Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Loten bonusové povídky k Honbě za sl.

Čas krmení

Loten bonusové povídky k Honbě za sl.
Vložené: marci - 05.06. 2013 Téma: Loten bonusové povídky k Honbě za sl.
Lupina nám napísal:

Čas krmení 

Feeding Time
 

Autor: Loten 

Překlad: Lupina

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Beta: marci
Povolení k překladu: Ano 

Originál: http://www.fanfiction.net/s/8533568/1/Feeding-Time 

Prohlášení autorky: Ani jednoho z té bandy nevlastním.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je Loten. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Humor
Severus S.
Rating: 16+
Kapitol: 1
Slov: 2,618


Shrnutí:
Odměna za 3000-tý komentář u povídky Honba za sluncem: Snapeův nevrlý vnitřní monolog při snídani ve Velké síni, zasazený do doby Ohnivého poháru. Severus není ranní ptáče.


Varování:
Nadměrné používání sarkasmu a trošku ostřejšího slovníku. Přirozeně.


Poznámka autorky:
A dostáváme se tímto k 3000. komentáři Honby za sluncem (Chasing the Sun), který náleží komentující s nickem FionaTyne. Požádala o „Čas jídla ve Velké síni, příběhem je hlavně Snapeův vnitřní monolog, ve kterém v podstatě neuvěřitelně sarkasticky vykreslí srovnání toho, jak lidé jí a jací jsou.“ Také zde chtěla Pošuka Moodyho, takže je příběh umístěný do doby Ohnivého poháru. Ano, je to falešný Moody, ale žádná z postav to neví.

Psáno v první osobě jako monolog našeho drahého, nevrlého Mistra lektvarů, takže nedostatek popisů/dialogů/atd. to zkrátí na neobvyklou délku.


XXX


„And everyone seems like they're acting a dream
'Cause they're just not thinking about each other
And they're taking orders, which are media spawned
And they should know better, now you have been warned…“

„Každý, zdá se, chová se, jako by šlo o sen,
oni prostě nepřemýšlí jeden o druhém
a přijímají příkazy, co média jim předkládají,
měli by vědět líp, teď dostalo se ti varování…"

 The Jam, ‚In The Crowd‘.

XXX

Další den je před námi, plný příslibů… Ten příslib mě opravdu, ale opravdu irituje. Bože, tenhle plac je příšerný. Nechápu, proč musí být minutu po půlnoci každého prvního prosince celý hrad pokrytý zářivým sajrajtem. Do Vánoc zbývají ještě celé týdny.

Ne, Minervo, samozřejmě jsem nespal dobře. Už si ani nevzpomínám, že tomu tak někdy bylo. A určitě mě znáš dost dlouho na to, aby ses se mnou nepokoušela po ránu vykecávat. I když – záleží na tom, že je ráno, když jeden ve skutečnosti ani nespal? Ráno stejně jen rozšiřuje uplynulou noc. Ach, koho by to zajímalo, podejte mi kafe, než někoho zabiju.

Sakra, neškrábej si ruku, Severusi. Vůbec to nesvědí. Je to jen ve tvé hlavě. Těžko tam něco bude už teď. Nemysli na to, dokud nemusíš.

I když by mě zajímalo, kdo další si to uvědomil? Karkarov si ještě evidentně nevšiml, jinak by se počůral, zasoplil mě a zdrhl před tím. Jako by to šlo – bude mít sakra průser, až se on vrátí. Každým dnem by si toho však měl všimnout, příliš ztemnělo a nedá se ignorovat. A také nevěřím, že by to někomu řekl Brumbál; nejdříve musí sehnat další členy Řádu. Myslím, že tohle dává smysl. Nevím, kolik dalších si všimlo návratu svých Znamení – jediný, kdo by jej přede mnou mohl zmínit, je Lucius. Ale pochybuji, že to udělá, dokud bude možné to ignorovat. Pokud tak vůbec učiní.

Přestaň se škrábat, ty idiote. Pij svoje kafe a drž ruku z dosahu paže. Prohlížej si tu hnusnou výzdobu. Je období veselosti, ne období hrůzných nočních můr, ne že bych se ‚veselil‘. Přemýšlej o zatraceném Vánočním plese. Ještě se musím ujistit, aby schopní studenti předvedli tanec těm, co se hýbat neumí. Peklo zamrzne dřív, než je to naučím já, ať si staroch říká, co chce. Odmítám přednášky od někoho, kdo má vejce ve vousech. Tohle je skutečně nechutné. Nikdy nepochopím, proč si někteří chlapi nechají dobrovolně narůst plnovous. Když se zapomenu oholit, svědí mě to tak, že můžu zešílet. A co se týká vousů do pasu, no, všechno se do nich zamotá. I drobná zvěř by se do nich dala chytat. Taky by se tam mohl vyvinout nový živočišný druh.

Přestaň myslet na to svědění. Pryč, prokletá skvrno! Pryč, povídám! (1)

… Na Shakespeara je definitivně příliš brzo ráno. A co je to, krucinál, za smrad? Ach, jistě. To Minerva trvá na své kaši. Shledal jsem, že je těžké najít nějaký skotský stereotyp, který ta ženská nedodržuje; ani si nejsem jistý, že to snídá ráda. A taky jsem si všiml, že Pošuk utkvěle kontroluje každičké sousto… Paranoia je sice dobrá věc, ale domácí skřítkové by cokoliv zachytili, než by se jídlo dostalo na stůl. Což neznamená, že bych mu do něj nemohl něco přidat, dorazí na stůl, pravda, ale Brumbál si na mně vynutil slib, že to neudělám. Vlastně jsem překvapený, že to nemám i v pracovní smlouvě, když už to samé musím stvrzovat každý rok – Mistrovi lektvarů se zakazuje způsobit zranění učiteli obrany proti černé magii za jakýchkoli okolností, dokud se výše uvedený učitel neukáže být zlým a nepokusí se zabít studenta. Což, buďme upřímní, se stává docela často.

Na druhou stranu, Brumbál mě teď potřebuje víc, než kdy jindy. Je docela možné, že bych Moodyho mohl otrávit a dostal bych se z toho. Což vnáší šťastnou představu do tohoto svátečního období.

Mimochodem, nemůžu být přece jediným člověkem, který si myslí, že není dobrý nápad mít učitele, který vidí studentům skrz oblečení, no ne? Určitě i jiní mají za to, že je to nevhodné a veskrze nahánějící husí kůži. To je nápad – možná bych si měl pod pracovní oděv obléct tričko s nápisem: „Kdo to čte, je zvrhlík!“ nebo třeba jen s nějakými nadávkami. Může tam být napsáno všechno to, co nemám povolené říkat nahlas. A pokud by to nějak komentoval, mohl bych poukázat na fakt, že by neměl být ve škole, jestliže má ve zvyku zírat lidem skrz oblečení. Sice by to nebylo k ničemu, ale byla by to aspoň zábava.

Poznamenej si: zkusit si obléct tričko s nápisem: „Pošuk Moody má připínací dildo (2).“ Pravda, nebude tomu rozumět, ale mě to alespoň pobaví.

Bože, potřebuju víc kávy, můj humor značně poklesl. A asi bych měl i něco pojíst, ale když mně v těchto dnech všechno chutná jako piliny a jen by mi bylo špatně… Alespoň nejsem posedlý čajem, jako téměř všichni v síni, jak to tak vypadá. Opravdu nechápu tento konkrétní zlozvyk. Naposled, když jsem ještě měl chuť a nebyl jsem v takovém stresu, nebyl tak špatný, ale nic moc zvláštního.

Ne, tvoje paže nesvědí. Ignoruj to. Sleduj studenty, to je jediný důvod, proč jsi zde – dávat na ně pozor.

Merline, tohle místo je narvané k prasknutí. Nespočítal jsem to přesně, ale musí tu teď být víc než dvakrát tolik žactva než obvykle. A polovina z nich nic nedělá. Pokud vím, ani jeden ze studentů z Krásnohůlek nebo Kruvalu nemá žádné vyučování. Poněvadž to, co tenhle plac potřebuje, je hromada znuděných děcek bloumajících kolem; to vždycky dopadne dobře.

Vidím, že většina mužské populace ještě pořád vzdychá za Delacourovou. Musím připustit, že se o tu částečnou vílu většinou ucházejí zmijozelští a lezou na nervy konkurenci. Osobně nechápu ten poprask, ale nikdy jsem nebyl na blondýnky. Zajímalo by mě, jestli mají Krásnohůlky ekvivalent Zmijozelu? Asi bych měl vědět, jaké mají koleje, ale opravdu si nemohu vzpomenout, což vlastně nevadí. Možná se později zeptám Maxime, francouzsky umím celkem slušně, tak se na mě nebude dívat spatra. Nezapomínejme, že si opravu nemůže pomoct a nevyvyšovat se nad lidi, při její výšce to je nevyhnutelné… Opravdu jsem se v poslední době moc nevyspal.

Podívejme na Mrzimory, jak se plazí před Diggorym. Chovají se k němu, jako by byl bůh. Jezevci nemívají často příležitost zazářit, i když teď je zase zastíní zatracení Nebelvíři, tak jako všechny ostatní. Diggory je dobrý, myslím – v lektvarech ne až tak, ale jeho cit pro magii se zdá být dost slušný. Ve Zmijozelu zcela jistě není nikdo dostatečně dobrý, ne z tohoto momentálního vzorku, což nerad přiznávám. Upřímně řečeno jsem ohromený, že se vůbec někdo odvážil přihlásit.

Osobně bych si vsadil na Kruma. Kruval nevyhrává častěji než ostatní jen tak, bez důvodu. Dostává se jim mnohem důkladnější výuky tohoto druhu magie. Tedy vsadím své peníze na Kruma, ale kdybych byl hazardér, byl by to Potter. Myslím, že Brumbálovi můžu věřit, když říká, že neví, kdo kluka přihlásil. Taky věřím, že to nemohl provést ten spratek sám – i když jsem si jistý, že chtěl – ale v celém pekle neexistuje absolutně žádná moc, která by tomu starochovi zabránila podvádět, jen aby přivedl svého mazlíčka k vítězství. Nevím, jaký bude druhý úkol, ale poslední je pěkně hnusný a za normálních okolností by v něm čtrnáctiletý kluk nevydržel ani deset minut.

Taky si nemyslím, že je dobrý nápad nechat zachránce kouzelnického světa potloukat se bez dozoru bludištěm plným věcí, které jej chtějí sežrat. Navíc ještě za situace, kdy si ho na konci každého školního roku nacházejí problémy. Ale mě nikdo neposlouchá.

Co se děje s havraspárskými? Ach, jen Láskorádová. Maže si jahodový džem na slaninu. Samozřejmě, ta holka opravdu není normální. Rád bych zjistil, jak se jí loni podařilo, aby měla celá třída vizi obří chobotnice. Vypadalo to, že ty výpary způsobovaly kopec legrace, kdybych nebyl tak zaměstnaný pokusy nenechat všechny studenty omdlít. Možná budu muset najít ty její eseje, které jsem si později okopíroval; byly vždy k smíchu a bůh ví, že ten teď budu potřebovat.

Alespoň zmijozelští se chovají slušně. Tedy pokud můžete u Crabbea a Goylea nazývat zpracovávání týdenní porce potravy s absolutně tupým výrazem ve tvářích ‚chováním‘. Býval jsem opravdu hrdý na svoji kolej, ale tahle banda je naprostá ostuda. Jsem si jistý, že Draco ještě trucuje, protože jsem mu řekl, že ty odznaky jsou dětinské. Kdybyste se mě optali, tak ten kluk potřebuje pořádně napráskat; Lucius a Narcisa ho rozmazlili. A ostatní holky asi drží hladovku, aby se připravily na ples – jistě, mimo Parkinsonové a Bulstrodeové. Dobrý bože.

I když na nikom z Dracova ročníku nejsou vidět žádné náznaky obav, ani na žádném z dalších synů a dcer mých… mých starých kolegů. Nevypadá to, že by se někomu z nich dostalo varování, že se vrací Znamení jejich otců – ne, nech si tu ruku, ještě to nebolí. Předpokládám, že je to dobře, ale z dlouhodobého horizontu to skutečně nedělá takový rozdíl. Žádný nemá důvod vybrat si Bradavice a Brumbála před svými rodinami a jím, až se vrátí. Stařec neudělal nic, aby získal jejich loajalitu, a i nadále se chová proti hadí koleji tak předpojatě… myslím, že se historie opakuje.

Minervo, pokud opravdu pomýšlíš na komentování toho, kolik šálků kávy už jsem dnes ráno vypil, nebudu odpovědný za své činy. Ano, samozřejmě vím, jak silnou jsem si ji udělal a kolik cukru do ní dal. Trhni si nohou.

Matičko skákavá, to se žádný z nebelvírských kluků nenaučil jíst se zavřenou pusou? Raději je měli seřadit u žlabu a ne je nechat sedět tady u stolu – někteří sotva zvládnou uchopit příbor. Většina by to měla znát líp, hlavně Weasleyovi – nemyslím, že by je Molly nikdy neučila způsobům. Ale no tak, Grangerová, přestaň na mě zírat. Připouštím, že si to zasloužím, opravdu – já jen stěží mohu zesměšňovat něčí zuby a dokonce přiznávám, že jsem zašel příliš daleko. Měl bych být vděčný, že nikomu ta má slova netlumočila… Minerva by mě stáhla zaživa, kdyby zjistila, že jsem jedno z jejích oblíbených lvíčat rozplakal. Vlastně jsem neměl v úmyslu to říct nahlas, ale teď už s tím nemohu nic dělat – odebral jsem poté Dracovi nějaké body, ale na tom těžko záleží, i když si ten komentář vzala k srdci a nechala si zuby spravit. Moje povaha bude až příliš brzy pro všechny tím nejmenším z problémů.

A tady máme Pottera. Brumbálova zlatého chlapce, zářící hvězdu Bradavic. Pokud existuje bůh, pak má pochybný smysl pro humor, když toho spratka udělal identického s Jamesem, tedy až na ty oči. Už jsem fakt unavený z toho, jak mě pokaždé zabolí, když pohlédnu na toho malého parchanta. Taky jsem unavený z toho, jak se vše, čeho se dotkne, promění ve zlato – tohle má rozhodně po otci. Ten kluk nemůže udělat nic špatně a z tohoto také vyjde sotva se škrábnutím, hromadou zlata a slávou, vsadím na to svůj prořídlý obsah bankovního účtu. Je mi zatraceně jedno, jestli skutečně nepodváděl s pohárem, jeho to určitě nějak moc nebolí, ne?

Brumbál se mě pořád ptá, jestli vím, kdo to udělal. Nechápu, proč očekává, že svoji odpověď změním – nemám žádnou zatracenou stopu, ale i kdybych měl, těžko bych mu to řekl, že? Mám podezření, že nejdříve myslel na mě, i když se neodvážil to vyslovit; teď, když se Znamení vrací, se mi zdá, že je ještě podezřívavější, protože zjevně neví, kterou stranu jsem si vybral. Člověk by si myslel, že někomu tak chytrému jako on dojde, že kdybych si přál chlapcovu smrt, před čtrnácti lety bych držel jazyk za zuby a toho starce bych neupozornil, ne? Nebo bych nechal Quirrella toho kluka uhranout při famfrpálovém zápase, nebo bych ho prostě otrávil při vyučování a odkráčel pryč. Měl jsem stovku příležitostí toho spratka zabít, nebo ho nechat zemřít. Zajímalo by mě, kolikrát budu muset tomu nutkání odolat, než začnou lidi věřit, že možná skutečně netoužím po jeho smrti?

Jak můžou ta děcka být tak hlučná, když většina z nich má plná ústa? Kdybych si chtěl obstarat takovouto pekelnou bolest hlavy, získal bych ji raději po noci plné alkoholu. Dosáhla takové úrovně, že si budu muset před první hodinou vzít lektvar. To je pro dnešní den špatným znamením. No, alespoň nemám čtvrťáky. Opravdu si nemyslím, že bych se dnes dokázal vyrovnat s dalším roztaveným Longbottomovým kotlíkem – leckdy ani nevím, jak to dokáže – celý zbytek třídy jsou trucovití puberťáci, kteří mě stojí zbytky už tak pocuchaných nervů.

Možná se blíží další válka a možná během příštího roku hezky pomalu a bolestivě umřu. Já tu však prožiju zbytek své smutné existence pro změnu absolutně každým podezříván a v nedůvěře… ale aspoň mi už nikdy nebude čtrnáct, díky bohu.

 

(1) Macbeth, použit překlad Martina Hilského, 2011

(2) připínací dildo, nebol-li strap-on dildo

http://cs.wikipedia.org/wiki/Strap-on_dildo

Ehm, tak všechno vědět nemusím, že. Takže toto vyhledat byla skutečná oběť, což jsem si uvědomila, až když jsem zjistila, o co jde. Naštěstí jsem o tom noční můry neměla. No vážně… Pošuk a dildo? (PB: Kvůli tomuto jsme také daly přístupnost 16+)

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 26.09. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Tak si představuji Severuse, jak vyhlíží zpoza hrnku kafe, ve kterém stojí lžíce, bolí ho hlava, svědí ruka a on si tiše nenávidí celý svět. Kdyby jeho pohledy mohly zabíjet, kolik problémů by se to ráno splavně vyřešilo. Znovu mě rozesmála drobná zvěř v Brumbálově vousu, nápisy na Severusových tričkách (mohl by je kreativně každý den měnit) a každoročně opakovaná klauzule o neublížení v Severusově učitelské smlouvě. Díky.
Jo, Severus po ránu, to musel být pohled, chudák jeden, nebohý, týraný :-) Díky, denice :-)

Skvělé, ten chlap je vážně vtipný.
Je, a to stihl prakticky jen během ranní kávy .-)

Naprosto jedinečně úžasně a uvěřitelně fascinující Severusův plynulý monolog. Loten mu vidí až do duše. Miluju hlášky o zamrzlém pekle. A nový endemit ve vousech je vážně něco. No páááni, raděj jsem zapomněla na to tričko. A obdivuju, jak dokážete najít „zdroje“ na wiki. Nene, vůbec se nečervenám a vůbec jsem se nepohoršila... (nad Severusem). Je to tak souvislá a přitom různorodá změť myšlenek, že by vydala na celou knihu. Báječná práce, děvčata Díky
Severus, chudák, vůbec neměl dobré ráno. Se vším kolem se nedivím Tričko - díky FF si rozšiřuji obzory O některých věcech jsem nikdy neslyšela a obzvláště po skončení této povídky budu značně poučena Díky za komentář, elbi

Skvělý monolog, vážně je mi těch učitelů líto - a Severuse obzvlášť! Díky moc za překlad, těším se na další kapitolu!
Jsem ráda, že se líbilo, díky za komentář:-)

Nechápu, proč musí být minutu po půlnoci každého prvního prosince celý hrad pokrytý zářivým sajrajtem.  – Buď rád Severusi, že neděláš v supermarketu, tam skončí léto a už mají vánoční výzdobu   I když – záleží na tom, že je ráno, když jeden ve skutečnosti ani nespal? Ráno stejně jen rozšiřuje uplynulou noc. Ach, koho by to zajímalo, podejte mi kafe, než někoho zabiju. – Tak tenhle odstavec mohl být psaný o i mně. Je vážně na nic, když je ráno člověk víc zničený než večer.   Ještě se musím ujistit, aby schopní studenti předvedli tanec těm, co se hýbat neumí. Peklo zamrzne dřív, než je to naučím já, ať si staroch říká, co chce. – Dobře jsi to vymyslel, ale pro nás je to smůla.   Mistrovi lektvarů se zakazuje způsobit zranění učiteli obrany proti černé magii za jakýchkoli okolností, dokud se výše uvedený učitel neukáže být zlým a nepokusí se zabít studenta. Což, buďme upřímní, se stává docela často. – Tak to se povedlo ) A ten nápad s tričkem   Žádný nemá důvod vybrat si Bradavice a Brumbála před svými rodinami a jím, až se vrátí. Stařec neudělal nic, aby získal jejich loajalitu, a i nadále se chová proti hadí koleji tak předpojatě… myslím, že se historie opakuje. – Nikdo pro to nic neudělal a to je vážně smutné.   Já tu však prožiju zbytek své smutné existence pro změnu absolutně každým podezříván a v nedůvěře… ale aspoň mi už nikdy nebude čtrnáct, díky bohu. – Jen abys to nezakřiknul Severusi, některé autorky mají rády návraty v čase nebo omlazující elixíry. Raději zůstaň takový jaký jsi.   Děkuji za zvednutí nálady.
:-D Děkuji, teď jsi zvedla náladu Ty mě :-D Díky moc, Sierro:-)

Opět skvělá a výstižná jednorázovka :-) krásně zapadá do celkové atmosféry povídky a opět rozšiřuje a dokresluje charakter Severuse. Bylo to krásně hořkosladké, dojemné ale i vtipné. Taky jsem nevydržela a začala jsem číst originál a tím víc obdivuju vaši práci na překladu. Opravdu nádhera. Moc se těším na příští středu :-)
Jsem ráda, že se líbila. Bohužel tohle je poslední bonusovka, která se váže k ději Honby. Teď už nám zbývá jen samotná povídka. Ani se Ti nedivím, že ses pustila do originálu :-) Taky bych nevydržela :-) Děkuji za komentář a také se budu těšit příští středu :-)

Děkuji moc za kapitolku, miluji bonusy!!! :-DD Jsem v časovém presu a píšu pouze levou rukou, ráno mi pacientka pochroumala pravou ruku a palec.. Bolí to jako hrom, mám danou bandáž a k tomu mám až do 18.00. Vskutku, pacienti jsou zlatíčka! Podobnou charakteristiku bych mohla spáchat na mé spolupracovníky:-DD Ještě jednou díky a budu se těšit na další středu! Ať se daří!! :-))
Máš zážitek, který by seděl do Solaciny povídky, co teď překládá :-) Tak ať ruka nebolí a nepřehlédni Crossroads! Tam je taky báječný Severus. Díky a zase příští týden :-)
Lupinko, díky moc za info! Povídka je báječná a mi neskutečně blízká:-DD Snape a Snapea myjí zadky:-DD Sakra, to nemohl jít pracovat ke mě?! :-DDD Takže středy a čtvrtky - mé oblíbené, ba nejoblíbenější dny! :-)) Jsi zlato!:-)) Asi na mne začínají působit analgetika, usmívám se jako imbecil...:-))
Není zač:-) Ráda doporučím. A když už jsem v tom: http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/cizinka.html Musím se pochlubit, tahle byla přeložená pro mě A myslím, že takhle po směně, by Ti mohla padnout do noty. Uklidní, pohladí...

Tohle mne prositě baví X) Severus je tak pozoruhodná postava, a jsem ráda že ho má Loten tak přečteného. Nevím jestli mám nějakou perličku citovat, protože je jich docela dost Ale velmi mne pobavila ta nejvíce nemravná část I když raději odsunu mou představivost.... Moc děkuji Lupino a Marci za poskytnutý překlad. Tak zase příští týden.
No a teď si představ mě, co se týká sexu poměrně konzervativní, pomůcek neznalou, zasloužilou matku tří dětí, kterak tuto nemravnou část překládá a po zadání hesla do qooglu ji vyskočí tohle. Ještě že mi nestály děti za zadkem, jak mívají v oblibě :-D I když té představy Moodyho s... jsem se nemohla dlouho zbavit :-D Jsem ráda, že pobavilo a díky za komentář. Tak příští týden :-)

Pri takých vtipných myšlienkach je aj ťažké tvrdiť, že majster elixírov má zrána mizernú náladu ) Je zábavný, aj keď premýšľa o neveselých veciach. A blížiaci sa návrat Voldemorta rozhodne nebol veselým obdobím. Bola to zaujímavá bonusovka. Mne sadla a myslím si, že svojou úrovňou vôbec za Chasig nezaostáva. Vďaka za preklad.
Taky myslím, že je to dobrá povídka, jiná než Honba, ale moc se mi líbí. Když se tak člověk vžije do jeho kůže, snídaně ve Velké síni musely být peklem Ale byl trefný Děkuji Ti, solace, za komentář

Moody fakt může koukat pod šaty? My vlastně o tom jeho oku nic moc nevíme, krom toho, že vidí pod neviditelný plášť.  Možná to Severus ani nemyslel vážně, jen potřeboval po ránu zkritizovat všechny v dohledu.....    jeho nabručené kávové monology rozhodně stojí za to.
Moody určitě viděl pod šaty. Když viděl skrz dveře... Díl4, Harry jde za Brumbálem a zastaví se za dveřmi, poslouchá, a pak promluví Pošuk, že je Potter za dveřmi. Jsem ráda, že se líbilo. Severuse můžu tady i jako bojovníka v Rozcestí (Crossroads). A vůbec, Lotenina Severuse miluju :-D Děkuji za komentář, tiberio.
Podľa mňa je popísaná funkcia magického oka a čo dokáže zatial najpodrobnejšie vo Valentine´s day v prekladoch od solace. Tam má také oko Severus a hneď prvú zbadá nahú hermionu :)

Som rada, že si sa rozhodla preložiť aj všetky bonusy k Chasing The Sun. Loteninho Severusa nemožem mať nikdy dosť a vďaka týmto bonusom dostáva poviedka ucelenejší obraz /teda aspoň tieto dva uverejnené pekne zapadajú do príbehu/. Teším sa na pokračovanie na budúcu stredu.
Bohužel zbytek bonusů u této povídky už se netýká děje. Až zase u Post Tenebras budou doplňovat povídku. Ale myslím, že i tak budou povídky stát za to :-) Díky moc za komentář, Jenny, taky se budu těšit příští týden :-)

Severus a jeho nádherný sarkazmus super. Nemám ráda povídky se přeslazeným Sevem. Loten ho vystihla úplně skvěle. A ten dodatek ve smlouvě učitele lektvarů je naprosto výstižný. Dobře jsem se při čtení bavila. Děkuji za překlad a těším se příští středu na další díl .-)
Mě se tento Severus taky hrozitánsky líbí. Loten o něm musela hodně přemýšlet, zvládla ho vykreslit naprosto uvěřitelně. Jsem moc ráda, že se bonus, i když krátký, líbil. I proto jsem dnes publikovala Loteninu povídku Crossroads, abyste nepřišly(i) zkrátka. Díky za komentář a taky se budu těšit zase za týden :-)

Ve standardu povídky trochu slabší, ale stále pěkné. Díky.
Tento bonus má jiné ladění, než Honba. Příští bude zase jiný :-) Díky za komentář.

Severus po ránu opravdu hýří dobrou náladou, ráda věřím, že se ho ráno nikdo neopováží oslovit, on by se jistě s každým takovým opovážlivcem o ni rád podělil... Celý monolog byl nesmírně zábavný, i když byl vlastně osmutných věcech, už jen to:  Žádný nemá důvod vybrat si Bradavice a Brumbála před svými rodinami a jím, až se vrátí. Stařec neudělal nic, aby získal jejich loajalitu, a i nadále se chová proti hadí koleji tak předpojatě… Díky.
Severus neměl zrovna optimistické období. Možná že jen ten ironický a sarkastický přístup mu pomohl to přežít. Rowla by se divila, jak jistý Zmijozel pohlížel na její zlaté Nebelvíry :-) A Brumbál zde byl prostě Brumbál. Ještě, že víme, jak to vše skončí (dobře, jak už jsem psala) Díky za komentář, Denice.

:D nenávidím, keď sa mi niekto ráno prihovorí kým nevypijem kávu :D takže v tomto Severusa chápem. Ten jeho monológ bol plný bolesti, zlosti a mal totálne nervy:D mohlo by to byť totálne vtipné, keby som nevedela ako to celé skončí. Spomenula som si na Cedrikovu smrť a je mi strašne smutno:(
Ano, vědomí toho, jak čtvrtý ročník skončil, co Severuse dál čekalo, z tohoto dělá hořkou komedii. Nechci myslet na to hrozné... Nakonec vše dobře dopadne... Hlavní je, že povídka zanechala dojem :-)

Dobře, upřímně se přiznávám, že jsem to nevydržela a vrhla se na originál! Tuhle povídku jsem si strašně oblíbila. A i když už jsem za 45. kapitolou, určitě nepřestanu číst tvůj překlad, protože je super
Přiznávám, nedivím se Ti, že ses pustila do originálu :-) Ale jsem ráda, že zůstaneš i u našeho překladu, že se líbí. Díky za komentář, Ivonko :-)

Skvělé, díky!!! To byl přímo virtuozní koncert Snapeova sarkasmu. Severus mívá po ránu skoro stejně dobrou náladu a půvabné způsoby jako já :-DD...ó, jak mu rozumím. Sedět v téhle sestavě u snídaně musí být vražedné. Prohlášení zapovídající poškození zdraví či života kolegy vyučujícího černou magii mě dostalo - chci doufat, že v rámci spravedlnosti Brumbál podobný zákaz dává podepsat i ostatním, ale asi bych doufala marně, že? Zneužití Pošukovy bystrozrakosti mě baví - tak mě napadá, že by se Severus na tom Křiklanově večírku ocitl v pěkně prekérní situaci, být tam Pošuk...to by asi bylo vymalováno. Jen jedna malá technická - z češtinářského hlediska by v tom Brumbálově zákazu mělo být buď "za jakýchkoli okolností", nebo "za všech okolností"...ono se sice to "za žádných okolností" používá, ale při téhle formulaci je to spíš protimluv.
Aj, selhala jsem ve výrokové logice, červenám se, hanbím. Náprava zajištěna :-) Severus byl přímo sladký, že? :-D A s Tebou bych nechtěla snídat (vystačím si sama, děkuji pěkne, ale nemůžu si dovolit bručet, dětem chystávám snídani) Brumbál zcela určitě nebyl spravedlivý. To ani náhodou. Jak by mohl být někdo, kdo má vejce v plnovousu :-D Díky moc za komentář, Ansus :-)
Já se Ti vůbec nedivím :-DD, sama se sebou časně ráno taky nerada snídám, dítě to podědilo... je to tristní událost pro všechny zúčastněné... Znáš to, matka se snaží zakrýt vlastní podrážděnost a skřípe zuby u odmlouvání a brblání snídajícího dítěte...jo, a chystání té svačiny k tomu. Alespoň že jediný přítomný vous je prost vajec ;-D.  Těším se na další kapitolku, moc dobrý překlad, máš můj obdiv!
Tak mé dcery - všechny tři - jsou po ránu neuvěřitelně ukecané. Teda ony jsou celý den. Obzvlášť nejmladší - otevře oči a začne žvanit. Je to peklo! :-D Náš vous je na tom podobně jako já, mlčí, a má výhodu proti Brumlovi, necintá :-D

Nádhera. Je vidět, že Loten má našeho milého mistra lektvarů přečteného opravdu důkladně. Ten jeho vnitřní monolog vystihla velmi, velmi zdařile. Bavila jsem a zároveň mě mrazilo v zádech... ehm a svědilo předloktí. Nejvíc mě dostaly ty reakce na Minervu. On ji tu má skoro rád, což? Ovšem samozřejmě, že by to nikdy nepřiznal. A zaplaťmerlin, že mu už nikdy nebude čtrnáct
Loten si musela udělat kompletní obrázek o našem skvělém Mistrovi. A musím ji jen obdivovat. Tenhle příběh tak nádherně zapadá do Honby... A máš pravdu, při čtení se chce smát i vzteky plakat. A ... ehm, podrbat si předloktí :-D  Myslím, že Minervu má rád. Respektuje ji a obdivuje (i přes jisté věci, které jí vyčítá). Váží si jí. Je zvláštní, že ho berou silné ženy - Minerva, Molly, Hermiona. Děkuji moc za komentář, Jacomo, díky :-)

Stejně je fajn, jak řešíme přístupnost Kdo z nás věří tomu, že na tato varování někdo dá? "Potvrď, že je ti osmnáct, než začneš číst.. Jistěěě (a čerstvě vylisovaná občanka zahřívá peněženku)" Ale máme čistá svědomí
A nakonec se ukáže, že jsou informovanější, než my :-D Ale svědomí máme čisté, to máš pravdu. Dnes ráno jsem musela té své pětileté vysvětlovat, jak se holky dostaly na svět. Kde se udělala dírka :-D "Ne, pupíkem jste se ven opravdu nedostaly,... " No vysvětlila jsem to, naštěstí Krtek dělal Zajdulce porodníka a má to detailní obrázky :-)

Mě teda nerozsekalo jen tričko s nápisem (teď nevím, co si mám myslet o tom, že jsem dildo už znala... asi moc koukám na Sex ve městě), brblání nad výzdobou, ale hlavně odmítání přijímat rozkazy od někoho, kdo má v plnovousu vajíčko. Blé. Ten monolog je geniální. Úplně ho vidím, jak klouže pohledem po Velké síni a v duchu si to všechno komentuje. A abych se přiznala, vždycky mi připadalo divné, že by Viktor skončil až třetí. Copak by se asi stalo, kdyby nebyl pod Imperiem? Lenka způsobila všem vizi obří chobotnice Ta holka se nezdá, ale přece jen, je v Havraspáru, no ne? Skvělý oddech, rozhodně jsem se velmi pobavila. Díky, a zase příští týden
Přesně tak to bylo - klouzal pohledem po síni, schovaný za hrnkem kafe a přemýšlel. S odstupem mi to přejde ještě vtipnější, než když jsem to překládala. Lenka mohla dokázat velké věci :-D Mohla být inspirativní :-) Jsem ráda, že pobavilo, když už je venku tak hnusně. Tak zase příští týden a díky za komentář :-)

Jeho monology prostě nemají chybu. Až mě začala svědit ruka. :D
Re: Chasing The Sun - Čtvrtý ročník (bonus č.2) Od: Neprihlásený - 05.06. 2013
Víc takových vnitřních proslovů Loten nenapsala, ale můžeme doufat do budoucna. Neškrábej si tu ruku! :-D Díky za komentík :-)
No a samozřejmě jsem si nevšimla, že mě to odhlásilo...

Rating 16+ Ahooj !! Nejako takto by som si to aj ja myslela medzi toľkými deckami... mám to rada podobne ako Severus :DDD..No ale baby! Ja stále rozmýšľam (2 mesiace), čo také strašné Severus zavalil a to on prisúdil Moodymu len dildo :DDD No šak to je dobrá predstava, jednu nohu drevenú už má ... :)))))).. Nebuďte puritánky, lebo nebude načo spomínať v domove dôchodcov :))Díky aj za odkaz :))
No ne puritánky, jen jsem nevěděla, že něco takového existuje - a patrně už staletí. No, nepotřebovala jsem to nikdy, no :-D Ovšem rating takový, protože jsem si nedovedla představit, jak něco takového vysvětluji svojim dcerám. Co se týká sexu, jsem na standartní praktiky :-D
Milá Arkamo - počkej si na bonus č. 3! (za 10 týdnů - co to je). Ten má rating 18+ a i když je u nás pohlavní styk povolen od... šestnácti? patnácti? (nevím, proboha), tak tady je ta osmnáctka, myslím, na místě. :) Erotika se vším všudy (a bez dilda) :D Mimochodem - to spojení s dřevěnou nohou mě nenapadlo - super!! S Tebou bych se ani v tom domově důchodců nenudila :D Díky :D
:-DDDD  Dobre, dobre, čakám. O 10týždňov, to už bude zase zima akože po úžasnom lete, tak nech sa je čím pobaviť   marci, veď dôchodky budeme mať královské, tak dáme nejaký seniorhouse vo Švajčiarskych alpách .... Teším, teším.
No nebyl by špatný nějaký seniorhouse pro fanynky HP :) nebudeme si sice pamatovat, jak se jmenujeme a co jsme měly včera k obědu, ale určitě budeme sypat z rukávu zaručená data z Bradavic :) když mohou být tématické tábory pro děti, proč ne domovy důchodců? :) Těším se:D

Prehľad článkov k tejto téme:

Loten: ( Lupina )08.01. 2014Zde nejsem
Loten: ( Lupina )01.01. 2014Dokonalý obraz
Loten: ( Lupina )30.11. 2013Zticha
Loten: ( Lupina )21.08. 2013Dovolím si nesouhlasit
Loten: ( Lupina )05.06. 2013Čas krmení
Loten: ( Lupina )20.03. 2013Druhý ročník