Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

25. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 13.08. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/25/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 25

"Toto bola jedna z mojich obľúbených kníh, keď som bola mladšia," povedala Hermiona, keď mu vložila do ruky malú paperbackovú knihu. "Chcem, aby si si ju prečítal."

"Má na obale králika, Grangerová," postrehol Draco. "Je to kniha o prírode? A čo je to Watership? To je jedno z miest, o ktorých stále rozpráva Lovegoodová? Fakt nevyzerá príťažlivo."

"Nie, je to dobrodružná kniha. Prosím, Malfoy, viem, že ju budeš milovať."

Uprela na neho svoje veľké, úprimné hnedé oči a s ním bol koniec.

"Dobre, začnem s ňou hneď." Jej úsmev mu bol dostatočnou odmenou.

"Skvelé!" zvýskla. "Nemôžem sa dočkať, až sa o nej budeme môcť porozprávať. Teraz sa pozri sem. Nebudeš veriť, že majú sekciu o mágii! Niektoré knihy sú dokonca legitímne!"

Draco nechal Grangerovú, aby ho odtiahla ešte jednou uličkou v obrovskej muklovskej knižnici, v ktorej boli. Už tu strávili dve hodiny. Vzrušenie v jej tvári, keď ukazovala na svoje obľúbené knihy, bolo nákazlivé a Draco musel uznať, že budova bola poriadne impozantná. A to už mali za sebou potulky po blízkych obchodoch. Draco vôbec netušil, že existuje toľko vecí, ktoré si muklovia môžu kúpiť. Už zjedol prisľúbenú zmrzlinu a hoci arašidovo-čokoládová nebola príchuťou, ktorá by ho niekedy predtým napadla, jeden hlt ho raz a navždy presvedčil, že muklovia vôbec nie sú zlí.

"Vidíš? Toto isté vydanie máme na Rokforte!" víťazoslávne sa usmiala Hermiona na Draca, keď mu triasla knihou pred tvárou.

"Vyhrávaš, Šéfica," povedal, totálne očarený jej nadšením. "Pokorne priznávam, že muklovia majú dobré knižnice a zmrzlinu, spokojná?"

"To sa dá počítať za to najkrajšie, čo si kedy povedal, Malfoy," odvetila Hermiona, keď mu poťapkala knihou zľahka na hrudi a venovala mu ďalší oslnivý úsmev. "Si pripravený ísť teraz do kina?"

Prikývol, nedôveroval si v tejto chvíli prehovoriť. Žasol, aké ľahké bolo s ňou byť takto - ako keby boli priateľmi celé veky. Nebola tu žiadna obvyklá jedovatosť či nevraživosť voči tomu druhému. Jeho ponuku prijala úplne a zjavne si to sama oprávnene užívala.

 

Hermiona zažívala úžasný čas. Zdalo sa, že večera včera večer nebola náhodou; Malfoy sa jasne menil k lepšiemu. Raz či dvakrát sa takmer načiahla, aby ho chytila za ruku a musela sa otriasť, aby sa toho nápadu zbavila. Nemohla sa dočkať, až povie Ronovi a Harrymu, že sa mýlili, mýlili, mýlili. Malfoy bol nový človek; človek, ktorého rada spoznávala. Riskla pohľad na neho a začervenala sa, keď zistila, že sa tiež na ňu pozerá. Jeho oči sa zdali jasnejšie zakaždým, keď sa na neho pozrela a v bruchu pociťovala celé dopoludnie nervozitu.

 

Keď o dve hodine neskôr opustili kino, Draco bol mokrý od potu a od náhleho svetla ho pálili oči. To kii-no bolo desivé - akýsi hrozný príbeh o ľuďoch zamknutých v jeden izbe, ktorí boli prinútení odrezať si vlastné nohy. Toto ho malo presvedčiť, že sú muklovia dobrí? Nadskakoval a kričal a po celý čas sa bez hanby držal Grangerovej ruky. Jediné, čo zabránilo tomuto zážitku, aby bol úplne ponižujúci a hrozný bola chvíľa, kedy ona počas zvlášť príšernej scény schovala vlastnú tvár v jeho hrudi.

"Toto robia muklovia vo voľnom čase?" spýtal sa neveriacky Hermiony. "Si si istá, že to tí ľudia len predstierali, Grangerová? Mne sa to zdalo poriadne skutočné."

"Je to len film, Malfoy," odpovedala, hoci bola stále bledá od strachu. "Nevedela som, že to bude také hnusné. Odporučil mi to George."

Draco sa krátko zasmial. "George Weasley? Ty si prijala radu od tohto chlapíka? Niet divu, že sa mu to páčilo - niektoré veci vyzerali, ako keby boli rovno z jeho obchodu. Toto sa vážne muklom páči?"

"Som si istá, že by sa to páčilo aj niektorým smrťožrútom, Malfoy. Veľa ľudí sa rado bojí, ak vedia, že to nie je skutočné. Určite ich rovnako veľa nenávidí. Ľudia sú úplne rozdielni, Malfoy. Nabudúce pôjdeme na romantickú komédiu, dobre? Alebo možno na nejakú drámu či animovaný rodinný film. Neexistuje len takýto druh filmov."

Nabudúce? zopakoval v duchu. Zjavne si neuvedomila, čo svojimi slovami naznačila, ale on si to uvedomil určite. Usmial sa na ňu a potešil ho ten veľký, úprimný úsmev, ktorým mu opätovala ten jeho.

"Čo ďalej, Grangerová?"

"No, nech ma akokoľvek baví vidieť ťa takto, predpokladám, že nemôžeš tieto veci nosiť zakaždým, keď chceš ísť do muklovského Londýna. Prečo ti niečo nevyberieme? Môžeš sa predviesť, keď pôjdete niekedy s Elliotom a Rupertom von. Možno ich môžeš vziať do nejakých muklovských krčiem."

"Rozparovač to už navrhoval," povedal Draco. "V poriadku, Šéfica. Ukáž mi, čo muklovia so skutočným vkusom nosia, aby som prestal vyzerať ako dlho stratený Weasleyovský nepodarok."

 

Po dvoch hodinách mal Draco plnú náruč balíčkov; na muklovské oblečenie minul malý majetok. Zakaždým, keď niečo skúsil, Hermiona tleskla a povedala mu, ako dobre vyzerá a on po takomto dačom nedokázal niečo vrátiť nazad. Ale nahovorila ho, aby si nechal džínsy a sveter, ktoré už mal na sebe.

"Nemôžem si zmenšiť tie tašky?" trucoval. "Vážia tonu."

"To od teba nie je veľmi muklovské, Malfoy," karhala ho, hroziac mu prstom. "Tam je taxík; necháme ich v mojom byte, než znovu pôjdeme von. Žiadne premiestňovanie, Malfoy, toto robíme normálne, spomínaš si?" Venoval jej komplikovaný úklon, nedočkavý, aby sa vrátili do jej domu a mohol s ňou byť opäť sám.

Keď tam boli, pustil balíčky na jej gauč a žobral, aby sa mohol prezliecť.

"Prečo si nemôžem obliecť niečo zelené?" trucoval.

"Prospeje ti mať oblečené tieto veci, Malfoy," odvetila Hermiona. "Si v nich pokornejší." Pravda bola, že Hermiona dospela k záveru, že v muklovskom oblečení vyzeral príliš dobre, zvlášť vo veciach po Harrym, Ronovi a Georgeovi. Hoci odmietala premýšľať nad tým, čo to znamenalo, naozaj sa na neho chcela pozerať, keď bol takto vyobliekaný.

"Keby som mal byť ešte pokornejší, musela by si ma obliecť do šiat po domovom škriatkovi," zavrčal.

"A to by ti prospelo, Malfoy," odpovedala bifľošovským hlasom. "Nie si lepší než ostatní, nezabúdaj na to."

"Ty mi na to nikdy nedovolíš zabudnúť," odsekol, zrazu ho jej slová nahnevali. Zase ho vytáčala. Bez ohľadu na to, ako sa s ňou bavil, večne ho musela týmto postojom vytočiť. "Táto malá dnešná exkurzia bola kvôli tomu, aby si ma mohla vystavovať ako svoj najnovší úspešný príbeh, však? 'Kuknite na mauvého Dváčika, ukážkový chlapec pre Grangerovú a jej ligu dobrodincov'. Ja ti na to neskočím!"

"Čo je s tebou?" dožadovala sa, šokovaná jeho náhlou zmenou. Len si ho doberala, ale zjavne vzal jej slová príliš vážne. "Myslela som, že sa bavíme!"

"A ja som si myslel, že som viac než len jeden z tvojich projektov. Ale už to vidím jasne. Len sa chceš predviesť, nechať ľudí vidieť, že sa pred tebou a tvojou vecou každý skloní, dokonca aj ja."

"O čom to rozprávaš, Malfoy? Ty si ma žiadal, aby som ti ukázala muklovský Londýn! Toto bol tvoj nápad!"

"Založený na chybnej viere, že ti na mne skutočne záleží ako na človeku, a nie ako na nejakom vedeckom experimente!"

V úžase na neho pozrela, takmer príliš zmätená, aby prehovorila. Bledú tvár mal rozpálenú do červena a vyzeral dosť šialený, aby na ňu zaútočil. "Toto je šialené. Odkedy niektorému z nás záleží na tom druhom ako 'na človeku'? Malfoy, myslela som, že sme v poslednej dobe urobili obrovský pokrok. Napríklad, že dokážeme stáť vedľa toho druhého bez toho, aby sme hodili šabľu. Ale ty sa chováš ako blázon! Myslela som, že ti dnes robím láskavosť, že ti pomáham naučiť sa niečo o mukloch kvôli tvojej budúcej práci."

"Akej budúcej práci?" zajačal. "Nie je zrejmé, že jedinú prácu, ktorú chcem, je tá, čo mám?"

"Myslela som, že sa nemôžeš dočkať, až opustíš S.O.P..."

"Ach, pre lásku božiu, už konečne povedz sopľoš, Grangerová! Dávala si posledných pár mesiacov vôbec pozor? Nevšimla si si, aký dobrý som v tejto práci?"

"Samozrejme, že všimla," odvetila, stále zmätená z ich hádky. "Len ma nikdy v skutočnosti nenapadlo, že chceš zostať. Určite sa o tom môžeme porozprávať, keď rok skončí."

"Keď rok skončí," zopakoval vražedným hlasom. "Takže tak to je. Ty sa len nemôžeš dočkať, až zbalíš svoje peniaze a zbavíš sa ma."

"Ty berieš nejaké drogy?" spýtala sa Hermiona, hlas sa jej trochu preskočil. "Vážne tento rozhovor vedieme? Nebolo to vždy o peniazoch? To je to, čo si mi opakoval znova a znova. To je to, čo celú túto vec začalo! Skutočne neviem, čo sa práve teraz deje."

"Čo sa deje, Grangerová, je to, že som si myslel, že je to medzi nami inak a teraz si pripadám ako idiot. Ty ma stále považuješ za nejakého hnusného pána zámockého typu, však? Idem domov a zabijem Thea. Vďaka za nádherný deň." Otočil sa k odchodu, horúce slzy zúrivosti a sklamania hrozili, že vytrysknú. Nemohol dovoliť, aby to videla. Nedovolí to.

"Draco, počkaj!"

Všetko zastavilo. Pomaly sa otočil a všimol si, že tiež plače. "Čo si povedala?"

"Povedala som, aby si počkal," riekla. "Nemôžeme sa o tomto porozprávať? Nechápem, čo sa stalo."

"Nazvala si ma Draco," užasnuto povedal, keď urobil krok smerom k nej.

"Tak sa voláš, nie?" zašepkala, oči široké a desivé z toho, o čom vedela, že stane.

V sekundách prešiel k nej a bozkávali sa. Jeho pery boli všade - na jej ústach, lícach, krku, očiach. Rukami ju ťahal za vlasy a za oblečenie, snažil sa ju pritiahnuť bližšie, snažil sa z nej dostať každučký kúsok, ktorý mohol. Odpovedala tým, že ho chytila za sveter a trhla ho k sebe; jej ústa sa mu nedočkavo otvorili. Zdalo sa jej, že žiaden nebol ako tento.

"Som do teba taký zamilovaný," zašepkal, keď sa nedokázal zastaviť.

Na to vyhlásenie ho od seba odtlačila. "Malfoy, čo to..."

"Nie," povedal, znova ju k sebe pritiahol. "Nie Malfoy, Draco. Nepremýšľaj veľa, Grangerová, len pre zmenu cíť." Pokúsil sa ju znova pobozkať, ale odolala.

"Malfoy - Draco - toto je šialenstvo. Musíš odísť, neuvažuješ jasne." Hermiona bola totálne šokovaná. Každá kostička v jej tele jej vravela, aby zavrela ústa a znova ho pobozkala, ale ak to naozaj cítil takto...

"Konečne jasne uvažujem, Grangerová!" zvolal Draco, keď si rukami prehrabol vlasy a frustrovane sa na ňu zadíval. "Mesiace som klamal samého seba. Teraz chcem byť úprimný. Si jediné, o čom premýšľam. Táto práca - ty - ste ma zmenili. Už nie som ten istý chalan, ktorý chcel byť smrťožrútom a ty nie si to isté panovačné dievčisko. Dokončila si to, čo vojna začala, spravila si zo mňa lepšieho človeka."

"To si urobil sám, Malfoy," odvetila.

"Si to ty, Grangerová, vždy si to bola ty," odpovedal. "Pracujem, aby som pomáhal domovým škriatkom a raráškom, chodím na panáka s bývalými bystrohlavčanmi a chrabromilčanmi, mám na sebe prekliate nohavice Harryho Pottera, Grangerová! Čo viac môžem urobiť?"

"Neviem čo povedať."

"Nastúpil som do práce a chcel som ťa jedine zabiť alebo minimálne ťa aspoň prekliať do ďalšieho týždňa. Teraz jediné, čo chcem, je byť s tebou. A viem, že to cítiš rovnako."

"Niečo cítim," priznala Hermiona. "Ja skrátka neviem, Draco. Je jedna vec byť priateľmi, ale máme dlhú minulosť a nemyslím..."

"Pobozkala si ma," pripomenul jej, prikročil k nej a chytil ju za ruku. "Stále máš moje kvety na svojom stole."

Tie prekliate kvety, ktoré tak veľmi milovala.

"Nie je tomu tak dávno, čo si si robil žarty z mojich vlasov a varoval ma, aby som sa vyhýbala Theovi, Malfoy. Teraz ideme do kina a ty si do mňa zrazu zamilovaný? Je to príliš, si skrátka len zmätený."

"Grangerová, ja si večne budem robiť žarty z tvojich vlasov, mám predsa oči," riekol, kým jej ich uhládzal z čela, na ktoré ju potom pobozkal. Jeho pery pálili ako oheň. "To neznamená, že sa mi nepáčia. A prečo si myslíš, že som chcel, aby si sa vyhýbala Theovi? Toto nie je náhle, nie z mojej strany."

"Toto je šialené!" vykrútila si konečne ruky. "Naozaj si myslím, že si sa zmenil a som za to rada. Aj ja som sa zmenila a myslím, že je to kvôli tebe. Ale toto nie je dobrý nápad. Choď domov, v pondelok to budeš vnímať inak, dobre?" Povedz mu, nech zostane, povedz mu nech zostane, povedz mu nech...

"U Merlina, Šéfica." Draco zaškrípal zubami, aby potlačil ďalší nový nával zúrivosti. "Nemal som potuchy, že si taká chladná. Práve som ti povedal, že som do teba zamilovaný a ty povieš, aby som sa z toho vyspal."

"Tak som to nemyslela," protestovala. Ako sa mohla táto situácia takto vymknúť spod kontroly?

"Presne to si myslela," odvetil. "Nemôžem uveriť, že som bol taký hlúpy, niet divu, že som sa s tým pokúšal tak dlho bojovať. Nemusíš mať obavy, či to v pondelok budem vnímať inak. Maj si svoje prekliate peniaze, Grangerová. Seriem na domových škriatkov, končím."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 25. kapitola Od: teriisek - 27.08. 2012
Doprčic, tak dobře to vypadalo, tak si rozuměli! A když ho pak zastavila, myslela jsem, že to všechno směřuje zase k lepšímu... a ona to musí takhle podělat! A on nemá trpělivosti ani co by se za nehet vešlo! Ojoj, zraněná ješitnost je hnusná věc, když je ochotný kvůli tomu odejít. Snad to nebude tak horké, doufám... Díky za skvělý překlad!

Re: 25. kapitola Od: Zuzana - 17.08. 2012
to bola nádherná kapitola. Draco bol očarujúci spoločník, večer sa končil ukážkovo romanticky a Hermionin strach, alebo čo to bolo, to všetko skazil. Škoda. Ale chápem, že mu nemohla okamžite uveriť, po toľkých rokoch urážok.

Re: 25. kapitola Od: Nade - 15.08. 2012
Jejda! Tak krásně se to vyvíjelo - knihovna, zmrzlina, nákupy, kvalitní mudlosvský film - a najednou se to tak pohnojí. Bylo by fajn, kdyby oba hned neměli koudel u zadku. Jsem zvědavá, jestli Draco opravdu nepřijde a co s tím Hermiona. Díky, těším se na pokračování.

Re: 25. kapitola Od: GwenLoguir - 14.08. 2012
... no čo na to dofrasa povedať?

Re: 25. kapitola Od: SARA - 14.08. 2012
Skvělá povídka. Těším se na Tedyho narozeniny, Draco měl poslechnout Thea a jít na to pomaleji. Díky za překlad.

Re: 25. kapitola Od: tigy - 13.08. 2012
Nuž, takto si to asi Draco nepredstavoval. "Práve som ti povedal, že som do teba zamilovaný a ty povieš, aby som sa z toho vyspal."-trochu kruté  Ale na druhej strane sa nečudujem ani Hermione, že mu rovno neskočila do náručia, keď na ňu len tak vybafol, že ju miluje... Som zvedavá, či Draco v pondelok do práce príde, alebo nie... Vďaka Jimmi 

Re: 25. kapitola Od: Gift - 13.08. 2012
Stotoznuji se s komentarem od iway;-D opet me to donutilo se jen usmiva a neresit svet dookola. Vyborna kapitola, obrovske diky za preklad!

Re: 25. kapitola Od: kakostka - 13.08. 2012
Ouuu, chudák Draco, to byla ale sprcha. No, snad se Hermiona přes víkend vzpamatuje, Draco ji bude chybět. Ona se nechá svazovat konvecí víc než Draco, bojuje za skřítky a za změnu společnosti, za jejich akceptaci a Dracovi tuto možnost nenabídne. Ach jo, no pořád věřím v pěknej závěr. Jen jestli to dobře chápu, Harryho oblečení mu slušelo nejvíc?
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Ale ona mu ju ponúkla: priateľstvo. A myslím, že keby Draco bol trpezlivejší, asi by to v pohode prerástlo v lásku. Ale podľa mňa ju zaskočil, neuverila mu a zostala opatrná. Veď ju môže chcieť len kvôli peniazom, čo dostane (takto Draco dostane obe polovice) a pri Hermioniných kombinačných schopnostiach je celkom možné, že ju to napadne. Hej, v Harryho rifľliach sa jej páčil najviac. Viem, že som sa k tomu vracala, pretože na prvý dojem som si myslela, že bol v muklovskom oblečení taký sexy, že ho radšej nechala v týchto starinkách, ale: she really wanted to keep looking at him dressed like that. Takže áno, - síce je možné, že takto mala pocit, že je s nimi Harry (sorry, to tou nočnou hodinou, už mi šibe) radšej končím, díky moc za komentár

Re: 25. kapitola Od: jerry - 13.08. 2012
takto to mia nakonec pokazi, no som zvedava ci naozaj draco odide alebo este zabojuje. dik za preklad
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Mám taký dojem, že bojovať bude niekto iný, ale uvidíme. Ešte duo nepovedalo posledné slovo. Díky

Re: 25. kapitola Od: MIRA - 13.08. 2012
Bože, to bola úchvatná kapitola. Dúfam, že sa Draco fakt na to vyspí a pochopí, prečo to Hermiona povedala. Nemôže predsa od nej chcieť, že len čo luskne prstom, hneď sa mu hodí okolo krku.  A Hermiona má zasa problém mu veriť. Ona mu síce verí, ale bojí sa, že keď prejde rok, tak si to Draco rozmyslí a nechá ju aj s jeho predsavzatiami. Nech teda Draco chápe, že až prejde rok a zostane tam naďalej pracovať, tak mu Hermiona otvorí svoje srdce. Krásny preklad, ďakujem.  PS: My sme všetky vďačné za tieto preklady. A som rada, že sa všetky dievčatá snažíte aj mne neschopnej sa naučiť nejaký normálny jazyk priblížiť tieto úchvatné zahraničné poviedky.  
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Presne, Draco by si mal ceniť, že na to Hermiona ide s rozvahou a nie hŕ včera si ma chcel prizabiť, dnes skočíme do postele. Toľko čakal, tak ten rok fakt môže dokončiť a potom jej dokázať, že sa zmenil. Hermiona si predsa môže myslieť, že ju chce zbaliť kvôli tým peniazom - minule to tu niekto (viem kto ale má hrozne ťažký nick) prepočítal a sú to obrovské peniaze, takže Draco má zatiaľ výhodu, že o tom nikto nevie. Patria síce sopľošu ale Hermiona je "generálna riaditeľka", čo jej bráni si trochu si uliať, že? Trebárs kvôli náročnému milencovi Díky moc PS. Dievča moje, som totálny jazykový antitalent, celú školu som jazyky preliezala len s odretými ušami, ja som na matiku a také veci. Prvé preklady bola drina, šialená, otrasná, nekonečná drina. Teraz to už baví A zamilovala som sa do angličtiny A keďže som sa spočiatku trápila sama, tak aj tie preklady vyzerajú. Preto ich plánujem prerobiť, len neviem kedy... (na dôchodku?!) 

Re: 25. kapitola Od: denice - 13.08. 2012
Tan mudlovský výlet si moc pěkně užili, nevěřila jsem vlastním očím - Hermionka ho vezme na horor! To si nechala doporučit film od toho pravého! Dracova reakce byla dokonalá, ačkoli od Voldemorta mohl být zvyklý na jiné věci... A zase je to tady, Hermiona ví naprosto jistě, že se Harry s Ronem mýlili (3x), její názor má přednost. Draco tentokrát ostrouhal, asi bude třeba něčeho víc, než obléci si odložené šaty a půl dne brouzdat mezi mudly, pak si dupnout a říci "Já chci!" Chápu, že je zklamaný, když hned není po jeho, ale takový hysterický výstup bych nečekala. A posledních pár kapitol mi pořád vrtá hlavou, co měl Lucius za lubem, když napsal tak šílenou závěť. Snad se to dozvíme? Kámen úrazu je, že v tomto příběhu nemám dost indicií, tak ani nedokážu odhadnout, co mohl plánovat. Je opravdu mrtvý? Díky.
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Plný súhlas s názorom na Draca. Rozmaznané decko, ktoré keď nebolo po jeho začalo jančiť! Hermiona urobila dobre, že ide na to s rozvahou, aj keď sa to mnohým nezdá. Už len pár kapitol, ten Lucius sa stopro vyrieši. Indície: Narcissa, právnik. Ale pšt. 

Re: 25. kapitola Od: Jacomo - 13.08. 2012
Ze začátku blbnuli oba, pak Draco a teď Hermiona. Já se z těch dvou asi zblázním! Ale suprácky se to čte Veliké díky za překlad, Jimmi!
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Také no, skrátka sa len bavíš, nerieši sa nesmrteľnosť chrústa a to bol účel. Díky moc

Re: 25. kapitola Od: smiley - 13.08. 2012
Túto poviedku "žeriem"!!Parádna kapitola!! ,,, Celý čas som sa usmievala na monitor ako blbec :D ,,, A ten koniec ma síce trochu prekvapil, ale možno práve o  to išlo ,,, Draco mi počas tej hádky pripadal tak "trošchu" na práškoch, ale možno mal len "svoje dni" :D :D ,,, Ďakujem za super preklad a teším sa na ďalšiu kapitolu! :)
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Aj ja ďakujem za pochvalný komentár. Len ma neprestane udivovať ako sú ľudia rôzni a aké majú rôzne chute. Niekde okolo 14 túto poviedku ktosi zjazdil pod čiernu zem. A zrovna včera som niekde inde narazila na vyjadrenie ohľadne mojich prekladov - teraz neviem presne - úbohý, či slabší preklad, niečo také. A zrovna pri poviedke, ktorú všetci chválili. Potom ver komentárom. Ale za tento ďakujem, potešil. 

Re: 25. kapitola Od: Claire - 13.08. 2012
Den v mudlovském Londýně proběhl mnohem poklidněji, než jsem očekávala. Pokud tedy pomineme velmi "vhodný" výběr filmu. Je s podivem, že slečna-všechno-vím-nejlépe, nevěnovala alespoň trochu pozornosti menším  písmenkům pod názvem filmu - dobře, toto byla spontánní akce, takže se nemohla připravit měsíc dopředu, ale číst snad nezapomněla? Však si všechno vynahradila doma, to tedy byl výkon na potlesk vestoje. Snad i pařez Weasley by se zmohl na adekvátnější reakce.  Dracovi se vůbec nedivím, že chce odejít. Ale nejspíš se budu muset vrátit na začátek, abych si osvěžila, co kdo v tom případě dostane nebo nedostane. A nebo pohodlně počkat, až se příslušný problém začne řešit v další kapitole. Mé naivní přání, aby Hermiona ostrouhala (a to na všech frontách, přesně dle zásluh) se zcela jistě nevyplní, ale zajímavé to ještě být může. Jimmi, díky za kapitolku a těším se na další.
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Už som písala vyššie, možno to bol zámer - ukázať Dracovi, že sa muklovia so smrťožrútov nepotentujú, vedia si vymyslieť horšie hrôzy. Nerieš začiatok, aj tak bude všetko inak, konečne sa snáď dorieši ten Lucius. A nezabúdaj na Thea. Díky moc

Re: 25. kapitola Od: valerie - 13.08. 2012
Ježišmarjá, Hermiono, vzpamatuj se! Takový slibný začátek, úžasný prostředek. A ona ho nezatáhne do postele :-D Chudák Draco. Doufám, že si ten odchod ze Soploše rozmyslí, že zvítězí jeho zmijozelské já. Díííky za úžasný překlad. Vylepšil mi dnešní studený den :-)
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
Ja som skôr zvedavá, ako si Hermiona poradí bez neho. Díky. Inak, vieš koľko FF je práve o tom, že sa mu to podarilo, dostal ju do postele a potom sa jej vysmial do tváre? Len nech sa nedá, to, že si natiahne Harryho gate ešte neznamená, že ju miluje. Klasický Draco - niečo chcem, musím to mať hneď a keď nie, púšťam hromy blesky. 

Re: 25. kapitola Od: kopapaka - 13.08. 2012
Tak teď přemýšlím, kdo z těch dvou se bojí víc Sebe navzájem, samozřejmě. Zajímavá kapitolka. Ale dostala mě Hermiona s tím filmem, všechno přečte, ale nenajde si ani jednu recenzi... Díky za překlad.
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
To asi trochu autorke ušlo, alebo to bol tajný Hermionin úmysel - aby si Draco nemyslel, že smrťožrúti sú to najhoršie s čím sa stretla. Díky

Re: 25. kapitola Od: iway - 13.08. 2012
jaaj. ja to žeru :D draco je tu tak sladký.. ja bych ho nenechala odejit :))
Re: 25. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2012
To by nám nezostávalo 5 kapitol. A túto vetu si ešte zopakuješ :D Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke