Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Vianočné koláčiky

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 14.12. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Jimmi nám napísal:

14.december 2011

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 HOLIDAY COOKIES

Autor: gryff_slytherin 

ORIGINÁL: http://dramione-advent.livejournal.com/7827.html

Preklad: Jimmi

Napísané pre: dramione_advent calender on LJ. Výzva: Koláčiky

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní  gryff_slytherin, ktorá napísala túto fanfiction.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Varovanie: Žiadne

Zhrnutie: Malfoyovci pripravujú vianočné koláčiky

http://hp.kizi.sk/IMTR/ADVENT/Dramione_AdventBannerDec17.jpg

 

Vianočné koláčiky

Hermiona si pohmkávala akúsi melódiu, kým jej štvorročná dcéra fŕkala cesto po celom pulte a robila neporiadok. Cassiopeia, či skôr Cassie, ako ju ona rada volala, sedela na stoličke, aby dočiahla na pracovnú dosku, pretože na ňu nebola dosť vysoká.

Draco ju stále volal Cassiopeia.

Avšak Hermiona si bola istá, že keď bude Cassie staršia, bude radšej používať Cassie než Cassiopeia. Draco s ňou nesúhlasil a tak jej stále hovoril Cassiopeia.

Pokračovala v robení koláčikov spoločne so svojou dcérou. Minimálne v očiach Cassie ich robili spoločne. V skutočnosti ona robila všetku prácu.

Nevadilo jej to.

Jej myšlienky sa zatúlali k manželovi a zamračila sa. Malfoy Industries práve museli urobiť najväčší prechmat celého dňa a Draca povolali, aby problém vyriešil. Nech sa jej akokoľvek ten problém nepáčil, chápala, že to bolo nevyhnutné, dokonca aj keď to bolo počas sviatkov.

Výkrik Cassie prerušil jej myšlienky. Otočila sa k nej, ale uvidela, ako jej päťročný syn, Scorpius, za Cassie poťahuje.

Prihnala sa k nim, aby ich oddelila, pretože Scorpius dokázal byť hrozne zákerný, hlavne ak Cassie niečo robila, čokoľvek, a on chcel, aby sa s ním šla hrať. Chcela prevrátiť očami, ale ovládla sa, pretože obaja sa mali radi a dosť často sa s tým druhým hrávali.

"Cassie, Scorpius, podeľte sa," povedala Hermiona.

"Ale mami!" zafňukala Cassie. "Ja som tu bola prvá!"

"Scorpius," odvetila Hermiona. "Na." Podala mu z hromady niekoľko formičiek na koláčiky a pritiahla ďalšiu stoličku k pracovnému pultu.

Cassie vystrčila jazyk, ale to isté urobil aj Scorpius.

Hermiona zacítila ruku na páse a bozk na spánku.

"Si doma skôr, než sme čakali," vzdychla si.

"Som doma," povedal Draco. "Nechávaš ich robiť koláčiky."

"Nechávam. Je to problém?"

"Moje deti nerobia koláčiky!"

"Ale tak dobre sa bavia!"

"A robia tu neporiadok," odsekol Draco.

Hermiona sa usmiala vražedne sladkým úsmevom. "Učia sa robiť koláčiky. Nie sú obaja takí rozkošní?" Rozstrapatila Scorpiusovi vlasy.

"Malfoyovci nie sú rozkošní."

Hermiona sa v jeho náručí otočila a predtým než sa uškrnula, vzhliadla na neho. "Vravíš, že ty nie si rozkošný?"

Zamračil sa, potom trochu povzdychol. "To môžeš povedať len ty. Malfoyovci majú byť sebaistí, mocní a bohatí. Ale musia robiť koláčiky?"

Zazrela na neho. Zrejme to varovanie nepochopil. "Čo je zlé na robení koláčikov? Ja som ich so svojou mamou robila vždy."

Draco zvraštil tvár. "Ale to je také plebejské!"

Pleskla ho po pleci, než sa otočila a venovala plnú pozornosť Cassie a Scorpiusovi a samozrejme robeniu koláčikov.

Pokúsil sa ju objať, ale striasla ho.

To isté urobila s jeho bozkom.

"No tak, Hermiona. Nemyslel som to tak."

Hermiona ho ignorovala. Chcela urobiť viac, než ho len plesknúť, ale nechcela, aby deti videla, že je k ich otcovi násilná. Teraz to boli určite jej deti, hlavne ak práve urazil robenie koláčikov! Ako sa opovažuje! Kto nerobí počas sviatkov koláčiky?

Tak namiesto hlasného fučania, ako chcela, nasadila kvôli deťom žiarivý úsmev a pokračovala vo vaľkaní ďalšieho cesta, pretože Scorpius a Cassie používali rôznorodé formičky na vianočné motívy.

Začula, ako si vzdychol, skôr než ho zazrela kútikom oka. Draco zdvihol jednu formičku, ktorú Scorpius nepoužíval a jeho ruka sa načiahla smerom ku nej a čakala, kedy mu podá kúsok cesta.

Keď na neho vzhliadla, jeho oči ju prosili. "Je mi to ľúto... Prosím?"

Hermiona hľadela chvíľu na neho, na jeho ruky, a znova na neho, než sa poddala. "Dobre. Na."

Prisahala by, že zazrela formovať sa úškrn, ale keď znova na neho pozrela, sústredil sa na robenie koláčikov.

Keď bol čas vložiť koláčiky do trúby, všetci pomáhali.

"Nebola to zábava?" veselo sa spýtala Hermiona.

"Áno!" šťastne povedali Scorpius a Cassie. Cassie zatlieskala rukami, poprášila samu seba malým oblakom múky.

"Prečo sa vy dvaja nejdete umyť?" navrhol Draco. "Kým čakáme, kým sa koláčiky upečú."

Keď Scorpius a Cassie odbehli, aby sa očistili, Hermiona začala upratovať pracovnú dosku a umývať riady. Draco sa pohol, že jej tiež pomôže, ale keď ich umývala v dreze, zacítila, ako ju objal.

Zamrmlal jej do ucha: "Je mi to ľúto, Hermiona, to predtým. Nemyslel som to tak."

Vzdychla si. "Ale ty vždy vravíš niečo také. Už to vážne začína byť otravné. Jedného dňa ti tak ľahko neodpustím."

"Varovanie prijaté."

"Radšej by si..."

Skôr než stihla dokončiť, jeho pery zajali jej v bozku a plne ju otočili tvárou k sebe.

Jeho bozky ju vždy prinútili zabudnúť, prečo je na neho v prvom rade nahnevaná. Do istej miery jej to nevadilo, pretože jeho bozky boli úžasné.

"Fúúúj!" vykríkla Cassie.

"Zase sa bozkávajú!" povedal Scorpius.

Draco s Hermionou sa oddelili a usmiali sa na seba. Draco nahnal deti, aby sa dívali, ako sa pečú koláčiky. Hermiona pokračovala v umývaní riadu a bola vďačná, že Draco nepovedal nič o tom, že ich umýva ručne.

Keď boli koláčiky upečené a dôkladne vychladnuté, všetkým sa naservírovali s mliekom. Hermiona sa rozhliadla okolo stola a cítila sa šťastná. Až na ten malý problémik s Dracom predtým, všetko v tomto okamihu bolo dokonalé.

Jednoducho dokonalé.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vianočné koláčiky Od: martian - 03.03. 2014
Povídka mne ponoukla k lehce úchylné úvaze na téma, zda v kouzelnických domácnostech používají nějaké specifické tvary formiček: třeba draci, jednorožci, baziliškové, králice Alice, chlupaté srdce, škrkny... (škrkny by mne vážně zajímaly )...

Re: Vianočné koláčiky Od: klakla - 06.12. 2012
"Jednoducho dokonalé." To sedí i jako shrnutí celé povídky, krásná atmosféra povídky a přesně takhel si představuju společný život Draca a Hermiony:-) 

Re: Vianočné koláčiky Od: Rapidez - 11.01. 2012
Ach, taková rozmilá scénka ze zaběhnuté domácnosti, to je tak Vánoční! Věta co mě pobavila: "... ale nechcela, aby deti videla, že je k ich otcovi násilná."

Re: Vianočné koláčiky Od: Zuzana - 15.12. 2011
To bolo krásne. Ale s Dracom treba mať pevné nervy :D Ďakujem za preklad.

Re: Vianočné koláčiky Od: teriisek - 15.12. 2011
Proč mají chlapi pocit, že stačí obejmout a políbit a na všechno hned zapomeneme? Draco se zachoval jako pěkný snob, ještěže se aspoň pak omluvil. Ale bylo to pěkné, děkuju moc za překlad!

Re: Vianočné koláčiky Od: myska111 - 14.12. 2011
Velmi pěkná povídka, taková roztomilá povídka. Můj ani ne dvouletý chlapeček taky pomáhá péct. Je to zábava. Těším se na další adventní povídku.

Re: Vianočné koláčiky Od: Samarka - 14.12. 2011
ano, dokonalé...úplně si představuji jak Draco trvá na Cassiopee a Hermi Cassie :D

Re: Vianočné koláčiky Od: ulli - 14.12. 2011
Hezký rodinný poklid při pečení dobrot je vždycky milý. Hlavně že se děti baví a mají z toho radost. Draco je stále ještě občas trochu snob. Slovo plebejské bych nahradila slovem domácké. Zní to líp a hlavně to víc vypovídá o skutečnosti. Domácí pohoda. Krásná povídečka. Jen ta předposlední věta mi trochu jakoby naznačovala, že je vše dokonalé aspoň na další chvíli, dočasně, než (nejspíš) Draco zase něco prohodí. Děkuju za povídku, vážně se už těšívám konečně na další den s novým pohlazením příjemných chvilek.

Re: Vianočné koláčiky Od: denice - 14.12. 2011
"Moje deti nerobia koláčiky!" rozesmál mě Dracův zoufalý výkřik, ale tuhle bitvu prohrál, ještě než začala. Hermiona ho umí tak nádherně zpacifikovat. Rozkošný Draco, to je krásná představa. Díky.

Re: Vianočné koláčiky Od: Tesska - 14.12. 2011
Hmm, súhlas, fakt dokonalé :) Ďakujem za preklad :) Tak ma napadlo, škoda, že advent nemôže byť celý rok, lebo tie poviedky navodzujú tú správu, sviatočnú atmosféru :D

Re: Vianočné koláčiky Od: marci - 14.12. 2011
Myslím si, že to Hermionu zas až tak neštve. Jednak mu to hezky vrátila ("Vravíš, že ty nie si rozkošný?") a druhak - za to usmiřování takovéhle pošťuchování stojí, ne? Děti byly rozkošné. (Moje vždycky protáčí oči se slovy: "Jé, nechte si to na jindy")
Re: Vianočné koláčiky Od: Bystrouska - 14.12. 2011
Roztomilá rodinná atmosféra...asi musí být náročné skloubit rozlišné společenské návyky:-) Těmhle dvěma se to docela daří, ne? ....add dětičky - ty naše se jdou přitulit taky, my říkáme že nasávají lásku :-)
Re: Vianočné koláčiky Od: marci - 14.12. 2011
:-)  Tak si to užívej :-) Až budeš mít dětičky v pubertě, budeš mít na co vzpomínat :-D

Re: Vianočné koláčiky Od: Patolozka - 14.12. 2011
No jo všechno, co se dělá ručně je plebejské... Draco asi jiný nebude, ale aspoň se snaží. Pěkné to bylo!

Re: Vianočné koláčiky Od: anonym - 14.12. 2011
toto je celkom zlatá poviedka.

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie