Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

17. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 10.04. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/17/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

 

Poznámka prekladateľa:

Chcela by som všetkým poďakovať za úžasné komentáre k minulej kapitole a aj tým starším, ku ktorým som nestihla odpovedať. Viem, že od vás vyžadujem komentáre a sama si nenájdem čas na reakciu, ale teraz sa mi všetko nejako skomplikovalo. Táto kapitola je mojím poďakovaním, stisla ho som ju doladiť v obednej prestávke (bete treba zatlieskať za neskutočný výkon). A zachytila som, že sa niekto pýtal na Grangerka/Grangerová – v originály je to vždy Granger, striedam to podľa vlastného pocitu. Neviem, my sme kedysi robili prezývky z priezvisk práve preto, aby sme sa vyhli tomu ová. No a teraz mi pribudla ešte Grangerica, takže keď bude naštvaný... :D)

 

Kapitola 17

Hermiona, ktorá sa celú noc prehadzovala a pretáčala, nakoniec upadla pod Dracovým ustaraným dohľadom do nepokojného spánku. Úprimne dúfal, že jej obavy sú nepodložené, že Potter s Weasleym boli len náladoví, ale už si tým nebol istý. Nikdy ju nevidel takúto rozrušenú. Nebola typ, ktorý by sa zožieral kvôli ničomu.

Čo sa stane, ak budú jej obavy oprávnené? Čo ak sa jej priatelia pripravovali na boj s Temným pánom bez nej? Bez toho, aby jej o tom povedali?

Draco si zdráhavo priznal, že ich obavám rozumie, ale ak toto bol ich plán, bol to hlúpy plán s obrovskými škľabiacimi sa dierami. Prísť sa rozlúčiť a byť viditeľne rozrušení? Samozrejme, že si to Hermiona všimne, tí zasraní amatéri. Polovicu svojho života ich chránila pred malérmi - keď prišlo na tých dvoch, vybudovala si detektor hovadín. Teraz, keď jej myseľ jasne fungovala, nič jej nebránilo, aby si všimla ich do očí bijúcu vinu. Pod tou strnulosťou sa jej inteligencia neotupila. Stále bola ostrá ako britva. Dokázala ich odhaliť.

Nielen to, ale čo keby obaja v tej bitke zomreli? Jedného dňa sa lúčia, vravia jej, že sa čoskoro uvidia a na ďalší sú mŕtvi, a Temný pán drví pod palcom čarodejnícky svet.

Hermionin rozum by sa rozpadol. Dracovi bolo jasné, že z takej hroznej straty by ju on nedokázal vytiahnuť. Čo potom? Mysleli vôbec na to?

Sprosté zasrané Zázračné duo. Keby oni traja boli zadobre, Draco by šťastne poukázal na všetky problémy spojené s ich bláznivým plánom. Ale takto ich sotva videl, a keď prišli navštíviť Hermionu, vyhýbal sa im z cesty. Stále bol kvôli Wolfovi príliš nahnevaný na to, aby riskoval, že s nimi bude v tej istej miestnosti bez toho, aby sa ich nepokúsil zabiť. Bolo mimo jeho chápania, prečo udržiavali tú úbohú náhražku muža nažive. Tak bol pod vplyvom kliatby. Napadol a pokúsil sa znásilniť Hermionu. Draco by ho s radosťou umlátil k smrti. Aj tak ho umláti, ak sa mu naskytne príležitosť.

Draco nad tým uvažoval hlbšie. Hermiona bolo zjavne odhodlaná navštíviť Pottera s Weasleym, keď sa zobudí a Dracovi došlo, že to nebol zlý nápad. Mohla sa ich spýtať priamo, roztrhať ich na kúsky a potom sa vrátiť do domu. Nazad do bezpečia. Odhaliť ich plán a potom s ním skoncovať. Áno. To vyjde.

Niečo v pozadí jeho mysle do neho agresívne štuchlo.

Nezabúdaj, prečo jej to nechceli povedať

Draco sa zamračil na svoj mozog, aby ho umlčal.

Neignoruj možnosť, že by mohla ísť do boja.

Draco zahnal pocit paniky a prikázal mozgu, aby s tým prestal.

Ale semienko pochybností už bolo zasiate.

Potterov a Weasleyho plán bol idiotský, áno, ale slúžil jedinému rozhodujúcemu účelu. Udržať Hermionu mimo vojny. Samozrejme, že bude uvažovať o boji. Toto bolo ono. Toto bola finálna bitka. Ak sa to vážne malo udiať, bude o nej uvažovať. Nie, viac ako len to, bude asi cítiť povinnosť ísť. Zázračné duo to vedelo lepšie než ktokoľvek iný. Vedeli, aká bola.

Krucinál, začínal nahliadať do ich mozgov a rozzúrene zistil, že neboli tak otravne sprostí, ako vždy predpokladal. Možno museli učesať svoje divadelné schopnosti, ale vedeli, ako ju chrániť. Vedeli, aká bude jej reakcia v tej sekunde, v ktorej sa rozhodli bojovať.

Čo teraz?

Čo ak sa Hermiona pripojí k bitke a nikdy sa k nemu nevráti?

Nemôžem ju stratiť. Hergot, nezvládol by som to.

Nakoniec Draco nedokázal zaspať.


Hermiona sa vymotala z postele tesne po úsvite, k smrti unavená a nervózna ako nikdy. Dopotkýnala sa do sprchy a pokúsila sa prebrať. Keď sa obliekala, mala pocit, ako keby ju pocit ťažoby v žalúdku sťahoval nadol. Žalúdok sa jej varovne chvel. Vôbec sa jej to nepáčilo. So zastonaním si začala česať vlasy.

Nakoniec si uvedomila, že ju pozoruje Draco z hromady prikrývok v posteli. S vedomím ako rozrušene musí vyzerať sa zhlboka nadýchla a vliezla k nemu do postele. Spokojne sa usmiala, keď si ju privinul k sebe do tepla prikrývok a svojho nahého trupu.

"Som vďaka tebe taká šťastná," zamrmlala do jeho hrude.

Zasmial sa. "Ježkove zraky, Grangerka, vrav to stále a nikdy sa ma nezbavíš."

"Ja sa ťa nikdy nechcem zbaviť, ty hlupáčik," vyhrešila ho ospalo. Privinul si ju ešte silnejšie.

"Spala som hrozne," priznala.

"Ja tiež."

"Len to chcem doriešiť, vieš? Uistiť sa, že si nenamýšľam blbosti. Potom sa budem cítiť lepšie."

"To rád počujem."

Nastala chvíľka ticha.

"Hermiona?"

Pozrela na neho, súčasne zmätená aj potešená, keď začula svoje krstné meno. Tak zriedkakedy ho používal.

"Čo sa stane, ak máš v tomto pravdu?"

Chvíľu o tom premýšľala, nervozita vypaľovala dieru v jej žalúdku.

"Skutočne neviem, Draco. Dúfam, že sa všetko vyjasní, keď sa s nimi porozprávam."

Ďalšiu polhodinu sa k sebe túlili, než neochotne vstali, aby čelili dňu.

Draco sa modlil k bohom, aby sa vo svojich podozreniach mýlil.


K ich prekvapeniu bol už Lucius hore, keď vošli do kuchyne. Zízal na svoju šálku s čajom a vyzeral veľmi rozladený.

"Lucius? Ste v poriadku?" spýtala sa Hermiona, keď prešla k nemu a stisla mu plece.

Vzhliadol a venoval jej unavený úsmev.

"Mal som problémy so spánkom," zachripel.

"My tiež," odvetila. "Musí byť niečo vo vzduchu."

Draco ten rozhovor podozrievavo sledoval. Jeho otec vždy býval tvrdý spáč. Čo ho trápilo? Mohlo to byť tým, že vedel niečo o Potterovi a Weasleym? V poslednej dobe sa s nimi vídaval často. Bolo možné, že niečo začul.

"Počúvajte, dúfam, že to ani jednému z vás nevadí, ale potrebujem skutočne rýchlo hovoriť s Harrym a Ronom. Keď sa vrátim, pripravím vám poriadne jedlo - dúfam, že to nebude dlho trvať."

Dracovi neušiel vyplašený výraz v tvári jeho otca, keď sa Hermiona rýchlo pohla k letaxu.

Kurva. KURVA. Niečo vedel. Čo sa to do pekla dialo s jeho pokojným malým nebom? Toto mohlo všetko zničiť. Draco potlačil ďalší nával paniky a sledoval, ako sa Hermiona približuje ku kozubu.

Postavila sa do letaxu, vhodila za hrsť prášku a zavolala Hlavný stan.

Nič sa nestalo.

Zamračila sa a zavolala znova.

Stále nič.

Obaja Malfoyovci ju sledovali so zatajeným dychom. Vyzerala, ako keby veľmi rýchlo premýšľala, ozubené kolieska sa jej pretáčali, keď skúmala kozub.

Vykročila z letaxu a namierila naň prútik, zamrmlala niekoľko kúziel pod nosom. Obočie mala zvraštené a vyzerala napätá na prasknutie.

Draco zachytil otcov pohľad. Lucius vyzeral, že mu bude zle.

Hermiona zalapala po dychu. "Harry, ako si mohol?" zasyčala nikomu konkrétnemu.

"Gra-Grangerová?" koktal Draco.

"Ten do všetkého nos strkajúci malý..." zmĺkla a začala odriekať ďalšie kúzla, snažila sa prísť na to, čo je s letaxom.

"Grangerová, prosím ťa, hovor so mnou," prosil Draco, keď k nej prešiel. "Bojím sa o teba."

Jeho vyhlásenie zrejme získalo jej pozornosť a otočila sa smerom k nemu. V očiach mala nahnevané slzy. Vyzerala zúrivá a zlomená naraz.

"Malfoy... Oni... Oni zablokovali letax. Myslím, že som mala pravdu. A myslím... Ach, bože, to by mi neurobili, že nie?"

"Čo?" spýtal sa, cítil sa zúfalo, keď sa začala rozpadať, jej dýchanie čím ďalej rýchlejšie a nevyrovnanejšie.

"Myslím, že už odišli do boja," hlas sa jej lámal, keď sa jej slzy preliali, stekali v potôčikoch po lícach.

Draco zalapal po dychu. Nečakal, že už budú preč. To všetko menilo.

Lucius sotva počuteľne zastonal a Hermionine oči strelili k nemu.

"Lucius, povedzte mi, že o tom nič neviete," oslovila ho trasľavo.

Hľadel na zem a nahnevane si pošúchal čelo. Neodpovedal.

"Otec!" vykríkol Draco. "To nemyslíš vážne... Ty si vedel?"

Z noviniek Hermiona zaskučala a klesla na kolená, v hrôze upierala oči na Luciusa.

"Prečo?" vzlykala. "Prečo ste to predo mnou zatajili?"

Lucius sa tváril úplne rozpoltene. "Hermiona, prosím... Sľúbil som pánovi Potterovi, že ti nebudem klamať, ak sa ma spýtaš, ale tiež som súhlasil, že ti to nepoviem sám... Chcel ťa udržať v bezpečí."

"V bezpečí?" vykríkla cez slzy. "Zaslúžim si to vedieť! Zaslúžim si vedieť, ak moji najlepší priatelia a tak veľa ľudí, na ktorých mi záleží, pochodujú na smrť!"

"To som im povedal," prosil Lucius. "Povedal som im, aby ti dali na výber, aby ti dali vedieť dopredu, ale nič z toho nechceli počuť."

"Prečo ste súhlasili?" plakala.

"Pretože som sebecký starý muž a tiež som ťa chcel udržať v bezpečí," odvetil unaveným hlasom. "Je mi to tak ľúto, Hermiona. Ale riziko recidívy, ak sa rozhodneš zapojiť do boja..."

"To je moja voľba," mrazivo prehlásila. "Ja by som mala byť schopná zvážiť riziká a urobiť zodpovedné rozhodnutie. Viete koľko členov Rádu máme? Niečo cez dve stovky, ak nezahŕňam zálohy. Viete, koľko trénovaných liečiteľov máme? Jediného. Dvoch, ak počítate mňa. Povedzte mi, Lucius: môj život alebo životy všetkých, ktorí nedokážu dostať pomoc, keď ju budú potrebovať?"

"Tvoj," odpovedali obaja Malfoyovci.

Jej oči sa prekvapene otočili k Dracovi.

"Nehovor, že aj ty..." zašepkala.

"Samozrejme, že aj ja," spanikáreným hlasom odpovedal Draco. "Mali ti to povedať, ale ich zámery... Nenávidím, že musím s nimi súhlasiť, ale ty nemôžeš bojovať, Hermiona! Ak ti vypne mozog, keď budeš v ceste nejakého prútika, prídem o teba. Ja ťa nemôžem stratiť!" Padol pred ňou na kolená, aby sa jej mohol pozrieť do očí, držať ju za plecia. "Milujem ťa," riekol, potichu, ohromený, že po tom všetkom sprostom plánovaní jej to hovorí takto. "Milujem ťa a nemôžem ti dovoliť odísť a nevrátiť sa."

Hermiona sa na neho smutne pozrela.

"Aj ja ťa milujem, Draco, ale nenechám svojich priateľov zomrieť." Odtiahla sa z jeho zovretia a postavila sa, on zostal zízať s ústami dokorán. Rýchlym kopnutím nadvihla okraj koberčeka, aby odhalila zvláštnu rytinu v drevenej podlahe pod ním. Mala tvar leva.

"Čo to prepánakráľa..." riekol Lucius.

"Obaja mi podajte ruku," prikázala, vystrčila dlaň. Draco bol príliš ohromený, aby neposlúchol, postavil sa na trasľavých nohách a načiahol ruku k jej. Nedokázal spracovať, čo sa dialo.

"Hneď, Lucius," nahnevane povedala a Lucius rýchlo prešiel k nej a podal jej ruku, očividne zmätený.

S prútikom urobila malé rezné rany na ich palcoch, ignorovala ich prekvapené zhíknutia a vytlačila trochu krvi. Pomaly tiekla nadol po ich pokožke a do tej rytiny. Dom sa zatriasol, ako keby sa prehnalo zemetrasenie. Hermiona rýchlo vyslovila zaklínadlo a namierila na leva prútik. Lev nakrátko zažiaril, než sa všetko vrátilo k normálu. Všetka krv sa vpila dnu.

"Čo to bolo? Čo robíš?" zašepkal Draco, cítil sa zlomený a dezorientovaný. Napokon ju stratí. Po tom všetkom.

"Teraz dom patrí nám všetkým, nielen mne. Spozná vás, ak odídete a budete sa potrebovať vrátiť. Ochráni a ukryje vás odteraz pred všetkým. Nemám potuchy, čo sa dnes stane a potrebujem, aby ste obaja boli v bezpečí."

Odkráčala od ohromených Malfoyovcov a zamierila do hosťovskej izby, aby sa odtiaľ o chvíľu neskôr vynorila s malým batôžkom. Draco vedel, že obsahuje jej liečiteľské potreby. Mal pocit, ako keby sa mu jeho svet rozpadal. Milovala ho. Milovala ho a on ju strácal.

"Prosím, toto nerob, Grangerka," chripel. "Prosím, neopúšťaj ma."

Vzhliadla na neho a on si všimol, že znova plakala.

"Nerob mi to ešte ťažšie než už to je," zašepkala, dotýkala sa jeho tváre, kým jej slzy kvapkali z brady. "Mám v pláne sa vrátiť, ale musím im pomôcť. Divooký Moody mi nikdy nepovedal, kde drží vaše prútiky, inak by som vás vzala so sebou. Ale bez nich vás vziať nemôžem... Vieš, že aj ja ťa chcem znova vidieť. Bez prútikov nemôžete ísť do boja. To by bola samovražda."

Draco sa pozrel na otca a s prekvapením postrehol, že Lucius tiež bojuje s emóciami. Sakra, karty sa obrátili. Dvaja poslední Malfoyovci prosia muklorodenú Hermionu Grangerovú, aby ich neopúšťala, aby s nimi zostala naveky ukrytá v dome.

"Tak veľmi ťa milujem, Draco," povedala, pobozkala ho na líce, slzy zanechala na jeho pokožke. "Vrátim sa."

"Aj ja ťa milujem," zachripel. "Mal som ti to povedať skôr."

"Na tom nezáleží," usmiala sa a pokrútila hlavou. "Cítila som to. Už som to cítila hodnú chvíľu."

"A čo tvoja myseľ?" ozval sa zúfalo Lucius. "Čo ak ten boj nezvládneš?"

Vzdychla si. "To je samozrejme dobrá poznámka, ale nikdy som sa necítila silnejšia a skutočne si myslím, že to zvládnem. Prekonala som bez zrútenia to mučenie. Budem v poriadku." Usmiala sa na neho. "Prepáčte, že som sa na vás nahnevala, Lucius. Boli ste ku mne veľmi dobrý. Možno nesúhlasím s vašimi činmi, ale oceňujem váš záujem o moju bezpečnosť."

Otočila sa znova k letaxu s výrazom sústredenia na tvári.

"Čo chceš urobiť?" spýtal sa Draco.

"Heknúť svoj vlastný letax, samozrejme," odvetila. "Idem do Hlavného stanu, či ma tam chcú alebo nie. Ak sú všetci preč, ako predpokladám, pôjdem na manor a pomôžem, kde budem môcť."

Položila ruku na krb a začala odriekať kúzlo, ktoré Draco nepoznal. Asi po tridsiatich sekundách odriekavania, domom zaznelo hlasné BUM a z kozuba sa vyvalilo trochu dymu. Ukročila a hodnotiaco sa pozrela na svoju prácu.
"Harry v týchto veciach nikdy nebol dobrý," zamrmlala.

Keď sa otočila k dvom Malfoyovcom, spodná pera sa jej začala triasť.

"Vrátim sa," dostala zo seba. "Vrátim." Venovala Luciusovi božtek na líce a Dracovi silný, zúfalý bozk na ústa.

"Milujem ťa," zašepkala mu.

A potom, v závane zeleného dymu bola preč.


Keď sa odletaxovala, Draco znova klesol na kolená a zízal na prázdny kozub.

Zacítil na pleciach ruky svojho otca. Pre jeho otca bolo mimoriadne vzácne ponúknuť mu takto útechu, ale Draco ten čin ocenil.

"Je mi to tak ľúto, synu," riekol Lucius, a potom pomaly odkráčal so zničeným výrazom. Posadil sa za stôl v kuchyni.

Draco niekoľko minút zostal kľačať pred kozubom.

"Kde myslíš, že Divooký Moody ukryl naše prútiky?" nakoniec sa spýtal. Bolo to pritiahnuté za vlasy, ale keby dokázali nájsť svoje prútiky, mohli sa dostať na manor sami a nájsť Hermionu skôr, než ju zrania.

"Mám teóriu, ale nemyslím si, že ju chceš počuť."
"Skús to," vyprskol Draco, zrazu sa cítil veľmi nahnevaný na celý svet.

Lucius si vzdychol. "Mám podozrenie, že ich očaroval tak, že sa zjavia len vtedy, keď ich budeme skutočne potrebovať." Bola to vyhýbavá odpoveď a Dracovi sa nepáčila.

Spýtavo sa pozrel na otca. "Čo tým myslíš? Teraz ich potrebujeme."

"Myslím, že sa naše prútiky zjavia len, ak Hermionu vážne zrania alebo... ak zomrie. Predstava bola, že nás bude chrániť. Myslím, že po tej udalosti s Wolfom sa Divooký rozhodol použiť kúzlo, ktoré nám poskytne možnosť ochrany, keby sa niekedy niečo také prihodilo znova. Nechcel to uľahčiť. Ten muž nás nenávidí. Začul som ho, ako sa o tom hádal s Potterom a zložil som si kúsky dohromady sám."

Dracovi bolo zle.

"Takže ak sa zjavia naše prútiky..."

Lucius smutne prikývol. "Niečo sa stalo."

"To je choré," Dracovi sa triasli ruky.

"Áno. To je."

"Neviem, čo urobím, ak sa nevráti späť."

Lucius si ťažko vzdychol a chytil sa rukami za hlavu.

"Je mi to tak ľúto, synu."


Hermiona so vzlykom vkročila do Hlavného stanu.

Kuchyňa bola prázdna a inštinktívne vedela, že je prázdny celý dom. Hlavný stan bzučal aktivitou, dokonca aj keď mal málo obyvateľov. Teraz smrteľne mlčal. Takže sa nakoniec bitka diala. Ak niekedy znova uvidí Harryho a Rona, pocítia nahnevaný koniec jej prútika.

Ale práve teraz sa potrebovala posadiť a upokojiť za kuchynským stolom, pozbierať myšlienky a vyplakať sa. Bolo také náročné držať sa pokope pred Dracom, ale teraz sa cítila takmer hysterická. Draco s Luciusom mali samozrejme pravdu. Mohli ju dnes zabiť. Mohlo sa stať, že ich už nikdy neuvidí.

Že sa s ním už nikdy nepodelí o posteľ.

Že sa s ním už nikdy nepomiluje. Bohovia, prečo prepánakráľa čakala? Teraz sa to zdalo také hlúpe.

Uvidela v mysli Dracove sivé oči a presne v tejto chvíli sa rozhodla, že smrť neprichádza do úvahy. Musí sa k nemu vrátiť. Sľúbila to. Milovala ho tak veľmi, až ju to desilo a ako sa ukázalo, on ju miloval tiež.

Smrť bude musieť skrátka počkať.

Práve vtedy niečo zachytila pohľadom. Hromádku látky položenej na konci inak prázdneho stola. Na vrchu bol lístok. Vstala a prešla k nemu, prezerala si záhadný predmet.

Na kartičke bolo napísané: Hermiona.

Opatrne ju otvorila.

Hermiona,

ak toto čítaš, znamená to, že si príliš dobrá pre svoje vlastné dobro a vieš, že sme odišli bojovať. Prepáč, že sme to pred tebou zatajili, ale prosím, ver nám, že sme sa obávali len o tvoju bezpečnosť. Si pre nás ako sestra a už príliš veľakrát sme videli, ako si sa zranila, aby nám to vydržalo do konca života. Ak stále trváš na tom, že pôjdeš za nami, čo asi trváš, ak si sa dostala takto ďaleko, prosím, použi neviditeľný plášť, ktorý sme ti nechali. Zostaň v bezpečí, aby sme sa s tebou mohli stretnúť, keď toto všetko skončí. Dúfame, že nechávame tento odkaz zbytočne, ale ty si koniec-koncov najbystrejšia čarodejnica nášho veku."

Vždy ťa budeme milovať,

Harry a Ron

PS. Vyhni sa suterénu - je tam Wolf.

Hermiona cítila, ako sa cez slzy usmieva. Tí chalani. Tak dobre ju poznali. Dotkla sa jemnej látky plášťa, žasla nad jeho dokonalou štruktúrou. Toto jej určite pomôže zostať v bezpečí. Toto jej znova pomôže vidieť Harryho a Rona, ale tiež Draca a Luciusa.

Začula prásk z premiestnenia a nadskočila, malý výkrik unikol z jej pier. Nikto sa nemôže primiestniť do Hlavného stanu okrem...

"Slečna Hermiona?" ozval sa dôverne známy hlas.

"Dobby!" vykríkla a pribehla objať prekvapeného škriatka. ""Už je to tak dávno, čo som ťa naposledy videla!"

"Dobby bol preč na severe pomáhať naším priateľom!" povedal škriatok, súčasne šťastný a šokovaný. "Ale teraz sa Dobby vrátil do boja. Čo tu slečna robí? Dobby si myslel, že slečna je chorá..."

"Bola som chorá, Dobby, ale už mi je lepšie. Aj ja idem bojovať. Práve som chcela odísť."

Niečo ju napadlo a rozhodla sa to využiť.

"Dobby, len pre prípad, že sa nevrátim z boja a ty áno..." Dobby sa nervózne zamračil, keď pokračovala. "Mohol by si len dozrieť na to, že... no... starala som sa o Malfoyovcov vo svojom dome a teraz sa tam ukrývajú. Mohol by si sa uistiť, že sa o nich postarajú, ak sa mi nepodarí vrátiť domov?"

Dobbyho oči sa výrazne roztvorili a Hermiona premýšľala, či od škriatka žiadala priveľa. Spomenula si, že Lucius bol zvlášť hrozným pánom a okamžite to oľutovala.

"Malfoyovci sú... nažive?" spýtal sa ohromený Dobby.

Hermiona prikývla. Zabudla, že správy o ich záchrane a ochrane držal Rád pod pokrievkou. Dokonca sa to nepovedalo ani bezpečným domom.

"Áno. Viem, že to nie je všeobecne známe, ale zmenili sa, Dobby, a mne na nich veľmi záleží. Chcem sa ubezpečiť, že budú v poriadku bez ohľadu na to, čo sa mi stane."

Dobbyho tvár nadobudla zvláštny výraz. "Samozrejme, slečna Hermiona," nakoniec povedal. "Pre vás čokoľvek."

"Ďakujem ti, Dobby," povedala a pobozkala škriatka na líce. "Idem sa von premiestniť. Pripojíš sa ku mne?"

Dobby pokrútil hlavu, čím sa mu rozlietali uši. "Nie, slečna, Dobby sa tam s vami stretne."

"Dobre. Daj si na seba pozor," zdvihla plášť a so smutným úsmevom opustila miestnosť.

Dobby stál v kuchyni minútu, kým si dal dokopy svoje myšlienky.

"Malfoyovci sú nažive," zašepkal si pre seba. "Dobby musí urobiť návštevu."

Ozvalo sa PRÁSK a bol preč.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 17. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Detektor hovadín... krásne slovné spojenie  Prečo si to len Hermiona pospájala? Jediné dobré na tom je, že Draco jej konečne povedal, že ju miluje  Ďakujem za kapitolu 

Re: 17. kapitola Od: Baron - 21.05. 2012
Děkuji.

Re: 17. kapitola Od: wisty - 21.05. 2012
uf... co na to říct, prostě paráda :) sem moc zvědavá na pokračování :)

Re: 17. kapitola Od: dinca - 21.05. 2012
moc pěkné...zajímalo by mě, za kým Dobby jde...osobně si myslím, že jde za samotnýma Malfoyovýma, ale uvidíme...

Re: 17. kapitola Od: leticija - 21.05. 2012
krásná kapitola,sem moc zvědavá za kým doby jde .D

Re: 17. kapitola Od: Twilly - 21.05. 2012
som chytená, lapená a zažraná... veľká vďaka za tip na poviedku a ešte väčšia za preklad, Jimmi

Re: 17. kapitola Od: vlkzrout - 21.05. 2012
Díky za pčeklad. Jsi jednička 

Re: 17. kapitola Od: janulikD - 21.05. 2012
Snad to Dobby nepoví nikomu kdo by jim chtěl ublížit...

Re: 17. kapitola Od: kakostka - 21.05. 2012
Dobby je zlatíčko, vždycky žasnu nad jeho briskním úsudkem a taky velkorysostí se kterou se věnoval Harrymu a v téhle povídce i Malfoyovým.

Re: 17. kapitola Od: siriana - 21.05. 2012
skvělá povídka...hltám ji jedním dechem!

Re: 17. kapitola Od: Jin - 21.05. 2012
vdaka za preklad :D 

Re: 17. kapitola Od: Karina789 - 21.05. 2012
som zvedava na dobiho

Re: 17. kapitola Od: Verka - 21.05. 2012
som zvedavá, komu to ide zvestovať ... hádam nie Voldemortovi ...

Re: 17. kapitola Od: Katie11 - 20.05. 2012
nádherná kapitola moc se mi líbí

Re: 17. kapitola Od: Webli - 20.05. 2012
Super povídky, moc děkuju

Re: 17. kapitola Od: Lenna222 - 20.05. 2012
Perfektní jako vždy, a končeně jsm se dostala ke komntování :)

Re: 17. kapitola Od: yurd - 20.05. 2012
kurňa, to je napínavé.

Re: 17. kapitola Od: adina - 10.05. 2012
A do pr... ja viem ze by to bolo o nicom a ze by to uz nebola ona ale nemohla tam sakra ostat? :) inak dufam ze sa uz nic horsie nestane

Re: 17. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 17. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Pěkné. Díky za překlad

Re: 17. kapitola Od: Kellieta - 07.05. 2012
Sakryš, nebýt toho vzkazu, tak by se vrátila. Dobby se ukázal a musí někoho navštívit? Snad to nebude nic zlého.

Re: 17. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
som zvedavá akú návštevu :)

Re: 17. kapitola Od: popik-hipik - 30.04. 2012
I přes svou únavu jsem se úspěšně dobrala konce kapitoly Je to čím dál tím napínavější a už se hned vrhám na další Je to super povídka

Re: 17. kapitola Od: Norika1971 - 30.04. 2012
no ja len dufam, ze Doby neurobi nic neuvazeneho. Hermiona je velmi lahkovazna, ale taki su uz obetavi ludia :-D

Re: 17. kapitola Od: gabi77777 - 29.04. 2012
za kým to chce dobby jít ???? jestli Dracovi nebo Luciusovi ublíží tak ho zabiju !!!!  

Re: 17. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Takže Dobby na scéně. To jsem zvědavá kam musí na návštěvu. Díky za překlad.

Re: 17. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
ježíííš dobby... to je uplně děsive kam to šel

Re: 17. kapitola Od: Osiris - 26.04. 2012
Tak to bude ještě zajímavé.

Re: 17. kapitola Od: Leeway - 26.04. 2012
Honem, už se nemůžu dočkat

Re: 17. kapitola Od: mimi - 25.04. 2012
vdaka :)

Re: 17. kapitola Od: Lupi - 25.04. 2012
Som zvedavá, čo ten Dobby vymyslí... Inak vďaka za preklad!:D

Re: 17. kapitola Od: elena - 24.04. 2012
len dufam ze Dobby nie je nahodou zradca...

Re: 17. kapitola Od: muuufi - 24.04. 2012
super cast

Re: 17. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
fuu tak toto bolo krute nepovedat jej to, a aj to ze sla a nechala draca doma,ved ten sa zblazni strachom.. dufam, ze dobby nieco vymysli, ked uz sa zjavil na scene..

Re: 17. kapitola Od: eihwe - 23.04. 2012
Díky, skvělá kapitola :o)

Re: 17. kapitola Od: Jana - 22.04. 2012
Vyborne :)

Re: 17. kapitola Od: sabu - 21.04. 2012
uff. napínavé, napínavé...dík za překlad:)

Re: 17. kapitola Od: maria - 21.04. 2012
1

Re: 17. kapitola Od: Lucy333 - 21.04. 2012
Ďakujem za pekný preklad :)

Re: 17. kapitola Od: abby - 21.04. 2012
Velnmi napínává kapitola. Už se nemůžu dočkat, jak to dopadne. píšeš krásně. 

Re: 17. kapitola Od: ansus - 21.04. 2012
Jimmi, díky za překlad - skvělá kapitola jako vždy! Líbí se mi to vygradované napětí, ale přiznám se, že u výroku "Heknúť svoj vlastný letax" jsem málem spadla ze židle - báječný obrat. Dobby na konci působí poměrně hrozivě oproti tomu vždy laskavému domácímu skřítkovi, jakým býval - jsem zvědavá, jestli válka změnila i jeho. Jdu číst dál - díky, díky, díky.

Re: 17. kapitola Od: salviq-25 - 21.04. 2012
Interesantné :D

Re: 17. kapitola Od: kajinek - 21.04. 2012
už se nemůžu dočkat...děkuju

Re: 17. kapitola Od: Kaitlin - 21.04. 2012
Pěkná kapitola, děkuji :)

Re: 17. kapitola Od: Monie2 - 20.04. 2012
To loučení s Dracem a Luciusem....skvěle napsané. Děkuji za překlad

Re: 17. kapitola Od: Stela - 20.04. 2012
Jednoducho uzasne :) :) :) 

Re: 17. kapitola Od: FlorenceMabel - 20.04. 2012
Tak Dobby se také zapojeju... Díky za překlad

Re: 17. kapitola Od: Khira - 20.04. 2012
tak to som aj ja yvedava komu to ta mala potvora povie

Re: 17. kapitola Od: waiwy - 20.04. 2012
Tak se ty dva konečně vymáčkli :)

Re: 17. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
akosi sa tej "návštevy" hrozím. vo vzduchu je určite niečo zlé. ale nechce sa mi veriť, že by práve Dobby bol pomstychtivý...veď uvidíme  

Re: 17. kapitola Od: Reni38 - 13.04. 2012
hm.....no tak to bude asi ještě zajímavý. Tak na to se tedy těším.

Re: 17. kapitola Od: katykaty - 13.04. 2012
ach boze takto to ukoncit....ja sa len bojim toho najhorsieho ze dobby je zly... teda pod imperiusom abo tak....uz sa neviem dockat dalsej

Re: 17. kapitola Od: Shoshi - 12.04. 2012
Neverím tomu, že by Dobby zradil... Ale napínavé to rozhodne je. Som zvedavá, čo sa vlastne chystá... :)

Re: 17. kapitola Od: adelina - 12.04. 2012
Nebudu zapírat, že jsem se chystala nakouknout do originálu, ale odolala jsem:) Raději si počkám na tvůj skvělý překlad. Dobby je jedna z mých oblíbených postav, takže doufám, že v této povídce nebo záporák. Jde to vůbec?:) Vyznání bylo opravdu krásné, nevím, jestli by cokoliv plánovaného vyznělo lépe. Doufám, že budou všichni v pořádku. Děkuji za překlad P.S. "Heknúť svoj vlastný letax, samozrejme" naprosto skvělé:)

Re: 17. kapitola Od: crazyiiii - 11.04. 2012
Uffffff... Tak po doočtemí téhle kapitoly jsem bojovala s pokušením otevřít originál...:D Ale tvůj překlad se tak skvěle čte, že si počkám:)) Moje teorie o hůlkách se asi potvrzuje...:D To ě těší...:))) heknutý letax i Dracova hláška o detektoru hovadin...:D Skvělé !!:-) ám o Hermionu strach, něco mi říká, že jí nebude dopřáno bez problému přejít ani poslední bitkou :/ Dracovo vyznání bylo krásné, upřímné.. Určitě lepší, než cokoi, co by se mu povedlo vymyslt..:) Jenom doufám, že se k němu Hermiona vrátí... a že i on to přežije ve zdraví... Mylsím, že asi jo, ale o to víc se hrozím, kdo jiný bude muset umřít...:// Děkuju za překlad..: )

Re: 17. kapitola Od: lucky - 11.04. 2012
Tak jen doufám, že Dobby neudělá nějakou pitomost. Jeho nápady viz HP2 byly dost vražedné. Musím ocenit výraz "heknout" svůj letax. Paráda. Chtěla jsem si nechat závěrečné kapitolky na jedno posezení, ale neodolala jsem.

Re: 17. kapitola Od: JSark - 11.04. 2012
Ajaj, teraz neviem, či sa mám báť skôr o Hermionu mieriacu do bitky s Voldym alebo o Malfoyovcov čochvíľa čeliacim naštvanému Dobbymu. :D Ďakujem za kapitolku, nedočkavo sa teším na ďalšiu. :)

Re: 17. kapitola Od: Gift - 11.04. 2012
Dobby je jedna z mych nejoblibenejsich postav ve svete HP vubec. Budu tomu drobeckovi drzet palce, aby udelal, co je spravne. Na ta dva zamilovane blazny se uz spolehat nemuzu:-)). Takova "uvodova" kapitola, kazdopadne dokud se nikdo nezrani, jsem vic jak spokojena. Diky za preklad, Jimmi a Bbarko!

Re: 17. kapitola Od: kiwic - 11.04. 2012
no to jsem zvědavá jak tohle dopadne. díky za kapitolu

Re: 17. kapitola Od: kiwic - 11.04. 2012
no to jsem zvědavá jak tohle dopadne. díky za kapitolu

Re: 17. kapitola Od: Leviatan - 11.04. 2012
no trochu inak nez som cakal ale priblizne sa to odvija rovnako :D a ma dobry kod diablovo cislo :D 666

Re: 17. kapitola Od: Andariela - 11.04. 2012
noo..už to ide do tuhého ;) som zvedavá na koniec ;) len tak ďalej :)

Re: 17. kapitola Od: Zuzana - 10.04. 2012
Ježiši toto ma zabije Kam šiel Dobby, dúfam, že nič nevyvedie, jeho činy keď pomáhal Harrymu sú známe a vďaka Harrymu za tú predvídavosť a plášť pre Hermionu. Dúfam, že ona a Draco budú v poriadku. Ale aj tak mám pocit, že tie Malfoyovské prútiky budú potrebné.Dúfam, že pokračovanie bude skoro, lebo toto je príliš napínavé na moje slabé nervy:) Ďakujem za rýchlosť akou si dala túto kapitolu.

Re: 17. kapitola Od: myska111 - 10.04. 2012
Zajímavý závěr kapitoly. Jsem zvědavá, kam se Dobby odmístil. Tak přece jen dal Harry s Ronem Hermioně šanci, aby se sama rozhodla. Jsem zvědavá, co bude dál. Díky za kapitolu.

Re: 17. kapitola Od: denice - 10.04. 2012
Povídka nabrala pěkné grády, úplně mě vtáhla do děje. Nedovedu si tipnout, koho to šel Dobby navštívit. Jsem neskutečně zvědavá. Dalo se čekat, že Hermiona jim na to přijde, Draco je dobře zhodnotil hned na začátku kapitoly. Moc se mi líbily jeho úvahy o Hermionině zapojení v boji, a potom jeho vyznání, myslím, že bylo krásnější a upřímnější než cokoli, co by si dlouho připravoval. Díky.

Re: 17. kapitola Od: Michelle - 10.04. 2012
Ať Dobby neudělá něco šíleného, panebože! Těším se na další díl, tohle bylo fajn =)

Re: 17. kapitola Od: Goddy - 10.04. 2012
Dobby je beztak malá špionska děvka.. O__O   Nebo.. omg!!! UMŘU! o_______O

Re: 17. kapitola Od: petty002 - 10.04. 2012
Tak bitva začíná, to jsem zvědavá jak bude probíhat a jestli se Malfoyovci dostanou z domu. By mě zajímalo co má Dobby v plánu :-)

Re: 17. kapitola Od: terezickas - 10.04. 2012
Takže v první řadě děkuji za bezvadný překlad. No a ke kapitole...myslela jsem, že už mě nic tak nějak nepřekvapí, ale tohle? No jsem vážně napjatá.

Re: 17. kapitola Od: luisakralickova - 10.04. 2012
Ha, bitva, tak jdeme na to, z Voldyho bude fašírka. Dobby je starý dobrák, tak doufám v jeho lepší já. Mám slíbený happy end, takže žádné strachy

Re: 17. kapitola Od: Jacomo - 10.04. 2012
Aj keď viem, za kým ide Dobby, budem sa veľmi tešiť na ďalšiu kapitolu, aj sa báť o Hermionu... Vďaka za krásne čítanie.

Re: 17. kapitola Od: tigy - 10.04. 2012
"Heknúť svoj vlastný letax, samozrejme," - hláška za milión  Dobby by určite nespravil nič, čím by ublížil Hermione, takže som si istá, že nemá za ľubom nič nekalého  Vďaka za ďalšiu super kapitolku 

Re: 17. kapitola Od: Nade - 10.04. 2012
Hermiona, jak jinak, okamžitě zaujala jasné stanovisko. Nedokázala by stát stranou závěrečného boje, když o tom ví. Věřím, že oba Malfoyové musí být naprosto zoufalí, protože oni stranou stát musí. Nikdo jim nedal šanci. Jsem zvědavá, co má za lubem Dobby. Moc se těším na pokračování, protože právě teď to dostává takový spád, že nemůžu ani dýchat.

Re: 17. kapitola Od: lennyuchiha - 10.04. 2012
Napínavý a čím dál víc přituhuje. Těším se na další dílek v tvém podání, i když vím .... Děkuji za překlad

Re: 17. kapitola Od: hatifnatif - 10.04. 2012
doufám, že Dobby nejde vyrovnávat účty s Malfoyovými......doufám, že jim spíš donese hůlky :-D

Re: 17. kapitola Od: steiiiny - 10.04. 2012
ve vzduchu citím problémy... :(

Re: 17. kapitola Od: soraki - 10.04. 2012
I ty, Dobby? Mno, nemám z této kapitoly hezký pocit... tak se necháme překvapit, ne? Díky

Re: 17. kapitola Od: teriisek - 10.04. 2012
Dobby by to nešel říct nikomu zlému, že ne? Mám strach, že se to ještě nějak zkomplikuje. Ten neviditelný plášť byl skvělý nápad, snad Hermionu opravdu udrží v pořádku a naživu! To loučení bylo strašně smutné, musí jim být hrozně, všem. Achjo, to je tak strašně napínavé! Děkuju moc za skvělý překlad, nemůžu se dočkat pokračování!

Re: 17. kapitola Od: jerry - 10.04. 2012
tak tento koniec je este napinavejsi ako ten predosli az sa bojim co chcve dobby spravit, mam ho rada tak dufamze to nebude nic negativne. dik za skvely preklad

Re: 17. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
tak a je tu finalna bitka... dufam,ze prutiky sa k povodnym majitelom zatial nevratia... ajaj, ani mne sa dobbyho spravanie nepozdava... hadam len nezaleti za bellou alebo tak... no, mozno siel za malfoyovcami... nuz, necham sa prekvapit...

Re: 17. kapitola Od: kukajda - 10.04. 2012
Takže další zvrat. A já jsem myslela, že už to nejde :D Teď mám o oba Malfoye strach a Moodyho bych vypleskala. Leda že by jejich hůlky začaroval jinak, než mysleli. 

Re: 17. kapitola Od: Sally - 10.04. 2012
Sakra, Dobby sa mi nepáči! A mám neblahé tušenie, že prútiky preda len nádju svojich pôvodných majiteľov. Ach, bohovia, snáď sa niekedy Hermiona s Dracom ďalej dopracujú... Vďaka za skorý preklad  

Re: 17. kapitola Od: Peggykaja - 10.04. 2012
Aaaa, prosííím, ať jde Dobby za Malfoyovci! Herm už to těžko přežije pokud se vrátí a D + L budou u Voldyho... nebo dokonce dkyby ji  začali vydírat těmi dvěmi... Jsem napnutá jak kšadny a Chválím a děkuji za překlad PS: už si ani nestěžuju na romantiku ;D

Re: 17. kapitola Od: Werush - 10.04. 2012
Som zvedavá koho ide Dobby navštíviť Ďakujem za výborný preklad!

Re: 17. kapitola Od: marci - 10.04. 2012
Krásné a napínavé! Detektor hovadín mě pobavil. A úplně mě dorazilo Hermionino "Heknúť svoj vlastný letax". To bylo geniální )) Jinak jsem ráda, že si ta dvě trdla konečně vyjasnila, co k sobě cítí a jsem ukrutně zvědavá, co a komu jde říct Dobby. Díky moc za úžasnou kapitolu!

Re: 17. kapitola Od: NikkyD - 10.04. 2012
Hmmm co ma ten Dobby za lubom?? Dufam ze to vsetci preziju! Diki:)

Re: 17. kapitola Od: Claire - 10.04. 2012
Jsem moc ráda, že jsem se se svou katastrofickou vizí netrefila, na druhou stranu se mohou stát ještě horší věci, než že by se Hermiona setkala s Wolfem. A taky je mi líto Draca, ne jen pro ten strach, který o Hermionu má. Takovou dobu promýšlel nejrůznější způsoby, jak jí vyznat lásku, až ho neblahé události přinutily k vyznání takovým způsobem, který by ho určitě ve snu nenapadl. Dvě špičkové věty dnešní kapitoly: Hermiona jde heknúť  vlastný letax a Dvaja poslední Malfoyovci... Pro Luciuse i Draca nastává dost hrozná doba bezmocného čekání, no, možná jim jí zpestří Dobby... Alespoň si myslím, že na tu návštěvu jde právě za nimi. Jimmi, díky za další kapitolu, netrpělivě budu vyhlížet příští, neb napětí se stupňuje a není nikde psáno, že k odvrácení Smrti bude stačit Hermionino rozhodnutí nezemřít a slib, který dala Malfoyům.
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 20.04. 2012
S hrôzou som zistila, že som neodpovedala ani na jediný komentár k tejto kapitole. Čo som zabudla, že som ju zverejnila. (Hm, ďalšiu som poslala bete ako 17, takže je to možné :D) Ďakujem za nádherný tvoj ako vždy úžasný komentár.

Re: 17. kapitola Od: 3lucky - 10.04. 2012
No tak teď jsem zvědavá o jakou návštěvu jde.... Buď jde Dobby za Malfoyovými, nebo za Voldemortem.... Sakra to je napínavé jako kšandy :-D díky :-)

Re: 17. kapitola Od: lulka4565 - 10.04. 2012
Som zvedava komu to ide dobby povedat, ved cely rad o tom vie.....

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke