Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

První polibek I.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 01.06. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

First Kiss

Autor: Somigliana

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4094733/1/First-Kiss

První polibek I.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Viktor; Draco/Charlie; Neville/Ginny

Žánr: Romance

Stav: žádost zaslána, autorka nereaguje

Shrnutí: Sbírka kraťonkých jednorázovek na téma první polibek.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Tentokrát poruším pravidlo a celkově čtyřikrát věnuji prostor i jiným slečnám a pánům, kteří zaujmou Hermionino místo v mých překladech. Jak už shrnutí napovídá, jedná se o opravdu krátké črty zvěčňující první polibek té či oné dvojice. Romantiky není nikdy dost a tak vás druhá várka čeká opět za deset dní.

 

 

Hermiona Grangerová & Viktor Krum

Hermiona za nimi zavřela dveře do Velké síně a odřízla je tak od hlasů studentů, kteří po ukončení uvítací hostiny proudily do svých komnat.

Zítra se ona stane novou učitelkou přeměňování a on novým učitelem létání, ale dnes byli pouze starými přáteli, kteří na sebe po dlouhé době narazili.

Hermiona prsty obkreslovala obrys kamenné stěny a zahleděla se na zahradu s růžemi za nimi. Jemně se usmála, když si uvědomila, že se před mnoha lety nacházeli přesně na tom samém místě. „Pamatuješ si, jak jsme tu byli naposledy?“

Viktor přitakal a kysele se ušklíbl. „Snape s Karkaroffem. Zr-rovna jsem si šíkal, že jejich načasování nebylo pr-rávě nejlepší.“

„Ne, to nebylo.“ Vlastně bylo otřesné. Ten okamžik touhy a potřeby, když mohla cítit jeho teplý a po čokoládě chutnající dech na svých rtech byl narychlo přerušen Snapem, který kolem nich prošel s mrazivým zavlátím svých hábitů spolu s Karakaroffem, který se zpříma zadíval na svého šampióna. Jí nezbylo nic jiného, než žít pouze s představou toho, co by, kdyby, protože podobný okamžik mezi nimi už za ta léta nenastal.

Pohlédla mu do očí a mohla doslova cítit, jak vzduch kolem nich zhoustl očekáváním. Intenzita jeho pohledu se jí zavrtala až do žaludku. Konečky jejich prstů se střetly na stěně a Viktor si olízl rty. „Vždy jsem si šíkal...“ pronesl tiše, když jeho hřející dlaň přikryla její.

„Ano,“ souhlasila. Najednou stáli neskutečně blízko, ani si nemohla vzpomenout, jak se to stalo. Všechna ta léta jako by se smazala, splynula dohromady a ji opět zašimral jeho dech, tentokrát vonící po jablkách a skořici. A tentokrát, když se jeho rty setkaly s jejími, je nic kromě plápolajících a prskajícíh pochodní na stěnách nerušil.

Neville Longbottom & Ginny Weasleyová

Pomalu se courali směrem k nebelvírské věži (Neville měl nepříjemný pocit, že Ginny bolely nohy, což byla hlavně jeho zásluha) a povídali si především o plese a nadcházejících úkolech v turnaji tří kouzelnických škol. No, Ginny byla ta, která mluvila většinu času. Přestože sebral odvahu a požádal to nejkrásnější děvče z celého třetího ročníku, aby s ním šla na vánoční ples, byl Neville na svém oficiálně prvním rande stále plachý, ba co víc měl pocit, jako by mu ztuhl jazyk.

Ron se kolem nich prohnal, barva na jeho tvářích skoro odpovídala té jeho hábitu. Neville se smutně zašklebil, to když ho za chvíli následovala Hermiona, rozbouřená a rozhněvaná v závěji modré.

„Děkuji, že jsi mě pozval na ples, Neville,“ řekla Ginny a zastavila se těsně mimo doslech všetečného portrétu. „Vážně jsem si to užila.“

 „Jo, i já,“ odpověděl s nesmělým úsměvem.

Srdce mu málem vyskočilo z hrudi, když se jednou rukou opřela o jeho rameno, natáhla se na špičky a věnovala mu na tvář a koutek úst polibek připomínající třepotání motýlích křídel.

Nádherně se na něj usmála, otočila se a vešla do nebelvírských komnat, zanechávajíc za sebou Nevilla, který jako by zmrzl na místě. Jediné, co ho v tu chvíli hřálo bylo malé místečko na tváři, kterého se před chvílí dotkla svými rty.

 

Charlie Weasley & Draco Malfoy 

Draco vtiskl mrznoucí dlaně mezi stehna, hlavu sklonil natolik, aby se bradou dotýkal hrudi a i přesto bylo vidět, jak se pod šálou chvěje. „Do prdele, Weasley,“ zavrčel, nakláněje se ze strany na stranu, jen aby zůstával v pohybu. „Ani zahřívací kouzlo by nezachránilo tvůj mizerný život.“

Charlie si promnul zarudlý nos a popotáhl. „Nikdy dřív mi zahřívací kouzlo moc nepomohlo,“ řekl přívětivě. „Přestože moje vydrželo dýl než tvoje.“

Draco mu věnoval jeden ze svých mrazivých pohledů a obnovil hřejivé kouzlo - přestože to vypadalo, že zima se prokousala i jeho vrstvou a vlezla jim až do kostí.

Po pěti minutách se Draco opět třásl. „Nevypadá to, že by v tomhle počasí kdokoli bez známek kreténství vylezl ven.“

„Víš, musí tu být taky někdo, kdo dělá záznam o přemisťování.“ Otázkou samozřejmě zůstávalo, kolik lidí by se v tuto dobu vůbec přemisťovalo z nebo do Raddlova sídla.

„Já vím, čím se mi podařil natolik nasrat Pottera,“ pronesl Draco temně – to, že existoval byl důvod sám o sobě. „Čím sis ale ty zasloužil tenhle nechutně odporný zasraný džob?“

Charlie jen pokrčil rameny a rozepnul si kabát. „Pojď, podělím se,“ navrhl.

„Můj kabát je dostatečně...“

„Drahý, ano, ale kompletně na nic, co se výhřevnosti týče.“

Draco se k němu nakonec přisunul a Charlie kolem nich obou obtočil svůj obrovský kabát. Ukolébán teplem, které z Charlieho těla sálalo a pravidelným tlukotem jeho srdce - to vše spojené s unávou z války - Draco usnul.

Charlieho koutky se stočily do jemného úsměvu a rty jemně přejel po Dracově spánku. Draci, pomyslel si, sem tam trochu chrlí oheň, ale vlastně nikdy nekoušou.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: První polibek I. Od: sisi - 15.11. 2020
prostě a jednoduše nádherné. Vzpomínky na mládí a jejich první pokusy budou tím, co je zahřeje v dobách krušných až temných. Děkuji.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: První polibek I. Od: Keiko - 12.09. 2013
Charlie a Draco? ne dál si to opravdu nechci představovat, ale tohle bylo super "Draci pomyslel si... roztomilé a opravdu mě to rozesmálo. 

Re: První polibek I. Od: larkinh - 05.06. 2013
Chvilku jsem přemýšlela, co mají ty tři mini příběhy společného, když jsou každý z jiného času a situace, ale pak jsem si zace přečetla název - a všechno bylo jasné :) Díky za překlad.
Re: První polibek I. Od: Gift - 08.06. 2013
Ja dekuji za komentar ;-).

Re: První polibek I. Od: Iveta - 04.06. 2013
Máš pravdu, romyntiky není nikdy dost. Díky za prosvětlení těchto pošmourných dní (když už sluníčko na nás peče...) Připadá mi to psané hodně brzy, snad už po čtvrtém dílu? Nikdy by mě nenapadlo dát dohromady Draca a Charlieho, ale autorka to vystihla (a odůvodnila) naprosto skvěle
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
O ano, pocasi stoji ted za pytel, tak akorat na schouleni se s dekou na gauci . Autorka zverejnila povidku v roce 2008, to uz byl myslim dokonceny dokonce i 7 dil. Ja dekuji tobe za moc mily komentar a budu doufat, ze i kdyby za tech 8 dni bylo stale posmourno, druha cast opet aspon malinko potesi .

Re: První polibek I. Od: marci - 04.06. 2013
Krásné, něžné... Moc se mi to líbilo - všechny tři. Každá byla kouzelná svým vlastním způsobem. Charlieho miluju, ať je spárován s kýmkoli - s Dracem od Krystalu manželství, který jsem si tímto krásně připomenula Díky, nádherné to bylo
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Draco figuruje s Charliem i v jine povidce? Vidis, o tom jsem vubec nevedela a to i presto, ze mam pro Charlieho pravdepodobne stejnou slabost jako ty:-). Moc me tesi, ze se libilo, marci, snad tomu bude tak i u pristi varky. Dekuji.

Re: První polibek I. Od: Jacomo - 03.06. 2013
Jé, to byla krása. Hermiona s Krumem přenesli minulost do budoucnosti, Nevillovi a Ginny zůstala do budoucnosti krásná vzpomínka na minulost a Charlie s Dracem mohou budovat budoucnost navzdory minulosti. A ta poslední věta! Mňam. Děkuji za milé jednohubky. Smlsla jsem si.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Vidis, ja je poskladala za sebe zcela dle sve vlastni libosti a Jacomo mi k nim vytvorila krasnou logickou casovou strukturu:-). Dekuji nejen za ni ale i jiz tradicne moc mily komentar. Snad potesi i druha cast.

Re: První polibek I. Od: solace - 02.06. 2013
Krásne romantické čriepky. Všetky boli milé a netradičné práve tým menej často sa vyskytujúcim párovaním. Najviac sa mi páčila Charlieho poznámka o drakoch. Naozaj trefná pokiaľ ide o draka s veľkým D. Ďakujem za preklad, Gift.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Ano, i me si tahle cast ziskala prave onou posledni vetou, kdy jsem neodolala a dovolila si ji trosku dle sveho poupravit:-). Jsem rada, ze se libilo, snad tomu bude tak i u druhe varky. Ja dekuji tobe!

Re: První polibek I. Od: Lupina - 02.06. 2013
Stejně jako Denice se nedokážu rozhodnout, který příběh se mi nejvíc líbil. Vážně ne. Všechny byly krásné, díky za dávku romantiky :-)
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Rado se stalo, doufam, ze budes stejne spokojena i s druhou varkou;-).

Re: První polibek I. Od: teriisek - 02.06. 2013
Krásné kousky, děkuju za překlad!
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Ja tobe za koment, jsem rada, kdyz se libi.

Re: První polibek I. Od: denice - 02.06. 2013
Ano, romantiky není nikdy dost. Nějak se nedokážu rozhodnout, která epizoda se mi líbí víc, všechny jsou svým způsobem jedinečné, mistrně zachycují křehké a pro protagonisty nezapomenutelné okamžiky. Díky.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
I to byl duvod, proc jsem se nakonec rozhodla zverejnit je vsechny a ne jen ty s Hermionou. Byla by dle meho skoda je opomenout. O to vic me tesi, ze to tak vidi i ctenarky ;-). Ja dekuji tobe.

Re: První polibek I. Od: Koki - 02.06. 2013
Velmi hezké a velmi příjemné počtení.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Jsem rada, ze se libilo.

Re: První polibek I. Od: Zuzana - 01.06. 2013
Všetky tri príbehy sú úplne iné a krásne. Som rada, že si Hermiona s Viktorom dokázali nahradiť tú stratenú chvíľku, aj, že Ginny urobila Nevillovi krásne spomienky na ples a posledná, úplne netypický pár bola asi najkrajšia, asi preto, že Draco... Ďakujem za preklad a za krásny a zaujímavý výber.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Priznavam, ze i me se par Charlie/Draco libil nejvic, proto jsem je dala i nakonec. Holt romantika za deste:-). Jsem rada, ze se libilo, snad se mi to opet podari i u druhe casti. Dekuji za komentar.

Re: První polibek I. Od: TaraFaith - 01.06. 2013
Hermiona a Viktor: Krásné sepsání okamžiku, kdy se vrátite do minulosti a přitom zůstanete v přítomnosti. Ginny a Neville: Moc pěkná chvilka po konci plesu. Takové milé zakončení by se líbilo myslím každému. Charlie a Draco: Hodně netypický pár. Tyhle dva by mě vážně nikdy nenapadlo dát dohromady. Ta poslední věta je vážne krásné zakončení. Všechny tři byly unikátní a moc milé. Díky za překlad.
Re: První polibek I. Od: Gift - 04.06. 2013
Moc dekuji za tak mily komentar. Nezbyva mi nez doufat, ze se ti bude libit i druha cast s novymi pary ;-).

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod