Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

The Teacher's Pet

5. kapitola – Zahrej to znovu, Protivo

The Teacher's Pet
Vložené: Patolozka - 16.04. 2013 Téma: The Teacher's Pet
tiberia nám napísal:

The Teacher's Pet

Autor: Werecat99

Překlad: tiberia

Příběh o tom, jak jeden zlomyslný ryšavý kocour dokáže během jediného týdne obrátit Bradavice vzhůru nohama.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Všechna práva náleží J. K. Rowlingové. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka autorky: Navzdory tomu, co zpívá Protiva, Snape v tomto příběhu není gay. Protiva ho jenom rád dráždí. A já taky.

Řádky mezi hvězdičkami jsou Gingerheadiny myšlenky.

 

5. kapitola – Zahrej to znovu, Protivo

 

Poté, co Severus Snape odešel ze třídy, zamířil rovnou do sborovny a doufal, že tam ho ta mizerná kočka nevystopuje. A kdyby přece náhodou, pořád tu byla naděje, že by její pozornost mohl přitáhnout některý jiný profesor. Ale hned za prvním rohem klesly jeho šance na polovinu.

* Nazdárek! Kam půjdeme? *

„Jdi pryč,“ zasyčel Snape a kráčel dál.

Kočka šla samozřejmě za ním, ale problémy přišly tentokrát z jiné strany. Po pár metrech uslyšel Protivův výsměšný hlas.

„Dobrý večer, profesore Snape. Neseděl jste v poslední době na něčem… zajímavém?“

Snape zrudnul a cítil, jak mu stehy ve stydké oblasti velice nepříjemně zaškubaly. Chvíli mu trvalo, než se odhodlal obrátit se se svým problémem na lékouzelnici, a v té době už by použití léčebného kouzla nadělalo víc škody než užitku. Takže teď byl nucen po dva dny snášet obtíže tradičních léčebných metod a teprve pak bude možné bezpečně použít kouzlo, které ukončí jeho utrpení.

A Protiva to nepochybně zjistil, protože si začal prozpěvovat.

 

Snape hrozný problém má,

v gatích ho ukrývá,

rozbité sklo a kočičí drápy,

zadek mu zdobí krvavé šrámy.

 

„Zmiz, Protivo,“ zavrčel Snape a zatnul zuby.

Duch se dál naprosto nevzrušeně vznášel poblíž.

„Nazdárek, Gingerhead,“ řekl.

* Čau, Protivo,* odpověděla kočka. A ačkoliv Snape nemohl slyšet kočičí odpověď, ztuhnul, když uslyšel, že Protiva oslovil kočku.

„Ty tu kočku znáš?“ zeptal se s vražedným leskem v očích.

„Dnes večer jsem ji viděl prvně v životě,“ lhal Protiva.

Snape si založil ruce na prsou. „Nepochybně.“

„Ách, Severusi pročpak jsi dnes večer táák mrzutý?“ zeptal se Protiva nechutně sladkým hlasem. „Špatně ses vyspal?“

*Vyspal se naprosto perfektně. Kdežto já ne. Chrápe jako maďarský trnoocasý s ucpaným nosem,* řekla Gingerhead.

Protiva se zachechtal a dal se znovu do zpěvu.

 

Snapeův pták,

je to tak,

v posteli si nevrzne.

Jediná vášeň

ve sklepení,

je chrápání mohutné.

 

Jediný výkon v posteli,

na který může být hrdý,

je ukrutné chrápání,

nos nemusí být tvrdý!

 

„Nechrápu,“ odpověděl mistr lektvarů.

*To teda chrápeš,* řekla Gingerhead.

Když se Protiva hystericky rozchechtal, uvědomil si Snape, že vznesl námitku k nesprávnému verši toho hrubého popěvku.

„Zavolám Krvavého barona,“ varoval Snape Protivu. A jestli mě ta kočičí pohroma nenechá na pokoji, hodím ji do jezera obří olihni.“

*Oliheň o tom ví? Doufám, že ne. Mořské plody jsem nejedla už celé věky!*

„Profesore, já na vašem místě bych Gingerhead tak lehkomyslně nevyhrožoval,“ řekl Protiva ponurým hlasem.

„Proč?“ ušklíbl se Snape. „Vrhne se na mě a bude mě chtít zadusit?“

„Dost možná,“ řekl Protiva a začal zpívat další obscénní píseň.

 

Kočičí srst na šatech

kočičí srst ve vlasech

kočičí srst v očích

kočičí srst všude

kočičí srst na tvém hábitě

kočičí srst ve třídě

kočičí srst ti nacpou

krkem dolů

a nahoru prdelí!

 

A znova poletoval okolo a hystericky se smál.

A teď už byl Snape doopravdy rozzlobený.

„Protivo, poslední varování. Zmiz a tu kočku vezmi s sebou, nebo budete oba litovat,“ syknul.

*Protivo, prosím! Další noc s tímhle tvorem bych prostě nepřežila!* prosila Gingerhead. *Zruš tu sázku!*

„V žádném případě, čičinko,“ chechtal se duch. „Ty a mistr lektvarů se budete týden dělit o postel.“

„Týden?“ zeptal se Snape v šoku.

*No a? Očekáváš snad tou dobou ve své posteli nějakou návštěvu? S tvými vlasy a vůní o tom teda dost pochybuju!*

„Proboha, Severusi!“ Protivův posměšný hlas se rozléhal temnou chodbou. „Tahle kočička tady je to nejlepší, co tvá postel kdy zažila!“

Snape znovu zrudnul, protože si vzpomněl, jakým způsobem se Protiva bavíval na jeho účet, když o něm před celou školou prohlašoval, že je zapletený do několika homosexuálních aférek. To byla poslední kapka do poháru.

„Krvavý barone!“ zakřičel. Kde je sakra ten zatracený duch, když ho člověk potřebuje?

Příliš pozdě. Protiva začal znovu zpívat, s pomalým nápěvem, který by klidně mohl patřit milostné písni.

 

Osamělé noci

v hlubokém sklepení,

pražádní milenci

postel mu nehřejí.

A když chudák myslel si,

že už se dočkal,

ten jazyk na zadku

byla jen kočka!

 

„Dost!“ vykřikl Snape a sáhl po hůlce.

Protiva se znovu zlomyslně rozesmál a Gingerhead s velkým zájmem sledovala situaci. V tu chvíli se na scéně objevil Krvavý baron a Protiva se vytratil do hradní tmy.

Snape se vyčerpaně svezl na studenou zem a obličej skryl v dlaních. Gingerhead přešla na druhou stranu a olizovala mu prsty, které byly stále ještě cítit rozsypanou šantou.

„Pane profesore, vypadá to, že vás má vaše kočka vážně moc ráda.“ poznamenal Krvavý baron se zájmem.

Snape pohlédl na ducha krví podlitýma očima.

„Ale to není moje kočka.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 5. kapitola – Zahrej to znovu, Protivo (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 26.12. 2023
|
Sázku prohrál kocour. Prokletí ovšem postihlo Severuse :-)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Jo, je vidět, že i Snape má občas své dny :) Fak se mi líbí, když ho takhle někdo deptá:D I když je to "jen" kočka....

Nedřív děkuji za překlad kapitoly. Vím, že to muselo být těžké přeložit zejména ty popěvky. Nečekala jsem sázku kocoura a Protivy. Jen se "děsím", co bude dál.
Dál bude spousta lumpárem, což už jiného čekat od kocoura.... Díky za komentář.

Protiva by byl slušnej rapper. :-D
Slušnej raper? Protiva by byl sprostej raper .... hihihi. Já vím jak to myslíš, jen mě zlákala ta slovní hříčka ;-) Dík za komentář.

Perfektná kapitolka, chudák Severus, musí byť mimoriadne z cviku, keď si niečo také nechal a potreboval pomoc Krvavého baróna  Obdivujem, ako úžasne si dokázala preložiť tie veršovačky, na to som ja úplne ľavá  Vďaka, Tiberia
Ty popěvky mi daly strašně zabrat, vůbec mi to nešlo zveršovat. V jednom kuse jsem o tom přemýšlela a když mě napadl nějaký veršík, pro jistotu jsem si ho napsala, abych náhodou něco slibného nezapomněla. Tak se stalo, že se mi v práci povalovala spousta papírků s přisprostlými veršíky, napsanými mým velmi dobře čitelným rukopisem. Kolegové se doteď divně koukají....

Tak směkám pred prekladom básničiek, paráda, chudák Snape, už mi ho bolo ľúto, to si nevie poradiť s duchom? Díky moc
Básničky byly hrůza, možná kvůli nim tu kapitolu tak nemám ráda...

Chudinka Snape! Doufám, že se ta kočka pomstí i nějak Protivovi, když vlastně kvůli němu musí trávit týden se Snapem. A dozvíme se, o co se vlastně spolu vsadili? Díky za překlad.
Protiva a Gingerhead spolu budou pořád dobře vycházet, holt podobné povahy, ale o co se ti dva vsadili se dozvíme, v předposlední, tedy třinácté, kapitole.

Protiva dostál svýmu jménu a byl pořádně protivnej. A jak Sevovi až pozdě došlo, že se ohradil proti blbý informaci (chrápání), z toho jsem dostala záchvat smíchu A na závěr pravda staletá, ta kočka přece není jeho Díky za překlad
Protestoval proti chrápání a horší urážky si ani nevšiml.... to ho Protiva dobře dostal. Dík za komentář.

„Dost!“ vykřikl Snape a sáhl po hůlce. Iba siahol? Mal ju aj použiť! On si namiesto toho sadne na zem a dobre že sa nerozplače. Je toto ešte vôbec Severus Snape alebo šikanovaný tretiak? Ešteže tá mačka nie je jeho! ) Vďaka, tiberie.
To máš teda naprostou pravdu - pamatuješ na Remuse Lupina v kánonu? Nevím teď honem, která to byla kniha, ale ten si s Protivou poradil okamžitě. Nezbývá než podotknout, že autorka to tak holt napsala a já jen překládám, ale takhle zlé (šikanovaný třeťák) už to nebude v žádné kapitole. Já pořád říkám, že tahle je moje nejmíň oblíbená.

Já bych tu kočku zabila, bože... Díky za překlad, jsem zvědavá, co ta bestie prvede příště - Severuse je mi líto už teď!
Re: 5. kapitola – Zahrej to znovu, Protivo Od: Neprihlásený - 16.04. 2013
Příště ti výjimečně bude moct být líto někoho jiného Protože kočka a Severus se krátce uvidí až úplně na konci kapitoly.
Omlouvám se, zapomněla jsem se přihlásit. Anonym jsem byla já, neúmyslně.

To nemělo chybu. Já už dlouho tvrdím, že Kočky vládnou světu, alespoň u nás doma, takže Severusovy útrapy chápu.   Spojenectví těch dvou záškodníků (Kocoura a Protivy) by zničilo každého. Měli je nasadit proti Voldemortovi, nepomohly by mu ani viteály.
Že jo? Kocour a ještě Protiva, ti dva spolu by umořili každého. Dík za komentář.

Tak tie verovanky nemaly chyby! Kde na to ten Protiva chodí?  Vďaka za ďalšiu skvelú kapču.
A tobě díky za komentář. Chtěla jsem napsat, že Protiva má zřejmě staletou praxi v rýmování oplzlých veršíků, ale teprve teď mi došlo, že zrovna o něm toho moc nevíme. Aspoň já ne.

Mořské plody jsem nejedla už celé věky! Číčinka boduje. Jen aby si ji nakonec Snape nepořídil doopravdy... tedy ona Snapea, samozřejmě. *;-)
To je docela dobrá úvaha, ale neprozradím !!!

Kočka mi vždycky vylepší den: Oliheň o tom ví? Doufám, že ne. Mořské plody jsem nejedla už celé věky! Severus je podivuhodně bezbranný, nebojí se ho Gingerhead ani Protiva. Musí být opravdu na dně, když mu nevadí sedět na tvrdé kamenné dlažbě sestehovaným zadkem. Kdyby ho takhle našli jeho studenti, má navždy po reputaci. Díky.
Co se týče toho sestehovaného zadku, škoda, že tam není scéna, jak mu ho zašívají. Tu bych si hodně užila.

Chudák Severus :-D Protivu nemusím, ale byl vtipný :-D Závěr byl dokonalý:-D Děkuji, skvělá kapitola :-)
Dík za komentář, v téhle kapitole teda Protivu taky nemusím... je horší než kocour... a to je co říct!

To by chcelo nejakú zmijozelskú taktiku aby to mačku prestalo baviť. Zdá sa poriadne vytrvalá potvora a Protiva bol strašne hnusný, ale čo od neho čakať? Ďakujem za preklad
Protiva a ještě k tomu kocour, to je fakt vražedná kombinace. Dík za komentář.

Aha! Takže stávka! :DDBásničky bezkonkurenčné, ale ak s tou mačkou Severus niečo konečne neurobí - IDEM TAM!!! :))Dík za kapitolu :)
Jé, tos mě vážně ohromně potěšila! Já tuhle kapitolu moc nemusím kvůli Protivovi a jeho veršíkům... ale možná je to zčásti proto, že jsem je musela překládat.  Díky za komentář.