Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Zemřu jako panic

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 27.09. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

I'm going to die a Virgin

Autor: Burning-candlelight

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4591560/1/Im_going_to_die_a_Virgin

Zemřu jako panic

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Charlie

Žánr: Humor/Romance

Stav: překlad povolen

Shrnutí: Chlapácký rozhovor týkající se důležitých životních poznatků, který vyústí v nečekaný polibek. Čí osud je zemřít jako panic?

Letní prázdniny před čtvrtým ročníkem.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

 

Poznámka překladatelky: Hodně bláznivé, až tak, že jsem si v polovině povídky nebyla jistá, jestli jsem odhadla autorku správně. Tentokrát jsem výběr možná lehce podcenila. Na druhou stranu, puberta je horor sám o sobě a někdy stojí za zvěčnění :-P.

Neodolám a musím se s vámi navíc podělit i o malý roztomilý detail, který jsem se dozvěděla při korespondenci s autorkou. Přála si totiž, abych všem dala na vědomí, že se jmenuje Heather a pochází ze Severního Irska, na což je nesmírně pyšná. Uvědomila jsem si, že něco podobného člověk slyší čím dál tím méně. Tudíž: Já jsem Adéla, původem z Prahy, momentálně žijící mimo Českou republiku. A připojuji se k citátu od Heather: „I always like people knowing that hehehe.“:-) 

 

„Když dojde na ženský, musíte být vždy alfa samcem!“

„To zní dost primitivně, nemyslíš?“

„Ne. Pokud chceš získat holku, po které toužíš, tak ne. Zvlášť pak v místech velikosti Bradavic.“

Harry a Ron si vyměnili pohledy a svou pozornost opět věnovali Billovi a Charliemu. Ti dva vzali své bratry ven na letní slunce a všechny je usadili pod strom.

„Proč nám to vyprávíte?“ zeptali se Fred s Georgem svého staršího bratra Billa. Bill se podíval na Charlieho, který mu pohled opětoval, a zakřenil se.

„Říkáme vám to, chlapi, z toho důvodu, protože byste to mohli v budoucnu potřebovat. Možná už tenhle rok.“ řekl Charlie svým sametovým hlubokým drsňáckým hlasem a v očích měl přitom jiskřičky neznámých zkušeností.

„Oh, podrobnosti, prosím,“ zaškemral Fred s křivým úsměvem na rtech. Bill a Charlie zakroutili hlavou a Bill opět promluvil.

„Ztrácíme teď lehce niť. Vykládáme vám to teď, protože se z vás pomali stávají mužský,“ řekl Bill a ukázal na Harryho a Rona. „Musíte se naučit, jak ulovit kořist!“

„Kořist?“ zeptal se dost zmatený Ron. Harrymu se ale zdálo toto označení docela nechutné. Automaticky se mu vybavil Choin obličej.

„Nó, kořist... však víte, trocha zkušeností než najdete tu správnou,“ dodal Bill a rozhlédl se po vystrašených obličejích svých bratrů a Harryho.

„Proč to nazýváte kořist?“ zeptal se Harry, když se mu nad tím označením sevřel žaludek. „Nemohli bysme tomu říkat trošku méně... nepřátelsky vůči ženám?“

„Vlastně souhlasím s Harrym, Bille... Dobře, říkejme tomu zlatíčko.“ Charlie vždy zastával názor, že byl Bill někdy až moc krutý, když došlo na ženské city, a nechtěl, aby jeho bráchové byli stejní.

„Zlatíčka? Co to má sakra bejt, Chare?“ zeptal se Bill, když se na svého bratra podíval s šokem vepsaným ve tváři. Charlie měl co dělat, aby se neuculil ale bratrovi neodpověděl. Ten naopak pokračoval v osvětě čtyř chlapců. Fred s Georgem se zuřivě šklebili, zatímco Harry s Ronem vypadali spíš vyděšeně. Měli jít teprve do čtvrtého ročníku a ve společnosti mladých slečen byli pořád lehce nervózní.

„Oukej... Snažím se tím jenom říct, že když budete mít zájem o nějaké... zlatíčko,“ při posledním slově se Bill podíval Charlieho směrem, který si na tváři udržel nevzrušený výraz, „musíte být silní a chovat se k tomu...zlatíčku... jako alfa samci. To, aby si vás všimla a pochopila, že chcete být právě s váma a nikým jiným. Chápete, chlapi, co vám tím chci říct?“

„A co charisma?“ zeptali se Fred s Georgem jedním dechem. Do svého pátého ročníku se o děvčata moc nezajímali. Jednoduše si tolik let užívali dělat z ostatních lidí srandičky, že jim zcela ušlo, jakým způsobem začala děvčata v jejich ročníku dospívat. Právě teď se dostali do fáze, kdy zoufale hledali to správné děvče, se kterým by mohli sdílet intelekt i koníčky.

Bill se rozchechtel a Charlie se jen lehce zasmál. „Charisma vám k tomu může někdy dopomoct. Tak tedy, Frede a Georgi, vaše charisma by vás vlastně mohlo dostat docela daleko, protože v celé škole není nikdo, kdo by vaší osobytosti mohl konkurovat. Ale co se Harryho a hlavně Rona týče... pro ně se víc vyplatí použít jejich silnou alfa energii,“ prohlásil Charlie, což v Billovi probudilo jen další salvu smíchu.

„Hej! Co je špatnýho na našem charisma?“ zeptal se Ron, který se zasekl na tom, co se jim jeho druhý nejstarší bratr snažil vysvětlit. Harry, kterému došlo, co se Charlie snažil naznačit, se zašklebil. S děvčaty dokázal sotva promluvit, ale přece jen s nimi zvládl navázat něco hlubšího než Ron. Řekněmě, pozvat je třeba na první rande.

„Jak to myslíš, co je na něm špatnýho?“zeptal se z ničeho nic Bill nevěřícně. Ronovi při pohledu na nejstaršího bratra zrudly uši. Skupinkou čarodějů to lehce zašumělo. Až pak Bill pokračoval.

„Pokud na to nedokážeš přijít sám, Rone, budu ti to jednoduše muset říct já. Harry na tom není tak špatně, ale ty kámo, poslouchej, tvůj přístup a výraz obličeje alá druhá třída...“

„Druhá třída? Dávej si bacha nebo ti jednu uvalím,“ vykřil Ron naštvaně. Skupinka se zasmála ale bez komentářů nechala Billa, aby pokračoval.

„No, tvoje pohledy, pokud je porovnáme s tvými bratry, mimo Percyho samozřejmě, jsou vážně ty druhé třídy. Ale jak už jsem řekl, s tvým přístupem a výrazem obličeje to pro tebe bude vážně mnohem těžší získat holku. Tedy jen se svou prkenností,“ dodal Bill, který si mezitím čistil nehty. Ron rudl vzteky ale už si nedovolil svému staršímu bratrovi znovu vyhrožovat. Už to jednou udělal a on mu pak úspěšně proměnil vlasy v cukrovou vatu.

„Přes všechny tyhle alfa záležitosti nezapomeňte ale na to, že si musíte držet nervy na uzdě a být stateční,“ řekl Charlie, čímž prolomil ticho, které se usadilo mezi přítomnými.

„Je sice hezký, že jste nám tohle všechno řekli, ale rád bych to viděl na příkladu,“ podotkl Harry. Ron stále zamračeně pozoroval Billa, který svou pozornost teď věnoval Charliemu. Charlie se zase naopak podíval na Billa, který jen mávl rukou a naznačil tak, že by měl sám něco říct.

„Dobře, předvedu vám to. Bille, umíš ještě pořád vyčarovat tu ženu snů?“ zeptal se Charlie s úsměvem svého bratra, který přikývl. Ve stejnou chvíli muži a kluci zaslechli, jak se otevřeli zadní dveře Doupěte, a zahlédli Hermionu, která vyšla s knihou pod paží.

„To bys neudělal!“ šokovaně zašeptali k Billovi a Charliemu Harry s Ronem, Fredem a Georgem. Byli ovšem ze strany obou nejstarších členů skupiny ignorováni. Ti teď totiž upřeně sledovali Hermionu.

„Kamaráde, měl bys to rozhodně udělat ty. Já jsem na to moc starý,“ zašeptal Bill k Charliemu, který si protahoval prsty. „Jo, udělám to. Přestože i já jsem pro ni dost starý, pořád jsem mladší než ty. Myslíš, že je dostatečně daleko od okna? Nemůže nás vidět mamka?“

„Jo, teď už je. Běž do toho a ukaž týhle smečce, jak se to dělá,“ řekl Bill odvážně mezitím, co se Charlie zvedl a vykročil k dívce, která se chystala usadit na zahradní lavičce.

„Dívejte se a učte se,“ prohlásil Bill s vědomím, že mu Harry s bratry koukají přes rameno.

******

Hermiona se právě chystala usednout na lavičku, po které toužila větší část dne. Molly trvala na tom, že s Hermionou a Ginny stráví holčičí den v Příčné ulici, a Hermiony nohy teď po čertech trpěly a její mozek dychtil po dobré knize. V okamžiku, kdy se chtěla posadit, ale zaschlechla nějaký hlas volat její jméno.

„Hermiono!“ Otočila se a všimla si Charlieho, který si to s odhodlaným výrazem vykračoval jejím směrem.

„Ahoj Charlie, stalo se něco?“ Doslova z něj vyzařoval testosteron a už jen z pohledu na něj se jí pod límcem rozlilo teplo.

„Nic se nestalo, jen doufám, že ta kniha neskončí na tvé noze,“ odpověděl Charlie a zastavil se až těsně před ní. Jeho těsná blízkost byla pro ni dost překvapující. Viděli se jen jednou na začátku léta, ale musela sama sobě přiznat, že to byl velmi přitažlivý muž, tudíž si teď rozhodně neměla na co stěžovat.

„Proč bych měla tu knihu upustit?“ zeptala se a pohlédla do těch doutnajících modrých očí. Když se na ni usmál a darebácky zašklebil, ucítila, jak se jí po tvářích rozlilo horko.

„Proto,“ řekl a než vůbec mohla nějak zareagovat ji Charlie chytil zezadu za krk a přitáhl do jejího prvního polibku. Jakmile kniha dopadla na zem, zbavila se i svého původního překvapení a ztratila se v polibku, o kterém nikdy ani netušila, že by mohla dostat.

******

 

„Ty krávo,“ zalapali Fred s Georgem po dechu, čelist jim přitom padla k zemi. Bill tomu také mohl sám jen těžko uvěřit. Myslel si, že na to Charlie půjde pomalu, aby klukům ukázal, jak že se to dělá, ale on jim hned předvedl tohle „áčkové“ představení.

„On se vážně muchluje s Hermionou!“ zamumlal Ron a cítil, jak se mu z neznámých důvodů sevřel žaludek. Harry zůstával potichu. Hlava mu stále nepobírala to, co viděl před sebou.

„Jak to udělal?“ zeptal se Fred, který z Charlieho nemohl spustit oči. „Odborné znalosti alfa samce, drahý bratře,“ pronesl Bill, který se otočil k Fredovi a poplácal ho po rameni.

„Je neskutečněj,“ zkonstatoval George.

„Je vážně statečnej,“ dodal Harry, který byl přesvědčený o tom, že on sám by si na něco podobného nikdy netroufl.

„Zemřu jako panic!“ zavzlykal Ron mezitím, co Charlie s Hermionou pokračovali v jejich, nyní již velmi zaníceném, polibku.

„To je velmi pravděpodobné, Rone... velmi pravděpodobné.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Zemřu jako panic Od: sisi - 13.11. 2020
Být alfa znamená i mít odpovědnost za ostatní členy smečky, umět je dovést k napajedlu, dohromady lovit, nebo dobývat chléb ze země, sbírat popadaná jablka, švestky a olivy, včas zaparkovat, než přijde déšť, dělit se do posledního sousta. Charlie bude jednoho dne velmi zdatným krotitelem draků, Hermionino srdce získal na první dobrou. Díky moc za překlad.

Re: Zemřu jako panic Od: zuzule - 12.11. 2020
:D Tak Ronovo prohlaseni nakonec to uplne zabilo. :D Skvela!

Re: Zemřu jako panic Od: kakostka - 11.11. 2020
Děkuju, že jsem díky adventním střípkům odhalila tuhle hromadu... nějak mi před lety unikla.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Zemřu jako panic Od: NessC - 04.07. 2013
Odborné znalosti alfa samce a Ronovo nešťastné zvolání na konci to zabilo. :D Skvělá povídka, děkuji za překlad. :)

Re: Zemřu jako panic Od: martina11 - 05.05. 2013
Úžasná povídka, celou povídku mám pusu od ucha k uchu. Moc díky za překlad.

Re: Zemřu jako panic Od: buffy11 - 28.11. 2012
Nemozem si pomoct - mne sa to velmi pacilo. Dokonca lutujem, ze nie som z vacsej rodiny, tam clovek urcite viac zazije. Inac, super nazov ;-), na zaciatku som ani netusila, kto a preco to povedal... Som Margita, pochadzam z vychodneho Slovenska (a tiez som na to hrda), ale uz niekolko rokov zijem v Bratislave.

Re: Zemřu jako panic Od: teriisek - 03.10. 2012
A já si myslela, že to Charlie s Hermionou na kluky nahrajou, ale tohle byl rozhodně zajímavější vývoj situace;) Taky bych se nebránila... A konec mě rozsekal! Díky moc za překlad! A já jsem Tereza a jsem z Prahy, ač tam už nežiju (a po několika letech studia v Brně už to radši ani neříkám...)
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 03.10. 2012
Vitej v klubu, Terko:-). Prestoze to bylo od Charlieho klasicky machovske, koukam, ze mu tu vsechny rady odpoustime:-). Dekuju moc za komentar.

Re: Zemřu jako panic Od: valerie - 03.10. 2012
Tak tahle povídka se mi líbila nejvíc, směju se tu tak, že mě snad odlifrujou do Kromclu (Kroměříže). Děkuji moc za zvednutí nálady, dnes jsem to potřebovala Děkuji. A jmenuji se Lída, jsem z Valašska a jsem na to víc než hrdá!
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 03.10. 2012
Ja dekuju za moc mily komentar, Lido:-). Ani nevis, jak potesil.

Re: Zemřu jako panic Od: Eggy - 01.10. 2012
Ha Charlie do toho ale trochu som dufala ze mu Herm jednu vytne... Kazdopadne... Volam sa Lenka a som z Bratislavy aj ked tam teraz nebyvam  „I always like people knowing that hehehe.“:-) 
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 01.10. 2012
Noo treba az se „chuderka“ probere. Nebo trosku dospeje:-)). Jsem rada, ze se libilo, Leni.

Re: Zemřu jako panic Od: larkinh - 29.09. 2012
Ještě štěstí, že v naší rodině se žádné "holčičí" rozhovory nedělaly. To by mě asi klepla pepka. :) Ale chtěla bych vidět, jak se kluci tvářili :)
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 29.09. 2012
Taky si nekdy rikam, ze jsem rada, ze jsem nevyrustala v moc velike rodine a podobne rozhovory se mi vyhly. Ale souhlasim, jak ohledne pepky, tak zvedavosti:-).

Re: Zemřu jako panic Od: simonaxxx - 28.09. 2012
:DDDDDDDDD díky za překlad, báječné!  
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 29.09. 2012
Ja dekuji za komentar, moc me potesilo, ze se tak –alespon dle smajlu;-)- libilo.

Re: Zemřu jako panic Od: Nade - 28.09. 2012
Mě taky (jako Harryho) napadlo, že je statečněj... Ale to proto, že až Hermiona zjistí, že se stala cílem předváděčky alfasamců, bude rád, když mu zůstanou nějaké koukle. Bez ohledu na to, že je krotitel draků.  Díky, bylo to poučné.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 29.09. 2012
na druhou stranu,co vis. Treba Hermiona zaujala natolik, ze ji Charlie jen tak nepusti. Ne, taky si nemyslim, ze je to realisticke:-). Moc dekuji za komentar, musela jsem se diky nemu nechtene usmivat.

Re: Zemřu jako panic Od: JSark - 28.09. 2012
Náhodou to bolo podarené. :D
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
bylo? Tak to jsem rada. Priste zase trochu pribrzdim:-).

Re: Zemřu jako panic Od: Elza - 28.09. 2012
Náhodou... to bylo docela dobré. Obzvláště Harryho reakce v poslední části... *:DDDDDDDDD
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
Nojo, Harry je holt… broucek:-). Jsem moc rada, ze se preci jen libilo!

Re: Zemřu jako panic Od: Liz - 28.09. 2012
Ti teda nemají ke svému nejmladšímu bráškovi žádnou důvěru. 
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
Nebo jsou naopak zdrave realisticti:-).

Re: Zemřu jako panic Od: Koki - 28.09. 2012
Tak tohle bylo hrozně vtipný. Prej: "Zemřu jako panic." "To je velmi pravděpodobné, Rone... velmi pravděpodobné."    Jinak já jsem Klára a jsem ze Středočeského kraje. I always like people knowing that hehehe. 
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
Jsem moc rada, ze se libilo, Klarko:-).

Re: Zemřu jako panic Od: gleti - 28.09. 2012
Opět jsi mě svým výběrem pobavila, dík.  Chacha, už vidím Ronánkův pohled alá druhá třída jak odevzdaně prohlásí "zemřu jako panic." Docela chápu, proč sloní Matriarcha vyhání ze svého stáda mladé  a hormony nadupané samce. Mladí samci všeho durhu by neměli být do určitého věku trestně odpovědní.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
Na druhou stranu znas to, puberta u chlapu pry konci az senilitou. Nekteri by zustali cely zivot v jeskyni:-/:-D. moc jsi me svym komentarem pobavila, patri ti za nej muj veliky diky!

Re: Zemřu jako panic Od: zelaaa001 - 27.09. 2012
:D tak to je iná výchova, Harrymu a Ronovi to isto dalo veľa:) Hermiona, chudáčik, si len chcela čítať knižku a on sa na ňu vrhne príťažlivý muž! Poučenie: čítať čo najviac!:) Veľmi pobavilo, ďakujem:)
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 28.09. 2012
To jsem moc rada:-). Jakmile se trochu otepli, hodlam taky s knizkou vyrazit nekam na verejne prostranstvi a cekat a hlavne doufat, ze existuje vice typu, jako je Charlie:-D

Re: Zemřu jako panic Od: Jimmi - 27.09. 2012
Skvelé! Síce som po  celý čas dúfala, že s ním vytrie podlahu a Charlie narazí (a následne sa do nej zamiluje - romantická duša sa nezaprie) - záverečný dialog chalanov to napravil. Skvelý výber, fakt som sa pobavila. A parádny preklad. Škoda, že nakoniec Hermionu dostal Ron :D
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Taky bych byla vic pro emancipovanejsi Hermionu, ale bud ji k dobru, ze to byl prvni polibek a nevim, nevim, jak bych reagovala na starsiho Charlieho ja:-). Jsem opravdu moc a moc rada, ze se libilo, Jimmi.

Re: Zemřu jako panic Od: Keiko - 27.09. 2012
Tak tohle mě nenadchlo, spíš naopak. Bylo to totálně uhozený a trapný, kdyby to bylo aspoň vtipný, ale bohužel. 
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Holt nezavdecim se samozrejme vsem.

Re: Zemřu jako panic Od: denice - 27.09. 2012
No, alfasamčí teorie opravdu přednášeli klukům ti praví odborníci! Není nad praktickou ukázku. Teď jsem jen zvědavá, jak tahle historie pokračovala... Díky.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Ja jsem naopak asi i rada, ze autorka utla prave v tomto momente:-). Nojo, co by jsi chtela, muzsky.:-)Navic pubertou unaseni muzsky. Ja diky tobe!

Re: Zemřu jako panic Od: MIRA - 27.09. 2012
:)  Charlie sa nám dotoho akosi moc vžil. Trocha sa zabudol a Ron je zasa nasucho. :) Krásne.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Noo ja moc velka fanynka Rona nejsem, tudiz- Charlieee do tohooo!!:-D

Re: Zemřu jako panic Od: Zuzana - 27.09. 2012
Chudák Ron, týmto mu Charlie teda absolútne pomohol ale do hrobu a ešte k tomu ako panicovi :DDD Výborné.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Treba to Ronanka alespon nakopne;-). diky

Re: Zemřu jako panic Od: marci - 27.09. 2012
"Odborné znalosti alfa samce, drahý bratře" Super Díky za osvěžení pubertálních dialogů... Mohlo být i hůř A já jsem Marcela (což je zřejmé) z Plzně (čímž se netajím a jsem na to hrdá)  I always like people knowing that hehehe 
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
diky Marcelo. Dala jsem na prvni dojem a jsem jedine rada, jestli se povidka aspon trosku libi.

Re: Zemřu jako panic Od: Margotka - 27.09. 2012
Tak to je hodně dobrý. :) Díky za překlad.
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Vazne se libilo? to jsem vazne moc rada;-) diky

Re: Zemřu jako panic Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
A já jsem pravým jménem Sára, žijící na Vysočině a jsem stále ještě náctiletá - "I always like people knowing that hehehe" . Děkuji ti za překlad, Adélo
Re: Zemřu jako panic Od: Gift - 27.09. 2012
Ja diky tobe za komentar, Saro!

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod