Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 6.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 22.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+ 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6

 

Bill zamýšlel to udělat. Nemohl se zastavit. A ani nepotřeboval dvě láhve vína, aby mu pomohly. Chystal se ochutnat Hermionina ústa. Protože teď, když byla tak blízko, to musel udělat kvůli své vlastní příčetnosti. Při olíznutí rtů se mu však srdce sevřelo nad zděšením vepsaným v její tváři. 

„Nepálí se něco?!“ 

Bill ztuhl a nechal slova proniknout do touhou naplněného mozku. Zhluboka vdechl zápach připálené rajské omáčky. „Sakra!“ 

Vyběhl ke kuchyni s Hermionou v patách, jen aby zjistil, že jeho večeře se proměnila v kouřící, spálené cosi pokrývající celou varnou desku. Obratně vytáhl hůlku a opatrně odložil hrnce do dřezu. Otočil se zpět tváří k Hermioně a nervózně se zasmál. Mnul si při tom zátylek. „Necháš mě vzít tě ven? To je to nejmenší, co můžu udělat na oplátku za ty závěsy, pokud si tedy stále myslíš, že je pro mě ušiješ.“ 

Hermiona se zahihňala, také zřejmě nervózní, když pohledem minula Billa a sledovala bublající omáčku a zčernalé těstoviny. „Nemusíš si se mnou dělat starosti a brát mě ven,“ pronesla a hlasitě jí zakručelo v břiše. 

„Troufám si nesouhlasit,“ odporoval, vzal její ruku do té své, mnohem větší, a přemístil je oba na přeplněný chodník uprostřed Příčné ulice. „Co máš ráda? Vyber si.“ 

Přelétla pohledem průčelí obchodů a restaurací, které byly pod tmavnoucí oblohou města osvětleny. „Upřímně, sním cokoliv, ale bez rezervace v pátek večer volný stůl nenajdeme,“ zamumlala, když vtom ji okolo procházející člověk odhodil na Billovu pevnou hruď. 

Chytil ji za lokty, aby nespadla. „Vím, kde najdeme volný stůl,“ zašeptal, když na něj pohlédla. Přinutil se soustředit na úkol, odstoupil od ní a jemně ji za paži vedl po přeplněné ulici. 

Zahnuli za roh okolo Fredova a Georgeova obchodu a Hermiona se ocitla před módní restaurací, o které slyšela od kolegů u Gringottových. Neonově modrým světlem blikal nápis Jídelna Jíry Jílovce a sporadicky tak osvětloval temnou stranu ulice. 

„Bille, tady jí každý! Vážně, můžeme si jen vzít sendvič, jakmile někde uvidíme otevřeno.“ Hermiona byla trochu podrážděná; Jíra Jílovec byl v kouzelnickém světě kuchař známý pro své jedinečné jídlo a množství restaurací, které nikdy nepřišly o své zákazníky. 

Bill se jen usmál a otevřel dveře. „Dostaneme tu stůl. Proč chodit jinam?“ 

Hermiona zavrtěla hlavou a vstoupila dovnitř, jen aby zjistila, že u všech stolů je plno; všude seděli hosté a bavili se. Ti, kteří nebyli usazení, si na talíře nakládali jídlo ze samoobslužného bufetu. 

„Bille Weasley! Měsíce jsem tě neviděla!“ zaječela vysoká blondýna, když si Bill stoupl vedle Hermiony. „Jak se máš?“ ptala se, natáhla se po Billovi a vlípla mu pusu na tvář, velice blízko rtům. Obtočila mu ruce kolem krku a Bill ji pevně objal. Hermiona zkřížila paže na prsou po zaznamenání faktu, jak atraktivní ta dívka je, a jak se nezdá, že by se ji chystal Bill v dohledné době pustit. 

„Mám se dobře, Lizzie,“ ujistil ji, když se konečně odlepili. 

Blondýna si povzdechla a zavrtěla nad Billem hlavou. „Víš, že po mně chceš hodně, když ode mne očekáváš volný stůl,“ řekla a rozhlédla se po restauraci. „Následujte mne,“ pobídla je s malým úsměvem určeným Hermioně. 

Billovi nevadilo, že Hermionina přítomnost poukazuje na fakt, že s ní má schůzku. Zcela jistě to bylo něco, na co by se dalo zvyknout. Při odsunutí židle u malého stolečku, ke kterému je dovedla Lizzie, děkoval Merlinovi, že Hermiona necouvla při pomyšlení na rande na veřejnosti. Hermiona se posadila, hosteska (1) je opustila a oni si objednali pití. 

„Bylo od ní opravdu milé, že ti našla stůl,“ podotkla Hermiona, až příliš ledabyle, doufajíc, že se dozví něco víc o dlouhonohé blondýně. 

„Jo, Lizzie je dobrá kamarádka,“ odvětil a upil z máslového ležáku. 

„Vypadá tak,“ zamumlala Hermiona do své láhve. „Chodil jsi s ní, nebo tak něco?“ postrčila ho. 

„S Lizzie? Ne,“ odfrkl si. „Byla v Mrzimoru, když jsem studoval v Bradavicích. Pět let byla provdaná za Paula Marblestonea. Ve válce ho zabili. Potřebovali čtyři Smrtijedy, aby ho dostali.“ 

„Pamatuji si na něj,“ přikývla Hermiona. „Lizzie musí být osamělá.“ 

„To je, ale rozhodně ještě není připravená na Paula zapomenout.“ Bill si nemohl pomoci, ale uvědomil si, jak moc je on sám připravený zapomenout na Fleur. Všechny sliby o manželství a šťastném domově zničil její negativismus a sobectví. Zlomila ho v mnoha směrech. A ze všech žen, které znal, se Hermiona zdála být jedinou, kterou chtěl na jejím místě. Mohla být tím, kdo by spíš dával, než jen neustále bral. 

„Jednoho dne bude Lizzie připravená jít dál,“ ujistila Billa Hermiona. 

Bill se usmál, když ho vytáhla z jeho myšlenek. „Charlie pro ni měl vždycky slabost. Měl bych mu dát vědět, že tu Lizzie pracuje.“ 

„Jo, skvělý nápad,“ protočila oči Hermiona. „Až ji vy dva budete zdržovat a obtěžovat, nikdy nedovede zákazníky k jejich stolům.“ 

„To odmítám,“ našpulil pusu Bill. „Buď hodná. Koneckonců jsem ti našel stůl u Jíry!“ 

„To těžko. Lizzie nám našla stůl!“ Hermiona ho popadla za ruku a vstala s úsměvem dřív, než měl šanci zareagovat. „Pojďme k bufetu. Upřímně, jsem překvapená, že jsi nezamířil k jídlu hned po našem příchodu. Netvrď mi, že jsi ztratil svoji proslavenou Weasleyovskou chuť k jídlu!“ 

Bill to vzal jako výzvu a důležitý úkol ukázat jí, jak dobře si udržel svoji schopnost baštit. S Hermionou se nenuceně smáli, když dokázal spořádat třikrát víc talířů jídla než ona. 

„Ach, chtěla jsem se tě zeptat,“ řekla, když odstrčila prázdný talíř stranou. „Znáš nějaké pokročilé lepící kouzlo pro domácí použití? Tapety na chodbě mi odmítají zůstat na zdi!“ 

„Znám. A řeknu ti, co… když ty můžeš pověsit závěsy, já se rád zastavím a vyrobím ti lepidlo na tapety,“ odvětil s mrknutím. 

„Ujednáno,“ souhlasila Hermiona se zářivým úsměvem. Flirtování s touto mnohem mladší a mimořádně inteligentní čarodějkou bylo překvapivě příjemné a vítané. Skutečnost, kterou Bill nemohl popřít. Natáhla ruku a na důkaz dohody si potřásli. „Jsi připravený se vrátit? Pořád ještě musím proměřit dvě okna,“ řekla mu, aniž by se obtěžovala vyjmout svoji ruku z té jeho. 

Když se postavili, oba uslyšeli až příliš známý chraplavý nádech a obrátili se ve chvíli, kdy už na ně Francine zírala. Byla s hejnem dalších sekretářek od Gringottů, kteréžto všechny teď hleděly na jejich spojené ruce. „Ach, ne,“ zasténala Hermiona, když se druhá žena přiblížila. „Ahoj, Francine,“ vypravila ze sebe. 

„Fantastické, vidět vás dva tady,“ vypískla Francine. Podívala se na Billa a pak se zaměřila na Hermionu. „Nevěděla jsem, že spolu chodíte.“ Než mohli odpovědět, byla Francine na cestě ke stolu svých společnic. „Uvidíme se v pondělí.“ 

Hermiona s Billem rychle opustili restauraci. „No to je štěstí!“ vykřikla Hermiona, jakmile dorazili na chodník. „Ta ženská má prsty v každé nepleše v práci.“ 

„Pravda,“ souhlasil Bill. „Ale co horšího by se mohlo stát?“ 

Hermiona dumala, když kráčeli k přemisťovacímu bodu v centru Příčné ulice. „Jsem si jistá, že začne šířit pověsti o nějaké vymyšlené, žhavé lásce mezi námi dvěma. Nebo o tom, jak musíme v práci udržet tajemství, abych nakonec kvůli tobě nepřišla o povýšení. Nebo o tom, jak jsme se snažili zdrhnout a schovat se, když nás viděla spolu. Nebo o tom, jak jsem s tebou tajně chodila v mém páťáku v Bradavicích,“ zahihňala se Hermiona, když řekla poslední kousek. 

Bill zavrtěl hlavou. „Není možné, aby byla Francine tak kreativní!“ 

„To opravdu není,“ potvrdila Hermiona. 

Bill shlédl, aby za chůze na Hermionu mrknul. Všechno v něm si bylo vědomo její těsné blízkosti; pokaždé, když rukou lehce přejela tu jeho, cítil, jak se mu tělo chvěje a prosí o víc. 

„Třeba do pondělka zapomene, že nás viděla,“ uvažovala Hermiona, když dosáhli přemisťovacího bodu. 

„No, pokud ne, rozhodně doufám, že zvládneš ten běžný, starý, nudný drb o tom, kterak chodíš s odporně zjizveným Billem Weasleym z oddělení finančních pobídek.“ 

Tón byl žertovný, ale slova byla pro Hermionu příliš vážná, když si v měsíčním světle prohlížela jeho rysy. „No, doufám, že tobě nebudou vadit zvěsti zahrnující neodolatelného Billa Weasleyho viděného se střapatou vševědkou,“ řekla s úsměvem a přemístila se pryč. 

Bill se objevil zpátky ve svém domku chvilku po ní. Už měřila poslední okno a zaznamenávala si čísla, když promluvil. „Víš, myslím, že bych takové zvěsti snesl.“ 

Hermiona zčervenala a usmála se, nato váhavě zrušila mezeru mezi nimi a políbila ho přímo na rty. Přejela prsty po jeho paži a přes střapaté vlasy, než se odtáhla. „Já taky. Díky za večeři,“ zašeptala, když vytáhla hůlku a zmizela z místnosti. Bill měl sotva vteřinu na to, aby si uvědomil, že ho políbila, a bylo po všem. Ale i po tom jediném polibku si byl naprosto jistý, že potřebuje znovu cítit její rty.

 

(1)hosteska – v některých zahraničních restauracích si musíte počkat na hostesku, která vám najde stůl a usadí vás u něj. Obvykle mívá u vchodu svůj pultík. Asi o tom hodně lidí ví, já to však zjistila až při loňské návštěvě USA.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: kakostka - 24.01. 2013
Krásná kapitola, díky. Oni se k sobě opravdu hodí:-)
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 24.01. 2013
Jsou tady zlatíčka, že? :-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: teriisek - 24.01. 2013
Hermiona koukám ví, jak na to;) Takhle ho naladit a utéct, chudáčka... Jsem zvědavá, jak to bude probíhat dál, nakročeno mají pěkně. Díky za překlad!
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 24.01. 2013
Jojo, Hermiona je chytrá holka:-) Děkuji za komentík:-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: solace - 23.01. 2013
Takže nám to pomaly, ale iste napreduje. Prvá pusa už padla... očakávam, že Bill naberie guráž a prejaví sa ako správny chlap. Vďaka za preklad, Lupi.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 24.01. 2013
No, úplně jednoduché to nebude. Ještě nastane jeden zádrhel :-) Díky za komentík, Solace. :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Nade - 23.01. 2013
Jooo, Hermiono! Jdi do něj!  Drby bych neřešila, vždycky nějaké vzniknou. Občas jeden žasne, co se o sobě dozví.  Díky, moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 23.01. 2013
:-D Nečekají ji jen ty zlé drby :-) Stejně se o ně nebude starat :-) Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: siriana - 23.01. 2013
skvělé...konečně se prolamují ledy..samozřejmě za doprovodu nezbytných "trapných chvilek" už se těším co bude dál :))
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 23.01. 2013
Teď už se vývoj trošku zrychlí ;-) Bill už přesně ví, po čem toužit :-)  Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: larkinh - 22.01. 2013
TAk se do toho musela zaplíst Francine, aby si navzájem projevili zájem :) 
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 23.01. 2013
Francine, to je persona. Takovou naštěstí v práci nemáme :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Koki - 22.01. 2013
No konečně nějaký pokrok.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
No, trochu jim to trvalo, ale aspoň to nebylo Hrr :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: 3lucky - 22.01. 2013
No už jsem myslela, že se té pusy nedočkám Krásná kapitolka a jsem zvědavá co jim ta drbna vyvede Moc se těším na další... díky za překlad
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
A jen u pusy nezůstane... :-) Drbna... tak ta si nakonec naběhne :-D Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: soraki - 22.01. 2013
konečně, konečně, konečně jen tak mezi náma holkama, kolik to má kapitol? a moc děkuji
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
Tohle je krátká povídka. 14 kapitolek. Ale neboj nedají se dohromady až na konci ;-) Taky děkuji :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: TaraFaith - 22.01. 2013
Konečně to začíná nabírat správný směr. Nemůžu se dočkat další kapitoly. Moc díky za překlad. :)
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
Teď už to půjde rychleji :-) Oťukávání je pomalu za námi :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: denice - 22.01. 2013
Díky za milou kapitolu, přečetla jsem ji u polední kávy a potěšila. Hermiona to vzala do svých schopných rukou, teď už by Bill neměl váhat.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
K té kávě se to docela hodí :-) Což mi připomnělo, že já tu svoji ještě neměla... Hermiona je žena činu a nenechá se odradit :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Aiden - 22.01. 2013
Konečně něco proběhlo. Proč mám pocit, že kdyby to neudělala Herm, tak Bill za ní jenom stojí a slintá? A ta sekretářka bude jedna z těch potvor, co za každým běhá kvůli potřebný várce drbů a pak to roznáší po celým podniku, ne? Díky za překlad
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
Bill by si v této povídce vůbec netroufl. Potřeboval nakopnout. NAštěstí si ho vybrala Hermiona :-) A ano, Francin je pěkná koza, otravná, nepříjemná, potměšilá... :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Zuzana - 22.01. 2013
Krásna kapitola som rada, že sa tentokrát nič nepokazilo. Už som sa pripravovala na to ako sa zase nejakým blbým nedorozumením všetko pokazí. Už sa zdá, že sa naučili správne reagovať a povedať tie správne slová. Ďakujem za preklad.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
Nechci strašit, ale zádrhelům ještě není konec :-) Hermi ještě musí použít mozek, aby se Bill definitivně vzdal :-) Ale bude to už brzy :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: arkama - 22.01. 2013
Esteze mu Hermiona tu pusu dala ))) ktovie, co by sa zase "pokazilo" PS: ...dufam, ze ta Francine nebude najvacsia bankova drbna, take tie oné-herecky mam rada aj v reale dik za kapitolu.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
To jo. Teď už bude Bill přesně vědět, po čem toužit :-) PS: Bude :-) A bude za to "odměněna". Děkuji moc za komentář:-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Jacomo - 22.01. 2013
Nebylo by praktičtější, kdyby si rovnou zařizovali jenom JEDEN byt? Takové energie a času a... nádherných kapitol Takže hurá do toho, zrenovujte třeba Buckinghamský palác, hlavně když se budeme my takhle výtečně bavit! Díky za další kapitolu.
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
:-D Jeden byt by opravdu byl praktičtější, ale nejdřív se budou muset namlouvat (trochu jako Zajdulka se Zajíčkem od Krtka:-) ) Renovace BUDE zajímavá ;-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: FlorenceMabel - 22.01. 2013
Tak už se políbili! Bezva, už to nabírá ten správný směr :). Moc ti děkuji za skvělý překlad!
Re: Earning Interest - 6.kapitola Od: Lupina - 22.01. 2013
Políbila:-) Vášeň jiskří a ještě bude :-) Jsem ráda, že se Ti kapitolka líbila :-)