Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Priesečník

6. kapitola

Priesečník
Vložené: Eggy - 05.06. 2012 Téma: Priesečník
Solace nám napísal:

Priesečník

Autor: DianaR; Preklad a banner: solace

Originál: http://severushermione.clan.su/forum/22-6706

PG-15; Snamione; Romanca

 

Vojna sa skončila. Hermiona je zaľúbená. Snape sa chystá dať výpoveď a začať nový život.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

V prvej chvíli pocítil Severus Snape mierny údiv. Dokonale pochopil ČO sa stalo, napriek tomu odpoveď na otázku PREČO sa to stalo, neprichádzala tak ľahko. To znamenalo, že nadišiel čas zavolať človeka, ktorý sa mihal v spomienkach slečny Grangerovej častejšie ako Harry Potter. Podistým mu len Malfoy dokáže objasniť, kvôli čomu začali s touto dramatickou zápletkou, rozuzlenie ktorej teraz v bezvedomí zohrievalo dlážku teplom svojho tela. Pozrel na chrabromilčanku ležiacu na zemi a potom sa pobral ku dverám. Po chodbe, na prvý pohľad pustej, sa mu podarilo spraviť celkovo päť krokov, kým nenatrafil na prvú živú dušu, presnejšie na dve živé duše navzájom úzko prepletené.

„Slečna Parkinsonová,“ znudeným hlasom prerušil všetku podzemnú romantiku a donútil párik bleskovo sa rozletieť do strán, nakoľko im to dovoľoval úzky výklenok, „odlepte sa, prosím, od pána Zabiniho a odkážte pánovi Malfoyovi, aby sa ku mne bezodkladne dostavil.“ Profesor už viac nehľadel na dve sotva v tme rozoznateľné tváre, ktoré určite zahoreli červeňou rozpakov a zamieril späť ku kabinetu. Habit mu ako obyčajne povieval za chrbtom – akoby však od neho vanul ľadový vietor, od ktorého všetky plamienky v očiach okamžite zhasínali. Smutná Pansy si zastrčila vypadnutý prameň vlasov a pokrčila plecami. Nemala inú možnosť, a preto sa neochotne pobrala hľadať Draca. Cestou do klubovne nazerala do všetkých výklenkov evidentne v nádeji, že ho nájde. Ktovie, ako sa rozhodol stráviť tento večer slizolinský princ?

Snape sa v tom čase vrátil do kabinetu a tresol dvermi. Bez mihnutia oka pozrel na dievčinu natiahnutú na zemi, týčiac sa nad ňou ako ponurý tieň. Jeho študentka vyzerala pod psa. Pravdepodobne jeho vinou – nestálo za to preniknúť jej do hlavy a nútiť ju priznať celú pravdu. Ale odkiaľ mal vedieť, že sa s Dracom rozhodli až natoľko dôkladne ochrániť informáciu o tom, čomu sa venovali počas dvoch mesiacov?

Momentálne hrozilo, že detské nezbednosti prerastú do vážneho problému.

„Tak fajn, slečna Grangerová, toto je z vďačnosti za záchranu života,“ rozhodol sa Snape a zdvihol dievčinu na ruky. Niežeby bol zástancom zvyku nosiť svojich študentov na rukách, avšak ešte stále v ňom neumrela posledná štipka súcitu. Okrem toho mu rozum našepkával, že slečna Grangerová, ležiaca na studenej zemi, rozhodne nebude zdravšou. Už jej aj tak dosť ublížil, hoci neúmyselne, ale ublížil – a táto skutočnosť ho trápila svojou nezvratnosťou. Ako sa nedať hrýzť vinou, keď aj tak bude na oplátku ceriť zuby – taká je podstata tohto pocitu.

Dievčina bola ľahká, aj keď s pierkom ju nebolo možné porovnávať. Zaujímalo by ho, odkiaľ sa vlastne vzalo to hlúpe prirovnanie?

Jej koža mu svojím teplom popálila chladné dlane. Voňala nejakým muklovským parfumom – nie sladko, ale ani kyslo. Tak akosi bezstarostne. Vôňa detstva: jablká v karameli, ktoré sa predávali tri bloky od tmavého domu, ktorý nikdy nenavštevovali slnečné prasiatka.

Ó, Severus, ty si ale – romantik, nahneval sa sám na seba za spomienky, ktoré prišli nevhod. Dievčinu veľmi opatrne položil na pohovku. Kedysi sa s Dumbledorom dohadoval, že je tu celkom zbytočná. Ale teraz prišla vhod – po desiatich rokoch.

Kvokol si vedľa Hermiony. Nikdy sa mu nenaskytla možnosť prezrieť si ju natoľko zblízka a akosi to ani nebolo nutné. Teraz sa však nevyhnutnosť prehliadnuť ju objavila. No popritom, ako si všímal známe symptómy, nemohol automaticky nezaregistrovať príťažlivosť objemných kučierok, ktoré akoby pred ním schválne skrývali polovicu jej tváre. Úplne bezbrannej detskej tváre bifľošky, ktorej, ako sa zdalo, vďačil za život. Aké nechutné!

Severus sa strhol – kvôli Malfoyovej neopatrnosti sa chrabromilčanka stala záchrankyňou zlého profesora. Skvelé! Rozčuľujúce! Z nejakého dôvodu mu prišlo na myseľ prirovnanie k studenej kvapke vody pomaly tečúcej po zátylku. Bol človekom, ktorý si svoj charakter vybudoval sám. Bremeno viny niesol samostatne a takisto sám platil za svoje hriechy odvážnymi, neskôr bláznivo odvážnymi skutkami. Všetko sám. Samota... je taká pohodlná, môžeš v nej cítiť silu, pokoj aj radosť. Od doby jeho vyliečenia prešlo málo času, avšak už si zvykol nezávisieť od cudzej vôle; jeho myšlienky a činy záviseli len od neho, v tom bola jeho sila. A tak si predstav, Severus, že ďalej budeš musieť žiť s myšlienkou, že ťa zachránila tvoja študentka. Tá, do ktorej si vždy zabŕdal na svojich hodinách.

Úžasné! Len to prijať s hlbokým úklonom.

Ale kto prosil tieto deti miešať sa do veľkých hier? Kto ich prosil, aby mu zachránili v podstate prázdny život? Ako sa teraz zbaví myšlienky, že je každým svojím nádychom zaviazaný mladej chrabromilčanke? Je – zaviazaný. Ako strašne to znie.

„Pán profesor, volali ste ma?“ Draco vždy vchádzal bez klopania. To bolo jeho privilégium. Jediný obľúbenec za celý čas jeho učiteľovania v Rokforte. „Pán profesor,“ znovu sa ozval svetlovlasý mladík, keď sa otočil. „Och... Vari ste zabili Hermionu?“ vydýchol a pohľadom sa pristavil na pohovke.

„Nehovor nezmysly, Draco,“ Snape skrivil tvár a zaregistroval, že Malfoy nazval dievčinu Hermionou. Zaujímalo by ho, kedy zistil, že humusáčka Grangerová má aj krstné meno? Pomerne zvláštne meno – komplikované a nudné.

Severus sa zdvihol a ustúpil o pár krokov. Rukou sa oprel o stôl a sústredene pozoroval jediného syna Malfoyovcov.

„Tak potom čo je s ňou?“ spýtal sa s nesmiernym údivom, bez štipky rozrušenia. Naklonil sa nad dievčinu a odsunul jej z tváre husté vlasy. Všimol si stopy popálenín na sluchách a zamračil sa. „Čo je to, pán profesor?“

„To som sa chcel spýtať teba.“

„Práve som prišiel, ak ste si nevšimli,“ zavrčal Draco a prstami sa opatrne dotkol krku dievčiny. Sláva Merlinovi, Snape neklamal. Žije. Zatiaľ sa prinajmenšom nestretol s mŕtvymi s pulzujúcou krčnou tepnou.

„Draco, nemám chuť na hry.“ Snapa prešla trpezlivosť. „Stačilo! Žiadam ťa, aby si mi ihneď vysvetlil, prečo sa okrem teba medzi záchrancami môjho, nepochybne bezcenného života ocitla ešte aj Grangerová?“

„To vám povedala?“ Malfoyove sivé oči sa naplnili úžasom ako pohár čistou vodou. Jeho prekvapenie bolo skutočné, to si nemohol nevšimnúť.

„Viac-menej,“ vyhýbavo odvetil profesor.

„Použili ste na ňu Imperius!“ skonštatoval Malfoy takmer vo vytržení. Snape to prešiel mlčky, čudujúc sa, prečo ešte nesedí v Azkabane, keď je už druhý človek v takom krátkom čase presvedčený, že túto kliatbu bežne používa. Draco nečakal na odpoveď, naklonil sa nad Hermionu, ruku zasunul do vrecka jej svetra a vytiahol odtiaľ... obyčajný bonbón zabalený do krikľavého papierika. Sadol si na pohovku vedľa dievčiny a vôbec nereagujúc na uprený pohľad profesora si začal rozbaľovať čokoládu.

„Nepoužil som na slečnu Grangerovú Imperius,“ chladne sa ohradil Severus, keď videl, že si jeho mlčanie vyložil nesprávne. „Poinformuj ma, čo si jej ukradol?“

„Neukradol, ale zobral. Čokoládu, pane, obyčajnú čokoládu,“ odvetil spokojne.

„Muklovskú čokoládu?“

„Áno, muklovskú... Vždy má pri sebe muklovské bonbóny... Nejako som si na ne zvykol,“ priznal sa Malfoy s krivým úsmevom. Keď zjedol bonbón, dodal: „Nepozerajte sa tak na mňa, pane. Čokoláda je len čokoláda... Nie je dôležité aká – jesť túto je oveľa komfortnejšie než naše žabky. Radšej zjem bonbón, ktorý mi neskôr nebude skákať v žalúdku a...“

„Dobre, Draco, už som sa zorientoval v tvojich vášňach,“ prerušil ho Snape. „Nesmierne sa teším, že obľubuješ čokoládu, ale zdá sa, že si mi zatiaľ nič nepovedal.“

„Čo vám mám povedať, pane? Po všetkých tých temných zaklínadlách, ktoré som použil v Škriekajúcej búde som bol príliš slabý a potreboval som pomoc. Hermiona sa ukázala byť jediným človekom schopným pomoci. Je múdra, to treba uznať,“ neochotne podotkol Malfoy a pozrel na chrabromilčanku. „Príprava elixírov jej ide veľmi dobre. Je snaživá, rozvážna, nestráca hlavu. Ale najdôležitejšie je, že nerobí scény. Predstavte si, keby som požiadal o pomoc Pottera – okrem neho by sa za vami prihrnul celý Rokfort a všetci by vás videli ležať v bezvedomí v kaluži vlastnej krvi.“ Draco prevrátil očami. Snapa striaslo pri podobnej predstave. „Uznajte, že by to nebolo príjemné. Postupoval som rozumne.“

„Rozumnejšie už nešlo,“ zamrmlal profesor.

Zrazu sa dievčina pomrvila. Zrejme ju prebudil hlasný hovor. Severus sa zahľadel na hodiny – prešlo pätnásť minút. To znamenalo, že jeho predpoklad bol správny.

Hermiona pohla rukou, akoby si chcela upraviť stále prekážajúce vlasy, ale opäť stratila vedomie. Pritom sa jej vyhrnul rukáv na svetri a obnažil ohyzdný nápis humusáčka, ktorý zjavne nebol vytvorený zaklínadlom. Severus sa zamračil a zvedavo si prezeral znamenie.

„To je darček tetušky Belly,“ s odporom vysvetlil Draco, keď správne dešifroval, kam smeruje Severusov pohľad. „Hermiona sa zaň hrozne hanbí.“

Pozrimeže, zdá sa, že ju za dva mesiace celkom dobre spoznal. Ako len strach zbližuje ľudí...

„Mučila ju v našom dome. Počul som... bolo to vskutku desivé. Napokon ako všetko, čo robili smrťožrúti,“ dodal potichu. Tvár sa mu zmenila – akoby sa vo svetlých očiach slizolinčana mihol tieň vojny.

Nebolo to po prvýkrát, čo Snape videl ľudí, ktorých smrťožrúti brutálne mučili. Niet čo skrývať – tiež sa skrytý za maskou podieľal na mučeniach. Avšak ešte nikdy sa mu nepošťastilo vidieť človeka, ktorého čistota by zakúsila podobné týranie a poníženie a nestratila sa. Človeka, ktorý si v sebe zachoval detské vnímanie dobra a zla, temnoty a svetla. Hermiona Grangerová sa zdala byť nezasiahnutá hrôzami vojny, nehľadiac na to, že sa jej bezprostredne dotkli – ak sa tak dalo usudzovať z písmen vyrezaných na jej jemnej koži.

Aj Harry Potter sa zmenil – teraz sa pozeral na svet úplne inak. Len ona zostala takou, akou vždy bola – malým dievčatkom veriacim v posvätnosť a nedotknuteľnosť akýchsi vlastných, imaginárnych ideálov.

„Súhlasila mi pomôcť pod podmienkou, že sa o tom nikto nedozvie, ani vy. Z nejakého dôvodu sa cítila veľmi previnilo...“ pokračoval medzitým Malfoy. „Prvý mesiac sa dokonca bála za vami chodiť. Avšak po prvej návšteve ju bolo ťažké odohnať od vášho lôžka. Presedela pri ňom hodiny a rozprávala vám Merlin-vie-čo,“ Draco sa kútikom úst uškrnul. Sám konal rovnako, no kto o tom vie? „Pristal som. Spolčil by som sa s kýmkoľvek, len aby som vás zachránil..“

„A vtedy ste uzavreli Neporušiteľnú prísahu,“ skonštatoval Severus. Prirodzene, ihneď spoznal strašnú kliatbu, ktorú tieto deti, bez ohľadu na svoje vzdelanie, neboli schopné správne uzavrieť. Našťastie.

Podozrenie v ňom skrslo ešte vtedy, keď ho dievčina začala prosiť, aby sa nedomáhal odpovede. Avšak vo svojich dohadoch sa úplne utvrdil, až keď ležala na zemi s popálenými sluchami.

„Na čo si vlastne myslel, ty hlúpy fagan?“ oboril sa naňho Snape.

„Na vás, pán profesor!“ zabručal Malfoy. „Požiadala ma o to a ja som súhlasil. Hermiona sa domnievala, že budete zúriť, preto si chcela byť stopercentne istá, že sa neprerieknem. A tak som mlčal... mlčal by som aj teraz, keby už prísaha nebola porušená.“

„Dosť bolo klamstiev, Draco,“ uškrnul sa profesor a zamieril k jednej zo skríň. „Zámerne si ju uzavrel nesprávne, však? Bál si sa prerieknutia?“

„Niečoho podobného,“ Malfoy sa ani trochu nezahanbil, že ho prichytili pri klamstve. Áno, oblafol Grangerovú, ktorá nemala žiadnu skúsenosť s prísahou a nevedela ju správne zviazať. Ale kto mal z toho prospech? Len ona. Ak by nebolo jeho malého triku, teraz by jedol studené bonbóny – pretože by jej telo už začínalo chladnúť.

„Viete, pán profesor, nebolo by pekné zabiť Hermionu jedným slovom po tom, čo urobila. Pán profesor,“ zopakoval Malfoy, keď videl že na jeho slová viac nereaguje, „nemôžete jej pomôcť? Veď vám...“

„Draco, prestaň mi láskavo pripomínať, že mi slečna Grangerová zachránila život. Aj bez toho som, vďaka tebe, v hlúpej situácii,“ otočil sa k nemu. V rukách držal malú fľaštičku. „Toto je – prípravok zaceľujúci popáleniny. Keď ťa už tak veľmi trápi osud tejto dievčiny, podelím sa s tebou s tajomstvom uzdravenia: jednoducho jej túto masť votri do spánkov. Potom ju zober na ruky a odnes do chrabromilskej klubovne. A ja sa, hádam, odoberiem pracovať – v normálnej atmosfére.“

„Pán profesor, bude to vyzerať veľmi zvláštne, keď sa zjavím v chrabromilskej klubovni... s Grangerovou v náručí.“

„Takže ty asi predpokladáš, že ja so slečnou Grangerovou v náručí budem pôsobiť omnoho prirodzenejšie?“ spýtal sa posmešne, odchádzajúc z kabinetu. „Príjemný večer, Draco.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 13.04. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola Od: FlorenceMabel - 12.10. 2012
Tenhle Draco vypadá dobře. Jsem ráda, že je v povídce :). Díky za skvělý překlad, solace!
Re: 6. kapitola Od: solace - 13.10. 2012
Draco by ťa nemal sklamať. Autorka má túto postavu rada. Díky, Flo.

Re: 6. kapitola Od: Zuzana - 05.06. 2012
Čo mám k tomu dodať aby som sa neopakovala. Severus je stále rovnaký, ale Draco - ten je totálne skvelý. Je krásne ako nezastiera pred Severusom svoje poznatky o nej. Toto by nakoniec mohlo dopadnúť aj ako dramione. Severus by si to zaslúžil Bolo by fajn prečítať si Severusove pocity, alebo žiadne nemá?:D Ďakujem za preklad.
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Mohlo by sa to uberať aj ako Dramione, tak na hrane... niečo sa tam neskôr mihne. A Draco bude skvelý, to je isté už teraz. Severus sa bude meniť len pomaly, v jeho veku to už ide trošičku ťažšie:-) A budú aj jeho pocity... nabudúce. Vďaka za komentík, Zuzi:-)

Re: 6. kapitola Od: zuzule - 05.06. 2012
No už jsem si myslela, že ji z tý podlahy nezvedne. Tak díky za Draca, který nezrušitelný slib schválně udělal špatně. 
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Ale zdvihol a ešte k tomu bez prútika. To už o niečom svedčí - prinajmenšom aspoň o štipke vďačnosti za záchranu života. Dracovi ešte budeme ďakovať aj za iné veci. A ja teraz ďakujem tebe za komentík:-)

Re: 6. kapitola Od: larkinh - 05.06. 2012
No, teď má teda Draco pěkné dilema - odnést Hermionu do nebelvírské věže nebo do nějaké prázdné třídy a počkat tam, dokud se úplně neprobere? Jsem ráda, že se ta přísaha "nepovedla", jen by mě zajímalo, jestli měl Draco na mysli zadní vrátka svoje nebo i Hermiony, když ji kazil...
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Určite hlavne svoje dvierka. Od "správneho" slizolinčana sa ani nič iné nedá očakávať. A pokiaľ ide o dilemu, asi bude preňho prijateľnejšia druhá možnosť;-) Vďaka za komentár.

Re: 6. kapitola Od: lucky - 05.06. 2012
Přemýšlení o nelogičnosti rčení a chladnoucí čokoláda, to jsou neskuteční cynici. Ovšem poslední věty neměly chybu. Moc pěkné.
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
S tým úplne súhlasím a ďakujem za komentík, lucky.

Re: 6. kapitola Od: Claire - 05.06. 2012
Tak střírná záře se nám rozkódovala opravdu rychle. Draco je v této povídce opět v té příjemnější poloze "za člověka", ale geny a kolejní příslušnost jsou prostě silnější. Nezrušitelnou za pomoc se záchranou Snapeova života, porč ne...ale, čistě jen pro jistotu, přece jen to malinko pokazíme, co kdyby něco... Ovšem s tím, co se stane, opravdu počítat nemohl.Určitě ani ve snu nepředpokládal, že prozrazení přijde od Hermiony, i když nedobrovolně. Vlastně jí tím svých sichrováním zachránil život - ožehnutá ouška by sice mohla být na překážku svádění, ale Severus stejně nevypadá, že by s ním něco tak subtilního hnulo. Ani kdyby Hermi procválala Bradavice jako lady Godiva. Severus tedy ví, Draco mu to ještě zpřesnil - a není spokojený. Bodejť by byl - tohle není nic pro samotu, ticho a tmu milujícího netopýra. Ale také naprosto úžasného. Jeho poslední promluva mne málem srazila ze židle. Severus s jakoukoliv ženou v náručí bude působit naprosto přirozeně a nenápadně - a to absolutně kdekoliv. Skvěle jsem se pobavila - celou kapitolou, ač jinak nebyla příliš humorná (a určitě tak nebyla míněna). Alepro změnu tragiky na komedii někdy stačí jedna věta. Díky za kapitolu a už se moc těším na pokračování. Jestli Severus neuhne z vytýčené cesty a udrží vysokou laťku.... ňamky.
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Draco určite nepočítal s tým, že neporušiteľnú prísahu poruší práve Hermiona, ale nech už počítal s hocičím, bolo od neho veľmi šikovné, že jeho zásluhou nedošlo k najhoršiemu. V tejto poviedke je  riadne prešpekulovaný, ale nie zákerný. Takže celkom sympatická postava. Snape nie je spokojný a ani nebude, ale zmieriť sa s tým bude musieť. Čo iné mu zostáva? Mňa tiež táto kapitola pobavila. Je v nej správne množstvo čierneho humoru. Čo možno niekomu príde príliš cynické, ale v konečnom dôsledku sa vlastne nič nestalo - až do najbližšej kapitoly. Ej, ej! A Severus určite neuhne, žiadny strach. Bude ešte horúco. Ako vždy ďakujem za krásny komentár, Claire, a teším sa nabudúce:-)

Re: 6. kapitola Od: teriisek - 05.06. 2012
Hm, tak nevím, kdo z nich je větší idiot. Oceňuju, že ji Snape nakonec na tu pohovku odnesl, ačkoliv to taky mohl udělat hned a ne ji tam nechat ležet, když šel shánět Draca. Necitlivý blbec. A Draco jakbysmet, je pěkné, že o ní mluví křestním jménem a znají se natolik, že si od ní jentak bere bonbony, ale taky by mohl projevit trošku víc strachu. To s tou přísahou bylo drsné, ještěže je Draco takový předvídavý malý hajzlík (i když dost pochybuju, že čekal, že to prokecne zrovna Hermiona). No, náznaky nějakého možného citového vývoje už jsou větší než na začátku, ale pořád mám dojem, že k tomu v životě nemůže dojít:D Díky moc za překlad, těším se na další!
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Obaja sú riadni slizolinskí prevíti, to je fakt, ale ešte v rámci normy (slizolinskej samozrejme). Nakoniec sa na tom dalo celkom dobre pobaviť, ak sa človek príliš nevcíti do Hermioninej kože;-) Máš pravdu, zatiaľ to na zblíženie nevyzerá, ale to je dobre. Snape predsa nesníva o študentkách. A na to, aby sa na tejto skutočnosti niečo zmenilo treba ešte trochu počkať. Ďakujem za komentík:-)

Re: 6. kapitola Od: tigy - 05.06. 2012
Ďalšia parádna kapitolka, ktorá nám zopár vecí osvetlila... Draco bol neskutočný, keď si len tak zobral z Hermioninho vrecka čokoládový cukrík, akoby sa nechumelilo a ešte tá jeho myšlienka, že keby vykonali prísahu poriadne, tak by teraz jedol studené bonbóny... ja som z neho nemohla  Posledné dva riadky boli tiež dokonalé, ale mojím dnešným favoritom je jednoznačne "podzemná romantika"  Díky
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Draco je v tejto poviedke riadne číslo. Ešte sa len vykľuje šidlo z vreca. Môžeš sa tešiť ;-) Som rada, že sa ti kapitolka páčila. Ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: denice - 05.06. 2012
Severus je tu kouzelně severusovský, jen vůči Dracovi dost polevuje, když mu trpí jeho drzosti. Líbí se mi jejich přátelské pošťuchování. Zdá se mi to, nebo Snape chová jakýsi obdiv k Hermioně? A chve po Dracovi, aby ji odnesl na rukou? Věřím tomu, že Draco ji hravě dokáže odlevitovat. Díky.
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Áno, na Draca má slabosť, ale ak pretečie pohár, potom nebude mať zľutovanie ani s ním. Určité náznaky obdivu k Hermione tam sú, ale zatiaľ len podvedomé. Draco si nakoniec so všetkým hravo poradí a nebude potrebná ani levitácia, ale o tom až v budúcej kapitole. Ďakujem, denice:-)

Re: 6. kapitola Od: GwenLoguir - 05.06. 2012
No, stačilo by ju odniesť do krídla, hm? Ešteže má Draco rozum...to by bola koza, zomrieť kvôli tomu...
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Možno stačilo, ale zrejme nechcel, aby sa to rozkríklo. Keby si nebol istý, že si s tým poradí, určite by ju tam dopravil. Draco je prešpekulovaný ako správny slizolinčan. Díky, Gwen.

Re: 6. kapitola Od: Patolozka - 05.06. 2012
neuvěřitelné, jeden cynik vedle druhého, ach jo. Oni jsou takoví... zmijozelové. A Sev? Tohle svět neviděl. Aspoň, že ji tam nenechal ležel. Měl by být krucinál rád, že je naživu a ne dělat takový povyk, ale on ne... On přece nebude někomu, a už vůbec ne nebelvírce, vděčit za život, že? Děkuji za kapitolku!
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Tak, ale to je typický Snape! Stačí sa pozrieť do kánonu, ako zaobchádzal so študentmi po výbuchu kotlíka na hodine. Žiadne ofukovanie sa nekonalo. Na myšlienku, že je Grangerovej zaviazaný za záchranu života si bude musieť zvyknúť. Ešte je to čerstvé, tak je mimo. Ale neospravedlňujem ho, v tejto poviedke je riadny bastard. Díky za komentár, Pat:-)

Re: 6. kapitola Od: Jacomo - 05.06. 2012
Jestli se Snape bude ještě chvíli chovat jako necitlivý idiot, asi ho v téhle povídce opravdu, ale opravdu nebudu mít ráda. A Draco se taky vyznamenal. Hermiona tam leží v bezvědomí a on si klidně vytáhne z její kapsy čokoládu! Ti dva chlapi se hledali, až se našli. Kdyby to Hermiona viděla, v tu ránu se odmiluje. Brr, dneska se mi to ale nelíbilo Ale tvůj překlad je samozřejmě super a děkuju za možnost přečíst si povídku v téměř mateřštině
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
No, on vie byť aj drsnejší, keď chce. V tomto prípade asi vedel, čo sa stalo a že následky nebudú vážne, inak by konal. A Hermiona z toho vyvodí isté závery a tie nebudú príjemné. Ale o tom až nabudúce. Ďakujem za komentár, Jacomo.

Re: 6. kapitola Od: marci - 05.06. 2012
Hezké Pobavily mě severusovy úvahy o tom, kdo vymyslel přirovnání "lehká jako pírko". Člověk to používá, ale JE to slušná blbost Také se mně líbila Dracova reakce: "Vari ste zabili Hermionu?" A vůbec - Draco se slabostmi se mi líbí - ať už je to slabost pro čokoládu, nebo pro kofein. (Obojímu rozumím) Závěr byl super Díky moc za překlad!
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Draco si v priebehu pár mesiacov vypestoval ťažkú závislosť na muklovskej čokoláde. A Hermiona mu tento pôžitok s radosťou dopraje. Ešte sa to bude spomínať. Teším sa, že ťa kapitolka pobavila. Ďakujem za komentár, marci:-)

Re: 6. kapitola Od: soraki - 05.06. 2012
Severus asi jedl vtipnou kaši, jeho poslední dvě věty mně doslova smetly pod stůl díky moc
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Občas vie byť aj vtipný, aj keď si Hermiona myslela, že nemá zmysel pre humor. Vďaka za komentár:-)

Re: 6. kapitola Od: SARA - 05.06. 2012
Díky za další kapitolu.
Re: 6. kapitola Od: solace - 05.06. 2012
Niet za čo ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

DianaR: ( Solace )30.10. 201235. kapitola (Záver)
DianaR: ( Solace )25.10. 201234. kapitola
DianaR: ( solace )20.10. 201233. kapitola
DianaR: ( Solace )15.10. 201232. kapitola
DianaR: ( Solace )10.10. 201231. kapitola
DianaR: ( Solace )05.10. 201230. kapitola
DianaR: ( Solace )30.09. 201229. kapitola
DianaR: ( Solace )25.09. 201228. kapitola
DianaR: ( Solace )20.09. 201227.kapitola
DianaR: ( Solace )15.09. 201226. kapitola
DianaR: ( Solace )10.09. 201225. kapitola
DianaR: ( Solace )05.09. 201224. kapitola
DianaR: ( Solace )31.08. 201223. kapitola
DianaR: ( Solace )25.08. 201222. kapitola
DianaR: ( Solace )21.08. 201221. kapitola
DianaR: ( Solace )15.08. 201220. kapitola
DianaR: ( Solace )10.08. 201219. kapitola
DianaR: ( Solace )05.08. 201218. kapitola
DianaR: ( Solace )30.07. 201217. kapitola
DianaR: ( Solace )25.07. 201216. kapitola
DianaR: ( Solace )20.07. 201215. kapitola
DianaR: ( Solace )16.07. 201214. kapitola
DianaR: ( Solace )10.07. 201213. kapitola
DianaR: ( Solace )05.07. 201212. kapitola
DianaR: ( Solace )30.06. 201211. kapitola
DianaR: ( Solace )26.06. 201210. kapitola
DianaR: ( Solace )21.06. 20129. kapitola
DianaR: ( Solace )15.06. 20128. kapitola
DianaR: ( Solace )09.06. 20127. kapitola
DianaR: ( Solace )05.06. 20126. kapitola
DianaR: ( Solace )02.06. 20125. kapitola
DianaR: ( Solace )29.05. 20124. kapitola
DianaR: ( Solace )24.05. 20123. kapitola
DianaR: ( Solace )21.05. 20122. kapitola
DianaR: ( Solace )21.05. 20121. kapitola
DianaR: ( Solace )16.05. 2012Úvod - Priesečník