Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Snamione

Rudé kalhotky

Advent 2012 Snamione
Vložené: solace - 02.12. 2012 Téma: Advent 2012 Snamione
Lupina nám napísal:

 


2. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Rudé kalhotky

Red Knickers

http://www.fanfiction.net/s/5660455/1/Red-Knickers

Autor: lcvald

Překlad: Lupina

Beta: marci

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který knihy o Harrym Potterovi přeložil do češtiny. Autorkou této fanfikce je lcvald. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Snamione

Romance / humor

Rating: 16+ 

Shrnutí: Hermiona a Severus jako pár na jejich prvním Vánočním plese. On se nebaví, dokud mu ona neprozradí tajemství.

Poznámka: Zapojila jsem trochu fantazii a použila občas vzletnější obraty. Za výslednou podobu povídky vděčím marci.

Rudé kalhotky

Bradavice pořádaly další Vánoční ples a Hermiona trvala na tom, že Minervino pozvání se Severusem přijmou. Během posledních několika let se Severus plesu úspěšně vyhýbal, čímž se mu dařilo zapomenout na dny, kdy musel hlídkovat na chodbách a hledat muckající se studenty. Musel připustit, že byl rozdíl přicházet sem jako host. Nemusel se starat, jestli ti dutohlavci nepřilévají alkohol do punče, nebo jestli se neschovávají ve výklencích a za rohy zdí. Jen si přál, aby si se svojí malou čarodějkou mohl odskočit do některé z nik, o kterých si byl jistý, že jejich existenci studenti ještě neobjevili. Podíval se do davu a spatřil, že jeho čarodějka rozpráví s Minervou a Nevillem. Také zaznamenal Harryho tancujícího s Ginny. Remus se Siriusem tento večer chyběli, brzy měl nastat úplněk a Remus neměl náladu na společnost. Vylepšený protivlkodlačí lektvar zabránil fyzické přeměně, ale náladovost a zvýšená vnímavost zůstaly.

Věděl, že se ušklíbá. Dnes večer chtěl svoji malou čarodějku jen pro sebe. Byl Štědrý večer, měli jako pár první společné Vánoce a existovalo mnoho zajímavějších a zábavnějších způsobů, jak svátky oslavit. Ještě víc ho roztrpčoval fakt, že v hradu zůstanou přes noc. Nebylo to tím, že by komnaty pro hosty nebyly pohodlné: byly. Prostě by radši zůstal doma, v jejich bytě, v jejich posteli. Navíc tohle musela být tak pátá nebo šestá vánoční oslava, které se zúčastnili.

První byla v Doupěti. Bylo zábavné, jak se na něj Ron celou noc kabonil, až mu jeho bratr Bill jednu vlepil a okřikl ho, aby toho nechal. Pak byl ten Ministerský ples, další noc plná tance, pití a ještě většího mračení od otravného Weasleyho. Večírek na Grimmauldově náměstí nebyl tak zlý; dokázal propašovat Hermionu nahoru do Blackovy knihovny a probírali spolu různé texty. Musel připustit, že večírek mudlovského premiéra byl zdaleka nejlepší. Byl tam Kingsley a setkali se s několika velice zajímavými mudly. Jedním z hostů byl americký ministr zahraničních věcí – Severus s ním vedl poměrně zajímavou diskuzi o válce, kterou teď vedla americká i britská vláda. O válce proti teroristům, ne zemím. Americký diplomat byl, samozřejmě, o existenci magie informován a byl si dobře vědom toho, že Severus je kouzelník. Hovořili o způsobu, jak by mohl mudlovský a kouzelnický svět spolupracovat. Byl to jeden z nejinteligentnějších rozhovorů, který kdy Severus s nějakým politikem vedl.

Dnešní večírek nenabízel brilantní rozhovory, ale mohl by s Hermionou nenápadně vyklouznout do jejich pokojů a udělat si intimní večer. Ano, pomyslel si, když se zvedl z křesla, udělá přesně tohle. Všiml si, že Weasley si vede pod paží slečnu Brownovou, takže by se možná mohl tomu zahlížení vyhnout a dostat Hermionu z Velké síně včas. Ach, sakra a zatraceně. Weasley si jí všimnul a zamířil k ní. Ach, Merline! Teď se i Harry a Ginny připojili k malé skupince a Hermiona zachytila Severusův pohled. Ve tváři měla vepsán ten ‚Pojď sem‘ výraz.

S přáním veselých Vánoc Ronovi a Levanduli se připojil k hloučku, aby vzápětí odtáhl Hermionu na taneční parket.

„Ne,“ pronesla.

„Ne, co? Na nic jsem se neptal.“

„Ale chystáš se. Máš ten svůj ‚Trpěl jsem už dost dlouho‘ výraz. Ještě neodejdeme, Severusi. Jsme tady sotva hodinu.“

„Kolik dalších vánočních písní může člověk vydržet? Tohle je mučení. A teď je tady i ten trouba, a pokud se na mě zase bude ksichtit, Hermiono, neručím za sebe.“ Zase se zašklebil.

„Nemohl by sis prostě udělal pěkný večer? Zítra budeme u našich, tam budeš mít možnost vést inteligentní rozhovor a pít otcův proslulý vánoční punč. Vím, že společnosti mého otce a strýce si užíváš. Setkáš se i s mým dědou.“

To byla pravda; Severus si Hermioninu rodinu okamžitě oblíbil. Její bratranci a sestřenice byli velice příjemní, inteligentní lidé a přijali jej mezi sebe. Nikdo se tam na něj nemračil. Hádal, že teď se mu jen dostalo ochutnání jeho vlastní medicíny, protože za svého učitelování byl vždy dobrý v zahlížení a mračení. Samozřejmě k tomu měl důvod: hrál svoji roli. Weasley byl prostě jen děcko.

„Prosím, Severusi, zůstaňme na večírku a zkus si to užít.“

„Hermiono, jediné, co teď chci, je vzít tě do našich komnat a pomilovat se s tebou.“ Píseň se změnila a kapela začala hrát ‚Jingle Bells‘. Studenti, zaměstnanci i hosté, všichni začali sborem zpívat. Severus zasténal a už byl připraven odejít, když ho Hermiona popadla za ruku.

„Mám tajemství,“ pronesla potichu. „Mám na sobě rudé kalhotky.“ Severus zvedl obočí. „A když budeš hodný a chvíli zůstaneš, nechám tě kouknout pod sukni. Vlastně, napadlo mě, jestli bychom se nemohli proplížit do jisté třídy v podzemí a splnit jednu z mých fantazií.“

Poprvé za tento večer se Severus usmál. Jednu z jejích fantazií? I on měl pár takových, co se týkaly jí v oné učebně.

„A jaká představa by to měla být, slečno Grangerová?“

„Nuže, pane profesore, obsahuje vás, mne a učitelský stůl.“

„Bože, Hermiono. Jak dlouho mě budeš nutit zůstat na večírku?“

„Severusi, tohle je vánoční party, ne temné orgie. Zkus se bavit. Pamatuj na rudé kalhotky. Učebna lektvarů. Stůl. Slibuji, že to bude stát za to.“

„Ty za to vždycky stojíš. Dobře, přetrpím tu pekelnou vánoční hudbu a náladu a dokonce se pokusím zapříst inteligentní rozhovor s Weasleym. Jen budu mít na paměti rudé kalhotky. Krajka nebo hedvábí?“

„To je tajemství,“ řekla, mrkla a pak přešla k Minervě.

A tak se Severus připojil k Harrymu, který vedl rozhovor s Nevillem a Ronem. Kratiknot přecházel kolem a Severus si s ním popovídal. Byl trochu roztržitý, protože jediné, na co mohl myslet, byly ty rudé kalhotky a jak se do nich dostat.

Představoval si je oba v učebně lektvarů, jak dělají věci, o kterých před několika lety snil. Musel ty myšlenky držet na uzdě, protože kalhoty mu začaly být poněkud těsné. Takže toleroval Weasleyho, vtipkoval s Minervou, tancoval s Ginny a klábosil s Harrym. Když k němu konečně přešla Hermiona, každému dali dobrou noc a zamířili k jejich komnatám. Jen to vzali zkratkou, o které věděl pouze Severus.

„Není divu, že ses mohl vždycky vynořit, aniž by to někdo čekal.“

„Nemáš představu, co se vynoří teď, čarodějko. Do sklepení s tebou.“

Ochrany, které na učebnu položil nový Mistr lektvarů, bylo jednoduché prolomit. Štěstí, že byl s rodinou v Irsku, a tak nehrozilo nebezpečí, že by je objevil. A protože nechtěli být nalezeni Filchem ani kýmkoliv dalším, Snape položil svá vlastní ochranná kouzla.

„Slečno Grangerová, byla jste velmi nezbedná. Dobírala jste si mne těmi rudými kalhotkami celou noc. Myslím, že nastal čas vás potrestat,“ řekl a táhl ji ke stolu.

„Ach, profesore Snape, co se mnou hodláte dělat?“

„Myslím, Grangerová, že se potřebuješ posadit.“

Zvedl ji na starý stůl a roztáhl jí kolena od sebe. „Tyto tvoje rudé kalhotky potřebují bližší prozkoumání.“ Cítila, jak jí jeho ruce zajely pod sukni šatů a klouzaly po vnější straně stehen, dokud nenarazily na boky a hladký satén.

„Hmmm, satén, velice pěkné.“ Černé oči se setkaly s hnědými, rty se spojily ve spalujícím polibku a jeho ruce prozkoumávaly kalhotky. „Dobrá, dobrá, co to tady máme? Taky trochu krajky... Máš podprsenku do páru?“

„Žádnou na sobě nemám,“ svíjela se v touze, když jeho ruce našly její střed.

„Byla jste velmi zlobivá, slečno Grangerová.“ Vyhrnul sukni a poprvé si prohlédl ony rudé kalhotky. Jeho rty putovaly v drobných polibcích dolů po krku, štípaly přesně tam, kde to měla ráda. Špagetová ramínka šatů sklouzla přes ramena a odhalila její prsa. Severus nevěděl, kam své rty umístit nejdřív. Položil ji na stůl a kochal se jejími ňadry.

„Slečno Grangerová, myslím, že tyto kalhotky jsou poněkud nevhodné, opravdu by měly být odstraněny.“

„Nuže, profesore, měl byste tu čest?“ zeptala se svůdně.

„Když musím.“ Ještě výš zvedl sukni jejích šatů a políbil ji na pupík. Sjel rty níž, až dosáhl krajkového pásku. Zuby začal pomalu stahovat kalhotky, přitom se nosem otíral o její tělo a měl při tom dost času olizovat odhalenou kůži. Hermiona sténala a popoháněla ho k rychlejší akci. Utišil ji, když byl jeho jazyk pouhých pár centimetrů od místa, kde ho chtěla mít. Po celý ten čas se jeho ruce mazlily s jejími ňadry, poté svlékl kalhotky úplně a, neztráceje čas, ochutnával svoji překrásnou čarodějku.

„Ach Bože, Severusi!“ zvolala a on pokračoval ve své péči. Netrvalo dlouho a dosáhla vrcholu. Než se stačila vzpamatovat, ucítila, jak do ní vstoupil a oba v extázi zasténali. Milování s ní, na tomto stole, byla jeho fantazie od doby, co se stala jeho učednicí. V té době už byla dospělá a technicky nebyla studentkou, ale on si přesto udržoval odstup. Ale jeho fantazie byly ničím ve srovnání s realitou.

Poté, co oba dosáhli vrcholu a zhroutili se spolu na stůl, uslyšeli hodiny bít půlnoc.

„Veselé Vánoce, Severusi.“

„Veselé Vánoce, miláčku.“

„Měli bychom se odtud dostat dřív, než nás chytne Filch, nebo hůř, Minerva,“ řekla Hermiona, když se sbírala. „Kde jsou moje kalhotky?“ Podívala se na něj a zastihla ho, jak si je zastrkuje do kapsy.

„Severusi, co to děláš s mými kalhotkami?“

„Suvenýr, lásko,“ řekl, vzal ji za ruku a vedl ke dveřím.

„Očekáváš ode mne, že odtud půjdu pod těmito šaty zcela nahá? Musíme jít po schodech, co když si toho někdo všimne?“

„Budou si myslet, že jsem šťastný parchant?“ odpověděl s úsměvem.

„A co třeba Ron nebo Filch?“ otázala se s vědomím účinku, který tato věta na něj bude mít.

„Pak na ně sešlu obliviate.“

Vydali se chodbami k hostinským komnatám, které Minerva nechala přichystat domácími skřítky. Zdálo se, že tanec pomalu končí a Severus s Hermionou se pokusili pospíšit si, aby na nikoho nenarazili. Samozřejmě, že se tak nestalo. Když zahnuli za roh, uviděli Harryho s Ginny a Rona s Levandulí mířit stejným směrem. Zdálo se, že všechny komnaty pro hosty byly ve stejné chodbě.

Harry se otočil za zvukem a uviděl Hermionu a Severuse.

„Kde jste vy dva byli; myslel jsem, že už jste před chvílí odešli?“

„Trochu jsme se procházeli po hradu,“ odpověděla Hermiona.

Harry by to nechal tak, nebýt toho, že si všiml něčeho rudého, krajkového, trčícího z kapsy Severuse Snapea.

„Severusi, co je to?“ Ginny následovala manželův pohled a začala se hihňat.

„Nechceš se podělit, drahá?“ zeptal se Harry.

„Miono, to se velice podobá spodnímu prádlu, které jsi se mnou kupovala minulý týden.“

Červenající se Hermiona obdařila Severuse Snapeovským zamračením. Ron vypadal, že je mu špatně a Levandule se uculovala.

„Vy jste ne… ne tady… kde?“ vykoktal Harry s úšklebkem na tváři.

„To je nechutné,“ pronesl Ron.

„Ne, Weasley, ve skutečnosti to bylo…“

Hermiona tu poznámku utnula. „Rone, není to tvoje, ani ničí věc, co se Severusem v soukromí děláme. Teď, pokud ti to nevadí, jsem velmi unavená a ráda bych šla do postele. Veselé Vánoce!“

A vtáhla Severuse do jejich komnat. Profesor se zhroutil v záchvatu smíchu, když si vzpomněl na obličej Rona Weasleyho. Málem si nevšiml, že Weasley a Brownová vešli do sousedních komnat. Podruhé v tuto noc chtěl Severus Snape mít svoji čarodějku. A plánoval zapomenout na tišící kouzlo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Rudé kalhotky Od: martian - 24.06. 2014
„... Dobře, přetrpím tu pekelnou vánoční hudbu a náladu a dokonce se pokusím zapříst inteligentní rozhovor s Weasleym.“   -   inteligentní rozhovor s Weasleym ? Vyloučeno.  

Re: Rudé kalhotky Od: morningstar01 - 22.09. 2013

Re: Rudé kalhotky Od: klakla - 24.02. 2013
Jo, jo Severus se umí bavit, hlavně na účet Rona:-)
Re: Rudé kalhotky Od: Lupina - 25.02. 2013
To je prostě Severus :-) Díky za komentík :-)

Re: Rudé kalhotky Od: nadin - 16.12. 2012
Rozumná žena utiahne chlapa aj na varenom rezanci Hermiona použila červený satén a dostala Severusa tam, kde ho chcela mať ))) Ďakujem za druhý bonbónik )
Re: Rudé kalhotky Od: Lupina - 16.12. 2012
Vážně jsem uvažovala, že bych Hermioninu metodu použila na další společenský ples, abych donutila svého muže tancovat. Ale obávám se, že učebnu lektvarů bychom těžko hledali :-D Děkuji za komentář a jsem ráda, že se Ti povídka líbila :-)

Re: Rudé kalhotky Od: Lachim - 12.12. 2012
Je zajímavé, jak Ron tyhle věci špatně snáší. Krásná jednohubka.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 12.12. 2012
A jak tím nahrává Severusovi do karet :-D Děkuji :-)

Re: Rudé kalhotky Od: Triana - 07.12. 2012
hihihihi  
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 11.12. 2012
To jsem ráda, že pobavilo :-)

Re: Rudé kalhotky Od: tigy - 04.12. 2012
Ehm, len aby to nedopadlo tak, že sa nakoniec Severus s Ronom budú pretekať, ktorý pár bude, ehm, hlasnejší  Vďaka za zábavnú poviedku, Valerie 
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 05.12. 2012
S tímhle Severusem je všechno možné , ale tahle možnost mě nenapadla. Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: Iveta - 04.12. 2012
Teda Severus se nezdá :-D a ještě mu přestává sloužit paměť - zapomenout na tišící kouzlo, to od něj ale vůbec není hezké :-D A chudák současný profesor lektvarů - takhle sprostě se mu vloupat do učebny :-P
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 04.12. 2012
Pravda, na stárnutí se mohl vymluvit :-D Ale jinak je to, pravda, stále junák s mladickým přístupem (tedy pokud se jedná o Hermionu a vytočení Rona). Co by asi současný profesor řekl na tu "průzkumnou" akci? :-D :-D

Re: Rudé kalhotky Od: myska111 - 04.12. 2012
Zábavná povídka díky.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 04.12. 2012
Tak to jsem ráda, že se líbila :-)

Re: Rudé kalhotky Od: gleti - 03.12. 2012
Ani můj zapřisáhlý snarrismus mi nezabránil ocenit kvality této povídky. Nádherně jsem se pobavila.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 03.12. 2012
Tak to jsem opravdu a strašně moc ráda :-)

Re: Rudé kalhotky Od: JSark - 03.12. 2012
Krása, vďaka. :))
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 03.12. 2012
Jsem ráda, že se líbilo :-)

Re: Rudé kalhotky Od: zuzule - 03.12. 2012
Tak hlavně že si Severus ten ples nakonec užil. :D :D
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 03.12. 2012
To jo. A Hermiona určitě taky :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Rudé kalhotky Od: holloway - 03.12. 2012
Tak poslední věta mě opravdu dostala. Severuse si sice nedokážu představit takhle neformálního, ale ten konec, ten pocit z toho přebil. Ještě že si Severus všiml, kdo bydlí vedle. Díky za překlad.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 03.12. 2012
Ano, až je Rona líto :-) Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: solace - 02.12. 2012
Snapovci sú pred Vianocami spoločensky riadne vyťažení. Toľko večierkov! To by Severus ani nemusel rozdýchať :-) Avšak Hermiona vymyslela peknú motiváciu, skutočne slizolinský nápad s tými nohavičkami :-D Dialógy medzi ústrednou dvojicou boli brilantné, opis šteklivej scény krásne vzletný. Pekne si sa s tým vyhrala. A záverečná scéna na chodbe bola už len čerešničkou na torte. Gratulujem k úspešnej premiére a ďakujem za preklad, valerie.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 03.12. 2012
Děkuji moc za pochvalu, až se červenám :-) Moc si toho vážím.

Re: Rudé kalhotky Od: buffy11 - 02.12. 2012
Oh, zly, zly Severus ;-)! No, vidim, ze Hermiona vie ako na neho :-) - co bude zrejme platit aj opacnym smerom. A co sa Rona tyka, ten uz naozaj mohol dospiet. Doteraz sa len mracil, ale co bude robit, az Severus neda tisiace kuzlo... Dakujem za vyber a preklad.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Ano, drsoň Severus :-) Ten si to zapomenutí tišícího kouzla zcela určitě náležitě vychutnal. Jsem moc ráda, že se Ti povídka líbila a děkuji za komentář :-)

Re: Rudé kalhotky Od: marci - 02.12. 2012
Je fajn číst si to s takovým odstupem :) Zase jsem se pobavila :)
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Já se těším na Tvé povídky. Zvláště na tu s oním vánočním stromečkem Letos máme opravdu štědrý Advent - tři kalendáře. Paráda

Re: Rudé kalhotky Od: Elza - 02.12. 2012
Správně kýčovité - Snamione, jak má být. *:D
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Kdy jindy něco takového číst, než o Adventu. Teď je na to ta správná doba :-) Zapomenout na starosti, relaxovat a užívat si :-)

Re: Rudé kalhotky Od: Zuzana - 02.12. 2012
Chudák Ron Mal si ísť užiť aj on a nemusel závidieť Ďakujem za preklad.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Tak tohle mě nenapadlo! :-D Máš pravdu :-) Děkuji za koment :-)

Re: Rudé kalhotky Od: GwenLoguir - 02.12. 2012
Joo! Túto jeho pomstichtivosť milujem!  Vážne. VEľmi. Mať tiež také krásne Vianoce... Krásna predstava...
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Jsem moc ráda, že Ti povídka sedla :-) Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: Eggy - 02.12. 2012
Trochu nesnapeovsky snape (klabosil s Harrym??) ale rozhodne prijemna poviedka :) mila, pohodova... chcela by som vidiet ronov vyraz :) dakujem za preklad
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Nu, ale něco ze svého charakteru si uchoval - ten závěr to dokazuje :-D Zmijozel jeden mazaný :-) Ano, Ronův výraz musel být k nezaplacení :-D Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: Aiden - 02.12. 2012
Díky za překlad Přijde mi, že Sev věděl naprosto přesně, kde budou mít pokoj a že určitě potkaj i ostatní. Proto se asi ani moc nenamáhal ty kalhotky schovat do kapsy. Chtěl pomstu a to se mu povedlo
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Jestli věděl, kde mají komnaty, to nevím, je to možné :-) Rozhodně ale chtěl, aby všichni viděli :-D Zmijozel jeden. Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: kakostka - 02.12. 2012
:-)))
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Jsem ráda, že povídka zvedla náladu :-)

Re: Rudé kalhotky Od: Jimmi - 02.12. 2012
Bodoval záver :D Skvelý preklad, díky
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Ano, závěr je suprovní. Jsem se u něj pokaždé chechtala - u každého čtení. A tato povídka byla pro mě první, co se týče překladu milostné scény. Do té doby jsem byla neposkvrněná Děkuji za pochvalu

Re: Rudé kalhotky Od: denice - 02.12. 2012
Hermiona ví, jak na Severuse. A Severus si dokáže přijít na své a ještě se elegantně pomstít Ronovi. Díky.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Je to holka šikovná :-) A oba vlastně vyhráli :-) Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: doda357 - 02.12. 2012
Och, ten koniec bol skvelý  Presne si viem predstaviť, ako sa Ron tváril  Tak učebňa Elixírov? Zaujímavé miesto ... Ďakujem 
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Že ano. Až mi Rona přišlo trošičku líto. Ale jen malinkato :-) Taky děkuji - za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: larkinh - 02.12. 2012
Dostala mě věta "Když budeš hodný, nechám tě kouknout pod sukni" DD A ten konec - Severus to určitě udělal schválně, aby mu ostatní záviděli I když asi nemohl tušit, že se tam s nimi potkají  
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Prostě zmijozelsky využil situace :-) Jsem ráda, že povídka pobavila :-) Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: Koki - 02.12. 2012
Nejlepší byl ten konec, když se všichni potkali.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Ano, když plánoval zapomenout na tišící kouzlo :-D Děkuji za koment. :-)

Re: Rudé kalhotky Od: Liz - 02.12. 2012
Za co všechno nemůžou rudé kalhotky. Povídka to byla zábavná, připomněla mi i tu reklamu na Fidorku, kde zrovna rudé kalhotky poslouží jako čouhající kapesníček z kapsy panského saka.
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Aneb: Návod, jak udržet manžela na plese. :-) Děkuji za komentář.

Re: Rudé kalhotky Od: arkama - 02.12. 2012
óóó, ... a môžem ísť klepať rezne! :)  S predstavou, ako Severus dáva Hermionu na stole :)  Ďakujem a krásnu nedeľu všetkým !! :D
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Bacha na prsty, až se zasníš! :-D Děkuji za koment :-)

Re: Rudé kalhotky Od: FlorenceMabel - 02.12. 2012
Mráčíčí Ron, to zní dobře :). Děkuji za skvělý překlad!
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Ron tu byl, chudák, zase za pitomce :-) Děkuji za pochvalu :-)

Re: Rudé kalhotky Od: teriisek - 02.12. 2012
Věřím, že se Severus musel velmi dobře bavit:D Díky za překlad!
Re: Rudé kalhotky Od: valerie - 02.12. 2012
Ó, ano, Severus se zcela jistě bavil. :-D Děkuji za koment :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Scattered Logic: ( solace )24.12. 2012Daň z tupých hláv
Atiana Gray: ( larkinh )23.12. 2012Pod rouškou noci
DADA_Mistress: ( Eggy )22.12. 2012Noc pred Vianocami verzia so Snapom
Kitsunelover: ( Florence )21.12. 2012Kožich z norka
Jenwryn: ( Lupina )20.12. 2012Rodinný recept Princeů
Della D.: ( solace )19.12. 2012Čokoláda
WatchersGoddess: ( larkinh )18.12. 2012Malá velká nepříjemnost
Dyce: ( Jacomo )17.12. 2012Lepší den
Cecelle: ( Florence )16.12. 2012Nezapomenutelný
Arevik: ( solace )15.12. 2012Vianočný zázrak
Imhilien: ( marci )14.12. 2012Ne tak docela šťastné Vánoce
WatchersGoddess: ( larkinh )13.12. 2012Ráno poté
Imhilien: ( Eggy )12.12. 2012Špeciálny darček
MomoDesu: ( Lupina )11.12. 2012Jen vzhlédni
Incarcerous: ( solace )10.12. 2012Dve slová
SouthernWich69: ( Florence )09.12. 2012Návštěva sirotčince
WatchersGoddess: ( larkinh )08.12. 2012Neustálé problémy se šéfem
JunoMagic: ( Jacomo )07.12. 2012Vánoční pudink
snapesgirl1981: ( marci )06.12. 2012Šťastné bradavické Vánoce
Pamuk: ( solace )05.12. 2012Zápisník zo žalárov
kailin: ( Eggy )04.12. 2012Rozprávka na dobrú noc
Severina2884: ( Florence )03.12. 2012Nebelvírská rudá, zmijozelská zelená
lcvald: ( Lupina )02.12. 2012Rudé kalhotky
WatchersGoddess: ( larkinh )01.12. 2012Samomluva bývalé studentky