Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Vianoce u svokrovcov

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 01.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Jimmi nám napísal:

1.december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Christmas With The In-Laws

Autor: bendleshnitz1

ORIGINÁL: http://bendleshnitz1.livejournal.com/163883.html

 Preklad: Jimmi

Súhlas s prekladom

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní bendleshnitz1, ktorá napísala túto fanfiction.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 Poznámka prekladateľky: absolútne náhodne nájdené, preložené za účelom testovania adventu :D Brala som čokoľvek v spojení Vianoce a Dramione




 

Názov: Vianoce so svokrovcami

Pairing: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová

Rating: PG-13

Výzva: Vianoce so svokrovcami. Jej či jeho.

Varovanie: žiadne

Zhrnutie:  Po minuloročnom fiasku Hermiona berie Draca na Vianoce k svojim rodičom

 

"Draco, pokojne sa môžeš prestať tak ksichtiť. Ten dom tým nezačne vyzerať inak," zasyčala mu Hermiona do ucha, keď čakali, kým sa dvere otvoria.

"Ale je taký... malý a..." Hermiona na svojho priateľa zazrela v nemom varovaní.

"Bacha na slová, Malfoy. Toto je dom mojich rodičov. Len preto, že to nie je Malfoy Manor, tak to neznamená, že to nie je milujúci domov, v ktorom som strávila celé svoje detstvo."

"Dobre, dobre," povedal a porazenecky zdvihol ruky. Presne vtedy Hermionina matka otvorila dvere, šťastne zvýskla a mocne Hermionu objala. "Ale mohli pridať aspoň jednu či dve vežičky..."

***

Vďaka ohňu izba útulne žiarila, keď sa Grangerovci a Draco usadili na gaučoch. Pani Grangerová už mala napečené sušienky a pripravila horúcu čokoládu, takže sa mohli zahriať len čo sa tam dostali. Nedokázal to presne určiť, ale podľa výrazu pána Grangera, každou sekundou sa ocitne pod paľbou otázok..

"Ach, zabudla som na cukor!" Zvolala s povzdychom pani Grangerová a pohla sa, že vstane a vráti sa do kuchyne.

"Nerobte si starosti, ja ho sem dostanem," ponúkol sa Draco a všimol si, ako sa na neho Hermiona milo usmieva. Zasunul ruku do vrecka, vytiahol prútik a pripravil sa na vykonanie toho najlepšieho levitačného kúzla, aby ohromil svojich budúcich svokrovcov.

"Odlož to!" prikázali jednohlasne pán a pani Grangerovci.

"Ach, Draco," zavrčala Hermiona, keď si zovrela v rukách svoje rozlietané vlasy.

"V tomto dome žiadna mágia, mladý muž." Milý tón pani Grangerovej bol teraz už len vzdialenou spomienkou.

Nespokojne zamrmlal pod nosom a zasunul prútik nazad do vrecka. Toto bude určite dlhý víkend.

***

Pri pohľade na Hermionin zadok tancujúci pred jeho nosom, keď vystupovali po schodoch, sa Draco usmial a premýšľal, že tá strašná skúsenosť stráviť Vianoce s muklami nebude taká zlá, keď sa mu o pár minút dostane do rúk tento sladký exemplár zadočku.

Keď sa dostali nahor a - k Dracovmu zdeseniu - na jediné poschodie z dvojpodlažného domu, sa Hermiona otočila a venovala mu cudný bozk na líce, než zamierila do izby, o ktorej predpokladal, že bývala jej detskou izbou. Zahryzol si do pery, pohol sa za ňou a v tom zacítil ruku na pleci.

"Kam si myslíš, že ideš?" vážne prehlásil pán Granger s výrazom, z ktorého kričala smrť.

Draco sťažka prehltol, sekundu sa toho muža obával, ale potom si spomenul, že mukel voči čarodejníkovi nemá šancu... pokiaľ má pri sebe prútik.

"Vy... vyspať sa. Prečo?"

"Niečo sa deje?" Hermiona vystrčila hlavu zo spálne.

"Vďaka čomu si myslíš, že máš dovolené spať pod mojou strechou s mojou dcérou?"

Draco sa zamračil. "Ale už má dvadsať päť a celkom určite nie je panna."

***

Draco vyčítavo zazeral na Hermionu, kým si pridržiaval kus studeného mäsa na podliatom oku.

"Čo je?" spýtala sa, keď sa na neho obzrela, očividne po večerných udalostiach nemala dobrú náladu. "Niežeby minulé Vianoce boli prechádzkou v parku!"

"Už som sa ospravedlnil za svojho otca za to, že sa spýtal, či humu... muklorodení dokážu čarovať!" bránil sa.

"Ach, ospravedlnil! Tesne predtým povedal - a myslím, že jeho presné slová boli: Som zvedavý, aké kúzlo na Draca použila. Temnejšie než samotná čierna mágia!" nahnevane povedala, ruky prekrížené na hrudi.

"Fajn! Na budúce Vianoce žiadna rodina. Pôjdeme na okružnú plavbu do Karibiku," nahnevane vyšplechol, tiež si prekrížil ruky a posadil sa chrbtom k Hermione.

Aj ona sa mu otočila chrbtom a nahnevane vybuchla. "Skvelé!"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vianoce u svokrovcov Od: denice - 22.11. 2014
Nedalo mi to a musela jsem si povídku přečíst znova. A zase jsem se hodně pobavila. A ještě víc mě to utvrdilo v tom, že vánoční návštěvy rodičů - ať už sezdaných nebo nesezdaných dvojic - by měly trvat maximálně dvě hodiny. Draco má u mě sto bodů pro Zmijozel za to, že se ovládl a na "v tomto domě žádná magie, mladý muži" té zakyslé můře neodpověděl "tak si trhni, stará ženo, magie není tělesná vada, ani sprosté slovo." Díky

Re: Vianoce u svokrovcov Od: martian - 31.05. 2014
Puritánští protimagicky naladění Grangerovi? Tak to do mého osobního kánonu opravdu příliš nezapadá, ale autorka to zjevně viděla jinak... Nesouhlasím, ale respektuji. 

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Radka - 14.07. 2013
teda vůbec Dracovi nezávidím

Re: Vianoce u svokrovcov Od: klakla - 12.04. 2013
Draco je prostě okouzlujcící:-)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Lachim - 12.12. 2012
Krásná jednohubka aneb 100 důvpdů proč netrávit Vánoce u rodičů.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Triana - 07.12. 2012
Draco, Draco...oteckovia chránia svoje dcérenky aj ked sú už veľke :-D Toto sa mi veľmi páčilo

Re: Vianoce u svokrovcov Od: tigy - 04.12. 2012
Na túto poviedku som pri hľadaní poviedok pre advent taktiež narazila, ale potom som zistila, že si ma už predbehla  Najviac sa mi páčila poznámka o vežičkách, to by nebol Draco, aby nemal posledné slovo 

Re: Vianoce u svokrovcov Od: holloway - 02.12. 2012
To bylo výborný, představuju si, že to Hermioniny rodiče na Draca hráli. Jako pomstu za loňské Vánoce u Malfoyů. Přece se nikdo nemůže Hermiony ptát, jestli umí čarovat. Myslím, že by to mohlo pokračovat ve stylu filmu Fotr je lotr (nebo jak se to přesně jmenuje). A Vánoce v Karibiku zní jako skvělý nápad, po dnešním dni venku, kdy mi téměř umrzly nohy, bych je i přivítala. Díky za krásný úvod do adventních překladů.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: iway - 02.12. 2012
haha vtipně milé a jasně ukazujíc ty rozdíly

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Eggy - 02.12. 2012
Nemyslela som si ze grangerovci su protimagii naladani... hmm... bolo mi luto draca:) dakujem za pobavenie

Re: Vianoce u svokrovcov Od: NanaHanamoto - 02.12. 2012
Oh, to bolo skvelé na odľahčenie nedeľného rána !! Bolo to zábavné i keď trošku krátke, no to nevadí, na rozbeh to úplne stačilo. Ďakujem za preklad ;)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: teriisek - 02.12. 2012
Vždycky jsem si myslela, že Grangerovi jsou naopak na Hermionu hrdí, to s tou magií mi přišlo trošku přehnané. Ono teda i to, že Hermiona odešla do svého pokoje, aniž by Dracovi řekla, kde bude spát on, bylo maličko zvláštní. Každopádně takové Vánoce bych asi zažít nechtěla! Díky za překlad!

Re: Vianoce u svokrovcov Od: myska111 - 01.12. 2012
Pěkná a zábavná adventní povídečka. Roztomilé jak jsou rodiče naivní, když jde o jejich děti. Díky, těším se na další adventní překlad.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: buffy11 - 01.12. 2012
Achjaj! So svokrovcami je to niekedy tazke :-) ... Jimmi sa to velmi nepozdava, ale mne sa tento kusok naozaj paci, pobavili ma vezicky aj poznamka o ne-panenstve. A ktovie ako vyzera Draco s monoklom? Dakujem za vyber aj preklad.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: solace - 01.12. 2012
Chudák Draco, tak sa snažil na svokrovcov zapôsobiť a vypálilo to celkom inak. Takže Karibik to na budúce Vianoce istí. :-) Milá a vtipná adventná chuťovka. Ďakujem za preklad, Jimmi :-)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: larkinh - 01.12. 2012
Sakra, ti Grangerovi jsou nějací... staromódní :) Draca mi bylo vážně líto.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: michelle13 - 01.12. 2012
Ja chcem vidieť Dráčika s monoklom ... Skvelý výber

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Zuzana - 01.12. 2012
Draco to nejako nedomyslel. Pekne si to za tú nepannu zlízol má pravdu pre nich dvoch bude ten karibik lepšie riešenie ďakujem za adventné pobavenie.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Liz - 01.12. 2012
Ten závěr mě dostal. Ale taky se mi líbila Dracova výtka, že mohli mít u domu alespoŇ nějakou věžičku. Skvělé by bylo vidět i Vánoce s Malfoyovými, taky mohly být k popukání.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: marci - 01.12. 2012
A proto je nejlepší pobývet o Vánocích u jedněch i u druhých rodičů pouze po dobu nezbytně nutnou :D Hezoučké :) Díky :)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: denice - 01.12. 2012
Tohle bylo opravdu ze života a pokud si nezaplatí plavbu příští a každý další rok, nebude to mít konce. Poprvé jsem vyprskla smíchy u věžiček, pak ta Dracova hláška o Hermionině pananství a vzápětí podlité oko, škodolibě jsem se bavila. Spousta mých známých tohle zažívá každý rok a není úniku. Jediné, co mě zarazilo, byl zákaz kouzlení - to nebyli hrdí na dceru čarodějku? Díky.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Aiden - 01.12. 2012
Šťastné a veselé, teda spíš příšerné a napružené :D Výbornej adventní úvod, díky ;)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Tesska - 01.12. 2012
Ouha, takže Karibik? Ale ani sa im nečudujem :D

Re: Vianoce u svokrovcov Od: JSark - 01.12. 2012
Krása, Dráčik s monoklom, to by chcelo foto. :DD Díky. :)

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Jimmi - 01.12. 2012
Možno bol záver reálny, ale mne sa nepáčil. Na Vianoce zostať pohádaní? Doplatila som na prirýchly výber, ale niektoré situácie pobavili. Ďakujem všetkým za komentáre.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: doda357 - 01.12. 2012
Milujem tento predvianočný čas a to hlavne preto, že existujú adventné kalendáre ako tento  Myslím, že si Draco s Hermionou nemajú čo vyčítať  Ani u jedných, ani u druhých rodičov to nedopadlo nijako slávne  Fakt som sa pobavila  Aj keď si myslím, že Dracovi ten monokel veľmi vtipný neprišiel  Ďakujem 

Re: Vianoce u svokrovcov Od: valerie - 01.12. 2012
Checht. Dobré. :-) Draco ve svém charakteru a pádná ruka otce Grangera :-D Zajímal by mě i průběh Vánoc v loňském roce :-D Děkuji moc za překlad. Tak moc jsem se těšila na Advent a je to tu! Děkuji.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Koki - 01.12. 2012
Zajímavý začátek advdentních překladů.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Gift - 01.12. 2012
Kratonke, ale roztomile!:-) Nojooo s tatinkama je vzdycky kriz, s tatinkama a tchynema:-).

Re: Vianoce u svokrovcov Od: FlorenceMabel - 01.12. 2012
Ááááá, Adventy! Chudák, Draco, já být jim bych se na to vykašlala :). Děkuji ti za překlad!

Re: Vianoce u svokrovcov Od: siriana - 01.12. 2012
Jáj chudáci...je to průšvih když autor oběma napíše takové vysazené rodiče :D díky za milou  první adventní povídečku

Re: Vianoce u svokrovcov Od: kopapaka - 01.12. 2012
Proč mi tak nějak přijde, že to takhle prostě muselo skončit? :D Z druhé strany se pán Granger chová spíš jako Dursley, v originále mi přišel ke ke kouzlům mnohem vstřícnější. Ale líbilo se, tento pairing sice nepatří k mým oblíbený, za to díla kde Malfoy dostane přez dr... ústa ano. :) Bavil sem se.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: anonym - 01.12. 2012
zábavné.

Re: Vianoce u svokrovcov Od: Morgana - 01.12. 2012
tak sa im to moc nevydarilo, u jedných i u druhých :D úplne živo si viem predstaviť Hermanovu päsť na Dracovej tvári. a potom že žiadne šťastné a veselé :D

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov