Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest

Earning Interest
Vložené: marci - 03.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Earning Interest:  Zúročení

 

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest 

Autor: WeasleyForMe 

Překlad: Lupina 

Beta: marci    Banner: solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Povolení k překladu: Žádost zaslána 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je WeasleyForMe. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Hermiona / Bill

Romance / Humor

Rating: 16+ 

 

Shrnutí: Hermiona se snaží získat náklonnost Billa Weasleyho… ale ten se jeví býti imunním vůči jejím pokusům o sblížení. Bill/Hermiona! 

PP: Tento překlad jsem spáchala pro skvělou a úžasnou betu marci jako dárek, kterýžto si bude muset sama obetovat :-D Je to poděkování za obětavou betelní bezva obr bájo práci na trilogii od Enahmy. 

Zlato, chtěla jsi něco s Billem. Tak tady to je. Doufám, že si to užiješ… 

V povídce nenajdete drama či napětí; je příjemná, romantická a proč ne? Někdy není špatné se zasnít a prožít románek… A navíc s Billem Weasleym (‚překladatelka významně zvedá obočí‘). 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest Od: Zuzana - 04.01. 2013
Bill je po dvojičkám môj najobľúbenejší Weasley nedávno som to písala do komentára a hľa zrazu sa tu objaví v hlavnej úlohe. Strašne sa teším. Krásny banner.

Re: Earning Interest Od: larkinh - 04.01. 2013
Ano, Bill Weasley bez Fleur je sexy (aspoň ten, jak si ho představuju já, jak vypadá filmový snad ani nechci vědět) :)
Re: Earning Interest Od: Lupina - 04.01. 2013
Filmový Bill NENÍ tak sexy :-D Solace vybrala fešáka.

Re: Earning Interest Od: Jimmi - 03.01. 2013
pani! ja som nejako tusila ze to bude nieco nove. podla toho banneru. esteze som to dala medzi nezaradene. moc sa tesim ale kedy budem citat netusim ( mozno ako teraz o polnoci na wc s mobilom v ruke) par mesiacov potrva kym si v praci najdem cas na preklady. drzim palecky a pri kazdej kapitole si dopredu predstav moj dakovny komentar
Re: Earning Interest Od: Lupina - 04.01. 2013
Tohle má krátké kapitolky, takže to na záchodě zvládneš :-) Já bych kolikrát, bohužel, zvládla i dvě kapitoly :-D Ať se Ti to v práci brzo utřepe. :-)
Re: Earning Interest Od: Jimmi - 20.02. 2013
Neuveriteľné, ale nakoniec som na tom istom mieste prečítala celú poviedku. Ešte raz díky. Viac pri poslednej kapitole (komentár napísaný pred týmto, netušila som, že som aj úvod riešila podobne - a podľa dátumu to vyzerá, že už nemám čas takmer mesiac a pol) 

Re: Earning Interest Od: tigy - 03.01. 2013
Supeeer, už sa teším na to, ako sa bude Hermiona snažiť dobiť "tvrdé" weasleyvské srdce P.S. Ak takto vyzerá Bill, kto by chcel Rona?  
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Půjde na to tradičně, ale i originálně :-)  Že je Bill fešák? Nad ním slintám :-D
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013Re: Earning Interest Od: tigy - 03.01. 2013
Ježkove zraky, samozrejme tam malo byť "dobyť" 

Re: Earning Interest Od: soraki - 03.01. 2013
no ne, Hermiona a Bill??? těším se! předem děkuji za rozhodnutí překládat  
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Za tento pár může marci. Projevila přání, tak jí bylo splněno :-) Snad se bude líbit ;-)

Re: Earning Interest Od: TaraFaith - 03.01. 2013
Tak na tuhle povídku se strašně moc těším. Nejčastěji asi čtu Dramione, ale mám ráda povídky, kde je Hermiona spárovaná s někým kdo je zrzavý a není to Ron (nic proti němu). Navíc na pár Hermiona/Bill moc povídek není. Takže se moc těším na zítřek! Díky.
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Pravda je, že je podstatně víc povídek s jedním z dvojčat, nebo Charliem. Bill je poněkud opomíjen :-) Tak zíta ;-)

Re: Earning Interest Od: Koki - 03.01. 2013
Na tohle jsem zvědavá. Určitě budu číst.
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Tak snad Tě příběh nezklame :-) Je to oddychovka. Budu se těšit ;-)

Re: Earning Interest Od: Keiko - 03.01. 2013
Tak na tenhle překlad se hrozně těším :) Od doby co se světem fanfiction šíří slash jako mor, hetero povídek ubvá. V poslední době čtu samé dramione, ne že bych si stěžovala, ale je čas na změnu, nemůžu se dočkat, mám ráda Hermionu s nějakým Weasleyovcem (obzvlášť pokud to není Ron).
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Bohužel Ron bývá často vykreslený jako naprostý pitomec. Kdo by ho pak měl mít rád. :-) Tak ať se Ti tato poměrně krátká kapitolovka líbí :-) Bude to romantika :-)

Re: Earning Interest Od: sonick - 03.01. 2013
Vynikající, už se nemůžu dočkat  Nemám ani trochu ráda pár Hermiona/Ron, ale párování s jakýmkoliv zrzavým (můžského pohlaví, krom Percyho a Artura) zbožňuju.... už aby tu byla první kapitola
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Navíc tady je Bill primus, inteligentní, svalnatý a děsný fešák... Co víc si přát? :-) Romantika začne zítra. :-)

Re: Earning Interest Od: Janicza - 03.01. 2013
Tak na tohle se vážně těším! Pro mě je to nezvyklý pár, ale ta úvodní fotka: los luxusos! :D Nemůžu se dočkat!!! :-)
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Ano, přiznávám, že bez banneru by to nebylo úplně ono. Takhle Billa budeme mít pořád na očích. A že je to kus :-) Solace je prostě skvělá!   -   Už zítra!
Re: Earning Interest Od: Janicza - 03.01. 2013
No už aby bylo zítra!!!!

Re: Earning Interest Od: denice - 03.01. 2013
Hermiona a Bill, nevzpomínám si, že bych o nich četla nějakou delší povídku. No to je hodně dobrá zpráva, on je sympatický, inteligentní fešák, jsem moc zvědavá, jak to s ním Hermiona zahraje. A taky na to, jak autorka zlikvidovala Fleur. Vážně už se moc těším! Díky.
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Však byl oříšek, najít něco s tímto párem o délce, kterou bych stihla přeložit za necelé tři týdny :-D Snad se bude líbit, je to romantika :-) I s milostnými scénami...

Re: Earning Interest Od: Gift - 03.01. 2013
Bill!! Bill!! Bill!! Ehm, nenasla jsem smajl pro vesele skakani kolem stolu:-D. Miluji sourozence Weasleye a WeasleyForMe je skoro zaruka vtipne mile povidky. A ze bude dvakrat tydne? Dvakrat poskoceni kolem stoli a jedno objeti:-). No... kdyby to z komentare nebylo poznat- uz se moc tesim;-).
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
:-D Myslím, že jsem pochopila. :-D Ale není to dlouhá povídka. Má krátké kapitoly. A na banneru je Bill děsný fešák, co? Jsem si nad ním úplně chrochtala blahem :-) Autorku znáš? Já na ni narazila,  když jsem hledala tento konkrétní pár. Má kolem 60! povídek. Ale trošku delší kapitolovku s Billem jen tuhle. Tak ať se líbí, zítra začínáme :-)

Re: Earning Interest Od: marci - 03.01. 2013
Milá Lupino, moc Ti děkuji za Tvé věnování, nesmírně si ho vážím. Povídka byla krásným vánočním dárkem a opravdu jsem si jí užila Autorka vypudila Fleur ze scény velmi věrohodně, Bill je k sežrání a já doufám, že se i ostatní budou při čtení povídky bavit stejně, jako jsem se bavila já. Mimochodem - povídku už si přečetla dcera a pravila, že to bylo super a že tenhle pár má něco do sebe. No aby neměl! Banner je naprosto dokonalý - solace je mistr! ještě jednou díky
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Byl to jediný způsob, který mě napadl, jak Ti poděkovat :-) Taková červená knihovna není někdy špatná :-) Bill je tady kus a s tím Solaciným bannerem to poskočilo o úroveň výš. Já děkuju Tobě :-)

Re: Earning Interest Od: FlorenceMabel - 03.01. 2013
Koukám, že s tebou přichází i úplně nový druh překladů. Od tohodle páru jsme tady kapitolovku určitě neměli. Ale já si nestěžuju a už se moc těším!
Re: Earning Interest Od: Lupina - 03.01. 2013
Tohle je už hotové, bude vycházet 2x týdně :-) Ale na dlouho to bude jediný hotový překlad. Teď se budu věnovat jen Honbě za sluncem.