Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ten kto ví

4. kapitola

Ten kto ví
Vložené: tigy - 16.07. 2012 Téma: Ten kto ví
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ten, kdo ví

Kapitola čtvrtá

 

Ukážu ti, jak se pro mě stal život zázrakem.

Dar Williams – The One Who Knows

ooo

Draco přecházel přede dveřmi tak zběsile rychle, že to vypadalo, že každou chvíli prošlape podlahu. Zastavil se a snažil se zjistit, co se děje za sklem.

„Čau, Malfoy,“ ozval se zdvořilý – tudíž nepříjemný hlas.

Otočil se, aby zjistil, že přichází Ron s jeho manželkou Lunou. „Weasley,“ ani se nesnažil skrýt svou nevrlost.

„Jak je?“ zeptal se Ron a natáhl ruku. „Nebo spíš co je důležitější, jak je na tom Hermiona? Gratuluji, mimochodem. Přinesl jsem cigarety.“

Draco tohle nechtěl dělat, nechtěl dělat tyhle přátelské věci. I když si myslel, že s Ronem přátelé jsou. Chtěl být uvnitř té místnosti. „Díky,“ zamumlal.

„Co děláš venku, Draco?“ zeptala se Luna bezstarostně, Ron mu věnoval tázavý pohled.

„Já… no… ona mě vykopla ven.“

Ron vybuchl smíchy, zatímco Luna se na něj podívala se zájmem. „Vykopla tě?“ zakoktal Ron přes slzy smíchu.

Dracovo zamračení se prohloubilo.

„Proč?“ zeptal se.

„Něco o tom, že bych měl nechat léčitele dělat jejich práci. Řekla, že mě potom pustí dovnitř,“ řekl a stočil svůj pohled opět na dveře, „ale to už bylo před dvěma hodinami.“

Ron se pomalu začal uklidňovat. „Jsem si jistý, že tě pustí dovnitř nebo zpět, kamaráde. Nepotrestala by tě tak tvrdě.“

„V to můžu jen doufat,“ odpověděl se zlostí.

Chtěl ještě něco říct, ale uslyšel, jak se k nim blíží větší skupina lidí. „Sakra,“ zamumlal. Poslední věc, kterou potřeboval, by bylo, aby všichni Weasleyovi, Hermionina rodina i jeho matka věděli, že byl vyhozen, byť jen dočasně, z místnosti. „Jdu na záchod,“ oznámil Ronovi.

Ušel přesně tři kroky, když z místnosti vykoukla sestřička. „Pane Malfoy?“

V mžiku byl zpátky u dveří. „Ano?“

„Můžete dovnitř.“

Nemusela mu to říkat dvakrát, málem ji porazil ve snaze dostat se dovnitř.

Hermiona seděla na posteli, byla u ní její matka. Když ho Hermiona uviděla, její oči zaplavila úleva. Paní Grangerová ji políbila na čelo a Draca při odchodu z místnosti poplácala po rameni. I přes všechny ty léčitele a sestřičky, nedokázal vnímat nic jiného, než svou milovanou.

„Draco,“ řekla a zoufale se natáhla po jeho ruce. Hned k ní přistoupil, tak blízko, jak jen mohl, a ruku jí podal. „Je mi líto, že jsem tě donutila odejít.“

„Šššš, je to v pořádku, lásko. Už jsem tady.“

„Chtěla jsem, aby ses vrátil, hned jak jsi odešel. Ale oni řekli, že ne.“

„Hermiono, je to v pořádku. Co pro tebe můžu udělat?“ zeptal se na vážkách mezi pobavením z jejího zoufalého obličeje a touhou kolébat jí v náručí.

„Jen mě drž za ruku a mluv na mě a…“

Do Merlinových koulí, pomyslel si Draco, když mu Hermiona stiskla ruku. Ačkoli výraz „stiskla“ se zrovna nehodil, možná by se dalo spíš použít „rozdrtila“ nebo „zlomila“.

Po chvíli ho konečně pustila ze svého železného svěráku. Strnule si protáhl prsty a podal jí druhou ruku.

„Promiň,“ řekla a pak se zasmála. „Jsi celkem roztomilý, když tě něco bolí.“

„To je teda hezké,“ odpověděl jí s falešnou zlostí.

„Už by to nemělo dlouho trvat,“ ujistila ho. „Říkali, že to bude brzy.“

„Dobře. Já už stejně nikam nepůjdu.“

„A necháš dělat léčitele jejich práci?“

Opatrně se na ní podíval. „Jen jsem myslel, že…“

Další kontrakce jí vyhnala všechny myšlenky z hlavy. Když skončila, Hermiona ztěžka dýchala.

„Draco, oni vědí, co mají dělat.“

„Já… dobře.“ Políbil jí na tvář, odsunul jí vlasy, sklouznuté do obličeje a políbil ji ještě na čelo.

Brzo se ukázalo jako velmi relativní pojem. Hermiona mu ještě další dvě hodiny drtila ruku takovou silou, že si myslel, že brzy sám ztratí vědomí. Díval se na ni a viděl, jak se jí obličej svírá bolestí. Všechno ostatní měl rozmazané. Lidé v místnosti spěchali, ale jemu se to zdálo jako ve zpomaleném filmu. Vzdáleně si uvědomil, jak někdo v místnosti křičí: „Tlačte! Tlačte!“ pak najednou její ruka v jeho ochabla. Podíval se na ni, usmívala se a plakala v tu samou chvíli. Místnost se ponořila do ticha a pak…

Ozval se pláč dítěte.

Slzy mu zalily oči, ale v tu chvíli mu to bylo úplně ukradené. Po pár okamžicích, kdy je sestřička ujistila, že je dítě v pořádku, se u nich objevil léčitel s růžovou věcí zabalenou v bílé dece.

„Paní a pane Malfoyovi, gratuluji vám. Máte krásnou, zdravou holčičku.“

Hermiona brečela, když si od léčitele přebírala dítě – jejich dceru. Draca zachvátil úžas. Dívka. Mrňavý, malý človíček, kterého pomohl vytvořit. Dívka. Do Hermiony se zamiloval poměrně rychle, ale to nebylo nic v porovnání s tímhle – okamžitě pocítil lásku ke svému dítěti.

„Oh, Draco,“ zašeptala Hermiona. „Podívej, co jsme vytvořili.“

Nemohl promluvit. Zatímco Hermiona držela v náručí jejich dceru a tiše (na ni broukala, on se jal starat o svojí ženu. Otřel jí čelo chladnou, vlhkou žínkou, ujistil se, že je přikrytá, odhrnul jí vlasy z obličeje, sklouznuté do obličeje a políbil ji na čelo.

Hermiona se na něj podívala. „Řekni něco.“

Dracovi problesklo hlavou, jak moc Hermionu miluje. Myslel na to, co by byl schopný udělal, kdyby se jí něco stalo. Na to kolik bolesti by způsobil komukoli, kdo by se jí jen pokusil ublížit a teď se to ještě desetkrát znásobilo díky jejich dceři. Jejich malé holčičce. Cítil se tak malý a zbytečný.

„Miluji tě,“ to bylo vše, na co mohl myslet a pokusil se jí tím sdělením vše vysvětlit. Asi to pochopila, protože se usmála a sáhla po jeho ruce.

„Už jste vybrali jméno?“ zeptala se jich sestřička, která držela v ruce brk a ozdobný pergamen.

Draco se podíval na Hermionu, ta přikývla.

„Gemma,“ řekl. „Gemma Elenwë Malfoy.“

„To je moc hezké,“ poznamenala sestřička a jala se psát jméno do slavnostní listiny. Zastavila se. „Er… možná byste to radši měl napsat vy.“

Draco přikývl a přesunul se ke stolu, aby vůbec poprvé napsal jméno své dcery. Ruka se mu mírně chvěla, když namáčel brk do tmavé lahvičky. Než se vůbec dotkl pergamenu, zvedl oči k Hermioně, která ho intenzivně pozorovala.

„Miluju tě,“ oznámila mu.

Přikývl a najednou se mu to zdálo lehčí. Když skončil, podal brko zpět sestřičce a vrátil se k Hermioně.

„Je nádherná,“ řekl a váhavě se dotkl malé ručky. Pousmál se. „Já ani nevím, co říct.“

„Já také ne,“ zašeptala. „Draco?“

„Hmm?“

„Zbožňuju už její jméno.“

„Já taky. Je úžasná, že?“ řekl tiše. Pak se pousmál a dodal. „I když to jsem měl samozřejmě vědět. Je další z dlouhé řady úžasných a pozoruhodných Malfoyovských miminek.“

„Před ní jsi byl úžasné miminko ty, samozřejmě.“

„Samozřejmě, je skoro tak stejně hezká, jako jsem byl já.“ Na tváři se mu objevil arogantní úsměv. Po té se naklonil k Hermioninu uchu.

 „Je moje hvězdička, ale ty už navždy budeš mým srdcem.“

                                                                                                ooo

Poznámka autorky:
Gemma je hvězda a to jméno znamená „drahokam“.  Elenwë je postava z knihy Sillmarion od J. R. R. Tolkiena.

Poznámka překladatelky: Taky vám to jméno přijde úžasné? Jestli já někdy budu mít dceru tak se bude muset smířit s podobným šíleně nádherným jménem… ale nikdy ji nebudu oslovovat jako hvězdička, vážně nikdy.

Moc se omluvám, že se s Tím, kdo ví ozývám až po tak dlouhé době, doufám, že jste nezapomněli děj (jestli ano, tak je to jedno, protože jsou kapitoly přeházené, takže děj je vám stejně k ničemu). Pokud vás to potěší, tak teď už snad kapitoly měly vycházet bez delších prodlev.

Děkuji betě lucky.

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 22.05. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola Od: GwenLoguir - 13.10. 2012
Chudák dieťa, s takým menom... ono samozrejme ktovie, s čím sa bude musieť vyrovnávať to moje.. ak nejaké bude..ale dievča by asi malo moje meno, som s ním veľmi spokojná, kým mi to neho niekto nestrčí mäkké i. Ach jo, škoda, že nevieme, čo presne Draco vyvádzal, určite by sme sa na tom dobre pobavili.  Je to celé roztomilé...ale nabudúce to chcem poporadí.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 13.10. 2012
Tak teď jsem zvědavá, jaké máš jméno... to mi nedělej! Nemám ráda, když jsem na něco zvědavá. Moje dítě se po mě jmenovat nebude, sice mám své jméno celkem ráda, ale pro něj/ni/ně budu chtít něco originálního (aby se jim ve škole smáli ). Ale zatím netuším jestli budu mít děti... nemám je moc ráda. Děkuji!

Re: 4. kapitola Od: Lioness - 01.09. 2012
Po dlouhé době se vracím k povídce a musím uznat, že ta atmosféra mě hned pohlitila. Docela jsem Ronovi přála to pobavení, však si to zaslouží za všechny ty povídky, kde umře (aby Dracovi uvolnil cestu) nebo je za absolutního *nadávka* (ze stejného důvodu). Jméno je hezké, ale do českých luhů a hájů se asi moc nehodí. Já bych pro dítě přeci jen vybrala něco jistějšího. Sama jsem se měla jmenovat Elisabeth a jsem ráda, že jsem nakonec dostala mnohem obyčejnější jméno. „Chtěla jsem, aby ses vrátil, hned jak jsi odešel. Ale oni řekli, že ne.“ To jim tam asi Draco vážně lezl na nervy, co? Díky za skvělý překlad, běžím na další.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 02.09. 2012
Já se měla jmenovat Isabela a zkončila jsem jako Sára (snad jsem tímto prozrazením nezničila svou skratou identitu :D) a to bylo v té době hrozně neobvyklé jméno. V kraji jsme byli jenom čtyři. Já, jedna holka a dvě židovky. A není to tak strašný jmenovat se jinak... Moje děti si to taky jistě odnesou (jestli vůbec nějaký caparty budu mít) :). Děkuji ti za komentář!

Re: 4. kapitola Od: Zuzana - 11.08. 2012
Malá Malfoyová má nádherné meno :) A Draco je roztomilý ocinko. Je od liečiteľov pekné, že mu dovolili vrátiť sa :)
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 16.08. 2012
Na místě léčitelů bych ho asi do místnosti znovu nepustila, i když... to bych se pak musela potýkat se zuřivou rodící Hermionou. Těžko říct, zdy by se mi to vyplatilo... Děkuji ti za komentář :)

Re: 4. kapitola Od: teriisek - 18.07. 2012
Tak to bylo pěkně dojemné. Zajímalo by mě, co dělal Draco tak hrozného, že ho vykázali ven:D Díky za překlad!
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 18.07. 2012
Podle mě na ně na všechny musel děsivě křičet nebo se pohádal s Hermionou a ta pak děsivě křičela na něj :) Díky za komentář!

Re: 4. kapitola Od: Ivil - 17.07. 2012
děkuji za překlad :) Nejlepší je, když je těhotń žena v klidu a manžel řve jak pavián :)) ale je vidět že Draco porod ustál :)) Navíc, jeho věta "Je skoro tak stejně hezká, jako jsem byl já." to zabil :D
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 18.07. 2012
Mě by zajímalo, jestli byl Draco jako mimnko baculatej :) To by byla rozkošná podívaná... díky za komentář :)

Re: 4. kapitola Od: Nade - 17.07. 2012
Krásné. Ne svatba, ale právě tohle je ta největší změna v životě. Díky. :)
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
I já děkuji tobě :). Jinak si taky myslím, že v životě jsou průlomovější věci než svatba

Re: 4. kapitola Od: marci - 17.07. 2012
Moc hezké A krásná jména vybrali "Necháš dělat léčitele jejich práci?" Nádherně vystresovaný tatík   Což mi připomnělo, jak manžel mé kamarádky, vystudovaný lékař - internista, se cpal na gynekologické vyšetření s ní a konzultoval diagnózy s gynekologem.... Asi bych ho také vyrazila Těším se na pokračování, díky
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Doktoři někdy vážně musí mít z nás pacientů nervy na dranc. Můj známý si zase vygooglil několik metod, jak léčit svoji nemoc a každou chtěl s doktorem dlouhosáhle probírat... Díky za komentář

Re: 4. kapitola Od: silvinka - 17.07. 2012
moc nádherná kapitola.Chudák Draco,když ho vyhodili,ale pak si to užil dosyta.VBybrali krásné jméno.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Naprosto s tebou souhlasím, to jméno je překrásné. Přímo nad ním slintám... :). Díky za komentář

Re: 4. kapitola Od: anonym - 17.07. 2012
na to, že Draco vydržal mať dve hodiny mačkanú ruku, to určite stálo zato.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Prý za to dítě stojí... já to nemůžu posoudit. Díky za komentář

Re: 4. kapitola Od: Koki - 16.07. 2012
Je skvělé, že mají dítě. Jméno je opravdu krásné. Mám ráda neobvyklá jména, která nejsou moc častá.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Tak tohle jméno vážně není časté. A líbí se mi daleko víc, než Daniel z AAO, které taky překládám. Myslím, že kdyby i tam měl být nápomocný Draco s vybíráním jména, jmenoval by se kluk úplně jinak... Díky za komentář

Re: 4. kapitola Od: tigy - 16.07. 2012
Malinká dostala krásne meno, ale nečudujem sa sestričke, že mala problém zapamätať si ho   Páčil sa mi Draco ako typický vystresovaný otecko, ktorý síce netuší, čo má očakávať, ale aj tak sa snaží pomáhať, ako len vie... má u mňa plus za to, že neskončil v mdlobách na podlahe pôrodnej sály Krásny preklad, Flo. Poznímka: Vo vete "Máte překrásnou krásnou, zdravou holčičku" je myslím jedno slovo navyše... povedz, ktoré má ostať a to druhé zmažem.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Že je to jméno nádherné? Mě se prostě šíleně líbí... Mohlo bys tedy prosím to jedno slovo smazat? To jsem se musela přepsat... Děkuji ti
Re: 4. kapitola Od: tigy - 17.07. 2012
Jasne, zmažem, ale ktoré, prekrásne, alebo krásne?
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Překrásnou, děkuji ti.

Re: 4. kapitola Od: denice - 16.07. 2012
Chudák Draco, vyhodili ho a ještě se mu posmíval Weasley. Líbilo se mi, jak chtěl před invazí prchnout na záchod. A pak mu to Hermiona všechno krásně vynahradila... Díky.
Re: 4. kapitola Od: FlorenceMabel - 17.07. 2012
Ošklivý Weasley... záchod byl jako útěk úžasný nápad :). Děkuji ti za komentář

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Florence )10.09. 201211. kapitola - závěr
luckei1: ( Florence )09.09. 201210. kapitola
luckei1: ( Florence )08.09. 20129. kapitola
luckei1: ( Florence )06.09. 20128. kapitola
luckei1: ( Florence )05.09. 20127. kapitola
luckei1: ( Florence )20.07. 20126. kapitola
luckei1: ( Florence )16.07. 20125. kapitola
luckei1: ( Florence )16.07. 20124. kapitola
luckei1: ( Florence )28.06. 20123. kapitola
luckei1: ( Florence )23.06. 20122. Naděje
luckei1: ( Florence )22.06. 20121. Prsteny
. Úvod k poviedkam: ( Florence )22.06. 2012Úvod k povídce