzhliadla do očí svojho nastávajúceho.

Nebol to Viktor Krum, Ronald Weasley ani Seamus Finnigan.

Bol to Draco Malfoy.

Neboli tam žiadne biele šaty ani oranžové kvety. Žiaden organ (cz: varhany) či spevácky zbor. Mala na sebe svoje najobyčajnejšie oblečenie - tmavozelené šaty - a ona a Draco boli celkom sami v tmavom kostole. 

Draco sa tváril veľmi pokojne. Mala čudný pocit, že mal znova všetko pod dokonalou kontrolou a práve v tejto chvíli bolo príjemné, keď sa o vás niekto postaral. Oprela si hlavu o jeho rameno a pocítila ako ju hladí po vlasoch.

Neprehovorili veľa, odkedy sa po týždni po prvý raz stretli pred piatimi minútami. Obaja nevedeli, čo povedať - to, čo začalo ako letná romanca, sa zrazu zmenilo na niečo oveľa vážnejšie, než si predstavovali, že je možné. Jej matka bola presvedčená, že je do Draca zamilovaná - a že kvôli tomu sa zmenila jej vília krv na ľudskú. Ale Hermiona vedela, že jej matka nepozná celý príbeh. Nebola to podhodené dieťa, čo jej matka poznala. Kamkoľvek ten podhodenec odišiel, Hermionin Thyme Elimius ju nastrčil na jeho miesto.

S Dracom.

A oni vždy jeden druhého nenávideli.

Iste, už spolu vychádzali oveľa lepšie, ale vedel vôbec Draco, čo robí, keď ju požiadal o ruku?

Súhlasila ona zo zúfalstva, aby unikla tomuto miestu?

Ale nie... iste to Draco musel vedieť. A iste ona len slepo nesúhlasila... napokon, čo tie bozky, a ruže a veľmi zvláštny svätojánsky sen? Bolo nám predurčené zohrať túto úlohu? Bol osud predurčený skôr než začal?

Celý príliš zavčasu, čas vypršal. 

Otec Lorenzo si doobliekal talár a vyšiel zo sakristie nesúc bibliu. Za ním Hermiona uvidela vynoriť sa svoju matku a pestúnku.

Kostol bol osvetlený len svetlom oltárnych sviec, a Hermiona nechala Draca odviesť ju tmavou uličkou ku prednej časti. Pustil jej ruky a postavili sa tvárou v tvár. Striedavo ju oblievala horúčava a chlad - jednu minútu v nej bolo bláznivé vzrušenie nasledované mrazivým pocitom neistoty. Prečo toto šialenstvo, táto zvláštna túžba? Prečo toto tajuplné vzplanutie? Zatvorila oči, aby na chvíľu upokojila svoje pocity  - dostávala závrat a bolo je mdlo, podobne ako počas MLOKov z Elixírov. Čo sa jej to znova deje?

"In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen."  riekol kňaz.

Všetci zhromaždení, okrem Draca, sa automaticky prežehnali.

Len čo požehnanie opustilo kňazove pery, Hermiona pocítila, že ju závrate opustili. Znovu si pripadala sama sebou a venovala plnú pozornosť obradu.

"Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto. Sicut erat in principio, et nunc, et semper: et in saecula saeculorum."

"Amen," povedali zhromaždení, vrátane Draca.

"Kto odovzdáva túto ženu v posvätný manželský zväzok?"

"Ja," riekla Hermionina matka.

"Sú prítomní dvaja svedkovia?"

"Tu sme," odvetila Hermionina matka a jej pestúnka.

"Tak začnime...  Draco Malfoy, berieš si tú prítomnú Hermionu Grangerovú za svoju zákonitú manželku, podľa zákonov našej svätej Matky Cirkvi?"

Hermiona počula vznášať sa kňazove slová z veľkej diaľky, ako z rádia hrajúceho na druhej strane miestnosti. Sotva dokázala uveriť, že sa to deje. Zdalo sa, že celý svet ustúpil do vzdialenej spomienky - Rokfort, dokonca minulosť od nej odplávala a nechala ju stáť samotnú na studenej kamennej podlahe opusteného kostola.

Dracov hlas prerezal tú hmlu izolácie vôkol nej. Začula jeho hlas povedať, nahlas, "beriem."

"Hermiona Grangerová, berieš si tu prítomného Draca Malfoya, za svojho zákonitého manžela, podľa zákonov našej svätej Matky cirkvi?"

Draco mal pocit, že mu srdce vynechalo úder, skôr než Hermiona odpovedala: "Beriem."

"Potom spojte svoje ruky a opakujte po mne, vy prvý mládenče... Ja, Draco Malfoy,"

"Ja, Draco Malfoy..."

"odovzdávam sa ti, Hermiona Grangerová,"

"odovzdávam sa ti, Hermiona Grangerová,"

"a prijímam ťa za svoju manželku,"

"a prijímam ťa za svoju manželku,"

"a sľubujem  ti vernosť a oddanosť  môjho tela a môjho majetku;"

"a sľubujem  ti vernosť a oddanosť  môjho tela a môjho majetku;"

"a neopustím ťa ani v zdraví a ani v chorobe"

"a neopustím ťa ani v zdraví a ani v chorobe"

"a v hocijakej situácii, ktorou ťa poctí náš Pán"

"a v hocijakej situácii, ktorou ťa poctí náš Pán"

"a ponesiem s tebou všetko dobré a zlé,“

"a ponesiem s tebou všetko dobré a zlé,“

"až kým nás smrť nerozdelí."

"až kým nás smrť nerozdelí."

Dracov hlas nezaváhal. Stále sa pozeral Hermione do očí a prial si, aby mohla počuť jeho myšlienky. Viem, že je toto náhle a že si vystrašená. Mám v úmysle svoj sľub dodržať.

Otec Lorenzo prikývol a otočil sa k Hermione.

"Milá Hermiona, opakujte po mne. Ja, Hermiona Grangerová..."

Otec Lorenzo zastal a čakal, kým Hermiona zopakuje jeho slová. Ale jediné, čo nasledovalo, bolo mlčanie.

Bozky, ruže a svätojánsky sen... veci nie sú vždy tým, čím sa zdajú. Zrazu  sa nevesta predklonila a schovala si hlavu v ženíchovom pleci. Dvojica sa pevne objala.

Ach, no tak, Hermiona, pomyslel si Draco, teraz necúvni!

"Milujem ťa," zamrmlal k nej, keď pocítil, že sa začína triasť. "Všetko bude v poriadku."

Zrazu Draco pocítil ako sa mu vzadu na krku zježili chĺpky. Mal pocit, ako keby ho niekto sledoval. A, pri bohu, čo to tak voňalo? A cítil tú vôňu ešte niekto iný? Ruže! Cítim ruže!

Keď Draco pevne tisol Hermionu k svojej hrudi, zachvel sa, keď si pomyslel, že začul vo vzduchu šepot...

Všetko sme my osnovali, hore a dole

ale tvoja dáma ťa miluje z vlastnej vôle           

"Draco..." zašepkala Hermiona, keď sa na neho pozrela so slzami v očiach, "Ja, Hermiona Grangerová..."

******************************************

Po obrade Draco a Hermiona Malfoyovi zapísali svoje mená do farskej matričnej knihy a lady Katherine Grangerová a Mary Ludlowová ich dosvedčili. Otec Lorenzo zavrel knihu a odložil ju nabok. Na Dracovom prstenníku jeho ľavej ruky bol zlatý prsteň vysádzaný rubínmi. Hermione ho dala jej matka, aby ho použila ako snubný prsteň. Lady Grangerová ponúkla taký prsteň aj Dracovi, ale Draco jej ponuku odmietol. Draco trval na tom, že zadováži svojej neveste prsteň vlastnými silami. A tak sa stalo, že na Hermioninom prstenníku bola nasadená zlatá obrúčka posádzaná smaragdami.  Medzi prepojenými hadmi mala vyryté písmeno 'M'.

"Zbohom, matka," riekla Hermiona, oči žiarili slzami. "Neviem, ako ti poďakovať."

Hermionina matka tiež plakala. "Nemusíš mi ďakovať. Som tvoja matka." Tie dve ženy sa pobozkali a objali.

"Zbohom, Mary."

Mary ťažko zastenala a hodila sa Hermione okolo krku. "Buďte opatrná, Hermiona! Prajem vám veľa šťastia a množstvo, množstvo  nádherných detí. A občas si na svoju starú Mary spomeniete, však?"

Hermiona s oduševnením prisľúbila.

"Ďakujem vám, lady Grangerová. Dobre sa postarám o vašu dcéru," riekol Draco, keď pobozkal ruku grófke.

"Viem, že sa postaráte," riekla lady Grangerová. Podala Dracovi mäkký kožený váčok. "Zoberte si tie peniaze, môj synu. Odíďte odtiaľto ďaleko, dostaňte sa dnešnej noci z Mildenstowe. V Aldenburgu žije bývala Hermionina pestúnka Mary Culdowová, viem, že vás tam ochráni."

Draco prikývol a strčil peniaze do kapsy. Na svadbu sa vyobliekal lepšie - podarilo sa mu požičať si čisté oblečenie od Thomasa, ktorý mal približnú veľkosť ako on. Podľa toho, ako mu Thomas to oblečenie podával, Draco vedel, že nečaká, že ho dostane späť. "Na tvoju svadbu," povedal Thomas a búšil ho po chrbte. "Nebudem ich potrebovať. To je to najmenšie, čo môžem urobiť - pre priateľa."

Otec Lorenzo tiež požehnal novomanželom. Podal Hermione kúsok pergamenu.

"Nebolo času čítať to na vašej svadbe. Obsahuje radu, ktorú by som vám bol dal, keby bolo viacej času. Je to pasáž, ktorú sme spoločne študovali, ale verím, že teraz pre vás bude niesť v sebe väčší význam."

Hermiona prikývla a podala pergamen Dracovi, svojmu manželovi, ktorý ho odložil  do kapsy k vrecku s peniazmi.

Môj manžel, pomyslela si.

"Dobre sa o ňu postaraj, počuješ?" povedala Mary, hľadiac na Draca. "Starala som sa o ňu osemnásť rokov, hoci je s ňou kríž, každý kúsok z nej za to stojí, to ti poviem."

"Áno, viem," uškrnul sa Draco.

Lady Grangerová sa zasmiala cez slzy, otec Lorenzo venoval Hermione posledný bozk na líce a Mary zamávala zbohom.

Draco a Hermiona Malfoyovi vykĺzli z kaplnku a bežali k bočným vrátkam.

Posledný zvuk, ktorý si Hermiona zo zámku pamätala, bol zvonivý zvuk kovu za jej chrbtom.  

***********************************

Našťastie bol tej noci spln, čo ich cestovanie uľahčovalo.

"Nuž, Hermiona... ktorou cestou sa máme dať?" spýtal sa potichu Draco, potom čo prešli niekoľko míľ smerom k mestu Mildenstowe.

"Aldeburgh je päťdesiat míľ na sever," odvetila Hermiona. "Jeden deň na rýchlom koni, tri dni pešo. Potrebujeme koňa."

Draco zaštrngal zlatými guineami vo vrecku. "Myslím, že to dokážeme zariadiť" Nebol zvyknutý mať znova peniaze. Už to bolo poriadne dávno, čo mal plný mešec. "V Mildenstowe je hostinec. Majú tam kone - som si istý, že by sme si mohli kúpiť, či prenajať jedného na cestu."

Hermiona prikývla a pritiahla si okolo seba tuhšie cestovný plášť. Leto skoro končilo a bolo chladno. Taktiež veľa päť dní nejedla, a točila sa jej hlava, ale bolo odhodlaná nepriznať, že sa cítila taká slabá. Vážne chcela vypadnúť z Mildenstowe skôr než to ráno zistí jej otec.

Draco stisol Hermione ruku, zahrievajúc ju svojou vlastnou. Mala ľadové prsty. Draco si uvedomil, že hoci boli znova spolu, toto bolo tak iné od tých teplých letných večerov pri Flandersovom lese. Vtedy ich nezaujímal svet, smiali sa a rozprávali sa. Ale teraz bola jeho novomanželka tichá a vystrašená, a obaja boli na úteku.

Hermiona chcela zastaviť a objať Draca. V tom zhone nemali čas na dotyky ani pred ani po svadbe. Hoci v tú chvíľu, keď robil svoj sľub, si bola istá, že ju miloval, bolo pre ňu príliš uveriť, že je už manželka Draca Malfoya. Lásku bola schopná zvládnuť. Zodpovednosť za to byť niekoho manželkou, bola desivá.

Pred pár týždňami kráčali cez toto pole so smiechom a spievali pieseň o bielej krave. Slnko bolo vysoko nad nimi a oni sa tešili na deň na trhu. Teraz uháňali cez pole, nestrácali čas rozhovorom, nemali náladu na smiech, nevedeli, čo pred nimi leží.

Hermiona sa sústredila na Dracovu ruku, ktorou ju popri sebe ťahal. Bola rada, že sa zdá, že on to má pod kontrolou, pretože stres posledných niekoľkých dní ju úplne otupil. Mesto nebolo ďaleko, míľu zvládli za hodinu a pol a ocitli sa pri hostinci.

"Potrebujeme koňa," riekol Draco ospalému hostinskému, ktorý otvoril na jeho klopanie dvere.

"Koňa? O tomto nočnom čase?"

"Práve sme obdržali správu, že matka mojej ženy v Aldeburgu je veľmi chorá. Musíme to stihnúť."

Krčmár sa zatváril súcitne. "Áno, nuž potom, máte zlatku?"

Draco prikývol a vložil mincu mužovi do rúk.

"Poďte za mnou," povedal krčmár a nechal ich prejsť cez hostinec do stajní za ním. Hermiona šla za Dracom a krčmárom vybrať koňa. Krčmár otvoril box so škvrnitým šedákom.

"Toto je Ben. Je to dobrý kôň a odnesie vás do Aldeburgu za deň."

Draco sa hodnotiaco pozrel na koňa. Vtedy na Malfoy Manor mal veľa koní a miloval jazdenie na koni. Prešiel rukou po boku koňa  - slabiny a chrbát boli svalnaté, ukážka toho, že to bol dobre trénovaný kôň. Pozorne sledoval ako krčmár vyvádza koňa von z maštale. Ben nedal najavo žiadne známky chromosti či rozpadu kopyta.

"Ja-ja neviem jazdiť na koni," zašepkala Hermiona Dracovi.

"Budem ťa držať," odpovedal šeptom. "Nie je to také ťažké."

Krčmár dokončil osedlanie koňa a Draco od neho prevzal opraty.

"Nechajte Bena u Crunthera u Býčej hlavy, dobre?" riekol krčmár. "Povedzte mu, že ho pozdravuje Soliar."

Draco sa rezko vyšvihol na koňa. Potom sa otočil k Hermione. "Vyjdi nahor na schodíky. Vlož jednu nohu do strmeňa a nasadni zadkom na koňa. Pán Soliar ti koňa drží a ja som hneď za tebou.

Zo zaťatými zubami urobila Hermiona, čo jej bolo povedané.  Toto nebolo také ťažké ako jazda na testrálovi. Aspoň toho koňa mohla vidieť, a bolo tu sedlo. Ocitla sa ďaleko preďaleko od zeme.

Okamžite sa cítila bezpečnejšie, keď ju objali Dracove ruky. Konečne sa pohodlne usadila, sedela bokom, pred ním.

"Drž sa," povedal jej a popohnal koňa.

A boli preč.

Bolo to oveľa nepohodlnejšie, než si predstavovala. Na testráloch to bolo oveľa plynulejšie. Tento kôň nadskakoval hore a dolu a už začínala pociťovať boľavé miesto.

"Uvoľni sa," riekol Draco, ktorý sa v jazdeckom sedle tváril ako doma. "Si príliš napnutá. Keď sa uvoľníš a zosúladíš sa s pohybmi koňa, bude to pohodlnejšie."

Hermiona sa máličko uvoľnila. Bolo to lepšie. Objala Draca okolo krku a oprela si hlavu o jeho plece.

"Príjemné, Hermiona?"

"V poriadku, Draco," povedala potichu.

Draco sa nadýchol aromatickej vône jej vlasov. Po prvý raz v tú noc si dovolil uvoľniť sa. Mám manželku, povedal si v duchu a usmial sa. Hermiona je moja manželka.  Popchol Bena do trochu rýchlejšieho cvalu a pocítil, ako ho Hermiona pevnejšie zovrela. Nevedel, ako toto všetko vysvetlí späť v budúcnosti. Budú to považovať za porušenie čarodejníckeho zasnúbenia a on bude musieť prepísať polovicu svojho majetku na Zabiniho. Nespomínajúc, že pravdepodobne ho tiež vylúčia zo spoločnosti čistokrvných za to, že sa oženil s u muklov narodenou. A predsa sa zdalo, že na ničom z toho už viacej nezáležalo! Boli vtedy v jeho čase krvné rozdiely naozaj také dôležité? Naozaj býval taký zaujatý voči u muklom narodeným a nečistokrvným? Všetko sa to zdalo ako sen... na ktorý, keď sa snaží úporne si spomenúť, mu šialene uniká.

Hermiona opretá o neho sa pohla a vycítil, že začala rovnomerne dýchať. Uvedomil si, že zadriemala v jeho náručí. Moja u muklov narodená manželka, pomyslel si, keď ju pobozkal na temene hlavy. Čo záleží na krvi, keď ste schopný takto sa cítiť?

O mnoho hodín neskôr Draco konečne cítil, že začína byť sám unavený. Začínalo sa brieždiť, čo znamenalo, že museli jazdiť skoro šesť hodín. Cítil, že Ben začína byť vyčerpaný. Bol čas si odpočinúť. Začal sa obzerať po vhodnom mieste a zbadal, že sú blízko malého lesíka, ktorá sa zdal byť skrytý dosť na to, aby ich ukryl.

Draco zatočil koňa smerom k stromom a zašepkal Hermione, "haló, zobuď sa. Dáme si prestávku."

"Už sme tam?" spýtala sa Hermiona ospalo.

"Nie, ale prešli sme dlhú vzdialenosť. Kôň je unavený, rovnako aj ja."

Hermiona otvorila oči a našla svoju hlavu pritlačenú o jemnú látku Dracovej košele. Nadýchla sa známej vône a zdvihla tvár k nemu.

"Dobré ráno, pani Malfoyová," povedal, pustil uzdu jednou rukou a prešiel jej prstami cez vlasy. Hermiona sa usmiala a on si všimol, že do jej očí znova vstúpil jej starého ducha. "Potrebuješ sa oholiť," riekla, keď ho pobozkala na bradu.

Draco po prijal ako povzbudenie. Ben bol prinútený zastať, keď sa jeho dvaja jazdci spojili v skutočnom bozkávaní. Nakoniec dupol netrpezlivo nohou a odfŕkol si.

"Myslím, že Ben je smädný," vravel Draco, keď pomohol Hermione z koňa.

"Ja tiež," odvetila a natiahla sa. "Dobre som sa vyspala."

Draco cítil, že sa mu začínajú zatvárať oči, keď podával Hermione fľašku s vodou. "Na rozdiel odo mňa," zívol.

"Na, Ben," Hermiona viedla koňa ku mláke, kde Ben začal hltavo piť. Poťapkala ho. "Dobrý koník. Vďaka za jazdu."

"Takže sa ti jazdenie páčilo?" spýtal sa Draco, keď sa usadil pod stromom.

"Je to v poriadku," odvetila Hermiona a posadila sa vedľa svojho manžela. "A ty si dobrý jazdec."

"Tam na Malfoy Manor je kopec koní. Ja som sa naučil jazdiť, keď som mal šesť. Naučím ťa, keď sa vrátime..." jeho hlas sa vytratil.

Dívala sa ako bledé svetlá úsvitu zľahka prešli po jeho pekných črtách. Jeho strieborno-blond vlasy mu padali do očí a ona sa načiahla, aby sa ich dotkla. Uznanlivo sa pozrela na jeho svalnatú hruď, mimoriadne posilnenú rokmi metlobalu a pár mesiacmi tvrdej práce.

Skusmo sa pozrela na svoj snubný prsteň. Vedela, čo ten prsteň pre neho znamená. Dokonca aj keby to bol len prechodný snubný prsteň dovtedy, kým sa nevrátia, vedela, že pre neho znamenalo obrovskú vec dať jej ho. A napriek všetkému, čo považoval za tak ťažké o nej prijať, našiel v sebe silu, aby zmenil svoje názory a vzal si ju za ženu. Nuž, kto by očakával, že to ten Slizolinčan v sebe má?   

Povedal si, že ma miluješ. Tak prečo som si stále nie istá?

Keď ranné slnko prelomilo zahmlenú októbrovú oblohu a osvietilo Draca svojou žiarou, Hermiona pocítila naliehavé nutkanie byť blízko pri svojom manželovi.

"Draco, nechoď ešte spať," zamrmlala, keď mu pohládzala líce.

Draco otvoril oči a uvidel, že sa Hermiona na neho usmieva. Jeho novomanželka sa sklonila, aby ho pobozkala a on v údive sledoval, ako si začala uvoľňovať šnúrky na chrbte svojich šiat. Vzduch bol znova plný sladkej vône ruží, presne tak isto ako v kostole... tentoraz ho to ale nevydesilo. Keď jej spadli šaty, a nechali jej ramená nahé, Draco pocítil, ako sa ním prehnala horúčava. Hermiona sa tu nezastavila. Prstami rýchlo rozväzovala šnúrky na chrbte svojho korzetu a striasla ho dole.

Bola presne taká úžasná, ako si predstavoval. Nie, oveľa viac. Jeho oči sa lačne lepili na každý kúsok jej nahej pokožky, kŕmiac jeho telo tými najrozkošnejšími nutkaniami. Hermiona pod jeho pohľadom necúvla, tvárila sa trochu hanblivo, ale bola v nej štipka dychtivosti.

"Tiež ťa milujem," povedala Hermiona, keď pocítila, ako ju Draco objal rukami a stiahol na zem.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 25.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 21. Tvoja dáma Ťa miluje Od: myska111 - 19.03. 2011
Krásná kapitola. Je to velmi zajímavý příběh. Jsem zvědavá, jak se jim podaří vrátit se do budoucnosti. Doufám, že se vrátí a vyřeší vše k happy endu. Dík za překad

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: denice - 23.07. 2010
Nádherná ilustrace k pojmu "romantické", jen se bojím, co udělá lord Granger, až mu krčmář poví, kam se ti dva vydali.

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: soraki - 09.08. 2009
Ahojek, jsem tu na skok a děkuju za krásnou kapitolu :-D tak jsou svoji, jen jsem zvědavá, jak e to zamotá v přítomnosti...

velmi pekná kapitola...páči sa mi tato poviedka...teším sa na dalšiu časť... :D

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: Carma - 08.08. 2009
teda jimmi, tato poviedka je uplne, uplne, uplne genialna :) som zvedava, co autor vymyslel co sa stane, ked sa vratia do svojho sveta. :D bude to pekne zaujimave. ron bude urcite s blaise :) ozaj, sory, ze som sem tak dlho nic nepridavala. od zaciatku juna az po teraz som bola na jednom kole. strasne. ale uz mam pokoj a dozeniem vsetko, co som zameskala. :D inak, kedy sem pridas nieco nove z naramku??? a vdaka za vyborny preklad...
Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: Jimmi - 08.08. 2009
Vitaj, a Náramok - len čo pridá autorka... smola, už sme ju dobehli.

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: kajka - 07.08. 2009
uzasne,vynikajuce,presne podla mojho gusta:D dakujem za venovanie:)

Nádherná kapitolka, hrozně moc luxusní. Nějak nemám slov.

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: JSark - 07.08. 2009
V každom prípade v oboch časoch okolo toho bude pekné haló. :-) Jimmi, ďakujem za krásny preklad a venovanie.

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: beruska1 - 07.08. 2009
taková romantika, krása, slintám. snad už je nepotká v "tomto čase" nic špatného. a ve "svém čase" to nějak pak vyřeší, však víly slíbil zrušit zasnoubení. tak doufám. moc moc děkuju za překlad. Jsem tak neuvěřitelně líná to číst v ang že ani nenakouknu i když jsem tak zvědavá

skvělá kapitola. díky za překlad.

Krásne...Ty víly se tam budou serinkat pořád, že? =D. Moc děkuju za úžasný překlad ;-)

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: Leann - 07.08. 2009
fúha! nemám slov. bolo to také sladké... (v dobrom slova zmysle). som strašne zvedavá, ako sa to bude vyvíjať, keď sa vrátia späť do budúcnosti. ja by som sa na Hermioninom mieste bála, že všetko sa vráti do starých koľají. veď o ich manželstve nikto nebude vedieť, takže sa nič nemusí meniť. alebo by mohli pomaly zabúdať na ich malý výlet do minulosti, ako keď teraz zabúdajú na rokfort a všetko z budúcnosti. jednoducho, skvelá kapitola, skvelý preklad, takže už niet čo dodať. =D

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: eternallife - 07.08. 2009
Díky moc za další skvělou kapitolu a věnování.

úúúúžasné:-) Hned mám lepší ráno.

Nádhera. Něco tak romantického se hned tak nevidí. Asi je to tím útěkem:-) Prostě krása. Jsem napnutá jak to bude s jejich návratem:-) Dík moc, za překlad i věnování.
Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: beruska1 - 07.08. 2009
třeba návrat nastane dovršením manželství :-P něco takového přece Brumbi naznačoval :-D

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: 32jennifer2 - 07.08. 2009
ááách...aká romantika...aj ja chceeem=) úžasná kapitola, pre mňa tá najkrajšia...som zvedavá, čo bude ďalej. Nájde ich Hermionin otec? Určite bude po nej pátrať...Nie, nie, ešte nemyslím na zlé veci, ešte nemyslím na zlé veci...nie...nie... teraz...vychutnávam si túto krásnu kapitolku, ktorá mi skrášlila piatkové ráno... dík za preklad a venovanie =)

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: Svetluska - 07.08. 2009
Krásná a velice zajímavá povídka. Díky za překlad a už se těším na další kapitolu :)

Re: Kapitola 21 Tvoja dáma Ťa miluje Od: Invisible - 07.08. 2009
Má dušička se vznáší někde na obláčku, tak to na mě zapůsobilo. Moc děkuji za krásný překlad

Ách, ... toto bola zatiaľ asi najkrajšia a najromantickejšia kapitolka. Nádherné. Ďakujem Jimmi.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )28.08. 2009Záver k poviedke
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200932. Rodina, česť... láska
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200931. Vedela som, že prídeš
Zensho: ( Jimmi )22.08. 200930. Nikto neprišiel
Zensho: ( Jimmi )21.08. 200929. Cena, ktorú treba zaplatiť
Zensho: ( Jimmi )20.08. 200928. Pred cestou späť
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200927. Prečo by som ti mal veriť?
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200926. S tým najlepším úmyslom
Zensho: ( Jimmi )18.08. 200925. Niečo sa kuchtí...
Zensho: ( Jimmi )13.08. 200924. A bledý bol
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200923. Aldeburg
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200922. Mary Culdonová
Zensho: ( Jimmi )07.08. 200921. Tvoja dáma Ťa miluje
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200920. Pravda ťa oslobodí
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200919. Ja sem nepatrím
Zensho: ( Jimmi )01.08. 200918. Prípad č. 312 / 2005
Zensho: ( Jimmi )30.07. 200917. Je to hravé dieťa
Zensho: ( Jimmi )27.07. 200916. Obaja už vieme prečo
Zensho: ( Jimmi )26.07. 200915. Kúpiť, kúpiť, chytiť...
Zensho: ( Jimmi )17.07. 200914. Tvár ako ruža
Zensho: ( Jimmi )15.07. 200913. Odpíš čoskoro
Zensho: ( Jimmi )08.07. 200912. Mágia letného slnovratu
Zensho: ( Jimmi )01.07. 200911. kapitola Nič sa nedeje
Zensho: ( Jimmi )22.06. 200910. kapitola Drraaco
Zensho: ( Jimmi )19.06. 20099. kapitola Šalvia
Zensho: ( Jimmi )18.06. 20098. kapitola
Zensho: ( Jimmi )16.06. 20097.kapitola Päť bodov pre Chrabromil
Zensho: ( Jimmi )03.06. 20096. kapitola Ty sem nepatríš
Zensho: ( Jimmi )29.05. 20095. kapitola Ty!
Zensho: ( Jimmi )22.05. 20094. kapitola Tie perly sú moje?
Zensho: ( Jimmi )19.05. 20093. kapitola MLOKy z Elixírov
Zensho: ( Jimmi )18.05. 20092. kapitola Zničila si mi život
Zensho: ( Jimmi )16.05. 20091. kapitola Ešte jeden týždeň
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )16.05. 2009Úvod k poviedke