Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Epilóg

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 06.01. 2009 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Her Decision : Majikat

A je tu epilóg.  Na jednej strane výdych, že sa mi tú poviedku podarilo dokončiť, na druhej smútok, že je koniec.

Chcem sa poďakovať Leene, za to, že túto poviedku objavila, preložila tak nádherne svoje kapitoly a že súhlasila so spoločným prekladom. Ďakujem Roselin, že ma upozornila na Leenin preklad a dokopala ma k tomu, že som sa ju rozhodla prekladať. A ďakujem všetkým, ktorí si túto poviedku prečítali až do konca, zvlášť tým, čo ma podporovali svojimi komentármi.

A mám ku vám všetkým veľkú prosbu.  Prosím, ak čítate túto poviedku, dajte o sebe vedieť aspoň pri poslednej kapitole. Naozaj by som chcela vedieť, koľko ľudí ju prečítalo (stačí krátko). Ak chcete, vyjadrite svoj názor. Niečo také, čo by ste o tejto poviedke napísali niekomu, kto zvažuje, či si ju prečíta. Vaše názory by som potom dala do profilu poviedky, aby sa vedeli ostatní rozhodnúť.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilóg

Draco sa posadil, jeho telo vďačne kleslo na pohovku, uvoľnený a s pocitom neuveriteľného pokoja vo svete i v ňom samotnom. A tak ako sa mu často chcelo robiť v týchto dňoch, vyhrnul si rukáv svojej košele, prešiel prstami po mieste, kde nie tak dávno pálilo temné znamenie. Po Zabiniho smrti rýchlo vybledlo, stratilo sa akoby tam vôbec nikdy nebolo. Dokázal presvedčiť Harryho a Rád, aby prepustili Pansy. Prešla dlhým a náročný súdnym procesom skôr než súhlasili, že nie je hrozbou. S úsmevom vďačnosti ku Dracovi Pansy odišla a Draco vedel, že šla pohľadať svoju dcéru. Blaisova smrť dala slobodu aj jej.

Šesť mesiacov od Hermioninho únosu preletelo obrovskou rýchlosťou. Rýchlo sa zotavila z jej telesných nemocí, ale kvôli Blaisovi trpela ťažkým záchvatom depresie. Noci ju buď nachádzali schúlenú v Dracovom náručí, vzlykajúce telo sužované vinou alebo len jednoducho sedela a civela do steny, tvár bledá a oči prázdne. Bez ohľadu na to ako ju ubezpečoval, že urobila len to, čo urobiť musela, Hermionu stále traumatizovali jej činy. Draco dokonca šiel za Harrym, zúfalý a ochotný urobiť takmer čokoľvek, aby jej pomohol, ale Harry mu povedal, že jediné, čo môže urobiť, je nechať ju jej zármutku, nechať ju vyrovnať sa s tým v jej vlastnom čase. Draco mal podozrenie, že časť Hermioninho smútku pramenila z Rona. Po bitke Weasley zdrhol s Lavender do Francúzska či kam. Preložili ju kvôli práci a on sa rozhodol ísť s ňou. Draco predpokladal, že Hermione ten veľký blb chýba.

Stále nedokázali nájsť dom, s ktorým by súhlasili obaja. Draco, napriek tomu, čo povedal Harrymu a Ronovi, chcel niečo veľké a ohromné a Hermiona chcela malé a útulné. Nazvala ho snobom, keď ohrnul nos na šiestimi domami, ktoré sa páčili jej, ale on pokrčil plecami a povedal, že napokon je predsa Malfoy, poznámka, ktorou si vyslúžil pohŕdavý povzdych a potrasenie jej hnedými vlasmi. Skončili pri kompromise, stretli sa niekde uprostred po niekoľkých týždňoch dohodovania sa medzi sebou a realitnými agentmi. Zdalo sa, že všetci chcú predať Dracovi dom, bez ohľadu na to, kde bol alebo ako bol úbohý. Draco a Hermiona strávili bezpočet rán tým, že prechádzali inzeráty v Dennom prorokovi, Hermiona maľovala na noviny jasne červeným atramentom, jej káva a raňajky ležali zabudnuté pri jej lakti.

Medzitým Hermiona predala svoj byt a presťahovala sa na Manor, rýchlo zmenila dom tak, aby vyhovoval jej a jej mačke, niečo, voči čomu Draco nenamietal. Manor bol teraz naplnený životom a farbami, steny ozdobené fotografiami a portrétmi, kuchynský kredenc naplnený jedlom. Keby Manor stále nepripomínal Dracovi tak veľa z jeho minulosti, bol by naliehal, aby jednoducho zostali tu. Mal všetko, čo potrebovali, plus veľa vecí, ktoré nie, ale Hermiona bola posadnutá nájsť niečo, čo by mohli nazývať svojím vlastníctvom, niečo bez minulosti.

Hermiona dala zo spálne preč televízor s prevrátením očí pri jeho proteste, postavila ho v obývacej izbe, kde ako tvrdila, 'ho majú normálni ľudia'. Draco nesúhlasil a povedal, že ak to je to, čo robia normálni ľudia, potom väčšina z nich musí spať na gauči - vyzeralo to, že väčšina z jeho obľúbených programov chodí uprostred noci. Hermiona mu venovala pohľad, ktorý naznačoval, že bude spať na gauči, ak sa s ňou bude hádať, takže sa smutne s telkou rozlúčil. Do Dracovho domu priniesla viacej zo svojich mukelských vecí; niečo, čo sa volalo kanvica a používala to na zohriatie vody, úkon, ktorý Draco považoval za stratu času a zbytočnosť, keď ju okamžite môžete zohriať prútikom, a ďalšiu vec, ktorú volala sušič vlasov. Draco reval smiechom, keď objavil Hermionu v kúpeľni s predklonenou hlavou dopredu ako si s tým suší vlasy. Zvrieskla na neho a treskla mu do tváre kúpeľňovými dverami.

Vecička, ktorá sa mu ale páčila najviac, bol CD prehrávač. Bolo to skoro také dobré ako televízor a tajne bol do toho zamilovaný, hoci by to nikdy Potterovi nepovedal. Harry by si ho doberal bez prestania celé týždne. Hermiona súhlasila, že mu to ani ona nepovie, keď jej Draco v ten večer pohrozil, že s ňou po večeri prestane tancovať. Usmial sa, keď sa ponoril do príjemného spomínania na Hermionin smiech, ako sa jej zaklonila hlava, keď ju zvrtol dookola vo svojom náručí. Tanec bol niečo, čo do ich životov priniesol CD prehrávač a nedokázal si predstaviť ako bez toho predtým žili. Každý večer po jedle spolu tancovali vo veľkej jedálni, krútili sa pôvabne okolo mahagónového stola pri pokojných zvukoch akejsi mukelskej hudby, ktorú Hermiona volala 'jazz'. Draco zistil, že sa mu džez celkom páči, dovolil zádumčivému rytmu a lákavému, žalostnému zvuku ovládnuť jeho telo.

Harry a Ginny mali dieťa, chlapca, ktoré pomenovali James po Harryho otcovi. Znepokojený a vystresovaný Ron s bledou tvárou prebudil uprostred noci Draca a Hermionu a oni sa prihnali do nemocnice len preto, aby im povedali, že pôrod nastane najskôr o niekoľko ďalších hodín. James sa narodil v skorých ranných hodinách, a hoci si Draco a Hermiona pomysleli, že novorodenec vyzerá čudne, celý zvraštený a červený, vyzeralo to, že sa svojím rodičom páči. Hermiona sa dieťaťu potešila skoro tak veľmi ako Harry a Ginny, na chlapca míňala absurdné množstvo peňazí a kazila ho rozmaznávaním. James mal oči svojho otca a matkine žiarivé zlatohnedé vlasy, s vrelou pokožkou už postriekanou typickými weasleyovskými pehami.

Draco musel priznať, po chvíli, že to dieťa nebolo také zlé - aspoň bol Potter zaneprázdnený a tým bol Dracov život ľahší. Harry ho otravoval niekoľko mesiacov, aby prijal miesto na ministerstve. Percy ponúkol Dracovi miesto aurora, akonáhle prejde cez výcvik, čo Draco kategoricky odmietol. Harry potreboval nového partnera, ale Draco mal dosť boja, machinácii a lovenia. Bol čas uvoľniť sa a tešiť sa z druhej šance, ktorú mu život udelil. Hermiona, napodiv, súhlasila s jeho rozhodnutím, sama si vybrala voľno z práce. Draco sa uškrnul. Priviedol na povrch to najhoršie z nej. Preč bola puntičkárska čarodejnica s najlepšími výsledkami, ktorú poznal na škole a na jej mieste bola rozvážna, slastne sa usmievajúca šťastná žena, ktorej, zdá sa, je srdečne jedno, čo si o nej svet pomyslí.

Vzali sa dva mesiace potom, čo Hermionu prepustili zo Sv. Munga, počas malého obradu v záhrade na Manore. Boli prítomní všetci členovia Rádu, plus nejakí priatelia Hermiony z práce, všetci mlčky šokovaní, že sa vydáva, nespomínajúc, že za smutne známeho Draca Malfoya. Stretnutie s Hermionininými rodičmi bolo desivým zážitkom, ale dokázal odtiaľ vyjsť nezranený. Ten deň prešiel bez najmenšieho zádrheľa, hoci po celý čas mal Draco potajomky prsty blízko svojho prútika, nie celkom dôverujúc magnetickej sile Pottera a Weasleyho, ktorú zdá sa mali, keď prišlo na pritiahnutie nebezpečenstva. Z polovice čakal, že sa zjaví banda smrťožrútov a zničí slávnosť.

Draco sa postavil z pohovky, prešiel cez miestnosť, aby zdvihol fotografiu seba a Hermiona v ich svadobný deň. Usmial sa, keď si spomenul, ako sa cítili, keď ich oficiálne vyhlásili za muža a ženu. Nemali žiaden sprievod, dali prednosť prostému obradu bez stresu. Draco práve položil fotografiu nazad na miesto, keď sa dvere otvorili. Vošla Hermiona, ktorá vyzerala spokojne a ešte nádhernejšie, než kedy videl, vo voľnej sukni, ktorá sa jej šúchala o lýtka a v jednoduchom bavlnenom tričku. Láskyplne sa na neho usmiala, prešla cez izbu, aby mu umiestnila bozk na pery a on sa zhlboka nadýchol a zacítil ako sa mu prsia naplnili opojnou vôňou jej parfumu. Harry, ktorý vyzeral unavený, šiel za ňou s Jamesom na rukách, ktorý si šiel vykričať svoje malé pľúca, v pätách Ginny, ktorá štekala na Harryho dohady o tom, čo by mohlo byť s dieťaťu. Harry bleskol po Dracovi ukonaným úsmevom, zrútil sa pohovku, James sa pohotovo vyvracal ponad jeho plece. Draco sa zaškeril a Hermiona sa zasmiala, spustila ruky, aby pohladila svoje vlastné narastajúce brucho. Draco vkĺzol okolo nej rukami a pritiahol si ju k sebe, pobozkal ju na krku a divil sa vlastnému šťastiu. Niekedy sa v noci zobudil len preto, aby sa uštipol a opätovne skontroloval, že život, ktorý viedol, bola realita. O pár mesiacov bude otcom a v tú noc, keď mu Hermiona povedala, že je tehotná, zložil sľub, že nikdy nedovolí, aby jeho dieťaťu niečo v živote chýbalo, hlavne nie láska.

"Musela si ich sem priviesť? Myslel som si, že ťa mám dnes poobede celú pre seba," mumlal jej Draco do ucha a ona sa trochu zachichotala, vytiahla sa z jeho náručia, aby sa na neho usmiala, oči jej žiarili.

"Zdržia sa len chvíľku. Chcela som Ginny ukázať ten inzerát, čo som našla v Prorokovi," zašepkala Hermiona. Draco sa zamračil a ona vzdychla, "ten dom, Draco. Spomeň si, ukazovala som ti ho včera večer."

"Nie, neukazovala. To by som si pamätal," trval na svojom.

V Hermioniných rysoch sa usídlilo zamračenie, šťastie v jej očiach sa rýchlo nahradilo tlejúcim ohňom. "Po večeri, keď sme tu sedeli, na tejto pohovke," ukázala krížom cez izbu, jej hlas zosilnel tak, že sa Harry a Ginny otočili, aby sa na nich pozreli, James pokračoval v hlasnom kriku, "a dívali sa na televízor! Alebo si bol taký zahĺbený do tej telky, že si ma nepočúval?"

Draco si vzdychol, prešiel si prstami cez vlasy zatiaľ čo sa jej výraz stával kamennejší. "Je mi to ľúto, Hermiona, ale neukázala si mi žiadny..."

"Zober si kabát, začína pršať. Už som zavolala agentovi, ideme na prehliadku a koniec diskusie," zasyčala, štuchla ho hrude prstom, skôr než sa otočila a vydupotala z izby. Draco vydýchol a kradmo sa pozrel na Harryho. Ginny sa potichu zasmiala, nabrala dieťa do náručia a nasledovala Hermionu. Venovala Dracovi súcitný úsmev. Harry nadvihol obočie a samoľúby úškrn sa roztiahol na jeho ústach. Pôžitkársky sa pretiahol, zadusiac zívnutie. Draco si pomysle, že vyzerá príliš potešený sám sebou na chlapa pokrytého detskými zvratkami.

"Nikdy nerozčuľuj tehotnú ženu, Malfoy," zachichotal sa Harry a Draco si vzdychol, keď potiahol za vlasy.

"To nie, Potter," súhlasil, prešiel cez miestnosť a schmatol kabát z háčika na stene. "Hlavne ak je náhodou tá žena moja manželka."

KONIEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Epilóg Od: Veron - 22.09. 2022
za mňa pekná poviedka :) Zabini ako nasledovník Voldemorta... myslím, že doteraz som čítala poviedky kde bol Zabini ako postava vykreslený skôr zo svetlej stránky, prípadne neutrálny, takže príjemná zmena. Zápletka poviedky sa mi páčila, ale myslím si, že autorka mohla "kúzlo vzkriesenia Voldemortovej moci" poňať pravdivo a nie ako Zabiniho výmysel. Milujem tieto staršie poviedky, takže vďaka za preklad!! :)

Re: Epilóg Od: Neprihlásený - 13.04. 2022
Cetla, presto, i kdyz ocenuji praci, kterou si s tim dali, netusim, jestli ta povidka za preklad stala. I co se tyka autorcina stylu, nezda se mi tak dobry, aby ho v prekladech bylo treba zachovat. Jako uzivatel jsem se pokusila registrovat, ale potvrzovaci email nedorazil, takze diky za preklad a kouknu se, jestli tu nenajdu neco lepsiho.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 13.04. 2022
No v slovenčine sa autorov štýl zachováva, iná prekladateľská škola. Ale v čase prekladu som o tom ani netušila, to je pravda. A to je jeden z prvých prekladov, tam by som fakt kvalitu neriešila. V tom čase to za to stálo. Díky. Pri problémoch s prihlásením treba dať vedieť

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Epilóg Od: silrien - 11.11. 2016
Úžasná povídka. Spousta zvratů, kterým předcházely falešné naděje na štěstí. A potom naprosto dokonalý konec. Správně nerozčilovat těhotné ženy, obzvláště Ginny a Hermionu :). Velice děkuji za překlad

Re: Epilóg Od: AngelaB - 01.08. 2013
Úžasná povídka. Plná napětí i očekávání, četla jsem ji do noci a usla jsem na stole, takže to dočítám až teď :D Opravdu byla moc krásná a rozhodně jí doporučuji všem, co přemýšlí, jestli si jí přečíst alebo ne. Napětí, očekávání, nádherné chvilky... Prostě něco, co člověku přiroste k srdci :)

Re: Epilóg Od: niktoska - 18.04. 2013
naozaj vynikajúca poviedka.

Re: Epilóg Od: Radka - 15.03. 2013
tento příběh se mi moc líbil přečetla jsem ho za den

Re: Epilóg Od: vampirediaries-sk - 02.03. 2013
Páni... prečítala som ju za dva dni a už je stiahnutá aj v mobile.. jedna z najlepších čo som čítala :D Ďakujem za preklad :D

Re: Epilóg Od: Eily - 28.12. 2012
No nevím. Je to jako hromada dalších povídek s hrozně podobným příběhem. Vím, že je těžké v Dramione něco nového vymyslet. Pak totiž záleží na tom, jak je to napsané. Pro mě byla celá ta zamilovávací etapa hrozně rychlá a trošku nevěrohodná. Chudák Ron z toho zase vyšel jako žárlivec (což je role, kterou mu autorky FF přisuzují poměrně často, kdyyž jde o Hermionu). Není to špatná povídka, spíš průměr. Opravdu by potřebovala projít betováním (některé chyby bily do očí). Ale jsem ráda za překlad a děkuji za něj. :)
Re: Epilóg Od: Jimmi - 28.12. 2012
V pohode, toto nebol ani môj výber, len dokončený preklad pre niekoho, kto tu kedysi veľa znamenal a už dávno sa stratil v kolobehu času (ak tu nie je pod iným nickom).  Ohľadne nápadu v Dramione - treba si uvedomiť, že toto je poviedka z 2007 a že skôr všetky tie ďalšie opakujú po nej.  Kedysi tu platila unikátnosť v téme, väčšina prekladaných diel je z tých "prvých" - či už ide o Their Room, cestovanie v čase, Mayu, určite som sa snažila, aby bol každý môj preklad unikátny. Lenže časom pribudlo prekladov, ktoré som si nevybrala a výberov, s ktorými som sa nestotožnila, takže to pravidlo prestalo platiť. Väčšinou mám nos na skvelé veci, ale pri tomto máš pravdu. Priemer. Ale nie môj výber. A preklad - z 2008, to som bola benjamínek, ak to chce ktokoľvek opraviť, len do toho. Ale niet času opravovať staré veci. Raz, keď skončím s prekladaním, tak sa možno do toho pustím, ale ten koniec nie a nie prísť. Možno tento rok.  To som sa rozpísala - nostalgia, pripomenula si mi staré dobré začiatky, keď tu bolo pár vecí.  Díky moc
Re: Epilóg Od: Eily - 29.12. 2012
Nešlo mi ani o slovenský překlad (nejsem rodilá mluvčí, i když slovensky rozumím bez potíží a tady jsem si i rozšířila slovní zásobu - i Harryho jsem na Markíze sledovala...), spíš o ten český. Chyby ve slovenštině bych já těžko odhalila. Četla jsem už hromadu tvých překladů (včetně Broken, to byla vynikající práce) a musím říct, že je úžasné, že fanouškovské stránky mají tak vysokou úroveň. Doufám, že ti chuť do překládání vydrží ještě dlouho

Re: Epilóg Od: Keiko - 10.08. 2012
Někdy mi ta povídka přišla zdlouhavá, ale jinak super. Líbilo se mi, že je do toho zapojený i Harry s Ronem. Nejlepší mi přišel začátek, jak Ron zuřil a Malfoy se ho a Pottera snažil přesvědčit, aby ho nezabíjeli... A Pansy zde byla taky příjemným oživením, když podruhé mluvila s Dracem ve vězení, bylo mi jí hrozně líto. 

Re: Epilóg Od: Pet002 - 04.05. 2012
skvělá povídka, výborný překlad

Re: Epilóg Od: THEADU - 12.02. 2012
Tá posledná veta nemala chybu :) Draco sa opičil :P Jo, takže poviedka úžasná, preklad detto, aj keď som si tam všimla preklepy, ale to hlavne na začiatku :) Ale stáva sa. Poviedka nebola témná, ani romantická, niečo medzi a riadne úžasná - až na tie dlhé monológy, ktoré ma dosť uspávali, ale psst :P :)
Re: Epilóg Od: Jimmi - 12.02. 2012
Ďakujem, zišlo by sa to znova prejsť.... Kedy. Hm, prvá poviedka, ktorú som po niekom dokončovala. A človek, ktorý ma o preklad uprosil, sme už ani nechodí... Taký je život. Ešte raz díky

Re: Epilóg Od: vansmall - 12.01. 2012
Dokonalost. :)

Re: Epilóg Od: klakla - 20.11. 2011
Tak na této povídce, která se mimochodem velmi dobře četla, se mi nejvíce líbil Draco, byl zde vykreslen jako dokonalý muž:-) Kdo by ho doma nechtěl že:-) Jsem moc ráda za tak povedený překlad, děkuji.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 20.11. 2011
Páni, ja už si vôbec nespomínam, o čom táto poviedka je. No teda... Asi si ju budem musieť znova prečítať, ale kedy? Tak len ďakujem za komentár :D

Re: Epilóg Od: Lutadora - 18.10. 2011
Ahoj, moc pěkná povídka, kterou jsem přečetla na jeden zátah:) Hezky romantický to mám ráda na konci mi zůstal vykouzlený usměv. Děkuji

Re: Epilóg Od: alethea - 14.09. 2011
oooo, skvele, krasne, dokonale :) aj napatie, aj nejake nedorozumenia a vela vela vela lasky :) konecne ziarlivy Ron :D a uzasny Draco :) no skvela poviedka, dakujem krasne obom prekladatelkam :) bolo to vyborne :) dakujem este raz :)

Re: Epilóg Od: nicco - 04.09. 2011
Skvělá povídka, hned si jí jdu stáhnout. Děkuji.

Re: Epilóg Od: Plaminek07 - 18.07. 2011
Tato povídka byla skvěká, měla akci, romantiku, humor...skvělý překlad....moc dííííky

Re: Epilóg Od: Zuzana - 07.04. 2011
Potrebovala som trošku zmeniť Draca lebo som bola celý deň v depke z toho aký je v "Krvi" tak som sa odreagovala na tomto dielku. Aj na druhý pokus je to úchvatná poviedka. Ale pri akčných scénach som trpela tak ako aj prvý krát, hlavne, keď sa Zabini "bavil" s Hermionou a mučil ju :D aj keď som sa nemusela báť ale nejako som sa do toho vžila :D Aj sem sa ešte určite vrátim :)

Re: Epilóg Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
jedna z oblíbených Draco si mě získal svou starostlivostí o Hermionu ..tento překlad má věrné místo v souborech mého pc disku už nějakej pátek

Re: Epilóg Od: Abigail - 02.08. 2010
Povídka pro mě nebyla ničím objevným, a normálně bych ani nepsala komentář, ale když si ho překladatelky žádají, tak vězte, že i já jsem ji přečetla. Je dost podobná jako spousta jiných, Draco a Hermiona, nic víc zajímavého, nic extra poutajícího, o tom svědčí i to, že ač jsem mohla, nepřečetla jsem ji na jeden zátah, ale až na třetí. Nicméně i tak je to povídka, která se dá číst a čte se celkem pěkně. Příjemné oddychové čtení.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 02.08. 2010
Ahoj, vieš aké je ťažké nájsť niečo objavné? Ale nie, vážne, je to celkom slušná poviedka. Jedna z tých, ktoré som prekladala na želanie, takže z mojej strany akási výhovorka :D Ale strašne moc si vážim, že si niečo napísala. Nie každý z tých poviedok musí padať do kolien, ale nezaujatý názor poteší. Ešte raz díky
Re: Epilóg Od: Abigail - 02.08. 2010
Já ani v nejmenším nechtěla říct, že je to špatné a za překlad to nestálo, to vůbec ne, jen jsem poznamenala, že tam není nic extra...Na čtení je to milé a příjemné... A překladu rozhodně skládám poklonu, já překládat nejsem schopná, takže pokud někdo je a překládá má můj největší obdiv

Re: Epilóg Od: hatifnatif - 13.06. 2010
No teda, dneska jsem tu povídku objevila, dítě skoro do kouta pohodila a musela jsem jí přečíst skoro najednou....tak a teď realita...objevila jsem jí včera a už druhou noc skoro nejdu spát, páč vy, které/kteří máte dítě víte, že do kouta se prostě pohodit nedá a číst vás nenechá :-D, tak musíte po nocích POVÍDKA BYLA SKVĚLÁ v tom, že postavy - všechny - prodělaly určitý vývoj, ale stále to byly ony...tedy Draco stále měl svou temnou stránku, Harry si jí taky připustil a oba se jí naučili zvládat......Hermiona nebyla jenom šprtka, ale i odvážná žena, schopná dělat vlastní, byť dost bolestná, rozhodnutí......prostě povídka ze života jak má být..... ale zároveň to mělo pohádkový konec, kde zlo bylo poraženo a potrestáno a dobro zvítězilo...a Ron byl opět za debila :-D Díky a už jdu spát, však jsou 3 hodiny ráno :-D Hatifnatif

Re: Epilóg Od: denice - 22.04. 2010
Tak ještě jednou děkuji za ten čtenářský zážitek, dala sis velkou práci a výsledek rozhodně stojí za to!

Re: Epilóg Od: Aha_Lucia - 20.04. 2010
krásna poviedka :) ja len, že naozaj nemám rada písať komentáre za každou kapitolou, tak len takto, na konci, výborný preklad a veľké ďakujem zaň! :)

Re: Epilóg Od: Zuzana - 18.03. 2010
Epilóg bol nádherný, celý čas som sa blažene usmievala. Bol to po tej poviedke taký balzam na zahojenie všetkého utrpenia hlavne po tom zajatí Hermiony. Poviedka je veľmi dobre napísaná, preklad  úžasný aj Leenin aj Tvoj Jimmi. Na začiatku mi trochu bolo divné prejsť z češtiny do slovenčiny, ale po pár riadkoch som si zvykla. Ďakujem vám obom. Ešte ma trochu zamrzelo, že môj miláčik Severus tu bol za zlého a mŕtveho, ale ja si niečo pekné o ňom prečítam a túto jeho malú rolu odignorujem :) Teším sa na ďalší skvost, ktorý si preložila Jimmi.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 19.03. 2010
ĎAKUJEME! Najsmutnejšie na tom je, že človiečik kvôli ktorému som toto prekladala (a prevzala od Leeny) tu už ani nechodí. Škoda.

Re: Epilóg Od: Hanna - 16.03. 2010
Tuto poviedku som si, tak trochu omylom, precitala uz druhy krat a stale je rovnako skvela. dakujem za preklad

Re: Epilóg Od: zuzka - 13.03. 2010
krásná povídka. moc hezky přeložená :-)

Re: Epilóg Od: jerry - 24.02. 2010
skoda ze to skoncilo, fak to bola moc pekna poviedka :-)

Re: Epilóg Od: K&K - 06.02. 2010
Další příběh - povídka za mnou(jsem ráda, že si stále můžu říct a jěště dost předemnou). Musím se přiznat, že jsem si k ní dneska sedla a přečetla ji celou na jedno posezení. Je to příjemná povídka. Moc hezky se mi četla. Děj byl příjemně plynulý. Opravdu krásný překlad a já děkuju za zpříjemněné dny u tvých překladů.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 06.02. 2010
Komentár po takom čase fakt poteší. Díky moc.

Re: Epilóg Od: denice - 30.09. 2009
Dík za kouzelný překlad kouzelné povídky! Přečetla jsem ji za dva dny, moc se mi líbila a hned jdu číst Tvé další překlady...

Re: Epilóg Od: Goddy - 30.07. 2009
OH :D Tadle povídka byla naozaj dobrá! :D Znovu sem si oprášila svojí rodnou slovenčinu.. Opravdu ma dostl Všehodžús :D 15 minut som tu revala smiechy... *jokingly* Preklad na úrovni... *tleská*
Re: Epilóg Od: Jimmi - 30.07. 2009
Díky, takéto komentáre potrebujem - nemám odvahu, či dostatok sebadôvery, sama sa pustiť do Okultného hada. A to je toto preklad bez betovania. Ďakujem strašne moc.

Podakovanie Od: Norika - 09.07. 2009
Tak konecne som tuto poviedku docitala. Je to nadherne, vlastne vsetky tieto pribehy su nadherne. Som rada, ze existuju ludia ako ty, ktori tieto poviedky prekladaju. My co nevieme tak dobre anglicky, by sme sa nikdy nedozvedeli, ake pribehy ludia dokazu napisat. Preto Vam vsetkym patri moj velky obdiv a samozrejme DAKUJEM!!!
Re: Podakovanie Od: Jimmi - 09.07. 2009
Kým budú existovať ľudia ako ty, ktorí to čítajú, myslím, že vždy sa nájde niekto, kto bude ochotný prekladať. Ďakujeme.

Re: Epilóg Od: Hannuska - 26.02. 2009
tak ahojte, ja som tu pomerne nova, takze koment pridavam az teraz. potichu ta obdivujem, lebo uprimne povedane, ja s mojimi prekladatelskymi schopnostami mozem ist do kelu. okrem toho, skvely vyber poviedok, precitala som si aj nepravdepodobny par I, II a ich miestnost. dufam, ze budes prekladat aj nepravdepodobny par III, lebo sa mi to velmi pacilo.

Re: Epilóg Od: ledvu - 28.01. 2009
Páni, vážně sem nečekala, že mě tahle povídka tak zaujme, ale je vážně super. Moc se mi líbí a každému, kdo má rád pár Hermiona/Draco vřele doporučuji. Jo a abych nezapomněla-Jimmi vážně gratuluju k překladu moc se mi líbil... :o)

Re: Epilóg Od: Neprihlásený - 21.01. 2009
Podľa mňa bola táto poviedka celkom dobrá.

Re: Epilóg Od: Jitka - 18.01. 2009
Krásná povídka. Líbilo se mi, že Draco zůstal sám sebou a také to, že se v ní probírali i vzahy s Harrym a Ronem.

Re: Epilóg Od: Arn Dair - 08.01. 2009
Ahojcek, povidku, jsem si precetla celou, na tvoje stranky jsem narazila nahodou, kdyz jasem se po dlouhe dobe vratila na clarissa.blog.cz :-) a jsem mile potesena, takove krasne povidky, tahle byla bajecna, romantika, napeti, Draco litujici svych chyb, snazic se omluvit a zahodit prokletou minulost......Ten Draco je fakt uzasnej, miluju tenhle par, jeste mam rada SS a HG. Skoda, ze se takovy Draco Malfoy neda naklonovat, ze se o nem muzeme jenom docist :-) Diky za krasne poctenicko :-) A za vase uzasne prekladani!!!!!!

Re: Epilóg Od: gama - 07.01. 2009
Předem chci poděkovat Jimmi za to, že tuhle povídku dotáhla do konce. Opravdu se vyplatilo si počkat. Je to úžasná, odpočinková a čtivá povídka, která donutí čtenáře hltat další a další kapitolky. Jsem ráda, že jsem měla možnost si ji přečíst a přeji dalším čtenářům stejný požitek, který jsem z tohoto příběhu měla já.

Re: Epilóg Od: Triana - 07.01. 2009
No tak toto stálo za to nespať celú noc a prečítala som to celé... riadne ma pobavila pasaž: "Harry sa pôžitkársky pretiahol, zadusiac zívnutie. Draco si pomysle, že vyzerá príliš potešený sám sebou na chlapa pokrytého detskými zvratkami." tak na tomto som sa váľala smiechom... Je to poviedka, ktorá je vyvážená...skrýva všetko čo si len čitateľ môže priať. Nevedela som si predstaviť ako to bude vyzerať s Dracov & Harrym, ale našli si k sebe cestu. Každý človek by chcel v živote zažiť takú lásku aká je opísana v príbehu...nekonečná, obetavá, taká že bez nej nemôžete žiť, romantická ale vášnivá...ale samozrejme sú načrtnuté aj problémy... Nádherný príbeh...ďakujem Jimmi a Leene že objavili tento príbeh a dali nam tak možnosť prečítať výnimočný príbeh.

Re: Epilóg Od: Monie - 07.01. 2009
Co k povídce říct? Prostě byla super, nic extra temného, ani nic přeslazeného, tak se mi to líbí :) Zajímavý děj, který byl celkem rovnoměrně rozložen, žádné hluché místa nebo tak. Hodně se mi kromě jiného libil hlavně vznikajici teměř kamaradský vztah Harryho a Draca, vždycky mě pobavilo, jak po sobě štěkali. Za to, že se to tak krásně četlo a za příjemné chvíle, které jsem u této povídky strávila bych Vám holky chtěla poděkovat. Jimmi moc si vážím všech překladů, které tady uveřejňuješ, díky tobě se i nám anglickým analfabetům otvírají možnosti přečíst si takové krásné povídky.....ještě jednou DÍK

Re: Epilóg Od: petty002 - 06.01. 2009
Tak povídka byla vážně nádherná, sem vážně moc ráda že sem na tyhle stránky narazila. Taky mi je líto, že už skončila, ale povídek je tu dost a navíc ted budeš překládat novou takže to to vykompenzuje :-) Jinak moc děkuju za pěkný čtení :D

Re: Epilóg Od: Tria - 06.01. 2009
no ja som čakala kým bude koniec poviedky aby som si ju vychutnala celú...takže teraz ked mam trochu voľneho času tak si idem prečítať túto poviedku Normalne sa teším, že si to dokončila...nečakala som že to bude tak skoro dokončene...dakujem a idem čítať

Re: Epilóg Od: Sela - 06.01. 2009
V prvé řadě- 2kapitoly v jeden den a jednou z nich v skutku nádherný závěr- MOC VELKÝ DÍK!!!! K tomu zhrnutí z pozice čtenáře: je to vhodně namíchaná kombinace humoru,napětí a romantiky nic z toho by nevyznělo nebýt Tvého skvělého překladu. Ten závěr s ,,mudlizací" Draca je vážně úúúžasný.

Re: Epilóg Od: babu - 06.01. 2009
ty jsi teda rychlik, ale me to neva:)skoda ze uz povidka skoncila ale aspon se muzu tesit na dalsi:)

Re: Epilóg Od: JSark - 06.01. 2009
Ja ju rozhodne čítam, ale kajúcne priznávam, že som niekde pri 17 kapitole uviaznutá na plytčinách... nejako stále nemám čas, snažím sa snažím a stále nič. :-)

Re: Epilóg Od: Monika - 06.01. 2009
tato povídka byla super, škoda že už je konec :)

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod