Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

16. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 26.06. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Nemôžem sa dočkať 17, preto tak ženiem :D Práve sme prekročili polovicu. 
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/14/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 


16. kapitola

Keď Hermiona o asi osem týždňov neskôr prišla do práce, k svojmu úžasu si uvedomila, že si skutočne zvykla na prácu s Dracom. Už sa jej nerozkolísal žalúdok, keď ho ráno zbadala, ani si teatrálne nevzdychla zakaždým, keď ho musela osloviť. Niežeby začínali byť nejako priateľskí, keďže obaja, ona aj Draco, využili každú príležitosť, aby mohli (súkromne) tomu druhému vynadať. Skôr sa to zdalo... normálne, veľmi podobné tomu, aké to bývalo na Rokforte. Či sa jej to páčilo alebo nie, bol teraz súčasťou jej života.

"Šéfica, dnes začínajú nováčikovia," pripomenul jej Draco, keď vošla. Nasledoval ju do kancelárie, ale zostal stáť pri dverách.

"Ako to, že si tu predo mnou?" spýtala sa Hermiona, keď si odložila veci a posadila sa za svoj stôl. Krátko pohladila fialové drakovce, ktoré boli stále čerstvé a kvitli, než sa otočila k Dracovi. "Neznášam, keď to robíš!"

"A to je presne dôvod, prečo vstávam každé ráno o pol šiestej, Grangerová," odpovedal s iskierkami v očiach. "Rád začínam svoj deň tým, že ťa rozčúlim. Už som všetkým objednal raňajky a pripravil som konferenčnú miestnosť."

"Nedostanú sa sem skôr ako o deviatej," zafrflala Hermiona. Pre neho bolo také typické urobiť všetko skôr, než ho o to požiadala. Ako sa opovažuje byť taký kompetentný?

"Fajn, potrebuješ čas navyše, aby si si dala do poriadku vlasy," povedal jej. "Úprimne, niekto ťa zasiahol statickým kúzlom? Je to horšie než zvyčajne."

"Nie, ale ja ťa jedným zasiahnem asi o tri celé dve sekundy," odsekla. "A kým sme pri tom, ty môžeš využiť ten čas sám, aby si chytil trochu bronzu a nacvičoval neuškŕňanie sa. Nikto by sa nemal v prvý deň v práci pozerať na tvoj priposraný úsmev."

"Pekný slovník, šéfica," povedal. "To s takými ústami bozkávaš Weasleyho? Ach, počkať..."

"Odpáľ, Malfoy," odsekla bez nasadenia. Jeho malicherné poznámky o jej milostnom živote ju už prestali otravovať a popravde, väčšinou s nimi prestal. V tomto čase to bol pre neho skôr zvyk než niečo iné.

"Ale vážne, Grangerová, ak niekto uvidí tvoje vlasy takéto, bude si myslieť, že si prehnane stresovaná."

"Už vedia, že som prehnane stresovaná, Malfoy," odvetila Hermiona, keď si stiahla vlasy dozadu. Nadvihla na neho obočie v otázke a on prikývol, aby dal najavo, že teraz vyzerali okej. "Veď pracujem s tebou, nie?"

"Ach, to je fakt makačka pracovať s niekým, kto musí splniť každučký tvoj príkaz, že? Úbohá Grangerová, ako vôbec prežiješ so zamestnancom, ktorý je zmluvne viazaný byť ti k službám?"

"Dostávaš zaplatené, Malfoy," pripomenula mu.

"Áno, svojimi vlastnými peniazmi. Tak či tak, kedy sa dostaví dnes ráno generálka? Myslel som si, že bude chcieť zošikovať vojakov zavčasu."

"Je len pol siedmej. Robin tu bude asi o siedmej. Si nervózny, že ťa možno tie nové decká nebudú mať radi, Malfoy?"

"Nie tak nervózny ako ty, že ma radi mať budú," odpovedal Draco, keď jej venoval svoj maximálny úškľabok, ktorý mal rezervovaný len pre ňu. "Je mi ľúto, že ničím tvoje fantázie, Grangerová, ale ja už nie som nepriateľ číslo jedna."

"A nad tým zostáva človeku rozum stáť," odsekla Hermiona. "Kedy máte skúšky na metlobal?"

"Tento víkend. Chcem dať šancu nováčikom, ale myslím, že sme mali poriadne dobrý tím už skôr, než sa ukázali. Jednako, možno je medzi nimi nejaký neobjavený talent. Hugo, napríklad, bude asi poriadne dobrý. Keby ti krucinál tak dlho netrvalo prijať tých ľudí, už sme teraz mohli hrať. Takto budem mať šťastie, ak začneme skôr, než môj rok skončí."

"A neželáme si, aby bol ten čas už tu? Odpusť mi, že som bola dôkladná. Po tej katastrofe, kedy si mi ty spadol do lona, musela som byť trošku opatrnejšia, nie?"

"Som rovnako dobrý asistent ako bola generálka, tak na to nezabúdaj."

Hermiona ignorovala to urážlivé tvrdenie (ktoré bolo samozrejme pravdivé) a spýtala sa: "Predpokladám, že kapitánom tímu si ty."

"Ja a Ginger," riekol Draco. "Bol to náš nápad, takže sa delíme."

"Obaja?" Hermiona sa zamračila. "Je to dobrý nápad?"

"Nemaj obavy, Grangerová, medzi nami sa nič nedeje. Nemusíš sa báť, že by príležitostný vzťah pokašľal tvoj tím."

"Mne je to jedno," protestovala Hermiona, hoci to odpovedalo na jednu dobiedzavú otázku. "A každopádne to nie je môj tím. Len som premýšľala, či sa dokážete podeliť o zodpovednosť, to je všetko. Nevyzeráš ako typ, ktorý sa dokáže deliť."

"O prácu sa dokážem podeliť vždy, šéfica, len nie o svoje hračky," vravel jej Draco. "A toto je tím sopľoša a ty si sopľoš. To z toho robí tvoj tím, či ti na tom záleží alebo nie. A malo by ti, pretože to vážne bude dobrá publicita."

"Musíš začať hovoriť S.O.P.Ľ.O.Š, Malfoy," dohovárala mu asi po stýkrát Hermiona. "Nie je to sopľoš, dobre? A ja som za publicitu všetkými desiatimi."

"Okrem tvojho malého psieho programu, správne? Ešte je to stále zakázaná oblasť?"

"Áno," odpovedala Hermiona. "Dnes na porade vôbec vlkolakov nespomínaj. Viete o tom len ty, Robin, Theo a Ginger. Musím mať najprv napísanú dobrú legislatívu, než ju predložím Kingsleymu a potom bude stále potrebné hlasovať. Naozaj na tom tvrdo pracujem a nechcem, aby to privčasné zverejnenie v tlači zničilo ešte skôr, než začneme mať šancu."

"Ja dokážem udržať tajomstvo, šéfica."

"Niežeby som to vedela. Ale naozaj si to cením, Malfoy. Vážne."

Draco prižmúril oči, podozrievavý ako vždy, keď mu poďakovala alebo ho pochválila. Ale zdalo sa, že nebudú nasledovať žiadne jedovaté poznámky, takže sa uvoľnil a nakoniec sa zvalil do kresla pred jej stolom.

"Chováš sa tu príliš ako doma," sťažovala sa Hermiona. "Ak ťa prichytím, že si si vyložil nohy na stôl, odčarujem ti ich."

"To by predstavovalo nepriateľské pracovné prostredie, Grangerová. Pá-pá galeóniky."

"Dievča predsa môže snívať, nie? Malfoy, zabudla som sa ťa spýtať - sadneš si dnes s Rupertom? Pretože bude mať na starosti kentaurov a raráškov, myslím, že jeho prvé týždne budú trochu náročnejšie než ostatných. Viem, že to zvládne, ale zvyšok jeho oddelenia by mohol znervóznieť. Nedokážem byť dnes všade, takže potrebujem, aby si ma s Robin zastúpil."

"Dobre," súhlasil Draco, napriek sebe ho tá úloha potešila. Určite to bude zaujímavejšie než jednať s divožienkami a kým ho víly lákali, asi neboli pre neho dobrý nápad.

S novými posilami Hermiona konečne dokončila plány, ktoré mala pre peniaze, ktoré jej zanechal Malfoyov otec. Rupert bude šéfovať svojmu oddeleniu a vďaka stále blízkemu vzťahu s ministerstvom bude mať na starosti najnebezpečnejšie magické stvorenia. Robin, hoci nedávno povýšenej, sa tiež dostalo postrčenia nahor. Na dôvažok k fondom sa bude s Hermionou deliť o povinnosti ohľadne domových škriatkov. Veronika bude zaučovať jednu z nových zamestnankýň, Brionu, aby jedného dňa viedla kancelársku prácu a bude deliť svoj čas medzi kanceláriu a prácu v teréne. Jasmína s Elliotom zostávajú na rovnakej pozícii. Hermiona mala pocit, že tí dvaja boli takí schopní, že nebol dôvod pridávať k nim na celodenné inšpekcie niekoho iného. Nemohla sa dočkať, až sa všetci zaučia, aklimatizujú a začnú. Magická spoločnosť potrebovala jej pomoc a ona jej ju poskytne.

Draco bol tiež vzrušený. Za posledných pár mesiacov sa znova a znova osvedčil u svojich spolupracovníkov a všetci novoprichodiaci budú vedieť, že je cenným členom tímu. Odkedy zachránil Trixie od Pansy, jeho reputácia vytrvalo rástla a očakával, že sa nováčikovia budú k nemu obracať pre radu. Bude skvelé znova hrať metlobal, konečne sa bude môcť v tomto dostať z Potterovho tieňa. Pracovať s Grangerovou sa ukázalo oveľa lepšie, než sa spočiatku obával - platia mu za to, že jej každučký deň lezie po celý čas na nervy. Iste, sám musí prehltnúť hromadu jej kecov, ale podľa jeho názoru to stálo za to. Aj tak bola väčšia zábava, keď sa bránila.

Veci neboli také zlé.

XXXX

Porada prebiehala lepšie, než by ktokoľvek očakával. Väčšina z nováčikov boli známe tváre z Rokfortu, ale tiež prijali čarodejnicu z Ameriky menom Sarah Cloverová. Hermiona bola vďačná, že získajú viacej "svetového" nadhľadu na vec. Už sa nemohli dočkať, kedy sa začnú učiť a pripoja sa k ich veci. Zdalo sa, že desiati noví zamestnanci bez problémov zapadnú medzi súčasný personál.

Hermiona všetkých predstavila a vysvetlila rozličné úlohy v S.O.P.Ľ.O.Š a hoci toho nahovorila veľa, dávala pozor, aby ich monotónnym rozprávaním nenudila. Robin, samozrejme, sa tiež v značnej miere na stretnutí podieľala a Draco tiež prispel. Hermiona bola súčasne podráždená, aj sa jej uľavilo, že sa dobre uviedol a že noví zamestnanci na neho pozerali ako na autoritu. Bola to taká dvojsečná zbraň - potrebovala, aby bol v tejto práci dobrý, ale odmietala, keď bol. Jednako si občas uvedomila, že je na neho hrdá.

"Viem, že na začiatok budeme možno trochu zavalení," riekla Hermiona na záver stretnutia. "S.O.P.Ľ.O.Š začína zaujímať väčšiu úlohu v čarodejníckej spoločnosti a tieto prvé mesiace budú nepochybne veľmi vyťažené, zmätené a náročné. Všetci ste na mňa veľmi zapôsobili, inak by ste tu neboli, takže viem, že dokážeme spoločne pracovať, aby sme pomohli blížnym magickým stvoreniam bez práv. Prosím, neváhajte požiadať o pomoc v čomkoľvek, žiadna otázka nie je hlúpa či banálna. Ja budem dosť cestovať, rovnako ako tráviť viacej času na ministerstve, takže prosím využite ako zdroje Malfoya alebo Robin, ak nebudem dostupná. Rada by som, keby všetci strávili dopoludnie vo svojich príslušných oddeleniach. Prídem vám s čímkoľvek pomôcť a poskytnem ďalšie informácie. Ďakujem vám."

"Toto bude skvelé," povedal Hugh Faust Dracovi, keď ho nasledoval z konferenčnej miestnosti. Hugh bol jedným z dvoch bývalých slizolinčanov, ktorých prijali. Draco ho odporučil Hermione a neskutočne ho potešilo, keď prijala jeho radu. Hugh bol na Rokforte o tri ročníky nižšie, Draco ho poznal, ako dosť ľstivého (aké veľké prekvapenie), ale tiež vedel, že mal obrovské nadšenie pre magické stvorenia. Bol to jediný slizolinčan, o ktorom Draco kedy vedel, že mal skutočne rád Hagridove hodiny. "Naozaj si cením, že si sa za mňa prihovoril."

"Generálka ma podporila," povedal mu Draco. "Robin je v tom obvykle poriadne dobrá. Myslím, že si budeš viesť skvele. Pracuješ s Rupertom, správne?"

"Áno," potvrdil Hugh. "Vyzerá ako správny chlapík." Stlmil hlas. "Aké je to spolupracovať tak úzko s Grangerovou? Na Rokforte bola takým neznesiteľným povýšencom - vzala mi asi stovku bodov, keď bola prefektkou."

Draco sa zasmial. "Myslím, že to nie je také zlé. Vo svojej práci je dobrá. V skutočnosti som sa veľa naučil." Túžil povedať Faustovi, že Grangerová je stále neznesiteľným povýšencom, ale keby ho prichytila, že kazí jej obraz u niektorého z novo prijatých, pekelne by za to zaplatil. Naozaj nechcel prísť o svoje bohatstvo, keď už do toho investoval tak veľa času.

"Nikto z nás tomu nemohol uveriť, keď si tu začal," zveril s Hugo. "Ale hej, práca je práca, správne? Chcem povedať, nemôžem povedať, že mi skutočne tak veľmi záleží na škriatkoch, ale keď sa teraz zaoberáte nebezpečnejšími tvormi, som na palube."

"Dobre, len nech ťa nikto nezačuje očierňovať domových škriatkov," poradil mu Draco. "Stále nás živia."

"Áno, dobre," odvetil Hugh. "Uršula ich má vážne rada, nie je to smiešne? Ani rivalita medzi Chrabromilom a Slizolinom jej nezabránila, aby tu pracovala, keď sa dopočula, že prijímajú nových ľudí."

"Som rád, že je tu aj ona," vyhlásil Draco. "Je príjemné mať nablízku zopár nových slizolinčanov."

"Inak dobrý ťah, vraziť k Parkinsonovej," pochvalne prehlásil Hugh. "Normálne by som povedal, nech to bývalým spolužiakom prejde, ale ex-priateľky sú správny terč."

"Všetko je to o domových škriatkoch," odpovedal Draco s úsmevom. A o mučení Grangerovej, dodal v duchu. To bol samozrejme pravý dôvod, prečo svoju prácu miloval.

XXXX

Hermiona šokovane zistila, že na ňu v kancelárii čaká Theo. Okamžite očervenela, hlavne keď si zadumane obzeral jej kvetiny. Zavrela za sebou dvere.

"Odpusť, že som sa vpustil dnu, Hermiona," pozdravil ju.

"Dnes je trochu rušný deň, Theo."

"Viem, a ani by ma nenapadlo vyrušovať ťa, ale pani Malfoyová ma dnes ráno poctila návštevou. Chcela s tebou skontrolovať termín plesu."

Hermiona zastonala. "Vážne ju musím nechať urobiť to?"

"Nebude to zlé," uistil ju Theo. "Ver mi, budeš vďaka tomu dobre vyzerať. Chcela ho usporiadať 31. októbra, ako nejaký druh halloweenskeho plesu. Ale v maškarných kostýmoch."

"Je mi jedno, kedy bude," povedala Hermiona. "Ale myslím, že Malfoy chce v ten deň prvý metlobalový zápas. Dnes majú skúšky a chce začať tak skoro ako sa bude dať."

"Bude perfektné mať oboje naraz! Draco bude v dobrej nálade, ak vyhrá a ak nevyhrá, skrátka sa opije."

"Dokonalé," zaškerila sa Hermiona. "Potom ma znova môže nazvať kurvou."

"Neospravedlnil sa za to?"

"Áno," vzdychla si. "Práve sa na jeho ospravedlnenie pozeráš."

"Ale to už bolo dávno. Dal ti ich len teraz?"

"Nie," odvetila Hermiona, keď sa začervenala ešte silnejšie. "Ale sú stále živé. Bolo by nevychované vyhodiť ich."

"Chápem."

"Nemohol si mi len poslať sovu, Theo?"

"Áno, ale chcel som ťa vidieť," riekol. "Napadlo mi, že by si mohla byť na tom plese mojou partnerkou."

"Theo..."

"Nemusíš sa rozhodnúť hneď," dodal rýchlo. "Len o tom premýšľaj. Vážne chcem, aby sme zostali priateľmi. Dracovi to nebude vadiť."

"Je mi ukradnuté, čo si Malfoy myslí alebo nemyslí," vybuchla Hermiona, "hoci obaja vieme, že by mu to vadilo poriadne. Len som zmätená. Pozývaš ma na rande? Alebo mám byť len dôkaz, že si na baby? Aká sme na tom?"

"Sme priatelia," odpovedal Theo. "Naozaj ich nemám tak veľa a určite nemám žiadneho, od ktorého by som chcel, aby ma sprevádzal na maškarný ples. Prijímaš?"

"Neviem. Ak nemáš veľa priateľov, prečo by si chcel naštvať svojho najlepšieho? Prepáč, nemusíš mi na to odpovedať. Vráťme sa k tebe, dobre?" Hermiona chcela povedať áno - jediný problém bol, že chcela, aby to bolo skutočné rande. Nie nevyhnutne s Theom, neumárala sa za ním, ale bolo by pekné zúčastniť sa nejakého plesu so skutočne romantickým záujmom. Povzdychla si. Asi na to bude musieť stačiť Theo. Alternatívou bol Ron, ale pretože sa pomerili len nedávno a vedela, že stále sníva o Robin, asi to nebola vhodná voľba. Nikto iný ju v tejto chvíli ani vzdialene nepozdával.

"Dosť fér," odpovedal Theo. "Kedy sa môžeme stretnúť a porozprávať veď-vieš-o-čom?"

"Porozprávaj sa s Malfoyom. V tejto chvíli pozná môj program lepšie než ja. Vždy ma kamsi ženie - Robin ma nikdy nenútila pracovať tak tvrdo." Vyslovila to bez štipky irónie. Ako jej asistent sa Draco stále zlepšoval a zlepšoval. Možno pracoval efektívnejšie než Robin, hoci by sa nikdy neodvážila povedať to niektorému z nich. Sotva to dokázala priznať sama sebe. Prikývol a otočil sa k odchodu, ale keď zovrel kľučku, vytrhlo mu ju z ruky. Na oboch zazeral Draco.

"Práve som odchádzal," poznamenal Theo. "Hermiona ma vyháňa, má toľko práce. Prišiel som si dohodnúť schôdzku a odkázala ma na teba."

"Hmmm."

"Ako si vedie Rupertova skupina?" nevinne sa spýtala Hermiona, vedomá, že zvada sa dá odvrátiť len veľmi tesne. "Všetko v poriadku?"

"Hmmm."

"Tak sa maj, Theo," povedala, stále sa snažila znieť ľahostajne. "Malfoy, môžeš vojsť dnu a informovať ma?"

Draco prekráčal okolo Thea bez toho, aby sa na neho pozrel. Trochu ho upokojil Hermionin tón, ale stále bol nahnevaný, že tam svojho priateľa našiel. Bolo mu jasné, že sa Grangerová len pokúša odviesť jeho pozornosť, ale práve dnes nemohol v žiadnom prípade začať plnohodnotne šalieť. Podľa všetkého si to s Theom poriadne nevyjasnil. Nechcel, aby jeho priateľ vetril okolo Grangerovej, bodka. Nič dobré z toho nemohlo vzísť. Bude ich musieť oboch veľmi starostlivo sledovať.

Pri odchode sa Theo ešte raz obzrel na Hermionu a Draca. Jeho návšteva bola úspešná, jeho tušenie sa nakoniec úplne potvrdilo. Dokonca po hádke, ktorú mali, a po všetkých tých razoch, čo ho Draco varoval, aby sa jej vyhýbal, nebol Theo na sto percent presvedčený, že sa Dracovi Hermiona páči. Tá predstava bola skrátka taká bizarná. Ale teraz, bez ohľadu na to, čo ktorýkoľvek z nich vravel, bolo Theovi jasné, že sú Draco s Hermionou do seba zbláznení. Boh vedel, ako k tomu došlo. Najprv si myslel, že je to z Dracovej strany len nemiestna žiadostivosť alebo možno nejaká podivná túžba potrestať Grangerovú. Theo by si ani za milión rokov nepomyslel, že by Hermiona tie city opätovala, ak by bol niekedy Draco dostatočne odvážny na to, aby sa k nej priblížil, ale teraz si myslel opak. Z nejakého dôvodu sa Dracova a Hermionina nenávisť k tomu druhému premenila na niečo ešte komplikovanejšie. Uvedomoval si, že sa stále nie tak celkom majú radi, a určite by nečelili pravde o svojich citoch, dokonca ani sami pred sebou. Ale tie city určite existovali.

Keď vychádzal von, prešiel okolo toho Westinghousových dievčaťa, Robin. Ich pohľady sa spojili a Theovi došlo, že nie je jediný, kto si uvedomuje pravdu. Robin smutne pokrútila hlavou a pokrčila plecami: Čo chceš robiť? Zaujímavé. Podľa všetkého to Draco s Hermionou skutočne nedokázali utajiť pred tými, ktorí ich poznali najlepšie. To znamenalo, že je len otázkou času, kedy to dôjde aj Potterovi s Weasleym.

Slizolinčan v ňom sa zaškeril. A to si myslel, že predtým to bolo vzrušujúce...

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola Od: JSark - 23.07. 2012
Dráčikovi sa práca začína páčiť. :D Som zvedavá, ako to dopadne, keď si zlaté duo uvedomí, že Hermiona nemá záujem o nejakého chudáčika Tea. Tipujem na poriadny ohňostroj. :) Ďakujem za preklad. 

Re: 16. kapitola Od: jerry - 29.06. 2012
theo s robin su velmi vsimavy ale mam pocit ze mii a dracovi este bude dlho trvat kym sami v sebe pripustia ze toho druheho nenenavidia. dik za super preklad

Re: 16. kapitola Od: nikca289 - 27.06. 2012
skvela kapitola :)

Re: 16. kapitola Od: teriisek - 27.06. 2012
To skoro vypadá, jako by se nad nimi Theo dobře bavil... a je fajn, že si přišel dokázat svou pravdu, ale nemusel by si přitom tak pohrávat s Hermionou, to od něj teda není pěkné. Draco s tím, že Hermionu nesmí před nováčky pomlouvat, taky trošku obelhává sám sebe, co?:P Moc pěkně to postupuje, teď ještě za jak dlouho to dojde jim dvěma. Díky moc za překlad!

Re: 16. kapitola Od: marci - 26.06. 2012
"Ako se opovažuje byť taký kompetentný?" No vážně - co si to dovoluje??:D A ten priposraný úsmev tam sedl jako řiť na hrnec Skvělé Vůbec celá kapitola se mi moc líbila.... A na chvíli, kdy to dojde Harrymu s Ronem se těším spolu s Theem. Díky za super překlad a na sedmnáctku jsem namlsaná

Re: 16. kapitola Od: kopapaka - 26.06. 2012
Hehe, na rozdíl od předchozích komentujících bych sázel na to, že to v příští kapitole dojde Ronovi a Harrymu.

Re: 16. kapitola Od: denice - 26.06. 2012
Chtěla jsem začít kopírovat všechny hlášky, ale vzdala jsem to po připosraném úsměvu. Taky mě dostal kompetentní Draco, opravdu, co si to dovolil? A vstávat o půl šesté ráno, no to už je opravdu drzost! Ty jejich dialogy jsou hotový koncert, neskutečně mě baví číst, jak tu svoji protivnou a o své důležitosti přesvědčenou šéfici vytáčí a přitom se z něj stává schopný a pracovitý člověk a ještě ho to baví. Těšíš se na sedmnáctku? Co to bude? Famfrpálový zápas, při kterém Hermiona prozradí své city a Harry s Ronem srazí Draca z koštěte a zmlátí ho do bezvědomí? Nebo ples, na který přijde Hermiona s Theem a Draco ho prokleje do bezvědomí? Ať to bude cokoli, těším se taky! Díky.

Re: 16. kapitola Od: dinca - 26.06. 2012
Naprosto geniální kapitolka. Odnesla jsem si z ní tolik emocí, že teď ani nevím, co přesně chci napsat. Každopádně mě dostaly Dracovy "Hmmm" a to, že Hermiona má pořád ty květiny, co jí dal. Myslím, že z jejich vztahu už ¨lze poznat aspoň maličké odlehčení, protože když jsem si četla první kapitoly téhle povídky, tak jsem byla přesvědčená, že se musí každou chvíli pozabíjet. A hrozně se mi líbí Hermionina přezdívka "Šéfica". Už se nemůžu dočkat pokračování...Navíc ještě když jsi ho tak vynachválila... Už teď mám hlavu k prasknutí, když přemýšlím, co se stane. Hrozně moc dějuju

Re: 16. kapitola Od: Nade - 26.06. 2012
Theo má zřejmě jasno, Robin má jasno, jednom ti dva kolem sebe krouží jako šelmy před útokem. Bude maškarní? Tak to se těším. :-) Díky, těším se na další kapitolku.

Re: 16. kapitola Od: Zuzana - 26.06. 2012
Theo je prvý kto prišiel na to čo k sebe Draco s Hermionou citia? Ozajstný priateľ. Bála som sa, že Hermiona prijme pozvanie na ples, som rada, že tak neurobila, stále dúfam, že tam bude s Dracom. Ako krásne myslela na to, že v ten deň má Draco svoj zápas Je to veľmi pekné nenápadné zbližovanie sa tých dvoch. Teším sa na tú 17-tu kapitolu čo v nej asi bude?

Re: 16. kapitola Od: Claire - 26.06. 2012
Ručka šmátrálka začíná neomylně směřovat ke kapesníčkům. Musím mít jeden připravený, abych mohla zamávat. Z mého podvědomí se do roviny vědomí prohryzal smutný dojem, že nastává okamžik loučení s tou rychle odsýpající, gradující a vtipnými slovními souboji nešetřící částí. Zamávat, otřít slzičky a přestoupit na jiný spoj. Tím nechci říci, že už žádné ty vtipné slovní výměny neočekávám - věřím, že ještě budou, ale mají nějaký slábnoucí potenciál. Jak zabředneme do romantiky (nic proti ní), bude po srandě. Hyperglykemie ale nejspíš nehrozí, vzhledem k tomu, jak jsou postavy napsány. Jenom to už nebude ono. Ani Theo sám to nezachrání. Leč - nemohla by nová krev přinést nějaké to vzrůšo, oživeníčko čehosi, co se pomalu sune do stereotypu? I Narcissa by ještě mohla překvapit, tedy více, nežli dosud. Ten ples bude zaručeně majstrštyk, v mnoha směrech ... na ten se moc těším. Nebude on v té sedmnáctce, na niž se těšíš ty, Jimmi? Jakkoli se vůbec osobně neznáme, troufnu si odhadnout, že nebudeš skalním příznivcem děje typu "Já ho miluji!" "Ty ho miluješ?" "Ona ho miluje!!!" "On mne miluje!" "Vy se milujete???" "Oni se milují!!!" ale spíše "A my si opakujeme gramatiku. Takže nečekám v kapitole 17 srdceryvnou lávstory a dechberoucí postelovou scénu (leda tak se Sbírkou zákonů a prováděcích předpisů). V každém případě díky za příjemnou kapitolu, ať už vznikla v dopravním prostředku či jinde. Dám na tvé zkušenosti a budu se tedy na tu 17 těšit taky, se zvědavostí, cože z toho těšení nakonec vyleze. A ještě jednou se omlouvám za ten včerější večerní zmatek, díky za bleskové schválení. Patoložce za realizaci jsem poděkovala mimo záznam.  

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke