Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Technická - Advent

Oznamy
Vložené: Jimmi - 13.10. 2012 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

Blížia sa Vianoce...


Doplnenie 14.10. 8.30

 


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Lidičky,

som ochotná znova spraviť adventy, ale nemôžem mať zodpovednosť za ich naplnenie. Týmto sa teda dáva na známosť, že ak chcete prispieť, môžete tak urobiť, aj keď nepatríte k prekladateľom na tomto webe. Áno, tým majú príležitosť všetci, ktorí neboli ochotní prekladať Hada, ale mali záujem prekladať.

Taktiež je nutné dohodnúť sa na počte adventov, môže byť jeden, môžeme urobiť dva - Dramione/Snamione a Drarry/Snarry alebo až štyri. Podstatné je, že ten počet musím vedieť skôr, než sa do nich pustím, inak je to na zabitie. 


Do adventného kalendára môže ísť čokoľvek - od drabbles až po 24 kapitolovú sériu. Podstatné je to stihnúť. 


Ja osobne som za 4 adventy (s prípadnou kombináciou Drarry+Snarry, ale možno ma priaznivci týchto párov prekvapia), overila by sa tým sila jednotlivých pairingov na tomto webe. 


Takže kto má chuť prekladať?

 


Doplnenie 14.10. (8.30)


Potvrdený samostatný advent: Snamione


Organizačne zabezpečuje: solace (grafika, zdroje, vkladanie)


Ostatné adventy (zatiaľ nepotvrdené):


Grafika: asi Jimmi po dohode so solace


Vkladanie: Jimmi/tigy/patoložka (podľa pairingu)


Zdroje: zatiaľ žiadne, nemusí to byť vianočná tématika


V prípade záujmu ešte stále možnosť rozdeliť ich na viac.


Ad zdroje: na fóre sú staršie plánované preklady, ktoré sa nezrealizovali. V súhlasoch k prekladom autori so všeobecným súhlasom. Treba hľadať. Možno niekto objaví 24-kové vianočné drabble a máme na ďalší advent. S hľadaním som minulý rok strávila viac času ako s prekladom, naozaj na to tento rok nemám čas.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Technická - Advent Od: cihlinka - 21.10. 2012
Ahoj, já bych měla v záloze jedno Drarry - Then comes a mist and weeping rain od Faitwood ( http://www.fanfiction.net/s/7251396/1/Then-Comes-a-Mist-and-a-Weeping-Rain [www.fanfiction.net]). Není to teda vánoční tématika, ale je to jedno z mých nejoblíbenějších. Myslím, že by se dalo rozumně rozdělit na 24 kousků. Z větší části jsem ho (spíš ze sportu) přeložila, ale určitě by to sneslo betu nebo klidně přeložit znovu, to by musel posoudit někdo jiný, já už pro to nemám cit: ) A viděla jsem v diskuzi i někoho ochotného vybavit to s autorkou... To bych taky radši někomu svěřila (vůbec nevím, jak na tom s povoleními je...)

Re: Technická - Advent Od: Rapidez - 21.10. 2012
Á, objevuju to až teď - se mnou si nedělej žádné starosti, já to plánovala už v loni - 4x adventní neděle (AS/S), 7x odpočet do Vánoc (Snarry), 1x Dramione (Štedrý den), 1x jiný pár (het). :) Takže to normálka nahážu do patřičných kategorií, Vánoce letos prožívat nebudu. ;)

Re: Technická - Advent Od: myska 111 - 15.10. 2012
Ahojte lidičky, já se s překládáním asi nepřidám, má angličtina je dost chabá. Chtěla jsem jen říct, že minulý advent byl díky vašim překladům moc krásný a tak se moc přimlouvám za to, aby byl takový i letos. Pro mě byl letošní rok dost složitý a proto jsem se moc nevěnovala ani čtení překladů na těchto stránkách. Doufám, že teď už bude všechno jen dobré a na advent na těchto stránkách se moc těším. Díky moc všem, ktěří se podílejí na jejich chodu.

Re: Technická - Advent Od: Patolozka - 14.10. 2012
Ahojky, co se slashe týče, tak já vím jen o tom, že Rapidez něco naplánovaného má. Tuším, že je to Snarry a mělo by to jít od 16. 12. do 23. 12. nebo tak nějak. Já sama se na nic určitě nechystám:-) Přenechávám zcela působnost jiným.
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 15.10. 2012
Dík, že si dala vedieť. Rapidez ide mimo,  už to má naplánované dlho. Urobíme mix a bude to. 
Re: Technická - Advent Od: marci - 18.10. 2012
Mám jednu jednorázovku od Cheryl - zkusím jí přeložit a trochu "zjemnit". Když se do Adventu nevejdu, nevadí. Cheryl mě baví vždycky :)

Re: Technická - Advent Od: Eggy - 14.10. 2012
viem sa pripojit s jednym ci dvoma prekladmi... Snamione :) dam vediet dokonca mesiaca ci stiham nieco najst :)

Re: Technická - Advent Od: ladyF - 14.10. 2012
Pokud se někdo přidá k slash adventu, jsem ochotná něčím malým přispět. Akorát se bojím, že budu mít problém něco najít. Repertoár povídek, které obvykle čtu, se na takové akce moc nehodí. Takže jsem rozhodně pro, ale jen jestli na to bude dost lidí.

Re: Technická - Advent Od: Jacomo - 14.10. 2012
Naprosto chápu, že je potřeba pomoct, takovéhle akce nejsou pro jednoho člověka. Ráda se připojím, za mě to bude nějaké Snamione nebo Dramione, maximální počet 3 jednorázovky (záleží na délce). Jdu hledat vhodný materiál - konečný výsledek sdělím do konce října. Stačí?

Re: Technická - Advent Od: solace - 14.10. 2012
Ja by som si zobrala na starosť koordináciu prekladov Snamione. Postarám sa o grafickú stránku - banner a obrázky do adventného kalendára. Pokiaľ ide o preklad, zobrala by som si štvrtinu - 6 poviedok. Mám zozbierané slušné množstvo odkazov na originály (kapitolové, jednorazovky, drabbles) s témou Vianoc, len nebol čas všetko prečítať. Zatiaľ ma z kapitoloviek, ktoré som čítala, nič neoslovilo. Takže asi by to boli jednorazovky a drabbles. Ak by ste mali záujem o linky, rada prepošlem. Dúfam, že sa ešte niekto pridá. Sama to tento rok nedám. (Budem tu až podvečer)
Re: Technická - Advent Od: FlorenceMabel - 14.10. 2012
Já bych se přidala k tobě :). Moje parketa je sice Dramione, ale vždy jsme si chtěla skusit přeložit i něco jiného a Snamione mám ráda. Takže já bych si u tebe taky něco zamluvila. Pošleš mi prosím nějaké zajímavé linky? (Ale odpoledne odjíždím a vrátím se až za týden, takže se nediv, když ti hned neodpovím).
Re: Technická - Advent Od: FlorenceMabel - 14.10. 2012Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Predpokladám, že to máš všetko linky na Snamione, že? Aspoň za mňa - jednoduchšie je pri advente niečo preložiť ako to nájsť.  Čo sa týka grafiky. - potrebujeme 1 alebo 4 obrázky na prázdny advent (môžem použiť ten minuloročný, taký modrý, pre všetky alebo  pre každý pairing iný) 200x200 - plus rozsekaný jeden pre zaplnené políčka. Tu ťa poprosím o to rozsekanie, ale mali by sme sa dohodnúť ako budú uložené - 6x4, 4x6, 2x12 (4 pod sebou) - plus tie otočené.  Ja to tiež určite sama nedám a keďže vám tu chystám úplne niečo iné, šialené množstvo času trávim programovaním a ak to stihnem do Vianoc, bude to zázrak. Ale povedala som si, že nevadí, ak tie adventy nebudú plné. Díky za ochotu
Re: Technická - Advent Od: solace - 14.10. 2012
Jimmi, môžeme použiť ten minuloročný adventný kalendár s obrázkom zasneženého Rokvillu a červenými číslami (pre prázdny bola aj alternatíva bez čísel). Vlastne ten červenýani ani nebol použitý, len čierny. Obrázky, ktoré bude vidieť po otočení pripravím tiež - s vianočnými motívmi. Neskôr môžeme upresniť, či tam budú názvy, alebo len čísla. Text do nich viem vložiť veľmi rýchlo, nebude to problém. (Tie vlaňajšie mám všetky uložené, takže ti ich v prípade potreby môžem poslať.)

Re: Technická - Advent Od: gleti - 14.10. 2012
upisuji se na slash je mi jedno zda Drarry nebo Snarry, 
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Problém je, že si to budeš musieť nájsť sama (alebo niekto iný). Tento rok nehľadám, fakt to časovo nejde. Díky
Re: Technická - Advent Od: gleti - 14.10. 2012
S tím jsem ani nepočítala, vím, že Alisanne má dostatečnou zásobu, ovšem převážně Snarry. 
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 17.10. 2012
Poslala som ti SS aneb nikdy nehovor nikdy.

Re: Technická - Advent Od: lucianna - 14.10. 2012
Ja by som sa do toho pustila, keby si mi vybrala čo mám prekladať. :) Čím skôr tým lepšie. :)
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Problém je výber, nie preloženie :D Dramione? Pozri sa do plánovaných prekladov, je tam niekoľko starých vecí, na ktoré je súhlas a nepreložili sa. Alebo dá niekto tip.
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Problém je výber, nie preloženie :D Dramione? Pozri sa do plánovaných prekladov, je tam niekoľko starých vecí, na ktoré je súhlas a nepreložili sa. Alebo dá niekto tip.
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 21.10. 2012
Poslala som ti SS aneb nikdy nehovor nikdy. - vložila som ten komentár nesprávne ku gleti.

Re: Technická - Advent Od: kopapaka - 14.10. 2012
Jé, to je lákadlo... Asi budu ( něco ) číst, ale láká mě i překlad. Teď to bude takové trochu vylévání duše... Rád, hodně rád bych to zkusil. Nebudu zmiňovat čas, ten snad nemá nikdo a zrovna do vánoc bych chtěl dopsat svou povbídku... Osobně s tím mám hodně problémů, už výběr by byl docela peklo, protože můj oblíbený styl ( no slash, dle kánonu a pokud možno hooodně Ginny ) asi nebude moc rozšířený ani v Anglině a ( a to je skoro průser ) já se prostě s autory nedomluvím A proč vůbec mám chuť překládat? Přiznám se, přeložil jsem kousek Stínohry ( Hra tieňov - Silhouettes ), tedy její konec a Morganě se to líbilo ( nebo mě chtěla potěšit, co já vím )... Teď už mou chuť alespoň trochu chápete a já končím s vyléváním. No, asi půjdu psát a... třeba někdy něco zkusím.   Ať vám to píše...
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Pri krátkych poviedkach neriskuješ, takže prečo to neskúsiť? Určite sa ozvi, ak narazíš na niečo, čo ťa zaujme. Niekam to pichneme. Díky
Re: Technická - Advent Od: kopapaka - 14.10. 2012
Krátká by byla rozhodně, docela mi stačí, že dlouhou píšu Já tedy předběžně zkusím něco najít, jen budu muset někoho ukecat, kvůly vyjednání souhlasu s překladem... Pak se uvidí...
Re: Technická - Advent Od: Morgana - 14.10. 2012
I can volunteer as tribute :D ale nie, ak chceš, môžem to za teba napísať. detaily cez ss alebo na mail
Re: Technická - Advent Od: Neprihlásený - 14.10. 2012
Dobře :D Ale fakt nic neslibuji ( viz výše... ) nevím jestli něco najdu ( ten pairing... :) a časově už teď nestíhám...

Re: Technická - Advent Od: larkinh - 14.10. 2012
Kdybych něco přeložila, do kdy to musím poslat? Ode mě by to byla asi jednorázovka.
Re: Technická - Advent Od: Jimmi - 14.10. 2012
Ešte pairing. Díky. No, kvôli grafike trochu včas, ak ich nebudeme chcieť napínať, tak do 30.11, ale mnohé adventy sa minulý rok dopĺňali priebežne. U dramione mám problém s výberom, takže ak narazíš na niečo zaujímavé, daj vedieť. 
Re: Technická - Advent Od: larkinh - 14.10. 2012
Tak to je dobrý, do tý doby budu určitě něco mít.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu