Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Adventné kalendáre 2013

Oznamy
Vložené: Jimmi - 07.09. 2013 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

Všeobecné info k adventným kalendárom 2013


Vianoce sú naozaj za dverami, takže opäť nastal čas na vytvorenie adventných kalendárov, tentoraz pre rok 2013 a príležitosť pre ľudí, ktorí normálne neprekladajú, ale chcú skúsiť niečo kratšie. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Adventné kalendáre je snaha ľudí okolo tejto stránky spraviť vám Vianoce trošku zaujímavejšími. A tento rok snáď konečne príležitosť vychutnať si sviatočný čas spolu s vami, pretože v pláne je stihnúť to včas. Počas Adventu sa nezverejňujú iné poviedky. 

Kto sa môže zapojiť? Ktokoľvek. Tohtoročné Dramione je trochu výnimočné (o tom nižšie), ale inak sú tri kalendáre dosť priestoru na to, aby sa tam váš preklad zmestil. Stačí sa ozvať cez PM alebo na email. Snamione rieši solace ako vždy.

Ako ste si všimli, svoju povinnosť nastaviť kalendáte som si už splnila (každý rok je to ľahšie a ľahšie :D). Pozor, kalendáre majú stále pôvodnú grafiku, všetci ešte len čakáme, ako nás tento rok solace prekvapí. 

Ešte k Dramione Adventu. Tento rok bude výnimočný a je dôkazom toho, akí úžasní ľudia sa stretli na tejto stránke. Precenila som svoje sily a požiadala o pomoc ostatných. Ako to dopadlo vidíte podľa nickov na jednotlivých adventných okienkach. Oslovila som ľudí, ktorí sa aspoň obšuchli o Dramione, ale ktokoľvek si trúfa na preklad cca 20 strán v stanovenom termíne je vítaný. Ak som na niekoho zabudla, pokojne sa pripomeňte. 

Celý Dramione Advent bude mať 27 častí (t.j. na Štedrý deň toho pôjde viac), mali by sa striedať slovenské a české bloky. Ide vlastne o test na plánovaný spoločný preklad Isolation.  Asi ste pochopili, že ide o kapitolovú poviedku zhruba o dlžke 180 tisíc slov a celá je o Vianociach. O Dramione Vianociach, takže dúfam, že môj výber nesklame. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Gift - 08.09. 2013
Ja mam jen jednu organizacni- pokud to chapu spravne, Dramione povidky uz jsou rozebrane, pripadne Snamione posilat na solace (?) a vsehochut na... Jimmi? Je to jako na zavolanou, zrovna minuly tyden jsem si ulozila do supliku dve az tri pripadne vanocni povidky a uz se jich nemuzu dockat . Jeeej at zije vanocni priprava!
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Jimmi - 08.09. 2013
Vidíš, tebe som nepísala, Nie, Dramione sú rozobraté len tie s tými menami. Viac: http://hpkizi.sk/modules.php?name=Prevadzka&pa=showpage&pid=18 Ak sa chceš pridať, budeš veľmi vítaná. Pjosím, smutne koukám. Pošlem link (nechala som tam rezervu pre český blok) Do konca októbra 20 strán, to dáš ľavou zadnou. Ak chceš preložiť iné Dramione, pôjde do mixu. Mám dojem, že solace už má tiež advent rozplánovaný, ak niečo zo snamione zvýši, pôjde tiež do mixu. 
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: solace - 08.09. 2013
Snamione advent je rozplánovaný, ale sme len ľudia a všeličo do toho ešte môže prísť. Isté je len to, čo je už naplánované (viď otočené okienka v adventnom kalendári). Dúfam, že nebudeme musieť v poslednej chvíli niečo narýchlo prekladať. Všetko, čo bude navyše beriem zatiaľ ako rezervu a neskôr sa to naplánuje do mixu.
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: solace - 08.09. 2013Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Gift - 08.09. 2013
Prave jsem koukala, ze skoro polovina okynek jeste chybi a to by byla skoda. 20 stranek neni malo, ale rada se zapojim ;-). Ostatni povidky, ktere nejsou ani Snamione ani Dramione posilat pripadne take na tebe?

Re: Adventné kalendáre 2013 Od: kopapaka - 08.09. 2013
Sakra, to je lákavé... Musím se přiznat, už nějaký ten týden "něco" hledám, aleč povídečky vhodné jak do adventu tak i pro mě ( ehm, však víte ne? ¨zatím nic. Takže zatím nic neslibuju, ono je to ostatně s tím mím psaním tenhle rok jakési všelijaké  A kromě toho mi moje beta říkala něco o škrcení, jestli přijdu s dalším překladem.  :)

Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Lupina - 07.09. 2013
Podle mé kapitoly (už je u bety) se fakt máme na co těšit. Vážně to vypadá dobře. Jů, to bude prima :-)

Re: Adventné kalendáre 2013 Od: denice - 07.09. 2013
Vize blížících se Vánoc je docela děsivá, ještě jsem se nevzpamatovala z dovolených (a to mě poslední týden čeká), a už klepou na dveře svátky? Krásné na tom je, že se rozhodně mám na co těšit, díky vší té práci, kterou si překladatelky dávají. (Mimochodem, zkusila jsem chtivě klepnout na Dramione Advent a je tam jen datum a prázdná šedá okénka, žádné nicky, tak jsem to asi nepochopila). Děkuji!
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Lupina - 07.09. 2013
Zkus jiný prohlížeč. Mně to loni dělalo na Snamione adventu, že se mi dvě okýnka v Mozille nezobrazovaly. Uvidím, co letos. Na Dramione teď jména vidím.
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Jimmi - 07.09. 2013
Napadlo mi, že má IE a tak som prišla na chybu s veľkosťou. Ignoruje veľkosť obrázkov, zahlušiť ho. Denice, kukni na Dramione advent, modré okienka s červeným textom. Ak nič, stlač niekoľkokrát F5. Musí to ísť, to sú nové obrázky s novými názvami...

Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Zuzana - 07.09. 2013
ĎAKUJEM strašne moc za prácu ktorú si s prekladmi  dávate a za advent obzvlášť. Už len za ten nápad. Už sa teším. Ale totálne ma zaskočilo, že už naozaj treba myslieť na Vianoce. To je až desivé ako to letí.

Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Patolozka - 07.09. 2013
Páni, vy jste tak děsivě pracovití! Upřímně, plánuji Vánoce taky už nějakou dobu. A zrovna dneska se chystám k překladu první části takovéhgo fluffíku. Drobností a drabblíků mám vybranou celou kupu, tak by to snad nemusel být až takový poblém. No a pak mám vybranou jednu vánoční povídku. Krásnou a genální, ale nemám na ni prostě čas, takže jsem ji odložila na později - na ale na druhou stranu - kdyby měl někdo zájem překládat svižný, humorný příběh se Severusem, Harrym, mudlovskou tetou Clarou a... jedním nedorozuměním... Pak bych se nebránila. Má to sedm kapitol, asi 50 tis slov a už to nejde sehnat na netu. Našla jsem to úplně náhodou a hodně jsem uvažovala, že bych to přeložila prostě jako kapitolovku i někdy na léto, protože to v létě vlastně vznikalo. Takže - kdyby měl někdo zájem, mohu poskytnout. Ale zase se samozřejmě nechci jen tak vzdávat dobré povídky:-) Dilema, co?
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Jimmi - 07.09. 2013
Tak to so vzdávaním sa dobrej poviedky poznám Ja som to vyriešila jednoducho: ak nestihnem cez prázdniny aspoň päť kapitol, delím sa. Nestihla a výsledok vidíš. 
Re: Adventné kalendáre 2013 Od: Patolozka - 07.09. 2013
No co - když to nepůjde, tak to nepůjde, já se nerozkrájím a povídka počká - kor, když je dávno stažená z netu. Mám toho tolik, že si píšu denní rozpisy a odšktrávám si, co jsem už udělala a co jako že ještě ne... A po půldenním koukání do počítače prostě už, když přijdu z práce, nemám oči na to, abych pokračovala dál... Do budoucna zvažuju koupi nového pc, jen nějak nevím, co by měl umět - aby byl vhodný i na grafiku... Vzhledem k tomu, že mám nabušený 8,9 palcový pc, který by většina počítačových géniů odsoudila do nenávratna. Ale umí, umí a do většího než 15 bych stejně nešla. Spíš 12/13, to by byl můj ideál:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu