Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2014 Ostatné

Utajené Vánoce

Advent 2014 Ostatné
Vložené: marci - 21.12. 2014 Téma: Advent 2014 Ostatné
marci nám napísal:

 


21. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

A Secret Christmas

Utajené Vánoce

 

Autor: Amorette (MariannaMerlo)

Překlad: marci

Beta: Lupina

Povolení k překladu: kooperace s Jacomo 

Originál: http://archiveofourown.org/works/2427158

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Amorette (MariannaMerlo). Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Harry P. / Draco M.

Rating: M

Kapitol: 1

Slov: 2094 

 

Shrnutí:

Harry a Draco stále nenávidí jeden druhého. Skutečnost, že jsou oba bradavickými profesory, na tom nic nemění.

 

AN:

Pro tryslor/-a.

 Toto dílko bylo napsáno jako dárek pro milovanou/milovaného tryslor/-a v rámci loňské výzvy H/D Erised 2013 Gift Exchange.

Děkuji kedavranox za betování a těm zlatíčkám, kteří celý ten počin řídili.

 

A poznámka LadyF, která tuto povídku objevila:

Moje shrnutí: Řeknu jen to, že povídka je o něčem jiném, než by summary mohlo napovídat. Má to moje doporučení.

***

 


Učitelský stůl byl překrásně vyzdobený, s červeným ubrusem a zlatými poháry a talíři. Přes stoly elegantně visely girlandy a strop se blýskal jásavými, zářivými světly. Zdálo se, že Bradavice o těchto vánočních prázdninách překonaly samy sebe – stálo zde dvakrát více stromů, než Harry pamatoval, plus jeden v každé chodbě – a Harry si dokonce i po všech těch letech šťastně užíval, že se nachází v tomto svém prvním domově. Přelétl zrakem Velkou síň a ze svého vyvýšeného místa pohlédl na čtyři stoly nacházející se před ním.

James u nebelvírského stolu jeho pohled zachytil a rychle se podíval stranou. Harry protočil očima; James se pořád cítil trapně, že má otce jako učitele ve své škole.

Druhého syna Harry viděl sedět u zmijozelského stolu vedle Scorpiuse Malfoye. Jakmile jeho pohled zachytil Albus, roztáhl tvář do úšklebku a oba, on i Scorpius, mu vesele zamávali. Harry na ně mrkl.

Přes prázdniny zůstávalo v Bradavicích překvapivé množství žáků a Harry sám si to zde také užíval. Lily se rozhodla odjet za matkou do Doupěte, což bylo v pořádku a správné, ačkoli jej stále bodalo u srdce při pomyšlení na všechny Weasleyovy oslavující v jeho nepřítomnosti. Nutil chlapce, aby také odjeli, samozřejmě, ale oni se rozhodli zůstat s ním, a to v Harrym vyvolávalo vřelý pocit, že je milován.

Obrátil pozornost zpět k vlastnímu stolu a pokusil se vrhnout pohled na Malfoye. Ve výhledu mu však bránil profesor Binns, takže se Harry musel naklonit nad stůl. Malfoy, hluboce ponořený do rozhovoru s profesorkou McGonagallovou, vyzývavý pohled zaznamenal uprostřed věty. Harry se ušklíbl a Malfoy svůj projev rozptýleně přerušil, jen aby vrhl Harryho směrem roztrpčené zamračení.

„Kdy vy dva dospějete?“ otázala se McGonagallová.

„Já už dospělý jsem!“ rozhodil Harry paže v gestu nevinnosti.

„Dospělý honibrk,“ zamumlal Malfoy nenápadně, nicméně dost hlasitě, aby to Harry slyšel.

Binns si zhluboka a podrážděně povzdechl. „Pokud budu ještě při jednom jídle nucen sedět mezi vámi dvěma, zatímco si budete navzájem vyměňovat jízlivé urážky, ukončím svůj život.“

„Ale, profesore Binnsi, vy už jste mrtvý,“ upozornil jej Harry. Zdálo se, že na tuto skutečnost ten ubohý muž zapomněl.

„Pottere,“ prskl Malfoy. „Nebuď tak zatraceně neurvalý.“

„Jenom konstatuji zřejmé. A ty jsi ten pravý, kdo má co mluvit o neurvalosti.“

Binns se zaklonil a jeho řídké, přízračné tělo proplulo skrz opěradlo křesla.  „A je to tady,“ zasténal.

„Promiň,“ naklonil se teď kupředu Malfoy a zíral na Harryho zpoza profesora mezi nimi, „ale kdo blahopřál profesorce Bonskyové k těhotenství, přičemž ona těhotná nebyla?“

Harry zrudl. Rozhlédl se na všechny strany, aby zjistil, jestli dotyčná kolegyně nesedí někde poblíž, načež ztišil hlas a zasyčel: „To byl namouduši omyl! Opravdu jsem se pokoušel být milý.“

„Pravděpodobně jsi jí zničil prázdniny,“ culil se Malfoy samolibě. „Pro ni to je mizérie, nemoct si ďobnout do pudinku, aby si lidé nemysleli, že je těhotná. A co je do Vánoc bez pudinku?“

„Tak dost!“ bouchla McGonagallová pěstí do stolu.

Pohled, který na ně vrhla, byl tak hrozivý, že si Harry krátce připadal jako ve třídě přeměňování. Okamžitě zmlkl a žádný div, že Malfoy zareagoval stejně.

„Pokud se oba alespoň nepokusíte spolu po zbytek večeře vycházet,“ vyhlásila McGonagallová, „ani jeden z vás nedostane žádný pudink.“

Harry zachytil Malfoyův pohled. Oba se na sebe usmáli tak, že Harry pocítil horko a téměř opilost, ačkoli se svého vína ještě ani nedotkl.

Když byl sněden poslední kousek šunky i poslední kousek servírovaného čokoládového pudinku, všichni se pomalu trousili z Velké síně a mířili do svých ložnic v příslušných kolejích. Harry popřál dobrou noc několika profesorům – nyní kolegům – a rozeběhl se směrem k nebelvírské věži.

Cestu mu přerušili chlapci, kteří vyskočili zpoza rohu, a on se zalapáním po dechu zavrávoral.

„Zatraceně, vyděsili jste mě skoro k smrti.“

Albus i Scorpius zavyli smíchy a popadali se za břicha, tváře zrůžovělé veselím.

„Tebe je tak snadné vylekat, tati,“ křenil se Albus. „Nějaké ptákoviny bys přece mohl čekat.“

„Hej! Co jsem ti říkal o slušné mluvě?“

„Jste horší než můj otec,“ konstatoval Scorpius. „Vy dva byste se k sobě hodili.“

„Jo, ani jeden nerozumí srandě, co?“ ušklíbl se Albus na Scorpiuse.

„Ano, to bylo velmi vtipné…“ překřížil si Harry ruce na hrudi.

„Co se to tu děje?“ otázal se hlas za jeho zády.

Harrymu se při tom zvuku zježily vlasy na zátylku, a když se otočil, spatřil za sebou stojícího Malfoye.

„Naši synové,“ vysvětlil Harry. „Snaží se žertovat.“

„Nebo provokovat. Oba dva.“ Draco přistoupil blíž. „Doprovodím teď Scorpiuse do podzemí, aby si otevřel jeden dárek ještě dnes. Půjdeš s námi?“

Srdce v Harryho hrudi přidalo na tempu a on sám se usmál. „Ve skutečnosti jsme se Albus a já chystali na to samé… ale v nebelvírské věži. Tam se k nám může připojit i James.“

„Proč prostě nemůže přijít do naší společenské místnosti on, tati?“ zeptal se Albus.

Harry jej tak tak zaslechl. „Sorry, Malfoyi. Možná příští Vánoce.“

Malfoy se zlomyslně ušklíbl. „Možná.“

Scorpius prosebně pohlédl na otce. „Můžeme jít také nahoru do Nebelvíru?“

Malfoy vypadal konsternovaně. „Absolutně ne.“

Jak Harry s Albusem kráčeli ke věži, míjeli více či méně opilé, šťastně zpívající portréty. Pravdou bylo, že Buclatá dáma rozhodně náležela k těm prvně jmenovaným, a když se jich tázala na tajné heslo, mohutně škytla.

„Támhle je James, pojďme se posadit k němu,“ řekl Harry.

„Tati, víš přece, že si připadá příliš cool, aby se k nám hlásil. Vedle mě si nikdy nesedá,“ zamračil se Albus.

Vypadal tak rozmrzele, že by jej Harry nejraději schoval v náručí. „Slib mi, že se za mě nebudeš v pátém ročníku tak stydět,“ stiskl Albusova ramena.

„Nikdy bych se za tebe nestyděl!“

Harry se smál, ještě když si zabírali dvě křesla u ohně, daleko od Jamese a jeho kamarádů.

Albus žmoulal v pěstech svůj hábit, očividně ztracený v myšlenkách. Harry přemýšlel, co se mu tak honí hlavou.

„Chceš zavolat pro horkou čokoládu?“ zeptal se. „Mí přátelé v kuchyni ti rádi nějakou připraví.“

Albus přikývl a jeho tvář se okamžitě rozjasnila. „A dáš si taky?“

„Samozřejmě.“

Ale v době, kdy Harry povolával domácího skřítka a objednával u něj horkou čokoládu, již Albus opět nasadil svůj hloubavý výraz.

„Tati?“ otázal se. „Je pravda, že ty a profesor Malfoy jste ve škole nenáviděli jeden druhého?“

Harry se zavrtěl. „Kdo to říká?“

„Scorpius povídal, že proto jeho táta chce, aby Zmijozel vyhrál tolik bodů.“

Harry se rozesmál. „Malf… Profesor Malfoy chce vyhrávat body, protože byl odjakživa až moc proklatě soutěživý.“

„Scorpius taky říkal, že se tě vždycky snažil porazit.“

Hřejivý úsměv zvlnil Harryho rty.  „Je pravda, že jsme spolu nevycházeli vždy nejlíp. Ale teď jsme oba profesionálové a chováme se k sobě dokonale zdvořile.“

Albus s očividnou skepsí pozvedl obočí, ale už na otce netlačil. Harry zahlédl, jak se k nim zdráhavě blíží James.

„Nazdárek, Jamesi,“ pousmál se Harry. „Už nás konečně hodláš vzít na vědomí?“

James sebou plácl do vedlejšího křesla. „Proč se vy dva vždycky poflakujete v mé společenské místnosti? Tenhle sem ani nepatří,“ dodal a ukázal na Albuse.

„Hmm,“ začal Harry sarkasticky. „Možná protože tenhle je tvůj bratr… a já jsem ředitel koleje.“

„A jsou Vánoce,“ doplnil Albus, „takže se čeká, že budeme pohromadě.“

Jak to, že po tomhle Jamesovo srdce neroztálo, Harry nevěděl. Ale pak tvář jeho syna změkla a on se ve svém křesle předklonil.

„Tak kde mám tedy svoji horkou čokoládu?“

Poté, co byla čokoláda vypita a na jejich společnost padla ospalá nuda, omluvil se James, že je unavený a potřebuje si jít lehnout; což ve skutečnosti znamenalo, že se potřebuje poflakovat se svými kamarády a zůstat vzhůru celou noc. Harry z něj alespoň dokázal vymámit slib, že s ním a s Albusem zítra ráno posnídá.

Sám doprovodil Albuse zpět do podzemí, poslal po něm Scorpiusovi přání dobré noci a zamával mu na rozloučenou.  Pak, namísto aby se vrátil zpět cestou, kterou přišel, zabočil Harry do chodby po své levici, která vedla ještě hlouběji do podzemí.

Světla začalo ubývat, ale vánoční atmosféra dospěla dokonce i do těchto hlubin a Harry si na masivních dřevěných dveřích ve výklenku povšiml snítky čehosi, co připomínalo jmelí. Ušklíbl se, zamířil přímo k řečeným dveřím a čtyřikrát na ně ostře zaklepal.

Dveře se pootevřely a Harrymu se zrychlil tep. Pak jej uvítala Dracova usměvavá tvář.

„Už nějakou dobu čekám, Pottere.“

„Jo, já vím.“ Pokusil se popojít podél Draca dovnitř, ale byl zastaven silnou rukou kolem pasu.

„Ne tak rychle. Nezaplatil jsi mýtné.“

Harry vzhlédl a usmál se na jmelí, pak se naklonil k Dracovi a přitiskl své rty na jeho. Povzdechl si do spojených úst, popadl Draca za ramena a hrubě jej vtlačil do místnosti. Draco couval, ztracený v polibku, a dveře za nimi zaklaply.

Když se opět oddělili, Harry se rozhlédl. Dracovy pokoje tonuly v teplém, oranžovém světle svící. V rohu místnosti se na psacím stole třpytil malý stromek ozdobený stříbrnými koulemi. Jeho jehličí uvolňovalo lehkou vůni, která dokreslovala atmosféru zimy… a Vánoc.

Na malém stolku před zdobnou pohovkou s vyřezávanými postranicemi stály dvě sklenky na víno a otevřená láhev.

„Ó,“ protáhl Harry posměšně. „Máš svátečně vyzdobeno.“ Shovívavě se pousmál, když jej Draco plácl do ramene.

Poté jeho hostitel přešel k pohovce a Harry jej následoval. „Víš,“ přemýšlel Draco nahlas, „myslím, že Scorpius si začíná něčeho všímat.“

„Všímat čeho?“

Draco pozvedl obočí.

„No dobrá. Nás.“

Draco mu věnoval další významný pohled, ale Harry jej ignoroval, protože koutky Dracových rtů se zachvěly.

„To není legrace,“ pokračoval Draco. „Pořád nejsem oficiálně rozvedený; víš to.“ Harry vážně přikývl. „Nechci, aby si myslel, že ho prostě opustím a posunu se dál příliš rychle… jakkoliv dobří přátelé mohou s Albusem být. Celá věc bude pro něj prostě bizarní. Ve skutečnosti je přesvědčen, že se jeho otci líbí ženy.“

„Tak proč si myslíš, že má nějaké podezření?“

„Nemusí mít žádné konkrétní podezření, ale začal si všímat, že tak nějak kroužíme kolem sebe.“

„Myslíš, že si toho všiml i někdo ze sboru?“

„Bože, ne. Viděl jsi je dnes při večeři.“

Harry si povzdechl. „Chceš tím navrhnout, abychom přibrzdili?“

„Harry, musíš mě chápat.“

„Samozřejmě, chápu; také mám děti a i pro ně to bude divné, víš.“

„Tak alespoň vidíš, proč musíme být extrémně opatrní.“ Dracova tvář ještě víc zvážněla. „Už žádné plíživé chytání za ruku, když si myslíš, že se nikdo nedívá.“

Harryho tváře zčervenaly a on nedokázal zadržet plachý úsměv. „ Ale já tě občas chci držet za ruku; nemůžu si pomoct.“ Při těch slovech popadl Dracovu dlaň, silně ji stiskl a držel ve svém klíně.

Harry,“ napomenul jej Draco, ačkoli jaksi pozapomněl stáhnout ruku zpět.

„Draco, já tě prostě chci. Můžeme postupovat tak pomalu, jak chceš; nemusíme na sebe mluvit. Můžeme…“ Harry si frustrovaně povzdechl. „Můžeme se stáhnout. Pokud to je to, co chceš.“

Draco se naklonil a políbil jej. „Jenom na veřejnosti.“ Políbil jej ještě jednou a Harry se snažil zachytit jeho rty, když se odtáhl. „Ale i tak přijdu do tvého pokoje…“ další polibek… „později v noci…“

Harry už se nedokázal držet zpět a tlačil Draca, dokud se neocitl zády na pohovce a Harry na něm.

„Nějak to zvládneme, Draco,“ vydechl mezi polibky. „A mezitím, mohli bychom si užít Vánoce?“

Draco se uvolnil a spokojeně vydechl. Pak objal Harryho kolem pasu a přitáhl si jej blíž. „Brzy jim to řekneme. Slibuji.“

Harry cítil, že se právě rozzářil jako vánoční ozdoba a vychutnával si omamný pocit mít Draca v náručí. Ještě nebyl ten správný čas prozradit to komukoli, ale jednou ten den přijde a to ujištění mu stačilo. Obzvlášť když je pronesl Draco.

„Šťastné Vánoce, lásko.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 02.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Utajené Vánoce Od: arabeska - 25.12. 2014
Spiknutí marci, Lupiny, Jacomo a LadyF. Co jiného čekat, než božské dílo? Nejlepší bylo: "Nezaplatil jsi mýtné." K sežrání! Asi bych si měla najít něco delšího, kde se děcka spiknou a začnou dávat dohromady svoje rodiče. Takovéhle povídky jsou prostě skvosty Marci, však ty víš... Nikdy nezklameš. DÍKY!  

Re: Utajené Vánoce Od: tiberia - 23.12. 2014
Snad to děti vezmou dobře a nezkomplikují jim to...díky za překlad, marci!

Re: Utajené Vánoce Od: solace - 22.12. 2014
Myslím, že Scorpius s Albusom dostali priestor, aby dali svojich otcov oficiálne dohromady. A určite ho využijú. Vďaka za preklad, marci.

Re: Utajené Vánoce Od: mami - 21.12. 2014
Uprostred vzťahu s niekym hodiť výhybku to bude bomba, ...ale čo deti?

Re: Utajené Vánoce Od: Julie - 21.12. 2014
Myslím, že synové jim to brzy prokouknou. Díky moc za překlad. Mám ráda tenhle pár.

Re: Utajené Vánoce Od: Zuzana - 21.12. 2014
Trochu ma zamrzelo, že Draco nie je voľný, ale som rada, že sa milujú. Boli podarení ako sa podpichovali a ako ich Minerva zahriakla:) Celkom by som prijala pokračovanie, aby som si prečítala ako to povedia deťom a zostanú spolu už verejne oficiálne:) Ďakujem za preklad.

Re: Utajené Vánoce Od: Saskya - 21.12. 2014
Albus a Scorpius majú toho po otcoch zdedené veľa, rozhodne vedia tí aby niečo nevyčmuchali veľmi pekné, milá poviedka škoda, že to nebolo dlhšie Draco a Harry sú naozaj nenápadní ale zlatí

Re: Utajené Vánoce Od: scully - 21.12. 2014
Moc pěkné. Ti dva byli tak nenápadní,až to bilo do očí. Jejich kluci jsou skvělí, Scorpius s Albusem jsou pěkné kvítka. Snad to těm dvou vyjde a příští Vánoce už budou slavit jako pár. Moc děkuju za překlad

Re: Utajené Vánoce Od: martian - 21.12. 2014
„Binns si zhluboka a podrážděně povzdechl. ‚Pokud budu ještě při jednom jídle nucen sedět mezi vámi dvěma, zatímco si budete navzájem vyměňovat jízlivé urážky, ukončím svůj život.‘“ - Profesor Binns je případ sám pro sebe…

Re: Utajené Vánoce Od: Jirka - 21.12. 2014
Bývá zvykem slashové věci označit, aby nekazily náladu tomu, komu ji kazí. Prosím držte se toho. Nebo jsem jen téma povídky přehlédl? Ať koukám jak koukám, nikde ho nevidím.
Re: Utajené Vánoce Od: Julie - 21.12. 2014
No v úvodu je napsáno Harry P/Draco M tak je myslím zjevné o jaký se jedná pár,  mě bylo jasné od začátku že čtu slash.
Re: Utajené Vánoce Od: Julie - 21.12. 2014Re: Utajené Vánoce Od: Zuzana - 22.12. 2014
Tiež mi to bolo jasné, keď tam bol uvedený pairing Harry/Draco :)
Re: Utajené Vánoce Od: Jirka - 22.12. 2014
No, já jsem se chvíli naivně těšil na příběh o jejich normálním lidském vztahu. Ne teda dlouho, autorka naznačovala detailama příběhu dost jasně, co má na mysli. Ono, když z nich neděláte teplouše, může být jejich normální vztah a všelijaké lidské jiskření okolo docela zábavné, takový příběh by mě docela bavil, proto taky jsem se zkusil začíst. Že je ptákovina, aby gay měl tolik dětí a tak dlouho žil dobrovolně v hetero vztahu je myslím jasný, ale to mi nevadí, to chápu jako autorskou licenci.
Re: Utajené Vánoce Od: Julie - 21.12. 2014Re: Utajené Vánoce Od: Zuzana - 22.12. 2014Re: Utajené Vánoce Od: arabeska - 25.12. 2014
Když už jsem dneska přišla naštvaná z práce, mám ohromnou chuť se tady do toho vložit. Promiň, marci. Ano, bývá zvykem slashové věci označit. Tady není červeně napsáno (jako to dělám já) "slash", ale zato se hned v úvodu objevila asociace Draco&Harry-rating M-marci-ladyF. Chápu, že přezdívky můžou být někomu cizí (stejně jako H/D Erised), ale to první mluví za vše. Rating M v kombinaci s lomítkem mezi jmény hlavních postav může znamenat i milostný vztah. Nemusí, ale když to vypadá podezřele, nečtu to. Hned vedle vlevo v úvodu jsou kategorie Draco/Hermiona, Snape/Hermiona, Draco/Harry a naprosto jasně se jedná o páry. Nerada bych se pouštěla do debaty ohledně toho "normálního lidského vztahu". Pokud ti vadí homosexuální vztahy ve fanfiction, nečti povídky, kde v úvodu docela bije do očí Draco/Harry. Doufám, že ti někdo objasnil filozofii slashe ve fanfiction. A ještě stručně k tomu úplně poslednímu - ne, ptákovina to není.
Re: Utajené Vánoce Od: ladyF - 26.12. 2014
Ne, ptákovina to skutečně není. A myslím, že varovných signálů bylo opravdu dostatek. Jakmile je mezi jmény v úvodu lomítko, jde o romantický pár. To je zcela běžná praxe. 

Re: Utajené Vánoce Od: zuzule - 21.12. 2014
Já sem si říkala, že to handrkování nebude jen tak. :-)

Re: Utajené Vánoce Od: holloway - 21.12. 2014
Harry a Draco si myslí kdovíjak nejsou nenápadní Chudák profesor Binns, takhle muset dělat nárazník. Příští Vánoce snad už oslaví oficiálně spolu. Děkuju za překlad téhle slaďoučké čokoládky,marci.

Re: Utajené Vánoce Od: doda357 - 21.12. 2014
Pravdupovediac, po zhrnutí som čakala väčšie naschvály, ale páčilo sa mi to aj tak  A veľmi  Som rada, že to bola poviedka Harry/ Draco, tento rok sa mi zdá, že ich je akosi pomenej  Ďakujem za preklad 

Re: Utajené Vánoce Od: ladyF - 21.12. 2014
Usmívámse od ucha k uchu. Přesně takhle jsem si to předtavovala, že to někdo přeloží do češtiny a udělá z toho ještě větší perlu, než byla původně. Nemůžu si pomoct, ale podobné povídky mi v češtině zkrátka vždycky znějí líp. Děkuji za příjemný zážitek, marci! P.S. Včera jsem si začala dělat seznam adeptů na příští advent, jsem divná?

Re: Utajené Vánoce Od: denice - 21.12. 2014
Naprosto souhlasím s Jacomo - přímo vidím Albuse se Scorpiusem, jak se té jejich tajnosnubnosti někde v koutku řehtají, stejně tak jako si po prozrazení budou nemilosrdně utahovat z Jamese... Díky.

Re: Utajené Vánoce Od: samba - 21.12. 2014
Trochu jsem to tušila,že skutečnost je jiná,než předvádějí.Moc se mi to líbilo a ten konec dáva nadějí,že bude všechno ok.Děkuj

Re: Utajené Vánoce Od: Jacomo - 21.12. 2014
Tomuhle prostě chybí ještě jeden či dva odstavce - jak si o těch dvou zamilovaných truhlících povídají jejich synové (ti zmijozelští) a následně kolegové profesoři. Protože Draco s Harrym jsou tu od první řádky průhlední jako bradavičtí duchové Díky, marci, strašně moc se mi to líbilo. Jak jsem četla jméno překladatelky, hned jsem se začala těšit na Drarry a nezklamala jsem se. Ještě jednou díky.

Re: Utajené Vánoce Od: nicco - 21.12. 2014
Nemůžu si pomoct, ale kvůli konci mám z povídky smíšené až smutné pocity - to není výtka. Povídka se mi moc líbila. Děkuji za přeložení.

Prehľad článkov k tejto téme:

silverbirch: ( arabeska )06.01. 2015Na Vánoce nikdy nevíš
TheTeacleTart: ( Patolozka )01.01. 2015Každý Snupin, který byl kdy napsán
eeyore9990: ( tiberia )31.12. 2014Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)
Sheankelor: ( Patolozka )26.12. 2014Barvy
MariannaMerlo: ( Jacomo )25.12. 2014Nejlepší plán Scorpiuse Malfoye
chelseyb: ( Lupina )24.12. 2014Melancholické Vánoce
Rock Junkie and Diki: ( arabeska )23.12. 2014Rozhovor Albuse s Albusem
emynn: ( Patolozka )22.12. 2014Vřelé přijetí
Amorette : ( marci )21.12. 2014Utajené Vánoce
Meteoricshipyards: ( Coretta )20.12. 2014Upřímně, pane řediteli
Alisanne: ( arabeska )19.12. 2014Vytvářet vzpomínky 3/3
Alisanne: ( arabeska )18.12. 2014Vytvářet vzpomínky 2/3
Alisanne: ( arabeska )17.12. 2014Vytvářet vzpomínky 1/3
floatsodelicately: ( Gift )16.12. 2014Miláčku, venku je zima
AWickedMemory: ( LadyF )15.12. 2014Pohádky jsou pro mudly
MyTeenageDream: ( Lupina )14.12. 201412 věcí, které si Voldemort NEPŘEJE k Vánocům
Emily Waters: ( tiberia )13.12. 2014Jsi na tahu
Isfah: ( arabeska )12.12. 2014Veselé Vánoce!
emynn: ( Patolozka )11.12. 2014V lásce a čokoládě je dovoleno vše
perfect tragedies: ( Gama )10.12. 2014Nejlepší Vánoce ze všech
Amorette : ( tiberia )09.12. 2014Bolestná povinnost
asnowyowl: ( Jacomo )08.12. 2014Šťastná to žena (aneb proč se chce Harry Potter stát Šípkovou Růženkou)
draco-severus-mmm: ( Gift )07.12. 2014Veselé Vánoce, Luciusi
sdk: ( arabeska )06.12. 2014Za co stojí vstát z postele
Pirate Perian: ( Lupina )05.12. 2014Mezi vlkodlaky
lezonne: ( larkinh )04.12. 2014Jaká matka, taková dcera
Cecelle: ( tiberia )03.12. 2014Škola hrůz
Lomonaaeren: ( LadyF )02.12. 2014Pozvánky bronzem zdobené
Caprice K: ( arabeska )01.12. 2014Sedmero Vánoc bradavických