Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Autobusová zastávka

ČÁST PÁTÁ

Autobusová zastávka
Vložené: tigy - 08.11. 2012 Téma: Autobusová zastávka
Florence nám napísal:

BUS STOP

AUTOR: Marmelade Fever

ORIGININÁL: http://www.fanfiction.net/s/3268063/1/Bus_Stop

PŘEKLAD: Florence

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AUTOBUSOVÁ ZASTÁVKA

ČÁST PÁTÁ

Poznámka překladatelky: Ahoj, tak adventy máme s Kaitlin za sebou, což znamená, že jsme se vrátily zpátky na Bus Stop :)  Užijte si kapitolu!

Celou návštěvu tety v pátek ráno měla uzel v krku. Představa, že bude ten samý den muset potkat Malfoye po tom jeho výbuchu smíchu a ta představa, že by se měli dát dohromady, ji vyděsila natolik, že se rozhodla nejet padesát dvojkou. Její teta se ale tak jednoduše nedala odbýt.

„Takže včera jsem tě viděla znovu mluvit s tím gentlemanem,“ řekla Hattie s úsměvem směřovaným na šálek s květinovou ozdobou. „Vypadalo to, že si spolu rozumíte, drahá.“

Hermiona potlačila smích, „No ano, asi.“

Hattie to vzala jako mnohem pozitivnější zprávu, než ve skutečnosti byla. Zářivě se usmála: „Už je skoro čas, abys šla, drahá,“ řekla s pohledem na hodiny.

Hermiona strnule překřížila nohy. „Jsi si jistá, že bys nebyla raději, kdybych dneska zůstala déle? Nevypadáš dnes moc dobře,“ řekla to v naději, že té blonďaté fretce pro dnešek unikne.

Její teta mlaskla jazykem: „Nesmysl, moje drahá! Cítím se tak mladá a svěží jako poupě před tím, než se rozvine. Teď už ale jdi,“ zatlačila Hermionu směrem ke dveřím.

Hermiona, nerada, odešla. Nemusela se ani ohlížet, aby věděla, že teta sleduje každý její pohyb z okna, takže pokračovala v cestě, aby na zastávku došla včas. Jak očekávala, Malfoy stál na zastávce, vysoko a hrdě držel deštník, a to i přes to, že se na obloze nevyskytoval skoro žádný mráček. Pískal si veselou melodii. Když se přiblížila, široce se na ni usmál, zastavila se těsně před deštníkem.

„Můžeš jít blíž, neukousnu tě,“ informoval ji. Stále se ještě usmíval, stejně jako včera, když od něj odcházela. Hermiona se o kousek posunula, ruce měla odhodlaně zkřížené na hrudi. Z kabátu vyndal žlutou růži s dlouhým stonkem a podal jí ji: „Má paní,“ řekl s úsměvem.

Hermiona zvedla obočí, ale růži od něj přijala. „Děkuji,“ řekla škrobeně. Uzel v krku se jí pořád neuvolnil.

„Kdybych tě neznal líp, Grangerová, řekl bych, že mě urážíš,“ řekl Malfoy a zatočil deštníkem.

„Používáš deštník za slunečného dne, Malfoyi, ta absurdita stačí na to, aby s tebou nechtěl být nikdo spojován,“ řekla a zvedla bradu, aby se jí do ní opřely nějaké jemné paprsky slunce.

Otevřel ústa, ale pak je zase po chvíli zavřel. „Tvůj smysl pro módu se překvapivě zlepšil. Jsem ohromen.“

„Vezmu to jako kompliment,“ odpověděla Hermiona. V dálce rozeznala několik tmavých bouřkových mraků a jako na zavolanou se kolem nich prohnal vítr. Na odhalených pažích jí naskočila husí kůže.

„Nicméně není tak jasno, jak jsem si myslel ráno. Vlastně vypadáš docela zmrzle.“ Hermiona tvrdošíjně zatřásla hlavou, i když si přála zabalit kolem sebe ruce ještě o něco těsněji. „Ale no ták, Grangerová, vypadáš jako nanuk,“ poznamenal.

„Jsem v pořádku,“ byla zaneprázdněná zíráním na silnici v naději, že uvidí starou špinavou rachotinu, co si říká autobus. Bohužel ta kraksna nebyla nikde v dohledu.

Malfoy vedle ní zatím zasténal v podráždění: „Rozhodně můžu říct, že nejsi.“ Hermiona převrátila oči. Objala se těsněji, přičemž jeden z trnů růže ji píchl.

Znovu zasténal. „Víš, myslím, že jsi to nejtvrdohlavější stvoření na světě. Tvá pýcha mě udivuje.“

Hermiona se na něj nevěřícně podívala: „Já? Já jsem ta pyšná?“

Pokrčil rameny. „Toho sis ještě nevšimla? ‚Profesore, já vím odpověď! Jsem ta nejchytřejší holka na světě! Všimněte si mě! Všimněte si mě!‘“ řekl dívčím hlasem.

„Hmp!“ rozzlobila se. „No a co ty? ‚Mám víc galeonů než vlasů na hlavě. Svůj původ můžu vystopovat do počátku života. Všichni se pokloňte!‘“

Zasmál se. „Nikdy jsem neřekl, aby se mi kdokoli klaněl. No… s výjimkou Crabbea. Hodně mě ten den štval.“

„Jen říkám, že až budeš někoho příště obviňovat z pýchy, tak by ses měl nejdřív podívat na sebe.“

„Pořád je ti zima,“ podotkl. „Kdybych byl větší gentleman, nabídl bych ti kabát, ale jelikož jsi byla předtím tak mrzutá, když jsem byl tak pozorný, myslím, že tě nechám být.“

„Pozorný?“ zeptala se a stáhla obočí. „Takhle tomu říkáš?“

„Ale no tak, Grangerová. Nechoval jsem se k tobě snad normálněji než obvykle?“ zeptal se.

Zavětřila. „Nejsem si jistá, jestli ses choval normálně nebo…“

„No?“ zeptal se.

„Nebo…to je jedno. Nemáš žádný důvod se ke mně chovat normálně,“ řekla rozhořčeně.

Malfoy si zkřížil ruce na prsou a podíval se na ulici. „Autobus už jede,“ oznámil stroze.

„To vidím. Mám oči,“ řekla stejně upjatě.

„Nemusela sis všimnout,“ zamumlal.

„Co jsi říkal?“ sice ho slyšela, ale nebyla si jistá, co tím myslí.

„Řekl jsem ‚Nemusela sis všimnout.‘ Někdy se chováš jako slepá,“ udělal dva kroky, aby se dostal do fronty. Hermiona ho následovala.

Ohrnula nos. „Nevadí, neříkej mi to. Stejně bych to asi nechtěla vědět.“

„Musíš být stejně tak i hluchá,“ dodal, zatímco se pohybovali dopředu.

Mlaskla jazykem. „Slyšela jsem tě. Jen si nejsem jistá, že je to pravda, ty velká hroudo.“

„Máš velmi zvláštní způsoby, jak někomu vyjádřit náklonnost, Grangerová.“ Otočil se na ni a poslal jí zneklidňující úsměv.

Hermiona zůstala klidná, i když už byla v autobusu. Sedla si k oknu, zatímco on si vzal místo u uličky, suchý deštník byl mezi nimi. Autobus se s trhnutím rozjel. To ticho bylo ohlušující. „Já tě prostě nechápu,“ řekla nakonec. „Nejsi vůbec takový, jaký jsi býval.“

Otočil se na ni. „Vážně? A jak dobře jsi znala moji starou verzi?“

Odmlčela se. „Dost dobře na to, abych věděla, že jsi jiný.“

Těžce si povzdechl. Poprvé za těch pět dnů se jí zdál unavený. „Dobře. Připouštím, že jsem se změnil. Jsi šťastná?“ Pokrčila rameny. Bylo to malé a zvláštní vítězství. „Ale ty ses taky trochu změnila.“

Uhladila si malé chloupky na prstech, náhle znervózněla. „Změnila?“

Přikývl. „Jistě. Mění se každý. Tvoje změna měla nějaký smysl pro tvůj život. Moje… moje není normální.“

Zavřela oči. Mysl jí naplnil obrázek Azkabanu, „Musí to tam být hrozné,“ zašeptala.

Neodpověděl. Po několika minutách autobus zastavil. Hermiona vstala, jeho kolena jí blokovala cestu. Když se kolem něj protahovala, dotkla se ho svými vlastními holými koleny. Dech se jí zasekl v krku. Věděla, že ji pozoruje.

V ruce stále držela žlutou růži.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.11. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: ČÁST PÁTÁ Od: Jimmi - 26.11. 2012
Paráda. Díky. Hele, ja to nerobím naschvál, ale akosi mám radar na logické nezmysly. Toto: "Tvoje změna měla nějaký smysl pro tvůj život." skrátka nedávalo zmysel. "Your change just makes more sense for you." znamená, že "U teba tvoja zmena skrátka dáva väčší zmysel. Moja zmena... fakt nie je normálna."  Plus čas.  
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 26.11. 2012
Hmmm... když to napíšeš, tak to dává perfektní smysl, ale když jsem to překládala, tak mě to prostě netrklo. A vím, že to neděláš schválně, nebo v tom alespoň doufám. Chápu, že existují lidi (a na tomhle vebu jich je dost), kteří hold angličtinu ovládají líp než já . Děkuji!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: JSark - 23.11. 2012
Pekne sa nám to vyvíja. :DD 
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 26.11. 2012
Děkuji!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: solace - 11.11. 2012
Pekná kapitolka. Síce sa v nej trochu zamračilo a nielen na nebi, ale pritom stále pôsobí roztomile. Hermiona by nemala byť taká ofučaná, keď jej Draco galantne prriniesol ružu. Mohla by zo seba vymačknúť aspoň mini úsmev. Hatie bude v siedmom nebi, ak ich pritom videla. Ďakujem za pekný preklad, Flo.
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 12.11. 2012
Já myslím, že Hermiona je v téhle fázi hlavně podezřívavá... Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: tigy - 09.11. 2012
Milujem žlté ruže, takže so mnou by bol Draco na dobrej ceste  Uvidíme ale, aký tvrdý oriešok bude Hermiona... A pri Dracovej bledej pleti by som sa asi veľmi nedivila, že nosí slnečníko-dáždnik aj keď neprší, keby som ho náhodou na nejakej zastávke stretla   Vďaka, Florence, za krásnu kapitolku a teším sa na ďalšiu.
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
Já mám nejraději bílé růže, ty se mi líbí nejvíce. Těšíš se na další? To jsem ráda, protože ti jdu zorvna další posílat. Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: Zuzana - 09.11. 2012
Taký obyčajný moment - jeden dotyk a aká to môže byť sila Čakala som, že Dracovi Hermiona vynadá aj za ten tŕň na ruži. Ďakujem za preklad
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
No, jo to by od ní sedělo :D. Děkuji ti

Re: ČÁST PÁTÁ Od: Liz - 09.11. 2012
Díky za další pěknou kapitolu. Už teď se bojím, že o adventu to nebudu ani stíhat všechno číst, když vidím, jakou jste zahájily dokonalou přípravu.
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
Já taky myslím, že nemám neději přečís všechno, ale na Dramione a Snamione si už vyhazuju čas dopředu :). Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: Koki - 08.11. 2012
Hattie je vážně dobrá. A to jejich hašteření mě snad nikdy neomrzí. ‚Profesore, já vím odpověď! Jsem ta nejchytřejší holka na světě! Všimněte si mě! Všimněte si mě!' ‚Mám víc galeonů než vlasů na hlavě. Svůj původ můžu vystopovat do počátku života. Všichni se pokloňte!‘
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
To jejich hašteření je skvělé, že? Tím dialogem mě prostě autorka dostala :D. Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: michelle13 - 08.11. 2012
Juhúu prečo aj ja nestretnem na zastávke plavovlasého blonďáka so slnečným dáždnikom?! :D :D :D Inak super kapitolaa ;-)
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
Já na zastávce potkávám většinou dvojice, co se "cicmají" nebo bezdomovce, kteří pokukují po mé peněžence :D. Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: denice - 08.11. 2012
Tetička dohazovačka pěkně přitvrdila - jestlipak viděla tu růži? Jestli ano, pro Hermionu už není úniku, věřím, že tetička by ji osobně dostrkala na zastávku k Dracovi, kdyby náhodou chtěla zabočit na druhou stranu. Ale ona rozhodně nechce, že? Díky,
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 09.11. 2012
Já myslím, že taky chce! Kdo by přece jen mohl odolat šarmu tohodle Malfoye? Díky! 

Re: ČÁST PÁTÁ Od: Aiden - 08.11. 2012
Díky za překlad Tetička dohazovačka se začíná angažovat a na Hermi padla nějaká podzimní deprese, která zmizela s růží od Draca, ne? Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 08.11. 2012
Teď už bude pokračování přibývat rychleji, slibuji . Ale už se pomalu ale jistě blíží konec... Děkuji ti!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: zelaaa001 - 08.11. 2012
Informácií chtivá teta a Malfoyov (v podstate) slnečník na neskutočne pobavili.... krásne sa dohadujú. ďakujem za krásny preklad krásnej poviedky. zlepšilo mi to večer:)
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 08.11. 2012
To jsem ráda. Mě zas zlepšil večer tvůj komentář. Díky za něj!

Re: ČÁST PÁTÁ Od: valerie - 08.11. 2012
Co mi to děláš! Já musím překládat! A ty toto ... Používáš deštník za slunečného dne, Malfoyi, ta absurdita stačí na to, aby s tebou nechtěl být nikdo spojován... Ani se jí nedivím, ale rozchechtala jsem se nahlas. A pak to nějak zvážnělo. Hm? Hermi začíná projevovat zájem. Co má Draco za lubem se asi tak brzo nedozvíme, co? A ta závěrečná scéna... ta přímo jiskřila. Děkuji za překlad. Rozjasnil mi tenhle pošmourný den.
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 08.11. 2012
Tak ty ses taky pustila do překládání? Adventy? Ty já už mám za sebou (muhahaha). A jsem moc ráda, že máš teď "jasno". Děkuji ti!
Re: ČÁST PÁTÁ Od: valerie - 08.11. 2012
Adventy jsou za mnou. I když teď jsem objevila kratinkou zábavnou povídku HG&SS, tak ještě do té se pustím. Ale chci pohnout s trilogií od Enahmy. A to je na dýl. Teď jsem psala Solace, jak se těším na Advent a tu hromadu povídek, co nás čekají. Jak malé děcko :-D
Re: ČÁST PÁTÁ Od: FlorenceMabel - 08.11. 2012
Taky Snamione? Na to se letos přihlásilo celkem hodně lidí, chudák sekce s Dramione . Ale taky už se těším na novou zásabu krátkých povídek, které snad budu stíhat číst

Prehľad článkov k tejto téme:

Marmalade Fever: ( Florence )20.11. 2012ČÁST DEVÁTÁ- Čtvrtek (závěr)
Marmalade Fever: ( Florence )15.11. 2012ČÁST OSMÁ - Středa
Marmalade Fever: ( Florence )11.11. 2012ČÁST SEDMÁ - Úterý
Marmalade Fever: ( Florence )10.11. 2012ČÁST ŠESTÁ - Pondělí
Marmalade Fever: ( Florence )08.11. 2012ČÁST PÁTÁ
Marmalade Fever: ( Florence )26.10. 2012ČÁST ČTVRTÁ
Marmalade Fever: ( Florence )22.10. 2012ČÁST TŘETÍ
Marmalade Fever: ( Florence )20.10. 2012ČÁST DRUHÁ
Marmalade Fever: ( Florence )13.10. 2012ČÁST PRVNÍ
. Úvod k poviedkam: ( Florence )09.10. 2012Úvod do poviedky