Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

13. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 18.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/13/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 13

Keď sa Draco s trhnutím prebudil na zvuk Hermioninho spanikáreného kriku, miliónkrát preklial sám seba za to, že zabudol na jej nočné hrôzy. Zaspal v takom šťastnom omámení, že mu jej mučivé sny úplne vypadli z hlavu. Stačil jeden rýchly bozk a jeho starostlivosť o ňu začínala mať trhliny. Ona mu dala šancu a on si ju sakra ešte stále nezaslúžil. Plný sebaneznášania vyskočil na nohy a rozbehol sa k jej spálni.

Dostaň sa tam, kým si ublíži. Dostaň sa tam, kým ublíži niekomu inému.

Roztvoril dvere a našiel ju natlačenú v rohu ako naposledy. Oči mala roztvorené a nebolo pochýb, že videla tie zavraždené deti. Krv jej stekala po rukách na miestach, kde jej nechty roztrhali pokožku a líca mala zmáčané slzami.

Vrieskala a vzlykala, snažila sa zatlačiť ešte hlbšie do rohu. Draco k nej urobil zopár opatrných krokov, ruky vystreté v geste, o ktorom dúfal, že je upokojujúce.

"Grangerka, to som ja..."

"Sú to len deti!" zavýjala. "Vy netvory!"

"Viem," odvetil s pocitom bezmocnosti. Sám býval netvorom. Kedysi sa pyšne jedným nazýval. Ako kurevsky na smiech bol. "Viem, Grangerka. Je mi to tak ľúto. Teraz si už v poriadku."

"Len deti," vykríkla o trošku tichšie. "Muklovia alebo nie, stále sú to niečie deti. Niekto ich miluje. Niekto ich potrebuje."

Draco zacítil neznámy kŕč v hrudi a bol si istý, že ho muselo vyvolať puknutie jeho srdca. Ach bohovia, niet divu, že jej mozog prestal fungovať. Ani si nedokázal predstaviť, čím si prešla. Bez ohľadu na to, ako to začala zvládať počas dňa, v noci sa pravda vyplazila von. Prenasledovalo ju to. A asi aj navždy bude.

Už sa dostal k jej posteli a pomaly na ňu vliezol. Chcel sa k nej dostať skôr, ako vyštartuje. Nemohol dovoliť, aby sa jej znova do rúk dostala zbraň. Stále vzlykala do rúk, krv z predlaktí špinila jej tričko.

"To som ja, Grangerka. Draco. Postarám sa o teba, dobre?"

Keď položil ruku na jej členok, strhla sa a zrazu zostala ticho. Nebolo to pokojné ticho. Bolo mu jasné, čo sa blíži a zaškrípal zubami.

Vyskočila z rohu v pokuse dostať sa odtiaľ, drala sa preč, aby sa dostala z postele. Zablokoval ju svojím telom, schmatol ju za ruky, keď po ňom driapala. Hrýzla, kopala, kričala a plakala, ale on ju držal na posteli, keď ju pretočil na chrbát a pritlačil pod sebou.

"Grangerová... Prosím, Grangerka..." vrčal, užasnutý z toho, ako silno voči nemu bojovala. Dostal lakťom do líca a strhol sa bolesťou, no nepustil ju.

"Netvory..." dusila sa.

"Ja viem, láska. Je mi to tak ľúto."

Jej boj začal slabnúť a nakoniec pod ním len plakala, vzlyky tlmilo jeho plece. Netušil, či si vôbec uvedomuje, že tam je.

Keď si bol istý, že sa dostatočne upokojila, natočil sa okolo nej, aby obaja ležali na boku, ich trupy pritlačené vedľa seba a jeho ruky ju mocne objímali. Jej drobné telo sa triaslo voči jeho a on krátko zauvažoval nad tým, ako toto zvládali Weasley s Potterom. Ako to dokázali zvládať, keď sa toto dialo každú noc? Keď ju museli oživovať po jej samovražedných pokusoch, na ktoré si len nejasne spomínala? Ako to zvládali, keď videli, ako sa toto dievča samo ničí? Nikdy by im to nepriznal, ale keď ležal v Hermioninej posteli, keď ju zvieral vo svojom náručí, získal pre tú dvojicu neochotný rešpekt. Draco si uvedomil, že on by sa zosypal, keby musel sledovať, ako sa rozpadá takmer zakaždým, keď zaspala. Niet divu, že si radšej zvolili závislosť, než ju nechať zrútiť sa.

Vtedy Draco dospel k rozhodnutiu, že už nikdy viacej nezaspí sama. Ak to dovolí, zostane s ňou, aj keby to malo byť na zemi. Nabudúce sa k nej dostane skôr. Upokojí ju. Ochráni ju pred sebou samotnou.

Dvere zaškrípali a Draco zbadal otca, ako nazerá dnu.

"Je v poriadku?" spýtal sa Lucius hlasom škrípavým zo spánku, pohľadom prešiel po synovi držiacom vzlykajúce dievča.

"Zase si doškriabala ruky, ale myslím, že bude v poriadku," odvetil Draco, vôbec neuvoľnil svoje zovretie. "Dnes v noci zostávam tu," dodal rozhodne.

"Nič menej by som neočakával," odpovedal Lucius unaveným hlasom. "Dobrú noc."


Keď sa Draco prebudil, Hermiona stále ležala v jeho náručí, ale oči mala otvorené a hľadela mu do tváre. Evidentne ho sledovala, kým spal. Zauvažoval, ako dlho je hore.

"Máš modrinu na líci," smutne povedala.

"Nič to nie je," zamrmlal. "Nebolí."

"Aj tak mi je to ľúto," odvetila s previnilým výrazom.

Zľahka ju pobozkal na čelo. Páčilo sa mu, že to dokázal urobiť bez toho, aby nad tým dvakrát premýšľal.

"Ďakujem ti, že si sa o mňa postaral," zašepkala. Srdce mu urobilo niečo podivne trepotavé.

Pri príprave raňajok si liečila ruky.

"Cítite sa v poriadku, Hermiona?" spýtal sa Lucius, ktorý sa pokúšal znieť v pohode, ale zlyhal v tom. Namiesto toho znel znepokojene. Všetci sedeli za stolom, keď si zašívala jednu z väčších rán na vnútornej strane ruky. Nebol to príjemný pohľad.

"Vďaka vášmu synovi mi je skvele," pokojne vyhlásila. "Tie škrabance nie sú ničím v porovnaní s tým, čo som urobila predtým." Vrelo sa na Draca usmiala a on sa nepohodlne zamrvil.

"Urobil som, čo som musel, Grangerová," odvetil. Vedel, že nebol hrdina. Kedysi sa stotožňoval s ľuďmi, ktorí jej toto urobili. Nechcel od nikoho vďaku.

"Nie, urobil si to, čo si sa rozhodol urobiť," vyhlásila vážnym hlasom. "To je rozdiel."

Vstala a vzala tubu krému z blízkej skrinky. Vytlačila si trochu na prsty, prešla k nemu a vklepávala chladnú zmes do jeho líca.

Draco si nemohol pomôcť. Dovolil očiam zatvoriť sa a vychutnával si ten pocit. Voľnú ruku mala zľahka položenú na jeho pleci. Prstami pohybovala po modrine tak nežne, že to sotva cítil. Ale z pocitu, ktorý ten dotyk vyvolal, z očividného množstva starostlivosti, ktorú mu venovala, ho príjemne bolela hruď. Všetka jej pozornosť bola venovaná jemu a on ju vďačne nasával. Tak si na toto zvykol, keď ho liečila z kliatby, že s prekvapením zistil, že mu ten kontakt chýbal.

"Toto by malo pomôcť," povedala, keď nasadila vrchnák.

"Vďaka, Grangerová," odvetil Draco s červeňou na lícach.

S úsmevom mu stisla plece.


Toho večera Draco prešľapoval pred Hermioninými dverami, snažil sa rozhodnúť, ako sa k tej téme priblížiť. Nechcel, aby nadobudla nesprávny dojem - chcel spať v jej izbe, aby ju chránil pred nočnými hrôzami, nie z iného dôvodu. Z väčšej časti.

Začul, ako sa vnútri pohybuje a odkašľal si.

"Grangerová?"

Dvere sa otvorili a odhalili Hermionu v bavlnenom tričku a šortkách.

"Hm?" povedala, kým si prečesávala vlasy.

"Ja, hm, uvažoval som, že... no, možno by bolo lepšie, keby som spal v tvojej izbe pre prípad, že budeš mať ďalšiu nočnú hrôzu. Na zemi, samozrejme... Nechcem, aby si mala obavy kvôli mojím, hm, zámerom, len ma napadlo..."

"Malfoy," prerušila ho s pobaveným úsmevom. "Samozrejme, že môžeš zostať. Ale ak mám byť úprimná, viac by mi vyhovovalo, keby sme si len rozdelili posteľ. Nie, aby sme niečo robili, pretože vážne je príliš skoro..."

"Áno, príliš skoro," nervózne sa vložil.

"Správne, na tamto je príliš skoro vzhľadom na to, že na to ideme pomaly, ale jednako by som uprednostnila, keby si nespal na zemi," dokončila.

"Ach. No, ak ti to nevadí..."

Vtiahla ho dnu za ruku.

Zaspali vo vzájomnom objatí. Draco premýšľal, či život s ňou bude vždy takýto... trochu rozhovoru, trochu bozkávania a potom vzájomné objímanie, až kým ich nepremôže spánok. Napadlo ho, že to znelo ako tá najlepšia vec, o akej kedy počul. Vždy túto časť preskakoval a prechádzal rovno k sexu, ale s trhnutím si uvedomil, že sám seba okrádal. Toto bolo božské. Niežeby to mohol robiť s nejakou čistokrvnou čarodejnicou, s ktorou sa zaplietol - boli asi tak láskyplné ako Čierne jazero. Teraz to chcel kvôli Hermione. Bolo to celé ňou.

Keď sa neskôr po hodinách začala mykať a plakať, čo naznačovalo začiatok nočnej mory, šúchal ju po chrbte, šeptal jej slová a mocne ju objímal, aby sa nedostala spod kontroly. Po dvadsiatich minútach, čo ju kolísal v náručí a vravel jej, že všetko bude v poriadku, sa upokojila, upadla do tichého spánku a jej slzy usychali na jeho nočnej košeli.

Rozhodol sa, že toto uprednostní radšej, než aby každý deň brala elixír.


Na druhý deň ráno mu otec venoval vševediaci pohľad, keď opúšťal jej izbu, aby sa prezliekol.

"Prosím ťa, otec, bolo to kvôli nočným hrôzam," zľahčoval Draco.

"Hmmm," nadvihol Lucius obočie a vydal sa do kuchyne.

Z väčšej časti, pomyslel si v duchu Draco, keď sa usmial nad spomienkou na prebudenie sa s Hermionou v náručí. Začínala sa mu predstava, že sa o ňu postará, páčiť.


Neskôr v ten deň sa zastavili Harry s Ronom, tvárili sa nahnevane a vyčerpane.

"Muselo sa mu doniesť, že ho hľadáme," povedal Ron, keď všetci popíjali čaj. "Labák je opustený a po ňom niet ani stopy."

Hermiona prikývla s neutrálnou tvárou. Draco mal podozrenie, že vedela, že Wolfa nebude možné nájsť, ale bola príliš zdvorilá, aby niečo povedala.

"Dobrou správou je, že Rád nedávno dosiahol niekoľko úspechov, vďaka vám, Lucius," prikývol Harry na muža. Lucius sa zatváril trochu prekvapene.

"Som rád, že som mohol pomôcť," odpovedal vyhýbavo.

"Ja tiež," riekol Harry. "Nikdy by sme neuhádli niektoré heslá a miesta, ktoré ste nám dali. Sme vám mimoriadne vďační. Myslím, že sme blízko k prielomu."

Hermiona sa na Luciusa pozrela so sladkým úsmevom. "Vy ste taký ľudomilko," doberala si ho s vedomím, že ho musí zabíjať, že poskytol také cenné informácie organizácii, ktorú nemal nijako zvlášť rád. Na druhej strane to pomôže poraziť organizáciu, ktorú nenávidel, takže možno voľba nebola taká ťažká.

Lucius nad ňou žartom pretočil očami a obaja sa uškrnuli.

Draco sa chcel zasmiať nad výrazom na Ronovej a Harryho tvári, keď videli, že si Hermiona robí žarty zo všetkých ľudí práve z jeho otca. Rýchlo sa prebral, keď si uvedomil, že Hermioniným priateľom bude treba povedať o... pokroku v jeho a Hermioninom vzťahu, ak všetko bude pokračovať tak dobre ako pokračovalo. Netešil sa na tú reakciu, ale aspoň Harry bol trošku viac pripravený ako Ron. Ron sa ho pravdepodobne pokúsi zabiť.

"A čo tvoje nočné hrôzy, Miona?" uvoľnene sa spýtal Ron a Dracovi zabehol čaj.

"Neboli také zlé," odpovedala bez zaváhania. "Malfoy dozerá na to, aby ma zastavil skôr než narobím skutočnú škodu," nejasne dodala. "Som si istá, že by som vyviedla niečo zlé, keby nebolo jeho."

Ron sa zatváril prekvapene, ale Harry znova nadobudol ten neznesiteľný, všetkého znalý pohľad.

"Myslím, že to je dobre..." Ron zvraštil čelo. "Vďaka, Malfoy."

Draco odpoveď zavrčal. Nechce nič prezradiť, takže vážne bolo bezpečnejšie vôbec nerozprávať. Ignoroval Harryho prenikavý pohľad a odpil si z čaju.


Navykli si rozprávať sa skôr než zaspali, niekde uprostred bozkávania a skutočného spánku. Draco dostál svojmu slovu ohľadne svojich "zámerov" a postaral sa, aby ukončil akúkoľvek fyzickú záležitosť skôr, než sa veci príliš rozvášnili. Strhol sa pri pomyslení, že by Hermionu do niečoho hnal. Toto bol jediný čas v jeho živote, na ktorý si dokázal spomenúť, v ktorom uprednostnil potreby svojej partnerky.

Ktorá, ako mu priznala, sa intímne nestýkala s nikým okrem Anthonyho. Posledná vec, čo chcel, bolo vyvolať akúsi recidívu tým, že by ju prinútil spomenúť si na najmučivejších pár mesiacov jej života. Mohol počkať. Dokázal čakať tak dlho, ako chcela.

"Dobre, Grangerka, povedz mi niečo z Rokfortu, čo nikto iný nevie," povedal Draco. Snažili sa nahradiť si premárnený čas tým, že sa toho druhého pýtali na všetko možné, čo ich dokázalo napadnúť. Zatiaľ prediskutovali jeho strach z utopenia, jeho lásku k francúzštine a jeho priznanie, že jediné, čo ho dokázalo zbaviť stresu bolo lietanie a sex. Dozvedel sa, že jej previnilým poteším boli tvrdé bonbóny, niečo, čo nikdy nemala ako dieťa dovolené, že jej strach z lietania bol taký silný, že sa jej zdvíhal žalúdok a že prišla o panenstvo s Viktorom Krumom.

"Hmmm.... Čo nikto iný nevie? To je ťažké... Harry s Ronom vedia takmer o všetkom, čo som v tých časoch vyviedla," mračila sa a snažila sa vymyslieť niečo dobré. "Ach! Už viem! Raz som narazila na madam Pinceovú a Filcha, ako robili pochybné veci v jednom zo skladov v knižnici."

"Čože?" zaksichtil sa. "To je... Fúúj. Vďaka za mentálnu predstavu, Grangerová."

"Presne dôvod, prečo som to nepovedala Harrymu s Ronom," prikývla s ironickým úsmevom. "Nikto si to nechce predstavovať. Plus si myslím, že v tom čase sme nevychádzali, takže sa zdalo zbytočné začínať rozhovor kvôli klebete."

"Nuž, zrejme nie si slizoličanka," uškrnul sa. "Klebety sú hlavným dôvodom, prečo sa rozprávame."

"Myslíš?" zachichotala sa.

"Prečo ste nevychádzali? Myslel som si, že vás troch v tom čase rozdelí len odpudzujúce kúzlo." Pokúsil sa vynechať posmech zo svojho hlasu, ale podarilo sa mu to len čiastočne.

"Pchá, nie vždy," zachmúrila sa. "Mali sme nezhody. Myslím, že táto bola o Ronovi a Lavender, ale možno sa mýlim... Teraz sa všetko zdá tak dávno..."

"Neboli ste s Weasleym... v istom čase zapletení?" spýtal sa tak nenápadne, ako dokázal. Nechcel, aby vedela, ako je zvedavý na túto konkrétnu tému.

"No, chodili sme spolu krátko po škole," pokrčila plecami. "Ale bol to kolosálny omyl. Po romantickej stránke sme sa k sebe hodili príšerne. Bral ma ako samozrejmosť a ja som po celý čas bola na neho naštvaná. Sme na tom oveľa lepšie ako priatelia."

Draco vydýchol. Robil si starosti, že stále pociťuje zvyšky starej náklonnosti k Weasleymu, ale očividne nie. Aj to je dobrá vec. Neznášal toho blbca.

"Si na rade," zívla do jeho pleca.

"Niečo z Rokfortu, čo nikto iný nevie? Hmm. Raz som mal trest s profesorkou Trelawneyovou a ona predpovedala, že sme si ona a ja súdení."

Hermiona zavyla smiechom a potom pokračovala v poriadnom chichotaní do jeho hrude. Draco sa zaškeril. Vedel, čo si myslela o Veštení, ale došlo mu, že ju zvlášť pobavilo to tajuplné odhalenie, ktoré roky tvrdošijne ignoroval. Vôbec nikomu nepovedal, keď sa to stalo, jeho spolužiakom by to poskytlo príliš veľa munície pre nemilosrdné doberanie.

"Samozrejme, že ma vydesila... len malinkatá šanca, že má pravdu," pokračoval, kým sa Hermiona chichotala.

"Ach, bože, Malfoy, to je tá najsmiešnejšia vec, čo som za celé roky počula," lapala po dychu a pokúšala sa upokojiť. "Takže mi hovoríš, že sa na teba nemám príliš naviazať, pretože osud ťa nakoniec spojí s Trelawneyovou?"

Draco sa zamračil. "To určite nehovorím," pohladil ju po vlasoch. "Môžeš sa naviazať tak veľmi ako len chceš." Chcel si ju doberať, ale len čo tie slová opustili jeho ústa, uvedomil si, že je to pravda.

Venovala mu plachý úsmev a on sa pokúšal nedomýšľal si z neho príliš veľa.


"Prečo si zachránila môjho otca a mňa? Po tom, čo som urobil... s tým oknom. Keď som ti ublížil."

Zahryzla si do pery a premýšľala o tom.

"Myslím, že som skrátka mala pocit, že potrebuješ šancu. Mala som pocit, že je na tebe viac než tá nahnevaná maska a uvedomila som si, že to nikdy nebudem môcť zistiť, ak ťa prezradím. Okrem toho by vás oboch zabili. S tým by som nemohla žiť. Aj tak som už zažila horšie než hodenie do okna."

Draco prešiel prstami po jej líci.

"Ďakujem ti, že si mi dala šancu, Grangerka."

Usmiala sa na neho.

"No, určite si ju nepremrhal, Malfoy."


Niektoré večery boli témy vážnejšie než inokedy.

"Porozprávaj mi o Anthonym," povedal. "Ak ti to nevadí."

Chvíľu premýšľala. "Neviem, kde začať," nakoniec povedala. "Stretli sme sa, pretože pomáhal Rádu - dával do poriadku ľudí po misiách. Požiadala som ho, aby mi ukázal, čo robí a mohla som tak pomôcť, a myslím, že som to rýchlo pochytila. Nakoniec trávil všetok svoj čas, keď nepracoval, tým, že ma učil, a keď bola jeho práca ohrozená kvôli Veď-Vieš-Koho vplyvu na ministerstve a vo Svätom Mungovi, začal v Ráde pracovať na plný úväzok a ja som sa stala druhou liečiteľkou. Začali sme spolu chodiť hlavne preto, že sme sa aj tak ustavične vídali a zistili sme, že sa skutočne k sebe hodíme."

"Chýba ti?" spýtal sa Draco.

"Chýba," prikývla. "Ale je to zvláštne. Keď ho zabili, chodili sme spolu len päť mesiacov a po väčšinu času som bola v zlom mentálnom stave, takže stále mám sklony k tomu, aby mi chýbal ako priateľ... Skrátka som ho v tomto smere poznala lepšie než som ho poznala ako partnera. Bol ku mne veľmi dobrý a možno za iných okolností by sme mali šancu, ale nebol vhodný čas začať si s kýmkoľvek niečo romantické. Bola som šokovaná, keď som zistila, že mi zanechal dom... Nemyslím, že mal veľa ľudí, čo mu boli blízki."

"Mi... milovala si ho? Nemusíš na to odpovedať, ak nechceš."

Usmiala sa. "Veľmi mi na ňom záležalo. Bol pre mňa mimoriadne dôležitý a som šťastná, že bol súčasťou môjho života. Ale nie, nebola som do neho zamilovaná. Možno by to prišlo neskôr, ale nie som si istá. Dokonca aj vtedy som si chránila svoje emócie. Je ťažké prestať byť ostražitý a pripustiť si ľudí, keď ich môžeš každú chvíľku stratiť. Je to spôsob sebazáchovy - udržať si emočný odstup."

"Áno, o tom viem všetko, ako som si istý, že si uhádla." Začal obkresľovať jej prsty tak, ako to mal rád. Premýšľal, či si udržuje emočný odstup od neho. Nepripadala mu to tak, ale ani nechcel nič predpokladať.

"Bol si niekedy zamilovaný?" zrazu povedala.

Dracovi vyschlo v ústach. "Nie, ešte nie," potichu odvetil. Zjavne bola spokojná s jeho odpoveďou a obaja začínali zaspávať.

Snažil sa nemyslieť na to, či jej poskytol úprimnú odpoveď.


Draco vedel, že tá otázka raz príde, ale nebolo to o nič ľahšie, keď sa na to skutočne spýtala.

"Prečo smrťožrúti nemajú problém so zabíjaním muklov? Myslím, hoci nemajú mágiu, stále sú to ľudia. Nerozumiem takému zmýšľaniu. Vražda je vražda."

Prikrčil sa, ale vedel, že musí odpovedať, pretože ona jeho otázky zodpovedala otvorene.

"Ja.. Uf, to je ťažké, Grangerová. Dobre, keď si súčasťou skupiny, takmer všetok svoj čas tráviš tým, že ti v podstate vymývajú mozog. Vravia ti, že muklovia - alebo vlastne muklorodení - nie sú ľudia, že sú bezcenní... že sú hmyz. Zvieratá. Hrozba pre takzvanú čistotu magického sveta. Nakoniec tomu uveríš. Alebo uveríš, pretože ťa žiadajú, aby si tým ľuďom ublížila a je to ľahšie, keď si myslíš, že sú niekde pod tebou. Celý svoj život som tie kecy počúval, takže nebolo ťažké uveriť."

"Prečo si teraz iný?" spýtala sa. "Spomínam si, že si bol stále rovnaký, keď ťa zachránili. Nenávidel si ma."

Vážne sa na ňu zadíval a potom si vzdychol. "Neviem... Tým, že som s tebou trávil čas, videl, že nie si nič z toho, čo ma naučili... Nakoniec mi to jednoducho došlo. Bol to podivný proces.... A občas som s tým bojoval len preto, že je to také iné od toho, čomu som kedysi veril... Ale takto je to lepšie. Lepšie pustiť to z hlavy. A vzhľadom na to, že sa môj otec zmenil tiež, chcem povedať, u Merlina... Ten muž ma naučil všetko, čo viem o nenávisti. Je úžasné, aké zatiaľ urobil pokroky."

 Odmlčal sa, prevracal tie slová vo svojej mysli.

"Je veľmi ťažké nenávidieť ťa, Grangerová. Dokonca vo svojom najhoršom stave som bol vždy na teba zvedavý, a myslím, že som trochu žiarlil. Spochybňovala si všetko, čo ma naučili."

Študovala jeho tvár.

"Som rada, že si na mňa zmenil názor, Malfoy," riekla.

Pobozkal ju, znepokojený, že by mohol povedať priveľa, keby rozhovor pokračoval. Nenávisť bola to najvzdialenejšou vecou od toho, čo teraz k čarodejnici vo svojom náručí cítil.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Draco spí v nočnej košeli? Fíha  A miluje francúzštinu? Aj mne sa páči  Aké romantické  Tiež som si myslela, že Wolfa nechytia... Tieto spovede sa mi páčia  Draco sa konečne niekomu otvára. Ďakujem  Na začiatku: Zaspal v takom šťastnom omámení, že mu jej mučivé sny úplne vypadli z hlavu. Na konci: Nenávisť bola to(u) najvzdialenejšou vecou od toho, čo teraz k čarodejnici vo svojom náručí cítil.

Re: 13. kapitola Od: MagicLady - 17.05. 2012
Pěkná kapitola  Je lepší, že se sbližujou pomalu postupně.

Re: 13. kapitola Od: adina - 09.05. 2012
Dalsia krasna kapca :)) dakujem... aaa tak mi napadlo ujo Lucius nedostane od niekoho sancu na lepsi zivot? Bolo by pekne keby sa to aj prenho skoncilo dobre :)

Re: 13. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 13. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Hezká kapitola, velké díky za překlad

Re: 13. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Krásné, jak se pomalu dostávají k sobě blíž a blíž.

Re: 13. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
ďakujem za kapitolu, takýto nežný Draco sa mi páči :) 

Re: 13. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Hermionino dobírání si Luciuse je super. Hm, chudák Draco, on a profesorka větštění by byli asi ta nejšílenější dvojice z celého HP ;o)

Re: 13. kapitola Od: popik-hipik - 28.04. 2012
Děkuji  Opravdu zajímavá kapitola a to vyptávání se

Re: 13. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
pěkná jemnota jejich vztahu

Re: 13. kapitola Od: Leeway - 23.04. 2012
Ty jo, kruci, říkám si, že si přečtu ještě jednu kapitolu a skončím, ale ..... to jsem si říkala u kapitoly číslo 3 :D-.... skvělé

Re: 13. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
slusny draco... cakajuci draco... trpezlivy draco... waw, som zvedava ako dlho sa bude schopny drzat na uzde - mam na mysli jeho vasen, ktora ocividne bulbe pod povrchom, samozrejme 

Re: 13. kapitola Od: Baron - 20.04. 2012
Velmi zajímavé a pěkné. Děkuji.

Re: 13. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
takí sú spolu zlatí :) som zvedvá, ako Ron zareaguje na to ich "chodenie" :DD

Re: 13. kapitola Od: kia - 17.04. 2012
Ten pribeh je porad lepsi a lepsi..:) Diky za preklad, zlepsilo to den:)

Re: 13. kapitola Od: Lucy333 - 16.04. 2012
díky za preklad podarená kapitola :)

Re: 13. kapitola Od: terez - 14.04. 2012
A to jsem si myslela, že potrápím angličtinu a půjdu na originál. Kdepak. Postupujeme dále. Díky za překlad :)

Re: 13. kapitola Od: abby - 13.04. 2012
Zajimavý průběh příběhu. Rozhodně bych nepředpokládala, že se bude Hermiona s Dracem bavit o bývalém příteli a Dracově smrtijedství.

Re: 13. kapitola Od: Brumlinka2 - 11.04. 2012
Krása. Hermiona dobírající si Luciuse, Ron děkující Drakovi zato, že tráví noci u Hermiony v posteli, .... Díky za překlad

Re: 13. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
ach, tak toto bola pekna kapitolka... to, ako sa rozpravali a Draco a Trelawneyova :D :D myslela som ze padnem zo stolicky :D :D :D len premyslam ako dlho to draco vydrzi, kym sa o nieco v tej posteli pokusi :D :D :D

Re: 13. kapitola Od: Sally - 09.04. 2012
Ach, ale si hrkútajú (síce trochu neobvykle priezviskami.. zvykla som si, čo je pravda, ale bude to príjemná zmena, ak sa k nej dopracujú...). Len aby na to nedoplatili. Neviem, či už som zvyknutá na nešťastné konce, ale takáto krásna romantika je ako ticho pred búrkou. No ale veľmi fajnové ticho Trelawneyová pobavila, ako i novopečený  Lucius Ten si ma riadne omotal okolo prstu, už nebudem ani poviedky s jeho 'zlým ja' čítať Pomaly začne pobehovať  a zachraňovať Rád. Už sa neviem dočkať momentu, kedy výjde pravda na povrch. To budú zaujímavé čítať myšlienkové pochody Draca a Harryho všadeprítomné veľavranné pohľady:D Snáď to Ron príjime pokojnešie ako očakávam. Vykecala som sa už dosť, hor sa na pokračovanie A veľké ďakujem za preklad! Bravúrny ako vždy ,)

Re: 13. kapitola Od: Phee - 09.04. 2012
no tak pobavila som sa, Draco si je súdený s Trelawneyovou( sorry za prípadný preklep, neviem ako sa píše jej meno)........no Harrymu a Ronovi sa asi nebude páčiť predstava o Hermioninom spolunoclažníkovi :D

Re: 13. kapitola Od: Khira - 08.04. 2012
Uz som aj zabudla ako ju hodil do toho okna...je to uzasne napisane...dakujem za preklad

Re: 13. kapitola Od: zelaaa001 - 07.04. 2012
tak toto bolo fakt pekné, romantika ako sa patrí. Len aby im to vydržalo, ale ako tak pozerám na počet zvyšných kapitol, isto sa este niečo pokašle:( ďakujem za krásny preklad!

Re: 13. kapitola Od: katykaty - 05.04. 2012
jeeej oni su taky zlati:)  

Re: 13. kapitola Od: JSark - 03.04. 2012
Tak nakoniec zase až tak rýchlo nie. :) Fajn, že jej pomáha so spánkom, celý život závislá na elixíre by nebolo nič moc. Vďaka, kapitolka super.

Re: 13. kapitola Od: kajinek - 03.04. 2012
děkuju :-)

Re: 13. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
Jediné slovo: Sladké ♥

Re: 13. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
toto bola taka trosku oddychova kapitolka, ale diky za nu :D

Re: 13. kapitola Od: andie - 29.03. 2012
dakujem za preklad, som zvedava, ako to bude pokracovat a hlavne na ten velky zvrat.

Re: 13. kapitola Od: Stela - 28.03. 2012
Super kapitolka :)

Re: 13. kapitola Od: Lucka - 27.03. 2012
Ďakujem za kapitolu, úžasný preklad! :)

Re: 13. kapitola Od: Ivonka - 27.03. 2012
Moc moc děkuji :-)

Re: 13. kapitola Od: eihwe - 27.03. 2012
Skvělá kapitola, díky!

Re: 13. kapitola Od: gabi77777 - 26.03. 2012
dobrá kapitola . . . du na další

Re: 13. kapitola Od: Mucky - 26.03. 2012
Moooc se mi líbí jak se pomaloučku hermiona adraco sbližují...a Lucius též nemá chybu :D prostě super :D

Re: 13. kapitola Od: waiwy - 26.03. 2012
to je tak romantický, vždy se už nbemůžu dočkat další kapitolky :)

Re: 13. kapitola Od: Shoshi - 25.03. 2012
super! vďaka za preklad :)

Re: 13. kapitola Od: lucky - 25.03. 2012
zapomněla jsem poděkovat minule a tak jsem si dnes aspoň užila kapitolku znovu.

Re: 13. kapitola Od: dsidova - 25.03. 2012
děkuji za krásný překlad

Re: 13. kapitola Od: Jacomo - 25.03. 2012
Jo, jo, držet se před usnutím s "někým" za ruku je výborná medicína na leccos - osobně vyzkoušeno :-) Jsou fakt sladký, oba dva.

Re: 13. kapitola Od: Jana - 25.03. 2012
No tak to som teda PORIADNE zvedava, ako to bude pokracovat :)

Re: 13. kapitola Od: sabu - 25.03. 2012
jsem napjatá jak kšandy! Dík za překlad:)  

Re: 13. kapitola Od: janulikD - 25.03. 2012
Není co dodat... prostě jedna z nejlepších povídek 

Re: 13. kapitola Od: maria - 25.03. 2012
1

Re: 13. kapitola Od: petty002 - 25.03. 2012
Tak kapitolka opět parádní, není co dodat :-)

Re: 13. kapitola Od: vansmall - 25.03. 2012
Huh... Dobrá kapitola... Na nejvýš zajímavá .. 

Re: 13. kapitola Od: skaredanehoda - 25.03. 2012
už sa neviem dočkať až sa idylka pokašle :-)

Re: 13. kapitola Od: Monie2 - 25.03. 2012
Děkuji za příjemnou kapitolku :)

Re: 13. kapitola Od: terezickas - 25.03. 2012
Moc hezká kapitola...mix mezi vážností a romantikou, což vytváří vážně zajímavou kombinaci.

Re: 13. kapitola Od: Adushka - 25.03. 2012
zbožnujem túto poviedku :) moc moc díky za  preklad

Re: 13. kapitola Od: Reni38 - 24.03. 2012
už nevím co psát.  Snad jedině pravdu. Čím dál tím víc se mi ta povídka líbí.

Re: 13. kapitola Od: CarmenElizabeth - 24.03. 2012
zaujimave som zvedava ako to bude pokra4ovat ur4ite to bude mat e3te zaujimavu zapletku

Re: 13. kapitola Od: salviq-25 - 24.03. 2012

Re: 13. kapitola Od: mimi - 24.03. 2012
super kapitolka :)

Re: 13. kapitola Od: Lupi - 24.03. 2012
Nádherné, jemné, milé, vtipné... výborne preložené... vďaka:)

Re: 13. kapitola Od: Andariela - 24.03. 2012
pekná kapitola :) a ten zážitok s Trelawneyovou :D

Re: 13. kapitola Od: marci - 23.03. 2012
Omlouvám se, že komentuji až te´d - chořela jsem a sil jsem měla tak na obhlédnutí, co nového, ale už ne na psaní komentů. Ale jsem zpět Vím, že lpíš na "dobrých koncích" alespoň pro hlavní postavy, ale u téhle povídky doufám ve všechno dobré i pro postavu vedlejší, a to pro Luciuse. Ty jeho poznámky a pohledy jsou neskutečné Výborně napsaná postava. Trochu se bojím toho "zvratu", o kterém autorka psala.... no, nezbývá, než se těšit na pokračování. Díky moc
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 23.03. 2012
Neboj, neboj, neboj, ten zvrat sa týka hlavne Luciusa :D Ja som v poslednom čase totálne mimo, musím sa nútiť, aby som vôbec pustila počítač. Jarná únava. Ďakujem, že si si našla čas. 

Re: 13. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
Ludomilko - to mě položilo.....jen dál, potřebuji svojí dávku !! :D

Re: 13. kapitola Od: ailam - 21.03. 2012
neviem, prečo som tuto poviedku nezačala čítať už vtedy, čo sa začala prekladať. je uplne užasna, pačia sa mi postav, ich charaktery, úplne všetko.... vdaka za preklad

Re: 13. kapitola Od: elena - 21.03. 2012
pekne :) je to od neho pozorne ze sa o nu takto stara :)

Re: 13. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Ach oni su pre seba ako stvoreny...Draco je absolutny pokladik ...som zvedava co bude dalej!:)

Re: 13. kapitola Od: Nade - 21.03. 2012
To vyprávění, rozhovory o sobě, to bylo tak přirozené, opravdu uvěřitelné. Moc se mi líbí, jak se ti dva sbližují. Lucius asi dostávfá zabrat.  Díky, těším se na poklračování.

Re: 13. kapitola Od: jerry - 20.03. 2012
jej tak skoro dalsia kapitolka. dik moc za preklad bolo to super tie ich rozhovory.

Re: 13. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
vdaka za preklad... teším sana dalšiu čast... 

Re: 13. kapitola Od: Peggykaja - 20.03. 2012
Furt budu čekat, kdy se z draca vyvrbí ten "zloduch"... přece se nemůže tak rychle přerodit v "toho hodnýho"..... ale už se mi začíná zdát, že brzy zase náš páreček narazí.... jinak, moc díky za překlad! jsi úžasná!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Nevyvrbí, tak nečakaj. Je to rozprávka, takže môže :D Ak chceš poviedku, kde mu to fakt bude trvať celú večnosť, choď na GOTL. Nie je dokončená, ale skončila v čase, keď už sa zmenil, takže celý ten poriadne dlhý prerod si môžeš vychutnať. Stále dúfam, že to dokončí, k dvoch či trom takýmto klasikám sa autorky vrátili po rokoch. Tam sa ani nedá predstaviť, čo by bolo ďalej. Díky za komentár

Re: 13. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
no pekne to je ale este musi byt niaky zvrat alebo nieco napinave , isto sa este niekomu z nich dvoch neco stane

Re: 13. kapitola Od: crazyiiii - 20.03. 2012
Měla jsem sice milion jinejch věcí na práci, ale když jsem si všimla, že je tu nová kapitolka Static, prostě jsem si ji musela přečíst:) Zatím je to taková pohoda, klídek a tabáček.. Moc se mi líbilo, jak Draco v duchu srovnával svůj přístup k předchozím "přítelkyním" a Hermioně. --Rozhodol sa, že toto uprednostní radšej, než aby každý deň brala elixír. -- to, že když Hermionu začal konejšit včas, tak noční můra odešla, bylo taky mochezké, aspoň nebudeme mít z Hermiony závislačku:)   Ten, jak jsem někde výš četla, brumbálovský ludomilko Lucius se mi taky líbí víc a taky si myslím, že v kánonu po vojně a už vlastně částečně během dní docela procitnul z těch svých názorů, fanatického následování voldemorta a že rodina byla na první místě:-)  a jsem zvědavá na Rona, až mu dojde, co se v tom domě vlastně děje   Každopádně díky za překlad a těším se na příště:))
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Súhlas, súhlas, súhlas. Nevieš, prečo prekladám UL, kde tomu tak nie je? Posledná, posledná poviedka so zlým Luciusom, sľubujem. Uff, ale to je hrozné, už som zúžila výber kladným Snapom, teraz ešte aj Lucius... a že prečo nemám z čoho vyberať :D Ale nie, mám kandidáta, len som si zatiaľ netrúfal - takmer čisté situačné dialógy, v tom nie som dobrá, takže výzva? Uvidíme. Díky moc

Re: 13. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
no tak pani profesorka vestenia bola uplne mimo, teda ked nepocitam tie chvilky ked mala ozajstne vizie :-D ale bola super :-D

Re: 13. kapitola Od: Gift - 20.03. 2012
Uvedomila jsem si, ze jsem vlastne cetla malo Dramione povidek, ktere by byly psane pouze z Dracova pohledu. Ja sice (coby klasicka zenska:-)) uprednostnuju, kdyz se ukazuji myslenkove pochody pouze hrdinky, ale toto je opravdu prijemna zmena a ja si ji plnymi dousky vychutnavam!;-) Diky, Jimmi.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Zopár ich poznám, ale väčšinou dopadnú zle: http://www.fanfiction.net/s/3894670/1/An_Aversion_to_Change [www.fanfiction.net] Chcela som ti dať link a zistila náhodou, že už je dokončený druhý diel. Posledné dve či tri kapitoly mi ušli. Toto bol kedysi horúci kandidát na preklad!

Re: 13. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
No, jsou tři hodiny ráno a já mám konečne dočtené všechny přeložené kapitoly a dál můžu dret krok s překladem. A to jsem začala tím, že jen jednu kapitolku, pak ještě...no a takhle to dopadlo. Opět smekám před výběrem povídky, já když se pustím do originálů, stojí to většinou za houby. Můžeš za to hlavně ty a další překladatelky na těchto stránkách, jsem proste rozmazlená překlady toho nejlepšího co se dá najít. Nejsem schopna vyjádřit slovy, jak moc si cením vší té práce co odvádíš na překladech a přitom z toho máš jen pár komentů. Hrozně moc děkuju za překlad a prosím, rozmazluj nás dál :-)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
O tretej ráno dokážeš stvoriť takýto komentár? Si neskutočná. Úprimne prehlasujem, že za preklad ďalšej časti budú vďačiť tomuto maratónu dokonalých komentárov od teba. Nemohla som, tak dokonale si zhrnula každú časť, musela som pokračovať... až mi ušiel vlak (keby som fakt chcela, neujde, nie si na vine) a rozhodla som sa zostať doma (pôjdem do práce asi v sobotu, aby som sa vyhla návšteve svokrovcov). A nemysli si, na takýto klenot pripadá 10-20 rozčítaných brakov. Toto bola fakt náhoda - tá slečna, čo sa pustila do prekladu Isolation ju má na FF v obľúbených :D Takže bez ohľadu na všetko som rada, že sa ozvala. Ďakujem za všetky, bolo to fakt pohladenie dušičky všetky čítať. 
Re: 13. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Jé, ani nevíš jakou mi udělalo radost, že jsi na každý komentář odpověděla . Děkuju. Já si myslím, že překladatelky a autorky si zaslouží víc než jen komenty typu "díky za překlad". Vím, že asi potěší každý kdo se vzmůže a aspoň něco napíše, ale když už si dáváte takovou práci, zasloužíte si taky nějakou zpětnou vazbu. Navíc mě docela baví takhle to pak "analyzovat". Jsem potěšena, že jsem způsobila takovou rebelii a že místo práce doma překládáš. A jestli jsem pochopila, svokrovci jsou tchán a tchyně (teď nevím jestli máme v češtině slovo které by je zachrnulo oba). Já naštěstí žádné svokrovce nemám, ale chápu, že někdy je lepší dát přednost tomu jít do práce než je vidět
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 21.03. 2012
Asi podobnú ako mne tvoje komentáre. Práve som poslala bete ďalšiu kapitolu, ešte že autorka nepoužíva cliffhangers, ale snaží sa upokojiť čitateľov do konca kapitoly, inak by ste tú 14 nerozdýchali. Jo, svokrovci sú to, čo myslíš, tchánovci? - ty moji sú v pohode, len pri mojom súčasnom vyťažení idem do vývrtky z toho, že tam presedím v obývačke celý deň pri sledovaní telky... uteká mi práca, utekajú mi preklady. A s nimi byť nemôžem, pretože fajčia ako turci a mne to vadí. Až roky tréningu ma naučili nepremýšľať o tom, čo u nich jem, pretože mi nebolo všetko jedno, keď som videla, ako vyfukujú dym do polievky pri jej miešaní. Kvôli mne už fajčia pri otvorenom okne, ale aj tak sa odtiaľ vrátime a môže ísť všetko do práčky, doslova smrdíme - oni to necítia. Fakt budem radšej v robote, ale zase to sklame manžela... Kompropisy sú úžasná vec, len nie vždy sa dajú použiť. Tak jo, vrhám sa do práce, nech aspoň niečo stihnem. Ďakujem za všetko.

Re: 13. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
To dobírání Luciuse je dobré. Díky za překlad.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Tak si prišla na kúzlo? Ďakujem za všetky komentáre, som rada, že sa výber páči.

Re: 13. kapitola Od: soraki - 19.03. 2012
Copak nikoho nenapadlo, že by Hermiona neměla zůstávat sama? Merline! Je vidět, že jediný inteligentní jedinec tam, než se objevil Malfoy, byla opravdu ona. A i Dracovi to jaksi došlo málem po funuse... to mu ten mozek vymyli fakt důkladně   Děkuji, Jimmi, Bbarka
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Draca zmohla láska a opojený šťastím sa pozabudol. Možno sa už chlapci spoľahli ála však je tam Malfoy, nie? Postará sa. Mnohé veci by sa dali asi napísať detailnejšie, ale to by poviedka nemala túto dĺžku a ja by som si ju nezvolila za preklad. Ďakujem za komentár.

Re: 13. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
díky za překlad
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Niet zač, ďakujem za komentáre

Re: 13. kapitola Od: tigy - 19.03. 2012
Krásna kapitolka, tie rozhovory pred spaním boli úžasné (z Trelawneyovej som nemohla  )....ale ked je všetko také pekné, určite sa čochvíľa niečo pokašle, cítim to v kostiach  ...
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Tento motív som už párkrát vo FF zazrela :D Dobrý ciťák, len netuším, či už v ďalšej kapitole... Ďakujem

Re: 13. kapitola Od: teriisek - 19.03. 2012
Krásná kapitola, přesně namíchaná:) Je tam humor, akce, hlubokomyslné myšlenky, romantika... Líbí se mi Hermionina komunikace s Luciusem i rozhovory s Dracem. Vážně krásná povídka, díky moc za překlad a budu se těšit na další kapitolu!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Som rada, že sa ti výber páči. Také pravé orechové. Ďakujem

Re: 13. kapitola Od: ebrova - 19.03. 2012
Ďakujem a teším sa na ďalšiu časť
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Snáď bude čoskoro, ale ešte som nezačala (práve som zistila, že zajtra šéf bude pár hodín preč... hm, príležitosť láka...) Ak nepôjdem k zubárovi :D Díky

Re: 13. kapitola Od: hatifnatif - 19.03. 2012
.....takže Draco jako recept na noční můry...proč ne......   ..... jdem na to pomalu?......proč ne .......   ......povídání v posteli?.....proč ne........   ...vrtá mi hlavou onen vzpomínaný zvrat.....to teda jo......ale už se na něj těším DDDD     DĚKUJI ZA KOSMICKOU RYCHLOST PŘEKLADU, za jeho kvalitu a za tu titěrnou mezeřičku mezi předchozí a touto kapitolou H.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Ešte pár kapitol a dočkáte sa. Som zvedavá, čo budete hovoriť potom. Ja ďakujem za prečítanie a vtipný komentár. Takéhoto Draca by som brala :D

Re: 13. kapitola Od: adelina - 18.03. 2012
Nezbýva než jen říct děkuji:) Nečekala jsem kapitolu tak brzy a opravdu mě to velmi potěšilo. Byla to krásná kapitola. Těším se na pokračování
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Ja nie, ale stále sa nepozriem, o čom bude. Jeden mrk a práca pôjde bokom, už sa poznám. Nemôžem si to dovoliť. Len dúfam, že vás znova prekvapím, moc moc by som už chcela rátať kapitolky na prstoch jednej ruky. Ďakujem

Re: 13. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Ďakujem, ďakujem, ďakujem! Už sa teším na pokračovanie. Kapitola bola krásna :)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Niet za čo, som rada, že sa páčila.

Re: 13. kapitola Od: Kaitlin - 18.03. 2012
Krásná kapitola, děkuji :)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Potešenie na mojej strane. Díky

Re: 13. kapitola Od: lennyuchiha - 18.03. 2012
Ach ti Malfoyovi muži :-) Děkuji za nedělní překvapení a pozvednutí nálady před docela náročným týdnem.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Niet za čo a určite aj nabudúce. Jo, s tým náročným týždňom máš pravdu a najhoršie je, že nič by som nerobila radšej ako prekladala. Nedá sa. Ďakujem za všetky komentáre.

Re: 13. kapitola Od: 3lucky - 18.03. 2012
Skvělé, moc se mi líbí, ty jejich společné večery a jak se poznávají a jsou k sobě upřímní... Myslím, že Harry a Ron už si na Malfoyovi tak zvykli, že až se dozví o Dracovi a Hermioně, nebude to takový šok :-D Díky za překlad :-))
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Myslím, že ten šok prekonali pri tom prvom raze a potom ľutovali, že ju rozplakali. Neverím, že by to zopakovali. Ale necháme sa prekvapiť, Ron to ešte nevie. Díky
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Myslím, že ten šok prekonali pri tom prvom raze a potom ľutovali, že ju rozplakali. Neverím, že by to zopakovali. Ale necháme sa prekvapiť, Ron to ešte nevie. Díky

Re: 13. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
Draco a Trelawneyová jsou si souzeni?? xDDD že by to byl ten zvrat, který autorka slibovala?? :D u téhle kapitolky jsem se moc nasmála a už se těším na další i když vím, že si na ni budu muset asi delší dobu počkat.děkuju
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
To u mňa nikto nevie, ale zatiaľ som sa do nej nepustila. Až o siedmej mi ide vlak domov, prídem jak zbitý pes... takže uvidíme. Ďakujem za všetky komentáre.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
To u mňa nikto nevie, ale zatiaľ som sa do nej nepustila. Až o siedmej mi ide vlak domov, prídem jak zbitý pes... takže uvidíme. Ďakujem za všetky komentáre.

Re: 13. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
Super kapitola Draco je tak něžný,hodný,pečující těším se na další.

Re: 13. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Mám absťák z nedostatečného množství kapitol, netrap mě! =D Povedený překlad, děkuji za něj. =)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Príliš som vás rozmaznala, že? Musím to napraviť. Dvanásť kapitol znamená dvanásť týždňov, že by ďalšia kapitola bola o tri mesiace? Uvidíme, už nič nesľubujem, všetko sa mi nejako komplikuje... Ďakujem za komentáre
Re: 13. kapitola Od: Osiris - 20.03. 2012
Starého psa novým kouskům nenaučíš, takže žádné napravování O:-) Chjo, to je hrůza. Ještě jednou díky.

Re: 13. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Velice hezky propracované rozhovory před usnutím, pěkné je i to, jak postupně narůstá vzájemná důvěra. Přesto se mi některé věci zdají k neuvěření - chápající Harry a RON (proboha!), Lucius, který svou vlídností začíná skoro zastiňovat Brumbála (ještě začne nabízet cukrovinjy a prasknu!), vzájemně se k sobě chovají slušně a téměř přátelsky - některé aspekty začínají soutěžit o zařazení do Pink Library nebo spíše utopické literatury. Ale budiž, autorka to tak cítí, má to mít - já to přežiju. Horší to bude s vyrovnáním se s faktem, že ať koukám, jak koukám, už tu není žádná kapitola, na kterou bych mohla splavně přejít. Takže to zase bude o čekání a okusování výpočtení techniky, ach jo, fňuk. A navíc tedy pevně doufám, že kouzlo bude fungovat i nadále, neboli že si ta hajtra(výpočetní technika. aby bylo jasno) bude pamatovat, že jsem poctivě okomentovala každičkou kapitolku, tedy i tuto, v současné chvíli poslední. Díky za podvečerní maraton, jdu si rozmasírovat křeče v prstech a zchladit zavařené mozkové závity. Hezký zbytek neděle.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
No jo, nemôžu byť všetky FF rovnaké. Poznám zopár, kde je Lucius fakt hnusný, ale jeho brumbálovská verzia sa mi fakt páči viac. Nemôžem si pomôcť. Už som dávno vzdala zhodu s kánonom, ale aj tak si myslím, že ho v niektorých FF opisujú strašne... Po sedmičke (hlavne filme) si myslím, že rodina bola pre neho to najdôležitejšie, nikdy by netýral Draca, nemučil v podzemí... Takže aj příště radšej nech brumbálovskejší, samotného Dumbledora fakt nemusím. Škoda, že v UL mi to nevýjde. Ďakujem za fakt nádherné komentáre a za tú námahu, čo si pri ich dĺžke dala. Veľmi si to cením. Díky

Re: 13. kapitola Od: Goddy - 18.03. 2012
je to dracovské.. :))

Re: 13. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Tohle byla milá kapitolka. Jsem zvědavá, co bude dál. Krásné napsáno i přeloženo.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Ďakujem, aj za všetky predchádzajúce komentáre.

Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 18.03. 2012
Rozhovory a spoločné noci sú nádherné. Hlavne to ako sa dokážu rozprávať bez zbytočnej hanby. Sú k sebe pekne úprimní a to mám veľmi rada. Lucius sa naozaj zmieril s tým čo je medzi Hermionou a jeho synom? Stále sa mi to zdá neuveriteľné a príliš pekné. Ale vyzerá tak naozaj a zdá sa, že Draco ho pozná a verí mu Prekvapil ma aj Ron pochopil vlastne, že ako Draco chráni Hermionine výbuchy? Harry je v pohode, ale Ron? Žeby aj on mohol dospieť?
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Podľa mňa to Ron asi ešte nepochopil, ale videl Dracovu reakciu na to, keď mu povedal o tých deťoch, nie každý "smrťožrút" či bezcitný človek by zareagoval takto. Myslím, že vtedy sa ich vzťah zmenil. Harryho dostalo to, ako to Draco priznal. A okrem toho, kto vie, čo mu vtedy medzi štyrmi očami povedal Lucius. Ďakujem

Re: 13. kapitola Od: Leannka - 18.03. 2012
Keď sa povie meno Lucius Malfoy všetci si predstavia toho bielovlasého ľudomila. Odteraz. Revolúcia!!  Je to krásne ako Draco pomáha Hermione, ale kedy bude nejaká action?  Ďakujem za kapitolu
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Ja už si ho fakt neviem inak predstaviť... ups, čoby, ešte z neho bude bojovník, ale asi skôr v tej druhej poviedke, čo prekladá Bbarka, mne sa obe doplietli. Díky

Re: 13. kapitola Od: luisakralickova - 18.03. 2012
Lucius a ludomilko? Draco a Trelawneyová, no to nemá chybu. Autorka nás zase kolíbá, copak přijde příště? Díky za překlad Jimmi, pospíšila sis, dortíček k nedělní kávě mi chyběl.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Čičíká, presne. Nejdem nakuknúť, či bude čičíkať ešte ďalšiu, pretože sa začítam a na to fakt nemám čas. Dokončujem kapitolu z UL, len som odskočila :D Ďakujem za komentár

Re: 13. kapitola Od: Lenna222 - 18.03. 2012
Nádherný, Lucius jako lidumilko z toho se budu smát jěště dlouho. Povídání si v posteli a v objetí co víc by jsme si mohli přát. Děkuji za překlad pro mě dneska větší oddechovka na chvíli jsem nemyslela na učení.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Jo, takto po jednej je to lepšie. Oddýchneme si častejšie. A v slovenčine ešte sedí aj to "LU" Lucius a ľudomil :D Bbarka zvolila medzi dvoma možnosťami, dala som na ňu. Asi som urobila dobre, páči sa :D Ďakujem
Re: 13. kapitola Od: Lenna222 - 18.03. 2012
Mě nvadí, že bude po jednej aspon přes tejden se budu mít na co těšit. Jasný, Luďomilko se líbí

Re: 13. kapitola Od: Michelle - 18.03. 2012
To bylo tak romantické! A jak se Ron zeptal, jak je to s jejími nočními můrami, já nemohla xDD Nádhera, díky za řeklad.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Ako Dracovi zabehlo, že? Ale Hermiona pohotovo zareagovala a absolútne bez problémov a dvojzmyselne. Ešteže Duo netušilo, že na ňu dozerá doslova, to jest z postele. Díky

Re: 13. kapitola Od: muuufi - 18.03. 2012
dakujem za preklad:)

Re: 13. kapitola Od: myska111 - 18.03. 2012
Krásná kapitola, Draco je tak sladký a galantní. Je roztomilé, jak o Hermionu pečuje. Jsem zvědavá co bude dál.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Autorka nás čičíka, inak sa to nazvať nedá. Ale aspoň zodpovedala na otázku, ako to bolo s Anthonym a prečo ich Hermiona vtedy neudala. Díky

Re: 13. kapitola Od: ansus - 18.03. 2012
Jimmi, díky za kapitolku, úžasná. Draco je nejenom normální, ale dokonce hodný obdivu v mnoha směrech - pokud takto působí na Malfoyovic muže láska, měli by mít zamilovanost povinnou. Jinak Pinceová s Filchem a po Dracovi jedoucí Trelawneyová tomu dodali ten správný šmrnc...je vidět, že Bradavice jsou velká loď, kde se taky semele kde co...věřím, že po těch zážitcích si Hermiona i Draco toužili namíchat odvar zapomnění . Těším se na další!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Ja ani moc nie, ale už zostáva fakt len pár kapitol. Z FF skôr poznám Trelew. ako predpovedá Draca a Hermionu, toto bolo zaujímavé. Myslím, že tú zamilovanosť majú v krvi, ale asi len k jedinej osobe za život. Ďakujem

Re: 13. kapitola Od: denice - 18.03. 2012
Děkuji, tohle je krásné překvapení, nečekala jsem kapitolu tak brzy. Je v ní sladké i hořké, ale optimismus pro mě převládá. Hermiona si krásně dobírá Luciuse - ludomilko! - a líbí se mi její sbližování s Dracem, jak se postupně otvírají a ujasňují si, co pro sebe znamenají a čím si mohou být. Ještě  jednou díky.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Murphyho zákon. Takže hovorím, že na ďalšiu si fakt počkáte, pretože nestíham. A naozaj si asi podľa všetkého beriem ďalšiu prácu, takže... Snáď Murphy zaberie aj tentoraz, už len osem kapitol. Ďakujem za prečítanie a komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke