Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Náležitě vyjádřená vděčnost

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 22.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
larkinh nám napísal:

 


22. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Náležitě vyjádřená vděčnost

Autor: greenschist
Původní název:
A Proper Expression of Gratitude
Link na originál:
http://www.fanfiction.net/s/6982913/1/

Překlad: larkinh
Souhlas k překladu:
Zaslána žádost
Věkové omezení:
13+

Popis: Nikdy nenechávejte Draca samotného se štůskem prázdných děkovných kartiček a adresářem.
Prohlášení:
Všechny postavy patří J.K.Rowlingové. Povídka nebyla napsaná ani přeložená za účelem zisku.

 

A/N: Protože fanfiction.net mi nedovolí použít Fun With Fonts, Dracovy pokusy o poděkování jsou napsané tučně, Hermionina verze je kurzívou.

ooOoo

Pottere,

Jsem ohromen tvou štědrostí. Vážně. Věčné díky za to, žes nám u příležitosti svatby dovolil bydlet v rodném domě mé matky. A když pomyslím na to, že jediné, co z toho budeš mít, je nájemné a práce zdarma, protože já i Hermiona musíme tuhle barabiznu zrenovovat... Jsi vážně moc milý.

 

Milý Harry,

Draco a já jsme vážně ohromeni tvou štědrostí. Když vezmu do úvahy krizi na trhu s byty v kouzelnických čtvrtích Londýna, uvědomuji si, jaké máme štěstí, že můžeme bydlet v tak velkém  domě uprostřed města! Moc ti děkujeme, nejen za to, že jsi nám dům pronajal, ale žes nám dovolil ho i zrenovovat a přeměnit ho na domov, ve kterém prožijeme naše první společné šťastné okamžiky. Všechno tady upomíná na tvou lásku k Siriovi a též na naše zážitky z války… Nemohlo být pro tebe lehké, dát nám to jako dárek. Jen jsem ti chtěla říct, že u nás jsi vždy vítaný. Vlastně bychom se mohli dohodnout na datu, kdy nás s Ginny navštívíte a prohlédnete si změny, které jsme zatím stihli udělat…

~ ~ ~

Longbottome,

Je to kytka. Naprosto nevratná. Díky za to, žes dokázal, že mám pravdu ohledně nutnosti dárkových seznamů.

 

Milý Neville,

Draco i já ti děkujeme za tvůj dárek. Nikdy jsem nedoufala, že bych mohla spatřit Trojplodý strom jinde než v učebnici, a teď dokonce jeden vlastním. Umístili jsme ho na slunečné místo nedaleko jídelny a nemůžeme se dočkat, až budeme sklízet vlastní jablka, hrušky a švestky.

~ ~ ~

Paní profesorko McGonagallová,

Děkujeme vám za to, že jste nám neposlala nic kostkovaného.

 

Drahá paní profesorko McGonagallová,

Děkujeme vám za ty nádherné ubrusy. Ta krajka na nich je tak jemná, a ty malé tkané korunky nám oběma připomínají Bradavice. Věříme, že váš dar budeme používat po celá desetiletí.

~ ~ ~

Milý Blaisi,

Díky za vázu. Osmnácté století, že? Ach, a ne, nemůžeš ji oslovovat Hermiono. Pro tebe je to Paní Malfoyová, fešáku.

 

Milý Blaisi,

Samozřejmě, že mi můžeš říkat Hermiono. Je mi potěšením, že mohu Dracovy přátele blíže poznat.

Tvou vázu jsme umístili do salonu, kde se vyjímá tím nejlepším způsobem. Draco i já ti velice děkujeme.

~ ~ ~

Milá Ginny,

Pěkný dárek! Díky moc – jsi oficiálně mým nejoblíbenějším Weasleyem. Potter si tě nezaslouží. Víš, že Blaise Zabini potřebuje přítelkyni, a navíc si myslí, že jsi atraktivní? Chceš, abych vám domluvil rande?

 

Ginny!

Balíček s luxusním spodním prádlem jsem otevřela přímo před Dracovými rodiči! Mělas vidět, jak moc jsem zrudla.

I přesto ti děkuji. Můžu se zeptat, kde nakupuješ? Mám obavy, že se stanu jejich stálým zákazníkem. Nejdřív jsem si myslela, že je to mudlovský výrobek, protože v Příčné ulici jsem nikdy nic podobného neviděla, ale mudlovské kalhotky tohle nedělají! Draco ti velmi, velmi děkuje. Ve skutečnosti řekl: „Pěkné!“ a pak prohlásil, že jsi jeho nejoblíbenějším Weasleyem. Gratuluji, zdá se, že jsi získala nového přítele.

~ ~ ~

Drahá slečno Láskorádová,

Děkuji vám za váš zajímavý obraz. Jsem si jistý, že časem najdeme bezvadnou půdu, sklep nebo skříň, kde ho budeme moci pověsit.

 

Milá Lenko,

Díky moc za obraz. Draco i já jsme vydechli překvapením, když jsme ho uviděli. To je muchlorohý chropotal, že? A ty barvy! Jak víš, právě předěláváme náš dům, aby vypadal veseleji. Ještě jsme pro tvůj obraz nenašli to správné místo, ale je jisté, že oživí jakoukoli místnost, ve které bude pověšený.

~ ~ ~

Drazí pane a paní Grangerovi,

Děkujeme vám za váš velkorysý poukaz na líbánky. Bylo to úžasné. Nikdy nezapomenu obrázek vaší dcery na pláži, oděné pouze do slunečních brýlí a úsměvu.

 

Mami a tati,

Co mám říct! Dovolená byla úžasná, počasí bylo nádherné, všechno bylo tak senzační a Draco ani já na to nikdy nezapomeneme. Přikládám několik fotografií. Brzy vás navštívíme a pak vám budu o všem vyprávět podrobněji.

~ ~ ~

Drazí rodiče,

Děkuji vám za nábytek. Grimmauldovo náměstí se pomalu stává obyvatelné, ale uklidňuje mě, že máme něco, co připomíná domov.

Přestože velice oceňuji váš dar domácího skřítka, Hermiona je stále ohledně nich nerozumná a nedovolí mu vejít do našeho domu, pokud nepřijme oblečení, takže si nemyslím, že by to mohlo fungovat. Samozřejmě, pokud by chtěl dobrovolně přijít na Grimmauldovo náměstí v době, kdy je Hermiona v práci (pondělí až pátek mezi 8 ráno a 5.30 odpoledne), a rozhodl by se během té doby trochu poklidit nebo něco uvařit, nemyslím, že by Hermiona nebo SPOŹÚS mohli něco namítat.

Ohledně té dezinfekce – nemusíte se znepokojovat. Přestože se tu může čas od času ukázat můj tchán s tchyní nebo Weasleyovi , už nadále nevěřím těm povídačkám o mudlech a zrádcích čisté krve, šířících nemoci.

 

Drahá Maminko a Tatínku,

Děkujeme vám za nábytek. Draco je rád, když mu něco připomíná Manor, a navíc to tu teď vypadá více jako domov. Rekonstrukce rychle pokračuje, ale jsem si jistá, že dezinfekce, již jste poslali, se bude hodit.

Vaše velkorysá nabídka služeb Kippyho je velice milá, ale obávám se, že ji musíme odmítnout. Draco i já jsme oddáni myšlence osvobození domácích skřítků a necítíme se velmi dobře při pomyšlení, že bychom měli jednoho zotročeného skřítka doma. (Pokud byste chtěli získat více informací o osvobození domácích skřítků, přiložila jsem poslední brožurku „Domácí skřítkové jsou také lidmi“ vydanou Oddělením pro vztahy s kouzelnými bytostmi, dříve Odborem pro regulaci a kontrolu kouzelných bytostí. Jsem pyšná, že jsem se společně s Rolfem Scamanderem podílela na jejím vytvoření).

~ ~ ~

Lasičáku,

Díky za tu pěknou lampu, Weasley. Jsem ohromen. Skutečně jsi nemusel. Hádám, že teď budeš muset jíst jenom ovesnou kaši a přestat topit až do tvé další výplaty, co?

Lampa vydává pěkné světlo. Líbí se mi, jak se odráží na kůži mé ženy, když se v knihovně milujeme.

Mimochodem, já vyhrál a ty prohrál.

 

Milý Rone,

Draco i já ti děkujeme za lampu. Oba nás zaujalo, jak se světlo samo přizpůsobuje tomu, aby co nejlépe osvětlilo své okolí. Všechno najednou vypadá mnohem hezčí. Lampa sama je nádherná – postavili jsme ji na čestné místo na mém pracovním stolu v knihovně. Už jsem koupila koberec, který s ní barevně ladí. Uvidíš to sám, až příští týden přijdete s Georgem na večeři.

Tak zatím!

~ ~ ~

Drahá Pansy,

Nevím, co říct kromě toho, že je mi to líto a že děkuji.

Máš pravdu. Tohle není život, který si zasloužím mít. Díky osudu za něj. Pokud bych dostal jen to, co si zasloužím, tak bych neměl ani tohle. Určitě ne Hermionu. Ptala ses, jak jsme se dali dohromady? A proč? Co mě přivedlo od nenávidění Hermiony v mých patnácti k tomu, že jsem se do ní ve svých pětadvaceti totálně zamiloval? Kdo ví? Řekl bych, že nejsem dost chytrý na to, abych spočítal ty miliony chvil a tisíce slov, které jsme spolu sdíleli, a určil, kdy se přeměnily na lásku. Jen vím, že se to stalo. Je mi líto, že tu nikdo není pro tebe tak, jako je tu pro mě Hermiona. Doufám, že někoho najdeš. A až ten den přijde, doufám, že se setkáme jako přátelé, ale pro teď si myslím, že je nejlepší řícít „Sbohem!“ Nejsem tím nejlepším mužem pro tebe, Pansy. Nikdy jsem nebyl.

Měl bych ti ty fotografie poslat zpátky. Věděla jsi ale, že nemám vůbec žádnou fotku Crabbeho? Nechám si je. Líbí se mi ta fotka v naší společenské místnosti, když jsme byli v páťáku. Vypadáme všichni tak mladí a nevinní. Není to sice slovo, kterým bych nás tehdy popsal, ale teď se zdá, že to tak je. Díky.

Ach, ale ta jedna z Halloweenského plesu? Na co jsem  myslel, když jsem matce dovolil koupit tenhle hábit? Potter měl pravdu – vypadal jsem opravdu jako farář. Tuhle spálím.

S přáním všeho nejlepšího – DM

ooOoo

Hermiona zabouchla přední dveře tak, až se zatřásly okenní tabulky. Stará paní Blacková vykulila oči při pokusu promluvit přes roubík, který byl magicky domalován na její portrét. Hermiona ji ignorovala, pověsila svůj plášť na věšák a vyběhla po schodech nahoru.

„Slyšte! Není to snad má paní?“ ozval se Dracův hlas z nejbližší ložnice. „Její hebká chůze, lehká jako vzduch, tak delikátní, tak elegantní-“

Hermiona dost hlasitě dupla, když doběhla na odpočívadlo a uviděla, že Draco ověsil hlavy všech skřítků, přibitých na zdi, nebelvírskými kravatami, zatímco byla pryč.

„-lehoučké kroky, jemné jako-“

Hermiona otevřela dveře do ložnice. „To stačí, pane Myslím-si-že-jsem-legrační. Máš velký problém.“

Draco klečel na koberci s dírama po běhnicích vedle ozdobně vyřezávané postele se čtyřmi sloupky, dovoz – podle Hermiony dost příšerný – z Malfoy Manor. V ruce držel láhev s Běhnicidem a přes obličej měl upevněnou masku z modrého kapesníku, která mu zakrývala ústa a nos. Podíval se na ni rozzářenýma očima, kolem kterých se utvořily vrásky od smíchu. Přičinlivě postříkal rám postele.

„Vítej doma, zlato. Usilovně jsem pracoval na ochraně našeho povlečení před běhnicemi, zatímco jsi byla pryč, jak můžeš-“

„Ušetři si to.“ Hermiona přešla k vyhaslému krbu a hodila do něj štůsek dopisů. „Už nikdy,“ prohlásila, zatímco ze svého rukávu vytáhla hůlku a na dopisy seslala jedno Incendio!, „už nikdy tě nenechám bez dozoru společně s prázdnými děkovacími kartičkami a naším adresářem v tvém dosahu. Vlastně bych ti měla zakázat se vůbec ještě někdy dotknout brku!“

„Ve skutečnosti se mi ta mudlovská pera líbí víc,“ pokrčil Draco rameny a odstranil kapesník ze svého obličeje. „Stejně se ti podařilo získat moje dopisy, takže není důvod, být rozzlobená, ne?“ Věnoval jí tak okouzlující úsměv, že si ho musel určitě předtím nacvičovat. „Další krize odvrácená díky neohrožené Hermioně Malfoyové.“

Hermiona odložila svou hůlku na římsu krbu, přešla k posteli a posadila se na její okraj přímo proti Dracovi.

„Stálo mě padesát galeonů, přesvědčit úředníka na sovím poštovním úřadu, abych mohla vyměnit všechny ty dopisy.“ Potlačila povzdech. Část jejího podráždění zmizela v plamenech spolu s Dracovými kartami a zůstal jen nerozhodný, nešťastný pocit. Pokaždé, když už si myslela, že Draco konečně bude přátelsky vycházet s jejími kamarády, udělal něco, co napětí mezi nimi posílilo. Proč pro něj bylo tak těžké, upřímně poděkovat jejím přátelům a rodině? Nebo dokonce jí? Pansy upřímně poděkoval, pomyslela si. Nezdá se, že by s děkováním jako takovým měl problém. Znovu si vzdychla, teď už se ani neobtěžovala to nějak skrývat.

Draco naklonil hlavu a chvíli ji upřeně pozoroval. Hermiona se malinko pousmála. Dracovi přes nos běžela růžová linka v místě, kde měl upevněnou masku. Natáhla se a jemně mu ji začala masírovat. „Nechám si to proplatit z tvého účtu, Draco. I s úroky.“ Na zdůraznění svých slov mu zmáčkla špičku nosu.

Draco protočil oči. „Jako by na tom záleželo, protože od té doby, co ‚je moje, je i tvoje‘…“ Ruku obtočil kolem jejích kotníků, bradu si položil na její koleno a vzhlížel k ní se svým nejvíc sexy úsměvem. Hermiona přimhouřila oči a Draco v odpověď zamrkal.

„Už jsem ti to říkal předtím, ale jsi děsně sexy, když jsi povýšená a strohá.“ Políbil ji na koleno. „Jen do toho. Pohroz mi prstem, a já budu celý tvůj.“ Jemně ji kousl do čéšky.

„Nech toho.“ Hermiona popadla jeden z mnoha krajkových polštářů – všechny s vyšívaným erbem Malfoyů – a praštila ho jím. „Mám nárok na to, být naštvaná, a ty to víš.“

„Když to říkáš.“ Postavil se a natáhl k ní ruku s Běhnicidem. „Mám toho nechat? Škrábe mě z toho v krku a do prstu jsem dostal křeč.“ Předstíral, že sprejuje vzduch.

Hermiona ignorovala nabízený rozprašovač. Místo toho se kritickým pohledem rozhlédla po místnosti. „Ne, ještě jsi neskončil.“ Ruce složila na polštář na svém klíně a zdvihla jedno obočí. „Ale až skončíš, můžeš otevřít tu velkou krabici s čistícími prostředky, kterou poslali tví rodiče, a začít uklízet koupelnu.“

„Ach. Našla jsi ji.“ Draco si sundal kapesník a spolu s rozprašovačem ho položil na noční stolek.

„Opravdu Lucius a Narcisa věří, že bychom měli všechno vydezinfikovat po každé návštěvě mých přátel a rodiny?“

„Ne všechno. Jenom to, čeho se dotknou,“ poplácal ji po rameni.

Hermiona zasténala a padla zády na postel, s nohama pověšenýma přes rám postele. „Co mám s tebou dělat?“

„Věděl bych o jedné nebo dvou věcech.“ Draco jí vyškubl polštář z rukou a odhodil ho na podlahu. Matrace se pod jeho váhou prohnula, když se vyšplhal na postel nad Hermionu a nosem se jí otíral o prsa. Využil toho, že se prohnula v zádech, aby ji políbil do prohlubně na jejím krku. Když vzrušeně vydechla, usmál se, a pak si vylíbal cestičku k její bradě. Ale předtím, než ji mohl políbit na ústa, přitiskla na jeho rty svůj ukazováček a zavrtěla hlavou.

„Vážně, Draco, ty dopisy… proč? Pokoušel jsi se schválně si znepřátelit každého, koho známe?“

Draco se položil na Hermionu, až ji zcela přišpendlil k posteli. „Samozřejmě že ne.“

„Tak proč bys psal tak nepříjemné dopisy našim přátelům a rodinám?“ Hermiona si záměrně nevšímala způsobu, jakým svými rty kroužil kolem jejích, a zamračila se na něj. „Je to tak těžké napsat jednoduché poděkování bez posměšků a urážek?“ Chytila ho za prsty, kterými jí vklouznul pod halenku, a vytáhla je ven. „Copak tě Lucius a Narcisa nenaučili, jak správně vyjádřit vděčnost?“

Draco zkroutil obličej a předstíral, že přemýšlí. „Dobře, v jednu dobu… počkej, jednou řekli… hmm, ne, vlastně nenaučili. Byli příliš zaneprázdnění mým učením, jak nenávidět mudly, a vštěpovali mi špatný smysl pro spravedlnost.“

Sehnul se a pokusil se ji políbit, ale Hermiona ho odtlačila a přetočila se na stranu. Popolezla na posteli tak, že se opřela o pelest a záda si podložila polštářem, aby ji netlačilo ozdobné vyřezávání. „Víš, žes nikdy nepoděkoval ani mně? Když pro tebe něco udělám, většinou mě políbíš nebo se usměješ, ale málokdy mi slovně poděkuješ.“

„Jo?“ Draco se položil vedle ní a Hermiona se přetočila na bok, aby se mu mohla dívat do obličeje. „Takhle vyjadřuju vděčnost, polibkem a úsměvem. Copak na tom tak záleží?“ pokračoval Draco.

„Mně záleží na tom, že jsi patologicky neschopný poděkovat nahlas.“ Odhrnula mu vlasy z čela. „Nechci strávit příštích sto let věcma, jako nalévání ti čaje nebo vychovávání tvých dětí, za které mi nikdy nepoděkuješ.“

Draco se ušklíbl. „Můj otec dal matce smaragdy, když jsem se narodil. Jestli budeš šťastnější, když ti řeknu ta dvě slovíčka, tak dobře. Bude to levné.“

Hermiona položila svou ruku na polštář. „Jde o princip, Draco. Jde o slušnost.“

Draco si povzdechl a zahleděl se na strop. „Ty to nenecháš být, co?“

„Ne.“

„Myslel jsem si to.“

Nějakou dobu byli ticho. Hermiona pozorovala Draca, jak si její slova převrací v mysli pořád dokola. Rukou mu zajela do vlasů, nechala si je proklouzávat mezi prsty a obdivovala jeho světlé řasy a ostré rysy.

„Víš, že jsem ti i tak vděčný, že?“ Draco k ní otočil hlavu. „Za věci, které děláš… za to, že jsi součástí mého života. Dokonce i když to neřeknu nahlas, tak to víš, že ano?“

Draco se červenal a Hermioně se ho zželelo. Naklonila se k němu a políbila ho na tvář. „Vím. Také jsem vděčná za tebe a za všechno, co děláš. Nicméně slyšet to čas od času je pěkné.“

„Hmm. Dobře,“ přikývl. „Hádám, že můžu zařídit, abys to občas slyšela.“

Hermiona se rozzářila. Když se Draco nehýbal, v očekávání zdvihla obočí.

„Co?“ zeptal se. „Myslíš hned teď?“

Jemně ho zatahala za vlasy. „Proč z toho děláš problém? Opakuj po mně,“ řekla a opřela se o loket. „‚Děkuji ti, Hermiono, za to, že jsi podplatila pošťáka, že jsi v té smradlavé soví poště napsala hned nová poděkování a že jsi se ujistila, že nebudeme muset trávit každý večer, víkend a dovolenou sami, protože by nás naši přátelé a rodiče nemohli vystát.‘“

„Být spolu sami nezní tak špatně. Měla jsi poslat moje kartičky.“

Hermiona si odfrkla. „Zkusme to znovu: ‚Děkuji ti, Hermiono, bla bla bla, žes mě zastavila předtím, než jsem naštval každého, koho známe.‘“

Draco si složil ruce za hlavu a ušklíbl se. „Myslím, že jsem zapomněl tu první část, tu před tím ‚bla bla bla‘. Jak že to bylo?“

„Ty víš, že se teď spokojím i s prostým ‚děkuji ti, Hermiono.‘“

„Děkuji ti, Hermiono,“ opakoval po ní, pak zašilhal a vyplázl jazyk.

Hermiona sevřela rty a odmítla se zasmát. Položila se na něj, vášnivě ho políbila a pak se znovu posadila vedle něj, s kolenama pokrčenýma vedle jeho boků. „Nemáš za co, Draco.“

Draco zrůžověl. Ruce jí položil na boky a zkoumavě se na ni podíval. Hermiona měla co dělat, aby potlačila úsměv.

„Všiml sis?“ zeptala se a pohrávala si s horním knoflíkem na své blůzce. „Dneska jsem ti nechala křížovku v Denním věštci. Vím, že ji rád luštíš.“

S cukajícími koutky Draco pomalu přikývl. „Děkuji ti, Hermiono.“

Hermiona rychle rozepla svou blůzku a odhodila ji na podlahu. „Taky jsem koupila ty krvavé pomeranče, které máš tak strašně rád. A vymačkala jsem z nich pro tebe šťávu.“

„Děkuji ti, Hermiono.“

Hermiona ho znovu políbila. Oba se pevně objímali, vdechovali vůni toho druhého a proplétali své jazyky. Pak se Draco náhle odsunul. Hermiona se na něj překvapeně podívala.

Draco si pohrával se zapínáním její podprsenky. „Vyprala jsi moje prádlo, že? Před několika dny?“

„Proč? Ano, myslím, že ano.“

„Děkuji ti, Hermiono,“ řekl vřele.

Hermiona se usmála a sundala si podprsenku.

ooOoo

Později, když všechny krajkové polštáře od Malfoyových ležely na zemi a Draco prstama kreslil vzory na její pokožce, opřela si Hermiona bradu o jeho rameno a zamumlala: „Poděkoval jsi Pansy. Ve svém dopise,“ objasnila, když se na ni Draco tázavě podíval jedním okem. Zčervenala. Byla jedna věc, číst všechna ta kousavá a nevhodná poděkování, která Draco napsal jménem jich obou, ale něco jiného bylo číst pozorný a chápavý dopis, který napsal své ex-přítelkyni.

„Ano, poděkoval.“ Zavřel oko a povzdechl si. „Zdálo se, že je to tak správně. Možná ji už nikdy neuvidím, kromě veřejných akcí nebo něčeho podobného. Pansy byla moje kamarádka a dala mi všechny ty fotky ze školy.“

„V pokusu nostalgicky zavzpomínat na dny, kdy jsi mě nenáviděl, a s nadějí, že mě opustíš.“

Draco se srdečně rozesmál. Hermiona se k němu přitulila, aby mohla cítit, jak jeho  tělo vibruje smíchem. „No, tak jako tak jsem si je rád prohlédl. A odepsal jsem jí, abych jí poděkoval,“ řekl váhavě, „a pomohl jí se pohnout dál.“ Nadzdvihl hlavu a políbil ji do vlasů. „V pořádku?“

„V pořádku.“

Usmál se a položil hlavu na polštář. Po chvíli ji pevně objal. „Jestli jsi spálila dopis Pansy společně s ostatníma, budu muset napsat nový.“

„Nespálila jsem ho. Poslala jsem jí ho.“ Hermiona přejížděla prsty po cestičce chloupků vedoucí dolů od jeho pupíku. „Byl moc pěkný.“

„Neměla jsi potřebu ho přepsat?“ škádlil ji.

„Vůbec ne. Jen jsem přidala postskript.“

Jeho ruka se zastavila v hlazení jejích zad. „Postskript? O čem?“

Hermiona zavřela oči a přitulila se ještě blíž. „Jen na vyjasnění několika věcí.“

ooOoo

P.S.

Drahá slečno Parkinsonová,

Můžete si nechat vzpomínky na chlapce, jakým Draco býval. Já spím vedle muže, kterým se stal, každou noc.

Mimochodem, já vyhrála a vy jste prohrála.

S úctou,

Paní Draco Malfoyová

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.10. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: martian - 23.06. 2014
„Můj otec dal matce smaragdy, když jsem se narodil. Jestli budeš šťastnější, když ti řeknu ta dvě slovíčka, tak dobře. Bude to levné.“   -   a teď, Hermiono raď, zda se vždy a za všech okolností držet výhradně toho Tvého: „... Jde o princip!“  

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: Radka - 14.07. 2013
Asi nechám Draca ať i mi pomůže odepisovat a děkovat za přání a dárky

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: marci - 30.12. 2012
Tak to se mi opravdu moc líbilo :) A klidně bych vypustila tu vsuvku s Hermioniným návratem a pálením Dracových dopisů - ty dvě verze pohledu na dárky byly bezkonkurenčně vtipné :)

Tak tohle rozhodne patri k memu osobnimu TOP 5 letosniho adventniho kalendare. Opravdu krasna povidka, moc za ni dekuji;-)!

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: solace - 23.12. 2012
Dracove ďakovné listy boli super, ale Hermionino post scriptum ich tromflo na celej čiare. Bolo to slizolinské! Mám rada poviedky s vtipnou pointou a táto k nim rozhodne patrí.  Vďaka za skvelý preklad, larkinh.

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: Zuzana - 22.12. 2012
Tak a Hermiona je na tom s tou svojou škodoradosťou podobne ako Draco :) Toto bola krásna poviedka. Tie dopisy boli v podstate o tom istom, len inak sformulované :D Ďakujem za preklad.

Velmi som sa pobavila nad Dracovymi listami :D genialne :) dakujem za poviedocku

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: kamci - 22.12. 2012
skvěle jsem se pobavila, díky

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: anonym - 22.12. 2012
tie Dracove listy boli vtipné.

Královsky jsem se bavila a konec byl absolutně perfektní. Vypadá to, že Hermiona pochytila něco z Dracovi škodolibosti. 

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: teriisek - 22.12. 2012
Měli to psát spolu, pak by byly ty děkovací dopisy dokonalé. Ale připadá mi od Hermiony maličko nefér, že napsala to ps pro Pansy a stejně si pak neodpustila celé to divadýlko s Dracem. Svým způsobem je to pěkně panovačná bestie. Díky za překlad!

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: Jimmi - 22.12. 2012
Tak na túto som sa obzvlášť tešila a nenechala si ujsť. Nebyť už toho, že bola 24 obsadená, vediešššš. Jednoducho paráda, humor a romantika do toho, to je moje. Díky moc za spestrenie tohto ponurého dňa.

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: soraki - 22.12. 2012
myslím, že Dracovy dopisy byly mnohem upřímnější než ty Hermioniny. Hermiona zase na druhou stranu umí být diplomatická skvěle jsem se pobavila

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: denice - 22.12. 2012
Už popis mě dokázal dobře naladit, a co teprve Dracovy dopisy! Upřímně lituji, že je Hermiona zabavila, ale aspoň si představuji reakce adresátů. Dokonalá sranda. a Hermionino P.S. - ta holka měla být zmijozel. Díky.

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: Lupina - 22.12. 2012
Náhodou ty Dracovy dopisy byly vtipné :-D To by bylo vzrůšo, kdyby došly :-D. Závěrečné PS bylo třešničkou na dortu této skvělé povídky. Děkuji mnohokrát za úžasný překlad :-)

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: doda357 - 22.12. 2012
Oni dvaja sú rovnakí  Mimochodem, já vyhrála a vy jste prohrála. To isté napísal Draco aj Ronovi  Na Dracových poďakovaniach som sa riadne nasmiala  Škoda, že ich Hermiona spálila. Keď už nič iné, aspoň reakcie tých, čo by ich dostali, by boli zaujímavé  Napr. Hermioniných rodičov  Ďakujem, bolo to skvelé 

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: Jacomo - 22.12. 2012
Jako už po několikáté a přesně tak, jak to miluju, poslední úsek zvedl celou povídku o dva levly výš. Super! Díky za překlad.

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: tiberia - 22.12. 2012
Moc šikovná Hermiona... nakonec jediný komentář byl její... jsem zvědavá, jestli se někdy Draco dozví, jak krásně to celé obrátila. Díky za krásnou povídku.

Re: Náležitě vyjádřená vděčnost Od: FlorenceMabel - 22.12. 2012
To mají ložnici v pokoji, kde jsou běhnice? Fuj! Ale tahle povídka je hrozně milá, Dracovi poznámky mě rozesmáli . Děkuji ti za překlad!

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov