Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Of Kings and Queens

16. kapitola

Of Kings and Queens
Vložené: Jacomo - 24.02. 2015 Téma: Of Kings and Queens
Jacomo nám napísal:

Of Kings and Queens - 16. kapitola


Autor: galfoy

Překlad: Jacomo                Betaread: Ivet

Originál najdete na https://www.fanfiction.net/s/8227894/17/Of-Kings-and-Queens


Prohlášení:
Nevlastním Harryho Pottera. Skličující, leč pravdivé.

Poznámka autorky: (...) V této kapitola se ještě trochu víc zamilujeme do Draca (věděli jste, že je to ještě vůbec možné?) a všichni se pokloníme Luciusovu padoušství. Konec vám možná přinese pár věcí k přemýšlení (...).

* * *

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

„Začínám se ztrácet, kámo," řekl Blaise a dolil Dracovi do skleničky ohnivou whisky. „Grangerová brala prášky?"

Trhnul sebou, protože mu lícní kostí projela bolest, způsobená úderem, který mu pár hodin předtím uštědřila Stacey McLorrowová. Zřejmě jí v jakémsi stavu omráčené strnulosti sdělil název místa, kde se Hermiona nachází. Od té chvíle šel celý den do kytek.

„Roky," zamumlal Draco nezřetelně. Oči měl zarudlé a bez života.

Popíjeli spolu skoro celý den, od chvíle, kdy se Draco vrátil z katastrofálního oběda, a už se pomalu šeřilo. Zpočátku toho moc nenamluvil a trval na tom, že se s Hermionou prostě jen trochu nepohodli a ona se rozhodla vzít si na zbytek dne volno. Teď už ale byl totálně na šrot a hruď se mu svírala bolestí při vědomí, že Hermiona je někde daleko, zmatená a rozzlobená. Podrobnosti z něj lezly jak z chlupaté deky. Blaise měl co dělat, aby mu rozuměl.

„Dobře," pronesl. „Tak já si to s dovolením ujasním. Po válce spadla do závislosti, protože se snažila vyrovnat se všemi těmi sračkami, které musela řešit –"

„Zmizení rodičů, Vlezlíkova nevěra, všechna ta očekávání, která měla dojem, že musí splnit –"

„Jasně. A před všemi to skrývala –"

„Dokonce ani Potter to nevěděl!' zvolal Draco a zamával rukou tak důrazně, že si vylil alkohol na nohy. „Dokonce ani Potter!'

„Jasně," kývl Blaise na Dracovo opilecké přerušení co možná nejklidněji, protože měl dojem, že jeho kamarád vypadá tak rozrušeně, jak ho ještě nikdy neviděl. „Takže měla tohle svoje velké tajemství, protože – na rovinu – nikoho by nikdy nenapadlo, že by nebelvírská princezna mohla mít nějaký druh tajné závislosti, ale ty jsi ji vzal do nemocnice –"

„A ona mi to nechtěla říct."

„A ty jsi ji najal, začal se do ní zakoukávat, a pak zjistil, že to není tvoje obvyklé poblouznění –"

„Nikdy to nebylo jenom poblouznění!" vykřikl Draco na celou místnost. „Ta čarodějka se mi dostala pod kůži! Bylo to jako magie," dodal trochu nesrozumitelně.

„- zmydlil jsi toho Weasleyovského smrkáče -"

„Za toho zkurveného kokota se omlouvat nebudu."

„- zjistil jsi víc o té záležitosti s malfoyovským rysem, tvoji rodiče byli trochu moc nadšení –"

„Ve skutečnosti to byla chyba portrétu."

„Tvoje mamka mezitím vyléčila Hermionu z problému s drogami –"

„Děsivě chytrá ženská ta moje matka -"

„Ale Hermiona vzala informaci o svém nalajnovaném osudu špatně – "

„Ty bys to špatně nevzal?"

„Naštvaně utekla a řekla ti, abys ji nehledal."

Draco přikývl. Oči se mu leskly, ale Blaise nedokázal říct, jestli za to může alkohol nebo slzy.

„Nejsem si tak úplně jistý, co ti na to mám povědět," poznamenal Blaise, když viděl, jak se jeho kamarád s každou další vteřinou propadá hlouběji a hlouběji do beznaděje. „Fakt je tvoje spřízněná duše? Něco jako tvoje osudová partnerka? Na celý život?"

„Zřejmě jo."

„A ty věříš tomu, že je to pravda?"

„Myslíš, že bych se tím jinak zaobíral? Myslíš, že bych se cítil takhle?" Aby svou řeč zdůraznil, divoce zagestikuloval a ohnivá whisky mu stekla po zápěstí.

„Nejspíš ne," připustil Blaise.

Draco dopil svou sklenici a s pohledem na prázdnou nádobu pokynul Blaisovi, aby mu dolil. „Tohle je ten moment, kdy mi řekneš, že jsem totálně v hajzlu."

„A proč?" řekl Blaise.

„Protože velká část jejího problému s drogami vycházela z pocitu ztráty kontroly, z pocitu, že je jí diktováno, co má v životě dělat. Říkala, že už to nechce nikdy znovu zažít. A teď uvízla v něčem, co v sobě zahrnuje předurčení osudu."

„Aha."

„Navíc je tvrdohlavější než –"

„Než nějaký zatracený mezek. Já vím."

„Takže tohle je ten moment, kdy mi řekneš –"

„Jsi totálně v hajzlu."

„Díky."

„Jak to berou tvoji rodiče?"

„Překvapivě špatně," zamumlal Draco. „Moje matka se momentálně cítí provinile, pokud se tomu dá vůbec věřit. Moje matka. Myslel jsem, že není takového druhu emoce vůbec schopná. Zdá se, že Hermionu zbožňuje, což je zajímavé vzhledem k... no, vždyť víš."

„Vzhledem k jejímu absolutně opačnému názoru na mudlorozené? A k celé té věci s mučením?"

„Přesně tak. A můj otec tomu podle všeho nejdřív nevěřil, ale teď už ano. Je na nějaké bláznivé misi, aby dal věci do pořádku."

„A jak má v plánu to udělat?"

„Nemám ponětí," pokrčil Draco rameny. „Řekl jenom, že se chystá rodinu změnit tak, aby Hermioně vyhovovala."

Blaise nevěřícně zakroutil hlavou. „Nikdy, naprosto nikdy bych neočekával, že uslyším tvého otce tvrdit něco takového o Hermioně Grangerové. Copak se svět zbláznil?"

„Vážně? Vážně. Vypadalo to, že ho naštvalo tvrzení, že Malfoyové postrádají soucit."

„Ale vy ho postrádáte! Všichni! To je životní fakt! Nemáte nikoho v oblibě."

„Věř mi, že to vím. Ale můj otec chce Hermioně ukázat, že můžeme být jiní nebo tak něco. Možná ji pak nebude tolik děsit myšlenka stát se jednou z nás. Upřímně řečeno, nevím, proč se stará. Myslel jsem, že ji nesnáší z principu."

"Draku, je mi líto, ale to nemůže skončit dobře. Tvůj otec je ten nejméně soucitný, roztomilý a empatický člověk, kterého znám. A nemyslím to ve zlém."

"Neberu to jako urážku. Vždycky na to byl patřičně hrdý. Nemám ponětí, co má v plánu."

"Možná se chystá obejmout havraspára."

"Políbit nebelvíra."

"Pomoct mrzimorovi."

"Hele, na rovinu, pro vítězství u Grangerové se bude muset tulit k domácímu skřítkovi."

Při představě Luciuse v láskyplném objetí s jedním ze svých služebníků se oba uchechtli. Draco se ale přestal smát stejně náhle, jako začal, a nešťastně se zahleděl do sklenice.

„Do prdele, nemůžu uvěřit, co se to se mnou děje," řekl. „Nečekal jsem, že budu někdy něco takového cítit. Jsem Malfoy, u Merlina. Vždycky jsem počítal s tím, že mě čeká sňatek dohodnutý kvůli obchodním cílům nebo něčemu podobnému s jednou z těch studených čistokrevných dívek. Hermiona ale taková není. Je to horkokrevná hrozba. Nejspíš si myslí, že manželství je nástrojem patriarchátu."

Blaise si pobaveně odfrkl. „Stejně tomu nemůžu uvěřit. Osud musí mít naprosto zvrácený smysl pro humor, když tě spojil se ženou, jako je Hermiona."

„Co myslíš tím ´se ženou jako je Hermiona´?" ozval se Draco trochu obranně.

„Myslím tím, že vy dva jste jako voda a oheň. Ve skutečnosti tu přitažlivost vidím a myslím, že chápu, jak to mezi vámi funguje. Buďto jeden druhého nenávidíte se vším všudy, nebo jeden druhého milujete taky se vším všudy. Mezi tím téměř nic jiného neexistuje."

„Až doteď."

„No, i teď jste zřejmě do sebe zamilovaní."

„Měl jsem na mysli ji. Já už jsem v tom až po uši," zamumlal.

„Vážně? A odkdy to tak vidíš?"

„Právě odteď," řekl Draco trochu nejistým hlasem. „Miluju ji tak moc, že mám pocit, že je mi z toho špatně."

„To by mohlo být i tím alkoholem," podotkl Blaise.

„Nesnižuj moje pocity," ohradil se Draco. „Na to, aby to nebyla láska, je to příliš nepohodlné. Změnil jsem se v totálního moulu. Do prdele, mohl bych o tom napsat báseň."

„Ježíši, promiň. Neuvědomil jsem si, že bys mohl dosáhnout stavu poetické euforie."

„Potřebuju, aby se vrátila."

„Vrátí se, kámo. Jen zkrátka nevím, kdy."

„To mi nestačí. Pozval jsem ji na rande. Dluží mi odpověď."

„Jsem si jistý, že s tebou na rande půjde."

„Ale co když ne? Mohl jsem ji vzít na to nejlepší rande, víš? Dokonce na několik. A co když se do mě nezamiluje?"

„Myslel jsem, že to s tou gregalesovskou věcí nejde," řekl Blaise, který měl co dělat, aby při tom Dracově blábolení udržel vážný výraz. Ještě nikdy toho kluka neviděl takhle vyvádět kvůli holce.

„S mým štěstím je to možné!" vyhrkl Draco vyplašeně. „S mým štěstím mě bude považovat za tak odporného, že umře dřív, než by se mnou šla na rande! Ach můj bože, Blaisi... Co když umře?"

„Draku, poslouchej mě," prohlásil Blaise pevně. „Musíš se uklidnit. Sledoval jsem, jak se k sobě ty a Hermiona chováte, a můžu ti s konečnou platností říct, že tvoje city opětuje. Jen si myslím, že se s tím ještě úplně nesrovnala. Měla toho v hlavě moc. Možná, že jí dočasné rozdělení pomůže vidět věci jasněji."

„Opravdu?" vzhlédl Draco s nepatrným náznakem naděje v očích.

„Ano, opravdu. Jen si potřebuje na pár dní vydechnout. Možná, že ta tajná mise tvého otce dostane věci do pohybu."

„No, musím říct, že by bylo lepší, kdyby udělal něco víc, než jen objal domácího skřítka," odfrkl si Draco. „Má před sebou toho nejnaštvanějšího nebelvíra na světě. Musí jít o skutečné gesto, nebo ona o něj ani nezavadí pohledem."

„Jsem si jistý, že udělá, co bude moct," řekl Blaise, který v duchu přemýšlel, co má Lucius Malfoy proboha v plánu.

* * *

Lucius tiše sesedl z koštěte a zmenšil ho, aby se mu vešlo do kapsy. Své dlouhé vlasy měl kvůli cestování sčesané dozadu do pevného copu – letět čtyři hodiny k tomuhle zanedbanému, nezjistitelnému hradu vypadalo hloupě, ale přemístění by mohlo aktivovat ochrany a nikdo se zdravým rozumem by neschválil přenášedlo do této bohem zapomenuté končiny. Rodolfus Lestrange byl rok od roku bláznivější a násilničtější a většina lidí ho šťastně odepsala. Nikdo netoužil vědět, zda vyšel z války živý.

Bohužel se tak stalo, což znamenalo, že opatrnost je na místě. Ten muž byl zrůda a o těch věděl Lucius všechno. Moment překvapení byl nutností. Nesměl nechat svému bývalému kolegovi ani vteřinu na přípravu.

Proto ten plán.

Pěší chůzí byl Lucius schopen projít po hrbolaté kamenité cestě, která se vinula mezi pokroucenými stromy a končila u bočních dveří, bez toho, aby kdokoliv zaznamenal jeho přítomnost. Chtěl ty vzácné vteřiny využít k tomu, aby se připravil. Rodolfus byl koneckonců víc než jen jeho bývalý švagr. Byl to Smrtijed, kterého skutečně užírala ta nenávist, o níž tak vášnivě kázal. Nenávist představovala něco, čemu Lucius rozuměl, používal ji, když se mu hodila a pracovala v jeho prospěch, ale Rodolfus jí měl přehršel a používal ji bezhlavě. Utrpení pro něj nebylo nástrojem; představovalo něco, v čem se vyžíval.

Možná tedy nebylo překvapením, že také způsobil zmizení většího množství lidí než celá armáda Pána zla dohromady. Cokoliv, co se týkalo něčího zmizení, ukazovalo na něj. Šlo o detail v povaze tohoto muže, který Lucius nezapomněl, a když Draco zmínil, že rodiče Hermiony zmizeli někdy během války, měl náhle neodbytný pocit, že je za tím Rodolfus. Ten muž byl had a lhář, který s oblibou sledoval, jaký mají jeho akce dopad v čase. Udržovalo ho to v chodu. Ukrást slavné válečné hrdince rodiče by představovalo něco na způsob osobního triumfu.

Kamenitá cesta byla kluzká a hrbolatá, ale Lucius po ní kráčel jako král, majestátně, elegantně a naprosto nenuceně. I když se s Narcisou ocitli takřka na mizině, nikdy nedopustil, aby jeho image zakolísala. Pýcha byla mocná síla a on věděl, že řídí jeho kroky. Nemělo smysl to zapírat. A také věděl, že svět ho vidí jako chladného a sebestředného a že má částečně pravdu. Malfoyové měli od přírody chladnou povahu. Nebyla to urážka, byl to fakt. Neplýtvali energií na malá zemětřesení. Byli příliš zaneprázdnění dirigováním bouře.

Ale nebyl až tak sebestředný, jak se zdálo. Byl jen soustředěný na těch velmi málo lidí, kteří ho na světě zajímali. Bez ohledu na to, jak to vypadalo navenek, udělal by pro ně cokoliv. Žebral by. Zabil by. Nechal by ostatní žebrat o zabití, pokud by měli tu smůlu, že by mu zkřížili cestu. Nakonec to všechno bylo pořád stejné, ne? Smrt a tak. Dokud byli lidé, které miloval, v bezpečí, jeho akce se vyznačovali stejnou průzračností jako voda ve studánce.

Svět tohle o Luciusovi věděl. Svět o něm také věděl, že je muž, který udělal několik velmi špatných věcí. Což, jak se rozhodl, musí být důvod, proč byl jeho syn spojen s Hermionou Grangerovou. Aby byl on pokořen. Aby se naučil, jak pro jednou spolknout vlastní hrdost a vynaložit určité úsilí kvůli cizímu člověku.

No, přesněji kvůli někomu, kdo býval cizím člověkem. Lucius už mohl říct, že spojení bylo skutečné, protože vztah k té dívce už začínal sílit. Byla skvělá, divoká a trochu bláznivá, jako všechny Malfoyovské ženy. Pokud se někdy vrátí, pravděpodobně bude pro jeho syna dokonalou partnerkou. Navíc je nad slunce jasné, že ji jeho syn hluboce miluje. Narcisa měla pravdu, jako obvykle. Proto, pokud jeho budoucí snacha potřebovala ukázat, že Malfoyové nejsou vždycky bezcitní, neexistovala jiná cesta. Šlo o zatraceně nepříjemnou věc, ale byla členkou rodiny a navíc jí to stejně nemohl dávat za vinu. Ten debakl s mučením pravděpodobně nepůjde nikdy odčinit. Jak trapné.

Takže se ocitl tady v tomhle ubohém hradě nacházejícím se bůhvíkde, aby dal věci do pořádku. Tohle byl jeho dobrý skutek. Nešlo o žádnou předehru k lítosti, žádné přesvědčivé a sladké řečičky, žadné nebelvírské hrdinské činy. Tohle byla skrz na skrz zmijozelská operace. Lucius se coby známý psychopat nacházel v domě dalšího známého psychopata, a aby získal ty informace, které chtěl, bude možná muset někoho zabít.

Jen až bude ten příběh vyprávět Hermioně, musí vynechat jakoukoliv zmínku o vraždě. Ta idea zřejmě nelahodila jejímu sluchu tak příznivě jako jeho. V tomhle směru byla trochu divná.

V Luciusově zorném poli se objevily postranní dveře a on se zhluboka nadechl. Myšlenky na Narcisu šly stranou. Stejně tak šly stranou myšlenky na Draca, Hermionu i Manor. Tohle byla válka. Jestli chtěl akci bezpečně zvládnout, bylo nesmírně důležité se soustředit.

Myslí se mu mihlo tiché kouzlo a malé dveře se otevřely. Lucius se temně ušklíbl. Naštěstí Rodolfus díky svému věku uklouzl. Ochrany byly jednoznačně chatrné. No, každopádně pro Malfoye. Lucius se protáhl dovnitř. Vnitřní dispozice zůstala stejná, jak si ji pamatoval, ale zápach se zhoršil. Působilo to dojmem, jako kdyby tu Rodolfus nechával hnít nějaká těla.

Fuj, pomyslel si Lucius a zhnuseně ohrnul nos. Zřejmě to přesně popisovalo původ zápachu. Doufejme, že Hermionina rodina byla ušetřena, jinak tahle mise skončí velice špatně.

Rozprostřel svou mysl a snažil se zjistit přítomnost požadovaného cíle. Cosi se pohybovalo v zadní části budovy. Zrychlil, protože se tam chtěl dostat dřív, než se Rodolfus kvapně ztratí v zákrutách hradu. Čas byl základ. Tohle měla být blesková mise – žádné zbytečné okolky.

Když se Lucius konečně přiblížil k místnosti, kde seděl Rodolfus zády ke dveřím a líně vrhal dýky na zeď, dovolil si lehce pousmát. Jeho plánování se vyplatilo. Tohle byl okamžik, kdy byl schopen použít své pečlivě vybroušené dovednosti k tomu, aby od někoho získal informace. Luciusovy dovednosti s hůlkou byly koneckonců legendární. Ve skutečnosti by to mohlo být docela zábavné.

Je na čase zjistit, jestli ještě neztratil svůj grif.

Jedním pohybem muže odzbrojil. Druhým ho znehybnil a zavěsil ho ve vzduchu. Třetí mávnutí zbavilo místnost pastí a zlých kouzel. Lámání dalších nebezpečných kleteb zapříčinilo, že se od stěn odrážely ostré praskavé zvuky. Lucius prováděl každý pohyb tak rychle, že měl Rodolfus stěží čas mrknout svýma vodnatýma, krví podlitýma očima a zachrčet, a už se mu nohy třepaly nad zemí.

Ach ano. Stále ho neztratil.

„Zdravím, starý příteli," řekl Lucius a s mužovou hůlkou v kapse a se srdečným úsměvem zamířil do středu místnosti. „Omlouvám se za vniknutí, ale šel jsem náhodou kolem." Pečlivě sledoval Rodolfusovu reakci a snažil se nedat najevo svůj odpor. Zkažené zuby, zarostlá tvář, rozcuchané vlasy, nemytá kůže a oči šílence. Čelist měl po nějaké nehodě zdeformovanou a značně zjizvenou a jednoznačně se dobře nezahojila. Kombinace pachu a stop zaschlé krve na podlaze, stěnách a rezavém kovovém lustru přiměla Luciuse děkovat bohu, že se nezdrží příliš dlouho. Rodolfus se rozpadal ve své vlastní špíně.

Ty krví podlité oči ale zářily radostí.

„Luciusi!" vykřikl muž skřehotavě. „Jsi pořád tak rychlý jako dřív. Ani jsem tě neslyšel přicházet."

„Je dobré zachovat si určité dovednosti," řekl Lucius. „Doufám, že jsi v pořádku?"

„Ale ano," zachraptěl muž. „Našel jsem způsob, jak se zaměstnat."

Lucius znovu přejel očima po krvavých stopách a přikývl: „To vidím."

„Jak se má tvoje krásná žena?" zašilhal Rodolfus. „Slyšel jsem i o tvém synovi. Taková škoda, že se moc nevyvedl, nemyslíš?"

Na okraj Luciusovy mysli zaútočil hněv, ale odmítl to dát najevo. Čekal to. Rodolfus byl vždycky předvídatelný, vždycky nenáviděl Draca, vždycky slintal po Narcise.

„Rád bych si s tebou popovídal, kamaráde, ale mám trochu naspěch," přerušil ho stručně. „Obávám se, že jsem si přišel jen pro pár informací.

„Aha, mám dojem, že vím, proč jsi tady," zachechtal se muž. Vypadalo to, že ho vůbec nevyvádí z míry skutečnost, že visí ze stropu, aniž by měl naději dostat se zpátky na zem.

„Vážně?" řekl Lucius, který popošel trochu blíž a zkoumavě si prohlížel skutečnou trosku před sebou. „Pouč mě, prosím."

Rodolfus se mu zadíval do očí a široce se usmál, až mu byly vidět všechny zčernalé zuby.

„Konečně jsi kápl na toho Weasleyovic kluka."

Lucius se zamračil. Tahle mise bude možná mnohem složitější, než si myslel.

* * *


Poznámka překladatelky: Tentokrát pro vás žádnou ukázku z další kapitoly nemám, protože jsem nedokázala vybrat nic, co by vám neprozradilo další děj. Z toho si snadno vyvodíte, že je nabitá událostmi. Abyste na ni nemuseli čekat příliš dlouho a svíjet se v obavách, co se stane, vracím se k sobotnímu termínu přidávání nových částí. Víc pro vás udělat nemůžu :-D

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 15.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola Od: Lemurka - 02.03. 2018
Blaisovo uvědomění: "Bude muset objímat skřítka!" Lucius naprosto zabil (ačkoli o tom před Hermionina ani muk. Je v tomhle divná ;-) ) A pak "Ten debakl s mučením pravděpodobně nepůjde nikdy odčinit. Jak trapné." Boží kapitola ale hlavně naprosto brilantní překlad. Mám za sebou pár vydaných překladu, tak vím, jaká je to práce. Máš mě velké díky a obdiv!

Re: 16. kapitola Od: martian - 26.05. 2015
Blaise se mi líbí čím dál víc - a v této kapitole je naprosto dokonalý…

Re: 16. kapitola Od: mami - 03.03. 2015
Neviem sa rozhodnúť, ktorá z hlášok je lepšia... Či, kto je na to lepšie...omámený Draco alebo Lucius sa misii alebo neprekonateľný Blaise a jeho milé povzbudenie a pripomenutie Dracovi, kde sa práve nachádza jeho maličkosť v rámci riadenia osudu.

Re: 16. kapitola Od: Julie - 25.02. 2015
Luciuse obvykle nemusím. Jedna z mých prvních fanfikcí byla Rok jako žádný jiný a tam je pěkně hnusný a už to tak nějak ve mně zůstalo. Ale tady v této povídce udělám jednu z nemnoha výjimek. Tady se mi začíná líbit velice.
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Pokud toužíš po hnusném Luciusovi, nabízím budoucí děj Krve (konec reklamy na Lupinčin překlad ). U galfoy jsou ale Malfoyovi milováni a obdivováni, což zdařile podsouvá i nám. Taky jsem udělala výjimku. Díky za přízeň, Julie.

Re: 16. kapitola Od: Jimmi - 24.02. 2015
Všetky najlepšie hlášky už boli spomenuté vyššie, takže len... bolo to fantastické, zbožňujem Malfoyovcov z tejto poviedky. A to sa ešte Narcissa nepredviedla v plnej kráse. ĎAKUJEM
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Jo jo, Narcisinu akci jsem právě dopřekládala a uvažuju, jestli v sobě nemám nějakou temnou stránku - strašně jsem si to totiž užila. Všechno. Fakt nejsem divná? No nic, to probereme u přespříští kapitoly DÍKY, Jimmi!

Re: 16. kapitola Od: luisakralickova - 24.02. 2015
Taky děkuji za úžasný překlad a těším se na Luciuse ve zmijozelském modu. S kamarádíčkem bude asi brzo hotový a určitě přidá nějaký ten bonus, nemůže přece nechat synka trpět.
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Jasně, Luciusovo motto je "vše pro rodinu", takže se bude činit   Díky.

Re: 16. kapitola Od: Zuzana - 24.02. 2015
Vydržať do soboty bude ťažké, ale teším sa, že to nemusí byť dlhšie čakanie, lebo táto kapitola ma poriadne navnadila. Som zvedavá čo sa bude diať u Rodolpha, Lucius je skvelý, skôr ako do Draca som sa zamilovala ešte viac doňho:) Draco je podarený dúfam, že na Hermionu nebude musieť čakať veľmi dlho. Ďakujem za perfektný preklad skvelej kapitoly.
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Se starší generací Malfoyů ještě nějakou dobu strávíme - konec konců, nejen láskou živ je člověk  Naši nešťastní zamilovaní se holt zatím budou trápit, ale my si to užijeme. Díky, Zuzano.

Re: 16. kapitola Od: arabeska - 24.02. 2015
Lupina naprosto přesně vypíchla, co mělo být řečeno, takže se naprosto ztotožňuji! Bad guys forever, u mě se to začná projevovat jako úchylka. Jestlipak má asi název? Jacomo, jako vždy, naprosto perfektní. Jsi úžasná, že nás nenecháš tak dlouho čekat. Už vážně, kdy bude sobota?! Díky! 
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Bad-guys-forever by se klidně dalo použít - hoď to do latiny a nikdo nepozná, o jakou vzácnou nemoc jde Sobota přijde po pátku, obvykle tomu tak bývá

Re: 16. kapitola Od: Marti - 24.02. 2015
Boží kapitola! Ne vždy se mi to stává, ale u téhle mi normálně běžel děj před očima jako film - napřed rozhovor Draca s Blaisem a pak naprosto luxusní Lucius, usmívám se, jak měsíček na hnoji (manžel nechápe... ). Myslím, že pokud Hermioně najde její rodiče, tak to má za zlatýho bludišťáka, protože tohle nepřekoná ani tulení k domácímu skřítkovi! Jak já se těším na pokračování!!!
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Já jsem se zase rozesmála u tvého komentáře a manžel na mě hleděl jak na cvoka. Ano, jsem pro, udělíme Luciusovi zlatýho bludišťáka! Těš se, myslím, že i příště to bude boží!

Re: 16. kapitola Od: TaraFaith - 24.02. 2015
Už aby byla sobota!!! Tohle je k nevydržení!!!!! Jsem vážně moc zvědavá, jak to bude pokračovat a nemůžu se dočkat další kapitoly. Díky díky díky moc za překlad.  Ps: Já jsem tak trošku doufala, že by Ron mohl být prokletý. Přišlo mi, že je tu až moc veký debil. DDDD
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Že bych to ještě přesunula na úterý? Zadrž, to byl vtip! P.S. Zajímavá úvaha. Škoda, že už ji nemůžeme poradit autorce

Re: 16. kapitola Od: lucky - 24.02. 2015
Perfektní a nádherné. Některé skvělé hlášky už byly citovány, tak si dovolím ještě přidat ty, co nadchly mě. Ten debakl s mučením pravděpodobně nepůjde nikdy odčinit. Jak trapné .........příběh vyprávět Hermioně, musí vynechat jakoukoliv zmínku o vraždě. Ta idea zřejmě nelahodila jejímu sluchu tak příznivě jako jeho............ Aristokratický, roztomilý, výkonný, prostě Lucius. Těším se na sobotu, jak malý školák.
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Trefila jsi moje další oblíbené věty z téhle kapitoly. U těch Luciusových úvah jsem se náramně bavila. Těš se, sobota bude grandiózní! (Pokud to beta stihne...)

Re: 16. kapitola Od: holloway - 24.02. 2015
Miluju tuhle povídku! A Lucius je momentálně nejlepší. Kromě Rona tu vlastně není postava, kterou by si člověk neoblíbil. Rozhovor Draca s Blaisem byl skvělý, znova jsem si musela představovat jak Lucius objímá skřítka. A návštěva Luciuse se vyvíjí dost překvapivě, myslím, že Lucius mluví o koze a Rodolfus o voze. Bude ještě víc špíny na Rona? Super (vážně ho tu nemám ráda). Díky za tradičně skvělý překlad, Jacomo a taky, že nás nenecháš dlouho čekat
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Máš pravdu, Rodolfus se parádně podřekl. Ovšem Lucius je formát, ten si takový přísun informací určitě ujít nenechá. O Ronovi se ještě pár věcí dozvíme (a já ho mám ráda i v téhle povídce, asi jsem úchylná ) Díky moc, holloway.

Re: 16. kapitola Od: MIRA - 24.02. 2015
Kapitola bola nádherná.:D Draco kúzelný.:D A Lucius, ak ide o rodinu, prípadne budúcu rodinu, tak je ochotný sa aj prekonať.:D Veľmi pekne ďakujem za preklad.:)
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Je to kouzelná povídka a já zbožňuju to, že s ní smím čarovat Moc děkuju, MIRO!

Re: 16. kapitola Od: katrin - 24.02. 2015
Takze sme samozrejme ani nahodou neodhadli Luciusov plan Zachranit Hermione rodicov - paradne gesto, Lucius si u mna splhol Ale ten zaver! Teraz si okusujem nechty, ze co s tym ma spolocne Ron? Ako je tu hajzlik, ale ze by az taK?
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Nemůžu si pomoct a musím odpovědět hláškou naší omladiny - Lucius je prostě kanón   Ron je prostě jedna z hlavních postav povídky a neměli bychom ho ještě odsouvat do pozadí. Tak.

Re: 16. kapitola Od: denice - 24.02. 2015
Absolutně, totálně, neodvolatelně jsem se zamilovala do Luciuse Malfoye. To je opravdu partner na celý život a opora rodiny. Sůl země! Voldemort musel být naprostý idiot, když s materiálem jako je tenhle nedokázal vyhrát. Draco - ale samozřejmě, pitka s Blaisem se moc povedla, ale Lucius a Rodolfus - uchvancancující! Díky, čarodějko - za sobotní přidávání!
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Vítej do Luciusova fanklubu - členské příspěvky budu vybírat na sletu ;-)) Další prostor pro nekonečné obdivování zmíněného hrdiny se nabídne i v příštích kapitolách. Nech se i nadále uchvancancovat :-)
Re: 16. kapitola Od: denice - 25.02. 2015
Těším, těším, těším :-D

Re: 16. kapitola Od: Ponyska - 24.02. 2015
Nemohu se dočkat. Skutečně slintám už i nad Luciusem :D.
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Vidím, že tu asi bude "naslintáno" :-D Počkej příště!

Re: 16. kapitola Od: marci - 24.02. 2015
Nuže - rozbor přečteného za mne sepsala, jak vidím, Lupina, takže se nebudu opakovat a podepisuji S dovětkem, že kromě Draca a Luciuse zde naprosto "žeru" Blaise. Jo a mimochodem - strašně se mi líbí jeho kamarádské oslovení "Draku". Já mám většinou husí kůži a otevírá se mi nůž v kapse, když čtu zdrobnělinky typu "Dráček, Dráčik" a podobně. Ale tohle je přesně dávkované a u kámoše naprosto - no mužné   Blbé je, že všechny předchozí kapitoly jsem v rámci dohánění čtenářského skluzu přečetla na jeden zátah a teď budu mít absťák... Ale četlo se to krásně, překlad je, jako vždy, úžasný, a já se ukrutně těším na pokračování. Díky moc, Jacomo, Ivet!
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Teď zrovna jsem překládala pasáž, ve které je Blaise naprosto k sežrání, takže můžu slíbit, že si ho v téhle povídce ještě užiješ Od oslovení "Draku" nebylo pochyb, je to přece chlap, ne? I když... *mlčím, to by byl spoiler* Díky moc za chválu. Hlavně, že jsi skluz dohnala a můžeš si to teď užívat online. Přidávat snad budu i nadále pravidelně, tak čekání nebude nijak hrozné.

Re: 16. kapitola Od: Lupina - 24.02. 2015
Jak autorka psala, Draca jsem si ještě víc zamilovala, ale Lucius, tak ten mě uchvátil. No, vážně, asi mám nějaké období slabosti pro zlé hochy, ale tento se vyvedl. Jak on má v sobě jasno. Nic si nenalhává. Ať si teče krev, hlavní je rodina. Malfoyové se nerozptylují nicotnými emocemi a milionem lidí. Soustředí se na podstatné, svoji rodinu. Vážně, tohle je mi sympatické. Mají srdce, ale nemají potřebu to někomu ukazovat - zmijozelské. Nadchly mě věty: Neplýtvali energií na malá zemětřesení. Byli příliš zaneprázdnění dirigováním bouře. V takové rodině nemusí mít jeden strach, že se ostatní na něj vykašlou. No a závěr s Ronem, tak to je drsné. Jsi hodná, že další kapitolu vložíš už v sobotu. Těžko by se mi odolávalo originálu Děkuji moc, Jacomo, za další skvělý kousek. Bylo to jako vždy úžasné
Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 25.02. 2015
Co jsi začla publikovat Krev, nemohla jsem se dočkat, až budu překládat tuhle a následující kapitolu. Takže s tou slabostí pro zlé hochy zřejmě nebudeš jediná Znáš ten pocit, když čteš nějaký příběh a náhle se v něm objeví slova, která si prostě musíš přeložit? Věty, kvůli kterým prostě MUSÍŠ tu povídku překládat - čistě proto, aby sis ta slova mohla napsat? Mně už se to parkrát stalo a u téhle povídky šlo přesně o ty věty, které jsi citovala. To je prostě tak dokonalý popis Malfoyů, že si je nejde nezamilovat. Díky, Lupinko. Do soboty už chybí jen krůček, ne?

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jacomo )25.04. 201525. kapitola - závěr
galfoy: ( Jacomo )18.04. 201524. kapitola
galfoy: ( Jacomo )11.04. 201523. kapitola
galfoy: ( Jacomo )04.04. 201522. kapitola
galfoy: ( Jacomo )28.03. 201521. kapitola
galfoy: ( Jacomo )21.03. 201520. kapitola
galfoy: ( Jacomo )14.03. 201519. kapitola
galfoy: ( Jacomo )07.03. 201518. kapitola
galfoy: ( Jacomo )28.02. 201517. kapitola
galfoy: ( Jacomo )24.02. 201516. kapitola
galfoy: ( Jacomo )17.02. 201515. kapitola
galfoy: ( Jacomo )07.02. 201514. kapitola
galfoy: ( Jacomo )31.01. 201513. kapitola
galfoy: ( Jacomo )24.01. 201512. kapitola
galfoy: ( Jacomo )17.01. 201511. kapitola
galfoy: ( Jacomo )11.01. 201510. kapitola
galfoy: ( Jacomo )29.11. 20149. kapitola
galfoy: ( Jacomo )22.11. 20148. kapitola
galfoy: ( Jacomo )15.11. 20147. kapitola
galfoy: ( Jacomo )08.11. 20146. kapitola
galfoy: ( Jacomo )01.11. 20145. kapitola
galfoy: ( Baska92 )17.07. 20144. kapitola
galfoy: ( Baska92 )16.07. 20143. kapitola
galfoy: ( Baska92 )14.03. 20142. kapitola
galfoy: ( Baska92 )04.03. 20141. kapitola
galfoy: ( Baska92 )25.02. 2014Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )23.02. 2014Of Kings and Queens