Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Dobré ráno II.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 17.11. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Good Morning

 

Autor: FairlightMuse

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3227895/1/Good-Morning

 

Dobré ráno II.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Překvapení

Žánr: Humor/Romance

Rating: T

Stav: žádost zaslána, autorka už pět let neaktivní

Shrnutí: Po oslavě Voldemortova pádu se dva lidé probudí ve stejné posteli... aniž by vědeli, jak se tam dostali.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

Poznámka překladatelky: Dobrá zpráva je, že se konečně dozvíte totožnost Hermionina spolunocležníka. Ta (pravděpodobně) méně dobrá zpráva je, že délka zbylé povídky mě donutila utnout druhou část v nejlepším a nechat vás dalších pět dní čekat na třetí a poslední část. Věřte, že se čekání vyplatí ;-).

Pro Pat, za to že jsi.

 

 

Věděl, že byla vzhůru. Ať už byla kýmkoliv, bylo mu jasné, že není pouze křivkou pod přikrývkou. Musela mít nějaké jméno, rty, vlasy a očividně byla dostatečně povolná, aby s ním šla do postele. Nemohl se rozhodnout, zda se právě snažila přijít situaci na kloub, nebo snad věděla o všem, co se stalo a jen čekala na jeho reakci. Doufal, že byla stejně mimo jako on, protože pokud ne, očividně si nezasloužil láskyplné popřání dobrého rána. Ať tak či tak, neodsunula své chodidlo, které se stále opíralo o jeho vlastní nohu... a přestože byl zmatený, znepokojený a s kocovinou, potěšilo ho to.

Ale jen maličko. Už to byly věky, co naposledy políbil ženu a dámské návštěvy u něj v ložnici mohl pomalu spočítat na prstech jedné ruky. A je jedno jestli se jednalo o mudlovské schůzky nebo mnohem vzdálenější školní lásky. Ó ano, už by měl pro změnu něco říct nahlas. Je na čase se postavit oné pokrývkou zakryté postavě.

Avšak ona promluvila jako první.

„Vím, že to bude znít velmi zvláštně, ale... nemám nejmenší tušení, kdo jsi.“ Její hlas, zkreslený tím, že huhlala do polštáře, minimálně nezněl naštvaně. Teď, v okamžiku, kdy se blížil pravdě, najednou začal mít obavy. Prosím, ať to není Sybila... modlil se potichu.

„Tak tedy...“ pokračovala. „Myslíš, že bychom se měli nejdříve navzájem představit, nebo se jednoduše otočit a říct ahoj?“

Nemohl si nikam zařadit její hlas.

Využila tento kratinký moment zaváhání a pokračovala, přičemž začala díky nervozitě lehce blábolit, mezitím co štrachala rukou pod polštářem pro svou hůlku.

„Nebo... nebo bychom se mohli jen v klidu ve tmě obléct... a jednoduše na všechno zapomenout. Tedy... pokud nevíš, kdo jsem. Nebo víš?“

Odkašlal si, ale hlas měl stále nerozeznatelně hluboký, navíc slabě šeptal. Pořád si nebyl jistý, kde se vlastně nachází.

„Přestože je trapné to přiznat, nemám nejmenší tušení kdo jsi, kde jsem já... ani co mám teď udělat.“

Trochu se jí ulevilo, když v jeho hlase nezaslechla zlobu.

„Tak tedy...se posadíme a postavíme se situaci čelem jako dospělí lidé, souhlasíš?“

Zahekal. „Nemyslím si, že bych se teď mohl posadit. Moji hlavu včera v noci naplnili dělovými koulemi a přišpendlili k polštáři,“ řekl s určitým pobavením nad jejich současnou nesnází.

„Tak tedy zůstaň ležet. Já se posadím a rozsvítím lampu. Jen mi slib, že mě nezakleješ až uvidíš někoho, kdo se ti vůbec nebude zamlouvat.“

„Ou... dobře... kde mám hůlku?“ zamumlal a nesměle kolem sebe zašátral.

Dobře, minimálně teď věděla, že není mudla.

Posadila se, peřinou si zakryla hrudník a začala si pomalu uvědomovat skutečnost, že její tělo je trochu ztuhlejší a citlivější než normálně.

S hlasitým kliknutím se kruté tlumené světlo stolní lampičky probralo k životu a zabodalo do jeho napuchlých očí. Přesto nemusel své oči ani otevřít. Žena po jeho boku totiž hlasitě, překvapeně a zároveň pobaveně vykřikla jeho jméno.

„Re- musi!!“

„Her- miono?“ zakuňkal a zamžoural na ni spoza prstů, které mu měly poskytnout ochranu proti světlu. Ach Bože, ona to byla Hermiona! Co to provedl?

Zírali na sebe v lehkém šoku a oba vstřebávali pohled na nahou pokožku, zamžené oči a neuvěřitelné množství milostných kousanců, které si vyměnili. Zavřela ústa a začala si přemýšlivě žmoulat nateklé rty. To on je díky svým polibkům zabarvil do ruda?Zamyslel se s nadějí.

Marně se snažila vstřebat fakt, že se vyspala s mužem. A nejen, že se vyspala s jen tak ledajakým mužem, ale jedním, kterého víc jak kohokoli jiného obdivovala pro jeho inteligenci a respektovala za jedno dobrosrdečnost, ušlechtilost a odvážnost. A když se zadívala dolů na jeho odhalený hrudník, zjistila, že si její obdiv zaslouží i jiné jeho přednosti. Jen ten pohled na to šedo-zelenooké ztělesnění mužnosti s rozcuchanými vlasy a blednoucími jizvami jí způsobilo šimravé pocity v podbřišku. Po celé délce jeho hrudi a břicha mohla vidět milostné kousance... mizely až v oblasti pod peřinou. Sledovala neviditelnou cestičku, kterou musely její zuby absolvovat a její tváře nad tou představou nabraly odstín temné fuchsie. Ou, můj Bože! To jsem byla vážně já?

Musela zadržet úšklebek.

Profesor Lupin ležel nahý v její posteli! Cítila silnou potřebu se zcela ne-hermionovsky zachichotat. Aby chichot zarazila, začala raději mluvit.

„Tak tedy...“ začala, ale byla přerušena.

„Hermiono. Já...“ na vlka vypadal bezbranně jako jehně. „Nevím, co na to říct.“

„No... pro začátek... kolik si toho z minulé noci pamatuješ?“ zeptala se konverzačním tónem.

Zatřásl hlavou. „Přípitky. Tanec. Trávu. Co ty?“

„Ou... poslední věc, na kterou si pamatuji... hmm. To bylo když... ne, počkej. Potom byl ohňostroj. To je ono, venku byl ohňostroj. Nebo to byl jen velmi zvláštní sen.“

Matně si vybavoval oheň. Ale vypadal velmi drobně a byl si jistý, že ho svíral mezi prsty. Brumbál stále pronášel přípitky... dlouhé přípitky a seděli na trávě... ano, to je ta část, kde se objevuje tráva.

„Myslíš... tedy... předpokládáš, že jsme opravdu...“ rozhodil rukama všeobecně k posteli, „něco dělali?“ Vypeskoval sám sebe za to, že se chová infantilně a zároveň uvažoval, zda bylo možné, aby je opilecký spánek dostihl v okamžiku, když byly stále ve stádiu milostného okusování. 

Lehce sebou cukla a kysele se usmála. „Ano... myslím, že jsme opravdu něco dělali, pokud víš, co tím myslím.“

Zbledl.

„Měl bych se omluvit?“ zeptal se jemně. Neznámým způsobem se najednou dostala blíž k němu a její blízkost ho lehce rozehřála. Nenápadně se posunul blíže k hraně postele.

„Ještě nemusíš. Myslím tím, jak vlastně víme, že nejsem zrovna já ta zodpovědná?“

Jen doufám, že jeden z nás byl zodpovědný natolik, aby si vzpomněl na antikoncepci, pomyslela si suše.

„Z nás dvou jsem já ten starší a měl se tudíž chovat víc...“

„Šlechetně?“ pomohla mu.

Lehce pokrčil rameny. „Zodpovědně,“ přiznal.

Vždy když promluvila, posunovala se blíž a blíž. Nemohla tomu zabránit... její tělo na něj mělo očividně chuť. A to, co si ona nepamatovala, pamatovaly si očividně její hormony... a ta vzpomínka se jim líbila.

„Opravdu si nejsem jistá, kdo s tím začal,“ přiznala se. „Jen by mě zajímalo, zda se mi to líbilo.“

Musel si odfrknout, když si jen představil, jak ubohý musel být v porovnání s jejímy dalšími známostmi. Muži jako Viktor Krum...

„Vsadil bych se, že to bude přesně ten zážitek, za který budeš ráda, že si nepamatuješ,“ řekl a sklonil hlavu, aby si ji mohl položit do dlaní.

Vyklenula obě obočí a pozorovala ho s výrazem překvapení. Myslel si, že je zkušená!

Opatrně si mnul obličej, jako by doufal, že tím uvolní vnitřní napětí. Když pozorovala jeho ruce, kůži napínající se přes jeho kosti a šlachy, smutně zadoufala, aby si byla pamatovala, jaké to bylo, když se jí dotýkal. Usuzujíc dle šrámů na její kůži a bolesti ve svalech, se k ní minulou noc zas tak opatrně nechoval!

Lehce se posunula jeho směrem a nasála jeho úžasnou vůni.

„Tak...“ začala jemně, uvědomujíc si, že mu dluží stoprocentní upřímnost. „Nějak se podařilo, že to bylo mé poprvé... tudíž bych měla na tu událost ráda nějaké vzpomínky. Ať už dobré či špatné.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dobré ráno II. Od: sisi - 14.11. 2020
Remuse bych asi nehádala ani na třetí pokus, kdybych měla, ale myslím, že pro Hermionu je to přípustné, aby si našla staršího a zkušenějšího partnera. A taky teď přemýšlím, jak asi takový vlkodlak vypadá. Přiznám, že mnoho filmových vlkodlaků neznám, a žádný z nich mě ani nezaujal. Tak snad kdyby vlkodlakem byl někdo opravdu elegantní, jemného chování a způsobů, někdo jako Svatopluk Beneš, ten z filmů pro pamětníky, ale to by pak Malfoy musel být jako Raul Schránil z téhož žánru. Jenže právě pana Beneše v ošuntělém plášti si nedokážu dost dobře představit jako divočícího vlka. I když ... :-)) A Hermiona by byla taková jako Věra Ferbasová, to je fakt šílené. XD Já vím, omlouvám se všem hvězdám stříbrného plátna, oni byli zaškatulkováni jen do společenských filmů, jako smetánka. Pohádky se netočily, science fiction taky ne a v dokumentech jistě nemohli být vlkodlaci, víly, či trpasslíčci...:-P Děkuji za překlad

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dobré ráno II. Od: Miauxxx - 07.09. 2013
a ja som tak dúfala, že to bude Sirius.. :(

Re: Dobré ráno II. Od: JSark - 17.12. 2012
Vlkolačík, vedela som to. Aj keď práve táto dvojica mi k sebe nikdy nepasovala. :) Nestíham, nestačím, ale vďaka. :))

Re: Dobré ráno II. Od: buffy11 - 28.11. 2012
Z celej partie mi tam sedel jedine Remus - aj s tym kratkym pripitkom. O trave som mala trochu ine predstavy, a Sybila ma pobavila. Ktovie, ako to dopadlo s ostatnymi - keby sa ten pribeh rozsiril aj na dalsie postavy, mozno by sme narazili na dalsie zaujimave pary ;-).

Re: Dobré ráno II. Od: teriisek - 26.11. 2012
Ano, Remus byl přesně ten tajný tip, to mě potěšilo. Na rozdíl od Hermiony bych asi nenesla moc dobře, kdyby to byl nakonec třeba Moody:D Díky za překlad!

Re: Dobré ráno II. Od: FlorenceMabel - 21.11. 2012
Óóóóó! Remus??? No néééé. To jsem teda nečekala... protože jsem rozhodně nečetla originál a čekala jsem na tvůj překlad (je to uvěřitelný? Když tak mám v záloze výmluvu, že jsem musela číst originál, protože mě k tomu donutili mimozemšťani, kteří přistáli u mě na zahradě). Děkuji ti za překlad, Gift! Už se těším na další

Re: Dobré ráno II. Od: marci - 21.11. 2012
No to bylo boží!! "Měli bychom se představit, nebo říct ahoj?" :D Skvělé ráno "po"!! Ohromně jsem se bavila :) Remuse jsem nečekala - tu postavu jsem absolutně zbožňovala, trochu mi moji představu ruší chudák filmový představitel, takže zůstávám u různých fanartů, a můj obdiv hodně pocuchala sama Rowla sedmým dílem, od kteréhožto se nedokážu oprostit. Stručně - už ho tak nezbožňuji, ale makám na tom :) A tahle povídka mi v tom hodně pomáhá, koukám :) Super - moc se těším na pokračování!! Díky :)
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 21.11. 2012
Jej, jsem moc rada, ze nalezam dalsi vlci fanynky:-). Ja na filmy nekoukam, diky veskeremu tomu FF Rowlu prevdepodobne pomalu ale jiste zapominam (eh:-/), ale Remus je jednoduse... no, milacek:-). Moc me tedy tesi, ze mohy byt pripadne napomocna:-). Snad si tedy pokracovani take uzijes. Diky, marci.-).

Re: Dobré ráno II. Od: zuzule - 21.11. 2012
Ahá, Remus to byl! A navíc koukám, že není tráva jako tráva... :D Jsem móc zvědavá na jeho reakci.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 21.11. 2012
Neni noha jako noha a neni trava jako trava:-)). Zitra se tu reakce objevi, snad se bude libit;-)

Re: Dobré ráno II. Od: Patolozka - 20.11. 2012
Joj, další kousek mé oblíbené povídky! I když asi nejvíc zbožňuju tu první část s těmi rozepsanými připitky:-) a jejich myšlenkami. Hermiona a Remus, proč ne? Myslím, že na párování mladšího jedince se starším je něco přitažlivého (viz mé oblíbené snarry, že). A Remuse mám ráda, i když jsem ještě nenašla fotku z filmu, na které by nevypadal divně. Možná ve vlkodlačí podobě, ale to je jiná kapitola:-) *Legrace* Děkuji za další dílek! A za věnování, samozřejmě, vážím si toho:-)
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 20.11. 2012
Ani nevis, jak me tesi, ze se pres x-te cteni k povidce i presto vratis. A ci se Remuse tyce... Filmy jsem prave z tohoto duvodu od 4. dilu nahoru ignorovala:-) Navic starsi jedinec, pro me take pritazlivejsi jedinec:-)). Moc diky, Pat!

Re: Dobré ráno II. Od: Zuzana - 19.11. 2012
Uf, vydýchla som si, že je to Remus :) Len ma mrzí, že na podstatu noci si nespomínajú, no ale je tu teda dôvod zopakovať si to :D dúfam, že práve to plánujú. Ďakujem za preklad. Nakoniec to bolo celkom milé aj keď trochu rozpačité prebudenie :)
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 20.11. 2012
To jsem rada, ze jsem nezpusobila zadny infarkt:-) Jen neboj, v pristi casti se mnohe vysvetli, ceka te nejedno prekvapeni. Dekuju za moc mily komentar;-).

Re: Dobré ráno II. Od: MIRA - 18.11. 2012
Veľmi pekné pokračovanie rána. Nakoniec sa z toho veľmi pekne vymotkali. Inak mne osobne Remus vôbec nenapadol. Skôr ten Sírius, ale to sa mi zdalo neskutočné, pretože mal byť mŕtvy, ale kto vie.  Teším sa na pokračovanie.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
A me tesi, ze se libilo i ten moment prekvapeni, pokud se vydaril:-). Pevne doufam, ze priste nebudes zklamana.
Re: Dobré ráno II. Od: MIRA - 18.11. 2012
Ja som nebola sklamaná, len ma Remus vôbec nenapadol. Rozmýšľala som kto všetko bol na Grimaldovom námestí, ale akosi ma napadlo len pár mien. :) Remus je super keď je opisovaný takto. :)

Re: Dobré ráno II. Od: kakostka - 18.11. 2012
:-)))) no REMA jsem tam nečekala, ale skvělá zápetka:-)))
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Skodolibe me tesi, ze jsem prekvapila:-) a jsem moc rada, ze se libi.

Re: Dobré ráno II. Od: Sevik99 - 18.11. 2012
Safra. Já čekala Kingsleyho. Tenhle pairing jsem ještě nečetla a doufala jsem, že se to změní.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Musim se priznat, ze uz dlouho po nejake povidce s Kingslym koukam, ale vsechno je vysoce nad 18:-). Ale kdo vi, treba se jednou dockas.
Re: Dobré ráno II. Od: Sevik99 - 18.11. 2012
A bylo to hetero? Já s ním četla dost slashe, ale nic hetero. A právě něco hetero by mohlo být zajímavé.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Jj, vzdy Hermiona s Kingsleym, ale tak... ja vlastne hledam jen Hermionu, tudiz nemuzu rict, jak caste je to jinak. Az budu mit jednou chut na erotickou povidku, pujdu pravdepodobne do te od inell- kdyztak koukni na jeji stranky, treba se ti bude libit;-)

Re: Dobré ráno II. Od: siriana - 18.11. 2012
bohové to je sladký!
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
:-) a to teprve uvidis priste, Lupin bude perlit.

Re: Dobré ráno II. Od: Jacomo - 18.11. 2012
Tak prtka nevydržel a dočetl to v originále... nicméně Remuse jsem neodhalila. A znovu si to nádherné rozpačité ráno užívám v češtině, za pět dní jsem tu zase :-)
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
:-) Vzdycky se u tvych komentaru musim usmivat. A vzhledem k tomu, ze ti ma cestina stoji za to si povidku precist jeste jednou... to me tesi jednou tolik.

Re: Dobré ráno II. Od: valerie - 18.11. 2012
Óóó, konečně povídka s Lupinem. Četla jsem to jedním dechem. Má náboj :-) A ten konec... Zcela určitě se budu těšit na konec. Děkuji za výborný překlad. Valerie-Lupina
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Jsem rada, ze ma Lupin takovy ohlas:-). Mam toho stareho vlka taky moc rada, trosku morous, ale rozomily. Ja dekuju tobe za komentar, Valerie-Lupino;-).

Re: Dobré ráno II. Od: soraki - 18.11. 2012
tak nějak sjem na Remuse vsázela a ejhle, on to fakt byl on, liška jedna podšitá - nebo vlk? To je fuk, moc se mi to líbilo a to je to, o co tu jde především, že? díky
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Presne tak a moc me to tesi:-). Ja dekuju tobe

Re: Dobré ráno II. Od: Jimmi - 17.11. 2012
Nádhera :D (i keď pri tej tráve ma napadlo niečo iné, ale potom sa to vyjasnilo) Ďakujem moc
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Ehm jsem rada, ze nejsem jedina, kdo se pri slove trava zarazil:-). I kdyz pokud jsi necetla original, plne vysvetleni travniku bude az v treti casti. Jsem rada, ze se libi. Diky, Jimmi.
Re: Dobré ráno II. Od: Jimmi - 18.11. 2012
Nečítala. Som vo fáze, kedy nestíham čítať ani Dramione kapitolovky tu. Snažím sa, aby sa do konca roka ukončila Rodina, aby som aspoň niečo mala z krku. Minimálne kým autorka niečo nepridá. Teším sa na zvyšok.

Re: Dobré ráno II. Od: tigy - 17.11. 2012
Tak Remusa som vážne nečakala  Ten ich rozhovor bol super. Inak, neviem, prečo som bola v tom, že poviedka má len dve časti... ale aspoň ešte nie je koniec  Vďaka, Gift.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Uff tak aspon u nekoho se prekvapeni vyplatilo:-). A diky, ze deleni povidky beres tak sportovne;-). Mozna to bude tim, ze uz jednou jsem tu povidku delila na dve casti.

Re: Dobré ráno II. Od: denice - 17.11. 2012
To není moc hezké, nechat nás čekat dalších pět dní, tak ráda bych znala reakci na Hermioniny poslední věty už teď. "Ať to není Sibyla" - to bylo dokonalé, stejně jako další konverzace, než zjistili svou totožnost. Díky.
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Muzu jen prozradit, ze uz tak bezradneho Remuse to docela dostane;-). Jsem rada, ze se povidka libi a odpust mi tech pet dnu:-)- bude se opravdu ale na co tesit. Dekuju, denice!

Re: Dobré ráno II. Od: larkinh - 17.11. 2012
TAk nějak jsem si myslela, že by to mohl být Lupin... a to pokračování bude určitě stát za to, tím jsem si jistá :)
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Nojo, uz dlouho jsem se na Lupina pripravovala. Oo ano, pokracovani bude... vesele:-), uvidis.

Re: Dobré ráno II. Od: Eily - 17.11. 2012
Já jsem si to myslela, že to bude on! A jsem moc zvědavá, jak to bude pokračovat. Tohle je jak mučení, čekat na další část. Moc děkuju za překlad, perfektně mi zvednul náladu po práci do školy
Re: Dobré ráno II. Od: Gift - 18.11. 2012
Hadala jsi tedy spravne;-). Naladu po praci do skoly? Ta me dnes ceka, treba bude mit tvuj komentar stejny ucinek jako moje povidka:-). Dekuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod