Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ich miestnosť

Kapitola 31. Nádherné slová

Ich miestnosť
Vložené: Jimmi - 24.04. 2008 Téma: Ich miestnosť
Jimmi nám napísal:

**Disclaimer: I own nothing; everything belongs to the wonderful J. K. Rowling.
** Autorom anglického originálu je Aleximoon.
Chapter 31. Nádherné slová

Beta.read: EGGY

Tak a je tu koniec. Teda posledná kapitola, s poviedkou totiž nekončím. Ešte k nej potrebujem obrázky, ešte má Eggy veľa práce a hlavne ju chcem dať do jedného súboru na stiahnutie.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 31. Nádherné slová
 

Hermiona sa prudko posadila a vyhrabala sa rýchlo z postele. Hromada kníh, ktoré minulú noc zatlačila k nohám postele, spadla k zemi. Ten zvuk ju zastavil; nezaspala, nešla neskoro na skúšky, bola doma a v Rokforte skončili so skúškami takmer pred dvoma týždňami.

So sklamaným zastonaním  sa Hermiona zvalila nazad do postele. Takto sa budila každý deň, odkedy ju jej rodičia zobrali z Rokfortu. Hermiona nedokázala presvedčiť samu seba, že nemusí vstávať tak zavčasu, aby šla na raňajky do Veľkej Siene alebo aby sa hnala do knižnice kvôli pár zúfalo potrebných minút štúdia.

Ešte stále sa prispôsobovala tomu byť cez leto doma. Napriek tomu, že škola oficiálne skončila, Hermiona stále cítila, že by tam mala byť, aby ukončila skúšky alebo vykonala VČÚ.

Nenávidela, že odchádza, ale jej rodičia boli neústupní, keď nakoniec prišli do Rokfortu. Dumbledore ich priviedol z Rokvillu, kam sa dostali vlakom z Londýna.

Keď sa Grangerovci vrhli do vnútra nemocničného krídla tak Hermiona, po jednom pohľade na matkinu odhodlanú tvár, sa vzdala všetkej nádeje namietať proti ich rozhodnutiu. Jej matka prenikavo hľadela na Hermionu, akoby ju obviňovala, že sa dostala do ťažkostí a potom prepukla v plač.  Hermiona nebola zvyknutá vidieť svoju matku tak emocionálne rozrušenú. Obaja jej rodičia žili pokojné, vyrovnané životy na predmestí Londýna. Najvzrušujúcejšia vec, ktorá sa im obom niekedy prihodila, bolo to, že Hermiona je čarodejnica a obaja to akceptovali s nadšením. Ani jeden z Grangerovcov nebol známy citovými výlevmi, ale bola to Hermionina matka, ktorá hystericky zvierala jej jediné dieťa a pýtala sa veľmi trasľavým hlasom, na čo len myslela?

Ozval sa slabý zvuk spoza dverí Hermioninej spálne a ona sa znova posadila. Krivolab si to mieril do izby, plátok tučnej slaniny pevne zovretý v čeľustiach. Vyskočil poľahky na posteľ a pustil slaninu na Hermionin vankúš. Zastavil sa, aby si uhladil svoju oranžovú odstávajúcu kožušinu a až potom obrátil svoju pozornosť nazad k svojmu jedlu.

„Už raňajky, Krivolab?“ zavrčala Hermiona a rozstrapatila kožušinu svojej mačky, nie príliš nadšená, že tuk zo slaniny sa vpíja do jej modrej obliečky na vankúš.

Kocúr neodpovedal a Hermiona vykĺzla von z postele a natiahla si sveter cez hlavu. Vedela, že jej otec rád udržuje v dome o trošku chladnejšie, dokonca aj v lete. Namierila si to dole schodmi hlboko zamyslená.

Pred odchodom z Rokfortu sa už s Harrym a Ronom poriadne nevidela. Jej rodičia ju chceli vziať domov okamžite; jej priatelia len dokázali dobehnúť ich vo vstupnej hale pri ich odchode. Ani  Draca nevidela odvtedy, čo odišiel z nemocničného krídla pár minút predtým, než prišli jej rodičia. Niežeby Hermiona očakávala, že sa stretne s jej rodičmi. Ťažko si vedela predstaviť, ako Draco zdvorilo prikyvuje, kým jej otec vysvetľuje fungovanie správnej stomatochirurgie. Ale cítila sa strašne opustene, keď jej stisol ruku a potom zmizol za bielym plátenným závesom. Vyzeralo to, že sa takmer obáva k nej priblížiť, vystrašený, že sa zlomí. Hermiona takmer schmatla jeho vzďaľujúcu sa ruku a stiahla ho nadol do postele k nej, aby mu ukázala, že vôbec v skutočnosti nie je tak krehká. Ale chvíľu predtým, než taký odvážny čin mohla realizovať, vyhral v jej hlave Hermionin zmysle pre slušné správanie. Draco odišiel a záležitosti sa stali príšerne neukončené.

Hermiona sa dostala na spodok schodov, prešla cez veľký salón na pravej strane a zamierila si to do kuchyne, kde vôňa raňajok sa blížila chodbou, aby ju privítala. Niet divu, domácnosť Grangerovcov bola tak upravená a výkonná ako ich dcéra. Raňajky boli každé ráno presne o siedmej, okrem soboty, keď jej rodičia chodievali spolu na neskorú raňajšiu prechádzku a odkladali tak raňajky až na desiatu. Bolo to tak dlho, odkedy si Hermiona pamätala. Tento časový plán sa jej vybavil aj po polroku vonku v Bradaviciach, kde plán jedenia závisel od jej učebného rozvrhu a prianí Harryho a Rona.

„Dobré ráno, drahá,“ zborovo zaželali jej rodičia, keď sa objavila vo dverách.

„Dobré ráno, mami, tati,“ odpovedala Hermiona.

Grangerovci sedeli za kuchynským stolom a čítali noviny. Už dávno objavili, že ich manželstvo bude šťastnejšie, keď každý z nich bude mať vlastný výtlačok raňajších novín, než keby mali trpezlivo čakať, kým ten druhý skončí. Dva rovnaké nadpisy čelili Hermione z druhej strany stola. Nabrala si na svoj tanier porciu vajíčok a niekoľko plátkov slaniny, ale nebola veľmi hladná.

Potom, čo prišla domov, si už písala s Harrym aj Ronom. V skutočnosti, listy na ňu doma čakali ešte predtým, než sa tam dostala. Jej otec ju odniesol aj napriek jej protestom, že nie je až tak zranená, hore schodmi, až do jej izby a tam na ňu netrpezlivo čakal Kvík (Pašík). List, ktorý vzrušená sova priniesla, obsahoval len niekoľko riadkov od jej priateľov. Ale jednako to boli potešujúce riadky. Harry a Ron jej sľúbili, že jej poskytnú každý krvavý detail ich skúšok a dodali, že bez jej farebných poznámok to už nebude to isté štúdium. List jej vyvolal úsmev na tvári. Spomenula si, ako všetci ostatní prechádzali tie jej poznámky posledných pár týždňov.

Ale nedostala nič od Draca.

Oh... počula o Dracovi. Stále každé ráno dostávala Denného proroka a počas niekoľkých dní po jej odchode, bola každý deň smrť Luciusa Malfoya na prednej strane. Jej matka nechcela, aby to čítala, vykrikujúc, že od toho chlapa si už vytrpela dosť, ale Hermiona na tom trvala.

Riaditeľ Dumbledore dodržal svoje slová o tom, že ani Hermiona ani Draco nebudú spomenutí v novinách. Najprv jeho smrť bola uvádzaná ako nevyjasnená. Noviny hovorili, že sa zišiel s niekoľkými priateľmi na obchodnom stretnutí v Rokville. Bože chráň, že by tam bola nejaká zmienka o smrťožrútoch. Nakoniec úrady zdôvodnili jeho smrť ako nehodu spôsobenú veľmi vzácnou chybou jeho prútika. Hermione došlo, že nejaká chyba, ktorá sa mohla nájsť na prútiku Luciusa Malfoya, musela byť pridaná až po jeho úmrtí.

Pohreb sa uskutočnil niekoľko dní potom, čo odišla zo školy. Lucius bol pochovaný v rodinnej hrobke, ktorá ochraňovala starodávnych mŕtvych na kraji malfoyovských pozemkov. Denný prorok oznámil, že to bol jeden z najväčších pohrebov desaťročia, len druhý za pohrebom Betty Betchelovej, milovanej celebrity a zakladateľke Čarodejníckeho týždenníka. Hermiona strávila viac času, než by priznala, sledovaním čarodejníckej fotografie Draca a jeho matky, keď sedeli a pochmúrne zdravili ľudí. Takáto fotografia bola uverejnená v Dennom prorokovi deň po pohrebe. Draco na nej nikdy nezdvihol zrak od svojej povinnosti.

Po senzačnom pohrebe, kde sám Kornelius Fudge dával chválospevy, čitatelia začali strácať záujem o Luciusovu smrť. Denný prorok presunul články o jeho živote a nešťastnej príhode hlbšie do novín; druhá strana, potom štvrtá a tak ďalej, až kým jedného rána Hermiona nenašla o ňom žiadnu zmienku.

Pučila vajíčka na svojom tanieri vidličkou, až kým z nich neurobila malé žlté kôpky. Nebolo na nich nič zvláštne. Na žiadnej z nich. Mala by tráviť svoj čas produktívne a učiť sa na jej opravné skúšky z VČÚ, ktoré by mohla robiť ďalší týždeň.  Prekvapivo sa Hermiona Grangerová nad VÚČ sa netrápila.  

Ani záchvev krídel sovy letiacej cez okno dokonca neprinútil jej rodičov zdvihnúť oči od novín. Sova z Denného proroka skĺzla smerom k stolu. Ale skôr než pristála, iná veľká tmavošedá sova ju dôležito odsotila. Pristála pred Hermionou a ďobla zobákom do druhej sovy, akoby jej zavadzala. Keď sova z Denného proroka ustúpila s rešpektom, otočila svoju pozornosť nazad k Hermione,. Šedá sova podržala pompézne svoju nohu a počkala na Hermionu, kým jej odviaže list, ktorý tam visel.

Úsmev poznania sa prebudil na Hermioninej tvári, poznala jedinú osobu, ktorá by mohla mať takúto egoistickú sovu.

„Draco,“ vydýchla, keď konečne uvoľnila list.

„Draco?“ spýtala sa jej matka a pozrela na ňu spoza novín.

„Nespomínam si na žiadneho Draca,“ dodal jej otec z druhej strany stola so stopou nepatrného záujmu v jeho hlase.

„On je môj...“ Hermiona sa odmlčala, pretože si nemyslela, že existoval správny termín pre to, čo Draco bol. „On je môj priateľ, zo školy.“ Nakoniec doplnila.

Hermionina matka poskladala svoje noviny a venovala svojej dcére spýtavý pohľad. Ale Hermiona nemala v úmysle čakať na výsluch. Predtým než vybehla po schodoch, schmatla kúsok opekaného chleba z taniera. Jej rodičia si vymenili pohľady a chápavý úsmev predtým, než sa vrátili k svojim novinám.

List bol napísaný na krehkom bielom pergamene, v jednom rohu bol vyrytý štít zobrazujúci draka chrliaceho oheň. Hermiona neveriaco pozerala na presný obrázok, ktorý Draco použil. Nebola si istá, že či ho tam uvidí znova, ale bol tam.

Hermiona,

Mal som v úmysle napísať skôr, ale záležitosti na panstve boli príliš rušné, ako si isto vieš predstaviť. Uveríš všetkému tomu kriku, čo každý robil nad jeho smrťou? A naopak, pohreb bol oveľa lepší, než som očakával. Hoci by som nebol prekvapený, keby polovica znepokojených návštevníkov, ktorí tam boli, sa bola skôr uistiť, že ten starý bastard je skutočne mŕtvy ako mu venovať posledné zbohom.

Matka je v poriadku. Všetko, čo Pansy povedal, bola lož. Mala si pravdu. Je na tom lepšie než výborne, keď sa to tak zoberie. Vyzerá to tak, že sa v jej klube dosť spriatelila so svojím trénerom metlobalu. Priateľstvo asi nie je na to dostatočný termín, poviem len, že moja matka sa zúčastňuje určitých činností, ktoré nenáležia vdove. Zvláda Luciusovu smrť veľmi dobre. V skutočnosti až tak dobre, že keby bol uložený v zemi, asi by tancovala na jeho hrobe každú noc. Alebo možno, by dokonca robila ešte viac pochybných činností s tým jej trénerom, ale radšej by som sa s tým nezaoberal.

Právnici boli peklo. Nikto nepredpokladal, že peniaze a panstvo budú prevedené na mňa v takom mladom veku. Ale môžem si sotva sťažovať. Vždy som mal radosť byť sprosto bohatý a teraz je to všetko na moje meno. Lucius nikdy neveril mojej matke s peniazmi, takže to nie je také strašné prekvapenie, že väčšinu bohatstva som zdedil ja.

Skúšky sa vydarili. Elixíry zvlášť, bolo podarené ako ten nešikovný Longbottom rozlial svoj elixír a rozpustil polovicu Snapovho hábitu. Samozrejme, ty pravdepodobne na tom nenájdeš nič zábavné, že? Viem si predstaviť, ako mi hovoríš, aby som sa nesmial Longbottomovi. Predpokladám, že on skutočne nemôže za to, že je idiot.

Rozmýšľal som, že možno, keď sa na to budeš cítiť, tak by si mohla prísť na návštevu na panstvo. Zostať deň alebo dva, ak si budeš priať. Viem, že určite uvažuješ, ako ťa môžem žiadať, aby si prišla na návštevu na miesto, ktoré je známe početnými nespravodlivosťami a množstvom temných, podlých komplotov. Len si myslím, že bude veľmi zábavné, že sa Lucius kvôli tomu bude obracať v hrobe.

Premysli si to. Mám tu celú našu prácu. Dumbledore to poslal deň potom, ako som prišiel domov. On je buď veľmi prefíkaný alebo oveľa viac bláznivejší, ako som si myslel. V skutočnosti je to asi kombinácia oboch. A keď Dumbledore stále schvaľuje, aby sme pracovali spolu, ako by si mohla neprísť? On je tvoj hrdina, po Potterovi, rozhodne. Len o tom premýšľaj.

Draco.

Hermiona zatvorila list a zaklonila sa na svojej stoličke za stolom. Úsmev sa jej rozšíril po tvári a ona sa cítila lepšie než v predchádzajúce dni. Ale ísť na panstvo?  Nevedela, či to prichádza do úvahy. Nepovstali by čistokrvné múry a nerozdrvili ju za jej opovážlivosť?

Mierne zaklopanie na dvere sa ozvalo a jej matka nakukla dnu.

„Hermiona, toto ti prišlo potom, čo si odišla od stola.“ V jej rukách bol zabalený balíček.

Hermiona sa trochu zamračila, keď vzala balík od svojej matky. Nevedela o nikom, kto by jej mohol poslať niečo také. Jej matka odišla preč a nechala Hermione trochu súkromia.

Opatrne rozbalila papier držiac zabalený balíček, čo najďalej od seba. Vedela dosť o čarodejníckom svete, aby nedôverovala predmetom, že sú tým, čím sa zdajú. Ale ako papier mizol, rozpoznávala tmavozelenú koženú väzbu knihy. Vzrušene Hermiona strhla zvyšok papiera a pozerala s úžasom na vlastné meno vytlačené cez celú prednú obálku knihy. Lemovaný červenou a napísaný zlatými písmenami znel nadpis knihy Preklad. A pod tým bolo: Zväzok I. z denníkov Gregoriusa O'Learyho od Hermiony Grangerovej a Draca Malfoya.

Civela na to neveriacky. S trasúcimi rukami opatrne otvorila knihu a začala rýchlo listovať stránkami. Boli ručne popísané. Znova Dracom a len polovica knihy bola zaplnená. Zvyšok bol nepopísaný a prázdny. Na úplne prvej strane jej napísal odkaz.

„Toto je samozrejme len hrubý návrh. Predpokladáme, že udržíme naše objavy ešte v tajnosti. Ale Dumbledore si myslí, že za rok, či dva, by sme ich mohli skutočne uverejniť. Začal som na tom pracovať, len čo si odišla zo školy. Myslím, že to vyšlo celkom dobre.“

Bolo tam už len pár slov. Hermiona si nebola istá, ale pomyslela si, že ich tam pridal až po dlhom zvažovaní.

Sklon jeho písma sa zdal odlišný od zvyšku odkazu. Hermiona sa rozhodla, že sa ho na to opýta, keď sa dostane na panstvo, pretože sa práve rozhodla, že tam pôjde. Ako by po tom všetko mohla neisť? Na konci jeho odkazu boli dve nádherné krátke slová:

"Chýbaš mi."  
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 23.08. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: BonnieWall - 02.01. 2019
Super poviedka :D moc sa mi páčila aj keď som dúfala v ešte jednu kapitolu na manore :D chcela by som vidieť ako by sa zatvárila Narcissa keby sa tam Hermiona zjavila :D ďakujem za preklad dievčatá :)

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Lupina - 13.02. 2017
Krásná povídka. Pohltila mě od samého začátku. Postavy byly popsány tak přirozeně, nenásilně, děj plynul hladce. Chápu, proč někdo propadne dramionkám :) Mám pocit, že mám k nim našlápnuto. Děkuji moc za překlad :-)

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: arabeska - 29.11. 2013
Nádherná povídka. Vážně krásná. Přesně takhle jsem si ten konec představovala a náramně se k tomu hodí. Prostě tam půjde a bude s ním a pak se uvidí... Děkuju, žes to přeložila, jinak bych se k tomu nedostala. Máš můj obdiv.  Pravděpodobně ti budu děkovat pokaždé, kdy si tu povídku přečtu. 

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Lejsi - 20.06. 2013
Super povídka. Líbila se mi hlavně zápletka. Najít něco proti smrtící kletbě je docela dobrý námět. koda, že neexistuje něco jako druhý díl. Bylo by zajímavé dočíst se, jak pokračují vztahy mezi Dracem, Ronem a Harrym. Díky za překlad.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: martina11 - 30.04. 2013
Krásná povídka. Moc díky za překlad.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: janka. - 30.01. 2013
je to krásná povídka, opravdu se mi moc líbí :-)

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Coretta - 30.10. 2012
Jedna z nejlepších povídek na těchto stránkách, už jsem se k ní i vrátila, a pořád za to stojí :-) 

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: ivju - 15.10. 2012
najlepšia fanfiction, akú som kedy čítala :) <3

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Margotka - 27.08. 2012
To to je ůžasná kapitolovka, určitě se k ní časem vrátím. :)

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: denice - 19.02. 2012
Tak skoro nevím, co napsat. Taková milá povídka. Milá je divné slovo, ale když opravdu - moc dobrý Draco, velice uvěřitelný ve svém tápání, vševědka Hermiona, kupodivu dobře charakterizovaná (teď jsem dočetla něco, v čem by místo "Hermiona" mohlo být klidně "Levandule" nebo "Parvati" a nikdo by v charakterech nepoznal rozdíl), celá atmosféra školy, Harry, Ron, jen Lucius byl bohužel odporný, al i to autorka vyřešila ke spokojenosti. Skvělá zápletka a konec, který pohladil po kožíšku. Nečetla jsem poprvé a rozhodně ne naposled. Škoda, že je to její jediná povídka tady. Umí napsat civilní a zajímavé charaktery i bezvadnou zápletku. Je tu spousta jiných povídek, při kterých jsem pištěla nadšením nebo si nádherně poplakala, ale tato mi nějak přilnula k srdci. Děkuji.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: mišule - 23.01. 2012
to je tak nádherná povídka, že skoro nemám slov. Je velice procítěná, není to něco až tak nereálného, co by se nemohlo stát, je to skoro přesně tak jak se to ve skutečném životě děje :) a to se mi moc líbí :) je to vážně úžasně promyšlené, jak už jsem psala procítěné, jsou nádherně volené slova no prostě dokonalost sama, doufam že tady někde najdu pokračování :) protože by to za to stálo, strašně se mi začal líbit tenhle pár a tohle je snad jedna z nejpovedenějších povídek, které jsem četla, moc děkuji za překlad je to vážně senzační :)
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 23.01. 2012
To vážne? To je môj úplne prvý preklad. Bohužiaľ autorka opustila svet FF, takže pokračovania sa nedočkáme. Som rada, že po takom čase potešila. Ďakujem

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: peatra - 19.12. 2011
Krasneee....moja prva DM vs.HG poviedka...a koniec toho listu :]]]]]

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Patolozka - 21.11. 2011
Moc hezká povídka a supr překlad. Bavila jsem se!

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: monika - 26.10. 2011
KRÁSNE :-) TOTO JE MOJA PRVÁ POVIEDKA,KTORÚ SOM NA TEJTO STRÁNKE PREČÍTALA A ROZHODNE MA NAVNADILA NA ĎALŠIE !! ;-) :-)))

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: puv - 25.09. 2011
Zase jsem se nechal zlákat tvým doporučením v diskuzi na rodině a zase jsem udělal dobře. Měl jsem chuť na nějakou dokončenou povídku, tak jsem zkusilil tuto a paráda. Před časem jsem četl  Draco: Phoenix Rising. a po dočtení jsem bl tenkrát stejně nadšený.  Díky za ně. Mám velký obdiv ke všem co překládají či píšou. Vyprávění bylo vždycky mým slabým slohovým útvarem, takže je ze ěm jen čtenář. Myslím že po 2 uspěších (a jednom neúspěchu) se časem zkusí pustit do další - třeba zkusím Dôverne známe miesto. Ale to teď musí počkat, dal jsem si závazek, že musím zkusit zase něco v angličtině, abych pracoval trochu na jazyku. Neúspěch byl  Coeur Corrompu, tu povídku jsem nedočetl. Nějak mě nechytla, možná ji časem dám další šanci. Ještě jednou díky a ať se daří s další tvrbou.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 25.09. 2011
Ďakujem! Moja prvotina. Poviedky v menu sú zoradené ako vznikali, takže predpokladám postupné zlepšovanie.Odporúčam čítať úvod, mnohé napovie - práve pri Coeur Corrompu by si zistil, že to nebol môj výber a že som bohužiaľ doplatila na svoju zásadu vždy dokončiť, čo začnem. Každá je iná, snažím sa,  aby sa neopakoval žáner ani štýl... práve u tejto bola ťažkopádna už angličtina a keby dve tretiny slov vynechala, ničomu by to neublížilo. Ale malo to fakt netradičný záver a hlavne netradičného Harryho. AFP (Dôverne známe miesto) -  jednotka je dokonalá, dvojka fakt dobrá - prepojenie so zakladateľmi, aj keď už trochu náročnejšia - a trojka už bola moc prešpekulovaná. Môj názor, nebola zlá, mnohí boli nadšení. Jednoznačne ťa nesklame We learned Sea, ale fakt by som odporúčala ísť od vrchu smerom nadol...  Ešte raz díky a vôbec mi nebude vadiť, keď trebárs pri tretej kapitole napíšeš, začítal som sa, nebavilo. Aj to si cením.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: puv - 28.09. 2011
Prvotina, ale moic pěkně se četla. Já relativně málo kometuji povídky, které čtu a skoro vůbec nekometuji dílčí kapitoly u dokončených povídek během čtení, protože je většinou nečtu na počítači. Radši čtu mimo počítač, takže dříve jsem si je tisknul, dnes mám čtečku elektronických knih . Budu to mít ale u tvých povídek na zřeteli . A díky za tip.      

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Rose - 15.09. 2011
:) Krásny preklad. Poviedka skvelá.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: alethea - 03.08. 2011
žiadne milujem ťa??? ooo mierne sklamanie :/ ale inak, ďakujem za skvelý preklad :) ochh, normalne som taka rozcitena z toho :))) no tato poviedka s mierne schyzofrenickym Malfoyom a typickou Hermionou mi rozhodne bude velmi chybat :) este raz dakujem ;)
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 03.08. 2011
Neskutočné, ako po toľkom čase pochvalný komentár poteší. Ďakujem moc

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: GwenLoguir - 05.06. 2011
Nádherné slová a preklad :P Ďakujeme.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 05.06. 2011
Aj ja ďakujem :D

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: nocolf - 21.05. 2011
Veľmi sa mi páčia tvoje preklady, chodievala som na túto stránku zopár rokov, ale v poslednej dobe to hlavne kvôli škole nebolo možné, kedže si sa rozhodla zmeniť prístup ku stránkam, rozhodla som sa okomentovať poviedky a kapitoly, ktoré sa mi najviac páčili. Nikdy som nebola veľký fanúšik zúrivého komentovania všetkého, kedže mám skvor názor, že kto to má všetko čítať:D:D, ale ked už inak nedáš.:) Tak ti aspoň napíšem, že počas môjo chodenia na tieto stránrky si sa s prekladmi veľmi zlepšila. Čítavala som tvoje preklady , ked ich tu bolo len zopár a neskôr som sa rozhodla aj zaregistrovať sa sem. Mám veľmi rada pár Hermiona a Draco a zdá sa mi , že máš naozaj nos na to nájsť poviedku, ktorá sa mi bude páčiť:) a preto ti dakujem, a dúfam že sa ti moje komentáre nebudú zdať otravné:) Veľa šťastia v dalšom prekladaní.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 21.05. 2011
No, mne je jasné, že potrebuješ nazbierať tú stovku :D Ale toto je skvelý komentár, aj keby si k ostatným deviatim napísala len díky. A potom stačí len na koniec poviedky, človeka poteší, keď vie, že si to niekto prečítal. Počet kliknutí je príliš zavádzajúci. Ďakujem za pochvalu. Zlepšenie vidím sama, ale vracať sa ku starým veciam sa mi príliš nechce, stále je niečo nové... Len dúfam, že ľudia majú rozum a idú postupne a nie sa hneď všetci vrhnú na Broken alebo na Fénixa či iné také klenoty. Tu je nasadený systém, ktorý už nie je podporovaný vývojármi a registrácia bola jedna z možností, ako tu zvýšiť bezpečnosť. V prípade, že dôjde k jej narušeniu, vrátim sa k nej bez ohľadu na poviedky. Zatiaľ to zvládam blokovaním IP adries a zakázala som prístup vyhľadávačom, aj google, takže stránka nemá taký rating a tým menej láka všelijaký odpad, ako to ja volám. Tých 100 bodov je snáď jasných - mali byť na niečo iné, maximálne splnili svoj účel a teraz sú na - na možnosť mať nepovolené preklady. Takže chápem tie zvyšné pár slovné komentáre, tento to vynahradil. Ďakujem a dúfam, že na koniec Potkaníka dostanem od teba ďalší poriadny komentár :D O Dodatku ani nehovorím, to je klenot nad klenoty. Dobrú noc a ešte raz díky.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: nocolf - 22.05. 2011
Veľmi ma potešila tvoja reakcia:) určite na koniec potlaníka vymyslím niečo skvostné, to ti sľubujem:D Už dlhšie som uvažovala, či by sa ti niekedy nehodila pomoc so stránkou. Študujem informatiku a síce ešte niesom taká dobrá, ale stále sa zlepšujem, ovládam html, css a tento semester som začala s php a databázami. Ešte ti asi mic pomoci neposkytnem, ale čoskoro by som možno mohla byť užitočná, takže ak by si niekedy hľadala pomoc, dúfam že raz by som mohla byť užitočná:) 
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 05.06. 2011
No ako dopadlo ten Potkaník? Nebola si sklamaná? Díky za ponuku, keby dačo, je to dobré vedieť.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: nocolf - 05.06. 2011
No síce čítam rýchlo, ale nemám vôbec času teraz:( už som týždeň na poslednej kapitole, ale pondelok mám ťažkú skúšku, takže som sa teraz stále len učila. Hádam to pondelok dočítam. Potom príde ten super truper sľúbený koment. A zatiaľ sa mi moc páči, som sa rehorala ako šibnutá na tom:D

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: eressiel - 15.05. 2011
Pěkná povídka. Přečetla jsem jí v kuse za pár hodin.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Lioness - 30.04. 2011
Moje druhá dočtená povídka tady. Když skončila Zodpovědnost nade vše, kterou jsem našla náhodou, rozhodla jsem se porozhlédnout, kde jsem se to vůbec ocitla. Začala jsem systematicky, od první dokončené povídky. Popravdě, Dramione jsem nikdy neměla nijak extrémně v lásce, protože miluju kánonické Romione. Přesto mě vždycky tohle spojení přitahovalo... A tahle povídka mi ukázala, že rozhodně stojí za to tenhle pár číst. Žádná postava nebyla úplně OOC, všichni jednali logicky a vztah mezi Dracem a Hermionou se vyvinul tak přirozeně a uvěřitelně, že jsem se do nich MUSELA zamilovat. Když k tomu ještě přičtu tu nádhernou atmosféru, akci, romantiku a všechno to okolo... Ách. Chápu, proč je tohle ff klasika. Díky za úžasný překlad úžasného příběhu!
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 30.04. 2011
V prvom rade vďaka za to, že ideš postupne. Vtedy sa dajako ocitáš v situácii nás všetkých, čo sme tu od začiatku a postupne sa nachádzali ďalšie a ďalšie skvosty, ale hlavne sa postupne vyvíjala kvalita prekladu. Táto poviedka je srdcovka, jedna fakt z mála, ktoré som čítala opakovane a vždy si zabudla všímať chyby, pretože ma pohltil dej... Ono je náročné začať s WLS alebo Broken a potom chcieť niečo dokonalejšie... takto budeš mať zaručené, že každá ďalšia ťa príjemne prekvapí (minimálne prvá časť, v trilógiach je vždy trochu problém s tou treťou). Ono je to s tým OOC divné... je toľko poviedok, kde nie sú postavy OOC ale predsa je v každej úplne iná. Ja už som to prestala riešiť (keď narazíš na Príručku Dramione, pochopíš) a kým spočiatku bola väčšina poviedok taká potterovská, teraz je dôležitý príbeh a čert ber OOC. Inak, Romione - nenarazila som ešte na dobrú poviedku (ani som nehľadala), ale ono je to asi tým, že mám takého Rona doma, takže dokážem pochopiť, prečo s ním Hermiona skončila a nepotrebujem si to potvrdiť ešte aj vo FF . Aj to, že keď niekedy chceš príliš, nakoniec nemáš nič, takže človek má byť vďačný za to čo a hlavne myslieť na to, že ani on nie je dokonalý. Každý sa čuduje, že ako Hermiona vydrží s niekým ako Ron ale nikto si nepoloží otázku ako niekto vydrží s Hermionou. Takže tieto stránky sú taký romantický úlet, kde sa dá snívať a nájsť rozprávky pre dospelých, uniknúť na chvíľu starostiam bežného života... a som strašne rada, že aj po takom čase - skoro na deň 3 roky - ten preklad niekoho poteší. Ďakujem.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: ivas1 - 24.04. 2011
Rada som sa preluskala touto putavou poviedkou. velmi sa mi pacila, vstah H/D je tu taky nevinny a pritom silny.skoda ze nie je pokracovanie,aby prisli na to ako je ten vztah silny. Myslienka ako vznikli zakazane kliadby je genialna, ziadna postava mi neprisla OC, co mam velmi rada.  preklad je velmi dobry, aj ked mi obcas vadilo pouzivanie mien v kazdej opisne vete. Draco sa postavil....Draco sa usmial... No pozrela som original a je to styl ktorym autorka pise, takze preklad sedi Dakujem.  
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 24.04. 2011
Ďakujem. Snáď raz sa k prekladu tejto poviedky vrátim - ale  kedy, keď mám stále niečo nové. Bol to prvý preklad a za tri roky človek trochu zmúdrie, teraz by už asi vyzeral trochu inak. Tak či tak ďakujem za prečítanie a rozhodne je táto poviedka v niečom výnimočna - bola prvá a vďaka nej vznikla táto stránka a všetko toto okolo nej.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: alexa391 - 11.03. 2011
super poviedka. zbozujem hermionu a draca ako par :)

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: LilyHP - 05.03. 2011
Pri tejto poviedke som sa prvý krát stretla s párom Dramione a na začiatku mi to pripadalo zvláštne spojovať práve tých dvoch, ale dnes som na tom už závislá :D Krásna poviedka.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 05.03. 2011
Tak to vitaj do klubu. Moja prvá a nezabudnuteľná. Boli lepšie a iné, ale na prvú sa fakt nezabudne. Škoda, že ju autorka už neoznačí ako dokončenú (má to len v popise), určite by mala na FF viac komentárov a pribudla by do Siene slávy. Ďakujem.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: kukuriciarka - 22.02. 2011
stále nevychádzam z údivu! táto stránka je výnimočná sú tu poviedky, od ktorých sa nedajú odtrhnúť oči... a síce som nekomentovala každú kapitolu, bola som ňou unesená. začala som len včera, ale tak ma vtiahla, že som nevedela prestať táto poviedka sa mi veľmi páčila ďakujem čakala som, že koniec poviedky strávia spolu... až ma trošku sklamalo, že sa tak nejasne rozlúčili... ale to pozvanie na manor a predtým kapitola o tom, ako ju ochránil pred Luciusom... to boli strašné napätia rôzneho druhu v každom nervovom ukončení môjho tela páčila sa mi ich jemná romantika... aj pravé Dracove črty, ktoré sa tak často prejavovali, k nemu jednoducho neodmysliteľlne patria ale zápletka bola naozaj skvele premyslená, ani jeden ťah vedľa! naozaj sa mi to páčilo som zvedavá, či to čítala aj Rowlingová, ale myslím, že by sa jej páčila eše raz veľmi pekne ďakujem
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 22.02. 2011
Prosím ťa, pri starých poviedkach nemusíš komentovať každú časť.Toto bola moja prvotina a vlastne kvôli nej toto všetko vzniklo. Takže srdcová záležitosť. Láka ma ju "oprášiť", ale stále mám toľko iných vecí. Som rada, že ešte po takej dobe, to niekto číta a dokonca je tým aj nadšený. ĎAKUJEM.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: lucianna - 05.02. 2011
Tak toto bola jednoducho prekrásna poviedka. Už dva dni som od toho neodrhla oči. Páčila sa mi tá poviedka a samozrejme preklad. A tá zápletka s Aritmantikou a tými knihami a kliadbami. No jednoducho som nemohla prestať čítať.Naozaj ti ďakujem, pretože bez tejto stránky by som sa k tomu nedostala.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 05.02. 2011
A mňa neskutočne teší, že sa po takom čase niekto k tomu dostane a prečíta to. A ešte sa mu to páči. Ja ďakujem! Bez tejto poviedky by tieto stránky ani neboli. Niekedy premýšľam, či to bol Osud, pretože som na ňu narazila vďaka hľadaniu slizolinského loga pre Rok.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: emily929 - 26.08. 2010
úplne prekrásna poviedka :D rovnako ako všetky na týchto stránkach :D
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 26.08. 2010
Ďakujem, to tak strašne poteší, keď si to po toľkom čase niekto prečíta a ešte pochváli. Díky.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Kirsten - 24.06. 2010
krásny príbeh...normálne som mala problém sa od toho vôbec aspoň na chvíľu odtrhnúť.......skvelá práca autorky aj prekladateľky.......škoda, že to nemá pokračovanie.........napriek tomu ďakujem za krásny zážitok :D
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 24.06. 2010
Ďakujem, ďakujem, ďakujem. Táto poviedka môže za to, že vôbec vznikla táto stránka. V súčasnosti by som si ju už nevybrala, pretože je na FF označená ako nedokončená, aj keď v skutočnosti je. Bola to zhoda náhod a možno osud. Som rada, že sa páčilo, aj keď to bolo prekladané tak strašne dávno.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Kirsten - 24.06. 2010
krásny príbeh...normálne som mala problém sa od toho vôbec aspoň na chvíľu odtrhnúť.......skvelá práca autorky aj prekladateľky.......škoda, že to nemá pokračovanie.........napriek tomu ďakujem za krásny zážitok :D

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Cathrin - 21.05. 2010
Opravdu krásná povídka!:) .. Nijak vyhrocená a skutečně moc dobře se mi četla. Autorka odvedla skvělou práci a překladatelka také ... Moc vám děkuji, u čtení jsem se skvěle bavila "e"
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 21.05. 2010
Ďakujem, vždy poteší, keď to po takom čase niekto prečíta. Díky.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Cathrin - 21.05. 2010
Opravdu krásná povídka!:) .. Nijak vyhrocená a skutečně moc dobře se mi četla. Autorka odvedla skvělou práci a překladatelka také ... Moc vám děkuji, u čtení jsem se skvěle bavila "e"
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 21.05. 2010
Ďakujem, vždy poteší, keď to po takom čase niekto prečíta. Díky.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Dieyoung - 14.05. 2010
wow. jsem nemocná a tak celý den střídavě čtu a spím. četla jsem ty komentáře hned na začátku příběhu a musím se s nimi ztotožnit. jsem spíš "slashová" :), ale tenhle příběh mě moc pobavil a občas i dojal a navíc jsem dnes na maminku házela nějaké slovenské výrazy, jak jsem se do čtení zažrala :DD. pěkná práce.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 14.05. 2010
Jé, ďakujem. To ma teší. Prajem skoré uzdravenie a ešte kopec spokojnosti s ďalšími poviedkami. :D

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Zuzana - 11.03. 2010
Ďalšia nádherná poviedka, ďalšie poďakovanie... V tejto poviedka bol Draco zatiaľ najuveriteľnejší čo som doposiaľ čítala. Preklad bol nádherný a dej ma vtiahol znovu tak, že som miestami nevnímala okolie a nahnevala som rodinu keď som nekomunikovala a neodpovedala na otázky. Škoda, že pokračovanie nie je, chcela by som prežiť Hermionine a Dracove stretnutie na Manore . Ale načo mi je fantázia? Skúsim si to predstaviť, bude to pekné, aj keď určite nie také, ako keď by to napísal niekto talentovaný :D Užijem si teda trochu mojej amatérskej fantázie a idem na ďalšie dielo. Ďakujem aj za túto krásu.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Maiky - 12.02. 2010
Moc pěkná povídka. Líbilo by se mi, kdyby na ní bylo pokračování. Přečetla jsem jí za pár hodin. Překlad se moc povedl :-)
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 12.02. 2010
Ďakujem, to bol prvý, ale Eggy sa potom na ňom vyhrala. Bohužiaľ pokračovania sa nedočkáme.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: K&K - 25.12. 2009
Až ted jsem se dostala k dočtení této povídky. Trvalo mi to déle kvůli vánocům. Dneska jsem si ukradla pár minut k tomu, abych mohla dočíst posledních pár kapitol. Četla bych ještě dál kdyby byly kapitolky. Poslední dvě slova- poslední kapitolky- byly jako třešnička na dortu. Ach. Krásné. V jednoduchosti je krása a tahle povídka je opravdu zlatá.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 25.12. 2009
Nevieš si ani predstaviť ten skvelý pocit, keď niekto po takom čase prečíta túto poviedku a ešte aj zanechá komentár. Díky moc. A dúfam, že tu objavíš ešte kopec poviedok, čo ťa zaujmú.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Tesska - 04.10. 2009
konečne sa mi podarilo dočítať i toto, bolo to celkom dobré, i keď mám k tomu pár výhrad - pointa bola luxusná ...

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: 88DaDa888 - 29.07. 2009
to je krasne ... len dufam že bede aj pokračovanie... dikess

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Kaya - 26.02. 2009
Nechtělo se mi komentovat každou kapitolu zvlášť, protože toho stejně nemám moc, co napsat. Krásný překlad! Krásný příběh! Co dodat? Snad jen: DracoHermiona nebyl nikdy můj nejoblíbenější pár ale v téhle povídce se jejich vztah vyvinul tak přirozeně, že jsem ke konci tajila dech, jak to s nimi dopadne. P.S.: Mate mě, že už je u téhle povídky můj komentář a navíc slovensky a já slovensky rozumím, ale větu dohromady nedám. Jestli chytím toho, kdo se na mě přihlásil, tak se neznám
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 26.02. 2009
Ahoj, nie neplaš sa. Len vy ste boli dve a úplne nezávisle na sebe. Až keď si začala prekladať Leto, tá druhá Kaya na to prišla a poprosila ma, aby som jej na fóre zmenila nick. Ak tam nesvieti, že poslať súkromnú správu, tak je to anomymný užívateľ, ktorý nie registrovaný. Tu som to nemenila. Inak už je Kaya_Mew, ak sa nemýlim a odvtedy ho používa stále. Vieš ako som sa mýlila ja?
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 26.02. 2009Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi - 26.02. 2009
Ja som ti aj zabudla poďakovať. Ani nevieš ako si vážim, že si si to prečítala zrovna ty. A pochvala od teba (vzhľadom na to, že to bol môj prvý preklad, ale Eggy sa snažila), no, škerím sa od ucha k uchu. Potešila si ma. Vďaka.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: ailam - 07.05. 2008
No, tak na túto poviedku som narazila len včera vďaka Salisime a len teraz sa mi ju podarilo prečítať. Obdivujem všetkých, ktorí sa podujali na preklady z angličtiny, či z iných jazykov, lebo mne to niekedy robí naozaj dosť veľký problém. A ešte keď si predstavým, aké sú niektoré kaptolky dlhé... Som veľmi potešená, ako sa ti celý preklad vydaril a som ti za to naozaj veľmi vďačná. Popravde, ak by som dnes nemala skúšku, bola by som pri tejto poviedke sedela dovtedy, kým by som sa ňou neprekúsala až do konca. Je to naozaj veľm krásna poviedka a musím povedať, že je skutočne veľmi dobre preložená. Ospravedlňujem sa, že komentár píšem až sem, no zdalo sa mi zbytočné písať ho za každou kapitolkou (okrem toho to dosť zdržuje a ja som veľmi netrpezlivý človiečik)... Krásne sa mi celá poviedka čítala, no a teraz by ma len zaujímalo, či má pokračovanie, lebo z komentárov som ako tak pochopila, že asi nie. Dúfam, že ti nevadí, že sa pýtam, len to strašne chcem vedieť. No na záver ti prajem veľa úspechov v ďalších prekladoch, na ktoré sa nesebecky teším ;)
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Jimmi08 - 08.05. 2008
Ďakujem za povzbudivé slová. Bohužiaľ pokračovanie to nemá, ale objavila som autorku, ktorá aktívne píše a jej poviedky sú podobne zamerané. K tej mojej angličtine - tí, čo to čítali od začiatku vedia. Pred pol rokom by som neprečítala bez prekladača ani vetu. Doteraz po anglicky nehovorím (nemám dôvod a nemám to kde trénovať). A spočiatku to bola šialená drina (každé druhé slovo hladať v slovníku). Zaťaté zuby a predsa to nevzdám. A keby len v slovníku - v origináli Roku, HP a potom v preklade od Chali alebo v knihe. Teraz keď na to spomínam, nechce sa mi veriť, že som to doprekladala. Teraz už hladám v slovníku len nové slová alebo tie ich nešťastné frázy. Mám prekladač, ale ten využívam len ako slovník. Tým ako ho postupne dopĺňam, tým musím menej hľadať. Dokonca som schopná pochopiť priamo anglický text. Takže to za to stálo. Preložiť to tak, aby to mohol čítať niekto iný, to už je iné kafe. Len prax. A našťastie schopná beta. Lenže tá ma teraz tiež skúšky (ja len jednu - ale popri práci), takže plná prevádzka od polovice júna. Ešte raz díky.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: assez - 28.04. 2008
Jo jen tak pro zajímavost... i betuli děkuji... Beta.read, mám na mysli... nevím, jestli se k tomu už někdo dostal...? A na neštěstí to ani moc neposoudím, jak je dobrá, že jo? Já se slovenštinu neučila... Ale i přesto... díky.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: assez - 28.04. 2008
Jo tak tohle je strike... jsem se zapomněla... Tak to berte jako oživovací prvek. O:-) Neboť řečené PLATÍ!!!!

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Lena - 27.04. 2008
Nádherná povídka:) A povedený překlad:) Páni, jsem z toho konce vážně rozněžnělá... Doufám, že budeš mít chuť pustit se do dalšího překladu nějakého stejně skvělého dílka.

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: assez - 27.04. 2008
Včera mi nešel přihodit koment, tak doufám, že to dnes bude lepší... :D Oprava: není zač... :D Já to tušila a bylo to i logické... Ale tak kdo jiný než já by mohl remcat, že je tam místo na tři - dvě slova, že? Wowwowowowowowwoooooooooooooooooouuuuuuu! Mohu se optat, co v té nové povídce jsou za postavy? :D O:-) A poslední připomínka, na kterou si ze včerejška vzpomínám, byla: neuč se. :D :D Dobře, jdu zas opruzovat jinam. :D O:-)
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Anonymous - 27.04. 2008
Draco a Hermiona. Mám ale na výber asi 15 poviedok od tej istej autorky, tak sa preluskavam. Tie, ked su uz prilis dospeli, sú tiež super, ale už to nie je taká sranda. Dnes som konecne nasla jednu z Bradavic, takze mám víťaza. Len neviem, či to môžem zverejniť aj bez súhlasu. Už sme sa o tom bavili, Aleximoon bola niečo iné, tá už jednoznačne skončila. Ale toto je aktívna autorka, čo robiť, keď neodpovedá? Asi si počkáte.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: assez - 28.04. 2008
No, chvíli počkej, ale moc to nepřeháněj... (>:-D) pokud je aktivní, tak jí napiš třeba komentář, že má mail...? Ale mám takový pocit, že se rozmohlo, že pokud překládáš, ani o tom nemusíš dávat vědět... kdo se dopátrá, pokud jí nikdo nenapíše, že sis to přeložila v nějaké ČR? (SR, já vím... :D) Jako... asi má pak právo požadovat stažení povídky, ale ještě bych ji zdrbla, že neodpesala a že Ty jsi jí vědět dávala... (KDYBY neodepsala a pak se naštvala, že jí to někdo donesl.) Přeji zdar! :D

Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: emixka - 26.04. 2008
Ty vado tak tohle teda bylo něco... celou povídku jsem zhltla asi na 2 posezení a vážně vážně vážně skvělej překlad i povídka, prostě všecho! Asi se ze mě odteď stane fanoušek HG/DM :-D
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: assez - 27.04. 2008
Emixka: Že jo? :D :D >:-D
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Anonymous - 27.04. 2008
Ďakujem obom.
Re: Kapitola 31. Nádherné slová Od: Anonymous - 27.04. 2008
A vitaj v klube. Ja som si tiež tú dvojicu príliš nevedela predstaviť. A teraz si k Hermione už vôbec neviem predstaviť Rona. Len dúfam, že mi to nepokazí dojem z ASLNO, keď sa Draco zahľadí do niekoho iného.

Re: Chapter 31. Nádherné slová Od: assez - 25.04. 2008
Takže... :D :D Tak trenér famfrpálu, jo?! :D :D >:) A ještě drobnost. V překladu máš slova jen dvě, tak to přepiš ze tří nádherných slov na dvě nádherná slova, ok? :D Děkuji mockrát za nádherný překlad a chvilky s ním strávené. ;)
Re: Chapter 31. Nádherné slová Od: Jimmi08 - 25.04. 2008
Dík, nevšimla som si opravu (pôvodne tam bolo Veľmi mi chýbaš, aby mi sedeli tie tri slová). I miss you. Radšej som to zmenila na dve. Našla som ďalšie poviedky! Autorka ocenená cenou za jedny z najlepších na túto tému. A ako môžem posúdiť, tak zaslúžene. Ale musím vyhľadať nejaký dobrý slangový slovník. Teraz čakám na súhlas, či to vôbec môžem prekladať. Som zvedavá, či sa mi ozve. Uf, a kedy sa budem učiť? Mne sa nechce.

Re: Chapter 31. Nádherné slová Od: Kaya - 25.04. 2008
Ja už som si pri minulej kapitole myslela, že je posledná, takže som príjemne prekvapená, toto mi tam chýbalo :o) . Aj keď ... vedela by som si predstaviť ešte ďalšie pokračovanie, ale to už Aleximoon neplánuje, že? Nechcete sa niekto z Vás talentovaných podujať a pokračovať ? :oDD Jimmi vybrala si si fakt super poviedku a máš môj obdiv, že si to tak rýchlo a dobre preložila. Ako to stíhaš? Máš obracač času, či čo?:oD

Prehľad článkov k tejto téme:

Aleximoon: ( Jimmi )24.04. 2008Kapitola 31. Nádherné slová
Aleximoon: ( Jimmi )22.04. 2008Kapitola 30. He Mele No Lilo
Aleximoon: ( Jimmi )19.04. 2008Kapitola 29. Na pohárik s Luciusom
Aleximoon: ( Jimmi )15.04. 2008Kapitola 28. Nevyhnutné spojenectvo
Aleximoon: ( Jimmi )15.04. 2008Kapitola 27. Omyl
Aleximoon: ( Jimmi )13.04. 2008Kapitola 26. Hermiona sa učí kliatbu
Aleximoon: ( Jimmi )13.04. 2008Kapitola 25. V dobrom aj zlom
Aleximoon: ( Jimmi )11.04. 2008Kapitola 24. Zhoda náhod
Aleximoon: ( Jimmi )09.04. 2008Kapitola 23. Pozorovateľ v lese
Aleximoon: ( Jimmi )05.04. 2008Kapitola 22. Problémy na Elixíroch
Aleximoon: ( Jimmi )05.04. 2008Kapitola 21. Ďalší útržok sna?
Aleximoon: ( Jimmi )31.03. 2008Kapitola 20. Novinky od Pansy
Aleximoon: ( Jimmi )31.03. 2008Kapitola 19. Naspäť v nemocničnom krídle.
Aleximoon: ( Jimmi )29.03. 2008Kapitola 18. Rytieri Spravodlivosti
Aleximoon: ( Jimmi )26.03. 2008Kapitola 17. Riaditeľova návšteva
Aleximoon: ( Jimmi )25.03. 2008Kapitola 16. Len hra
Aleximoon: ( Jimmi )23.03. 2008Kapitola 15. Pasca a čaj u Hagrida
Aleximoon: ( Jimmi )19.03. 2008Kapitola 14. Vianočný bál
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 13. Nákupy s Ginny
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 12. Rozhovor o bále
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 11. Diablo
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 10. Následky.
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 9. Stalo sa na metlobalovom ihrisku
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 8. Listy od otca
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 7. Priznanie neviny
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 6. Ich malá miestnosť
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 5. Na slovíčko s Hagridom.
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 4. Medzi závesmi.
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 3. Ohrada
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 2. Knižnica
Aleximoon: ( Jimmi )12.03. 2008Kapitola 1: Zasadací poriadok
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2008Úvod