Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

100 dní

Deň piaty

100 dní
Vložené: Eggy - 24.05. 2012 Téma: 100 dní
Morgana nám napísal:

100 dní (100 days)

Autor: HexShadow

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/8060446/1/100_Days

Preklad: Morgana

 Prístupnosť: T

Pairing: Dramione

 Žáner: Romance/ Tragedy

Stav: autorka súhlasila s prekladom

Banner: Morgana

Beta read: Eggy

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní HexShadow.



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Odpočítavanie: deň piaty


Neprestávaj hľadieť ku hviezdam.

S ich pomocou sa aj to najtajnejšie prianie raz stane skutočnosťou.

- Dum spiro spero -


Prvá noc – deň šesťdesiaty druhý

Znova sa usmievala len tak pre nič za nič. Ron a Harry toho mali plné zuby, no snažili sa ju ignorovať. So záhadným mužom sa schádzala už dobrý mesiac a stále im ho neprišla predstaviť. Dokonca i vo svojej šťastnej a povznesenej nálade sa jej darilo odmietať ich naliehanie na stretnutí.

Dnes sa s Dracom zíde znova. Dva týždne bol vo Francúzsku na služobnej ceste, no i tak udržiavali kontakt cez svoje mobily. Zavolal jej, len aby počul jej hlas, povedal jej ako mu chýba, alebo sa s ňou porozprával, než sa uložil do postele. Dalo sa to zniesť, no Hermione to nestačilo.

Na večer si preňho prichystala niečo špeciálne a modlila sa ku Bohom, aby sa mu to naozaj aj páčilo. Sotva obsedela, kým čakala.

Všetko bolo tip – top, jediné, na čo ešte čakala, bol samotný Draco. Keď sa dvere na jeho byte konečne roztvorili, odhalili svojho majiteľa stojaceho na prahu v celej svojej nádhere. Pod očami mal čierne kruhy, plecia ovisnuté – zjavne bol úplne ukonaný.

V okamihu mu stála po boku, kráčala s ním dnu a spytovala sa ho, či je v poriadku. Veselo prikývol a oblapil ju rukou okolo ramien. Keď si bola istá, že hovoril pravdu, uviedla ho do jedálne a zvolala: „Ta – dá!“

Všade boli porozhadzované lupienky ruží. Miestnosť osvecovala len jediná svieca na prostriedku stola. Taniere  s jedlom boli na podnosoch pri nej. Sadli si. Draco bol zmätený týmto gestom, no s vďačnosťou ho privítal. Nebolo každodenným zvykom, aby by ho dievča ako Hermiona obskakovala.

Rozprávali sa, žartovali, uťahovali si zo seba... Zdalo sa, že po zjedení i posledného kúska dezertu pre nich už okolitý svet prestal existovať. Hermiona každý jeden chod pripravovala osobne a bola rada, že mu jedlo zjavne chutilo, lebo nenechal na tanieri ani len omrvinku. Presunuli sa na gauč do obývačky, chvíľu sedela a pokračovali v konverzácii o jeho ceste, jej práci, jeho zamestnancoch i jej priateľoch.

V polovici jednej vety sa však Draco odmlčal a jednoducho sa na ňu len díval. Spýtal sa, či jej už stihol povedať, že je krásna. Zasmiala sa a odpovedala mu, že jej to opakuje po celý čas. Dokonca aj keď bol preč, neustále jej to pripomínal cez telefón. Natiahol sa ku nej a pritiahol si ju do jemného objatia, akoby sa bál, že sa mu pod rukami rozpadne.

Vášnivo sa pobozkali, no obidvaja vyzerali, že im to nestačilo. Pomalými pohybmi mu rozopla košeľu. S vážnou tvárou sa jej spýtal, či je naozaj pripravená. Prikývla. To bolo všetko, čo potreboval vedieť. Odniesol si ju do svojej spálne na rukách ako nevestu. Zľahka ju položil na posteľ a obratne sa zbavil prebytočného oblečenia – na sebe i na nej.

Bola to v skutku najdokonalejšia noc ich života.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deň piaty Od: Jimmi - 26.05. 2012
Príliš krásne, príliš romantické, prečo sa to pokazí? Pekné, díky

Re: Deň piaty Od: Zuzana - 25.05. 2012
Každým dňom je ich randenie krajšie. A po tomto už asi nemôže prísť nič silnejšie. Logicky by malo vyplynúť, že sa to začne kaziť? Veľmi dúfam, že nie. Je to krásne ako sa z randenia naoko vykľul takýto pekný vzťah.

Re: Deň piaty Od: Neprihlásený - 25.05. 2012
Tak tohle bylo boží Na začátku, když si spolu začali, jsem očekávala, že jejich vztah bude hlavně fyzický, a tak mě dost překvapilo, že tenhle okamžik přišel až teď  Moc se ti to povedlo...Je to fakt skvělé.  Jediné, co mě mrzí je to, že o víkendu nebudu mít vůbec přístup k počítači, takže poslední dva dny nestihnu hned z první ruky, dokud to bude čerstvé.  Ale to nevadí...I tak se na ně neskutečně těším. Děkuju

Re: Deň piaty Od: lucky - 25.05. 2012
Tak kdo nebo co jim to zkazí? Hoši Úžasňáci nebo nemoc nebo nějaká jiná jobovka? Ten příběh tak poklidně nádherně plyne, že zákonitě přijde  VELKÁ rána.

Re: Deň piaty Od: jerry - 25.05. 2012
jej to bolo mile, ale zacinam sa obavat reakcie jej prietelov, ked sa dozvedia kto to je.

Re: Deň piaty Od: Jacomo - 25.05. 2012
Romantika, romantika... je mi z toho tak krásně, až mě mrazí... Díky!

Re: Deň piaty Od: 3lucky - 25.05. 2012
já chci taky..... :-DDD  moc krásné, hlavně před spaním :-))

Re: Deň piaty Od: Goddy - 25.05. 2012
Rozkošnoučké ^^

Re: Deň piaty Od: Neprihlásený - 25.05. 2012
Bože, to snáď nie. Tiež mám tušenie, že je chorý a preto chce využiť posledné chvíle s niekym kto by ho mal naopzaj rád. Ale aj tak sa teším na ďalšiu kapitolu.

Re: Deň piaty Od: anonym - 25.05. 2012
som zvedavá na reakciu chlapcov, ak by im Hermiona povedala, kto je jej priateľ.

Re: Deň piaty Od: teriisek - 25.05. 2012
Čím romantičtější a dokonalejší to je, tím víc se bojím, kdy a jak se to podělá:( Jak přišel do toho bytu... není náhodou nemocný, že ne? Díky moc za překlad, budu se těšit na další!

Re: Deň piaty Od: Verka - 24.05. 2012
to je tak krásne romantické :) som zvedavá, čo za tragédiu sa tam stane... už aby bol deň šiesty ... vďaka za preklad ;)

Re: Deň piaty Od: soraki - 24.05. 2012
jůůů, to bylo mňamkózní

Re: Deň piaty Od: Kellieta - 24.05. 2012
Ňufí, to je krásnééé . Ale jestli se to zvrtne do tragédie, tak to asi obrečím Děkuji za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

HexShadow: ( Morgana )26.05. 2012Deň siedmy
HexShadow: ( Morgana )25.05. 2012Deň šiesty
HexShadow: ( Morgana )24.05. 2012Deň piaty
HexShadow: ( Morgana )23.05. 2012Deň štvrtý
HexShadow: ( Morgana )22.05. 2012Deň tretí
HexShadow: ( Morgana )21.05. 2012Deň druhý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Deň prvý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Úvod - 100 dní