Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Zneužitie stužiek

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 06.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Jimmi nám napísal:

 


6. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Nitsrek

Misuse of Ribbons 
Zhrnutie: Draco nájde iné využitie pre vianočné mašle

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=1520&chapter=1

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Fluff, Romantika

Dramione

Rating: +18 

 
Varovanie: Naznačenie sexuálnej situácie





 

 

Zneužitie stužiek

 

Draco na nej stále leží, vyšťavený, unavený a spokojný.

"Drvíš ma!" hreší ho slabý hlas, ktorý tlmia jeho vlasy.

"Prepáč," zamrmle a odvalí sa z nej, aby si ľahol vedľa jej tela. Spokojný úsmev hrá na perách ich oboch.

Stretli sa v Hermioninom byte, aby spoločne strávili Vianoce. Po výbornom jedle sa venovali svojej obľúbenej zábavke. Dokonca po troch rokoch sa stále nemohli toho druhého nabažiť.

Hermiona na neho očakávane hľadí, ale Draco sa tvári apaticky.

"No, nerozviažeš ma?"

Draco predstiera, že zvažuje jej návrh, ale odpoveďou je: "Nie."

"Čože? Prečo nie?" zmätene sa spýta Hermiona.

"Páčia sa mi. Vyzeráš vianočne." Draco sa uškrnie.

Hermiona poťahá za svoje putá. "Veľmi vtipné. Tak či tak, čo majú znamenať tie rôzne farby?"

Draco sa nadšene posadí. "Už som si myslel, že sa nikdy nespýtaš." Hermiona sa zamračí. "Poviem ti to."

Pomaly uvoľní červenú mašľu okolo jej pravého členka. "Červená reprezentuje teba. Bola si v Chrabromile, si vášnivá  a je to farba tvojich pier po tom, čo som ich hodiny bozkával." Pobozká ju. Zjavne to vybudí Hermionin záujem. Predpokladal, že sa tak stane.

"Táto zelená," otočí sa k mašle, ktorá jej púta pravé zápästie, "reprezentuje mňa, samozrejme. Som slizolinčan a znamená, že si moja. Ach, a hodí sa k farbe tvojich očí." Ďalší bozk, kým sa Hermiona chichoce.

"Zlatá stužka okolo tvojho ľavého členku mi len pripomína tie malé zlaté bodky v tvojich orieškových očiach. Dávajú najavo tak veľa tepla, a tvoje dobré srdce a iskria." S veľmi sladkým bozkom bola preč tretia stužka. Hermiona mal ten rozkošný rumenec na lícach.

Jeho ruky putujú k striebornej stužke okolo jej ľavého zápästia a uvoľní ju. "Posledná stužka - túto stužku milujem - sa zhoduje s tvojím obľúbeným prsteňom."

Hermiona, konečne voľná, sa posadí, zmätené zamračenie v tvári. "Ja nemám žiadny prsteň."

Draco sa dramaticky pleskne po čele, potom vyskočí z postele a vybehne z izby. Po pár sekundách je zadychčaný nazad. "Vedel som, že som na niečo zabudol."

Pokľakne na jedno koleno pred veľmi nahou Hermionou, ktorá stále sedí na posteli a ponúkne jej nádherný strieborný prsteň s malým diamantom. Hermiona zalapá po dychu, žmurká na prsteň a potom do jeho tváre.

"Hermiona, prosím, sprav tieto Vianoce najšťastnejšími v mojom živote a sprav mňa tým najšťastnejším chlapíkom na svete." Mávne prútikom a zo štyroch stužiek, ktoré odviazal z jej končatín, sa vytvoria slová: "Vydáš sa za mňa?"

Hermiona zapiští a vrhne sa mu okolo krku, čím oboch zvalí na zem. Ale na tom nezáleží. "Áno! Áno! Samozrejme, že vydám!" A potom ho pobozká.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Zneužitie stužiek Od: martian - 31.05. 2014
Jůůů, tak to chci vidět, jak z té stužky udělá tečku???  

Re: Zneužitie stužiek Od: Radka - 14.07. 2013
tak to je vážně krásné

Re: Zneužitie stužiek Od: klakla - 13.04. 2013
Velmi netradiční žádost o ruku, ale o to zajímavější:-)

Re: Zneužitie stužiek Od: Lachim - 12.12. 2012
Draco je holt originíl i co se žádosti o ruku týká.

Re: Zneužitie stužiek Od: myska111 - 12.12. 2012
Roztomilé a sladké, ale nevím, jestli bych chtěla dostat nabídku manželství nahá. Zábavné, díky za překlad.

Re: Zneužitie stužiek Od: FlorenceMabel - 07.12. 2012
Děkuji za překlad!

Re: Zneužitie stužiek Od: Triana - 07.12. 2012
Veľmi zlate Draco a zabudne na takú dôležitú vec, ako dať jej prsteň Dakujem za skvelu chuťovku 

Re: Zneužitie stužiek Od: solace - 07.12. 2012
To bolo skrátka... sladučké. Toľko vianočnej romantiky pokope! Díky za preklad.

Re: Zneužitie stužiek Od: Koki - 06.12. 2012
Perfektní. Na to není třeba říkat něco dalšího.

Re: Zneužitie stužiek Od: siriana - 06.12. 2012
uááááá to je tak sladkýýýý (to je jásot ne stížnost )

Re: Zneužitie stužiek Od: Gift - 06.12. 2012
Opravdu je to fluff, ale... roztomily a jednoznacne vanocne naladeny, velke diky za nej;-).

Re: Zneužitie stužiek Od: Zuzana - 06.12. 2012
Strašne krásne :) Pekný nápad s tými stužkami a pekné vyznanie od Draca. Ďakujem za preklad.

Re: Zneužitie stužiek Od: Eggy - 06.12. 2012
jeee :) na mna prilis sladke ale mile a vesele a rozhodne to zlepsuje naladu :P

Re: Zneužitie stužiek Od: Liz - 06.12. 2012
To bylo úžasně romantické. 

Re: Zneužitie stužiek Od: buffy11 - 06.12. 2012
Aj ja chcem takeho Draca! Aj to poziadanie o ruku! Dakujem :-)

Re: Zneužitie stužiek Od: doda357 - 06.12. 2012
To bolo také romantické a nádherné  Pochybujem, že by to niekto odmietol  Hermiona sa ale má  Ďakujem za spríjemnenie dňa   Hermiona mal ten rozkošný rumenec na lícach.

Re: Zneužitie stužiek Od: teriisek - 06.12. 2012
Sedím tu s přiblblým úsměvem a zírám do počítače. Krásně slaďounké, díky moc!

Re: Zneužitie stužiek Od: Jacomo - 06.12. 2012
Díky moc! Je to sladký, ale je to skvělá vzpruha před dnešním učením! Draco je romantik! :-))

Re: Zneužitie stužiek Od: larkinh - 06.12. 2012
Ten konec byl vážně fluff, ale to předtím za to stálo :) Jak někdo může zapomenout požádat svou vyvolenou o ruku? Ještě že mu to nakonec "připomněla" :D

Re: Zneužitie stužiek Od: soraki - 06.12. 2012
to bylo slaďoučké... díky

Re: Zneužitie stužiek Od: anonym - 06.12. 2012
pekné.

Re: Zneužitie stužiek Od: valerie - 06.12. 2012
To je tak sladké! Ach. Připitoměle se tu usmívám...Jak je Draco romantický...Krása. Děkuji :-)

Re: Zneužitie stužiek Od: marci - 06.12. 2012
Nádherné!!!  S těmito minipovídkami bych si vystačila až do Štědrého dne! :) Skvělé, děkuji za další úsměv :)

Re: Zneužitie stužiek Od: denice - 06.12. 2012
Jednohubka na dobré ráno a teď už musím pracovat - s úsměvem na tváři. Díky.

Re: Zneužitie stužiek Od: steiiiny - 06.12. 2012
Tak to je hodně sladký,,myslím, že tahle povídka mi zlepšila náladu na celý den :)))

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov