Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Věř mi

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 27.11. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Rapidez nám napísal:

27. november 2011

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

»»««

Věř mi

Trust me

Anglický originál: Silveris

Český překlad: Rapidez

»»««

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který knihy o Harrym Potterovi přeložil do češtiny. Autorkou této fanfikce je Silveris. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního obohacení se. Kopírování a případné porušování autorských práv však Brumbál přísně zapověděl.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

»»««

Povídku v naleznete ZDE.

»»««

Dramione

Romantika, napětí

Rating: K

Shrnutí: Věř. Prostě věř a budeš volný.

Poznámečka: První adventní!

»»««

Věř mi

»»««

Draco Malfoy nebyl obyčejný vězeň. Tolik bylo jasné již před jeho zadržením. Krom drobného faktu, že to byl Malfoy, dobře vypadající zmijozelský princ a rozený odpůrce všeho dobra, už jen sám způsob, kterým kráčel za zlacenými mřížemi vězení na Grimmauldově náměstí, budil bázeň. Hlavu nesl vysoko, nos ve vzduchu, šedivé oči chladné a neochvějné ve svých vzteklých pohledech opětovaným členům Fénixova řádu. Vypadal, jako by se ho netýkalo nic okolo, jako by mu bylo šumafuk, že byl vydán na milost a nemilost straně, proti které bojoval už během studií v Bradavicích.

Smrtijedi, kteří byli odneseni do hlavního sídla Řádu, byli obvykle ošklivě zranění, ne-li přímo polomrtví z všech těch kouzel a kleteb. Byli uvrhnuti do cel a vyslýcháni. Povětšinou se z nich nepodařilo nic vylomit. Byli příliš zmatení. Příliš blbí. Anebo se Voldemort pojistil kouzlem, které zaručovalo, že budou držet jazyk za zuby. Nicméně Řád věděl, že musí mířit výš. Řadoví Smrtijedi přirozeně nevěděli nic, nebo znali jen velmi málo informací. Řád potřeboval získat Smrtijeda vlivného, pokud možno někoho, kdo dělá Voldemortovi pravou ruku.

A kdo by byl lepším cílem, než Malfoyovic rodina? Zatracený bastard Lucius, nebo jeho vyvedený synáček, Draco. Jeden nebo druhý. Klidně oba.

Naštěstí byl Malfoy junior natolik stupidní, aby si to sám mašíroval zapovězeným lesem. Tehdy ho napadli. Ani moc nevzdoroval. Věděl, že by to bylo marné, že by na sebe jen přivolal kletby půl tuctu čarodějů.

Zamručel ‚do řiti‘, odhodil svou hůlku a nechal členy Řádu, aby ho svázali.

»»««

„To tě to nikdy nenudí?“ Lenivě protáhnutá slova pronikla mřížemi cely až do přilehlé studovny.

Hermiona si odsunula židli, vstala a přitáhla ji k cele. Posadila se a překřížila ruce na prsou. Malfoy ji zaujatě pozoroval, ačkoliv ve tváři měl stopy znudění, když si tak dřepěl ve své cele.

„Na otázky bych se měla ptát já tebe,“ odvětila. Slova si promyslela, když si pomalu vykračovala okolo cely. Myslela si, že tak vypadá chytře.

„Ha, ha,“ ozvalo se v odpověď a Malfoy protočil oči v sloup. Pak se zklidnil a pokračoval o něco vážněji: „Jak to vypadá s lektvarem?“

„Co se staráš? Neměl bys spíš doufat, že to... co já vím, třeba vybouchne?“

Znovu zakoulel očima. „Říkal jsem snad, že mě zajímají výsledky? Jen jsem chtěl vědět, jak to postupuje.“

„Ach tak.“

„Ano, tak.“

Hermiona nesnášela, jak byl přidrzlý, i když byl za mřížemi.

„Takže? Pořád jsi mi neodpověděla na otázku.“

„Cože?“

„Nenudí tě to? Tvůj zjizvený přítelíček tady věčně není – kčertu, skoro nikdo tady věčně není, leda když je někdo zraněný a potřebuje místo k odpočinku.  Proč mě nenecháš na hodinku dvě vylézt ven a mohl bych ti-“

„Drž klapačku, Malfoy.“

»»««

„Už je to skoro hotovo.“

Byly Vánoce. Ještě dva měsíce a lektvar bude dokončen. Hermiona byla nadšena nejvíc, což bylo pochopitelné. To ona vyrobila ten lektvar. Takové opojení v kombinaci s každoročním Vánočním blázincem a dalo by se říci, že byla takřka rozradostněna. Neposkakovala si jako Ginny, nepobrukovala si vánoční koledy jako Tonksová, ale snáz se s ní v těchto dnech mluvilo. Nezamykala se do laboratoří na tak dlouhou dobu. Harry s ní strávil svůj týden Vánoc, což byl další bonus.

„I tobě šťastné a veselé, Grangerová.“

Členové Řádu nebyli krutí, jak si Hermiona všimla. Ačkoliv byl Malfoy vězeň, každé dva týdny dostával nové šaty. Na Vánoce dostal červené a zelené. A také dostal punčošku plnou sladkostí. Jen nesměl opustit celu a přidat se k veselí v obývacím pokoji.

„Šťastné a veselé, Malfoy.“

Myslela si, že ho viděla se usmát, než se bez dalších slov odvrátil zpátky ke své punčoše.

»»««

Do Londýna zavítal chladný leden. Hermioně to náladu nezkazilo.

„Už zbývá jen měsíc a lektvar bude hotový,“ prohlásila. Členové Řádu byli shromážděni okolo Malfoyovy cely a Malfoy byl také na schůzi.

„‘Seš si jistá, že je to správně, Hermiono?“ dotazoval se Ron.

Než mohla Hermiona odpovědět, Malfoy se uchechtl. „Snad by ses o mě nebál, Weasley.“

„Nech si ty kecy, blbečku,“ nabral Ron barvu ředkvičky. „Co s tebou bude by mi nemohlo být víc u prdele.“

Hermiona zarazila Malfoyovu odpověď významným odkašláním. Pozornost všech se zase upřela na ni. Vysvětlila, že se držela pravidel v knize, provedla kontroly a kontroly kontrol postupů a ingrediencí a byla si svou práci na devětadevadesát procent jistá.

„A co to jedno procento?“ chtěla vědět Ginny.

„Nóó,“ parodoval Malfoy, „jen jedna maličkatá chybička a mohl bych chcípnout, Grangerová.“

Všichni upřeli pohledy na Hermionu. Byla klidná. Podívala se na Malfoye a svým nejpevnějším hlasem pronesla: „Nezbývá nic jiného, než mi věřit.“

»»««

Za jednoho únorového rozbřesku všichni na Grimmauldově náměstí 12 uslyšeli Hermioniny vítězoslavné výkřiky. Konečně byla práce na lektvaru dovedena do zdárného konce. Zbývalo jen, aby si lektvar Malfoy vzal.

Ospalý Ron byl poslán Malfoye vzbudit. Třískal o mříže ulomenou nohou židle až dokud Malfoy nezačal mrmlat cosi o chuďasech s žalostnými mravy. Ron se (kupodivu) rozhodl jeho jedovatost ignorovat.

„Vstávej, tupče. Dneska je tvůj soudný den,“ zavolal Ron.

Draco se unaveně posadil ve své cele. Břicho mu svíral pocit, který neuměl vysvětlit. Kvůli tomu si sáhl na předloktí levé ruky, kde se na něj v světle svící mračilo znamená Pána zla. Ušklíbl se na něj. „Zmizni,“ zamumlal ospale.

„Zmizne, až si vezmeš tohle,“ pronikl do jeho myšlenek jemný hlas.

Hermiona stála u otevřených dveří cely a v jedné ruce měla pohár. Po boku jí stáli Harry a Ron, kteří s ní zůstali celý večer, kdy dokončovala lektvar.

Zdálo se, že nepodléhá žádným emocím a vypadala unaveně, ale Malfoy rozpoznal její nervozitu, když se k němu pomalu blížila a natahovala k němu pohár. Vzal si ho od ní a dával si pozor, aby se nedotknul její ruky.

„Víš sama, že to není tak jisté, Grangerová,“ zašeptal Malfoy, když zkoumal mlhavou, nastříbřenou směsici. Vypadala jako tekutý dým.

Jako obsahy myslánek. Bylo to skoro nechutné.

„Neuškodí to zkusit,“ prohodila.

Malfoy pozvednul hlavu. Ron a Harry netrpělivě čekali, až to prostě udělá, pokud se dalo soudit podle výrazu jejich obličejů. Čím dříve to vypije, přežije či pojde, tím dříve se oni budou moci vrátit do postele.

Jednou na ty dva kývl, na Hermionu mrknul a pozvednul pohár levou rukou. Tou, ze které se na něj šklebilo znamení Pána zla.

„Nuže – na zdraví!“

Hermiona skoro zalapala po dechu, když vypil všechen obsah na jediný hlt. Pak upustil pohár, který se na podlaze roztříštil na tisíce kousíčků.

»»««

„Co přesně ten lektvar dělá, Hermiono?“ zajímal se Harry u večeře.

„No, víš, jak Voldemort seslal to kouzlo na všechny Smrtijedy, aby chránil informace? Přišla jsem na to, jak to udělal,“ odpověděla a rozzářila se, jako by právě vyhrála v Čarokvízu.

„Opravdu? Jak?“ projevil Ron zájem a přestal nabodávat kuličky hrášku na každý hrot své vidličky.

„Znamení Pána zla,“ objasnila věcně. „Chtělo to trochu prozkoumat a prostudovat, ale všechno jsem to vystopovala až ke znamení. Je to jako zámek, nebo trochu jako aktivátor. Zasazená bomba, chcete-li. Ti, kteří mají znamení, nemohou vyzradit informace o Smrtijedech, aniž by se zbláznili, nebo pomátli.“

„A jak teda ten lektvar pomůže?“ pokračoval Harry a usrkl si dýňové šťávy.

„Úplně odstraní znamení Pána zla. Jako by tam ani nikdy nebylo,“ odpověděla. „Pak můžeme přistoupit k vyslýchání a nebudeme se muset strachovat, že nám informátor zemře pod rukama.“

„Cítím v tom nějaké ale.“

„Takový lektvar ještě nikdy nebyl testovaný na člověku. Je to můj vlastní recept, Harry. Vím, že jsem si v lektvarech vedla dobře, ale tohle je jen má teorie a nemůžeme si dovolit dát v sázku lidský život.“ Hermiona se provinile zahleděla do talíře. „Ale nemáme moc času. Lektvar bude hotový za tři měsíce a za pár dní poté už by nám byl k ničemu.“

„Udělám to,“ ozval se ze sousední místnosti tlumený hlas. Byl to Malfoy.

»»««

Lektvar zabral. Zjistili to dva dny poté, co ho Malfoy vypil. Dva dny poté, co ztratil vědomí. Dva dny před čtrnáctým.

„Pěkného Valentýna, Malfoy,“ přivítala ho Hermiona, když se jeho oči se zachvěním otevřely.

Kruci, moje hlava!

„Je to pryč, abys věděl,“ pokračovala, když nic neříkal.

„He?“ bylo jediné, co zvládnul.

„Znamení Pána zla. Jsi volný.“  Řekla to šťastně. A upřímně, kousíček z něj byl také šťastný.

Malfoy zjistil, že se nachází v nové místnosti. Nebyla ani tak pochmurná, ani tak temná, jako jeho cela. Vypadala jako opravdový pokoj, s tapetami na zdech a měkkou postelí. Zavřel oči. Konečně.

„Takže bych to ze sebe měl nejspíš začít sypat, co?“ zeptal se.

„To by bylo hezké,“ řekla s úsměvem.

Zazubil se. „Pěkného Valentýna, Grangerová.“

»»konec««

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Věř mi Od: zuzule - 01.12. 2020
Krasa, to sem asi ani necetla. :) Dekuju!

Re: Věř mi Od: Jimmi - 01.12. 2020
Tak to bolo skvelé, ani som nevedela, že tu takéto niečo je. Po 9 rokoch som hltala každé slovo. Ďakujem

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Věř mi Od: klakla - 06.12. 2012
Krásná povídečka, Malfoy je tu dobře napsaný a Hermiona, když si něco zamane, tak se ji to i podaří:-) Děkuji za překlad.

Re: Věř mi Od: Mermon - 01.12. 2011
aneb jak se Draco zbavil znamení...skvělé :)
Re: Věř mi Od: Rapidez - 05.12. 2011
Přišlo mi to jako prima verze klasického klišé. :D

Re: Věř mi Od: solace - 01.12. 2011
Bolo to krásne, príjemné, hrejivé, presne sa hodiace k Adventu. A čítalo sa to veľmi dobre, ako všetky preklady od teba. Ďakujem za preklad, Rapidez a prajem príjemne strávený adventný čas. :-)
Re: Věř mi Od: Rapidez - 05.12. 2011
:) Díky moc za kompliment; zatím jsou to pro mě zápočtové shony, které se začnou měnit ve zkouškové, ale i tak se snažím; žije se jen jednou.

Re: Věř mi Od: kaca08 - 30.11. 2011
Díky za překlad. Draco je na konci okouzlující "Takže bych to ze sebe měl nejspíš začít sypat, co? ... - Pěkného Valentýna, Grangerová" Ještě jednou díky, povídka mi hned zvedla náladu.
Re: Věř mi Od: Rapidez - 30.11. 2011
Díky! Mně zas zvednul náladu tvůj komentář! :)

Re: Věř mi Od: teriisek - 28.11. 2011
Moc pěkné, hezky se to četlo. Děkuju za překlad! :)
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
Díky, díky - mně se teď zase bude hezky překládat, když vím, že to někdo ocení. ;)

Re: Věř mi Od: Jimmi - 28.11. 2011
Zamručel ‚do řiti‘, odhodil svou hůlku a nechal členy Řádu, aby ho svázali. Včera som nemala na čítanie náladu, síce som vedela, že by mi ju táto poviedka vylepšila, ale dlho by to nevydržalo. Počkala som až do práce, kde mi ju snáď nič neskazí. A ono to zabralo, rozjasnila tento šedivý deň. Nemôžem nad tou vetou s "do řiti" - to je taká dobrá nadávka, to vaše "ř" znie úžasne, naše obyčajné tak nevyznie. Ďakujem moc za tento preklad, vážne moc. Ku kvalite sa nemusím vyjadrovať, že nie? ĎAKUJEM!!!
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
* září jako sluníčko - jako to letní sluníčko, ne to, co tu máme teď, co se pořád někde schovává - * Díky moc, zubím se tu od ucha k uchu. (Chodí s námi na některé semináře pár Slovenek. Stejně jako já ne a ne vyslovit ty měkké hlásky, jejich "ř" nikdy není dost peprnné. ) Vrhám se do překládání poslední neděle, během zítřka bys ji měla mít. Obrázek? Jmelí!

Re: Věř mi Od: kometa - 28.11. 2011
Tak to bylo moc pěkný, díky moc za krásný překlad, Rapidez, rozsvítila jsi mi pondělní ráno :-)
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
* spokojeně se tetelí * Taky děkuju za komentář, jsem spokojenost sama! :D

Re: Věř mi Od: bbarka - 27.11. 2011
Čakala som až do večera, že si spravím večerníček a... bolo to úúúúžasnéééé malo to takú zaujímavú atmosféru... takú vianočno - pochmúrno - sladko - happyendovskú s otvoreným koncom :D naozaj sa mi to páčilo... ĎAKUJEM strašne moc!
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
:D A já čekala se čtením komentářů až na dnešek, až se vrátím ze školy otrávená po zápočtu; hned se cítím veseleji a taky děkuji za komentář - to je moje odměna, mnnnn! (A pro příště vypustím tu "pochmurnost", ať se můžem zasmát.)

Re: Věř mi Od: Samarka - 27.11. 2011
Nádherné pohlazení po duši. Navodilo mi to tu pravou atmosféru Vánoc...
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
Příště bude úkolem pobavit a trochu rozjasnit ten předvánoční shon, poslední adventní by měla nít i tu pravou Vánoční atmosféru... :)

Re: Věř mi Od: Tesska - 27.11. 2011
No vitaj späť!!! A ešte s takou krásnou jednohubkou! Krása, pohladenie pre dušu, ďakujem veľmi pekne a teším sa na nové!!!
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
o.O Zpět? Pokud vím, tak to bylo jasné - každý měsíc jeden příběh, Vánoce extra; nikam jsem neodešla, nikam nepřicházím. Ty zbylé adventní neděle budou všechny humorné, formou dialogů. Věřím, že nezklamou! Díky za koment!

Re: Věř mi Od: verinka - 27.11. 2011
Člověk konečně po týdnu urve trochu času, aby zaběhl na svoji oblíbenou stránku a hned ho čeká taková lahůdka. První adventní rozhodně nejsem zklamaná, ale naopak velice potěšena Zamručel ‚do řiti‘, odhodil svou hůlku a nechal členy Řádu, aby ho svázali. - nevím proč, ale tahle pasáž mi skoro vehnala slzy smíchu do očí
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
* taky se pochichtává * Já ho teda úplně vidím, Malfoy klasický. Jsem ráda, že se vracíš!

Re: Věř mi Od: ulli - 27.11. 2011
Draco Malfoy nebyl obyčejný vězeň. A přiznejme si, nikdo z nás ho nepovažuje ani za stupidního. Myslím, že se nechal chytit schválně. Třeba i podvědomě. Protože kdo by chtěl sloužit Voldemortovi napořád :D  Povídka je moc hezká, trochu se liší. Není žádný jasný konec, jen náznaky. Věřit si nebo ne? Po malých krůčcích se o to snaží. Hermiona se snaží o vytvoření lektvaru, který poslouží více účelům. Informace i svoboda. A konečně hurá, funguje. Draco se sám nabídl jako pokusný králík. Každý si může domýšlet jak nakonec příběh pokračoval. Děkuju za skvělou povídku, která zpříjemní jinak šedou první adventní neděli.
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
Rádo se stalo, mně se ten příběh líbí, je to naprosto můj styl povídky, nevím, jestli se teda nějak liší, mám pocit, že vybírám pořád na základě stejného principu, snad jen tu i tam nějaké malé odlišnosti. Autorka to taky nechala takto, nenavázala, a já jsem ráda, protože tahle můžu snít. Jsem ráda, že mohla povídka posloužit. Ty zbylé budou mnohem humornější, méně zamyšlené, ale o to více ztřeštěné.

Re: Věř mi Od: anonym - 27.11. 2011
dobre, že sa to Hermione podarilo.
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
Je to přece Hermiona - - a jsou to Vánoce.

Re: Věř mi Od: denice - 27.11. 2011
Krása - Draco se nechal chytit a pěkně si žil za zlacenými mřížemi na Grimauldově náměstí a škádlil Hermionu,  zatímco venku zuřil boj, naprosto nad věcí. Takového ho miluji. Dostaly mě zelenočervené šaty a punčoška s cukrovím. Děkuji za zkrášlení začátku adventu, najednou jakoby venku svítilo slunce. Jdu pracovat a přitom si broukat koledy.
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
* trochu falešně se přidává k broukání * Spokojenost na mé straně; pokud jsi to v tom takhle prima našla, byl to přesně můj cíl. Díky!

Re: Věř mi Od: myska111 - 27.11. 2011
Pěkná adventní povídečka, škoda, že nepokračuje. Bylo by zajímavé vědět, co ji Draco řekne a jestli to přání šťastného Valentýna bylo předzvěstí začátku něčeho. Těším se na další adventní dárečky. Díky
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
;) Právě to všechno si můžeš domyslet. Tahle povídka se mi líbila, protože je dějově dotáhlá do konce, ale celkově má konec otevřený.

Re: Věř mi Od: Lioness - 27.11. 2011
Tak tohle bylo... hezké, takové hřejivé. Přesně takové, jaká by měla první adventní neděle být. A k tomu se mi to vážně líbilo. To, jak se Draco nechal chytit, a pak použít jako pokusný králík. Ta nevyřčená, ale jasná důvěra Draca v Hermionu. Ten jejich "vztah". Díky!
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
* spokojeně přede * Co by to bylo za adventní neděli bez blbůstky pro potěchu?! ;)

Re: Věř mi Od: Gift - 27.11. 2011
Jeste pred praci jsem nevydrzela a zasla se sem podivat:-). Dekujiii! Uz ted se nemuzu dockat dalsi. Minimalne do te doby, nez budu moc otevrit prvni okenko na advetnim kalendari, jste ma jedina pravidelna davka vanoc:-). Tudiz: " Peknou prvni andventni nedeli, vsichni!";-)
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
:-) Krásný začátek svátků, že?  Těší mě, že se zalíbilo. Ještě půjdou 3 takové hloupůstky.

Re: Věř mi Od: Zuzana - 27.11. 2011
Draco s tým teda súhlasil. Možno sa dal chytiť celkom zámerne, on určite nie je stupidný. Veď sa ani nebránil a okrem toho kto by sa prechádzal celkom sám na takom mieste? A potom to odhodlanie a dôvera v to, že Hermiona vie čo robí :) A záver... Krása. Ďakujem za nádherný darček.
Re: Věř mi Od: Rapidez - 29.11. 2011
:) A já děkuji za komentář, protože mě v tom dnešním chmurném dni potěšil.

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie