Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Snamione

Ráno poté

Advent 2012 Snamione
Vložené: solace - 13.12. 2012 Téma: Advent 2012 Snamione
larkinh nám napísal:

 


13. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

RÁNO POTÉ

 

Autorka: WatchersGoddes
Původní název:
Der Morgen danach

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4631325/1/
Překlad: larkinh
Žánr:
romance/humor

Pár:  HG/SS

Rating: od 9 let
Popis: Hermiona stráví noc se Severusem a druhého dne ráno zjistí několik ohromujících věcí.
Prohlášení: Všechny postavy patří J.K.Rowlingové

ooOoo

Hermiona Grangerová se otočila na záda, když uslyšela ve vedlejší místnosti sprchu. Zamrkala a rozhlédla se po velké ložnici, v níž strávila noc. Noc, o které si nemyslela, že by někdy mohla prožít. Především ne s tímto mužem.

Proto nedokázala potlačit úsměv, když o chvíli později vstoupil do ložnice Severus Snape – ještě mokrý, oblečený pouze do ručníku, který měl obtočený kolem boků tak nízko, že by se to mělo zakázat. Pohledem pomalu klouzala po jeho těle. Byl hubený a šlachovitý, jak jen on mohl být; pod bledou pokožkou se ale skrývaly svaly silnější, než by si kdy pomyslela.

Když mu pohlédla do tváře, překvapením vydechla. Snape se otočil a navyklým pohybem uchopil hůlku. Zdálo se, že chce něco říct, ale když uviděl její výraz, rozhodl se vyslovit něco jiného: „Co je?“

„Tvoje vlasy…“ zamumlala Hermiona.

„Co je s nimi?“

„Vlní se.“ Hermiona nakrčila nos. „Co se stalo?“

„Domnívám se, že jsem se byl osprchovat,“ suše odvětil a na ještě vlhké tělo si oblékl – k Hermionině lítosti – bílou košili.

„Ale jindy jsou rovné,“ namítla. Tohle téma nehodlala opustit.

Snape vzdychl. Znělo to, jako by ho něco trápilo. Skrze sevřené zuby procedil: „Obvykle si je geluji.“

Hermiona se kousla do rtu a pak se zeptala: „Proč?“

„Protože studentky z nějakého mně neznámého důvodu mají u mužů rády vlnité vlasy a rády to sentimentálně komentují.“

„A to u rovných vlasů nedělají?“

„Ne.“

Hermiona přikývla a ztichla. Pozorovala toho muže plného hádanek, jak odkládá na židli ručník a obléká se. Nakonec potřásl svými ještě trochu mokrými vlasy a kouzlem je vysušil.

„Ne!“ zvolala vášnivě.

Povytáhl obočí. „Co ne?“

Hermiona spustila nohy na zem a naboso přešla pokoj. Na rozdíl od něj si ještě v noci oblékla kalhotky a jeho košili. Ve sklepení bylo dost chladno, především jí, protože byla zvyklá ze svého bytu na sluneční světlo. I teď jí naskočila husí kůže, ale nedbala na to.

Zastavila se před Snapem. Nebylo nijak snadné najít v jeho tmavých očích souhlas, že se ho smí dotknout. Ale nakonec se podvolil. Zdvihla ruce a prsty projížděla jeho vlnité vlasy, dokud z nich upletla cop.

„Líbí se mi, když je vidět tvůj obličej.“

Snape si odfrkl. „Tak to budeš asi jediná.“

Přes rty jí přeběhl úsměv. „Tak si je svazuj pro mě.“

Nejprve to vypadalo, že chce znovu povytáhnout obočí. Nakonec ale přikývl, rukou uchopil cop a pomocí kouzla ho svázal. „Je to tak správně?“ zeptal se sarkasticky.

Na Hermionu ale už jeho sarkasmus nepůsobil. „Ano, je.“ Rukou přejela po jeho paži a prsty sevřela jeho dlaň. „A teď se vrať zase do postele.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Ráno poté Od: martian - 15.12. 2022
Severus s vlnitými vlasy? Uch, tak to je odhalení skoro jak z bleskobrku Rity Holoubkové. ;)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Ráno poté Od: nadin - 22.12. 2012
Šokujúce zistenie! Kučeravý Severus:))) Ďakujem za adventný bonbónik

Re: Ráno poté Od: kamci - 15.12. 2012
ten cop mě trochu děsí, ale jinak moc milá povídka

Re: Ráno poté Od: marci - 14.12. 2012
Nádherná představa :) No merlin nedopusť, aby se líbil studentkám a ještě musel poslouchat sentimentální žvásty! :) Díky, pobavila jsem se :)
Re: Ráno poté Od: larkinh - 14.12. 2012
To nedopusť - dovedeš si přestavit to množství nepovedených lektvarů a vybuchnutých kotlíků na hodinách? Ale možná by mu  to zase vynahradily stržené body! Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: solace - 14.12. 2012
Konečne sme sa dozvedeli, prečo má Severus mastné vlasy Tiež si ho neviem (ani nechcem) predstaviť s copom, ale ak to na Hermionu spravilo dojem... Však ten cop zase pri tých naznačených ďalších aktivitách dlho nevydrží Rozkošná jednohubka. Ďakujem za preklad, larkinh.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 14.12. 2012
No, s takovým copem se dá lechtat mnohem snadněji než s pramenem vlasů :) a když ji polechtá na "určitých místech" :D Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: Zuzana - 13.12. 2012
:) mám na tvári taký ten úsmev, ktorému sa hovorí blažený Ďakujem za preklad.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 14.12. 2012
tak to je krásné mít takový úsměv :) Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: Eggy - 13.12. 2012
vlnite vlasy? :D uz od mlada sa geluje? uha : to ma nikdy nenapadlo :P diky za preklad
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Vlnité vlasy mě také překvapily, ten gel už méně, protože někde jinde jsem o tomto zvyku mezi zmijozelskými už četla :) Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: Patolozka - 13.12. 2012
tak to bylo moc pekne rano pote! Ale cop? Fakt? Sev se po mne opici? Jenze on ma na svy strane kouzla, vsivak, to by se melo zakazat! :D Diky, bavila jsem se.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Ha - ty znáš Severuse a ani ses nepochlubila? (když se po tobě opičí) :D Ale na druhou stranu - proč se geloval, když si je mohl narovnat kouzlem, že? Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: GwenLoguir - 13.12. 2012
...a zlož si tu zbytečnou košili... jop :D Zlaté...  Severus s kučeravými vlasmi...už som sa s tým stretla..a že preto si necháva mastné vlasy, aby sa ťažšou váhou vyrovnali. Strašne zlaté :D
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
To je pravda - na co košili, když šel zase do postele? Nevidím jediný důvod, proč spát/ležet oblečená :) Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: Gift - 13.12. 2012
Snape, gel??! Paaani :-). No... docela mi tim chlapec vyrazil dech:-). Diky za preklad
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Někteří chlapi si vlasy gelují, aby jim ve větru nelítaly - i když Severus pro to měl jiný důvod. Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: nicco - 13.12. 2012
Na Seva s nejen vlnitými vlasy, ale i ručníkem proklatě nízko, bych se ráda mrkla. Děkuji za překlad.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Tak to já taky, to já taky :) Hlavně na ten cop - musel v něm vypadat děsně sexy. Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: Lachim - 13.12. 2012
Severusovi se vlní vlasy? Neuvěřitelné.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Viď? Ale představit si to dokážu - stačí, kdyby se mu vlnily trošku na koncích... Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: wixie - 13.12. 2012
Tak vlnité jo? :-D A ještě cop! Každopádně ten gel vysvětluje domnělou mastnonu. Ale Severusi, ty to přeci vůbec nemáš za potřebí! Díky za překlad!
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Naštěstí má Hermionu, která mu to dokáže vysvětlit. Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: denice - 13.12. 2012
Originální vysvětlení! Severusovy zvlněné vlasy v copu - nádherná představa, a když z něj Hermiona ještě stáhne tu košili... Díky.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
A představ si, jak by vypadaly jeho vlasy po rozvázání, kdyby mu je do copu zapletla ještě mokré :) Téměř kudrnatý Severus, to by bylo něco :D Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: tigy - 13.12. 2012
Jéj, to bylo hezký...  Také neobvyklé ráno potom, keď sa nikto netvári rozpačito z toho, čo sa v noci stalo  "Severus Snape – ještě mokrý, oblečený pouze do ručníku, který měl obtočený kolem boků tak nízko, že by se to mělo zakázat."  Díky, larkinh, za spríjemnenie dnešného rána.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
A já ti děkuji za komentář.

Re: Ráno poté Od: teriisek - 13.12. 2012
Tak s copem si ho představit nedokážu, ale ten gel by vysvětloval mnohé:D Díky za překlad, pobavila jsem se!
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Děkuji za komentář.

Re: Ráno poté Od: Jacomo - 13.12. 2012
Jednou si dám tu práci a vypíšu z povídek všechna různá zdůvodnění, proč má Snape mastné vlasy. Tohle v tom výčtu nesmí chybět :-)))
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Tak až to sepíšeš, dej mi vědět, kdes to zveřejnila :) Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: Koki - 13.12. 2012
Vážně bych ho chtěla vidět s vlnitými vlasy a potom s copem.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
S copem musel vypadat děsně zajímavě - vynikly tak jeho obličejové rysy, hlavně nos :) A řekla bych, že někteří by ho ani nepoznali - nebo by spíš nevěřili, že je to on :D Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: valerie - 13.12. 2012
Ach né, co jsi mi to udělala? Jak mám TEĎ pracovat? Ach, chci být na Hemionině místě!!!! Nádhera, krása, a už vím, proč měl vlasy pořád mastné. A nedivím se Hermioně, že mu nakázala návrat do postele... Ach... Děkuji Ti za úžasný zážitek. ...Asi je poznat, čí jsem fanynka, co? :-)
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Jsem ráda, že si teď budeš mít koho představovat ve své posteli :) Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: tiberia - 13.12. 2012
Plácal si gel na vlasy, aby studentky neměly sentimentální komentáře? Chudák Severus, to nebyl tak pevný v kramflecích, jak se rád tvářil... Díky.
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Třeba jen chtěl udržet pozornost studentek u lektvaru, nad kterým v hodinách pracovaly, místo aby se soustředily na jeho vlasy. Možná se tak vyhnul spoustě vybuchnutých kotlíků :) Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: doda357 - 13.12. 2012
Vidieť ho tak s takými vlasmi ako Hermiona...hmm....to by bol zážitok  Prekvapilo ma, že sa podvolil  Asi nevedel Hermione odolať  Ďakujem 
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Nebo netušil, co chce udělat :) Dík za komentář.

Re: Ráno poté Od: soraki - 13.12. 2012
no né, vlnité vlasy??? miluju vlnité vlasy (páč ty moje jsou jak hřebíky, trvalá mi vydržela přesně 2 dny ) děkuju
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
No a já vlnitý vlasy mám a štvou mě, protože se vlní pokaždý někam jinam, než chci! Možná i tohle byl jeden z důvodů, proč si je Severus gelovat? Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: zuzule - 13.12. 2012
Taky možný vysvětlení toho, proč má Severus mastný háro. Pěkný, díky. :)
Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Děkuji za komentář :)

Re: Ráno poté Od: Neprihlásený - 13.12. 2012
Jasné, že si musí vyrovnávať vlasy! Všetky obliny vo vlasoch zmakčujú výraz, to by sa ho deti nebály super
Re: Ráno poté Od: Neprihlásený - 13.12. 2012
ježiš, sorry za tú rannú hrubicu!
Re: Ráno poté Od: Neprihlásený - 13.12. 2012Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
No, já naštěstí slovensky nepíšu, takže tam žádnou hrubku nevidím :) Ale máš pravdu, kdyby nosil ve třídě cop, asi by nepůsobil tak hrůzostrašně a možná by se ani nevyhnul sentimentálním komentářům studentek :) Díky za komentář.

Re: Ráno poté Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
Secerus copem! Páni, to bych chtěla vidět :D. Děkuji ti!
Re: Ráno poté Od: Jacomo - 13.12. 2012
Drobný překlep + chybějící písmenko a vypadá to jako nové kouzlo! Normálně jsem nemohla rozluštit, co jsi to napsala :-))
Re: Ráno poté Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
No jo, psát něco ještě před šestou se hold nevyplácí :) Psala jsem, že bych hrozně ráda viděla Seva s copem :D
Re: Ráno poté Od: Jacomo - 13.12. 2012Re: Ráno poté Od: larkinh - 13.12. 2012
Taky bych ho chtěla vidět! Díky za komentík.

Prehľad článkov k tejto téme:

Scattered Logic: ( solace )24.12. 2012Daň z tupých hláv
Atiana Gray: ( larkinh )23.12. 2012Pod rouškou noci
DADA_Mistress: ( Eggy )22.12. 2012Noc pred Vianocami verzia so Snapom
Kitsunelover: ( Florence )21.12. 2012Kožich z norka
Jenwryn: ( Lupina )20.12. 2012Rodinný recept Princeů
Della D.: ( solace )19.12. 2012Čokoláda
WatchersGoddess: ( larkinh )18.12. 2012Malá velká nepříjemnost
Dyce: ( Jacomo )17.12. 2012Lepší den
Cecelle: ( Florence )16.12. 2012Nezapomenutelný
Arevik: ( solace )15.12. 2012Vianočný zázrak
Imhilien: ( marci )14.12. 2012Ne tak docela šťastné Vánoce
WatchersGoddess: ( larkinh )13.12. 2012Ráno poté
Imhilien: ( Eggy )12.12. 2012Špeciálny darček
MomoDesu: ( Lupina )11.12. 2012Jen vzhlédni
Incarcerous: ( solace )10.12. 2012Dve slová
SouthernWich69: ( Florence )09.12. 2012Návštěva sirotčince
WatchersGoddess: ( larkinh )08.12. 2012Neustálé problémy se šéfem
JunoMagic: ( Jacomo )07.12. 2012Vánoční pudink
snapesgirl1981: ( marci )06.12. 2012Šťastné bradavické Vánoce
Pamuk: ( solace )05.12. 2012Zápisník zo žalárov
kailin: ( Eggy )04.12. 2012Rozprávka na dobrú noc
Severina2884: ( Florence )03.12. 2012Nebelvírská rudá, zmijozelská zelená
lcvald: ( Lupina )02.12. 2012Rudé kalhotky
WatchersGoddess: ( larkinh )01.12. 2012Samomluva bývalé studentky