Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Nonverbální komunikace

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 07.09. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

NonVerbal Communication

 

Autor: drcjsnider

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3706169/4/Fred_and_Hermione_Drabbles

Nonverbální komunikace

 

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Fred

Žánr: Humor/Romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Shrnutí: Někdy slov netřeba.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: V minulé povídce jsem se omlouvala za svůj nedostatek času, a tudíž i lehké zanedbání mých překladů. Přestože jsem tomu v té době nevěřila, ten den nadešel - je to za mnou!! Teď už minimálně jeden měsíc nemůžu (ne)udělat nic, co by ovlivnilo mé známky. Jej!! :-D A tak tedy na oslavu a hlavně coby „odměnu“ za vaše čekání a povzbuzování jsem si pro vás připravila pár příběhů, které jsou sice drabblaty, ale za to budou přidávány vždy v intervalu tří dnů. Dnes tedy weasleyovic jednohubka ;-).

 

Ron, Harry, Hermiona, Fred a George seděli u stolu v Doupěti. Mezitím, co se kluci bavili o famfrpálu, si Hermiona četla poslední politické výroky Kingsleyho Pastorka, Ministra kouzel. Z ničeho nic ji někdo kopl do nohy. Vzhlédla a zachytila pohledem Freda, který se na ni díval. Vyklenula jeho směrem obočí.

Fred pokynul hlavou směrem ke dvoru.

Rozhlédla se kolem sebe, jestli to neviděl i někdo jiný, pak se na něj zamračila a pomalu odmítavě zavrtěla hlavou.

Fred uraženě našpulil spodní ret.

Hermiona protočila panenky a pak se vrátila zpět ke své četbě.

Jen několik vteřin na to ucítila, jak ji Fred kopl znova.

Tentokrát jeho směrem vyklenula obě obočí.

Trhl hlavou ke dvorku.

„Ne,“ naznačila bezhlesně rty.

Kousl se do spodního rtu a zadíval se na ni smutným štěněčím pohledem.

Hermiona se jemně zakřenila. Ale i přesto odmítavě zakroutila hlavou.

Fred si překřížil paže na hrudi, zaklonil se v křesle a natáhl nohy před sebe tak, že se těsně otíraly o Hermioniny.

Když se od něj pokusila odtáhnout, jednoduše se posunul v křesle a stále se jí dotýkal. Odsunula se od stolu, aby na ni nedosáhl a hodila jeho směrem přísný pohled.

Oplatil jí ho nevinným úsměvem a pak našpulil rty, jako by jí posílal polibek.

Hermioně doširoka rozevřela oči. Jen málokdy s ní flirtoval tak otevřeně a rozhodně ne před svými bratry. Potom, co zkontrolovala, že jim nikdo u stolu nevěnuje pozornost, si navlhčila vrchní ret, přičemž doufala, že působí svůdně, a pak na něj mrkla.

Dramaticky si položil ruku na hruď a zhluboka nabral dech. Pak opět hodil jeden nadějný pohled směr dvorek.

Hermiona mu věnovala pobavený úsměv, krátce přikývla a rychle vyšla ven. Prošla kolem zadní strany domu a opřela se o zeď.

Ani ne o minutu později před ní stál Fred s připitomělým výrazem nalepeným na obličeji. Naklonil se k ní pro polibek a zašeptal. „Merline, miluju, když si s tebou můžu povídat.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Nonverbální komunikace Od: solace - 14.09. 2013
Takže najnovšie sa tomu hovorí "povídat si"? Milé:-) Ďakujem za preklad, Gift.

Re: Nonverbální komunikace Od: Keiko - 11.09. 2013
Povídat? Opravdu Frede? Být Hermionou, tak bych ho teď upovídala k smrti, jen abych ho naštvala :D

Re: Nonverbální komunikace Od: marci - 11.09. 2013
No to bylo skvělé!! Úplně to vidím!! (I s georgem, který už vymýšlí, jak to párečku "opepřit") Paráda, díky moc

Re: Nonverbální komunikace Od: teriisek - 10.09. 2013
Povídat, jasně :D Díky za překlad, moc pěkné!

Re: Nonverbální komunikace Od: Ponyska - 09.09. 2013
Normálně mi na obličeji vyrašil můj připitomělý úsměv a jsem taaaak šťastná :). Moc děkuji za překlad :).
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 09.09. 2013
A ted ma pripotomnela reakce: jeeeee! :-) Moc dekuji za tak roztomily komentar, Ponysko. Kvuli podobnym mi rozhodne stoji za to prekladat!
Re: Nonverbální komunikace Od: Ponyska - 10.09. 2013
Nemáš vůbec zač :). Komentář je maličkost ;). Sama si moc dobře pamatuji jak jsem vždy čekala na ty své :D.
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 10.09. 2013
Komentar je opravdu malickost, bohuzel ovsem ne pro kazdeho. Ale abych se priznala, pravidelne komentovat jsem se take naucila az potom, co jsem sama zacala zverejnovat a pote prekladat. Clovek si pak kazde odezvy hned jinak vazi . Ale ty jsi na techto strankach jeste neprekladala, nebo se mylim? Tvuj nick mi totiz nic nerika jak u povidek, tak u komentaru.
Re: Nonverbální komunikace Od: Ponyska - 12.09. 2013
Ne, tady jsem rozhodně nepřekládala :). Ve světě HP jsem pouze zapálenou čtenářkou - psávala jsem ff na téma Twilightu a teď si píši tak nějak "knihy do šuplíku" :)

Re: Nonverbální komunikace Od: TaraFaith - 08.09. 2013
Ach jo, jak já miluju povídky s Fredem. Taková domluva se opravdu vidí jen málokdy. Jednohubka moc potěšila. Díky
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 09.09. 2013
Ja dekuji za tvuj komentar ;-). Freda v nadchazejicich drabble potkame jeste aspon dvakrat, snad se tedy bude libit i pak.

Re: Nonverbální komunikace Od: Nade - 08.09. 2013
Fred a jeho způsob balení holek, Ale kdo by odolal? Zajímalo by mě, jak dlouho už si takhle povídají. 
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
Moje slova, ja sama mam na dvojcata vypestovanou slabost. A at uz si "povidaji" sebe dlouho/kratce, mam pocit, ze rozhodne jen tak neprestanou :-).

Re: Nonverbální komunikace Od: Koki - 08.09. 2013
Možná, že miluje, když si s ní může povídka, ale jsem si dost jistá, že si toho moc neřeknou.
Re: Nonverbální komunikace Od: Koki - 08.09. 2013
oprava: povídat
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
Rekla bych, ze jsi to odhadla presne. Nejdriv trochu... trochu vic :)... nonverbalni komunikace a pak sprdan od Hermiona, jak ze se to na verejnosti chova :-).

Re: Nonverbální komunikace Od: Sally - 08.09. 2013
Milé :)

Re: Nonverbální komunikace Od: denice - 07.09. 2013
Půvabné. Ale myslím, že George si musel něčeho všimnout a bude si z nich nemilosrdně utahovat. Díky.
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
Spravne, o Georgovi se nikdy nesmi pochybovat, navic nejsou dvojcaty jen tak pro nic za nic :-). Diky za komentar, denice.

Re: Nonverbální komunikace Od: MIRA - 07.09. 2013
Zbožňujem neverbálnu komunikáciu. :) Fakt si pekne pokecali. :D
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
Ano, je to rozhodne zarny priklad toho, ze nekdy slov netreba :-).

Re: Nonverbální komunikace Od: Radka - 07.09. 2013

Re: Nonverbální komunikace Od: Zuzana - 07.09. 2013
To bolo úplne úžasné:D tak krásne si pokecali:D
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
O ano, jazyky v pohotovosti rozhodne byly ;-).

Re: Nonverbální komunikace Od: Lupina - 07.09. 2013
:-D Ale myslím, že mu o povídání ani tak nešlo, že? :-) Pěkňoučké. :-) Děkuji :-)
Re: Nonverbální komunikace Od: Gift - 08.09. 2013
Taky bych rekla, ze mu o povidani vubec neslo . Na druhou stranu ocividne vi, jak na Hermionu .

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod