Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

18. Lekce o hůlkách

Maska
Vložené: arabeska - 09.02. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: Minanim, Elx, margaret, katrin, Ani, Anetka, Gabux, francezkaw;   Beta: arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Erik dorazil na minutu přesně s širokým úsměvem na tváři. "Připravená?" zeptal se. Hermiona přikývla a vykročila směrem ke dveřím, avšak Erik ji zastavil. "Budeš potřebovat teplý kabát a čepici."

"Myslela jsem, že zůstáváme v hradu."

"To áno – v istom zmysle," zazubil sa Erik a pokrčil plecami, takže Hermiona ďalej neskúmala, čo vymyslel, a nasledovala jeho pokyny. Erik ju viedol popri chodbe, až kým nedošli k veľkým dreveným dverám na najvyššom poschodí hradu. Bol priateľský spoločník, ľahko s ňou konverzoval a rozosmieval ju.

"Můžu ti věřit?" zavtipkovala Hermiona a pochybovačně hleděla na dveře. "Kam mě to vedeš?"

"Uvidíš." Erik otevřel dveře a vešel dovnitř. Stáli teď v rozlehlé hale s točitým schodištěm uprostřed. Erik ukázal vzhůru a naznačil Hermioně, aby ho následovala. Když byl nahoře, zatlačil na poklop, který měl sloužit jako dveře. Potom vylezl otvorem ven a pomohl i Hermioně.

Oprel sa do nej závan studeného vzduchu, ale ona si to nevšímala, pretože ako sa narovnala, uvedomila si, že sa ocitli na streche. V tomto nebol durmstrangský hrad ako Rokfort, nenachádzali sa tu žiadne veže či vežičky. Vrchol hradu bol plochý, ohraničovala ho len nízka ziedka. Strecha bola obrovská, posetá niekoľkými stoly a stoličkami a dokonca stromčekmi v kvetináčoch. Hermiona sa rozišla priamo k okraju a zahľadela sa dolu.

Jazero bolo neďaleko, v mesačnom svite sa takmer až bielo trblietalo. Za ním sa rozprestieral malý lesík a vzadu v diaľke sa týčili vrchy. Vyzeralo to úchvatne a Hermiona z toho výhľadu nedokázala spustiť zrak.

"Líbí se ti tu?" zeptal se Erik a Hermiona přikývla.

"Samozřejmě že ano. Copak by se to někomu mohlo nelíbit?"

"Jen mě mrzí, že musíš mrznout, abys to mohla vidět."

"Na tom nezáleží – tohle je naprosto úžasné!"

Chvíľu stáli a Erik jej odtiaľ ukázal niekoľko pamiatok, vrátane obrysu metlobalového štadiónu.

"Umíš létat na koštěti?" zeptala se Hermiona.

"Ano, ale nejsem v tom moc dobrý," přiznal.

"Tým sa netráp, som si istá, že ti to ide lepšie ako mne!" zasmiala Hermiona.

"Ale ved si pomáhala Scorpiusovi, nie?"

Takže Draco už Erika stihol oboznámiť? Tí dvaja si vážne hovoria všetko. "Áno, ale nie skutočne lietať, len som sa ho snažila povzbudiť. Ťažko by potreboval moju pomoc, keď jeho otec lieta tak dobre."

"Hmm… Draco je najlepší letec, akého som kedy videl."

"Tak to jsi potom neviděl Harryho!" ušklíbla se Hermiona. "Draco je dobrý, ale Harry je lepší."

Erik se zasmál a v očích mu zajiskřilo. "Jsi velmi upřímná. Řekla jsi tohle taky Dracovi?"

"Jistěže," pokrčila Hermiona rameny.

"Vy dva mezi sebou máte vážně zvláštní vztah, že?" zeptal se Erik. Hermiona rychle zamrkala a nebyla si jistá, co mu na to odpovědět.

"Nemyslím si, že mezi sebou máme nějaký vztah."

"Nejste přátelé?"

"Myslela jsem, že se ti Draco svěřuje s každým svým tajemstvím. Musíš vědět, jak to mezi námi v minulosti bylo," řekla Hermiona a Erik se opět uchechtl.

"Áno, zdá sa mi, akoby som to prežíval s vami."

Tentokrát bola na rade Hermiona, aby sa zasmiala. "Ó Bože! To už musíš byť otrávený z toho, koľko si sa o mne napočúval, všakže?"

"Veľmi som ťa chcel spoznať," priznal sa Erik. "Si iná, než som myslel."

"Dúfam, že lepšia."

"Samozrejme, v tom najlepšom zmysle."

Hermiona sa trochu rozpačito otočila späť k výhľadu. Nezamýšľala s ním flirtovať, ale s Erikom sa tak ľahko rozprávalo, že sa to jednoducho prihodilo. Cítila, že sa k nej priblížil a jemne ju chytil za ruku. Pozrela sa naňho a hanblivo sa usmiala.

"Schvaľuje tvoja rodina, že ideš svojou vlastnou cestou?" opýtala sa.

"Áno, podporili ma v tom," prikývol Erik. "Cítim však, že sme s Dracom boli veľmi nezodpovední, pretože keby nebolo Chantal, obávam sa, že Tri prútiky by sme museli zavrieť."

"Vedenie firmy ste nechali na nej?"

"Áno, no nie je to správne ani fér voči nej," pripustil Erik. "Draco mi povedal o prútikoch, ktoré dostali prváci na Rokforte. Je to neakceptovateľné a musíme spolu začať viac spolupracovať."

"To znie dobre – mohol by sa z toho rozvinúť prosperujúci obchodík."

"Presne tak by to malo byť!" Erik sa naklonil trochu bližšie. "A z teba by bol excelentný výrobca prútikov."

"Zo mňa? To si nemyslím."

"Ale áno, z teba. Usudzujem podľa toho, ako si vtedy držala svoj prútik."

"Myslím, že to bolo len šťastie začiatočníka."

Erik nadvihol obočie a natiahol k nej ruku. "Máš svoj prútik pri sebe? Vyskúšajme to znova."

Hermiona trochu neochotne, ale pritom zvedavo odovzdala svoj prútik. Erik ho znova podržal, a potom zopakoval tú istú procedúru ako v ten deň. Tentokrát to Hermione pripadalo rýchlejšie a silnejšie a prekvapene sa naňho pozerala.

"Och! Naozaj som to vtedy cítila!"

"To je výborné," zvolal Erik. "Naozaj pozoruhodné!" Načiahol sa k svojmu kabátu a vytiahol svoj prútik. "Skúsime to znova, dobre?" Hermiona prikývla. "Skús prezrieť môj prútik rovnako ako ten svoj. Len ho vnímaj, a potom mi skús povedať, z akého jadra je vytvorený."

Hermiona sa naňho nedôverčivo zahľadela. "Neexistuje šanca, že by sa mi to podarilo."

Erik pred ňou zamával prstom. "Musíš tomu veriť." Podal jej svoj prútik, načo, cítiac sa trochu absurdne, ho Hermiona začala skúmať. Pripadala si ako podvodníčka, pretože sama nevedela, čo robí, ale jednako procedúru zopakovala. Náhle znovu pocítila ten zvláštny príliv, a v tom momente vedela, že jadro prútika je z jednorožca. Erik ju pozorne sledoval, zatiaľ čo jej oči sa rozšírili.

"Vlásie jednorožca."

Erikova príťažlivá tvár sa roztiahla do širokého úsmevu. Zaklonil hlavu a zatlieskal. "Áno! Presne tak! Hermiona, máš prirodzený talent."

Hermiona se zachichotala. Byla na sebe pyšná, opravdu neočekávala, že to zvládne. Erik si od ní převzal svou hůlku, ale zůstal na místě. Jemně se druhou rukou dotkl její tváře. Hermionu polilo horko a neschopna jakéhokoliv pohybu na něj upřeně zírala. Sklonil se k ní a ona bezmocně uvažovala, jak mu má říci, že se ještě necítí připravena na polibek. K jejímu překvapení jí Erik pouze jemně přitiskl rty na tvář a odtáhl se. Pocítila k němu velkou vlnu náklonnosti, nesnažil se na ni nijak tlačit, byl opravdu dokonalý gentleman.

"Vydarený večer," povedal. "Ale mali by sme sa vrátiť dovnútra, inak zmrzneš."

______________

Hermiona dorazila s předstihem do velké učebny, ve které se měla konat přednáška o hůlkách. Chtěla vidět, co plánují. Otevřela dveře a našla za nimi Draca, jak vykládá hůlky do řady. Vzhlédl a pousmál se, než se obrátil zpátky ke své práci.

