Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 1.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 04.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci                 Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1 

Bill Weasley kráčel dolů chodbou u Gringottových a přitom si upravoval kravatu. Druhou ruku měl plnou různých návrhů a složek. Nechtěl se opozdit na čtvrtletní finanční schůzku; už dávno se rozhodl, že pro něj práce bude znamenat útěk z jeho tak často skličujícího života. 

„Dobré ráno, Bille!“ 

„Ach, dobré ráno, Hermiono. Jak se máš?“ zdvořile se optal své kolegyně a kamarádky. 

Hermiona se ujistila, že nasadila stydlivý úsměv, načež s ním sladila krok. Pro jednou zatoužila po odvaze nosit sukně krátké jako recepční. Srdce jí trochu rychleji poskočilo, když pohlédla na Billa Weasleyho; každý den vypadal líp a líp, ale on si toho nebyl vědom. „Jde to. Zaneprázdněná, ale nestěžuju si.“ Rychle se nadechla a pokračovala: „Vypadáš docela dobře, Bille. Cvičil jsi?“ 

Zčervenal a zavrtěl hlavou, ne zcela jistý, co na to říct. Upřímně, nemyslel si, že vypadá tak skvěle. Za posledních pět let zažil útok vlkodlaka i rozvod, takže se cítil opotřebovaný a neatraktivní. Ale něco ve způsobu všech Hermioniných komplimentů ho mátlo a překvapovalo. „Ne, necvičil,“ zvládl odpovědět s pokrčením ramen. 

Stále se usmívající Hermiona natáhla ruku a jemně mu ji položila na rameno. Její vlastní odvaha ji šokovala, ale přitlačila. „Šel bys se mnou dnes na oběd?“ zeptala se a vpila do něj svůj zrak. 

Bill chvíli pohled vydržel, ale pak namířil oči na dokumenty ve svých rukou. „Ehm, promiň, ale nemyslím, že dnes ještě budu mít čas na jídlo.“ Hermiona jen přikývla a dál se usmívala, než se s ní rozloučil a pokračoval chodbou. 

Vzala schody sprintem a za chvíli klesla na židli a zamračila se. Nezáleželo na tom, kolikrát to zkusí, prostě to nikdy nefunguje. Bill Weasley byl vůči jejímu flirtování jaksi imunní a to ji přivádělo k šílenství. „Bože můj, já musím být ta nejnesvůdnější osoba, co kdy žila na světě,“ zamumlala se zavrčením. 

Odsunula hromadu papírů na stranu standardního pracovního stolu všech kanceláří Gringottovy banky a začala se zaobírat svým problémem. Jeho jádrem nebyl nikdo jiný, než Fleur Delacourová. Pokaždé, když pomyslela na bývalou Billovu manželku, tu nedostižnou vílu, protočila oči. Hermiona té ženě musela děkovat i spílat zároveň. První proto, že kvůli ní byl teď Bill svobodný, ale zároveň bylo její chybou, že byl ohledně svých jizev, získaných při vlkodlačím útoku, tak nesvůj. Hermiona si nicméně všimla, že od doby, co se před dvěma lety Bill a Fleur rozešli, začalo se o něj zajímat množství žen. On ale ani jediné nevěnoval žádný další pohled. 

Hermiona se rozhodla, že tohle byla také přitěžující okolnost, takže obzvláště ona nemohla Billa dostat. Byl starší, skoro dvaatřicetiletý, a byl také zajímavý, na rozdíl od všude kolem se vyskytujících mladých mužů jejího věku. Doopravdy nedovedla pochopit, proč by měla randit s dvaadvacetiletým klukem bez cíle a názoru, zatímco Bill zůstával svobodný. Přirovnávala to k chození s Ronem nebo Harrym, a to bylo tedy zcela vyloučeno. 

