Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od soraki

Jak jen mohla?

Preklady jednorazoviek od soraki
Vložené: denice - 15.07. 2016 Téma: Preklady jednorazoviek od soraki
soraki nám napísal:

Jak jen mohla?

 

Autor: WilenaRomus

Originál: Jak Mogla

Stav: souhlas s překladem

Překlad: soraki

Beta: denice

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

 

Marta chodila po pokoji a okusovala si nehty. Nemohla uvěřit tomu, co se stalo. On… zemřel? Jak je to možné? Žena, kterou milovala, které za tolik vděčila, ho zabila? Jen tak? Jedním slovem vymazala jeho existenci? Jako jen tak? Škrt a je to?

Tomu nechtěla uvěřit. Přecházela pokojem sem a tam stále rychleji, až se znaveně svalila na postel. Slzy se jí draly do očí.

„Hlavně nebreč,“ mumlala si pro sebe a zadržovala vzlyky. Pohledem probodla knihu odhozenou na lůžku. Po chvilce přemlouvání sebe sama se odhodlala dočíst poslední kapitolu. Možná přeci jen neumřel? Možná mu nějakým zázrakem vrátí život?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jak jen mohla? Od: mami - 20.07. 2016
Už sa jej nechcelo písať, tak začala vo veľkom likvidovať postavy, čo už aspoň to FF napravilo.

Re: Jak jen mohla? Od: Lupina - 18.07. 2016
Přesně! Jak mohla?! Ještě že máme FF. Ať najdeš další skvosty a my si smlsnem :-) Hlavně když to mám bez práce :-D Díky moc, soraki.

Re: Jak jen mohla? Od: zuzule - 18.07. 2016
Kez by, ale neudelala to... proste ho nechala umrit, baba jedna

Re: Jak jen mohla? Od: grepik03 - 17.07. 2016
Soraki, díky moc ♡ Poslední díl byl jediná kniha, kterou jsem zcela vedome poslala přes celou místnost a tim pádem se nějak roztrhl hřbet. A to jsem az do konce čekala, že ho přivede zpet. Potvora. ....neprivedla. Ale díky tomu jsem našla - sice po letech a náhodou - tyhle stránky. .... Takže všechno zlý je pro něco dobry :))))

Re: Jak jen mohla? Od: Zuzana - 16.07. 2016
Myslím, že toto vystihuje pocity skoro všetkých nás čo sa tu stretávame... Fakt... ako mohla???

Re: Jak jen mohla? Od: margareta - 15.07. 2016
Robsko paskudne, baba stodjabelna i dempa salmonelova!!! To byla!!! P.s. už sice nebrečím, ale vztek mám pořád!

Re: Jak jen mohla? Od: Jimmi - 15.07. 2016
To je perfektné. Ako mohla? Ako mohla napísať toľko nelogických a odfláknutých vecí? Ešteže je fanfiction. Díky moc

Re: Jak jen mohla? Od: arabeska - 15.07. 2016
Jo, přesně tak. Coožeee, tos proč udělala, proč zrovna on?! Naštěstí fanoušci ví, co je pro ně dobré, a proto píšou fanfiction :D A rozrůstá se nám kižácká jazyková rodina ♥ Děkuji, nádhera!

Re: Jak jen mohla? Od: marci - 15.07. 2016
No toto přesně vystihuje moje pocity, když jsem četla Relikvie. Jak, doparoma, mohla??????? (S tím rozdílem, že já tedy brečela natvrdo) A nikdy jí to nezapomenu!! (Jakož i spoustu jiných věcí.) Soraki - díky moc, jsem ráda, že někdo začal lovit v dalších vodách ff. Přeji hodně úlovků!

Re: Jak jen mohla? Od: Jacomo - 15.07. 2016
Soraki, gratuluji k polsko-české překladatelské premiéře! :-) A pokud jde o obsah drabble - ano, jak mohla?!!
Re: Jak jen mohla? Od: Neprihlásený - 15.07. 2016
Viď, že jo? Potvora jedna! A děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

WilenaRomus: ( soraki )15.07. 2016Jak jen mohla?
AnneM.Olivier: ( Soraki )19.03. 2011Sladění planet a hvězd