"Si tu skoro," skonštatoval svojim zvyčajným strohým spôsobom.

"Chcela som sa pozrieť, čo plánujete, a prípadne pomôcť."

"Dobre – môžeš povykladať tieto veci. Budeme ich potom levitovať."

Přišla k němu a v tichosti plnila jeho pokyny, dokud Draco po skončení své přípravy neprolomil ticho otázkou: "Tak jak dopadlo žhavé rande?"

Vzhlédla k němu a protočila oči. "Nebylo to žhavé ani rande."

"Tak co to teda bylo?"

"Jenom jsme se spolu víc seznamovali."

"To je podstata rande, Grangerová."

"Ne – rande je, když se o někoho zajímáš v romantickém smyslu…"

"Co jsem slyšel, tak Erik se o tebe zajímá dost romanticky," podotkl Draco a Hermiona protáhla obličej.

"Můžeme změnit téma?"

"Proč nebylo žhavé? Co udělal?" ignoroval Draco její žádost a dychtivě se k ní naklonil.

"Nebylo to žhavé, protože to bylo studené," odpověděla mu Hermiona tajemně a trochu se ušklíbla. "Přímo mrazivé."

Draco obrátil oči v sloup a znovu na ni pohlédl. "Takže jste šli někam ven?"

"Na střechu – byl jsi tam někdy?" zeptala se ho.

Draco přikývl, ale nedostal šanci odpovědět, jelikož vešel Erik a oba je pozdravil.

"Á – dobré ráno," mrkl na Hermionu. Usmála se na něj. "Přišla ses podívat?"

"Ano, a Draco se uvolil mi dát později krátkou lekci," prohlásila. Periferně viděla, jak Draco zvedl obočí nad tím, jak mírně pozměnila fakta, ale neotočila se.

"Aha, to je dobré! Určitě se budeš učit rychle," Erik nevypadal, že by ho ta zpráva v nejmenším rozrušila, a Hermioně se ulevilo. Jeho chování se nijak nezměnilo, přestože spolu strávili včerejší večer. Všechno bylo přirozené a novinka, že ji Draco bude učit, vyzněla naprosto normálně.

Děti přišly krátce po poledni a Hermiona se posadila do zadní řady, aby měla dobrý výhled. Těšila se, že se dozví více informací o hůlkách, a také na Erikovo a Dracovo vedení hodiny. Erik zahájil lekci obecným přehledem o hůlkách, které prodávají ve svém obchodě, a vysvětlil rozdíl mezi odlišnými jádry a dřevy.

Během své přednášky vtipkoval a dokázal ji podat velmi zajímavě a Hermiona mohla prohlásit, že si studenty získal. Po chvíli si zvolil dobrovolníka, dívku z Krásnohůlek, aby se pokusila procítit svou hůlku, stejně jako to předtím udělal s Hermionou. Dívka se neustále chichotala, evidentně jí velmi lichotilo, že si vybral právě ji.

Poté si stoupl před třídu Draco a představil se. Hermiona se trochu naklonila, zajímalo ji, jak se s učením popere. Nikdy by ji nenapadlo, že zrovna on bude jednou vzdělávat bandu dětí. Začal vysvětlením, jak různé hůlky dokážou seslat odlišně fungující kouzlo a poté rozdíly názorně demonstroval několika levitujícími kouzly. Na pomoc si přizval chlapce z Kruvalu a brzy se vzduch hemžil poletujícími předměty. Dracovi to s dětmi překvapivě uměl, snadno odpovídal na jejich dotazy a s lehkostí je nadchnul pro svůj výklad.

Dále jim Draco vysvětlil, jak začít s výrobou hůlky od nuly, a poté rozdělil třídu na dvě skupiny, které zkoušely seslání levitačních kouzel různými hůlkami. Byla to do detailu připravená a zábavná hodina. Na Hermionu velmi zapůsobilo, jací jsou Draco i Erik báječní lektoři. Věděla, že jim musí říct, aby v hodinách pokračovali. Zájem a šum studentů na jejich hodině byl úžasný, a pokud by tento předmět vyučovali ve škole, určitě by jich několik zlákali na dráhu výrobců hůlek.

Když děti odešly, Draco a Erik začali s balením věcí a Hermiona k nim přistoupila. "Líbila se ti hodina, Hermiono?" zeptal se jí Erik a ona nadšeně přikývla.

"Byla brilantní!" odpověděla. "Opravdu to bylo úžasné." Erik nadzvedl obočí a Hermiona periferně viděla, že ji Draco pozoruje.

"To je velká pochvala!" prohlásil Erik.

"Předali jste dětem spoustu informací a oba jste je dokázali zaujmout. Za sebe můžu říct, že si to všichni velmi užili," usmála se. "Začínám to s chválou přehánět."

"Ne, jen prosím pokračuj!" zvolal Erik a pohlédl na Draca. "Kdo byl lepší? Draco nebo já?"

Hermiona zvedla ruce. "Ne, ne, do tohoto se nenechám zavléct!"

Draco k ní o krok přistoupil. "Erik má pravdu. Musíme vědět, jestli děláme něco špatně, abychom na tom mohli zapracovat."

Hermiona se ale nenechala nachytat. "V žádném případě! Na to vám neskočím!" trvala na svém. "Oba jste okouzlující a zábavní."

Erik se usmál. "Hermiona je ukázkou příkladného diplomata," řekl.

"Přemýšleli jste už nad tím, že byste zavedli tyto hodiny do škol? Jsem si jistá, že by o ně Bradavice projevily zájem." Hermiona samozřejmě znala odpověď, ale oni nevěděli, že jí to Chantal už řekla.

Erik přikývl. "Ano, Draca to napadlo už dávno. Vždycky jsem si myslel, že bychom o to měli usilovat."

"Proč jste to tedy ještě neuskutečnili?" zeptala se Hermiona. Věděla, že narazila na nebezpečné téma. Draco se toho nápadu vzdal po smrti Astorie, ale když dnes sledovala tu třídu, měla pocit, že by je měla povzbudit, aby o tom alespoň začali přemýšlet.

Draco mlčky zkoumal pár hůlek. Erik se na něj zadíval, než odpověděl: "Zatím jsme na to neměli čas…"

"Rozhodně byste si ho udělat měli. Dnešní hodina byla výjimečná."

"Děkuji, ale myslím, že bychom se teď měli zaměřit na obchod," odpověděl Erik. Hermiona se zadívala na Draca, ale on jejich konverzaci ignoroval. Erik znovu promluvil: "Myslím, že jsme skončili, necháme ti teď prostor na tvoji lekci. Máme ještě něco na práci, Hermiono. Všechno ti řeknu u oběda."

Když opustil místnost, Hermiona okamžitě zalitovala svého rozhodnutí strávit hodinu sama s Dracem. O čem budou mluvit?

Nemusela se však znepokojovat, protože Draco začal mluvit vzápětí. "Tak, právě jsi viděla naši lekci, ta by ti měla dát základy. Navíc jsi velmi schopná čarodějka, takže pochopení složitějších věcí pro tebe nebude příliš obtížné."

Sedl si ke stolu a vytáhl pár hůlek, každou Hermioně ukázal a vysvětlil jí, jak dřevo a jádro hůlky spolupracují. Stále měla celou konverzaci o lekci v hlavě a snažila se soustředit na to, co říká.

"Pořád nerozumím tomu, jak se hůlka a její vlastník spárují," řekla.

"To je pokročilejší věc."

"Dělal jsi to v Bradavicích, když se vyměňovaly hůlky, takže je to něco, co se můžeš rychle naučit?" zeptala se Hermiona

"Umím spárovat hůlku s kouzelníkem – to je jednoduchá dovednost, která se dá snadno naučit," vysvětlil jí. "V prvé řadě je ale nesmírně obtížné samotnou hůlku očarovat. Hůlky musí být schopné magie před jejich spojením s kouzelníkem. Což je extrémně náročné."

"A už to zvládneš?"

"Ne."

Hermiona si skousla ret. "Nesnažím se poukazovat na tvé nedostatky – jen mě zajímalo, jak obtížné by bylo se to naučit."

Draco k ní vzhlédl a zamračil se. "Já vím."

"Zněls trochu pobouřeně."

"Máš bujnou fantazii," odsekl a Hermiona se cítila trochu dotčeně. Proč byl tak formální?

Jako kdyby jí četl myšlenky, Draco se opřel a malinko protáhl, než znovu pokračoval. "Mluvím zatím srozumitelně? Nechci opomenout něco důležitého. Jsem zvyklý to předvádět dětem, takže mě zaraz, pokud budu mluvit o něčem zřejmém. Je trochu rozdíl mezi učením druháků a nejbystřejší čarodějky našeho věku."

"Díky – potěšilo mě, že si pamatuješ, jak chytrá jsem," zachichotala se Hermiona a doufala, že uvolnila atmosféru. "Popisuješ to perfektně. Jak už jsem řekla – ty a Erik jste vedli hodinu brilantně. Možná ses minul povoláním – učení v Bradavicích by ti sedlo."

"To si nemyslím," pronesl Draco a znovu si poposedl. "Takže, pero z fénixe je jedno z nejvzácnějších hůlkových jader…"

"Draco?" přerušila ho Hermiona a on sklonil hůlku a podíval se na ni.

"Co?"

"Samozřejmě neznám všechny podrobnosti, ale vím, že Astorie stála v pozadí mnoha tvých rozhodnutí, jako třeba otevřít obchod s hůlkami…"

Draco ji gestem ruky zastavil. "Toto měla být lekce o hůlkách, ne terapie."

Hermiona na něj zírala, ale nenechala se odbýt. Dříve by ho s tímto nikdy nekonfrontovala, ale věci se změnily. Věděla, že si jen nenamlouvá jejich přátelství a propojení, které mezi nimi pomalu rostlo. Najednou jí záleželo na tom, aby Draco nenechal ležet ladem inspirativní nápad, který nejen že nebyl marný, ale navíc by jeho uskutečněním dělal něco, co má rád.

"Proč necháváš tak skvělý nápad u ledu?"

"Proč strkáš nos do něčeho, po čem ti nic není?" Draco znovu nahodil svou neprostupnou, bezvýraznou masku.

"Protože je to moje starost! Je smutné, co se přihodilo tobě a tvé rodině a nyní učím tvé děti…"

"Přesně, tak u toho zůstaň."

Hermionu zahanbilo, že se jí kvůli jeho tónu a přístupu v očích objevily slzy. Jako by mezi ním a okolím vyrostla obrovská zeď, jakmile někdo nakousl toto téma. Poté si vzpomněla, že to samé se stalo Erikovi, když ho zaslechla se s Dracem o tomto bavit, a rozhodla se to nebrat osobně.

"Můžeme pokračovat v lekci?"

"Pomohla bych ti s tím. Kdybych absolvovala pár hodin, mohla bych pomoci, kdybys ty nebo Erik přišel do školy…"

Poprvé uviděla, že se Dracův výraz změnil. Neutrální maska spadla, a když trochu naklonil hlavu, jeho oči ukázaly náznak emocí. Když promluvil, jeho hlas zněl mírněji.

"Proč je to najednou pro tebe tak důležité?"

Hermionin pohled se setkal s tím jeho. "Tohle…" rozpřáhla paže, "tohle něco změnilo. Cítím se být součástí."

"Součástí?"

"Malfoyových," promluvila potichu a bojácně se na něj podívala. Nebyl to jednoduchý rozhovor, přesto byla ráda, že jej vedou. Velmi ji potěšilo, když uviděla, že se Dracovy rty stáčí do malého úsměvu.

Draco zvedl obočí. "Tahat z lidí komplimenty nadbíháním není zrovna přitažlivé."

Obrátila oči v sloup. "Nic z nikoho netahám."

Draco chvíli váhal, ale pak na ni vychrlil příval slov. "Byl jsem plný nadšení, když jsme otevřeli obchod. Napadlo mě, že bychom mohli výrobu hůlek i vyučovat, a byl jsem si jistý, že to dokážeme." Na chvíli se odmlčel. "Ale nejdřív jsme byli zaneprázdnění a pak… Astorie onemocněla… a já ztratil motivaci. A nenalezl jsem ji dodnes."

Hermiona kývla směrem k hůlkám. "A nyní jsi tady, součástí této soutěže, a dáváš lekce o výrobě hůlek?"

Hermioně se znovu chtělo plakat, ale tentokrát z jiného důvodu. Co Draco přiznal, byly emoce a ona se cítila polichocena, že mu může pomoct, a navíc že je ochotný pomoc přijmout. Promluvila rychle a snažila se skrýt svou reakci na jeho slova. "Moc se toho teď o hůlkách nenaučím, že? Možná bychom to měli zkusit později, po vyhlášení výsledků."

"Ne, nemohli."

"Aha, dobře… no, není to důležité…"

"Myslím to tak, že skutečně nemůžeme. Erik tě bere na rande."

Hermiona překvapeně zamrkala. "Jak to myslíš? Nikam mě nepozval."

"Chystá se k tomu během oběda."

Hermiona protáhla obličej. "No, možná nechci nikam jít!"

Draco se ušklíbl. "Samozřejmě, že chceš."

"Jak to že jsi to věděl přede mnou? Nemám ráda, když lidé jen tak něco předpokládají."

Draco si povzdechl. "Jako jeho přítel bych se ho měl zastat," řekl. "Byl do toho trochu vmanipulovaný. Není to jen o vás dvou."

Hermiona zatřásla hlavou. "Nemám tušení, o čem mluvíš."

"Celia mě pozvala na rande a navrhla, že půjdeme s jiným párem. Nejspíš to pak nebude takový extrém. Nicméně, zřejmá volba jsi byla ty a Erik," řekl Draco a zarazil se, když se Hermiona naklonila dopředu.

"Celia tě pozvala na rande? Neměla jsem tušení, že se jí líbíš!"

"Nemusíš znít tak šokovaně. Ženám se mohu líbit, Grangerová," odpověděl Draco hlasem přetékajícím jeho obvyklým sarkasmem. "Koneckonců ‚vypadám vcelku dobře.‘"

Hermiona si nemohla pomoct a zasmála se, když zopakoval její slova z dřívějška. Rázem ale utichla, když jí došlo, co se večer stane. "Takže mi říkáš, že jdu na dvojité rande s Erikem, Celií a s… tebou?"

"Tvé nadšení je omračující," utrousil Draco.

"Tobě se líbí?" zeptala se Hermiona, a pak se zarazila nad vlastní otázkou. Vážně by příště měla zapojit mozek, než promluví.

"Vypadá, že je celkem milá – jinak ji moc neznám," pokrčil Draco rameny "Nesnil jsem o tom, aby mě pozvala, jestli to myslíš takhle."

Hermiona se rozvážně opřela o opěradlo židle a začala si masírovat čelo. "Počkej, až řeknu Harrymu, že jdu na rande s Dracem Malfoyem!"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 18. Lekce o hůlkách Od: Kudlanka - 16.02. 2017
Nevím čím to je, ale erik je mi tak neskutečně nesympatický až mě z toho mrazí.

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: fido - 13.02. 2017
:) HP klepne ... pokud mu to podá takto dvojité rande ... má pocit, že se partnerky nakonec vymění :) díky

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: miroslava - 10.02. 2017
Milé překladatelky a beto, moc vám děkuji za překlad. Jste šikulky.

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: Jacomo - 10.02. 2017
Ale, no tak, Hermiono, jde na rande s ERIKEM, ne s DRACEM :-))) Nebo je tu přání otcem myšlenky? :-) Díky, statečné překladatelky, za další porci lehké romantiky. Ta scéna na střeše mi připomněla Fantoma ;-)

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: Gift - 10.02. 2017
Kdo by to byl rekl, ze se nam to takhle hezky zamota. Dekuji!

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: Iveta - 09.02. 2017
No, pokud to Hermiona Harrymu poda takto, bude ho asi krisit :-D Super kapitola, hulky jsou velice zajimave, i vztahy se nam podnetne rozvijeji :-) na strese musel byt krasny vyhled :-)

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: denice - 09.02. 2017
Erik je opravdu gentleman :-) Hodina o výrobě hůlek musela být jistě zajímavá - vím, že o tomto povídka není, ale uvědomila jsem si tady, že bych chtěla o tématu vědět něco víc, hlavně o tom předběžném očarovávání. Dvojité rande má rozhodně potenciál, uvidíme, jak se to všechno zamíchá :-) Děkuji!

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: martik - 09.02. 2017
To bude příště velmi velmi zajímavé :-) a jsem zvědavá, jak se to vyvine s Hermioniným přirozeným talentem na hůlky. Díky.

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: silrien - 09.02. 2017
Oho, to bylo zajímavé. Ovšem ono dvojrande bude ještě zajímavější. Už se na to těším. Děkuji

Re: 18. Lekce o hůlkách Od: teri2626 - 09.02. 2017
A jak teď mám vydržet do příští kapitoly ??

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke