Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK

Delicate
Vložené: Jimmi - 13.05. 2012 Téma: Delicate
Do_Mush nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Beta-reader: Te-Pa

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál:http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?chapterid=334643&i=1

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK

Ráno před famfrpálovým zápasem vypadá Al strašně. Kvůli kruhlm pod očima vypadá, jako by mu někdo jednu nabil. Jeho vlasy jsou v ještě větším nepořádku než obvykle, trčí do všech směrů a zdá se, že je celý týden neumyl. Vypil tolik dýňové šťávy, že se teď z té cukrové nálože celý klepe. Kvůli týmovému duchu sedí dnes u zmijozelského stolu a na Havraspáry hledí s takovým opovržením, jaké předtím k jiné koleji neprojevil.

Musím uznat, že Havraspárští vypadají daleko lépe, než hráči Zmijozelu. Zdá se, že se vnoci dobře vyspali, a usmívají se na všechny strany. Jenny s Robertem sedí spolu, samý úsměv a líbnutí na tvář. Kdybych nebyla na strané svého bratrance, byla bych to považovala za roztomilé. I Mrzimor je dnes oděn v modré a stříbrné – ostatně, Mrzimorští jim fandí vždycky. Obvykle byste viděli i všechny z Nebelvíru na straně jakéhokoliv týmu, který hraje proti Zmijozelu – a i dnes jich tu pár je – ale klan Weasleyů a Potterů je dnes za Zmijozel. A mimo to, že Al je kapitán zmijozelského družstva, byli bychom rádi, kdyby zvítezili právě oni, aby finále bylo napínavější.

I já dnes snídám u zmijozelského stolu. Al nejí, místo toho mumlá nesrozumitelné věci, zatímco zírá na svůj toast. Henrietta Flintová,  otrava trolích rozměrů, co hraje na pozici brankáře, dnes vypadá hůř, než jsem ji kdy viděla. Je bílá jak mrtvola a soudě podle jejích napuchlých očí můžu s jistotou říct, že celou noc probrečela.

"Co se stalo Flintové?" zeptám se Scorpiuse, který také nevypadá zrovna dobře. Podívá se na ni a tak poprvé za celou snídani vzhlédne od své misky s cereáliemi.

"Al ji řekl, že je vypasená," pokrčí rameny Scorpius, "Včera na tréninku jedla nějaký dortík."

"Řekl, že je vypasená? A to jsem si myslela, že James je kretén jejich rodiny."

"Po tomhle týdnu ho Al bezpochyby překretenovatěl," odpoví hořce Scorpius. Chytnu ho za ruku, pochybuji ale, že mu to jakkoliv ulehčilo.

Hodinu před utkáním Al seřadí všechny členy svého družstva a nažene je ke stadionu, aby jim dal poslední instrukce. Já zamířím k nebelvírskému stolu, po cestě na mě ale někdo zavolá.

"Rose!"

Je to Jenny. Naznačuje mi, ať si jdu sednout k ní a Robertovi ke havraspárskému stolu – k nepříteli. Jelikož ji nemůžu jen tak ignorovat, se zaváháním si k nim sednu.

"Těšíš se?" zeptá se nadšeně, "Já se nemůžu dočkat. Robert celý týden hrozně dřel. Budeš fandit Havraspáru, viď?"

Normálně bych řekla, že ano. Před dvěma měsíci, kdy žhodila s Alema a já ještě nebyla se Scorpiusem, bych odpověděla, že je to jasná věc.

"Samozřejmě!" zalžu. Nebudu přece fandit Robertovi. Budu tleskat pro Ala.

"To je báječné!" usměje se Robert. Když se usmívá, tak mu to vážně sluší. Al má takový zvláštní, pokřivený úsměv. Rozhodně není tak kolenapodlamující jako ten Robertův. Jak jsem řekla už předtím – Al nemá šanci. "Tak co, Rose, jak už jsi daleko? Má sestra je taky těhotná, je ale teprve ve třetím měsíci."

Teď už to je příliš osobní. No dobře, spousta lidí se mě ptá, ve kterém měsíci jsem, protože to je první věc se kterou přijdete, když v rozhovoru s těhotnou ženou vázne řeč. Ale s Robertem jsem mluvila jen párkrát. Namísto odskednutí 'Do toho ti nic není' však odpovím: "Jsem už skoro v sedmém."

"Páni, ani se nenaděješ a bude to tady!"usmívá se. Proč musí být neustále tak milý? I Jenny je milá. Tvoří strašný pár – jsou to Milánci. Budou bydlet v milé chaloupce, budou mít miloučké malé děti, co se budou mile usmívat, a po Jenny zdědí její milounké kudrnaté vlasy. Také budou mít kočku a psa, kteří budou stejně dobře vychovaní jako jejich milé děti, a Robert jim vzadu na zahradě pověsí na strom starou pneumatiku, aby se Robert Jr. A Jenny Jr. měli kde houpat. A na předzahrádce budou milý nápis 'Vítejte u Milánků'. Bude to děsivé.

Jenny potřebuje idiota jako je Albus, aby ji trochu zmírnil, stejně jako Al potřebuje Milánka jako je Jenny, aby se z něj nestal úplný debil.

O třičtvrtě na jedenáct se vydáme k famfrpálovému hřišti. Zajímalo by mě, jestli Alův tým přežil jeho kapitánskou řeč. Zvědavost mi nedá a tak se vydám do jejich šatny, abych se o tom přesvědčila na vlastní oči. Všichni jsou už převlečení a sedí v kroužku kolem Ala, který plácá něco o 'zmijozelské česti' a 'že na to mají'. Všichni bedlivě poslouchají – nejspíš mají strach z Alova koštěte – kromě Scorpiuse. Ten si v klidu spí a o Ala a jeho proslov se nestará.

"… takže jak jsem řekl, v třinácté minutě shodíš Hitche z koštěte. Lorcane, jestli Lysander mine, je na tobě, aby ses o Hitche postaral -"

"Neměli bychom se nejprve pokusit treift chytače?" zamyslí se Lorcan.

"Ne! Nejdřív Hitche a až potom chytače! Jestli vás uvidím mířit na chytače dokud bude Hitch ve vzduchu -"

"Ale, posté už to slyšet nepotřebujeme," povzechne si Scorpius rozespale, "Nesnášíš Hitche, pochopili jsme,"

"Hitch mě nezajímá! Ale bude mnohem snazší zabodovat, když  vyřadíme brankáře, a -"

"Chceš říct, že bude snazší zabodovat u Jenny, když ho vyřadíš ze hry," zamumlá Scorpius. Al po něm hodí nakvašeným pohledem, ale koště nechá na pokoji. Očividně si nechce začít s někým, kdo je větší než on.

"Jste tedy připravení?" zeptám se a všichni se na mě otočí. Zřejmě si mě doteď nikdo nevšiml. Dokonce i Scorpius konečně otevře oči a jde za mnou s vděčným úsměvem. Konečně má výmluvu pro ignorování Ala.

"Weasleyová! Co tady děláš? Nerozptyluj mého chytače!" křikne po mně Al.

"Přišla jsem, abych vám popřála hodně štěstí," řeknu, "A co se týče koncentrace tvého chytače, nebylo co rozptylovat, Pottere."

"Má pravdu," přitaká Scorpius a pokrčí rameny.

Na dveře šatny zaklepe Wood a zavolá: "Máte jednu minutu!"

Tým se shromáždí u dveří s Alem včele. Zdá se, že je nervózní, ale odhodlanost mu v očích zůstala.

"Hodně štěstí," zašeptám Scorpiusovi a dám mu pusu na tvář, "Buď tak hodný a dohlédni na Ala a udrž Roberta Hitche naživu."

"Pokusím se," stiskne mi ruku a i se svým koštětem se připojí k ostatním. Na Woodovo zapískání vlétnou až na Ala na hřiště. Ten musí na hřiště po svých a potřást si s rukou druhého kapitána.

Po zvážení možností se rozhodnu, že v zájmu svých bolavých chodidel zůstanu tady dole. Sednu si ke kraji a dívám se odtud. Pravda, na sledování Famfrpálu se to moc nehodí, protože mě za chvíli začne bolet za krkem, ale je to lepší než chůze.

Robert vyjde z šaten na druhé straně hřiště. Když dojde ke středu, kde na něj už čeká Al, usměje se na něj. Nejhorší na tom je, že to myslí upřímně. Myslím, že není třeba dodávat, že Albus tuto slušnost neopětuje. Robertovy nabídnuté ruky se sotva dotkne. Potom nasedne na koště a odkopne se od země dřív, než Robert mohl zareagovat.

Gregory McPhillips začne ohlašovat jména hráčů a jeho hlas se rozléhá po celém stadionu. Přestože je z Mrzimoru, všem je jasné, že fandí Havraspáru.

"...Havraspár se tento rok pyšní vskutku vynikajícím týmem! Jeho kapitánem není nikdo jiný než Robert Hitch, který, jak všichni jistě víte, je i letošním Primusem!"

Až odsud vidím, jak ho Al probodává pohledem.

"I Albus Potter letos poskládal slušný tým, se kterým v minulém zápase porazil Nebelvír! Bude to ale stačit na Havraspáry? Potter versus Hitch – pro mě je to jasná volba!"

Al ho zdvihnutým prostředníčkem pošle tam, kam slunce nesvítí, čímž si vyslouží přísný pohled od Wooda. Wood je, byl a vždycky bude celým svým bytím proti Zmijozelu.

"Camrál je vypuštěn a hra začíná, dámy a pánové! Albus Potter se chopil camrálu, Zmijozel míří na branky..."

Al k sobě camrál pevně přitiskne a letí k obručím, kde na něj čeká Robert. Je tak vysoko, že ho sotva vidím. Po ruce má spoluhráče Montagua a Batese, Al ale nejeví sebemenší známky toho, že by hodlal camrál někomu nahrát. Lorcan mu z cesty klidí potlouky, zatímco Lysander je odpaluje směrem k Hitchovi. Oba havraspárští chytači jsou zaneprázdnění ochranou svého brankáře, že si sotva všimnou prvního gólu dnešní hry, o který se postaral Al.

"10-0 pro Zmijozel! Potter je možná dobrý střelec, ale není na čase, aby si uvědomil, že tohle je týmový sport? "

Scorpius se pohybuje po stranách a hledá zlatonku, zatím po ní ale není ani stopy. Po dalších deseti minutách se už očividně nudí. Al mezi tím nastřílel další dvo góly, zatímco Montague ani Bates se camrálu ještě nedotkli. Když Havraspár konečně skóruje, je dvacet bodů za Zmijozelem.

"30-10 pro Zmijozel, tento zápas je napínavější, než jsme čekali! Havraspár je v držení camrálu! Boot nahrává Dawsonovi… zdá se, že zmijozelští odrážeči jsou schopni zajít kamkoliv, aby Hitche vyřadili ze hry... a Dawson dává gól! 30-20 pro Zmijozel!"

Vidím Ala, jak křičí na Henriettu. Tomu je ale konec, když ho do zad trefí potlouk, který ho téměř smetl z koštěte. Zuřivě léta dokola a jde na něm vidět, že chce něco křiknou na své odrážeče, ti jsou ale zaneprázdnění.

Víte, Lorcan a Lysander své pálky nepoužívají, aby se s nimi strefovali do potlouků. Místo toho se teď stefují jeden do druhého.

"Podívejme, co to tu máme? Dvojčata Scamanderova tahají domácí záležitosti sem na hřiště! "

Wood zapíská a vyhlásí pauzu. Obě dvě družstva přistanou. Lysander s Lorcanem se pořád mlátí hlava nehlava a Al na ně řve.

Na takhle zajímavém zápase jsem od.... ach, už to mám. Od doby, co Laura Phelpsová všem prozradila, že jsem těhotná. Ale oproti tomuto to bylo nic.

"CO TO KSAKRU DĚLÁTE?!" ječí Al. Odhodí své koště a pokusí se je od sebe oddělit. Já se zvednu ze země a jdu se podívat, co se tam děje.

"Ty zpropadený pitomče!" křikne Lorcan na Lysandera a snaží se ho přetáhnout po hlavě. To se mu nedaří, protože ho zezadu pevně drží Scorpius, zatímco Lysandera má pod kontrolou Al.

"Bylo to jenom jednou!" zakřičí nazpět Lysander.

Ach ne. Opravdu Lysander řekl svému dvojčeti, že políbil jeho přítelkyni, během nejdůležitějšího famfrpálového zápasu Alova života? No, jestli Al nebyl odhodlaný Lysanderovi za tu pusu zakroutit krkem předtím, teď už určitě je.

"Je to moje holka! Ty zrádče, ty -"

"Věděl jsi, že se mi líbila už předtím, než jste spolu začali chodit!" ječí Lysander, zatímco se pořád snaží vyrvat se z Alova sevření, "To ty jsi zrádce, ne já!"

"Jak se opovažuješ?!"

"CO SE TO TU DĚJE?!"

Profesor Fargo, vedoucí Zmijozelské koleje, přispěchal na hřiště. Je to vysoký muž, asi kolem šedesátky, s chundelatými vlasy a zarudlým obličejem. A momentálně je červenější než kdy předtím. Wood krouží kolem na svém koštěti, sprostě nadává a ničemu tak nepomáhá.

O pár vteřin později se na hřiště dostane i Lily a Jenny. Lily očividně uhodla, o co tu jde. Má víc odvahy, než já kdy budu mít. Kdybych já byla na jejím místě... no, asi bych se zamčela v koupelně. To zní jako něco, co bych udělala.

"Lily!" zavolají na ni Lorcan a Lysander najednou.

"Ach ne," zamumlá. A potom, jakoby situace nebyla už dost tak špatná, přijde Robert. Al zesílí svůj stisk na Lysanderovi, ale je mi jasné, že by dal cokoliv za to, aby se mohl vrhnout na Roberta.

"Co je za problém?" zeptá se Robert.

"Do toho ti nic není," vyštěkne na něj. Vtipné, přesně to jsem mu dnes ráno chtěla říct taky.

"Lorcane, je mi to hrozně líto!" pláče Lily, "Nechtěla jsem, abys na to přišel takto, ale byla to jenom pusa, nic víc!"

Lorcan vypadá nešťastně. Je mi ho líto.

"Počkat," odfrkne si Robert, "Tohle je váš problém? Náš zápas se zdržuje kvůli tobě?" Lily se na něj nasupeně podívá. Robert zřejmě ještě neslyšel, že provokovat Lily Potterovou se nemá. "Podívej, proč se svými pitomými problémy nevypořádáš mimo hřiště a my -" Prásk!

Al pustí Lysandera a vrazí Robertovi pěstí.

"S mojí sestrou takhle mluvit nebudeš!"

Jenny vykřikne, ale nikdo ji nevěnuje pozornost, protože naokolo se strhne hrozná mela. Robert se vrhne na Ala a nejde z nich vidět nic jiného než pěsti a kopance. Scorpius pustí Lorcana a snaží se Robert sundat z Ala, zatímco dvojčata se opět vrhnou na sebe. Všichni z havraspárského týmu se postaví kolem a s pobavením bitky pozorují. Nikoho nenapadne je od sebe odtrhnout. Profesor Fargo křičí na Scamanderovi, ale má to stejný účinek, jako kdyby mluvil do zdi.

Wood konečně přistane a zapíská. Montague a Bates od sebe úspěšně odtrhnou dvojčata, zato Scorpius má plné ruce práce s chumlem rukou a nohou, známým také jako Robert a Al.

"Nechte toho!" vykřikne Jenny a oba dva okamžitě přestanou. Alovi kape krev ze rtu a nosu a jeho oko nabírá ošklivou barvu. Robert nevypadá o nic lépe. Dvojčata Scamanderovi na tom jsou ještě hůř – nikdy nepřeceňujte sílu odrážečské pálky.

Škoda, že jsem si nevzala foťák.

"Trest!"vyjekne zuřive profesor Fargo, "Všichni čtyři!"

"Potter, Scamanderovi a Hitch – ze hřiště!" křikne Wood a aby se cítil důležitě, ještě jednou si zapíská.

"Cože?!" zareagují všichni čtyři.

"Ze hřiště!" zopakuje Wood, "Pro zbytek hry jste vyloučeni!"

"Ale to nám zbydou pouze čtyři hráči!" hádá se Al.

"TO JE MI JEDNO, POTTERE!"

"Páni, lépe to ani dopadnout nemohlo, viď?" zašeptám do ucha Jenny. Ta po mě střelí naštvaným pohledem. "Na vtipy je ještě brzo? No dobře, tak až za chvíli."

Montague, Bates, Flint a Scorpius nasednou na svá košťata. To je všechno, co zbylo ze zmijozelského týmu. Havraspárští ztratili jenom brankáře a tváří se velmi sebejistě.

"Musíš chytit zlatonku," prosí Al Scorpiuse, "Musíš ji chytit. Za každou cenu se vyhni potloukům a chyť tu zlatou mršku jak nejrychleji umíš."

Scorpius jen kývne a vypadá stejně odhodlaně, jako předtím Al. Wood zapíská a šest Havraspárských a čtyři Zmijozelští se odrazí do země.

"Jsi v pořádku?" zeptám se Ala, ale ten mě neslyší. Projde kolem mě a zamíří k Jenny.

"Jen, omlouvám se -"

Ani na něj nepohlédne a utíká k Robertovi. Oba dva odejdou do šaten a za sebou nechají zničeného Ala. Lily také z hřiště uteče, aby se vyhla dohadujícím se dvojčatům.

"Zmijozel má pouze čtyři hráče! Mám pocit, že budeme svědky jedné z nejošklivějších porážek v historii Famfrpálu!"

A zdá se, že McPhilips má pravdu. Scorpius dělá všechno proto, aby se vyhnul neustálým útokům potlouků, ale Montague je mimo hru během prvních dvou minut. Bates nastřílí další tři góly, ale když Henrietta Flintová dostane ránu do hlavy, havraspárskému týmu jako by se vlila čerstvá krev do žil, a během dvou minut nastřílejí sedm gólů. Zmijozel má teď pouze dva hráče proti šeti. Zmijozelskou brankářku už ze hry vyřadili a tak se teď protivníkovi odrážeči zaměří na Scopiuse. Naštěstí je rychlý a na koštěti je jako doma, takže se ranám zatím úspěšně vyhýbá.

"120-60 pro Havraspár! Bates se snaží vyhnout potloukům, ale havraspárští střelci jsou pro něj příliš! Další body pro Havraspár! 130-60!"

"Snaž se, Scorpiusi!" křičí vedle mě Al a rve si u toho vlasy.

"150-60! Zdá se, že Zmijozelské branky byly dobyty víckrát, než Potterova sestra!"

"Já toho hajzla zabiju!" křikne rozzuřeně Al.

"Au! Byl to jenom vtip pro Merlina! AUU!"

James na McPhillipse právě seslal nějakou kletbu. Občas toho kluka zbožňuju.

"Pro Krista, moje hlava! Ale zpátky ke hře! 210-60, Havraspár to má už téměř v kapse! Bates se zmocnil camrálu, sklání se, aby se vyhul potloukou a – páni! Scorpius Malfoy vzal potlouk na sebe! Bates skóruje! 210-70!"

Scorpius visí ze svého koštěte, ale zvládne se dostat zpět nahoru. Utře si krev, co mu začala téct z nosu a spustí se strmě k zemi – uviděl zlatonku. Letí dolů a dolů a dolů...

"Scorpius Malfoy chytil zlatonku!"

S žuchnutím přistane na zemi.

"A Zmijozel vyhrává 220-210! Už druhá hra sezóny, kdy vyhráli s pouhým rozdílem deseti bodů! A s pouhopouhýma dvěma hráči! Přeci jenom, musíme uznat, že Zmijozelští mají styl!"

Co nejrychleji se snažím dostat ke Scorpiusovi, ale všichni jsou rychlejší než já, protože nejsou v sedmém měsíci, nečekají poměrné velké mimino a jsou schopni utíkat. Šťastlivci. Al pomůže Scorpiusovi na nohy a pak na něj skočí a obejme ho. Zbytek týmu se připojí a cuchají mu vlasy. Když Al přestane s objímáním Scospiuse, otočí se k Jasonovi Batesovi a obejme ho taky.

"Byl jsi úžasný, kamaráde, úžasný!" křičí nadšeně Al a poplácává ho po zádech, "Párty ve Zmijozelské společenské místnosti!"

Škoda, že Robert odešel do šaten. Vsadím, že tuto výhru by mu Al s radostí vmetl do obličeje.

* * *

Ještě před vypuknutím oslavy však zmijozelský tým musí navštívit nemocniční křídlo. Henrietta Flintová sem byla přepravena okamžitě a momentálně leží v bezvědomí v jedné z postelí. Dvojčata mají lehká zranění hlavy a spolu s léčivými lektvary dostali od Madam Pomfreyové také přednášku. Momtague má zlomenou ruku, ale kromě toho je v pořádku. Al je zbitý od hlavy až k patě, ale stále přetéká entuziasmem. Scorpius má zlomený nos a podvrtnuté rameno, které je následkem potlouku, kterému se postavil do cesty. Jason Bates je jediný, který nepotřebuje žádné ošetření.

"Nezapomenutelná výhra!" řekne Al už asi po padesáté, "Dva hráčí proti šesti!  Scorpiusi, kamaráde, ty se zapíšeš do historie!"

"Nepočítej draky, dokud je nemáš všechny pochytané, bratříčku." Ve dveřích od nemocničního křídla stojí James a usmívá se naokolo.

"Ve finále vás zničíme," odpoví Al sebevědomě, "Ani se nenadřeme."

"S naší ne-až-tak-tajnou zbraní jménem Hugo Weasley bych se moc neradoval!" zasměje se James a skočí Alovi do postele. Poklepe Alovi na oteklé obočí, čímž si vyslouží ránu do ramene.

"Cítíš se dobře?" zeptám se Scorpiuse.

"Už po milionté – jsem v pořádku," povzdechne si,"Je to jenom podvrtnuté."

"A zlomený nos," připomenu mu.

"Opravdu mi nic není, nemusíš se bát," ujistí mě a usměje se. Uvědomím si, že jeho úsměv je mnohem pěknější než Robertův. "Za deset minut musím jít vlastně do práce, takže si musím nechat ujít tu oslavu..."

Alovi úsměv v mžiku zmizí, "Ale ty jsi hvězda zápasu! Muž hry! Chytač století! Nemůžeš nepřijít!"

"Musím pracovat," pokrčí rameny Scorpius, "Ale jsem si jistý, že párty bude v plném proudu, až se vrátím."

"Ta bude v plném proudu ještě příští rok," zamumlám.

Cítím se hrozně. Jediný důvod, proč Scorpius musí jít do práce, jsem já. Kvůli mému těhotenství nemůže být normální teenager jako jeho kamarádi a nemůže si dovolit oslavit své vlastní vítězství.

"O půl sedmé jsem zpátky," ujistí Ala a zvedne se. Madam Pomfreyové se to moc nelíbí, ale nechá ho jít.

S Alem a Jamesem zamíříme to Zmijozelské společenské místnosti, kde se už oslavuje. Všichni Alovi tleskají a vtáhnou ho do davu ve chvíli, kdy projdeme portrétem. To hrozivé prozpěvování a křik je po chvíli k nevydržení a tak Jamesovi řeknu, že se vracím zpět do Nebelvírské věže . Tam najdu plačící Lily schoulenou v rohu místnosti.

"Lily?" povím jemně a nešikovně se skloním. S těhotenským břichem je to téměř nemožné. Lily si toho všimne, postaví se a sedne si za mnou na gauč. "Jsi v pořádku?"

"Všechno jsem zkazila," vzlyká, "Nechtěla jsem, aby to tak dopadlo. Nechtěla jsem, aby se pohádali. Vždyť jsou to dvojčata a měli by mít tak silné pouto, které se nevyrovná ničemu, co s kým kdy budu mít já.

"Já vím," tiším ji, "Ale oni to zvládnou. Rodina nadevše, však to znáš."

"Rozešla jsem s Lorcanem," posmrkuje, "Už se mezi něj a Lysandera nechci plést. Mám pocit, že se mnou ani jeden dlouho nepromluví."

Obejmu ji a snažím se ji utišit, aniž bych toho hodně namluvila. Co bych taky měla říct? Způsobila si to sama, takže cokoliv upřímného by ji ublížilo ještě víc. Po chvíli plakání odejde do svého pokoje. Chvíli poté do společenské místnosti vtrhne poskakující Dom.

"To byl ale zápas!" povídá nadšeně, "Už se nemůžu dočkat finále! Jaktože nejsi dole ve sklepeních? Tá párty začíná nabírat na obrátkách! Jason Bates bude dělat striptýz! Jen jsem si sem skočila pro foťák!"

"Půjdu tam až za chvíli," řeknu jí, "Jsem unavená."

Vyběhne do pokoje a za chvíli je zpátky, s foťákem a dopisem v ruce.

"Tohle ti dneska přišlo," podá mi dopis, "Za chvíli?"

Přikývnu. Ve skutečnosti to dopis není, jen pohled od Teddyho a Victorie.

Rosie,

posíláme pozdravy z Řecka! Počasí je perfektní, každý den jsme zatím strávili na pláži! Hotel je skvělý, jídlo ještě lepší a místní lidé jsou opravdu přátelští.

Teď k těm důležitějším věcem – doufám, že na sebe dáváš pozor. Slyšel jsem, že ti zemřel dědeček, je mi to hrozně líto. (Ne zrovna běžná pohlednice, nemám pravdu?) Popovídáme si, až se vrátím domů.

Doufám, že se máš dobře,

S láskou,

Teddy a Victorie (Lupinovi!)

Usměju se a pohled si strčím do kapsy. Je mi jasné, že Victorie s pohlednicí nemá ve skutečnosti nic společného, nijak mi to ale nevadíů. Na ty dva jsem vzhledem k tomu, co v poslední době událo, skoro zapomněla. Na Teddyho se už těším, ikdyž ho zřejmě uvidím až v létě.

Po chvíli zamířím do Zmijozelské společenské místnosti. Ten striptýz zněl zajímavě. Společenská místnost je ještě plnější, než když jsem ji opustila, a mí spolužáci momentálně zapalují havraspárské vlajky. Pak si ke svému překvapení všimnu Scorpiuse, jak sedí v křesle v rohu.

"Myslela jsem, že jsi v práci."

"Propustili mě," zamumlá.

Srdce mi spadne do kalhot. "Propustili tě? Ale proč?"

"Prý neměli dost peněz, aby si mě dovolili," pokrčí rameny, "Ale to nic není, Rose."

"Nic to není?" vyjeknu, "Nebudeme mít peníze!"

"O to jsem se postaral."

To se mi ani trochu nelíbí. Do hlavy mi hned naskočí obrázky mafiánů a vyděračů. Podezřívavě nadzdvihnu obočí.

"Požádal jsem otce, aby nám dal nějaké peníze."

To už radši ty mafiány a vyděrače.

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Scorpius je prostě jednička. A Draco taky, pokud jim ty peníze dá. Skvělé, děkuji za překlad. :)

Scorpius je sladký.  Ďakujem za preklad.

ach, ja tuto poviedku jednoducho milujem ! citala som ju najmenej pat krat a novej kapitole som sa nesmierne potesila! fakt dakujem, velmi ma to potesilo a dufam ze coskoro prispejes dalsou.... momentalne nie som v takom rozpolozeni aby som si to sama prekladala....
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Pětkrát? Páni, to je výkon. Díky moc za komentář, budu se snažit, aby další kapitola byla co brzo :) 

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Haniiinka - 28.05. 2012
AK NEVIM KOMU FANDIT CHUDÁK AL

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: kopapaka - 27.05. 2012
Tak se musím přiznat, nepřečetl jsem to na jeden zátah. Ač jsem chtěl... Ráno (ehm, asi ve čtyři ráno ) mi prostě klekl telefon, baterka to už nezvládla... Takže jsem poslední tři kapitoly dočítal až před chvlkou. A musím poděkovat za překlad, krásně se mi to četlo. A opravdu se těším ta další kousek ( kousky ). Ginny se mi tam opravdu líbila
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: kopapaka - 27.05. 2012
Ještě musím dodat, že mě to donutilo pustit se do originálu :) Fak to chci dočíst...
Číst povídky na jeden zátah je sakra náročné, to vím z vlastní zkušenosti. Jsem ráda, že se Ti to líbilo, na další kapitole se pomalu pracuje :)

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: buffy11 - 22.05. 2012
Ten "neprihlaseny" vyssie som bola ja - a zabudla som dodat, ze som zvedava, ako sa este prejavi ten Robert. Nechcem byt zla, ale dufam, ze ten vztah dlho nevydrzi.

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Neprihlásený - 22.05. 2012
Teda, to bola kapitola! Priznavam, ze som si nedokazala predstavit ani polovicu z toho nezabudnutelneho zapasu - autorka pise fakt uzasne, a ja sa vzdy tesim na dalsiu kapitolu aj kvoli uzasnemu prekladu. Tak teraz uz len drzim palce, aby sme sa coskoro dockali dalsej casti, pretoze ten zaver nebol prave optimisticky. Dakujem.
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Páni, děkuji moc! Autorka je skvělá a pokračování Delicate je ještě lepší :) Budu se snažit, aby další kapitola byla brzo, přestože mám dost práce. 

to mu nemohla říct něco lepšího, než "Nebudeme mít peníze" .....  -_- ale jinak dobrý ... bitka ... 
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Díky za komentář :) No, ve chvíli, kdybych se dozvěděla, že jsem na nule a s dítětem na cestě, bych asi ani já neměla zrovna inteligentní poznámki ;) 

pěkné, celá povídka se mi líbí, díky za překlad

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: myska111 - 14.05. 2012
Zajímavá kapitola. zápas byl opravdu zvláštní. Dobrý, díky za kapitolu.

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: teriisek - 14.05. 2012
Hm, trošku drsné pojetí famfrpálu, vždycky jsem měla pocit, že to není až tak krvavý sport a ten popis už mi připadal trošku moc, ale zjevně to splnilo účel, těší mě, že je Al nadšený. A Robert není moc miloučký, když s Lily mluvil tak, jak s ní mluvil... Jsem ráda, že je tu další kapitola, díky za překlad a budu se těšit na další! A rýpavá poznámka na konec: jsem schopná překousnout kdeco, ale prosím, skloňuje se čest bez cti!
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Díky za komentář! Další kapitola bude snad brzo. Famfrpál je trochu drsnější, než co býval, ale mně osobně se to líbí   Haha, díky za opravu, už se to nikdy nestane! Příští kapitola už bdue opět obetovaná, tak se tam podobné chyby snad neobjeví

waw, paradny zapas teda , dvaja na sest a aj tak to vyhrali. scorp prisiel o pracu, chuda ale poziadal otca o peniaze. no uz sa tesim ako toto cele dopadne. dik za preklad

Jee nova kapitola:) ten zapas bol paradny..rada by som si taky zapas pozrela aj na vlastne oci:D no ten koniec..hmm co bude dalej? diki:)

Páni, to byl akční zápas! Je mi líto Scorpiuse... ale třeba půjde dědeček Draco ještě obměkčit a nebude to jen půjčka ;)

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: GwenLoguir - 13.05. 2012
pamätám si len tak tak čo bolo voľakedy, ale.... Draco dal Scorpiovi penizae aj po tom údere, čo od neho dostal? Ani nehovoriac o tom, ako opovrhoval potomkom Mii a Weasleyho? V tejto generácií je slizolin fakt... cool Ale bez Severusa to aj tak nie je ono.
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Díky za komentář Mně se Zmijozel také zamlouvá daleko víc, než bych čekala   Ano, je to tak - Scorpius dal Dracovi pěstí za to, že opovrhoval Rose a tím dítětem. Ten se urazil. Potom navrhl Rose peníze za to, že půjde na potrat. Ta odmítla a od té doby se s nimi Draco nezkontaktoval. Co se týče peněz, co od něj dostal Scorpius teď, se objasní v další kapitole.

Dokonalý zápas, plakala jsem smíchy. Oni si opravdu umí vybrat chvíli, kdy řešit svoje problémy. Díky.
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Děkuji za komentář! Jsem ráda, že tě to tak pobavilo :D I po té dlouhé době, co jsem u Delicate strávila se sama kolikrát nemůžu udržet smíchy :D

To bol zápas! Kam sa hrabe Harry za starých čias. :D Ďakujem za preklad, budem sa tešiť na ďalší. :)
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Díky za komentář :) S novou generací přišel i drsnější famfrpál :D Škoda, že ho v povídce není víc, překládání zápasů mě baví!

Věřím, že ten zápas se zapíše do bradavické historie famfrpálu. To byl teda mazec! Celou to srandu ovšem pokazil fakt, že Scorpius přišel o práci. Jsem zvědavá, jak se k tomu postaví jeho otec. Díky za krásný předklad a těším se na další kapitolu.
Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Do_MuSh - 03.06. 2012
Děkuji za komentář :) Co se týče Scorpiusovy práce, už bylo na čase, aby se objevil nějaký ten zvrat, nemyslíš? :P Draco bude v příští kapitole, který bude snad brzo :)

Re: 28. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK Od: Dollxynka - 13.05. 2012
:D ten konec docela napínavej ale ten zápas :D  jak se tam mlátili hlava nehlava super :)

to bol teda zápas.

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke