Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rodičovský večer

Úvod

Rodičovský večer
Vložené: arabeska - 17.05. 2014 Téma: Rodičovský večer
Jacomo nám napísal:

Rodičovský večer

Autor: Celebony

Z originálu Family Night přeložila: Jacomo

Beta-read: Calwen

Banner: Vojta

Počet kapitol: 5

Originál viz https://www.fanfiction.net/s/2682144/1/Family-Night

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Prohlášení: Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky ságy o Harry Potterovi. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je Celebony. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku. 

 

* * *

 

Shrnutí: Když Bradavice začnou se čtvrtletními rodičovskými večery, Harry je povinen se jich účastnit. Tváří v tvář bolesti, na kterou naráží na každém kroku, bude muset odhalit pravý význam rodiny a skutečnost, že někdy ji najdete tam, kde byste to nikdy nečekali.

 

Poznámka autorky: Ahoj vespolek! Tak tady máte můj první kousek fanfiction, který se neodehrává ve světě Recnac. Bude mít pět kapitol, takže je celkem krátký.

 

UPOZORNĚNÍ: Remus je v této fanfikci jednoznačně OOC, ale bylo to nutné. Nepotřebuji komentáře, které poukazují na to, že by tohle Remus nikdy neudělal, protože to už vím. Musela jsem kvůli téhle zápletce využít své autorské licence, protože jsem si neuměla představit, že by byli Dursleyovi takhle manipulativní, nebo že by Harrymu tak moc záleželo na tom, jestli přijdou. Jde sice o tu menší ze dvou zápletek, ale pokud nemůžete vidět Remusovo nepříjemné já, nečtěte to. (I když jeho OOC má svůj důvod, nejde jen o náhodnou změnu charakteru.)

 

Každopádně doufám, že se vám to bude líbit! Čtěte a komentujte! Veliké díky Katie (která miluje Snapea) za úžasné betování, kdy pročítala tuhle věc bedlivěji, než byste věřili, a byla úžasně upřímná.

Děkuji, Katie!

 

 

Poznámka překladatelky: Povídku jsem objevila díky zájmu o způsob autorčina psaní, protože uvažuji o překladu pokračování Recnac Transfaerso, a okamžitě jsem si ji zamilovala. Beta reagovala naprosto stejně. A i když nejde, jak říká v úvodu jedné z kapitol sama autorka, o žádnou akční podívanou, ale jen o záznam pomalého vytváření pouta mezi Harrym a Severusem, doufáme, že se vám bude líbit aspoň z poloviny tolik jako nám.

Moje velké díky patří všem, kteří se na tomto překladu a jeho publikování podílejí: samotné autorce Celebony za krásný příběh, mojí milované betě Calwen za odhalení mých chyb a omylů, šikovným prstíkům Vojty za úžasný banner a arabesce, která zprostředkovala tvorbu banneru i vydávání kapitol.




arabeska: Sprostě si dovolím skočit Jacomo do řeči. Díky, dmu se pýchou, že jsem tučně zvýrazněná, ale moje zásluha je takhle mrňavá! :)) K povídce; já jsem ji nejdřív prolétla krátce, desetiminutově, ale nakonec jsem u toho strávila hodinu. Škoda, že je tak krátká, mně se moc líbí. Těším se, Jacomo, doufám, že kapitoly budou přibývat kosmickou rychlostí! 



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: Kathleen87 - 28.05. 2015
Už se moc těším :) Severuse jako rodiče mám v oblibě ;)

Re: Úvod Od: ulita - 11.06. 2014
Dávám za pravdu, úvod skutečně nalákal. Na Remusovi nijak zvlášť nevisím, takže mi jeho OOC vadit nebude (jeho zápornost naopak může být zpestření oproti zaběhnutému stereotypu hodného vlkodlaka). O to víc se těším na Severuse, toho můžu v téměř jakékoli poloze. Zkrátka jak to vypadá, povídka přesně pro mě, takže díky za výběr i práci.

Re: Úvod Od: Jimmi - 29.05. 2014
Keďže vždy vravím ľuďom, aby začínali úvodom, tak som začala a neľutujem. Ešte aj tie úvody píšeš neskutočne. Ďakujem a teším sa na novú poviedku.

Re: Úvod Od: ostruzinka - 20.05. 2014
Zní to ohromně zajímavě. Nemůžu se dočkat prvních kapitol.
Re: Úvod Od: Jacomo - 20.05. 2014
První kapitolu bych chtěla dát ještě tenhle týden, ale kombinace zkouškového a MS v hokeji je vražedná :-)

Re: Úvod Od: GwenLoguir - 19.05. 2014
jééj, aj ja sa teším! Ďalšie severitus! alebo aspoň niečo také. Veľmi sa teším! Ak aj nie na hneď čítanie, tak aspoň na telo. ĎAkujem dopredu!
Re: Úvod Od: Jacomo - 20.05. 2014
Je to jen pět kapitol, to si dáš jako jednohubku před spaním (Mimochodem - krásný překlep: aspoň na léto jsi myslela, ne? )
Re: Úvod Od: GwenLoguir - 21.05. 2014
:D áno, leto. to sa mi stáva keď som nadšená a nedávam pozor (a nečítam to po sebe)

Re: Úvod Od: Saskya - 19.05. 2014
teší sa na túto poviedku :)
Re: Úvod Od: Jacomo - 20.05. 2014
A já na komentáře :-)

Re: Úvod Od: Elza - 19.05. 2014
Ahoj Jacomo, hm, to vypadá slibně. Ale to víš, od Tebe i telefonní seznam. *;-) PS: Máš tam nádherný překlep 'Durslexovi' - ani nechtěj vědět, co jsem si při pohledu na takto zapsané slovo Du-l-x- nejprve vybavila... *:D
Re: Úvod Od: Jacomo - 19.05. 2014
Zdravím, Elzičko, to jsem ráda, že ses tu zase objevila! Však už nám tady moc moc chybíš Telefonní seznam? To jako vážně? *červená se* Děkuju moc za důvěru, ale neblázni, takhle mě nemůžeš chválit, ještě z toho zpychnu... P.S. Ha, nezpychnu, znovu se červenám, ale teď studem. Durslexovi! ) No to se mi povedlo! Musím napsat arabesce, aby to opravila. Díky.
Re: Úvod Od: arabeska - 19.05. 2014
Opraveno ;)
Re: Úvod Od: Jacomo - 20.05. 2014
Díky!

Re: Úvod Od: leporelo - 18.05. 2014
no, znie to dobre...mam rada poviedky, v ktorych Dursleyovci vyraznejsie vystupuju, pretoze si myslim, ze v povodnom pribehu sme my, citatelia tu nespravodlivost dobre poznali, ale ostatnym postavam sa o tom od Harryho dostalio iba malo...to mi vzdy akosi nesedelo...a moj zmysel pre spravodlivost vzdy pipal ako nakladak pri cuvani :P takze sa tesim ako to bude v tejto poviedku spracovane...
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
Aby nevznikla mýlka, Dursleyovi v povídce nevystupují, ani jako problém v pozadí, i když mají lví podíl na tom, jak se Harry zaměří na Remuse. Přesto doufám, že i tak najdeš v povídce dostatek spravedlnosti.
Re: Úvod Od: leporelo - 18.05. 2014
Skoda, chcela som si na nich poriadne zanadavat ;-) ale tak tesim sa na pribeh i tak...

Re: Úvod Od: Marti - 18.05. 2014
Ha, odporný Remus, to moc často nebývá, to se těším!
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
To rozhodně!

Re: Úvod Od: arabeska - 18.05. 2014
Tak jeste jednou: TESIM SE! :))
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
DÍKY! )

Re: Úvod Od: Julie - 18.05. 2014
Tento typ povídek mám velmi ráda. Takže se moc moc těším na překlad.
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
Díky, doufám, že povídka splní tvé očekávání. Podle mě je to skutečně milý kousek.

Re: Úvod Od: denice - 17.05. 2014
Pomalé vytváření pouta mezi Harrym a Severusem zní moc dobře, a chudák Remus - no, někdo to asi musel odnést. Jsem vážně moc zvědavá, všechny tvé překlady rozhodně stály za to, tak se těším. Díky.
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
Je to pomalé v možnostech 5 kapitol a časovém úseku půlky roku. Remus tu bude hodně ošklivý, ale jeho jednání se dá pochopit. Díky za důvěru, budu se těšit na shledání v komentářích.

Re: Úvod Od: Zuzana - 17.05. 2014
Na preklad od Teba sa strašne teším:) Zatiaľ to bolo vždy niečo nádherné a verím, že to bude tak aj teraz:)
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
Juj, to je pocta. A taky závazek. Ale věřím, že tě příběh zaujme, a těším se na tvoje komentáře.

Re: Úvod Od: Lupina - 17.05. 2014
Už se těším :-) Povídku jsem měla v zásobníku k přečtení, abych našla něco vhodného k překladu.
Re: Úvod Od: Jacomo - 18.05. 2014
Tak to se omlouvám za vyfouknutí a stydím se... ale jen trošičku Doufám, že se ti bude povídka líbit.

Prehľad článkov k tejto téme: