Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Vánoce po bradavicku

Advent 2013 Snamione
Vložené: marci - 01.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
Lupina nám napísal:



1. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vánoce po bradavicku 

Christmas the Hogwarts Way 

Autor: snowtigress-27 

Překlad: Lupina 

Beta: marci 

Povolení k překladu: Ano 

Originál: http://www.fanfiction.net/s/5604536/1/Christmas-the-Hogwarts-Way

 

Prohlášení autorky: Nic mi nepatří.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je snowtigress-27. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Romance

Postavy: Hermiona G. & Severus S.

Rating: 9+

Kapitol: 1

Slov: 1 600

 

Shrnutí: Na své noční obhlídce Hermiona vrazí do jistého kohosi rovnou pod jmelím. Políbí se ty dva naprosté protiklady, aby kouzlu unikli? Psáno v šestnácti drabbles přesně po 100 slovech.

Poznámka překladatelky: Miluji drabbles. Čas adventu je skvělá příležitost si je užít. Severus je tady v romantické poloze, žádný drsoň, ale to k Vánocům patří. Takže: nechť se vám všechna drabblátka přesně o stu slovech líbí.

XXX

Hermiona se toulala chodbami a za pochodu si mnula ruce ve snaze nenechat si je umrznout. Hlídkování na chodbách potemnělého hradu uprostřed zimy bylo jistým způsobem zhoubou učitelského postu v Bradavicích. Zvlášť když k tomu přidáte nutnost procházet také podzemím. Tiše zanadávala na Severuse, který si na tento den vzal volno.

Právě zdolávala nekonečné schodiště vedoucí do vstupní haly, když do ní narazilo jakési tělo.

„Profesore Snape!“ vykřikla překvapeně Hermiona a honem, honem ucouvla. Ustoupila jen pár kroků a vtom ji neviditelná síla donutila zastavit.

Děsivý pocit jí sevřel žaludek, a když vzhlédla, její předtucha se ukázala být správnou.

Jmelí!

XXX

„Tak co, políbíte mě?“ zeptala se jej Hermiona, zatímco zvědavě naklonila hlavu.

Severus ještě jednou pohlédl na jmelí nad jejich hlavami, načež stočil zrak zase na ni. Suše odvětil: „O tom velmi pochybuji.“

„Vy tady budete opravdu stát celou noc?“ pozvedla jedno obočí a mrkla na hodinky; bylo teprve deset.

Severus se zamračil a zkřížil ruce na prsou. „Zbývají už jen pouhé dvě hodiny. To, myslím, přežiji. Záleží ale na tom, zda mne nezabije vaše nesnesitelná přítomnost.“ Ušklíbl se nad jejím rozhořčeným obličejem.

„V tom případě si udělejte pohodlí,“ oznámila mu Hermiona chladně, „protože dnes večer rozhodně nebudu nikoho zabíjet.“

XXX

Byla to Hermiona, kdo se první posadil. Zcela evidentně se už nemohla udržet na nohou. Ani ne za dvě vteřiny se k ní na podlaze připojil Severus.

„Už jsem si začínala myslet, že jste neporazitelný,“ dobírala si ho.

„Však také jsem.“

„Pak nás vytáhněte z této šlamastyky,“ vyzvala jej.

„Dostanu nás z ní svojí obrovskou trpělivostí a absolvováním mučivé konverzace s vámi,“ hlubokým tónem pronesl Severus, přičemž mu zacukalo koutky rtů.

„Moc ráda si s vámi popovídám,“ odvětila hlasem, který naznačoval opak. „Proč mě ale prostě nepolíbíte, abychom vypadli z tohoto mrazivého místa?“

„Otázka zní jinak: proč to neuděláte vy?“

XXX

„Ha, ha,“ s úšklebkem zareagovala Hermiona, „to je fakticky ohromná legrace.“

„To jsem vám tak odporný?“ zeptal se najednou zcela vážně Severus.

Obličej jí vystřízlivěl a zavrtěla hlavou. „Jen jsem vám řekla, abyste mě políbil. To naprosto zjevně dokazuje, že mi ta představa není tak úplně proti srsti.“ Najednou zrudla a nemohla si pomoci, aby nepřemýšlela, zda se za jejími slovy neskrývá víc.

Pokračujíc v hovoru, odpověděla mu na následující otázku, kterou ještě ani nevyslovil. „Od mala mě učili, že první krok je na muži. Možná jsem tak trochu staromódní, ale já už se prostě nezměním.“

„Ani bych to nechtěl.“

XXX

Usadilo se mezi nimi ticho a klid, které však prolomilo pípání Hermioniných hodinek. Oznamovaly, že odbila jedenáctá hodina v noci.

Hermionou lomcovala třesavka procházející celým jejím tělem. Nemohla to zastavit, chlad se jí zahryzával do kůže a mrzla jí každá kapka krve.

„Zřejmě když začarovávali tyto pitomosti, nezvážili možnost, že by pod nimi někdo uvízl na delší dobu a mohl by zemřít na podchlazení,“ stěžovala si.

„Nemyslím, že by někoho napadla tato eventualita. Kdo by tu dobrovolně čekal na samovolný konec kouzla?“ odvětil Severus.

„Hádám, že nepočítali s námi,“ zatrylkovala veselým smíchem a její úsměv jí získal Severusův pobavený úšklebek.

XXX

Když se znovu zachvěla zimou, Severus dal povzdechem najevo svoji kapitulaci. Rozepnul si plášť a zamračeně vztáhl ruku, aby jí ho podal.

„Tady máte,“ zabručel, „teď už můžete zastavit to své žalostné chvění.“

„Ach ne, to si od vás nemohu vzít,“ protestovala Hermiona a odtlačovala jeho ruku s pláštěm zpět k němu. „Bez něj se nachladíte.“

Popadl ji za zápěstí, aby ji zastavil, a přehodil jí oděv přes ramena.

„Zapomínáte,“ pronesl, „že žiji v podzemí a jsem na chlad zvyklý. Potřebujete plášť víc než já, Hermiono.“

Usmála se poměrně plachým úsměvem a krátce sevřela jeho ruce ve svých.

„Děkuji vám.“

XXX

Severus sám sebe pokáral za to, jak se mu ten zvonivý smích líbí. Právě končil s vyprávěním příběhu o svém prvním roce na postu učitele v Bradavicích, a vyvolalo to v ní téměř hysterický záchvat.

„Řekněte něco dalšího,“ prosila, když si otřela slzy smíchu.

Vyděsilo ho, že se o něm chce Hermiona dozvědět víc. Neotevíral se mnoha lidem. Naprosto jistě věděl, že během uplynulých téměř dvou hodin se o něm dozvěděla víc, než prakticky všichni okolo. A on? Teď už chápal, že je v ní víc než jen to, že vše ví. Nebo jinak, byl o tom naprosto jistě přesvědčený.

XXX

„A když nastrojená Popelka scházela ze schodů, všichni se otáčeli, aby si ji prohlédli,“ povídala Hermiona okouzlujícím hlasem. Už nějakou dobu si vyprávěli příběhy a právě byla na řadě ona s mudlovskými pohádkami.

„Proč by na ni měli všichni zírat?“ ušklíbl se Severus. „Nemůže být tak krásná.“

„Chcete si vyslechnout celý ten příběh, nebo ne?“ zeptala se a zaškaredila se na něj ve snaze ho umlčet.

Na oplátku se na ni také zamračil, ale pokračoval: „Myslím, že tohle je na mudlech směšné. Mají všechny ty hloupě falešné představy.“

„Ty příběhy jsou inspirovány kouzelníky!“

Se zakaboněním jí Severus pokynul, aby pokračovala.

XXX

„A když se k ní princ naklonil, hodiny odbíjely půlnoc,“ řekla Hermiona tiše, téměř bez dechu.

Poté, právě na zavolanou, odkudsi zazněly údery zvonu, dávajíce celému hradu na vědomí počátek nového dne. Očima těkala po těch jeho, překvapená a potěšená, že okamžitě nevyskočil.

„A co se stalo potom?“ tázal se Severus s pohledem zachyceným v jejím.

„Políbil ji přímo na ústa,“ zašeptala.

Se zachvěním se Hermionina víčka zavřela a Severusovy rty si našly její v něžném, ale pevném polibku. Cítila, jak jí vzal tvář do dlaní, a nevědomky se k tomu vítanému doteku naklonila. Och, bohužel, trvalo to jen vteřiny.

XXX

„Proč ses k tomu nerozhodl, dokud na tom záleželo?“ zeptala se poté, co se Severus odtáhl.

Na chvíli se odmlčel, pečlivě zvažuje svoji odpověď.

Nakonec promluvil: „Naopak, tím, že jsem počkal, dokud kouzlo nepomine, jsem dokázal, jak moc na tom záleží.“

Hermiona viditelně zaváhala, když se do ní ta slova vpíjela. „Jsi si vědom toho, co tím naznačuješ? Že jsi mě chtěl políbit a pravděpodobně sis to musel předem alespoň trochu rozvážit?“

„Jsem si plně vědom toho, co by moje slova mohla znamenat,“ klidně odpověděl s výrazem podobným kamenné masce.

Její tvář však roztála a vřele se na něj usmála.

XXX

„Polib mě znovu,“ pronesla Hermiona něžným, ale zároveň prosebným hlasem.

Severus ji pohladil hřbetem prstů a zamířil dolů po tváři, až k bradě, aby ji za ni nakonec uchopil. Jemně jí pozvedl obličej a ještě jednou přiblížil svá ústa k jejím.

Hermioniny rty byly měkké a plné, chutnaly lahodně po pomerančích a hřebíčku. Držel ji pevně, strachoval se, že v okamžiku, kdy s polibkem skončí, jej navždy opustí. Byl to jeden z těch překrásných snů a on cítil, že se každou minutou probudí.
Z ničeho nic k nim z dáli dolehl zvuk zběsile pádících kroků. Minerva se vydala je hledat.

XXX

„Co teď uděláme?“ zašeptala, zatímco spočívala v objetí jeho silného těla.

„Mám za to, že bychom jí měli sdělit pravdu,“ odvětil jí Severus do vlasů.

„Pravdu?“ Hermiona shledávala těžce uvěřitelným, že by se někdy přiznal k líbání děvčete pod jmelím, natožpak jí, Hermiony Grangerové.

Zasmál se, až mu to v hrudi zavibrovalo.

„Ano, samozřejmě že pravdu,“ odvětil Severus. „Jak jsme uvízli pod jmelím a oba tvrdohlavě čekali na půlnoc.“

„Ach,“ vydechla Hermiona a spiklenecky se usmála.

Stáhl ruce, aby mu už neležela v náručí, a ještě naposledy ji políbil.

„Já budu mluvit, a ty si pak můžeš naštvaně přisadit svoje."

XXX

Druhý den proběhl klidně a bez jakýchkoliv ceremonií. Hermiona se Severusem se velmi dobře vžili do svých rolí Nemesis. Pokud před nimi některý člen sboru zmínil jmelí, Severus jej rychle umlčel svým proslulým pohledem a Hermiona si jen znechuceně odfrkla: „Ale, no tak.“

Jakmile však na Bradavice padla noc, Severus se ocitl opět v temné hale. Opřel se o zeď a zadumaně pozoroval vznášející se snítku jmelí. Ze snění ho vytrhly nejprve tlumené kroky přibližujících se nohou, následované zavlněním šatů a nadílkou vlasů,  a on znenadání zjistil, že má plnou náruč.

„Hermiono,“ zašeptal Severus, „doufal jsem, že tě tady najdu.“

XXX

Dny kvapem směřující k Vánocům vídaly Hermionu a Severuse ve vstupní hale, jak si za nocí kradou vášnivé polibky. Avšak nastal Štědrý večer, okamžik, kdy skončí účinky začarovaného jmelí.

„Už v tom nebudeme moct pokračovat,“ zamumlala. „Co se stane, až se všechno jmelí ztratí? Jsem už z toho skrývání unavená.“

„Já vím,“ řekl konejšivě, zatímco ji hladil po vlasech.

„Co budeme dělat?“ zeptala se smutně Hermiona.

„Na něco přijdu,“ slíbil Severus. „Pro teď si prostě jen užívejme temnotu a čas, který nám byl dán. Koneckonců, to je všechno, oč může někdo žádat."

Její smutný úsměv nebyl uklidňující, ale stačilo to.

XXX

Najednou tu byl Silvestr a oni ještě stále museli vyřešit onen problém. Pokračovali se svými nočními milostnými dostaveníčky ve vstupní hale, ale jak dny pomalu plynuly, bylo čím dál těžší jejich tajemství skrývat.

Severus se stébel chytal, v zoufalé snaze přijít na nějaké řešení. Jeho jediný nápad prostě bude muset fungovat. A bude jej muset provést během této noci.

Učitelský sbor pořádal oslavu příchodu Nového roku, a ta byla v plném proudu, s muzikou a alkoholem všude kolem. Hermiona a Severus udržovali svoji dřívější bezpečnou vzdálenost a občas si vyměnili skrytý toužebný pohled. Jak čas pomalu pokročil, začalo odpočítávání půlnoci.

XXX

Hermiona si byla vědoma, že Severus pomalu, rozvážně vstal a chystal se vykročit, když začal učitelský sbor hlasitě vyvolávat: „10… 9… 8…“

Znovu se na ni díval s tím mocným plamenem v očích, kterému ještě stále bude muset pořádně porozumět.

„7… 6… 5…“ Kráčel k ní místností dlouhými rozhodnými kroky.

Při zvuku: „4… 3… 2…“ už stál Severus po jejím boku a prsty jí pročísával vlasy.

„1!“ Vypukl ohlušující jásot, a vtom se nad ní naklonil a políbil ji, dlouze a tvrdě.

Hluk utichl a všichni ostatní na ně zůstali zírat. Jen se jednoduše radostně usmál.

„Šťastný Nový rok, lásko.“
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Vánoce po bradavicku Od: martian - 18.12. 2022
Příjemné, milé. Děkuji.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vánoce po bradavicku Od: Nade - 27.12. 2013
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Ale to je celý Severus a má to svoje kouzlo.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 30.12. 2013
:-D Tak nějak. Složitě, ale efektně :-) Díky za komentář :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Julie - 26.12. 2013
Příjemné, milé, vtipné. Díky.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 30.12. 2013
Já děkuji za komentář:-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Ganlum - 14.12. 2013
Tak toto je zrovna jeden z názorných příkladů, proč je lepší se tu nevyskytovat... Sedím s připitomnělým úsměvem a četla bych dál a dál, domácnost by zarostla mechem a kapradím, děti by zatím vystudovaly vysokou a maminka by dál seděla u povídek a četla a četla... Hezké, příjemné odpoutání od všední neromatické reality Sestro moje milá, nepokoušej mě
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 15.12. 2013
Já čekala, jestli se chytneš :-D Nu, jak myslíš, že to u nás vypadá? Ha? Já furt sedím, překládám, děti málem žadoní o večeři... Tak to ne, ale binec tu mám, to je pravda :-)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Ganlum - 25.12. 2018
Po pěti letech mám zase ten pitomý úsměv... já si snad udělám výběr sladkých povídek a nechám si to vytisknout :-D

Re: Vánoce po bradavicku Od: JT - 07.12. 2013
Hezké, sladké, vánoční - prostě přesně tak, jak to má být.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 08.12. 2013
Jsem ráda, že se líbilo. Děkuji za komentář :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: zuzule - 04.12. 2013
Ách.. tak to bylo hezký. Udělal moc dobře, že počkal a nakonec tomu dal i tu třešničku.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 04.12. 2013
Romantikou jsem prostě musela začít :-) Dík za komentík :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Patolozka - 03.12. 2013
oooo, líbání pod jmelím tady prostě muselo zaznít;-) A líbání Severuse, no mňamy:-) Díky!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 03.12. 2013
Severus, jmelí a drabbles. Tomu jsem nemohla odolat. A bude ještě jedno jmelí Díky,Patoložko

Re: Vánoce po bradavicku Od: azuzike - 03.12. 2013
Krasne, romanticke, vianocne....tak to ma byt Dakujem za preklad
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 03.12. 2013
Těší mě, že se líbilo :-) Děkuji za komentář, azizike :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Eggy - 02.12. 2013
krasne sladke :) dakujem za preklad... pobavilo a avyvolalo usmev na tvari... a o tom je advent nie? daaaaakujem
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 03.12. 2013
O adventu sladké prostě musí být :-) Já děkuji, Eggy :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: teriisek - 02.12. 2013
Krásné, úplně jsem si tu u toho tála:D Díky za překlad a moc hezký začátek adventu!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 03.12. 2013
TO jsem ráda, že se líbílo :-) Děkuji za komentář, teriisku :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: wixie - 02.12. 2013
Která by vypočítavému Severusovi odolala, že :-D (a že za tím nebyla vypočítavost mi nikdo nevymluví) A ten konec byl parádní. Já tyhle bonbónky miluju a je jen dobře,  že to dávkujete po jednom, "snědla" bych jich celý sáček :-D Děkuji za překlad!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 03.12. 2013
Takhle po jednom si to taky víc vychutnáme, co? :-) Díky za komentář, wixie :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Iveta - 02.12. 2013
Zhruba od poloviny povídky jsem se těšila na Silvestra :-D Úplně vidím, jak se oba při vyslovení zakázané rostliny na j- šklíbí. Skvělý začátek adventního kalendáře!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 02.12. 2013
Děkuji moc za komentář:-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Zuzana - 02.12. 2013
Bože to bolo krásne a také sviatočne čarovné:)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 02.12. 2013
Moc mě těší, že se líbilo :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Chavelierka - 01.12. 2013
Boží, právě jsem padla nosem do klávesnice i mě Severus naprosto dostal :-DTo je skvělá povídka a ještě lepší překlad.Jedna z věcí, které na Vánočních svátcích mám ráda, je atmosféra, co lidi posedne. Dárečkýýýýý :-DDěkuji za Vánoční pohlazení
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 02.12. 2013
Já taky děkuji za vánoční pohlazení :-) Právě jsem si - tímto komentářem - rozbalila další dáreček :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Lachim - 01.12. 2013
To nejednodušší řešení bývá nakonec nejlepší. Krása.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Ano, žádné komplikované plány. A šokovaní kolegové jsou jen bonusem navíc :-) Díky za komentík :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Michelle - 01.12. 2013
oh můj bože, něco naprosto nevyslovitelně dokonalého! opravdu nemám slov, na konci jsem se culila jak blázen:D drabbles miluju a nic mi nemohlo den vylepšit líp:)  
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
A teď se culím i já :-) Překlad splnil svůj účel - potěšil - a to mě těší :-) Díky za komentář, Michelle :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Radka - 01.12. 2013
jedním slovem nádhera    
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jsem moc ráda, že se líbilo :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: solace - 01.12. 2013
Typický Severus, urobí to, až on bude chcieť, a neodradí ho ani hrozba smrti z podchladenia:-) Aj ten koniec mal skvele premyslený: terapia šokom! Aspoň sa to všetci dozvedeli naraz a nebolo potrebné nikomu nič vysvetľovať:-) Ďakujem za peknú úvodnú adventnú romantiku, Lupino.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Vánoční romantika s trochou vtipu a navíc formou drabbles, nemohla jsem odolat :-) Díky za komentář, solace :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: michelle13 - 01.12. 2013
Ženy ja sa pri Vás asi do konca decembra rozplyniem blahom. A ešte ak bude viac takýchto krásny drabble, tak to bude už stopercentné. :) 
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Taky máš ráda drablátka? Tak vyhlížej jedna v Mixu. Bohužel si už nepamatuji datum, tak to bude i pro mne překvapení :-) A myslím, že rozplyneš, a budeme určitě dvě :-) Díky za komentář, michelle13 :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: JSark - 01.12. 2013
Jé, Severus-romantik. :) Díky, bolo to roztomilé. Obdivujem, že sa dokážeš zmestiť do tých 100 slov. :)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Při překladech z angličtiny je spíš problém to natáhnout na těch 100 slov :-) Říkala jsem si, že o Adventu si mohu dovolit předložit Severuse jako romantika :-) Díky za komentář, JSark :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Eily - 01.12. 2013
Ehehehehehehe. Křením se tu jak pitomeček. Bylo to rozkošné. Díky, holky :D
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
:-) To je dobře, povídka měla zlepšit náladu :-) Díky za komentář, Eily :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Delta - 01.12. 2013
Blé, ten konec je tak sladkej, až je mi z toho špatně :D Ale jinak se mi velice líbí začátek, pak to začalo být mimořádně OOC. Ne že bych proti tomu něco měla, ale v ta krátkém příběhu je to hrozně výrazná změna v chování. Díky za překlad :)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
O Adventu může být i Severus OOC. Ber to jako pohádku :-) Díky za komentář, Delto:-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Shadow - 01.12. 2013
Bože! Ze začátku mi to přišlo takové jednoduché, jakoby nás autorka mechala nastoupit do rozjetého vlaku, ale pak mi to přišlo tak strašně roztomilé ! Já vím, Severus a roztomilý?! Slyšet to, nejspíš by mě použil jako živou přísadu do lektvarů, ale konec byl naprosto úžasný. Jsem docela zvědavá co z něčeho tak rychlého a nevinného vznikne Děkuju a přeju krásný první adventní neděli!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jasně že roztomilé :-) Jindy bych si nedovolila něco takového předložit, ale do adventu to prostě patří :-) Mají být povídky příjemné, veselé a vůbec dobrou náladu navozující. Takže i Severus může být pro jednou roztomilý :-D Nápodobně i já Tobě přeji krásnou první adventní neděli a děkuji za komentář, Shadow :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: leporelo - 01.12. 2013
Juuuuuuuj to bolo mile...nezne...rozkosne...romanticke...sladke...rozpravkove...vesele...nadejne...mnamozne... Toto je vlastne moj prvyadvent na tejto stranke, ktory zazivam v realnom case a velmi sa tesim na odokrytie kazdeho noveho cisielka...a najvacsim bonusom je, ze sa z toho nepribera ;-) Dakujem Lupino a Marci
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jé, máš vlastně pravdu. Toto jsou bonbónky, po kterých se nepřibírá :-) Já advent zažila už loni, a proto jsem se letos těšila snad už od září :-) Díky za komentář, leporelo :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Jimmi - 01.12. 2013
To sú tie drablíky, o ktorých si písala? Nečakala som, že pôjdu na úvod. Bol by to krásny záver roka. Ale páčil sa mi Severus, keby ju pobozkal skôr, do konca života by ho podozrievala, že to bolo len kvôli imelu. Neprekvapilo by ma, keby ho tam nastrčil sám. Ďakujem, ku kvalite prekladu sa hádam nemusím vyjadrovať. Už som to niekde písala, čeština mi síce nerobí problémy, ale niekedy je v takom štýle (pričom preklad je úplne famózny), že neudržím pozornosť, tá tvoja mi dokonale sedí. Ďakujem moc
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Ještě budou jedny drablíky v mixu. Vidíš, ono by to opravdu tou Silvestrovskou scénou mohlo advent uzavírat :-) Tak jsme alespoň začaly romantikou. Moc mě těší, že Ti sedí má čeština. Možná je to tím, že k sobě vlastně nemáme tak daleko :-) (Ovšem Marci mi moje valašské výrazivo odmítá! :-D ) Já děkuji nejen za komentář, ale za vše, co pro nás děláš :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: scully - 01.12. 2013
Krásná romantika hned na začátku! Severus je prostě svůj,proč dělat něco jako všichni,když má svůj lepší způsob provedení. A šok pro všechny učitele na konci. Moc díky za překlad a skvělý začátek adventu
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
To jsem ráda, že se líbilo :-) Nemohla jsem jinak, než zvolit na začátek tuto povídku. Díky za komentář, scully :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: MagicLady - 01.12. 2013
Pěkný, moc pěkný, celou dobu jsem se usmívala :) Ten konec nemá chybu, jak je vidět, Severus si ví vždycky rady :D Díky za překlad ;)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Za ty úsměvy jsem ráda. Já se usmívám teď :-) Díky za komentář, MagicLady :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: TaraFaith - 01.12. 2013
To byla nádhera. Nemůžu uvěřit, že už to vážně začíná. Moc díky za překlad. Ps: Mě pořád nad drabbles zůstává rozum stát! Jak je možné, že se v tak málo slovech, dokáže vyjádřit tolik věcí a pocitů? Prostě nádhera!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jo, už je to tady! :-) Přesně pro toto drabbles miluju. Ve stu slovech krátký příběh, kde je vše. Díky za komentář, Taro Faith :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Sebelka - 01.12. 2013
Děkuji za krásmou povídku. Moooc su mi líbila
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jsem ráda, že se líbilo. Díky za komentář, Sebelko :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: marci - 01.12. 2013
Jé, paráda!! jak jsem to četla a vkládala v červnu, úúúplně jsem na tuhle konkrétní povídku zapomněla Krásný začátek Adventu Tak si ho užij
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Vždyť já taky. Ale líbilo se mi to. Taková vánoční pohádka Myslím, že letošní Advent si užijeme všechny Díky za vše, Marci

Re: Vánoce po bradavicku Od: Campana - 01.12. 2013
ááá, první adventní povídka, co jsem dnes přečetla a hned taková romantika, krása A protože dnes slavím narozky, tak si ji s dovolením (trochu přidrzle, já vím) budu považovat za nádherný narozeninový dárek. Moc děkuju za překlad, bylo to příjemné naladění po ránu
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jé, všechno nejlepší k narozeninám! Určitě ji považuj za narozeninový dárek Díky za komentář, Campano

Re: Vánoce po bradavicku Od: Koki - 01.12. 2013
Krásný začátek adventu.Něco mi říkalo, že Severus počká až odbije půlnoc.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Tohle si Severus prostě nemohl nechat ujít :-) Myslím, že po tomto jej musel mčekat poměrně zábavný rok :-) Díky za komentář, Koki :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: nadin - 01.12. 2013
Áno! Úplne správna dávka vianočnej sladkosti. Oceňujem Severusovu silvestrovskú šokovú terapiu a ďakujem za preklad :D
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Ano, k Vánocům sladké prostě patří :-) Díky za komentář, nadin :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: elbi - 01.12. 2013
Nevím co říct... je to tak... tak... uvěřitelné. Pomalými krůčky, ale nakonec mají, co oba chtějí. Díky
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Jako v pohádce se šťastným koncem. Díky za komentář, elbi :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: doda357 - 01.12. 2013
Och, to bola nádhera. Milujem romantiku ♥ A milujem advent na týchto stránkach     Romantika + advent = ideálna kombinácia ♥ ♥ ♥ Tie drabbles boli fakt skvelé. Obdivujem ľudí, ktorí dokážu niečo napísať, resp. preložiť na určitý počet slov  Ja to teda neviem  Ďakujem veľmi pekne 
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
To jsem ráda, že se líbilo. Miluju drabblátka a tahle jsem si prostě nemohla nechat ujít. Děkuji za komentář, dodo :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Gift - 01.12. 2013
Ach! Ano, bylo to sladke. Ano, Severus byl romantik, ale... sakra, koho to zajima, kdyz jsou ty Vanoce!! Navic jak napsala arkama, myslenku to melo. A moc hezkou. Pripomnelo mi to film, na ktery jsem se vcera divala. Hlavni hrdinka se rozesla s hrdinou proto, ze vedela, ze je vazne nemocna a zivot s ni v budoucich letech bude peklo. Pri hlavni dojakove scene mu tvrdi "to po tobe nemuzu zadat" a on ji na to proste odpovi "to jsi taky neudelala" (I can´t ask you for this... you didn´t). Jednoduche, dojemne a hlavne- ma to neco do sebe. Moc hezke prvni okenko, diky, Lupino!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
No právě! O Vánocích si můžeme dopřát i romantického Severuse Přijímám každé adventní okénko jako takovou pohádku. Děti koukají na pohádky v televizi a já si je čtu na kiži Když už budou ty Vánoce. Děkuji, Gift

Re: Vánoce po bradavicku Od: martina11 - 01.12. 2013
Nádhera, hned je člověku líp na duši a jestli to bude takhle pokračovat (mám takové tušení, že jo) tak budu mít do Vánoc pusu opravdu od ucha k uchu. Dokonalý Severus, já ho prostě miluju a klidně bych si to sezení na studené zemi s Hermionou vyměnila. Máš můj velký dík za překlad.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Severus vždy, všude a v jakémkoliv balení. :-) Myslím, že o adventu si ho užijeme hoodně moc :-) Já děkuji za komentář, martino :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: tiberia - 01.12. 2013
Moc pěkný úvod do adventu, rovnýma nohama do vánoční atmosféry... bylo to krásné a to vyprávění pohádek a osobních zážitků mi připadalo ještě mnohem osobnější a důvěrnější, než ten samotný polibek....
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Vlastně ano, to vyprávění je sblížilo víc, než polibek.:-) Děkuji moc za komentář, tiberio

Re: Vánoce po bradavicku Od: arabeska - 01.12. 2013
Neskutečně tvrdohlaví! Oba dva! Ale Popelka si vybrala správné načasování... hihihi Škoda, že tam nebylo rozepsané setkání s Minervou, to muselo být ohromně vtipné Úplně živě jsem viděla, jak předstírají znechucenost, když někdo řekl něco o jmelí Nádherný začátek adventu!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
"Jmelí? Ale no tak..." Jo, museli se tvářit úžasně. Děkuji za komentář, arabesko

Re: Vánoce po bradavicku Od: Snapea - 01.12. 2013
Pěkné! ;-) Sic mám ústa plná cukr krystalu... :-P :-D Popelka, tak tou bych být nemohla... Princ by zřejmě upadl do mdlob, kdyby místo něžného střevíčku, našel něžnou pohorku č. 43... Kdo si počká, ten se dočká a Severus je v čekání mistr! :-) A jak na nový rok... Takže profesorský sbor, bude mít celý rok otevřené ústa a Hermiona se Severusem zaměstnaná ústa a to nejenom zpracováním potravy a produkováním slov! :-D :-D Díky za překlad, holky! ;-)
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Něžná pohorka č.43 mě dostala No jo, pro Tebe určitě přeslazené, ale kurňa, když je ten advent Prostě jsem neodolala. Já díky za komentář, Snapeo Jedno z mých okýnek před Štědrým dnem Ti určitě sedne do nátury

Re: Vánoce po bradavicku Od: denice - 01.12. 2013
Mazaný Severus, hned jsem si říkala, že tvrdohlavě Hermionu nepolíbí jen proto, aby mohl v její přítomnosti prožít ty dvě hodiny. Jeho vysvětlení Minervě bylo hodné jeho vynalézavosti, moc pěkně se mu dařilo vodit všechny za nos, aby jim pak na Nový rok připravil nezapomenutelné překvapení. Advent jsi důstojně zahájila, díky!
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Trošku romantický Severus, ale říkala jsem si, že na začátek Adventu to vůbec nevadí Nakonec je všechny převezl. Díky, denice Už je to tady!!! Advent!!!:-D

Re: Vánoce po bradavicku Od: MIRA - 01.12. 2013
Krásny príbeh. Lupina, obdivujem ťa, preložiť niečo takéto a vždy je to presne 100 slov. Klobúk dole.
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Hrátky s drabblátky jsou moje oblíbené :-) A říkala jsem si, že začít romantikou nemusí být špatné :-) Díky za komentík, Miro :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: Aiden - 01.12. 2013
Parádní příběh na úvod. Hned má člověk úsměv na tváři Díky za překlad
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Tak to jsem ráda :-) Díky za komentík, Aiden :-)

Re: Vánoce po bradavicku Od: arkama - 01.12. 2013
Hlboká myšlienka tam padla Pobozkám ťa preto, lebo chcem, nie preto, lebo musím... ) A ten koniec vymyslel dobre. Načo nejaké oznamovanie, keď môže prísť šoková terapia, pred celou zborovňou, že Teším sa ako malé decko, že už to začaloo! Dík za preklad kočky
Re: Vánoce po bradavicku Od: Lupina - 01.12. 2013
Prostě jsem musela začít drabblátky :-) Už je to tady!!!! :-) Dík za komentář, arkamo :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku