Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

6. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 26.04. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Pre tigy a jej malého synovca Sebastiána. Aby ti tá radosť dlho vydržala :D



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/6/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

6. kapitola

"Tak čo, prežila si svoj prvý deň?" spýtala sa Ginny Hermiony. S Harrym a Ronom dospeli k záveru, že Hermiona potrebuje vytiahnuť na večeru. Boli si istí, že sa jej po tom, čo strávila celý deň s nenávideným Malfoyom, zíde veľká podpora. Ginny sa síce skôr obávala toho, čo urobia Ron s Harrym než toho, čo by Draco urobiť mohol. Po tom, čo sa k nim Ron priletaxoval s novinkami, Ginny takmer dve hodiny bez prestávky počúvala, ako kvôli tomu jej manžel besnil. Hoci súcitila s Hermioninou nepríjemnou situáciou, myslela si, že chalani trochu preháňajú.

Napokon, Draco nebol Lucius. Čo najhoršie sa mohlo stať?

"Zostala som nažive, ak už nie pri duševnom zdraví," odpovedala Hermiona, keď si odpila z ďatelinového piva. Hrozitánsky ju pokúšala ohnivá whisky, ale napadlo ju, že by nebolo najlepšie, keby prišla do práce s opicou (cz: kocovinou). S Malfoyom nablízku musela byť vždy vo forme.

"Je fakt skutočné kvietko. Ani trochu sa nezmenil od toho odporného zasrana, akým vždy býval."

"Ak ťa bude nejako srať, príď po mňa," naliehal Harry.

"Harry, ja sa o seba dokážem postarať," vybuchla Hermiona. Presne toto potrebovala, ďalšie chlapské drísty.

"To mi jasné, Hermiona, ale s Ronom by sme si strašne radi našli zámienku zmlátiť ho." Ron dôrazne prikyvoval na súhlas.

"A on by potom asi podal obvinenie a podarilo by sa mu nechať si všetky peniaze," vzdychla si Hermiona. "Môžete ho zmlátiť, keď skončí rok. Samozrejme, podľa toho ako dnes slintal nad všetkými babami, bude pravdepodobnejšie, že sa podá nejaké obvinenie voči nemu. Držte palce. Bolo to fakt nechutné divadlo."

"No, sú všetky dosť pekné," vložil sa Ron. "Ale postaraj sa, že sa bude vyhýbať Robin. si s ňou o mne prehodila dobrého slovka, však?"

Hermiona na neho zazrela. Len preto, že ona nechcela byť s Ronom, neznamenalo to, že ho dá dokopy s jednou zo svojich najlepších priateliek. Skutočne nevedela, ako by to vzala. Robin nikdy neprejavila o Rona najmenší záujem, ale premýšľala, či to nebolo skôr dané ich priateľstvom než tým, že by Robin nebola naklonená voči tomuto ryšavcovi. Napokon, bol tak trochu úlovok.

"Prepáč, Ronald, neuvedomila som si, že tvoja zúfalá taktika na získanie Robininej pozornosti je môj problém. Keďže jediné, čo mám na práci ja, je vyrovnať sa s Dracom Malfoyom, tak by som mala mať more času zabezpečiť ti tiež rande z ľútosti."

"Vďaka, Hermiona, som tvojím dlžníkom," žmurkol na ňu.

"Hermiona, prečo zajtra neprídeme na obed?" navrhla Ginny skôr než sa stihla medzi Hermionou a jej bratom prepuknúť hádka. "Ako malá morálna podpora?"

"Vďaka, ale nemôžem dať najavo slabosť," vzdychla si Hermiona. "Ak si privediem posily hneď na druhý deň, Malfoy zacíti krv a skočí. Ale vážne potrebujem, aby si sa zastavila ráno a pomohla mi s vlasmi. Povedzme o šiestej?"

"Fúj," zastonala Ginny. "Tak zavčasu. Vieš, že som viac než tri roky nevidela východ slnka a chcem to tak nechať, dobre? O koľkej chodíš do práce?"

"Musím sa tam dostať zavčasu. Nemôžem nechať Malfoya, aby niečo na mňa narafičil. Prosíííím, Ginny."

"V poriadku, nemôžem dovoliť, aby si vyzerala, že v tejto hre nemáš navrch." súhlasila Ginny. "Ale si mojím dlžníkom."

"Čo majú s niečím spoločné tvoje vlasy?" spýtal sa Harry úprimne zmätený. Bol taký zvyknutý na chaotickosť vlasov svojej priateľky, že už si ich viacej nevšímal.

"Fungujú ako núdzový signál," odpovedal Ron. "Ak bude zajtra vyzerať rovnako, Malfoyovi bude jasné, že sa jej dostáva pod kožu. Skutočne, Hermiona, takto vyzerajú už po úprave?"

Vyslala jeho smerom ďalší škaredý pohľad. "Ja aspoň nevyzerám, ako keby som sa tri roky neholila. Možno to fungovalo u Hagrida, Ron, ale tebe to vážne nesedí."

"A ja len dúfam, že tebe brada nerastie," odsekol Ron. "Pretože inak by si ma pekných pár rokov klamala. A vďaka svojím vlasom vyzeráš ako Hagrid väčšmi než moja brada!"

"Decká!" prerušila Ginny. Toľko k udržaniu pokoja. Približne každé štyri mesiace Hermiona s Ronom na seba vyleteli a potom sa prestali rozprávať. Zvyčajne sa po pár dňoch udobrili, ale odkedy neprichádzal do úvahy sex na uzmierenie, ich mlčanlivé obdobia trvali dlhšie a dlhšie. Občas ona či Harry zakročili skôr, než sa to vymklo z rúk, ale raz sa hnevali dva mesiace. Bolo to ako jednať s párom dvojročných deciek a ani jeden z nich nebol dosť inteligentný, aby to dal do poriadku. Možno už spolu nechodili, ale určite nestratili svoju schopnosť naštvať toho druhého.

"Ron, buď na Hermionu miernejší," riekol Harry. "Práve teraz sa vyrovnáva s Malfoyom, nepotrebuje k tomu ešte tvoje sračky. A Hermiona, Ronova brada vyzerá akurát."

"Na vlkolaka," zamrmlala. Ron prižmúril oči, ale neodpovedal jej. Harry mal pravdu. Z Malfoya boli všetci napätí. A okrem toho vedel, že jeho brada vyzerá sexy.

"Ako to dnes skutočne šlo?" spýtala sa Ginny, aby zmenila tému.

Hermiona zastonala. "Myslím, že to nebolo také hrozné, ale mať ho tam... Nechce robiť to, čo hovorím, to mi je skutočne jasné, a keby boli úlohy obrátené, ja by som určite nechcela pracovať pre neho. Ale nemôžem využiť túto situáciu, pretože potom by bol závet neplatný. A on musí poslúchať príkazy, inak nedostane svoje peniaze, ale už vidím, ako tá nechuť rastie a rastie... Dnes sme šli na ministerstvo a bola to nočná mora - všetci sa k nemu správali ako hnoju. Samozrejme, aj ja si myslím, že je hnoj, ale potrebujem, aby dokázal spolupracovať s ministerstvom. A bolo jasné, že ho ide rozhodiť z toho, ako ho prijali."

"Určite nebol prekvapený," povedal Harry. "Je tomu tak už od vojny."

"Áno, ale možno to nikdy predtým nebolo takto okaté. Neviem, Harry. Len chcem, aby mi zmizol z očí a to sa nestane. Teraz ma vidíš po jedinom dni. Ako mám asi vydržať jeden týždeň, tobôž jeden rok?"

"Určite sa tá istá Hermiona Grangerová, ktorá čelila Umbridgeovej a Bellatrix Lestrangeovej, nebojí Draca Malfoya," vyhlásil Ron, keď sa vrátil k obavám o svoju priateľku. "No tak, Hermiona, ukáž mu, aký si hráč. Nech ti Ginny dá do poriadku vlasy, daj mu zoznam vecí, čo má urobiť a jednoducho nereaguj na jeho kecy. Ak ho budeš ignorovať dostatočne dlho, privedieš ho do takého šialenstva, že pravdepodobne sám so sebou skoncuje."

Venovala mu krivý úsmev. "To je možné. Samozrejme, že máš pravdu. Na Rokforte som ho nikdy nenechala, aby nado mnou vyhral. Prečo by som mala teraz?"

"To je tá správna guráž," vykríkla Ginny a štrngla si fľašou ďatelinového piva s Hermionou. "Znamená to, že môžem prísť namiesto o šiestej až o siedmej?"

XXXX

"No tak, Draco, nemohlo to byť také zlé," dohováral Theodore Nott svojmu priateľovi. "Je to len Grangerová." Draco od vojny býval u Thea a natrvalo sa k nemu presťahoval po tom, čo sa udiala táto katastrofa. Theov otec, ktorý tiež býval smrťožrútom, zomrel v bitke o Rokfort a bol dostatočne láskavý, aby jednoducho zanechal všetky peniaze svojmu jedinému dieťaťu tak, ako by ich mali zanechať všetci otcovia so zdravým rozumom. Theo sa práve rozvaľoval pred kozubom, kým sa Draco prechádzal po izbe.

"Len Grangerová?" neveriacky sa opýtal Draco, keď zastavil pred Theom. "Len Grangerová? Nie je žiadna len Grangerová, Theo. Je horšia než Potter."

"Ale, fujky, fujky," odsekol Theo. "Tak musíš pracovať s namyslenou chrabromilčankou - ale dostaneš za to poriadnu odmenu."

"Nie s ňou, Theo, ale pre ňu, pre prípad, že si zabudol," zaskučal Draco. "Musím pracovať pre Grangerovú. Asi ma nechá čistiť záchody, než skončí tento týždeň. Poviem ti, radšej by som zniesol cruciatus než strávil ďalšiu minútu s tou harpiou."

"Nebuď taký dramatický," prevrátil Theo očami. "Tá práca musí mať nejaké plusy. Stále je to kočka?"

Draco šokovane vyvalil na svojho najlepšieho priateľa oči. "Hovoríme o tej istej babe? Vyšpricuj si uši, Theo, pracujem pre Grangerovú, nie Brownovú či Patilovú."

"Správne," uškrnul sa Theo. "Je stále taká kočka ako bola na Rokforte? Keby nebola muklorodená... Sakra, už mi na tom viacej nezáleží. Myslíš, že by si so mnou vyšla alebo si otrávil prameň?"

"Ty si scvokovatel," vyhlásil Draco. "Alebo si pod impériusom. Toto je Hermiona Grangerová. Koľkokrát to musím zopakovať? Hermiona Grangerová. Jej vlasy zdvíhajú do výšky celú kanceláriu, zuby má večne ako pri čiastočnej animágskej premene na bobra a vyzerá ako kríženec medzi Umbridgeovou a... a... a ešte škaredšou Umbridgeovou. Je to humusáčka. Farizejská, puritánska malá humusáčka."

"Jej vlasy sa mi vždy páčili," poznamenal Theo. "A zuby má v poriadku, Draco, a ty to vieš. Ach no.... asi aj tak stále spáva s Weasleym. Nie je tam pre mňa nejaké iné pekné dievča?"

"V skutočnosti sa s Weasleym rozišli," odpovedal Draco, stále presvedčený, že je Theo šialený. "Dokonca aj on musí mať vyššie požiadavky. A vlastne je v práci Grangerová jediná škrata. Všetky ostatné dievčatá sú skutočne pekné, takže nemám potuchy, prečo mrhajú časom na tie hovadiny o domových škriatkoch. Všetky sa mohli jednoducho vydať."

"To je neuveriteľne sexistické, Draco," hrešil Theo svojho priateľa. "Niet divu, že sa s tebou Grangerová nevyspí."

"Ja sa nechcem s Grangerovou vyspať!" zareval Draco. "Čo krucinál berieš?"

"Len žartujem," odvetil Theo. "Keď sa nad tým zamyslím, vlastne som vedel, že sa s Weasleym rozišli. Ani si nemyslím, že sa odvtedy vyskytol niekto iný."

"O tomto si absolútne príliš dobre informovaný."

"Som rád informovaný."

"Musím sa tam vrátiť?" zafňukal Draco. "Nemôžem sa na tebe priživovať po zvyšok svojho života?"

"Môžeš," prikývol Theo. "Ale potom by si musel priznať, že ťa porazila Hermiona Grangerová. Rovnako ako ťa vždy porazila v škole."

Draco zazrel na svojho priateľa, ale Theov postreh bol dobrý. "Myslím, že máš pravdu. Nemôžem dovoliť, aby si tá malá mrcha myslela, že sa jej bojím. Ani by som si nemohol zasexovať s tými ostatnými babami."

"To je správna guráž!"

"Ach, ale ja som ti ešte nepovedal tú najlepšiu časť," zrazu si spomenul Draco. "Robia inšpekcie domov, aby sa uistili, že dobre zaobchádzajú so škriatkami a hádaj, kto je na zozname?"

"Osvieť ma," odpovedal Theo, rád, že nemá žiadnych škriatkov.

"Blaise a Pansy."

"Žartuješ."

"Nie, skutočne nežartujem," povedal Draco. "A ja na tú inšpekciu idem."

"Je to dobrý nápad, Draco?" spýtal sa Theo, ktorý si robil starosti o svojho priateľa. Spomenul si, čo sa stalo naposledy, keď Draco videl svojich bývalých priateľov a spolužiakov a nebolo to pekné. Theo vedel, že po všetkom, čo sa stalo vo vojne, zradu Pansy a Blaisa Draco takmer nedokázal zniesť. Theovi trvalo viac než rok, než dostal Draca nazad na správnu cestu.

"Asi nie," pripustil Draco. "Ale aj tak idem."

"Myslím, že je to zlý ťah," zdôvodňoval Theo. "Mohol by si urobiť niečo, za čo ťa vyhodia a potom Grangerová naozaj vyhrá."

"Nedovolím, aby sa to stalo. Len ich chcem vidieť. Dúfajme, že zle zaobchádzajú s domovými škriatkami a ja ich budem môcť zavrieť alebo niečo také."

"Ako poznám Pansy, je to jasná možnosť," pripustil Theo. "Čo sa im stane, ak áno?"

"Do pekla, ak viem," odfrkol Draco. "Myslíš, že som zabil celý deň tým, že som počúval Grangerovej sprostý ksicht? A nechci, aby som začal o našom výlete na ministerstvo. Bolo to za hranicou poníženia a garantujem ti, že tá sprostá mrcha presne vedela, čo sa stane. Môj otec kedysi to miesto ovládal, Theo, a človek by si myslel, že som bol Veď-Vieš-Kto alebo niečo podobné."

"Je mi to ľúto," súcitne odvetil Theo. "Čoskoro sa to zlepší. Viem, že tá práca je tvrdá, ale skutočne ti zlepší postavenie, Draco. Ľudia jednajú s Grangerovou ako s kráľovnou a jej malá sopľošovská kravina konečne získava uznanie. Na konci roka budeš mať milión galeónov a svoju povesť nazad."

"Ak sa najprv vzájomne nezabijeme," zavrčal Draco. "Nemyslím si, že skutočne chápeš, ako lezie na nervy. Je ako kombinácia všetkého, čo chalana dokáže naštvať - je horšia než ostrá trieska pod nechtom. Otravná a bolestivá bez toho, aby bola smrteľná, ale vyzeral by si ako slaboch, kebyže sa príliš sťažuješ. Je to nočná mora."

"Bol si smrťožrútom, Draco," pripomenul mi Theo. "Nie veľmi dobrým či oddaným, ale stále si bol smrťožrútom. Myslím, že dokážeš zvládnuť jednu malú humusáčku."

"Ach, ja ju dokážem zvládnuť," riekol Draco, ktorého nahnevala zmienka o jeho minulosti. "Otázka znie, či ona dokáže zvládnuť mňa?"

"Si si istý, že ju nechceš pretiahnuť?" opýtal sa Theo s diabolským leskom v očiach. "To mi znelo poriadne hriešne."

"Naposledy... ach, zabudni na to," vybuchol Draco. "Si smiešny. Poď so mnou na budúci piatok na obed. Potrebujem malú pauzu. Nemôžem ťa nechať prísť skôr, pretože by som vyzeral ako slaboch - ako keby som potreboval posily alebo niečo také."

"Si totálne paranoidný."

"To neznamená, že sa ma nechystá dostať," riekol Draco. "No tak, uvidíš, aké sexy sú ostatné baby. Možno sa potom vyjasní Grangerovou vyvolaná slepota a ty uvidíš, čo je to za trola."

"Hmm," nezáväzne povedal Theo. "Myslím, že si navtedy dokážem vyčistiť svoj rozvrh. Ale prehoď o mne dobrého slovka s Grangerovou."

"Áno, správne. Už každú chvíľu hodím šabľu."

"Dobre teda, tak na kom spočinuli tvoje oči?" spýtal sa Theo. "Myslím, je zrejmé, že nasledujúci rok ťa nebude zaujímať záchrana domových škriatkov a hádky s Grangerovou sa ti tiež po čase zunujú."

"No, páči sa mi jej bývala asistentka, Robin Westinghouseová."

"Pamätám si na ňu. Bystrohlav, správne?"

"Áno," prekvapene odpovedal Draco. Samozrejme, Theo vždy vedel o všetkom, čo sa dialo na Rokforte. "Myslím, že sa príliš kamaráti s Grangerovou."

"To sa nie všetky?"

"Asi áno," priznal Draco. "Hoci ona asi najviac. Spolupracovali naozaj úzko a môžem povedať, že si jedna druhú poriadne vážia. Bola by to asi prílišná námaha, hoci hádam, že by stálo za to naštvať Grangerovú. A čo Jasmína Blackwellová? Aj tú poznáš?"

"A jej brata Elliota," prikývol Theo. "Teraz, keď o tom hovoríš, spomínam si, že pracujú pre sopľoša. To sú tí inšpektori, čo si spomínal, správne?"

"Bože, Theo, ty fakt poznáš všetko a všetkých?"

"Skoro. Myslím, že je to trochu nedospelá, Draco. Také decko, veď vieš. Kto ešte?"

"Ginger Tophatová či niečo také, Ari Bellová, Velma Hastyová a Rupert Dickwad."

"Ginger Toppingtonová, Ariadne Lebellová, Veronika Hastingsová a Rupert Markly," tipoval Theo. "Zaujímavá skupina. Beriem Hastingsovú, ak Grangerová vypadne. Myslím, že s Toppingtonovou budeš vychádzať. Je pre teba ako stvorená."

"Má červené vlasy," poznamenal Draco. "Si si istý, že nie je dávno stratený Weasley?"

"V žiadnom prípade," odvetil Theo. "Je nečistokrvná a myslím, že si farbí vlasy. Je vážne pekná a rozumná a z toho, čo som počul, trochu divoká. To je tvoje dievča."

"Ako tieto veci vieš, Theo?"

"Dávam pozor, Draco. Urobil by si dobre, keby si robil to isté."

"Toppingtonová, há? Nečistokrvná? Vážne?"

"Časy sa menia, môj slizký priateľu. My sa musíme zmeniť s nimi. Už viac nedovolím, aby sa niečo také ako krvné postavenie postavilo medzi mňa a dievča, ktoré sa mi páči. Keď pomyslím na to koľkokrát som mohol kedysi na Rokforte pretiahnuť Grangerovú, chce sa mi z toho plakať."

"Mne sa chce z teba vracať," zareagoval Draco a strčil do priateľa, aby ho zvalil z kresla. "Už žiadne reči o Grangerovej. Musím ísť do postele. Ráno musím do práce."

"To musíš. Nezabudni - pozdrav odo mňa Grangerovú. A tiež ma spomeň Hastingsovej. Bude ma poznať." Theo sa uhladene zdvihol na nohy, venoval Dracovi záhadný úsmev a odvliekol sa do svojej izby.

Draco za ním zízal, smutne krútil hlavou. Nechajte to na Thea a bude chcieť dostať do postele zo všetkých ľudí akurát Grangerovú. Nikto nevedel, čo má za lubom. Na Rokforte bol najmenej slizolinský zo všetkých jeho priateľov, a časom sa ukázal ako najoddanejší, ale po pravde, skutočná povaha jeho priateľa bola oveľa slizolinskejšia než Theo priznal. Záležalo mu na sebe, na svojich peniazoch a na Dracovi a o tom to bolo. Dracovi bolo jasné, aké má šťastie, že ho má. Možno by sa ho mal dať pokúsiť dokopy s Grangerovou. Theovi by to poskytlo pocit úspechu a Draco by mal nad Grangerovou navrch. To vôbec nie zlý plán.

Potom prečo ho ten nápad nenadchol viac?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
:D fakt zábava... len na hea som do jednej poviedky trošku alergická... ale vtedy mu to hermiona  natrela, tak by to malo byť odpustené...naopak zabiniho si častejšie myslím vyberajú za toho dobrého a starostlivého a kecy kecy...normálne mi bue chýbať na tom poste :D

Re: 6. kapitola Od: antana - 21.07. 2012
to theove zaplakanie nad faktom, ze mohol na rokforte pretahovat grangerovu bolo skutocne vtipne, ale aj hrozne mile:Dtato postava sa mi zacina pacit:) musim pochvalit nielen napad autorky takto uvaznit draca a hermionu do jednej klietky (co ine zvazuje ruky tak ako peniaze:D), ale aj skvely preklad!:) paradna kapitola:)))

Re: 6. kapitola Od: jerry - 07.05. 2012
no parada, mia a ron na ostrie noza a potom theo ktoremu sa paci mia. proste uzasne. dik za preklad

Re: 6. kapitola Od: siriana - 02.05. 2012
všech šest kapitolek jsem přečetla jedním dechem...vypadá to zajímavě i vtipně, rozhodně se těším na pokračováni...ikdyž bych se vůbec nezloobila kdyby Miona skončila s Theem místo Draca :)

Re: 6. kapitola Od: teriisek - 02.05. 2012
Baví mě, jak Hermiona a Draco přemýšlí úplně stejně:D A Theo je geniální, jsem zvědavá, za jak dlouho Draca nakazí tím svým pohledem na Hermionu... a s kým vším se tam pokusí oba dva vyspat:D Díky za překlad, těším se na další kapitolu!

Re: 6. kapitola Od: Goddy - 29.04. 2012
něják jsem zazdila celé tři kapitoly a ted jsem to zfoukla ani nevím jak..   Úžasně zamotané, těším se na návštěvu u Pansy a Zabiniho. chachachichichochoo.. )

Re: 6. kapitola Od: JSark - 28.04. 2012
Jé, Theo a Hermiona, to sa mi páči. Škoda, že ostatní Slizolinčania nie sú spomínaní v dobrom častejšie. :) A Draco na inšpekcii u Pansy, no to bude bonbónik. :DDD Ďakujem. 

Re: 6. kapitola Od: marci - 27.04. 2012
To je nevýhoda toho, když si povídku přečtu až večer: polovina komentujících napsala to, co bych tvořila já Ale ono, kdybych měla vypisovat všechno, co mě nadchlo, opsala bych půl kapitoly Skvělý překlad. Opravdu. Kapitola sama o sobě byla super - a vůbec celá povídka. Možná nebude humorná, ale je natřískaná hláškama A výborně přeloženýma, samozřejmě. Odporný zasran, chlapské drísty, "už jsem víc než tři roky neviděla východ slunce, a chci to tak nechat", "vyšla by si se mnou, nebo jsi otrávil pramen" Prostě - jiskrné rozhovory Grangerovské i Malfoyovské strany. Super. Jsem nadšená a těším se na pokračování!

Re: 6. kapitola Od: dinca - 27.04. 2012
Je to dokonalé!  Hrozně moc si užívám čtení téhle povídky a nevím, čím to je, ale některé ty nadávky ve slovenštině, co se v povídkách vyskytují mi připadají mnohem vtipnější než v češtině... Děkuju ti moc a držím palce pči dalším pokračování..Máš fakt talent
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Hahaha, mne sa to zdá úplne naopak :D Najprv ma vždy napadne niečo české a nadriem sa, kým nájdem niečo v slovenčine. Asi si doma nadávame česky :D Díky

Re: 6. kapitola Od: salviq-25 - 27.04. 2012
To je také parádne! Táto veta "Keď pomyslím na to koľkokrát som mohol kedysi na Rokforte pretiahnuť Grangerovú, chce sa mi z toho plakať" ma dostala až k slzám Aaach Theo...♥ Drackie si začína niečo uvedomovať alebo som iba príliš Dramione naladená?  
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
A mňa pobavila Dracova odpoveď na ňu :D Díky 

Re: 6. kapitola Od: kali - 27.04. 2012
Och mě se Theo hodně líbí doufám,že tam ještě bude :-D.Jestlipak se vážně o něco pokusí??Hermioniny vlasy jako radar:-)...těším se na další
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Uvidíme, necháme sa prekvapiť. Díky

Re: 6. kapitola Od: Jacomo - 27.04. 2012
Naprosto špičková kapitola! Každý se svým fanklubem probírá nejlepší strategii, a ve finále na to půjdou oba stejně Fakt k popukání. I když Theo vedl, hlavně proto, že je to "nová" postava - nemá jednoznačně daný charakter. Proto mě asi taky bavil nejvíc. Hluboce smekám před vynikající prací na překladu - tady jsem si snad nejvíc uvědomila, jak jsi, Jimmi, překladatelsky vyrostla - tohle má opravdu vysokou úroveň: nádherně přizpůsobený jazyk a velká čtivost. Opravdu lahůdka číst. Díky moc. Těším se na jejich další boje a na tvoje další perly.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Ďakujem za pochvalu. Mňa občas láka prekopať tie staré veci, ale kedy?  Fakt si preklad užívam :D A to je bez bety, takže pochvala fakt poteší.

Re: 6. kapitola Od: Gift - 27.04. 2012
Fujky, fujky se mi taky moc libilo:-). Prijemna,“uvodova“ kapitolka,o to vic jsem zvedava na dalsi-miluji autorciny dialogy. Moc diky za preklad,Jimmi;-).
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
To bolo prvé, čo  ma pri čítaní napadlo, ja by som to povedala rovnako :D Díky

Re: 6. kapitola Od: Kaitlin - 26.04. 2012
Perfektní kapitola! :) Hrozně se mi líbí Theo, přesně takovýhohle ho miluju a doufám, že bude v povídce i dál figurovat. :) Díky 
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Bude, bude, bude a bude intrigovať až mu budú ihlice štrngať :D Díky

Re: 6. kapitola Od: Morgana - 26.04. 2012
vydarená kapitolka :) som zvedava, ci Draco naozaj neskúsi Thea a Herm dať dokopy- take déja vu z Náramku by to bolo :D Theo je zakaždým vykreslený ako najväčší špión, neviem, odkiaľ to ľudia majú, no hodí sa na to :DD
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Takmer na chlp to isté som napísala v odpovedi k predchádzajúcemu komentu. Sranda. Občas mám dojem, že by si si skôr Theo Hermionu zaslúžil, vždy mi pripomenie rozprávku o Mahuliene, kde jeden kamarát splní všetky úlohy, ešte aj z nevďačnosti zomrie, ale odmenu dostane niekto iný, ktorý sa o dotyčnú vôbec nezaslúžil. A to nebola jediná poviedka, kde to tak bolo :D  Díky

Re: 6. kapitola Od: tigy - 26.04. 2012
Takže ako prvé ďakujem za venovanie, Jimmi  Kapitolka bola super, ako už ostatní vyššie komentovali, zábavné bolo, ako sa obe strany dopracovali k názoru, že ísť im teraz prejaviť priateľskú podporu by mohlo byť chápané ako prejav slabosti... Ron a brada? To si teda neviem predstaviť... možno tak strnisko  Boží bol aj Theo, chlapec má dobrý postreh a je výborne informovaný... a k (čudujme sa svete) neľúbosti Draca záujem o Grangerovú, ts, ts, ts... tak to som zvedavá, ako to bude pokračovať. Vďaka za preklad.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Vo veľkom množstve poviedok je Theo vševediaci, ktovie kde to začalo :D A bude to pokračovať zaujímavo, teraz fakt neviem, na ktorú poviedku sa vrhnúť skôr. Díky 

Re: 6. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
mam rada thea.... je vždy tak překvapivý :)

Re: 6. kapitola Od: Nade - 26.04. 2012
Jejda, tyhle dohazovací hrátky začínají být fakt sranda. Navíc je komické, jak při pohledu z obou stran reagují oba úplně stejně. Mají toho víc společného, než tuší. Theo mě opravdu baví. Tady se jeví jako docela zajímavá osobnost a jeho vychvalování a slintání nad Grangerovou Draca dostatečně irituje.  Díkes, moc se těším na pokráčko.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Thea milujem myslím už od Náramku. :D A po tejto poviedke ešte viacej :D Díky

Re: 6. kapitola Od: Zuzana - 26.04. 2012
Hádka Rona s Hermionou ma výborne zabavila. aj nemožnosť uzmierenia sa sexom DD Ginny funguje ako malý hromozvod. Teraz neviem či nie je tá hašterivá osoba skôr Hermiona  a nie Draco. Theo a Draco ma bavili tiež  Theo je v tejto poviedke veľmi podarený. Celá kapitola je skvelá, ale najviac sa mi páčil koniec. Tá posledná veta kde si Draco neželá aby Theo balil Grangerovú Asi ešte potrvá kým si to uvedomí naplno. Ďakujem za preklad
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 27.04. 2012
Opravila by som, že sa čuduje, že si to neželá, asi si to ešte neuvedomil :D Hm, keď to po sebe čítam, je to asi to isté... Hahaha, počkaj, až mu to dôjde. :D Díky

Re: 6. kapitola Od: Liz - 26.04. 2012
Objevil se Theo. Povidky s nim jsou skvele, skoda ze jich v cz/sk neni vic. Prave jsem napsala komentar na kindlu.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 26.04. 2012
Musela som googliť, aby som zistila, že je to asi čítačka. Ak sa nemýlim, tak tá sa fakt dá pripojiť na net? Skúšala si tú druhú verziu poslania komentára? Ak áno, díky. Aj za komentár samozrejme.
Re: 6. kapitola Od: Liz - 27.04. 2012
Na net se připojit dá a číst některé povídky je na tom o dost lepší. Komentář jsem zkusila přes tlačítko Přidat komentář přes mobil, fungovalo to.

Re: 6. kapitola Od: denice - 26.04. 2012
Je dobré, jak si oba soupeři jsou podobní. Pěkně zalezlí u svých přátel si lížou utrpěné rány. Dalo se čekat, že Harry s Ronem se budou chtít na Draca rozběhnout a dámy jim v tom spojenými silami zabrání (vtipkování o vlasech bych být Hermionou všem už dávno zatrhla), o to víc okouzlil Theo. Takhle roztomile pragmatického ho miluji. Je vidět, že si celou situaci užívá a je připraven z ní vytěžit,  co se dá.Snad tu bude mít talent i na jiné věci, nejen na drby a lovení ženských, bylo by ho škoda. Doufám, že ho brzy pořádně zaměstná nějaká kráska z Hermioniny kanceláře.  "vyzerá ako kríženec medzi Umbridgeovou a... a... a ešte škaredšou Umbridgeovou" - to mě nadchlo. A pak: "Nemôžem sa na tebe priživovať po zvyšok svojho života?" (máš preživovať, nevím, co je slovensky správně). Díky.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 26.04. 2012
Díky za dobrý postreh. Hm, vieš, pôvodne som dúfala, že využijem niektoré tie hlášky, čo mám na konci Potkaníka, ale... zabudla som, že sú tak potterovské, že by to stratilo čaro (ála Tebe potkat v noci v lese, tak se zakousnu do stromu a dělám, že jsem suchá větev)  Theo stopro ešte zažiari, až mu takmer budeme Hermionu priať Ale len takmer. Díky

Re: 6. kapitola Od: Claire - 26.04. 2012
Tak tomu říkám vhodný dezert po obědě. Nikdy nezklame. Musím se přiznat, že pro mne byla dnešní kapitola zajímavá zejména ve druhé polovině. První část, pracovně nazvu Hermiona a her melody boys, měla tak předvídatelný průběh, že to zachránilo jen několik slovních obratů. Na toto téma bylo zcela jistě napsáno mnoho komentářů a nejspíš bych nic inovativního nevymyslela, tak se nebudu točit do obrátek. Jen pro tvou překladatelskou info: pro alkoholový stav v češtině rovněž používáme výraz opice, kocovina je pak stav následující po opici - permoníci v hlavě, žaludek na rozbouřeném moři, v puse jako v polepšovně. Co se mi líbilo - jak se obě bojující strany (tedy jejich představitelé) propracovali ve stejnou dobu, na různých místech a v odlišných společnostech, k téměř totožné strategii a taktice s nezvratným přesvědčením, že zrovna toto jim zajistí vítězství. Ale v každé bitvě, potažmo válce, může být jen jeden vítěz, který bere všechno. Obávám se, že při jejich současném stavu vztahů není šance na to, aby bylo praktikováno heslo Moudřejší ustoupí. Přátelské posezení Draca s panem domácím bylo mnohem zajímavější a v ledasčems neobvyklé. Asi málokde dostane Theo Nott, tolik prostoru, jako zrovna v této povídce. Jsem zvědavá, jak se bude dále vyvíjet dobře informovaný nejslizolinštější ze všech Slizolinčanů. V každém případě jeho dialogy s Dracem zvedaly koutky úst a poškubávaly bránicí. A pokud opravdu dojde na požadované balení Hermiony Grangerové, bude se zcela jistě jednat o skvost, zejména v doprovodných komentářích. Prostě druhá část kapitolky obsahově super, tobě ovšem děkuji za překlad a následné zveřejnění kapitoly celé a těším se na páteční oběd. Co kdyby ho obě skupiny strávily společně? Po následném odstranění všech mrtvol a dojemném popisu pohřbů by patrně povídka skončila.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 26.04. 2012
Máš neskutočné nápady resp. fantáziu. Premýšľam, či k tomu vážne nedôjde :D Piatkový obed to ale určite nebude. Ďakujem za zdvihnutie nálady, fakt potešilo. Ale zase môžem len krátko, ach, kedy budem mať čas mať čas. A tú trochu, čo si nájdem, snažím sa prekladať. 

Re: 6. kapitola Od: kometa - 26.04. 2012
Ach jé, to bylo sladký, jak si oba u svých přátel vylili srdíčko a jak se shodli v tom, že si je nemůžou hned přivést na oběd jakožto morální podporu A oběma se nakonec dostalo ujištění „to je tá správna guráž“ To se povedlo Moc pěkná kapitolka, v tvém překladu neodolatelná – díky moc, Jimmi, opravdu jsem si ji užila "Vďaka svojím vlasom vyzeráš ako Hagrid väčšmi než moja brada!" To byla teda pěkná podpásovka – pravda Hermiona si o ni řekla, neměla si začínat "Len Grangerová? Nie je žiadna len Grangerová, Theo. Je horšia než Potter." "Ale, fujky, fujky," odsekol Theo. Fujky fujky mě teda fakt dostalo do kolen, nemohla jsem zastavit smích! Doufám, že se Theo bude vyskytovat často!  „Myslíš, že by si so mnou vyšla alebo si otrávil prameň?“  "Ja sa nechcem s Grangerovou vyspať!" zareval Draco. "Čo krucinál berieš?"  Je ako kombinácia všetkého, čo chalana dokáže naštvať - je horšia než ostrá trieska pod nechtom. Otravná a bolestivá bez toho, aby bola smrteľná, ale vyzeral by si ako slaboch, kebyže sa príliš sťažuješ. Je to nočná mora. No, myslím, že jestli se Hermiona nezlepší, tak to Draco docela trefil "Má červené vlasy," poznamenal Draco. "Si si istý, že nie je dávno stratený Weasley?"
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 26.04. 2012
Aj ja som sa skvele bavila, ver mi. Takí sú chudáčikovia blbí a zlatí (potom už budú len blbí!) Díky

Re: 6. kapitola Od: Patolozka - 26.04. 2012
Krásné, poučné a tohle mě dostalo do kolen: "Ale, fujky, fujky," odsekol Theo. Výběr této povídky se ti vážně moc povedl, Jimmi. Ps: Začala jsem procházet dokončené překlady a už asi tři jsem si vybrala, jen ten čas mi chybí. Ale asi se chytám na Brko, jsem moc zvědavá:-) Děkuji za další kapitolu!
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 26.04. 2012
Brko je náročné na čas a pokoj - autorkin štýl vyžaduje čítať medzi riadkami, to nie je poviedka na prebehnutie. Vieš ako to myslím. Príjemná hudba, relax a ponoriť sa. Myslím, že to bol jeden s najťažších prekladov, hlavne neskĺznuť z prítomného času. Veď uvidíš. A výber tejto? Mala som na ňu zálusk už dávno a nebyť tej situácie s UL, tak nezačnem. Potrebovala som niečo, kde sa odreagujem. Horšie, že nestíham. Mám toho teraz v práci hrozne moc. Ďakujem za komentár
Re: 6. kapitola Od: Patolozka - 26.04. 2012
Neboj čas a pokoj si najdu. Mám toho k přečtení tolik, že hodně poctivě vybírám, co dřív:-) A povídky neprobíhám, to bych z toho nic neměla. Buď se do toho ponořím a nebo ne. Proto miluju čtení, protože, když čtu, tak nemůžu myslet na něco jiného. Při filmu či poslechu jsem většinou ještě duchem mimo. Ale písmenka, na ta se člověk musí soustřadit. A s překladem je to stejné. Tv vypínám a jediné, co snesu je instrumentální hudba (teď mám zrovna další období Narnie 2 a pokračující HP 1 - či spíš ticho. Jsem ráda, že jsi začla se SOPLOŠ, ač za těch nešťastných okolností. A protože už jsem dávno měla jít spát, nic dalšího mně nenapadá:-) Takže jen asi, ať se to trochu uklidní... Děkuji za vysvětlenou:-) Dobrou!

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke