Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 1/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 06.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

6. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál: http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné

 

Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

Kapitola 1., ve které se Hermiona vrací do Bradavic…

 

Ředitelna
Bradavická škola čar a kouzel

15. května 2008

Drahý Severusi,

v návaznosti na náš rozhovor Ti tímto potvrzuji, že jsi souhlasil zúčastnit se našeho nového Letního nástavbového studia. Jako člen týmu, tvořeného zaměstnanci Bradavic a hostujícími profesory, budeš zodpovědný především za výuku kurzu „Vylepšete své lektvarové dovednosti“ pro dospělé kouzelníky.

Tvou povinností je odučit jednu dvouhodinovou lekci denně od pondělí do pátku. Budeš také vykonávat pravidelně dozor na školních pozemcích a doprovázet naše hosty do Prasinek, budeš-li o to požádán ředitelkou.

Jak jsme se už na našem dnešním setkání dohodli, budeš svým studentům dávat pozitivní feedback.

Kvůli zvýšenému zájmu o tento kurz se budeš o svou laboratoř a učebnu dělit s druhým profesorem lektvarů. Očekává se, že k němu/k ní budeš chovat profesionálně a zdvořile po celou dobu trvání letního programu.

Děkuji Ti, že jsi se rozhodl zúčastnit se tohoto nového vzrušujícího programu Bradavické školy čar a kouzel.

S úctou,

Minerva McGonagallová

~~~~~


Sklepení
Bradavická škola čar a kouzel

15. května 2008

Drahá paní ředitelko,

 s odvoláním na Váš poslední dopis (který mimochodem přerušil obzvlášť choulostivý experiment zahrnující rotulici a pukající jaderník) Vám explicitně sděluji, že na našem setkání jsem NESOUHLASIL s účastí ve Vašem bizarním vzdělávacím experimentu. Také bych Vás rád ujistil o své absolutní NESPOLUPRÁCI v tomto programu.

Ticho a opovržlivý pohled NEZNAMENAJÍ souhlas.

Vezměte, prosím, na vědomí, že dolní laboratoř bude mimo provoz, dokud se rotulice nerozptýlí.

Váš

Profesor S. Snape

Lektvarový mistr

Bradavická škola čar a kouzel

~~~~~


Ředitelna
Bradavická škola čar a kouzel

16. května 2008

Drahý Severusi,

teď mě dobře poslouchej, mladý muži. Souhlasil jsi a basta. Ministerstvo se domnívá, že Bradavice potřebují zmodernizovat. Takže, abychom udrželi krok s dalšími akademickými ústavy v kouzelnickém i mudlovském světě, nabídneme řadu letních kurzů těm dospělým, kteří si přejí zlepšit své dovednosti a teoretické znalosti v lektvarech.

Pokud se uráčíš navštívit mou kancelář, můžeme si v myslánce prohlédnout schůzku, na které jsi souhlasil s mými podmínkami.

Co jsi udělal dolní laboratoři? Argus je už tak přetížený přípravou hradu na hosty.

Nestrpím z Tvé strany žádné diskuse, mladíku. Dlužíš mi.

Tvá

Minerva

~~~~~


Sklepení
Bradavická škola čar a kouzel

18. května 2008

Drahá paní ředitelko,

vzhledem k tomu, že považujete za vhodné mi znovu připomenout můj životní dluh vůči Vám, domnívám se, že nemám žádnou jinou možnost než nechat si zruinovat svou letní dovolenou tímto ztřeštěným podnikem.

Kdo je oním druhým (bojím se to vyslovit) „profesorem lektvarů“, který se ke mně připojí v tomto pekelném plýtvání časem? Musím se s ním nebo s ní dohodnout na výbavě a přísadách „vhodným profesionálním a zdvořilým způsobem“. Jestli je to Prestwick z Krásnohůlek, budu také potřebovat vyztužit zdi.

Váš zotročený

Profesor S. Snape

Lektvarový mistr

~~~~~


Ředitelna

Bradavická škola čar a kouzel

19.května 2008

Drahý Severusi,

mám úžasné zprávy! Hermiona Grangerová souhlasila, že bude druhým profesorem lektvarů v našem Letním nástavbovém programu. Vím, že jsi se s ní nestýkal od té doby, co před čtyřmi roky dokončila své učňovství. Ministerstvo mě informovalo, že ji můžeš kontaktovat prostřednictvím mezinárodní letaxové sítě v Kruvalu.

Hermiona je první mudlorozenou čarodějkou, která získala místo profesora v Kruvalu poté, co Karkarovův nástupce odešel do důchodu a na jeho místo nastoupil pokrokovější ředitel.

Bude opravdu skvělé ji zase vidět a jsem si jistá, že Ty budeš první, kdo jí pogratuluje k získání titulu Mistra lektvarů.

Mimochodem, máme velké štěstí, že slavný americký aritmantik a spisovatel Jerry Bloomberg se k nám také připojí. Sibyla skoro omdlela, když jsem jí to řekla.

Minerva

PS: Deset beden kůže z hřímala? Doufám, že nevyužíváš příležitosti a nesnažíš se o nadměrné předzásobení ingrediencemi do lektvarů…

~~~~~


Kruvalský kouzelnický institut

26. května 2008

Drahý Severusi,

děkuji Vám za dopis a za svolení využívat Vaši laboratoř a její vybavení. Budu se snažit „nenadělat příliš nepořádku“ nebo „ji zpustošit“, jak jste ohleduplně naznačil.

Podle ministerské vyhlášky zamýšlím postupovat podle třetího modulu pro přípravu sedmého ročníku na OVCE. Pro Vaši informaci jsem přiložila detailní osnovu lekcí. Jak jste si mohl všimnout, navrhla jsem rozšířenou výuku pro pokročilejší studenty a také několik „kruvalských fint“, aby byli stále něčím zaměstnáni. Prosím sdělte mi svůj názor na mé návrhy.

Mohl byste mezitím potvrdit, že těch deset lahví řehtavých výtrusů navíc budu moci využít, až příští sobotu přijedu? Je potřeba je důkladně navlhčit, než je v pondělí použiji.

Měla bych dorazit pomocí přenášedla v sobotu odpoledne a domnívám se, že bych měla mít dost času na jejich přípravu ještě před večeří.

Jsem si jistá, že budeme opět schopni spolupracovat, navzdory nešťastnému ukončení naší předchozí dohody.

Těším se, až se dozvím více o Vašich pokrocích při přípravě léku na lykantropii, jak jsem se dočetla ve Vašem posledním článku v Měsíčníku lektvarových mistrů.

Se srdečným pozdravem

Profesorka Hermiona Grangerová

~~~~~


Ředitelna
Bradavická škola čar a kouzel

30. května 2008

Drahá Hermiono,

jsem ráda, že jste se po tolika letech ozvala! Velice mě potěšilo dozvědět se o Vašem úspěšném výzkumu v Cambridge a Vašem nedávném získání profesorského místa v Kruvalu. Pokaždé je tak příjemné slyšet o úspěších našich bývalých studentů!

Samozřejmě že jste v Bradavicích vítaná – všichni naši profesoři se už na Vás těší. 

Nechám to na Severusovi, aby potvrdil konečná ujednání ohledně velikosti skupin a jejich obsazení. O váš kurz byl velký zájem a je mi jasné, že studenti budou nadšení tím, že mohou pracovat pod vedením dvou tak vynikajících lektvarových mistrů.

Dejte mi prosím vědět, jestli Vám mohu být něčím nápomocná. Jsem si jistá, že Severus to nemyslel tak, jak se může zdát z jeho posledního dopisu. Je dost vytížený prací na zdokonalení léku na lykantropii, přesto to ale není omluva pro nezdvořilost.

Očekávám Vás zítra v poledne; Hagrid bude čekat u brány, aby Vám pomohl s kufry a výbavou. Nechala jsem pro Vás připravit vhodné pokoje v nebelvírské věži, jako za starých časů!

S pozdravem,

Minerva

~~~~~


Ředitelna
Bradavická škola čar a kouzel

30. května 2008

Severusi,

co sis myslel, když jsi Hermioně poslal tak nezdvořilý dopis? Domnívala jsem se, že vy dva jste si vybudovali aspoň nějakou vzájemnou úctu, když byla u Tebe v učňovství! Ráda bych Ti připomněla, že ať už jsi v minulosti čelil jakýmkoliv nedorozuměním mezi vámi dvěma, není to důvod napadnout její kvalifikaci nebo zkušenosti. Kruci, vždyť prošla na výbornou Tvým nemožně náročným učňovstvím!

A předtím, než dojdeš k závěru, že si u mě Hermiona stěžovala, vezmi na vědomí, že v Kruvalu archivují kopie veškeré korespondence mezi jeho obyvateli a zahraničím.

Zkrátka, ředitel Boukalev si na Tebe stěžoval. Musela jsem podstoupit tirádu ohledně Tvých způsobů od muže, který si stále myslí, že je vhodné oslovovat mě v ruském jazyce „zlatíčko“ předtím, než mě políbí na obě tváře a sevře v objetí, které konkuruje tomu Hagridovu.

Prosím, omluv se jí a NEDOPUSŤ, ABY SE TO STALO ZNOVU!

McGonagallová

~~~~~


Sklepení

Bradavická škola čar a kouzel

7. června 2008

Drahá profesorko Grangerová,

zdá se, že mé předchozí dopisy Vám byly chybně interpretovány. Předpokládal jsem, že jsem se vyjádřil jasně, ale očividně Vy jste je nepochopila správně. Není to vyhlídka na spolupráci s Vámi, které se hrozím, nýbrž samotný nápad „letního nástavbového studia“.

Váš učební plán je přijatelný, stejně jako Vaše návrhy na rozšířenou výuku – pokud jí bude potřeba. Předpokládám, že očekáváte úroveň zájmu a schopností, které se od našich „dospělých studentů“, jak jsem je ze strany mé vážené paní ředitelky donucen nazývat, nedočkáme.

Řehtavé výtrusy mám a ujišťuji Vás, že jsem si velmi dobře vědom doby, která je nutná k jejich přípravě.

S ohledem na Minervino nadšení u včerejší večeře předpokládám, že při svém příjezdu budete obklopena gratulanty (koneckonců, jste přece naše oslavovaná hrdinka!). Protože si bezpochyby budete chtít s nimi pokecat a vypít čaj, již jsem s přípravou řehtavých výtrusů začal, abych Vám ušetřil čas.

Pokroky při přípravě léku na lykantropii by byly větší, kdybych nebyl nucen účastnit se toto léto dozoru nad dospělými studenty.

V sobotu budu ve sklepení. Věřím, že si stále ještě pamatujete cestu.

Se srdečným pozdravem,

Profesor S. Snape

Lektvarový mistr

~~~~~

 

Vážený profesore Snape,

školní rada a ředitelka Bradavické školy čar a kouzel si Vás dovolují pozvat na

Slavnostní večeři u příležitosti zahájení Letního nástavbového studia,

která se bude konat ve Velké síni,

v sobotu dne 19. července 2008 v 19:30 hod.

Předepsané oblečení: uniforma nebo slavnostní hábit

Svou účast potvrďte na adrese:

Ředitelna, Bradavická škola čar a kouzel

 

~~~~~


Sklepení

Bradavická škola čar a kouzel

12. června 2008

Minervo,

co to má k čertu znamenat?

SS

~~~~~


Ředitelna

Bradavická škola čar a kouzel

13. června 2008

Drahý Severusi,

děkuji Ti za Tvou úchvatnou odpověď na mou pozvánku na uvítací recepci pro naše Letní nástavbové studium. Těším se na Tvou (povinnou) účast na hostině.

Minerva

~~~~~


Kruvalský kouzelnický institut

15. června 2008

Drahý Harry,

toto léto budu zpátky v UK. A co víc, budu čtyři týdny spolupracovat se Snapem v Bradavicích.

Já vím, že jsem řekla, že se tam už nikdy nevrátím, ale Minerva mě o to výslovně požádala, a mé kariéře rozhodně neuškodí, když vyjdu vstříc Ministerstvu kouzel.

Teď už jsi určitě došel ke krbu a bereš do ruky letaxový prášek, ale nedělej to. Vím, co dělám. Vážně! Jsem dospělá, a navzdory tomu, jak nepříjemný Snape pravděpodobně bude, jsem rozhodnutá to nechat být.

Hrozně ráda bych Tebe a Ginny zase viděla – a svoje úžasné kmotřence také! Dej mi vědět, jestli budeš mít v srpnu čas a možná bychom se mohli nějak dohodnout.

S láskou,

Hermiona

~~~~~


Denní věštec:

Jerry „Bum Bum“ Bloomberg bude vyučovat v Bradavicích!

Od Hettie Henwoodové, vaší nejoblíbenější reportérky

 

Bloomberg, autor bestsellerů „Kouzelná matematika“ a „Věštění z čísel pro osamělá srdce“, bude jedním z hostujících profesorů v první Letní škole v Bradavicích.

„Všichni jsme nadšení, že se k nám Jerry připojí v našem Letním nástavbovém studiu,“ rozplývala se profesorka Minerva McGonagallová, ředitelka Bradavické školy čar a kouzel. „Profesor Bloomberg má nabitý plán akcí a jiných spisovatelských závazků. Máme obrovské štěstí, že několik týdnů stráví s námi tady ve Skotsku.“

Pokud byste si přáli se zapsat na hodiny profesora Bloomberga, máte bohužel smůlu, protože jsou již plně obsazené.

„O kurz profesora Bloomberga ‚Padesát žhavých čísel: Jak pomocí věštění z čísel najít svou spřízněnou duši‘ byl extrémní zájem,“ potvrdila profesorka McGonagallová. „‘Bum Bum‘ nám slíbil ohňostroj – jen doufám, že to nemyslel doslova,“ zažertovala ředitelka.

Vaše reportérka, jako jedna ze šťastných, kterým se podařilo zajistit si na kurzu místo, si v očekávání ovívá obličej…


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 1/6 Od: lea16 - 02.02. 2017
skvěle se bavím

Re: Letní škola 1/6 Od: Jimmi - 28.12. 2013
Tak to bola pecka, až sa bojím, čo bude v ďalších dieloch. Parádny preklad, směkám. Ďakujem

Re: Letní škola 1/6 Od: azuzike - 10.12. 2013
Krasne vtipny zaciatok, slubujuci este lepsie pokracovanie...:) Uz teraz sa tesim Dik za super preklad
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Tak doufám, že tě další díly nezklamou. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: marci - 09.12. 2013
povídky formou dopisů, mailů a vzkazů na facebooku miluju Rozhodně jsem si čtení užila a už se těším na pokračování Minerva byla neskutečná! Prý "mladíku" Super překlad, díky moc!!!
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
V porovnání s Minervou je Severus opravdu mladík :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Michelle - 08.12. 2013
Tyhle "dopisovací" povídky miluju:) Severus mě svými odpověďmi vždy strašně rozesměje - nemůžu si pomoct, ale suchý humor v jeho podání miluju. Díky za překlad, budu netrpělivě vyčkávat na další části:)
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Taky miluju jeho suchý humor. Můžu to číst po stý a pořád se u toho tlemím jak nějaký blbeček :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: solace - 07.12. 2013
Tiež patrím k fanynkám poviedok písaných formou listov, mailov či správ. Z doposiaľ prečítaného vyplýva, že s nejakého zatiaľ neznámeho dôvodu to medzi Severusom a Hermionou bude iskriť. Teším sa na účasť úžasného Bum Buma a chystám si vejár:-) Vďaka za preklad, larkinh.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Vějíř budeš určitě potřebovat :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: kakostka - 07.12. 2013
prosím, kdy se objeví pokračování Letní školy? Tak trochu jsem doufala v každodenní přídavek. Tahle povídka je fakt skvelá.
Re: Letní škola 1/6 Od: solace - 07.12. 2013
9.12. Larkinh netrvala na tom, aby všetky časti poviedky boli zverejnené hneď za sebou, takže sú naplánované na striedačku s inými poviedkami počas celého adventu i jeho bonusu.

Re: Letní škola 1/6 Od: Zuzana - 07.12. 2013
Severusa by mi aj bolo ľúto, keby si tú "starostlivosť" ktorú mu Minerva prejavuje nezaslúžil :D už sa teším na jeho stretnutie na uvítacom večierku s ktorým tak nadšene súhlasil :D s tým profesorom Bloom... neviem ako ďalej:D A samozrejme sa teším na jeho spoluprácu s Hermionou:) Ďakujem za preklad:)
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Jeho spolupráce s ostatními bude velmi zajímavá... hlavně s jedním Zmijozelem... ale víc neprozradím, ať se máš na co těšit :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: elbi - 07.12. 2013
Fíha... zotročený Severus? nepřehání  drobátko? A prý "vyztužit zdi".  Mě ho tedy líto není. Nedošla mi souvislost s hřímalími kůžemi, ale neva. Možná poslal naddimenzovaný požadavek mimo záznam. Líbí se mi vzájemné prolínání českých a slovenských výrazů, tady konkrétně aritmancie. A co Severus Hermioně sakra provedl, když byla učeň, že musela brzdit Harryho? "Nešťastné ukončení předchozí dohody?" Na to si počkám, snad to vysvětlí.  Hele, Padesát žhavých čísel - mám tady ode dneška už vějíř připravený .  Hermiona v Kruvalu určitě hvězdí. Řekla bych, že těžce podcenili zářivou mudlorozenou a bojí se jí tak, jako všichni bradavičtí Severuse. Díky
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Severus přehání, jako vždy, když se něco neděje podle jeho představ. On musí, musí přeci dostát své pověsti :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Radka - 07.12. 2013
už se těším na další díly
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Věřím, že se budou líbit. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: JSark - 06.12. 2013
Tak to vyzerá veľmi zaujímavo, teším sa na pokráčko. Ha, pri ďakovnom riaditeľkinom liste mi bolo divné, že by s niečím takým Severus súhlasil. Leda tak pod imperiom. :) Ďakujem za preklad.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
No, jako ředitelka musela zabezpečit dostatek vyučujících a jelikož je Severusova nadřízená... Severus má holt smůlu :) Ale on to přežije. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: leporelo - 06.12. 2013
No teda...to vyzerá na perfektne dielko...zatiaľ som sa skvelo bavila...chudák Severus, Minerva mu nič neodpustí... Dakujem larkinh za skvelý preklad
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Eggy - 06.12. 2013
dakujem za preklad... myslim ze som to uz citala a ze sa mi to pacilo :) cize som rada za tvoje primopenutie :)
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
A já ti děkuji za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Lachim - 06.12. 2013
Tak nevím koh litovat dřív. Snapea, že byl do toho vmanévrován a dotlačen. Hermionu, která se evidentně se svým bývalým profesorem nerozešla v nejlepším. Nebo Minervu, protože tenprofesor BumBum vypadá na noého Zlatoslava. Krásný kousek.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Novýho profesora jsi odhadla dobře, ale spíš kvůli tomu lituj Severuse :) Díky za komentář.
Re: Letní škola 1/6 Od: Lachim - 08.12. 2013
Jen drobnost. Ač je to v těchto kruzích vyjímka, tak jsem osoba mužského pohlaví.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 10.12. 2013
Omlouvám se :) A omlouvám se rovnou dopředu, jestli budeš komentovat i další kapitoly - mohla bych zapomenout :) Vivat muži!

Re: Letní škola 1/6 Od: arkama - 06.12. 2013
Mne toho Severusa akosi ľúto nebolo. No a čo, taký večný odľud, aspoň sa dostane medzi dospelých ľudí. Minerva je pani zlatá a milujem, keď mu hovorí "teď mně dobře poslouchej,mladý muži" )))) Zaujímavé bolo to, že Hermiona robila učňovstvo s ním ako majstrom a ďaľšia zaujímavosť bola jej dopis Harrymu. Akoby sa tam niečo stalo v minulosti.  Baví ma to, takže sa tešííím na pokračko. Dík za preklad larkinh
Re: Letní škola 1/6 Od: elbi - 07.12. 2013
Díky Naučila jsem se nový výraz, nevěděla jsem, že odľud je samotář. Každý den se učím něco nového. A souhlasím s tevou, "mladý muži je dobrá hláška"  
Re: Letní škola 1/6 Od: elbi - 07.12. 2013Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Souhlasím s tebou, Severus se potřebuje dostat víc mezi lidi. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: teriisek - 06.12. 2013
Chudáček Severus, nešťastný, pronásledovaný :D Pěkně to na něj Minerva ušila... Těším se na další části, zatím to vypadá hodně nadějně! Díky moc za překlad!
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Severus je sice chudáček, ale může si za to trochu taky sám! Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: zuzule - 06.12. 2013
Letní škola! Bezva! Na tohle se moc těším.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Tak pevně doufám, že se ti povídka bude líbit. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Neprihlásený - 06.12. 2013
Ježiš, já  M I L U J U dopisové povídky:-))) už jen tahle kapitola je pro mne splněný sen. JO, vypadá to fantasticky, opravdu nebyla Minerva ve Zmijozelu? A Hermiona učící v Kruvalu lektvary, hmmm to je nářez:-) Moc se těším na pokračování, díky za tuhle lahůdku. Předpokládám že se to celé neodehraje jen v dopisech, ale i tak se moc těším. Letní nadstavbové studium, geniální nápad, přece se nebude Severus nudit v Bradavicicíh, že?
Re: Letní škola 1/6 Od: kakostka - 06.12. 2013
Ač  jsem se logovala, přesto se koment vložil jako anonymní, tak se k němu hlásím aspoň takto, díky, je to opravdu skvělá povídka

Re: Letní škola 1/6 Od: nadin - 06.12. 2013
No to je pekný chaos Sevrus je "prívetivý, ochotný a v skvelej nálade" Teším sa na pokračovanie Ďakujem za preklad  
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Ano, Severus je tady úžasný - a to ještě nepředvedl to nejlepší,  co v něm je :)

Re: Letní škola 1/6 Od: doda357 - 06.12. 2013
Toto mám rada, príbeh formou listov  Smejem sa ešte teraz  Ďakujem za preklad a netrpezlivo budem očakávať pokračovanie 
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: lucky - 06.12. 2013
Svižné, vtipné prostě krásné.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Z těchto důvodů mě povídka zaujala tak, že jsem se ji rozhodla přeložit. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: martina11 - 06.12. 2013
Další určitě úžasná povídka. Doufám, že půjdou kapitoly za sebou. Trochu lituji Severuse jak s ním Minerva manipuleje, ale s ním to asi jinak nejde. jsem zvědavá co se stalo, že Hermiona řekla, že se do Bradavic nevrátí. Moc díky za překlad.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Minerva se musela naučit nějakým zmijozelským praktikám, jestli chce mít chod školy pevně v rukou a Severuse ve sboru :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Koki - 06.12. 2013
Výborně mě to pobavilo. Už se těším na Hermionin příjezd. Hádám, že ten co věští z čísel projeví zájem o Hermionu a to se nebude líbit Severusovi.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Hádáš dobře :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: scully - 06.12. 2013
Teda chudák Severus,věnovat se tupohlavcům i o prázdninách. Minerva je tady ve formě, kam se na ni hrabe Brumbál. Hermiona jako učitelka lektvarů na Kruvalu páni. Jsem zvědavá co bude ten Jerry Bloomberg zač. Podle dopisu Hermiony Harrymu se mezi ní a severusem v minulosti muselo něco stát. Děkuji za překlad
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Jo, Jerry Bloomberg vypadá zajímavě... Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Eily - 06.12. 2013
Pozitivní feedback? Ale né, kde je stará dobrá zpětná vazba? Zatím je to velmi dobře rozehrané. Představa medvědího ruského objetí Minervy mě opravdu pobavila Pročpak se Hermi a Severus nerozešli v dobrém? A Hermiona jako učitelka v Kruvalu? Se ji studenti musí snažit odpravit tak šestkrát týdně, ne? Díky za překlad
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Omlouvám se za ten feedback :) Bydlím ve Skotsku a tak mi občas takovéhle věci uklouznou, i když se snažím psát hezky česky :) Díky za komentář.
Re: Letní škola 1/6 Od: Eily - 07.12. 2013
No ještě řekni, že studuješ v Glasgow na politologii a začnu si říkat, že svět není jen malý, ale prťavý :D
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 10.12. 2013
Fuj, politologie :) Studia už mám dávno za sebou, pracuju v Edinburghu.

Re: Letní škola 1/6 Od: denice - 06.12. 2013
Tohle je naprostá bomba! Dopisová forma, ďábelsky lstivá Minerva, která je neustále krok před Severusem, Snape ve své nejjízlivější formě a Hermiona profesorka v Kruvalu! A nádavkem věštec Jerry a stěžující si ředitel Boukalev. A ještě jsem se dovzdělala, když jsem si vygooglila, že feedback je zpětná vazba. Tohle je fakt hodně dobrý! A ještě pět dílů, hurá! A co kdyby kdyby autorka psala pokračování... Díky. Mám kód 007
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Jo, ředitele Boukaleva, jak si Minervě stěžuje, bych chtěla vidět - hlavně její obličej, když ji oslovoval "zlatíčko" :D Byla by sranda, kdyby Boukaleva poslala na Severuse, ať ho taky obejme :D

Re: Letní škola 1/6 Od: sigurd - 06.12. 2013
 Vďaka.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Není zač :)

Re: Letní škola 1/6 Od: TaraFaith - 06.12. 2013
Tak Severus se tak těšil na letní prázdniny a Minerwa mu udělá takovou podpásovku. Tomu se porstě říká podraz! Jsem hodně zvědavá, co myslel Severus dohodou, kterou spolu za Hermionina učednictví uzavřeli. A taky mě hodně zaujal Hermionin dopis Harrymu. Tam se tehdy něco stalo, určitě. Moc se těším na pokračování. Díky za překlad.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Harry ještě "zazáří"... díky za komentář.1

Re: Letní škola 1/6 Od: Gift - 06.12. 2013
:-)Jak ja miluji podobne povidky! Nejen ze to ma mou oblibenou "dopisovou" formu, ale nejen Minerva, ale i Snape jsou takovi, jake je zname a milujeme- nevyzpytatelni a nemozni. Moc krasne se to cetlo. Dekuji za preklad.
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Jo jo, dopisové formy bývají vtipné, výstižné a nebývá v nich žádná nudná omáčka! Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: tiberia - 06.12. 2013
Dokonalé! Sarkastický Severus - i když byl povinně zdvořilý, tak dokázal, aby z toho odkapával jed - a Minerva, která je pro něj naprosto vyrovnaným protivníkem. Každý dopis jsem si užila a těším se na zítřek... Krásný překlad, díky!
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
A já děkuji za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Patolozka - 06.12. 2013
Áááááá, dost dobrý:-) Tak tohle nemělo bychu. Nejvíc mě pobavilo, jak Severus řekl Hermioně, že bude ve sklepení a že tam jistě najde cestu, když vzápětí přišla pozvánka od Minervy na večeři. Prostě super:-) Díky moc!
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Takový správně naladěný humor... myslím, že Severus tě ještě pobaví. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Folwarczna - 06.12. 2013
Taky se těším, zvedlo mi to náladu:-)
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
To jsem ráda, že ti to zvedlo náladu. Mě to zvedne náladu pokaždé, když to čtu :)

Re: Letní škola 1/6 Od: Lupina - 06.12. 2013
Och, tak toto bylo naprosto úchvatné! Boží!!! :-D Styl takovýchto povídek mi naprosto vyhovuje. Každý dopis byl vtipný, nemůžu vypisovat největší špeky, bylo by to na dlouho. Miluji Severusův humor. A přiznám se, že tady je mi ho i líto, chudáka zotročeného :-D Rozhodně toto bude archivní povídka. Už se nemůžu dočkat pokračování. Moc, moc děkuji za skvělý překlad :-)
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Jsem ráda, že se ti kapitola líbila. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: Reni38 - 06.12. 2013
tak na tohle ae opravdz těším.Už první kapitola mě pobavila
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Já se bavila při každé kapitole, i když jsem ji četla už potřetí... a teď se bavím taky. Díky za komentář.

Re: Letní škola 1/6 Od: arabeska - 06.12. 2013
Chudák! To byla od Minervy podpásovka! :D Jsem zvědavá, jak se za těch šest dílů vyvrbí :))
Re: Letní škola 1/6 Od: larkinh - 07.12. 2013
Asi byla, ale Severus potřebuje vylepšit svoje společenské návyky, takže dobře mu tak! Díky za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku