Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 4.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 15.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+ 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4

 

Bill zamručel, když se obrátil k Doupěti, a za chůze mumlal: „Snažila se být jen milá a ty ses musel chovat jako naprostý hňup.“ Nevěděl, proč mu přijde tak těžké přátelit se s Hermionou. Asi to má co dělat s oním pocitem v břiše, když se na ni dívá. Nebyl si jistý proč, ale Hermiona se mu začala strašně líbit. Musí najít způsob, jak ji dostat z hlavy. 

„Bille, jsi si jistý, že nechceš ještě kousek dezertu?“ zeptala se ho matka, když vešel dovnitř. 

George šťouchl do Freda a zašeptal: „Myslím, že už nějaký dezert měl, s Hermionou.“ 

Fred se uchechtl. „Tak ten bych měl raději než koláč. Ty šťastný mizero,“ pronesl s pohledem upřeným na Billa. 

Bill vraždil dvojčata pohledem; vadilo mu, že o Hermioně takhle mluvili. Jistě, fyzicky byla naprosto nádherná, ale nebyla jen to. Byla lepší. „Neměl jsem s ní žádný dezert. Kdy už vy dva dospějete?“ 

„Ale ne,“ odpověděl George. „Billovi se nelíbí, když takhle mluvíme o jeho holce.“ 

Bill protočil oči a rychle líbnul matku, než se vydal ke krbu přeletaxovat se domů. Na podlahu obýváku dopadl tvrdě a povzdechl si. Představil si situaci, kdy by byla Hermiona opravdu jeho holka; to by bylo veseleji.

 

XXX

 

Hermiona strávila celý víkend analýzou toho, co mohla zkazit během páteční večeře. Měla pocit, že oblečení a make-up byly v pohodě, ale možná Billa odhadla špatně; možná se mu její nové oblečení nelíbilo. Celou neděli se tulila s Křivonožkou a pokoušela se vymyslet nový plán hry. 

„Co myslíš, Nožko?“ zeptala se polovičního maguára. Pohlédl na ni s rozmrzelým předením. „Co mi pomůže vyhrát Billa Weasleyho?“ 

Křivonožka jí seskočil z klína a šoural se ke své večeři, což Hermionu přivedlo na nápad. Samozřejmě! Nakrmit, to je cesta k srdci všech mužů.

 

XXX

 

Billa bolela hlava. Ne tím obvykle bolestivým způsobem, ale tak, že ho to přivádělo na myšlenku zalézt si do té nejtemnější, nejtišší jeskyně světa a přezimovat tam. A aby toho nebylo málo, bylo pondělí. V záchvatu naprostého zmaru nařídil sekretářce, aby zrušila všechny dopolední schůzky s tím, že se chystá na extra dlouhý oběd. 

Když se vydal do bufetu u Gringottů, namířil si to přímo na své obvyklé místo a roztržitě mávl na pár kolegů, kteří jej oslovili. Když kráčel, žaludek mu zakručel a on si náhle přál, aby si udělal čas a zabalil si oběd. 

„Bille!“ uslyšel někoho zavolat. Vzhlédl a spatřil Hermionu sedět naproti jeho obvyklému místu. Srdce mu z hrudi spadlo do slabin a zase zpět. Měla na sobě jiný kostýmek, který ovšem Bill také považoval za děsně sexy. I když měla zakryto mnohem víc kůže, než polovina ženského osazenstva kolem. Vklouzl na svoji židli a spolkl knedlík v krku. 

„Hermiono,“ zachraptěl s přikývnutím. Usmála se na něj a pohodila dlouhými vlasy přes rameno. Bílá krajková halenka jí vykukovala z obyčejného šedivého kostýmku, což Billa vrátilo do pátku. Upřímně, kde tahle žena nakupovala tak fantastické oblečení? 

„Vypadáš, jako bys měl dlouhé ráno,“ poznamenala. Zrána Hermiona slyšela od jedné ze sekretářek, že je Bill poněkud nevrlý. Což Hermionu přimělo těšit se na oběd ještě víc. Chystala se spustit misi: povzbudit Billa.  Koneckonců, Hermiona nepatřila k těm málo vytrvalým, a věděla, že Billa chce. 

Bill si masíroval spánky. „Nemáš ani ponětí. Také se ti někdy zdá, že polovina zdejších lidí nikdy nedělá svoji práci?“ 

„Naprosto,“ ujistila ho. „I když, pro jednou jsem na tu svoji pyšná.“ Zářivě se usmála, zatímco on jen trochu zvedl koutky. „Ach, když už o tom mluvím, jsem skoro hotová s papírováním týkajícím se těch případů, cos mi dal minulý týden.“ 

Bill vypadal ohromeně. „Ty jsem ti dal teprve v pátek.“ 

„Vím,“ odpověděla, když otevírala velkou hnědou tašku na obědy. Vytáhla ohromné množství jídla. Billův žaludek začal kručet a Hermiona nasadila nevinný výraz. „Myslím, že jsem si toho zabalila moc. Tak co, Bille, dal by sis se mnou oběd?“ 

Koukal na množství sendvičů, směs ořechů a domácí cukroví, které vyložila. Podala mu krabici džusu, důkaz, že ona rozhodla, že on má na něj chuť. „Díky, Hermiono. Nějak jsem si zapomněl ráno zabalit oběd.“ 

Usmívala se, zatímco jedli a klábosili o všem, jen ne o práci. Bill si do pusy strčil pět cukroví v řadě při poslouchání zábavného příběhu o dni, kdy se Hermiona přestěhovala do svého bytu a zjistila, že všechny tapety se odlupují. A on jí vyprávěl o práci, kterou odvedl na svém domku. 

„Měníš interiér svého hnízda?“ zeptala se. „Dej mi vědět, až budeš potřebovat pomoc. Myslím, že bych uměla ušít závěsy.“ 

Bill se srdečně zasmál. „Myslíš, že umíš šít závěsy?“ 

Hermiona hravě přimhouřila oči. „Dobře, nejsem přímo ‚Praktická žena‘, ale co může být složitého na ušití páru závěsů?“ 

„Tak to zjistíme, protože naprosto rozhodně chci vidět, jak ti to půjde!“ oznámil jí. „Můj pokoj je modrý a bílý,“ řekl jí s úsměvem. 

Se škodolibým výrazem vytáhla plánovací notes. „Takže věřím, že v pátek večer mám čas na to, abych vzala míry,“ zažertovala, když listovala plánovačem. 

„To zní dobře,“ souhlasil. Jeho oči potkaly její a srdce se mu zastavilo. „Možná bych nám mohl uvařit večeři, zatímco budeš měřit?“ vyhrkl dříve, než si to promyslel. 

Hermioniny oči se rozšířily, a pak několikrát zamrkala. „To bych moc ráda,“ řekla Billovi, který vypadal, že se chystá omdlít. Snažil se zpracovat skutečnost, že ji právě pozval na večeři, a ona že souhlasila. 

Když Hermiona vstala, Bill přikývl. „No, měla bych se vrátit do kanceláře. Zastavíš se vyzvednout si ty papíry později, nebo ti je mám hodit?“ 

Bill si odkašlal a zamumlal: „Stavím se později. Děkuju za oběd.“ 

Přikývla, usmála se a nedbale odcházela pryč, přičemž svými černými lodičkami s jehlovými podpatky vábila až na hranici zdravého rozumu. Když zmizela z dohledu, uvědomil si, že hlava mu už netepe bolestí a že se cítí poněkud uvolněně. Pak si připomněl, že se musí naučit uvařit nějaké příhodné jídlo na páteční večer. Do kanceláře se Bill vrátil plný obav, ale rozjařeným krokem. 

Hermioně se podařilo dostat do kanceláře a zavřít za sebou dřív, než propukla v jásot. Skákala a poskakovala kolem několik minut, pak dokončila Billovo papírování a plány na další nakupovací výlet.

   
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: tigy - 18.01. 2013
Ehm, ja si tiež myslím, že by som dokázala ušiť závesy... bohužiaľ, na obzore žiadna romantická večera  Tak nech si to Hermiona užije aj za mňa, dievča šikovné  Díky, Lupina, parádna kapitolka!
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 19.01. 2013
Málo z nás má to štěstí potkat Billa :-) Třeba jindy, v jiném životě... :-) Díky za komentář, tigy:-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: soraki - 17.01. 2013
ó, to bylo tak milé těším se na pátek - tedy ten jejich pátek děkuji
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Neprihlásený - 17.01. 2013
Tak ten bude zajímavý :-) Děkuji Ti, Soraki, za komentík :-)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 17.01. 2013
Oj, nevšimla jsem si, že mě to nepřihlásilo.

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: larkinh - 16.01. 2013
:D To bych chtěla vidět Hermionu, jak poskakuje v lodičkách na vysokých podpatcích :D A Bill něco rychle plácl o večeři, ale plácl to moc dobře :) Nejvyšší čas, aby přestali předpokládat, co si ten druhý myslí, a radši se rovnou zeptali :)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 16.01. 2013
Obzvlášť, když si představíš, jak vypadá chůze na šteklích pro někoho, kdo na ně není zvyklý :-D No, ale to by se do této povídky nehodilo, ta má být romantická :-) Ještě chvilku se ptát nebudou, ještě budou ony závěsy... Děkuji za komentář, larkinh :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Zuzana - 15.01. 2013
Toto bola príjemná kapitola. Myslela som si, že budeme trochu smútiť a trochu sa hnevať, ale toto bolo oveľa lepšie. Hermiona to vážne vzala za správny koniec :D Ďakujem za preklad.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 16.01. 2013
Hermi se tak lehce nevzdává, naštěstí :-) Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: siriana - 15.01. 2013
juchů...pěkně s eto rozjíždí :) bude to přímá cesta, nebo nastanou komplikace??
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 16.01. 2013
Zádrhelík ještě bude, přeci jen, má to 14kapitol ;-)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: siriana - 16.01. 2013
Byla to jen taková naivní naděje :D

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: 3lucky - 15.01. 2013
Teď jsem moc nečetla a ani nekomentovala, takže se pokusím vše vynahradit Tato povídka je úžasná a překlad taky akorát ty kapitoly mi přijdou strašně krátké Ne, je to perfektní moc děkuji za tuhle úžasnou povídku
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Jsou krátké, ale musela jsem překlad stihnout za necelé tři týdny, tak jsem vybírala z těch kratších. Delší kapitola bude zítra v Honbě za sluncem :-) Jsem moc ráda, že se Ti povídka líbí :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Koki - 15.01. 2013
Konečně i nějaká odezva z Billovy strany. Hermiona je holt mazaná. 
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Není nadarmo nejchytřejší čarodějka své doby :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Nade - 15.01. 2013
Hermioně se obdivuhodně daří zkloubit spontánnost s analytickým plánováním.  Já myslím, že  Bill absolutně nemá šanci, protože o jeho osudu už bylo rozhodnuto. Díky, těším se na pokračování.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Svatá pravda. Když něco Hermiona chce... :-D Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: marci - 15.01. 2013
Mně se tady nejvíc líbí okamžik, kdy Hermiona podává Billovi džus, důkaz, že ONA rozhodla, že ON má na něj chuť :) paráda, díky :)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Jestlipak to není předzvěst toho, jak to bude u mladých Weasleyů chodit :-D Díky :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: luisakralickova - 15.01. 2013
Jo, jo, ženská moudrost přenášená pomocí ff, tomu říkám pokrok. Úžasně se bavím a těším se, co ta dvojka zase vymyslí a vymňoukne, jak u nás říkáme.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
:-D Něco vymňouknou, než si začnou vrnět :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: denice - 15.01. 2013
Na chvíli mě Bill vyděsil - muž, který si všímá detailů ženského oblečení? I když je to sen většiny dívek, moje zkušenost říká, že normální muž vnímá spíš to, co je uvnitř těch šatů. Ale pak Hermiona vybalila jídlo a všechno bylo v pořádku. Myslím, že už Eliška Krásnohorská radila  muže nakrmit před dalším jednáním... Díky.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Já, už desítku let vdaná, se držím hesla Betty McDonaldové: "Holky, nevařte to tak děsně dobrý, mužský sou čuňata, zbaštěj všecko..." :-D Pravda, ze začátku jsem na to šla jako Hermiona :-) Rozhodně Bill se chytl :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: teriisek - 15.01. 2013
No konečně to začíná k něčemu vypadat, těší mě, že je Hermiona tak vytrvalá, byla by škoda, kdyby to vzdala, když má tak skvěle nakročeno;) Díky za překlad, budu se těšit na další kapitolu!
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Bill se chytil, teď ještě překonat jeho mindráky a... :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: arkama - 15.01. 2013
Prepáčte, ale mne sa najviac z tohto dielu páčil komentár od Solace : "Kozy ven a nakrmit! "  Tak toto bolo úplne presné !!!. Samozrejme, dík za kapitolu a preklad
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: arkama - 15.01. 2013
Juuuj! Ospravedlňujem sa, komentár mala samozrejme Lupina. :)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
:-D Děkuji za komentář a jsem ráda, že jsem aspoň trošku pobavila. :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Jacomo - 15.01. 2013
To je taková pohodička - škádlící dvojčata, nejistý Bill a cílevědomá Hermiona. Líbí se mi, že je tu tentokrát za stoprocentní holku se vším všudy Díky za další kapitolu.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Jo, Hermiona má všechno, sexy vzhled, šikovné ruce a chytrou hlavu :-) Jen ten Bill jí zatím chybí :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Janicza - 15.01. 2013
Konečně sklízí úspěch! Dvojčata na začátku mě pobavily :D typicky bratrské škádlení!!! A prostě celá kapitola byla parádní! Jsem na Hermionu pyšná!!!! :D Chudák Bill ale, co mu Fleur provedla že se cítí až TAK nejistý?! Mrcha!
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Dvojčata jsou skvělá :-) Hermiona je šikulka a Billa získá :-) Ale ještě to chvilku bude trvat :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: FlorenceMabel - 15.01. 2013
U Bila očividně platí, že láska prochází žaludkem :). Jsem dost zvědavá, jak bude Hermi šít a Bil vařit, ale myslím, že to bude alespoň částečná katastrofa. Děkuji ti za překlad!
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Hele, nečetlas originál? :-D Věštíš správně :-) Děkuji za komentář :-)
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: FlorenceMabel - 16.01. 2013
Na četbu originálu jsem těď nikde nesehnala čas, takže to byl odhad. Ony jsou si tyhle lehké romance dost podobné, ať už se jedná o jakýkoli pár (přiznávám, že jsem s Billem v hlavní roli ještě předtímhle nic nečetla) :)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: solace - 15.01. 2013
Daj chlapovi najesť a hneď je rande na obzore - v tomto prípade večera a bude variť Bill. Je fajn, že to Hermiona nevzdala a rybička na druhý pokus zabrala. Vďaka za preklad.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Soukromě jsem si povídku nazvala: "Kozy ven a nakrmit!" :-D Ale faktem je, že Hermionin přístup funguje :-) I když ona bude muset ještě zapojit mozek :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: TaraFaith - 15.01. 2013
U této kapitoly jsem se hodně bavila. Obzvlášť závěr mě rozesmál. Konečně se Hermioně aspoň trochu zadařilo. Vypadá to, že Bill už se postupně dává dohromady, takže se moc těším na pokráčko. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 4.kapitola Od: Lupina - 15.01. 2013
Konečně se někam pohnuli, sexy vzhled a dobrá krmě, ejhle, chlap se chytí. Ještě ty závěsy, a pak uvidíme... :-D Děkuji za komentář :-)