Hermiona se donutila vrátit do reality, když zaslechla chichotání mířící k její kanceláři. Vzhlédla a uviděla Francine, jednu z těch dlouhonohých, blonďatých sekretářek s ohozem, nad kterým chlapi slintali. „Čau, slečno Grangerová,“ zasmála se Francine. Do Hermiony jako by někdo bodl, když ve dveřích zahlédla několik mužů zastavit a zírat na to tělo, které pokračovalo vysokým hláskem: „Můžete podepsat tyto dokumenty a nechat je na mém stole, než odejdete dneska večer domů?“ 

„Jasně,“ podařilo se Hermioně zavrčet skrz zatnuté čelisti. Střelila po mužích v jejích dveřích ošklivým pohledem, a ti se pod jeho dopadem rozprchli. Převzala si od Francine papíry a s ušklíbnutím děvče propustila, rozhodnutá uskutečnit nákupní razii, aby si obstarala nějaké nové oblečení do práce. Bude to za to stát, pokud si jí Bill všimne. 

Následující hodinu Hermiona roztržitě probírala pergameny a některé dole podepisovala. Věnovala jen málo pozornosti slovům, která četla, zatímco vymýšlela plán. Když skončila, usmála se a odhodila brk na kraj stolu. Opřela se v židli a nahlas se zasmála. V duchu se ujišťovala, že je inteligentní, docela atraktivní a pokud existuje způsob, jak přimět Billa Weasleyho, aby o ni projevil zájem, použije jej. Nebyla snad nejchytřejší čarodějkou století, která absolvovala Bradavice? Samozřejmě že byla, ale potřebovala plán. 

Vstala, rychle posbírala svoji práci a zamířila z kanceláře bludištěm kójí směrem ke stolu Francine. Smykem zastavila, když si všimla, že sekretářka má u svého stolu Billa, prohlížejícího si nové návrhy. Když si Bill zastrčil uvolněný pramen vlasů za ucho, Hermiona ucítila, jak přichází o vzduch v plicích. Zhluboka se nadechla, doufajíc, že tak zpomalí srdeční rytmus, zatímco pisklavá recepční nesouvisle žvanila. Billovo obočí se nakrčilo, jak byl z Francinina klevetivého hlasu očividně nesvůj. 

„A pak mě vyhodila, ale myslím, že to byla chyba Claire,“ šeptala Francine Billovi příliš hlasitě. „Znáš Claire, tu ženskou ze zahraničních věcí se špatnou pletí? Jo, je to její vina, že z oddělení dostali tři lidi padáka.“ Bill přešlápl z jedné nohy na druhou, jak hledal možnost úniku. 

„Hermiono,“ vydechl úlevou, když se jejich oči setkaly. „Potřebuji s tebou mluvit.“ Bill rychle přesunul pohled z Francine, která se neprodleně otočila k jinému spolupracovníkovi, aby ho oblažila svým řečněním, hladce pokračujíc ve svém klábosení. 

„Co potřebuješ?“ zeptala se Hermiona a srdce jí rychle poskočilo. 

Bill se postavil hned vedle ní, stále překvapený způsobem, jakým se na něj dívala. „Dostal jsem nedávno sovu od mamky. Chtěla, abych tě pozval na večeři do Doupěte v pátek večer.“ 

Hermiona se usmála, opravdově šťastná, že se rozhodla po ukončení práce projít kójemi. „Jistě, moc ráda.“ 

„Skvělé,“ odpověděl Bill s úsměvem. „No, mám dost práce, ale sejdeme se později?“ 

Hermiona s kousnutím do spodního rtu přikývla, když Bill, zápasící se svými složkami, odkráčel pryč. Počkala, dokud nebyl z dohledu, a pak vypískla, čímž upoutala pozornost Francine. Rychle si odkašlala a přimhouřila oči. „Ehm, tady jsou ty papíry.“ 

Francine si je vzala, stále si Hermionu zvláštně měříc, ta už však běžela zpět do své kanceláře. Pátek tu bude už za dva dny a měla toho tolik k naplánování. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Nade - 06.01. 2013
Óóóó, zajímavý námět. Bill je rozvedený a Hermiona nechodí s Ronem. Důvody se snad časem dovíme, ale důležitější je, že Hermiona plánuje frontální útok. Jsem zvědavá, jak se jí bude dařit (jen aby kvůli tomu neprošvihla něco v práci).   Moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 06.01. 2013
Autorka moc důvody neřeší - vše prakticky odbude jednou větou. Je to romantika na odpočinutí a zasnění se :-) Útok bude :-D Děkuji za komentář a doufám, že Tě pokračování nezklame :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: siriana - 05.01. 2013
Zajímavej začátek s ne moc tradičním pairingem, těším se jak se to rozjede :)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 05.01. 2013
Ano. Je to zase něco jiného. Tenhle pár není moc obvyklý. Ale je to taková oddychovka. Snad se Ti bude líbit. Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: tigy - 04.01. 2013
Tak na ten piatok som zvedavá, snáď to Hermiona nepreženie... tú jej zmenu si predstavujem trochu ako v Jednoducho neodolateľnej, aj keď tu nemá po ruke Gustava   Začína to výborne, som naozaj zvedavá na pokračovanie, vďaka za preklad, Lupina.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Hermiona to zvládne, i když nemá Gustava:-) Ona je kus, stačí trochu změnit obalový materiál Děkuji za komentář

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: teriisek - 04.01. 2013
Jen aby to Hermiona s tím novým oblečením až moc nepřehnala. Jsem na ni zvědavá, díky za překlad a budu se těšit na další!
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
:-D Aby Billa netrefil šlak, až ji uvidí :-D Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: solace - 04.01. 2013
Začiatok bol zaujímavý. Zdôvodnenie Billovho nízkeho sebavedomia ma veľmi nepresvedčilo (keby mala Fleur výhrady voči jeho jazvám, tak sa zaňho nevydá), ale chápem, že to autorka potrebovala nejako zariadiť. Ostatné bolo fajn - chytľavý začiatok. Ďakujem za preklad a teším sa na pokračovanie :-)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jo, tohle dílko nesmí čtenář příliš rozebírat. Jde o to se jen pobavit :-) A užít si toho skvělého Billa - od teď si ho budu už vždycky představovat jako toho na banneru :-) Děkuju :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Zuzana - 04.01. 2013
Len aby ho tým novým vzhľadom neodplašila Som zvedavá ako to dopadne Ďakujem za preklad.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
No, rozhodně mu vyrazí dech ;-) A Bill tady bude taaak sladký :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: soraki - 04.01. 2013
jsem velice zvědavá na taktiku a hlavně, co ten šatník??? a dozvíme se také podrobnosti o rozvodu? díky
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Šatník hraje svoji roli :-) , ale o rozvodu se nedozvíme. Fakt je to spíš oddychová romantika :-) Bude se řešit hlavně namlouvání :-) Vše se špetičkou humoru.

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: denice - 04.01. 2013
Hermiona na lovu! Začalo to legračně mile. Kdyby to nebyla taková oddechovka, tak by mi vadilo, že odeklínač a nejchytřejší čarodějka své generace skončili jako kancelářské myši v bance, ale chápu, že nějak je autorka k sobě dostat musela. Líbí se mi Francine, je jen taková drbna nebo vyjíždí po Billovi? Díky.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jojo, toto je opravdu oddychovka. Taková červená knihovna, kde se neřeší, proč skončili s tak nudným zaměstnáním (nic proti bankovním zaměstnancům, ale jen že konkrétně tihle dva mohli mít práci trošku víc kouzelnou). Ach Francine... Tak takovou naštěstí v práci nemáme :-) Je to hlavně drbna :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: TaraFaith - 04.01. 2013
První kapitolka určitě zaujala.  Bill tady působí hodně zajímavě a Hermiona je tady pořádná lovkyně. Jen by mě vážně zajímalo, co se stalo mezi Flaur a Billem. Jako proč se rozešli a co mu řekla, že mu tak pokleslo sebevědomí? Těším se na úterý, díky za hezký překlad.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Bohužel tato povídka nepůjde až do takové hloubky, ale bude naznačeno, co se stalo mezi Billem a Fleur. Hermiona rozhodně zaloví :-D Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Koki - 04.01. 2013
Už od začátku je to skvělé. Nemůžu se dočkat co si Hermiona naplánovala.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jo, Hermi si půjde za svým cílem :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Janicza - 04.01. 2013
Super změna, Hermiona chovající se jako poněkud bláznivá a konečně ne tak přehnaně rozumná ženská! :D Líbí se mi ta povídka!!!! :-) Za skvělý překlad velký dík! 
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jak už zaznělo výše, toto je limonáda. :-) Takže Hermiona se vytasí s ryze ženskými zbraněmi (ale nejen s nimi) Jsem ráda, že se líbí. Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: larkinh - 04.01. 2013
Tak Hermiona vytáhla do boje :) Už se těším na všechny ty intriky, které použije :)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Bill nemá šanci! :-D Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Eily - 04.01. 2013
Kapitolku jsem si nechala jako odměnu po zkoušce a nelituju. Hermiona/Bill - tu dvojici mám ráda, i když jsem s nimi moc povídek nečetla. Těším se na oddechovku První kapitola nezklamala, díky za překlad a nedočkavě vyhlížím další. Mimochodem ten banner je skvělý..
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Gratuluji ke zkoušce:-) Tato povídečka má 14 kapitol a budou vycházet každé úterý a pátek. Banner tak nějak dokresluje povídku. Miluju tohoto Billa :-) Solace je vážně moc šikovná. Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Gift - 04.01. 2013
Ano, vypada to opravdu na limonadu, ale prijemnou limonadu:-). Navic jsem zvedava, do ceho vseho se Hermiona kvuli Billovi pusti... Hezke, diky;-)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jasně, limonáda (to je to slovo, které jsem hledala) :-) Jen abychom se zasnily. Závažnější téma nás čeká v Honbě. Toto je takový relax :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Jacomo - 04.01. 2013
Hm, vypadá to zajímavě. Jsem zvědavá, co naše nejchytřejší čarodějka století vykoumá :-)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Nejdřív na to půjde tradičně, pak něco vymyslí. :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: MIRA - 04.01. 2013
Túto poviedku si teda vychutnám. Bill vyzerá dobre a sexi. Čo s ním spravila Fleur, keď si Bill prestal veriť? a ako je možné, že nejaký chlap sa necíti sexi? Všimla som si v okolí, že každý aj pupkatý chlap o sebe zmýšľa nadmieru pozitívne a ak takému pupkáčovi poviete, že by mohol so sebou niečo spraviť, tak sa smrteľne urazí. Aspoň sa sním už nemusím rozprávať. takže, krásny banner, krásny preklad a krásna poviedka.
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Já mám jinou zkušenost. Jsou tací, co si po nějaké ošklivé poznámce nějaké baby přestali věřit. A bezdůvodně, dle mého. Takže mě tohle přijde uvěřitelné. Ale fakt je, že ti, co by si o sobě neměli až tak myslet, tak dělají A dobře jim tak, že se už s Tebou nebaví Aspoň máš klid Jsem moc ráda, že se Ti vše líbí. Děkuji za komentář

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: kali - 04.01. 2013
Tak sem nakoukla a vypadá to zajímavě,Hermiona se s tím teda nepáře Líbí se mi netradiční páry,těším se na pokráčko
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Hermiona ví, co chce :-) Chce Billa, a dostane ho. :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: FlorenceMabel - 04.01. 2013
Je to milé, už se těším na další kapitolu :). A překlad je skvělý, děkuji ti za něj!
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Tohle je taková oddychová kapitolovka. Jsem ráda, že se líbí :-)

Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Snapea - 04.01. 2013
To vypadá zajímavě!;-) Jsem zvědavá na Hermioninu taktiku a šatník;-)
Re: Earning Interest - 1.kapitola Od: Lupina - 04.01. 2013
Jó, Hermiona se do toho pustí s vervou :-)