Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HPKIZI restart

MAREC 2015 alebo Zase na poslednú chvíľu -Poďakovanie 2015

HPKIZI restart
Vložené: Jimmi - 21.03. 2015 Téma: HPKIZI restart
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Je toho tak veľa, za čo by som vám za ďalší rok chcela poďakovať... až mi dochádzajú slová.  Nemám ten dar vytvárať vlastné texty, asi preto len prekladám...

Ďakujem, ďakujem že ste všetci súčasťou niečoho, nad čím krútim v úžase hlavou. Neuveriteľné, čarovné, jednoducho... mágia.  

V prvom rade ďakujem čarodejkám zo stretnutí... kto nezažil, nepochopí. Nikdy som neverila, že môžu existovať takíto ľudia, síce z ich schopností zvládať domácnosť dostávam komplexy, ale to nabitie energiou je neopísateľné.  Naše ďalšie stretnutie je jediná vec, čo ma v týchto časoch udržuje pri zdravom rozume.  Tento rok ďakujem Elbi a dvojnásobne Lupine, bolo to nezabudnuteľné.

Špeciálne poďakovanie za minulý rok patrí denice  a Arabeske.  Denice za jej odvahu, odhodlanie  a toleranciu môjho betovania.  Arabeske za jej nápad s prekladmi k narodeninám a jej neustále zásobovanie novými prekladmi.  Za Isolation.

Samozrejme, že ďakujem všetkým, čo tu prekladajú, bez vás by tu už nebolo čo čítať. Všetky aktuálne prekladané poviedky sú perly.  Mrzí ma, že sa nedokážem aktívnejšie zúčastňovať na prekladoch, ale dostihol ma skutočný život. Ale nech robím, čo robím, nemôžem sa zbaviť dojmu, že tieto stránky sú to jediné, čo za to stojí.  Odmietam sa ich vzdať.

Taktiež ďakujem solace, ktorá sa stará o grafický vzhľad  a ktorá ma na výročie upozornila (inak by sa z apríla stala tradícia). Pôvodne sme zamýšľali radikálnejšiu zmenu, kým som nezistila, že je to príliš časovo náročné. Takže nabudúce.

Ďakujem za to, že ste.

Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Poďakovanie 2015 Od: marci - 23.03. 2015
Nějak se mi nedostává slov a ta, která mě napadají, jsou pohříchu otřepaná... Ale co už. Děkuji, prostě Ti děkuji, Jimmi, za tyhle stránky, za možnost se na nich podílet, za to, že jsi, že jsem vás všechny mohla osobně poznat.... Merline! přece se u toho nebudu dojímat!... Jimmi, věřím, že na nebeských vahách Ti jednou přisypou pořádnou nálož na stranu dobrých skutků za to, že jen a jen díky Tobě se dalo dohromady tohle společenství Díky za všechno!
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
Vieš ako sa mne ťažko hľadajú slová? Nemôžem uveriť tomu, ako teraz stránka vyzerá - neverila som, ten banner je proste dokonalosť sama a zvyšok bol záležitosť pol hodiny. Neverila som, že raz budeme takí veľkí, že budem musieť vytvárať archív... že po siedmych rokoch od Harryho Pottera ešte niečo takéto bude fungovať...  že sa mi podarí zablokovať spamy... že stále pribúdajú nové nicky... potom si poviem, že to tak asi malo byť.  Ale bez vás všetkých by to nikdy nebolo.  Práve som si uvedomila ako o takýchto veciach rozhodujú maličkosti... jeden nezodpovedaný email, jedno kliknutie navyše pri hľadaní banneru pre AYLNO a objavenie Their room...  pred siedmimi rokmi. 

Re: Poďakovanie 2015 Od: soraki - 22.03. 2015
Jimmi, vážně už sedm let? Neuvěřitelné... Já bych také ráda poděkovala, tobě, Jimmi, za skvělý nápad tuto stránku založit a spravovat. Dále všem překladatelkám, před kterýma mám neskutečný respekt za vytrvalost a ochotu obětovat svůj vlastní volný čas pro potěšení ostatních, a které překládají samé skvělé povídky. A také jejich betám, které postrkují překládající vpřed a uhlazují výsledek. Zároveň se omlouvám vám všem, že se z mým komentářů stala sporadická záležitost, mnohdy ale vlastněn není co dodat, protože dílo prostě je dokonalé. Děkuji  
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
Ja sa nemôžem dočkať, čo budeš hovoriť po zlete. To sa nedá opísať, to sa musí zažiť. Mrzí ma, že zanedbávam Rodinu (keď vidím tvoj nick, vždy si spomeniem), ale nedá sa... ja ďakujem

Re: Poďakovanie 2015 Od: luisakralickova - 22.03. 2015
Tak už vážně sedm let? No asi ano - těch krásných povídek - jste moje závislost a útočiště před realitou. Moc ráda s vámi alespoň na dálku pobývám v krásném kouzelném světě plném dobrodružství, romantiky i humoru a sleduju vaše překladatelské úsilí.  Díky, díky moc za váš čas a energii, kterou předáváte dál, vydržte nám. Držím palce do dalších spooousty let, ať zdroje a zásoby nevysychají.
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
A to ešte keby si tie baby poznala osobne...  ja len žasnem... ďakujem za milé slová

Re: Poďakovanie 2015 Od: Lupina - 22.03. 2015
Páni! Další rok! Je to neuvěřitelné. Za námi je další rok krásných překladů a úžasných komentářů a to vše díky Tobě, Jimmi. Jsi úplně nejlepší, že se tady o nás staráš a pořád něco inovuješ. Jsi naší zářivou hvězdou. Přiznám se, že už si nedovedu představit, co bych dělala, kdyby nebylo těchto stránek. Svět HP mě dovedl k partě báječných čarodějek, kterou jsem měla tu čest poznat. Na slety se vždy těším jako děcko na Vánoce. A protože se mi slova těžko hledají, děkuji Tobě, Jimmi, a všem čarodějkám ze sletu za to, že jste. Díky, čarodějky! PS: solace, máš mě na svědomí. Z banneru nemohu oči odtrhnout, dnes asi nic neudělám!
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
Budem sa opakovať, ale nemám slov. Len ďakujem 

Re: Poďakovanie 2015 Od: denice - 21.03. 2015
Milá Jimmi, tobě patří poděkování desetinásobné, protože bez Tebe by tohle všechno nebylo. Skoro tady nad tím brečím, protože si uvědomuji, jak obrovské štěstí jsem měla, že jsem mohla potkat tak skvělé lidi  - v čele s Tebou.  A jestli Ty mi děkuješ, za co všechno jsem vděčná já? Především za odvahu mě pustit k překládání, což bylo z Tvé strany velké riziko, za možnost uveřejňovat na těchto stránkách, kde je laťka nastavená hodně vysoko, za trpělivost a ochotu opravovat v prakticky neexistujícím volném čase, za povzbuzení a laskavost - udělala jsi strašně moc, abys mi obohatila život. Dala jsi mi velký dar a já na to nikdy nezapomenu. Děkuji.
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
Ďakujem, nemám slov. 

Re: Poďakovanie 2015 Od: arabeska - 21.03. 2015
Musela jsem rozdýchat dojetí. Neskutečné. Tak my už jsme ve druhé třídě a řítíme se do puberty (a že ta přijde za chvíli!) Jimmi, nejvyšší čarodějko, však ty víš, co pro nás znamenáš. Je neuvěřitelné, jak moc dokáže jeden virutální koníček pomáhat. O to jsem šťastnější, že jsem vás mohla poznat i ve skutečnosti a zjistit, že jste nesrovnatelně úžasnější, než se zdáte skrz monitor. Ráda slyším, že s námi tyhle stránky vydrží ještě dlouho. Někdy je těžké skloubit reálný život a ten pod přezdívkou, ale tady je důkaz, že to funguje. Neuvěřitelné. Magické. Děkuji, že jste tak perfektní bytosti! (solace, ten banner! Když jsem to uviděla, bylo to vážně poprvé, co jsem nahlas řekla "Merlinovo koule, na to teď budu čučet furt!" )
Re: Poďakovanie 2015 Od: Jimmi - 24.03. 2015
Ešte raz ďakujem. Ja som si ten banner vôbec nevedela s modrou a fialovou predstaviť (pôvodne sme zamýšľali zásadnejší redesign, ale potom som zistila, že to je tak na dva týždne roboty a mala som necelé dve hodiny - takže tak. Výsledok ma príjemne prekvapil. A teraz ma napadlo, že musíme použiť v nejakej dramionke originál fotku Draca, ktorú použila solace...)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Nádherný komplet Od: Jacomo - 08.01. 2015
Staženo (co nejdříve vytisknu) a podáno upozornění mým betám, aby učinily totéž Skutečně Nádherný komplet! )) Převeliké díky, arabesko.
Re: Nádherný komplet Od: arabeska - 12.01. 2015
Tož ba, náklonnost k Nádhernému je nakažlivá ) Díky, sovičko! 

Re: Nádherný komplet Od: Zuzana - 08.01. 2015
Aj ja ďakujem:)
Re: Nádherný komplet Od: arabeska - 12.01. 2015
Rádo se stalo :))

Re: Nádherný komplet Od: denice - 08.01. 2015
Děkuji za to, že takhle pečuješ o veřejné blaho, hned jdu tisknout!
Re: Nádherný komplet Od: arabeska - 12.01. 2015
To víš, cítím se líp, když veřejné blaho vzkvétá :D Teď ještě vymámit z autora to pokračování...

Re: Nádherný komplet Od: Lupina - 08.01. 2015
Díky, arabesko, zlatíčko naše. Už jsem stáhla, ještě nacpat do čtečky a jsem jasná. :-D
Re: Nádherný komplet Od: arabeska - 12.01. 2015
Já byla jasná dneska v tramvaji. Občas se na mě lidi dívali dost... zajímavě :D To je zřejmě úděl fanfiction :D