Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď raz voňal tymián

3. kapitola MLOKy z Elixírov

Keď raz voňal tymián
Vložené: Jimmi - 19.05. 2009 Téma: Keď raz voňal tymián
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu "Once Upon A Thyme": Zensho

Draco a Hermiona cestujú späť v čase a vymenia si svoje pozície v živote. Obaja získajú tvrdé ponaučenie o rodine, cti a láske. Áno -  skutočná hrozba pre všetkých DHr priaznivcov, ktorí túžite po dobrej, dlhej  fanfics.

Túto kapitolu venujem soraki. Keep smiling.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Preklad: Jimmi

Beta-read: soraki


Kapitola 3. MLOKy z Elixírov

'Skrátka, moje mizerné šťastie,' pomyslela si Hermiona, keď na MLOKy z Elixírov stála v rade spolu so slizolinčanmi v žalároch pred učebňou elixírov A . Bola tretinová šanca, že sa budú musieť deliť o učebňu so slizolinčanmi... prečo musela mať takú smolu? Dívala sa, ako sa bifľomorčania a bystrohlavčania zoraďovali na svoju skúšku pri učebni B.

Neville bol už teraz mierne nazelenalý. Ani Ron nevyzeral o nič lepšie. Harryho ústa boli zavreté do pevnej čiary a odmietal sa s kýmkoľvek baviť. Hermiona cítila, ako jej silne búši hlava... v hlave si prechádzala všetky elixíry, ktoré poznala, tak rýchlo, ako mohla. Samozrejme, bola hlúposť robiť to pred testom, pretože vo svojej panike mala pocit, ako keby si nemohla spomenúť ani na jeden jediný.

K jej zdeseniu zbadala profesora Snapa mašírovať po chodbe, okolo neho vial hrozivo jeho plášť. Vyzeral ako prerastený netopier. Zastal a povedal niečo študentom pred učebňou B a všimla si, že bifľomorčania a bystrohlavčania sa viditeľne zmenšili potom, čo sa od nich hnal preč. Susan Bonesová začala plakať a Padma Patilová ju utešovala.

Potom Snape prišiel k nim.

"Dobre, dobre... ďalšie nepravdepodobné množstvo skúšok z MLOKov," povedal jasne. "Niektorí z vás by nemali mať žiaden problém..." kývol stroho na Slizolinčanov, ktorí sa uškrnuli, "ale niektorí z vás by možno chceli zvážiť stiahnutie sa zo skúšky skôr, než zaznamenáte pre svojich potomkov svoju neschopnosť v elixíroch do výsledkov MLOKov. Niekto si praje ustúpiť?" Civel na Chrabromilčanov. Neville sa zúfalo pohol vpred, ale Seamus ho stiahol nazad za okraj plášťa. Snape sa uškrnul. "Veľmi dobre... veľa šťastia... Hovorím to len preto, lebo ho budete potrebovať."

Lavender a Dean zbledli. Neville sa triasol. Harry mal stále na tvári odhodlaný výraz, keď civel na zátylok Ronovej hlavy. Hermiona ťažko prehltla. 'Ignoruj Snapa,' vravela si.

"Ach... študenti! Smiete vojsť do učebne!" nízky, plešatý kúzelník, na svojom plášti, ktorý mu bol primalý, ozdobený znakom "SK" ako "Skúšobná komisia", vykukol z predtým zamknutej učebne a držal otvorené dvere pre študentov.

Chrabromilčania a slizolinčania šli okamžite k svojim zvyčajným pracovným stolom.

"Vitajte, vitajte. No tak, no tak, nebuďte nervózni." Plešivejúci kúzelník sa zachichotal, keď sa pozeral na napnuté tváre pred ním. "Spomínam si na seba vo vašom veku... predstava, že prepadnem... ale namiesto toho, som získal Vynikajúci... ha ha..."

Nikto sa nezasmial.

"Ach... hm... v poriadku, keďže je toto skúška, nebudete sedieť podľa fakúlt. Aby sa predišlo podvádzaniu, profesori z vašej školy mi poskytli náhodný zasadací poriadok, takže  mohli by ste počúvať meno vášho partnera za stolom a potom sa presunúť k správnej lavici."

Chrabromilčania a slizolinčani sa na seba zaksichtili, ale poslušne si zbalili kotlíky, prútiky a brká.

"Počúvajte... Brownová a Bulstrodová, lavica číslo jedna, prosím. Ach, výborne. Ďakujem slečna Brownová a slečna Bulstrodová. Lavica číslo 2... pozrime sa... Carrington a Crabe. Výborne..."

A zoznam pokračoval... Hermiona si v duchu vypočítala, s kým by mohla byť spárovaná, zdalo sa, že ten zoznam ide abecedne... 'ach, nie' pomyslela si zrazu. 'Ach, nie, prosím, Bože, nie...'

"Grangerová... Malfoy, lavica číslo 6."

V triede nastalo napäté ticho a všetci zmrzli na mieste. Ron strelil po Hermione pohľadom sympatie.

Plešivejúci čarodejník nazrel ponad svoj zoznam. "Sú tí študenti prítomní? Grangerová? Malfoy?"

Nastal slabý hluk, keď si Malfoy zdvihol svoje veci a pomaly kráčal k lavici číslo 6. Hermiona vnímala, ako jej ruky a nohy mechanicky robia to isté.

"Ach.. Hlavný prefekt a prefektka sú v tej istej lavici. Očarujúce. Nemyslím, že tí budú podvádzať... ha ha... hm..." Skúšajúci sa rozkašľal, keď zbadal vražedné pohľady na tvárach hlavných prefektov. Hermionina a Malfoyova tvár dávali jasne najavo, že oni si nemyslia, že by toto usporiadanie bolo vonkoncom očarujúce.

Hermiona sa opatrne vyhýbala pohľadu na Malfoya. No a čo, že sa s ním musí deliť na Elixíroch o pracovný stôl? O tri hodiny bude po všetkom.

"Bojíš sa, Grangerová?" začula ho zašeptať na svoj chrbát.

"Tvoje zbožné prianie."

Malfoy nadvihol obočie a zatočil brkom vo svojich prstoch.

"Nedovoľ, aby ťa ten ranný rozhovor rozhodil," povedal príjemne Draco, skôr než stíšil hlas, "... smradľavá humusáčka."

Hermiona sa otočila a civela na neho. "Nemaj obavy, to nedovolím - fretka."

"Študenti! Prosím, zdržte sa rozprávania," riekol skúšajúci.

Malfoy a Hermiona zazreli jeden na druhého.

Keď sa zaplnilo všetkých desať lavíc, skúšajúci odložil zoznam a začal rozdávať písomné testy.

Hermiona nervózne prstami klepala po pergamene, dychtila potom ho obrátiť.

"Prvá časť skúšky bude písomný test. Máte dve hodiny, aby ste vyplnili všetky otázky na pergamene. Akékoľvek podvádzanie bude potrestané okamžitým vylúčením. Druhá časť skúšky bude vyžadovať, aby ste pripravili elixír Thyme Eliminus. Základné pokyny sú dané v spodnej časti vášho pergamenu. Na konci tretej hodiny každý zazátkuje svoju fľaštičku, označí ju svojím menom a donesie mi ju. Buďte veľmi opatrní, aby ste sa NENAPILI, či NEDOTKLI dokončeného elixíru. Ako viete, elixír Thyme Eliminus má drastické dôsledky, ak nie je pripravený správne. Otázky?"

Pansy Parkinsonová sa zasmiala a zdvihla ruku.

"Áno?"

"Oooh... čo ak spotrebujeme celý pergamen?"

Hermiona prevrátila oči. Parkinsonová v tomto nikdy nesklamala, položila tú istú otázku na začiatku každej skúšky napriek tomu, že všetci študenti poznali bežnú prax.

"Mám so sebou rezervný pergamen. Zdvihnite ruku a ja vám dám dodatočný hárok. Nejaké ďalšie otázky? Nie? Potom váš čas začína práve teraz, máte tri hodiny."

Skúšajúci pretočil obrovské presýpacie hodiny na svojom stole a študenti otočili svoje pergameny.

Hermiona rýchlo preletela cez písomnú časť testu. Vyzeralo to že náročnosť sa stupňuje. Druhá časť znela: "Pripravte Thyme Eliminus s prísadami, ktoré nájdete v krabičke pod vašou lavicou." Hermiona sa pozrela pod lavicu a uvidela dve krabice, jednu blízko jej nôh a druhú pri Malfoyových.

Malfoy.

Fuj.

Sledovala, ako pokojne začal písať pri jej boku. Vôbec neurobil chybu, vôbec neprečiarkol slovo. Tentoraz sa nezdal posadnutý tým, aby ju znervóznil. Bol úplne zaujatý tým testom. Nebolo to žiadne prekvapenie, okrem nej, bol Malfoy jediný ďalší študent na škole, ktorý dokázal od Snapa dostať 'Vynikajúci' z Elixírov. Radšej by mala tiež začať. Dôkladne prečítala otázku číslo 1.

1a. Popíšte postup pri pitve mandragory a ako pripraviť Životodarný odvar použijúc výsledky spomínaného procesu. (10 bodov)

1b. Ako môže človek zmeniť silu Životodarného odvaru, aby vyliečil rôzne úrovne skamenenia? (5 bodov)

Ľahké. Hermiona od druhého ročníka vedela ako to urobiť. Zdvihla brko a začala písať. Koreň madragory či mandragora môže byť rozrezaná... brko jej zastalo uprostred vety a malý výbuch svetla zalial jej zrak. Čo sa stalo? Potriasla hlavou. Prečo bolo také ťažké si na to spomenúť? Vytrhla svoj mozog z jeho sklonu k pomalosti a donútila tie slová dostať sa na pergamen. Druhý ročník... tajomná komnata... Bazilišok... Petrificus... Uplakaná Myrtla... ako písala tie slová, spomienky na druhý ročník preleteli malou časťou jej mysle. Pokrútila hlavou... prečo sa nedokáže sústrediť?

Nakoniec sa jej podarilo odpovedať na otázku číslo jedna. Kradmo sa pozrela na Malfoya a všimla si, že už je na otázke číslo 3.

Musel si všimnúť, ako nakukla, pretože po nej blysol pohľadom. V tom pohľade nebol žiadny hnev či obvinenie. Zdal sa byť zaujatý skúškou. Naľavo od nej si Pansy dramaticky vzdychla a Harry Potter si vopchal prsty do uší.

Odložila brko, pretrela si oči a na sekundu ich zavrela.

Zbadala, ako sa na ňu Malfoy znova divne pozerá. Slzy jej vbehli do očí, keď čítala druhú otázku. Poznala odpoveď, bolo to prosté, ale jej mozog bol ako z vaty.

... smradľavá humusáčka... budete ďalší, humusáci... zničila si mi život... Malfoyove slová sa jej neústupne vznášali v mozgu. Pokrútila prudko hlavou a zdvihla brko. Nie, toto dokáže urobiť. Použitím každej unce svojich duševných schopností (a tých bolo hodne) začala Hermiona Grangerová naozaj svoju skúšku. Skôr než si to uvedomila, mala skončenú časť I.

"Študenti, asi by ste mali začať s časťou II. Prísady pre praktickú časť vašej skúšky sú pod vaším stolom v krabici."

Hermiona si tak vydýchla, že dokončila prvú časť, že si dovolila pár minút, aby zatvorila oči a pretrela si znova hlavu. Začula ako ostatní študenti chystajú svoje kotlíky a zdvíhajú svoje krabice. Malfoy už svoju otvoril. Pomaly sa zohla pod stôl, aby zdvihla svoju. Bola prekvapená, keď zbadala odtrhnutý kúsok pergamenu, menší než jej palec, ako leží na vrchnáku jej krabice.

"Videl som ťa plakať," bolo všetko, čo tam bolo napísané.

Šlo ju rozpučiť od hnevu. Chcela na Malfoya najačať... ako stále dokázal, aby sa cítila taká zúrivá a bezmocná? Ale práve teraz nemohla na neho kričať, pretože by to bolo porušenie pravidiel skúšok. Všimla si, ako sa pre seba uškrnul, keď si pripravovala svoje prísady. 'Ooooh, Malfoy, čo by som dala za to, aby som potiahla tie tvoje pekné plavé vlasy, až by si kričal...'

Nazlostene zapálila svoj oheň a hodila doňho útržok pergamenu. Predstavovala si, že to tam horí Malfoy a vďaka tomu sa cítila trochu lepšie. Začala triediť svoje prísady. Elixír Thyme Eliminus nebol taký ťažký... preberali to na začiatku posledného ročníka. Bol to elixír na cestovanie časom, ktorý vás vrátil späť v čase... niečo podobné ako obracač času, ale bol schopný preniesť vás v čase veľmi rýchlo a oveľa ďalej. Keď ten elixír pripravovali na začiatku školského roka, postriekanie jednou kvapkou dotyčného prenieslo o jeden týždeň späť. Bol potrebný obracač času, aby ich priviedol späť, práve k tomuto účelu profesor Snape jeden priniesol so sebou.

Natiahla si hrubé rukavice a nasadila ochranné okuliare. Toto bolo ľahké. Pamätala si presne ako ho pripraviť.

Alebo si myslela, že pamätala. Zrazu jej znova pred očami zablikotali svetielka. Zapotácala sa trocha a zovrela okraj lavice. Uvedomovala si, že Malfoy pri jej boku na ňu zíza.

"Dávaj pozor, Grangerová."

Pokúsila sa odpovedať, ale nemohla.

"Necítim sa dobre..." zašepkala. Nemohla uveriť, že sa s tým priznáva Malfoyovi, ale bola vyškolená, aby upozornila svojho partnera pri stole, keby mala čeliť akýmkoľvek ťažkostiam.

Malfoy na ňu vypliešťal oči, ako keby nevedel, čo robiť.

"Mám to povedať skúšajúcemu?" aspoň zamrmlal. "Chceš prestať?"

Vyrovnala sa a pokrútila hlavou. "Nie, môžem pokračovať."

Pokrčil plecami a pokračoval vo svojom vlastnom elixíre.

Skúšajúci si tú výmenu nevšimol, mal plné ruky práce pri pomáhaní Nevillovi vybrať nový kotlík z rezervných... Nevillovi sa podarilo rozpustiť svoj kotlík za prvých päť minút tejto hodiny.

Hermiona pokračovala so svojím elixírom. Vedela určite, že jej nie je celkom dobre... bolo to tým štúdiom, nervami a vyčerpaním. Ale bola tak blízko... len ďalších desať minút a bude mať zazátkovaný dokonalý elixír Thyme Eliminus, označený a poslaný Skúšobnej komisii, aby dostala Vynikajúci. Potom nastanú letné prázdniny... Hermiona rozdúchala svoj kotlík a pridala posledné dve prísady... obrovský zväzok usušeného tymiánu a pierko holuba. Trikrát to pomiešala naberačkou a sledovala ako buble.

O osem minút bude koniec. Všade vôkol nej študenti zastenali úľavou a posadili sa, aby posledných osem minút sledovali vlastné varenie elixíru. Hermiona skontrolovala farbu... zmenila sa tmavočervenú... zdalo sa to byť správne. Hmm... možno trochu tmavšie než je predpísané, ale to môže byť tým svetlom.

Hermiona myslela na leto a rozdúchala oheň pod kotlíkom. Čo bude robiť po promóciách? Harry bude na aurorskom výcviku. Dokonca aj po Voldemortovej porážke, stále bola vo svete Čierna mágia. Ron sa chcel stať profesionálnym hráčom metlobalu. Bill bol určite posadnutý predstavou, aby sa Hermiona spojila s Gringotmi a snažil sa ju presvedčiť, keď minulé leto  bola na návšteve v Brlohu, aby sa k nim pridala. Jej schopnosti v aritmantike by boli veľmi prospešné. Ale Hermiona nechcela navždy uviaznuť v banke. Vedela, že jej srdce bolo medzi liečiteľmi a dokonca napísala do Sv.Munga kvôli ich vzdelávaciemu programu.

Hermiona si nevšimla, že jej nápoj začal bublať a zmenil farbu na tmavohnedú.

Pozrela na Blaise, ktorá miešala svoj nápoj. Blaise bude manželka Draca Malfoya. Bude pracovať? Vedela, že Blaise chcela robiť s magickým tvormi, ale byť vydatá za Malfoya – ukončí to jej sen? Pozrela sa na Malfoya. Bol dosť starý, aby bol manžel? Chcela sa zachichotať, iste nie! Len pred siedmymi rokmi to bol sopľavý, štíhly, malý blonďavý chlapček... úplne skrytý v tieni svojho otca. Celé to môj otec toto a môj otec tamto... Malfoy miešal svoj nápoj. Jeho šedomodré oči boli sklonené nadol a na jeho bledá tvár bola zamračená. Jeho blonďavé vlasy teraz padali popri jeho tvári, nezačesané v tom smiešnom uhladenom štýle dozadu, ktorý uprednostňoval v prvom ročníku.

Hermionin elixír teraz divoko bublal, ale potichu a začal prekvapkávať okrajom jej kotlíka.

Malfoy bol vysoký, vyšší než väčšina chlapcov na Rokforte. Ale bol taktiež štíhly, nie ramenatý ako Harry a Ron. Jeho prsty boli bledé a tenké, s prekvapením zbadala na jeho pravom prstenníku obrovský pečatný prsteň zo zlata a smaragdov. Nikdy predtým si ho nevšimla. Bol vybrúsený do erbu z hada a draka ovinutých okolo písmena "M".

Nepochybne to bola pečať rodiny Malfoyovcov.

Vedela zo štúdií histórie, že rodinnú pečať nosí jedine hlava rodiny. Ale nebol to Lucius Malfoy? Lucius bol teraz v Azbakane... a to znamenalo... Znova sa pozrela na prsteň a späť na vážnu tvár muža vedľa nej. Ten prsteň, pomyslela si, vyzeral veľmi ťažký.

Tak hlboko premýšľala nad tým, že je Malfoy v osemnástich hlavou Malfoyovského panstva, že si nevšimla, že jej kotlík začal praskať. Malfoy sám uvaril dokonalý nápoj, už odzátkoval svoju fľaštičku a čakal, kým ju naplní vzorkou odvaru.

Otočil sa, aby sa na ňu pozrel, zrazu vedomý si, že sa na neho pozerá. Uvedomila si, že sa na ňu pozerá, ale opäť bol jej mozog ako vata. Akoby z diaľky si všimla, že sa jeho oči rozšírili a jeho ústa sa hýbali... Grangerová, tvoj elixír...

Pocítila, ako jej závrat narastá a zosunula sa na zem. Presne v tom okamihu začula tú najstrašnejšiu explóziu a zacítila ako všade po nej sa rozlialo niečo horúce. Bolo tam veľa výkrikov, ktoré si uvedomovala... prichádzajúcich zďaleka. Bola premočená od niečoho, čo voňalo príjemne ako bylinky... tymián... muž vedľa nej niečo kričal... bolo to tlmenejšie a tlmenejšie a ona cítila ako sa prepadá cez mäkký čierny mrak... keď konečne nastalo príjemné ticho. Ako keby zaspala.

Hermiona pustila z hlavy všetky svoje obavy zo skúšok, všetok stres a nervozitu. Poddala sa hlbokému, ukľudňujúcemu spánku. Toto naozaj potrebovala. Žiadne ďalšie skúšky. Žiadne ďalšie učenie. Len hlboký, hlboký spánok. Nechcela sa nikdy zobudiť, bolo jej tak teplo a príjemne...

"Dobré ráno, milady," povedal nejaký hlas.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 25.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: myska111 - 17.03. 2011
Zajímavá kapitola. Jsem zvědavá co bude dál. To rozdělování žáků na zkoužku bylo dobré. Díky

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: denice - 22.07. 2010
To je pěkně napínavé, jestlipak Hermionu tak rozhodily Dracovy útoky, nebo prostě jen vyčerpání z učení?

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Neprihlásený - 21.09. 2009
Viděl jsem Tě plakat, to na mne zapůsobilo docela mile, už se těším na probuzení. Moc díky za krásný překlad

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: soraki - 19.05. 2009
Jimmi, děkuju moc za věnování :-D Dneska byla besídky ke dni matek - až mi vytryskly slzy :-D bylo to dojemné A tahle kapitola byla zlomová, co? Už to začíná! Taky se těšíte? Já moc :-D

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: JSark - 19.05. 2009
Nemôžem si pomôcť, ale keď bolo jasné, že jej kotlík vybuchne, začala som sa škodoradostne chechtať ako pominutá. :D Jimmi, diky za preklad, vydaril sa ti.

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Maenea - 19.05. 2009
Hurá :-) Milady Hermiona se probudí do zajímavého snu, předpokládám :-) A Draco do své noční můry... Poslední odstavec (ne větu) Hermioně závidím, zcela ji chápu O:-) Už aby bylo po maturitách, zkouškách, státnicích a byly tu prázdniny... Je to velmi poutavé :-) Díky

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Nuviel - 19.05. 2009
Ten zkoušející je dobrý:D Tahle kapitola mi připomněla zkoušky s veškerou jejich atmosférou, nepříjemné. Chudák Hermiona, ta teda dostala zabrat. Jsem zvědavá, jestli v minulosti skončí celá třída, když ten lektvar bouchnul a asi potřísnil skoro všechny, takže tam budou mít možná různé role i jiní žáci...

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: ladyF - 19.05. 2009
byste nevěřili jak moc s hlavními aktéry této kapitoly soucítím! :-D Ale vážně, úplně mi to tu amturu připomnělo, krásně vykreslená atmosféra. Musím přiznat, že jsem neodolala a začala to číst pro odreagování ty poslední dny svaťáku... Zaujalo mě to od první chvíle... klasika, lapání po dechu a mrazení v zádech... Jimmi zase jednou objevila něco pro mě! :-D

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Leann - 19.05. 2009
wow to bolo super. strašne, strašne, strašne sa teším na ďalšiu časť. už ma to normálne zaujalo tak ako náramok. na tvojich prekladoch som si tuším vypestovala silnú závislosť. =D 1000 x ďakujem za preklad

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Invisible - 19.05. 2009
Moc, moc pěkné. Těším se na pokračování :)

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: Lucy18 - 19.05. 2009
=D..=D...tak toto bde ešte zaujímavé..=D...dakujem za preklad...=)

Re: 3. kapitola MLOKy z Elixírov Od: 32jennifer2 - 19.05. 2009
supeer...už to začína...

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )28.08. 2009Záver k poviedke
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200932. Rodina, česť... láska
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200931. Vedela som, že prídeš
Zensho: ( Jimmi )22.08. 200930. Nikto neprišiel
Zensho: ( Jimmi )21.08. 200929. Cena, ktorú treba zaplatiť
Zensho: ( Jimmi )20.08. 200928. Pred cestou späť
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200927. Prečo by som ti mal veriť?
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200926. S tým najlepším úmyslom
Zensho: ( Jimmi )18.08. 200925. Niečo sa kuchtí...
Zensho: ( Jimmi )13.08. 200924. A bledý bol
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200923. Aldeburg
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200922. Mary Culdonová
Zensho: ( Jimmi )07.08. 200921. Tvoja dáma Ťa miluje
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200920. Pravda ťa oslobodí
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200919. Ja sem nepatrím
Zensho: ( Jimmi )01.08. 200918. Prípad č. 312 / 2005
Zensho: ( Jimmi )30.07. 200917. Je to hravé dieťa
Zensho: ( Jimmi )27.07. 200916. Obaja už vieme prečo
Zensho: ( Jimmi )26.07. 200915. Kúpiť, kúpiť, chytiť...
Zensho: ( Jimmi )17.07. 200914. Tvár ako ruža
Zensho: ( Jimmi )15.07. 200913. Odpíš čoskoro
Zensho: ( Jimmi )08.07. 200912. Mágia letného slnovratu
Zensho: ( Jimmi )01.07. 200911. kapitola Nič sa nedeje
Zensho: ( Jimmi )22.06. 200910. kapitola Drraaco
Zensho: ( Jimmi )19.06. 20099. kapitola Šalvia
Zensho: ( Jimmi )18.06. 20098. kapitola
Zensho: ( Jimmi )16.06. 20097.kapitola Päť bodov pre Chrabromil
Zensho: ( Jimmi )03.06. 20096. kapitola Ty sem nepatríš
Zensho: ( Jimmi )29.05. 20095. kapitola Ty!
Zensho: ( Jimmi )22.05. 20094. kapitola Tie perly sú moje?
Zensho: ( Jimmi )19.05. 20093. kapitola MLOKy z Elixírov
Zensho: ( Jimmi )18.05. 20092. kapitola Zničila si mi život
Zensho: ( Jimmi )16.05. 20091. kapitola Ešte jeden týždeň
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )16.05. 2009Úvod k poviedke