Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lekcie [Lost]

Kapitola 9. Hystéria?

Lekcie [Lost]
Vložené: Jimmi - 23.04. 2008 Téma: Lekcie [Lost]
Lostt nám napísal:

Kapitola 9. Hystéria?

Niečo jej vnútri hlasno kričalo. A ona to nevedela utíšiť. Ale kričalo to niečo pre súhlas, alebo to bol len umlčujúci protest?
A prečo na to vôbec hľadá odpoveď? Veď by mala mať jasno, nie?
Samozrejme, že ho nemiluje po tom, ako sa na ňu vykašľal.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

"Ja..."
Tak to povedz! Povedz, že ho nemiluješ!
To niečo v jej vnútri stíchlo a zmenilo sa na všade prítomný šepot.
"Ja..."
Nebola schopná nič povedať. Chcela povedať, že ho nemiluje. Ale bola by to pravda?
"Nechaj to tak," vyriešil to za ňu a otočil sa smerom k stolu a vzal do ruky pohár šampanského.
"Draco..." začala, no utíšil ju.
"Nie. Nechaj to tak. Nikdy to nepochopím, tak sa nesnaž mi to vysvetliť. Nechcem to počúvať."
Hermiona sa postavila.
"Musím ísť do práce," vyhŕkla zo seba.
To Draca donútilo pozrieť na ňu?
"Si tu kvôli Meredith, nemôžeš odísť."
Hermiona vedela, že mal pravdu.
Bez slova sa však otočila a vrátila sa do domu. Nemôže tu s ním ostať. Skrátka to nešlo. Otázne len bolo, čo ju nútilo odísť. Hanba? Alebo snáď vina? Ak áno, tak prečo?

Prešla cez sklenené dvere, pri čom na sebe cítila zrak ako Draca, tak Harryho. No ona sa donútila pozerať do zeme. Kašle na nich. Na oboch. Aký bol jej živote doteraz jednoduchý. Jeden sa do jej života doslova prisťahoval, druhý je v ňom minister. Aké nefér to bolo.
Predierala sa davom, keď narazila na dvoch malých chlapcov, sediacim na zemi. Boli navlas rovnaký, obaja pekné ryšavé vlásky a oči modro šedé po mame.
Zohla sa k nim.
Malí si jej všimli a radostne sa usmiali.
"Miona," ozvali sa malé veselé hlásky.
Hermiona pre nich bolo moc ťažké a tak ich Meredith naučila na Miona.
Hermiona chlapcov objala. Vlastne sa s nim nestretávala tak často, no tí malí ju vždy začali objímať, akoby ich každý deň rozmazlovala.
A tak Hermionu z ničoho nič napadlo, že sem možno skutočne patrí. Čudná myšlienka, po šiestich rokoch tak pustého života. Stále pracovala, tak raz do mesiaca sa stretla s Ronovou rodinou, ešte si občas vyšla von s Olivierom, Francúzom z oddelenia pre prijímanie pracovníkov. Bol to jej priateľ už pred nehodou a zostal ním i po ňom. Keď bola vo Francúzsku, pár krát ju dokonca prišiel navštíviť, pretože jeho rodičia nebývajú ďaleko od miesta, na ktorom strávila takmer dva roky. Dva roky samoty.
A teraz je doma tu. Ako podivne hriala už len tá myšlienka. Usadila sa. Je to tak. Rozbehla noviny. Slušne zarába. Má všetko, okrem jedného. Okrem veci, ktorá je nepochybne jednou z najkrajších stránok života. Chýbala jej vec, ktorú predstavovali tie štyri nezbedné ručičky, ktoré sa za ňou naťahovali.
Nemala rodinu. Ani len lásku. Vlastne, mohla mať priateľov a známych. Ale i tak bola sama.

Akoby sa niečo v nej v tú chvíľu zháčilo a ona sa vyplašene postavila.
Porozhliadla sa. A pochytila ju panika.
Je snáď blázon? Je to prejav bláznovstva? Hystérie?
Asi. Možno. Nie. Nie je.
Ale bála sa. Zrazu sa tak veľmi bála.
Akoby bez rozmyslu, v šoku, sa začala obzerať a pobehovať z miesta na miesto. A nikto si jej nevšímal.
Pocit samoty sa zvýšil a naplno sa v nej prejavila panika.
Mala pocit, že nemôže dýchať. Že jej niečo stláča srdce a duní jej v hlave. Začala sa potácať, neschopná myslieť.
Pohľad jej padol na dvere. S priam šialeným výrazom sa rozbehla k nim a vybehla von.
Nikde nikto. Nikto pri nej nie je! Nikto nie je s ňou!
Po lícach sa jej začali valiť slzy a z hrdla sa jej drali tiché, no bolestne žalostné vzlyky. Počula samu seba ako stále opakuje: "Som sama..."
Už zase ostala sama! Zase!
Nie je jej súdené byť s niekým. Všetci ju opustili. Všetci...

Pocítila silné paže, ako sa okolo nej ovinuli a pritiahli si ju k sebe.
Prekvapene otvorila oči a zalapala po dychu. Akoby sa zrazu vrátila do normálneho sveta.
Oblial ju chlad, tvár jej ošľahával vietor a stopy po slzách za sebou nechávali štipľavú stopu. Zdvihla pohľad k mužovi, ktorý si ju tisol k hrudi a ktorého srdce tak upokojujúco bilo. Až teraz k nej doľahol jeho šepot.
"Neboj sa Hermiona, to som ja... Všetko bude v poriadku... Neboj sa... Ty nie si sama... Už ťa nikdy neopustím... Vždy budem s tebou... Ver mi..."
Znova zavrela oči a pritisla sa bližšie k mužovi, ktorý ju objímal. Obtočila ruky okolo jeho tela a započúvala sa do pravidelného tlkotu.
"Prepáč mi to všetko... Už ma nikdy nenechávaj samú... Prosím..."
"Sľubujem..."

Koho tipujete, že to bude?:))

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 13. Lekcia o živote - end
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 12. Šanca
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 11. Rutina
Lostt: ( Lostt )09.05. 2008Kapitola 10. Spomienky
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 9. Hystéria?
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 8. Ako môžeš?
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 7. Weasley a Malfoy
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 6. Nepríjemná situácia
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 5. Za to môžu ruže
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 4. Zmrzlina
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 3. Prekvapenie
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 2. Dohoda
Lostt: ( Lostt )23.04. 2008Kapitola 1. Lekcie
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )22.04. 2008Úvodom